Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2017

Ποια Ακρόπολη; Τα λεφτά!

Αποτέλεσμα εικόνας για ακροπολη gucci

Χάθηκε μεγάλη ευκαιρία για τη χώρα.
Η Gucci δε θα κάνει πασαρέλα στην Ακρόπολη.
Και θα χάσουμε λεφτά.
Πολλά λεφτά.
Έτσι κι αλλιώς τι άλλο έχει σημασία σ'αυτήν τη γαμημένη εποχή που ζούμε, πέρα απ'τα λεφτά;
Οι αρχαιολόγοι δε σεβάστηκαν τη μεγαλύτερη αξία της εποχής μας.
Πώς μπορείς να λες όχι στα λεφτά;

Ο Παρθενώνας έτσι κι αλλιώς δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα τουριστικό αξιοθέατο και μόνον έτσι πρέπει να το αντιμετωπίζουμε.
Και τα τουριστικά αξιοθέατα πρέπει να προωθούνται με κάθε τρόπο.

Μετά το πρωτοφανές λάθος του Αρχαιολογικού Συμβουλίου να απορρίψει αυτήν την πρόταση, πρέπει να κάνουμε κάτι για να ρεφάρουμε ως λαός απέναντι στην πρόοδο και την ανάπτυξη.

Θα μου επιτρέψετε να αρχίσω από εδώ αυτήν την προσπάθεια, προτείνοντας κάποιες εναλλακτικές.

Ας αρχίσουμε από τον Ερμή του Πραξιτέλη.
Να τον δώσουμε στην Coca-Cola να προσθέσει το χέρι που του λείπει και με αυτό να σηκώνει στον αέρα ένα κουτάκι κόλα και να μας γνέφει "Εβίβα"!
Φανταστείτε το! Θα προκληθεί παγκόσμιος πάταγος!
Η σύζευξη αρχαιοελληνικού και νεοδυτικού πνεύματος με μια κίνηση! Γκλουπ!

Αποτέλεσμα εικόνας για ερμης του πραξιτελη


Μπορούμε επίσης να πάρουμε το άγαλμα του Δία, να το οριζοντιώσουμε βάζοντάς το σ' ένα κρεβάτι, σαν να τεντώνεται μέσα στα σεντόνια ξυπνώντας ευτυχισμένο, διαφημίζοντας έτσι έναν ήμερο και ζεστό ύπνο που προσφέρει η "ηλεκτρική κουβέρτα".
Και για να βγάλουμε κάνα φράγκο παραπάνω, δίπλα του θα βρίσκεται και μια Kumtel (η οποία μόνο για εκείνη τη μέρα θα είναι προσφορά στα 67 ευρώ, με δώρο το... Kumtel-όπαιδο), αναδεικνύοντας έτσι το γεγονός πως ακόμα και στην κατοικία των θεών, τον Όλυμπο, ζεσταίνονται με τα "έξυπνα" προϊόντα!
Με ολοήμερο τηλεμάρκετιγκ, έχετε φανταστεί τι λεφτά θα βγάζαμε;


Σχετική εικόνα

Αμ το άλλο;
Το στάδιο της αρχαίας Ολυμπίας που το αφήνουμε ακόμη ανεκμετάλλευτο;
Αντί να ενδώσουμε στις προτάσεις για να μετατρέψουμε τον -άχρηστο σήμερα- χώρο σε πίστα για αγώνες καρτ και μοτοκρός;
Φανταστείτε μετά τουριστομάνι που θα μαζευόταν!
Όπου έχει πίστες αγώνων, μαζεύονται εκατομμύρια φανατικών του αθλήματος!
Θα μυρίσει καμένο λάστιχο και δολλάριο. Πολύ δολλάριο!

Αποτέλεσμα εικόνας για αρχαιο σταδιο ολυμπιας


Υπάρχουν κι άλλες ιδέες: ο Δισκοβόλος να διαφημίζει απορρυπαντικό πιάτων, οι Καρυάτιδες να γίνουν ριάλιτι που κάθε βδομάδα θα ψηφίζουμε για το ποια θα φύγει, η ιστορία του αετώματος του Παρθενώνα να γίνει μεταγλωττισμένη σαπουνόπερα και πολλές άλλες ιδέες που μπορεί να βοηθήσουν την κεφαλαιακή κίνηση, που είναι και το μόνο που έχει αξία. Οι κολώνες, εξάλλου, δεν τρώγονται.
Διότι, άλλωστε, όπως μου 'πε προχθές κάποιος πατριώτης: "εμένα λοιπόν στα παπάρια μου για όλα αυτά- δεν ξέρω σε τι χρειάζονται". Ε, άδικο έχει;

Κι εμείς, οι καθυστερημένοι και διόλου Ευρωπαίοι, καθόμαστε ακόμη και αφήνουμε ανεκμετάλλευτα τα "προϊόντα" της αρχαιοελληνικής μας τουριστικής κληρονομιάς.

Λίγο προοδευτικά μυαλά να είχαμε σ' αυτή τη χώρα και θα μεγαλουργούσαμε: δηλαδή θα βγάζαμε πολλά λεφτά.
Λεφτά, λεφτά, λεφτά.
Τίποτ' άλλο.

9 σχόλια:

  1. Μα κι αυτή η Γκουτσι βρε παιδι μου…να θελει ν΄ανεβει στον ιερο βραχο να κανει πασαρελα χωρις ένα σφυροδρεπανο… μ΄ενα πανο τουλαχιστον….να μαγαρισει τα ιερα αρχαια μας….οχι και παλι οχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιος σου είπε εσένα ότι συμφωνώ με την ανάρτηση πανό στην Ακρόπολη;

      Να υποθέσω λοιπόν ότι εσύ δεν έχεις πρόβλημα με το θέμα "Ακρόπολη". Μόνο το σφυροδρέπανο σε πειράζει.
      Ίδια μυαλά με ΚΚΕ έχεις. Έστω κι απ' την ανάποδη.

      Διαγραφή
  2. Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί.
    Στη χώρα την πουλημένη περιττεύει να επιχαίρουμε για τη μη ενοικίαση.
    Άλλος ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν επιχαίρω με το αυτονόητο: τη μη ενοικίαση.
      Απλώς ειρωνεύομαι την υποστήριξη της ιδέας της ενοικίασης.

      Και αν ήταν τόσο πουλημένη η χώρα, δε θα μας ρωτάγανε. Θα το έκαναν απευθείας με απόφαση των δανειστών.
      Για να μας ρωτάνε και για να 'χουμε τη δυνατότητα να εγκρίνουμε ή να απορρίψουμε, πάει να πει πως ορίζουμε ακόμη την τύχη μας. Ή τουλάχιστον την τύχη της Ακρόπολης.

      Το επιχείρημα "αφού όλα τα 'χουμε ξεπουλήσει, δε γαμιέται, ας δώσουμε και την Ακρόπολη" είναι όμοιο με το "αφού δεν πιάνουν τους μεγαλεμπόρους κοκαΐνης, τότε να μην συλλαμβάνουν τους πορτοφολάδες και τους διαρρήκτες".
      Παράλογο.

      Διαγραφή
  3. Και σου έλεγα μην βλέπεις τόσο πολύ τηλεμάρκετινκ, γιατί, να, βάζεις ιδέες τώρα και ο πεινασμένος όλα θα τα κάνει :)
    Πάντως, θα βρισκόμουν σε δίλημμα ως ταλαίπωρος αγοραστής. Δεν θα ήξερα ποιον να διαλέξω, τον Ερμή ή τον Ποσειδώνα;
    Ο Ερμής επικοινωνιακός και ο Ποσειδώνας αισθησιακός (λόγω θαλάσσης). Πωωω, μπέρδεμα!
    Μπα, τον Ερμούλη τον απορρίπτω, διότι σπάει τη μέση του και μου το χαλάει. Ποσειδώνας και ξερό ψωμί! Έχει και την κουβέρτα του μαζί για τις κρύες - χωρίς θέρμανση - νύχτες...

    Όσο για τα σχόλια παραπάνω, ενημερώνω το κοινό πώς η Gucci θα αλλάξει το σήμα της και θα πάρει πλέον το σφυροδρέπανο, για να είναι in και vintage μαζί!
    Και τι αγχώνεστε;
    Πουλημένοι στην Gucci είμαστε εδώ και πολλά χρόνια και σε κάθε γκουτσή Μαρία. Τώρα μας πειράζει;

    Και όσο για τα λεφτά, εκείνοι που πιστεύουν ότι όλα αγοράζονται με αυτά τρέμουν στη σκέψη αυτών που δεν αγοράζονται, αλλά δεν θα το μαρτυρήσουν ποτέ, ίσως ούτε και στον ίδιο τους τον εαυτό.
    Και αυτά είναι το μοναδικό ισχυρότατο όπλο, το οποίο αφοπλίζει στο τέλος όλα τα άλλα κι ας έχουν υπάρξει εκατομμύρια θύματα.

    Θα χρησιμοποιήσει κανένας όνομα εδώ μέσα;
    Ας κάνει χρήση μια φίρμα κάποιου προϊόντος, κάτι τελοσπάντων...
    Ανώνυμος των 7.30΄ , ανώνυμος των 4.00΄ ... ούτε λεωφορεία να ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λατρεύω το τελεμάρκετιγκ.
      Ιδίως απ' τη μέρα που είδα τη διαφήμιση των διαφημίσεων.
      Αυτόν που ήταν εθισμένος στο.... χαρτί κουζίνας!
      Και σώθηκε τώρα που βγήκε ένα "έξυπνο πετσετάκι"!
      Έκτοτε θεωρώ ότι οι διαφημίσεις της Diamant αε είναι έργα τέχνης που θα κληροδοτήσουμε στις επόμενες γενιές, για να 'χουν να γελάνε.

      Και μου άρεσε πού αυτό που είπες:
      "εκείνοι που πιστεύουν ότι όλα αγοράζονται με αυτά τρέμουν στη σκέψη αυτών που δεν αγοράζονται"
      Μου άρεσε όχι μόνο γιατί με ικανοποιεί, αλλά γιατί πιστεύω ακράδαντα πως είναι αλήθεια.

      Διαγραφή
  4. Φίλε μου τι κάνεις; Καιρό έχουμε να τα πούμε!

    Να είμαστε δίκαιοι. Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό την Ακρόπολη. Και ταινίες έχουν γυριστεί, και σειρές, και βίντεο κλιπ, και μοντέλες έχουν φωτογραφηθεί, και η lopez και πολλές άλλες. Χιλιάδες φωτογραφίες και βίντεο.
    Δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς τότε. Το ΚΑΣ έδωσε την άδειά του σε όλα αυτά. Γιατί; Συνάδουν όλα αυτά με την ιστορία της; Ποιά είναι η διαφορά τώρα; Το ποσόν; Αυτό διαψεύσθηκε.
    Αν και συμφωνώ με την κίνησή τους, θεωρώ πως είναι λιγάκι υποκριτική.

    Δεν θα είχα πρόβλημα με οποιαδήποτε διαδικασία φωτογράφισης ή λήψης, όπως και γίνεται χρόνια και πολλές φορές, αρκεί να μην επηρεάζει κάποια πράγματα. Να μην σταματά επισκεψιμότητα, να μην έχει έκταση ώστε να αλλάζει την καθημερινότητα των επισκέψεων και των δράσεων, φυσικά να υπάρχει σεβασμός πως το περιβάλλον χώρο, σεβασμός και προς την ιερότητα, αλλά και προς αποφυγή ζημιών και φυσικά χωρίς χρήματα.
    Αν το σκέφτηκε έτσι το ΚΑΣ καλώς. Αλλιώς τα άλλα είναι φανφάρες.

    Καλημέρα Μαζεστίξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη Μαρία!
      Ναι, καιρό έχουμε να τα που΄με.
      Δεν προλαβαίνω να πολυμπαίνω στο ίντερνετ κι έχω χαθεί κάπως.

      Κοίταξε, επειδή χάριν συντομίας, δεν ανέπτυξα όλο μου το σκεπτικό στο κείμενο, ας διευκρινίσω εδώ ότι δεν είμαι υπέρ του "άβατου".
      Δηλαδή δεν είμαι καθόλου αρνητικός σε περιπτώσεις όπου κάποια δραστηριότητα είτε είναι συμβατή με το χώρο, την αισθητική του και το ναηματικό του βάρος είτε τελοσπάντων δεν τον "χαρακτηρίζει".
      π.χ. η περιβόητη φωτογράφιση του Dior τη δεκαετία του 50 ήταν μια εξαιρετικά καλαίσθητη πρωτοβουλία, που και το ίδιο το θέμα της ήταν απόλυτα συμβατό με το χώρο. Ήταν φωτογράφιση με ρούχα αρχαιοελληνικού ύφους.
      Ή ας πούμε είμαι θετικός και σε περιπτώσεις όπως το να γίνει ένα γύρισμα μιας ταινίας εκεί. (π.χ. αυτή που ήθελε να γυρίσει ο Γούντι Άλλεν)
      Η μετατροπή όμως του χώρου σε ντεφιλέ με βρίσκει κάθετα αντίθετο, ανεξαρτήτως τιμήματος.
      Θεωρώ πως δεν έχει καμιά δουλειά η Ακρόπολη να υποδύεται το φόντο μιας επίδειξης μόδας, παντελώς άσχετης με το χώρο. Δηλαδή να αποτελέσει απλώς μια "ποζεριά" του οποιουδήποτε σχεδιαστή.

      Για το ΚΑΣ και για κάθε τέτοιου είδους αρχές έχω πολύ αρνητική γνώμη γενικώς.
      Σ' αυτήν την περίπτωση συμπτωματικά συμφωνώ μαζί τους.

      Διαγραφή