Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2015

Εις το εξής: ο σώζων εαυτόν σωθήτω!


Δηλώνω από σήμερα πως θα κλέβω το κράτος. Όχι από κακία ή από έμφυτη τάση παραβατικότητας.
Αλλά από ανάγκη.
Δεν υπάρχει περίπτωση εγώ να καταφέρω να πληρώνω τα λεφτά που μου ζητούνται.
Ή θα βγω μάγκας ή θα βρεθώ στης φυλακής τα σίδερα (που 'ναι για τους λεβέντες).
Τα χρέη έχουν γίνει βουνό, οι υποχρεώσεις θηλιά που σφίγγει, οι ελπίδες ανάκαμψης παρηγοριά στον άρρωστο.
Τα νέα μέτρα οδηγούν και εμένα αλλά και πολλούς ακόμη πιθανότατα στην ανεργία.
Θα σταθούμε με υπερηφάνεια μπροστά στα γερμανικά αντίποινα για την κουτουράδα που κάναμε να αντισταθούμε.
Την ώρα των αντιποίνων δεν ξέρω αν και κατά πόσο μπορούμε να κάνουμε έφοδο στους εκτελεστές.
Θα μου πεις: τί έχουμε να χάσουμε; Αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Το πρόγραμμα δε βγαίνει.
Μας βυθίζει ακόμη περισσότερο στην ύφεση.
Πρόκειται για μια γερμανική κτηνωδία, για την οποία κάποτε θα πρέπει να πληρώσουν οι φασισταράδες οι βάρβαροι κωλοΓερμανοί.

Έχω, λοιπόν, απ' τη μια την προσωπική μου τραγωδία την οποία θα κληθώ να αντιμετωπίσω από αύριο, αν περάσουν τα μέτρα.
Κι έχω απ' την άλλη την εθνική τραγωδία, την οποία εκτιμώ ότι θα ζήσουμε αν βγούμε από την Ευρωπαϊκη΄Ένωση.
Δε θέλω ούτε το δολοφονικό μνημόνιο ούτε την παρανοϊκή δραχμή.
Σκατά.

Και επειδή σήμερα πάει για ψήφιση στη Βουλή το Μνημόνιο 3, να ξέρουν καλά οι εκπρόσωποί μας πως φέρουν την ευθύνη της ψήφου τους.
Με το ΝΑΙ παίρνουν την ευθύνη για τη μνημονιακή καταστροφή που θα ενταθεί το επόμενο διάστημα.
Ενώ με το ΟΧΙ παίρνουν την ευθύνη για την καταστροφή που λέγεται έξοδος από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Τα εύκολα χρόνια τελειώσανε. Περάσανε. Για όλους.
Έτσι είναι όμως η πολιτική: δύσκολο πράγμα.
Αλέξη, μάλλον έχεις δίκιο κι εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα, αλλά εμένα μου γαμιέται η ζωή μ' αυτό εδώ.
Τι να κάνω, μου λες;

Μεταξύ προσωπικής και εθνικής τραγωδίας δεν μπορώ να επιλέξω εύκολα.
Μου 'ρχεται μόνο να βάλω τα κλάματα.
Γιατί μου 'τυχε να γεννηθώ σε λάθος εποχή.
Πάνω στην καλύτερη ηλικία, να βρεθώ στην εποχή των τεράτων.

Να πα' να γαμηθούνε όλοι και όλα.
Και Έλληνες και Γερμανοί και Ισπανοί και Ολλανδοί και Φινλανδοί και Βούλγαροι και Σλοβάκοι.
Και αριστεροί και δεξιοί και κεντρώοι και φασίστες και κομμουνιστές και φιλελεύθεροι.
Και μνημονιακοί και αντιμνημονιακοί και μισομνημονιακοί και ίσωςμνημονιακοί.
Και ήρωες και προδότες και γερμανοτσολιάδες και κολοκοτρώνηδες και πηλιογούσηδες και λεωνίδες και εφιάλτες.
Και μισθωτοί και συνταξιούχοι και επιχειρηματίες και άνεργοι και εισοδηματίες και νοικοκυρές και άεργοι.

Δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ.
Δε πα' να 'ρθει και Παπαδόπουλος.
Γεια σας.

ΥΓ.: Εις το εξής...
Ο ΣΩΖΩΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΩΘΗΤΩ.

45 σχόλια:

  1. Το λες και μετατραυματικό σοκ αυτό....
    Τι έπαθες παιδάκι μου; Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται είναι να πέσει το ηθικό μας! Πήγαινε για καμιά βουτιά στη θάλασσα, βγες με τους φίλους σου για μπύρες (καλύτερα να τα δώσεις στις μπύρες), κάνε έρωτα στην κοπέλα σου και ζήσε! Εμείς οι Έλληνες ξέρουμε να περνάμεκαλά και με τα λίγα! Το ξεχάσαμε αυτό, αλλά θα το ξαναθυμηθούμε!
    Όλοι οι μικροί επαγγελματίες φοροδιαφεύγουν. Όταν το κράτος σου βάζει πρόστυχα χέρι στην τσέπη σου, είναι θέμα επιβίωσης. Απορώ πως αυτοί οι φωστήρες της οικονομίας δεν λαμβάνουν ποτέ υπόψη τους τους αυτοματισμους της κοινωνίας.
    Δεν είναι ώρα να εγκαταλείψουμε το καράβι, Μαζεστίξ, ούτε να αυτοοικτίουμε! Έχει να κυλήσει πολύ νερό στ' αυλάκι ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έκανα και τα κάνω όλα αυτά.
      Αλλά δεν μπορούν να σβήσουν αυτό που νιώθω.
      Και τα περί φοροδιαφυγής είναι πολύ δύσκολα, ιδίως στην περίπτωσή μου.
      Θα παίζω με τη φωτιά.
      Αλλά δε θα υπάρχει άλλη λύση.

      Οι φωστήρες της οικονομίας τα ξέρουν καλά όλα αυτά, αλλά...
      Αλλά.

      Δεν μπορώ να εγκαταλείψω το καράβι, αλλά δεν θέλω να ξανασχοληθώ με το πού το πάει ο καπετάνιος.
      Καλύτερη πορεία δεν μπορώ να προτείνω, ούτε αυτή που έχουμε μου αρέσει.
      Ας κάνουν ό,τι γουστάρουν, λοιπόν, κι εγώ θα αράξω στο μπαρ του καταστρώματος να γράφω ποιήματα και να γαμωσταυρίζω τη μοίρα.

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ ανθρώπινο να μας πιάνει η απελπισία όταν βλέπουμε μπροστά μας το τεράστιο άδικο και την ασφυξία! Προσπαθούμε τόσες μέρες να δούμε ίχνη φωτός μέσα στο σκοτάδι και όλο αυτό μέσα σε κατάσταση ψυχικού εγκλωβισμού. Να ψάχνεις να βρεις ποιος έχει το δίκιο ή το άδικο, να ψάχνεις να βρεις και να ακολουθήσεις μια λύση μέσα από την οποία θα θρηνήσεις λιγότερο. Να σε πνίγει η ανασφάλεια της καθημερινότητας που βιώνεις, να μην ξέρεις πώς θα ξημερώσει το αύριο.
    Κι αυτοί κάνουν πανηγύρι πάνω μας!
    Δεν εγκαταλείπουμε το καράβι, Γαλάτη μου, καλά λέει η Σοφία παραπάνω!
    Βγες, πάρε ανάσα ζωής και τίποτα δεν έχει τελειώσει. Σίγουρα είναι πολύ πιο μεγάλο από εμάς ό,τι γίνεται, αλλά τίποτε δεν έχει κριθεί.
    Για σκέψου ότι δεν ξέρουμε πραγματικά αν θα υπάρχουμε κάθε μέρα που ξημερώνει... δεν ξέρουμε τι επιφυλάσσει για τον καθένα μας η επόμενη μέρα. Αυτό δεν μας το έχει υπογράψει κανείς!
    Πάρε τα ίσα σου πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα ίχνη φωτός μες στο σκοτάδι.
      Τι να τα κάνουμε τα ίχνη φωτός;
      Θα φάμε ίχνη αυτή τη χρονιά;
      Ή θα ρθουν τα ίχνη να μπουν στο φάκελο με τα λεφτά της εφορίας;

      Το ότι δεν ξέρουμε αν θα ξημερωθούμε, δεν είναι παρηγοριά.
      Μόνο αυτό μας έλειπε, δα, και να δούμε τα ραδίκια ανάποδα.

      Υπάρχουν και χειρότερα.
      Υπάρχει κι η Ρουάντα και τα παιδάκια της Μπιάφρα.
      Θα παρηγορηθώ.

      Διαγραφή
    2. Τα ίχνη φωτός είναι μεταφορικά και μέσα από όσα λέω γύρω από αυτά ήθελα να αιτιολογήσω την κατάσταση απελπισίας που μας οδηγούν οι εξελίξεις. Είναι απόλυτα κατανοητή η αγωνία σου και δεν είσαι μόνος σ' αυτό.
      Εννοείται ότι υπάρχουν και χειρότερα στον ίδιο μας τον τόπο. Άνθρωποι που είναι άνεργοι εδώ και τόσα χρόνια. Σε πολλές οικογένειες είναι και οι δύο στο ζευγάρι άνεργοι με παιδιά κι άλλες υποχρεώσεις. Είναι τυχεροί αν υπάρχουν παππούδες και γιαγιάδες να βοηθήσουν. Επιχειρήσεις έκλεισαν και άλλοι παρανομούν για να τα βγάλουν πέρα, ενώ δεν θα το ήθελαν ποτέ κάτι τέτοιο.
      Φυσικά δεν αναφερόμουν στα παιδιά της Αφρικής.

      Όσο για το ότι δεν ξέρουμε αν υπάρχει επόμενη μέρα ή πώς θα είναι αυτή για όλους μας, μπορεί να μην είναι παρηγοριά και να φαίνεται μακάβριο, αλλά αν το έχεις βιώσει αυτό πολύ κοντά σου, αλλάζεις φιλοσοφία ζωής και κάθε μέρα είναι ξεχωριστή και μοναδική. Μαθαίνεις από πρώτο χέρι - και χωρίς να το θέλεις - ότι μπορείς να παλέψεις ό,τι κι αν συμβεί.
      Έχεις πολλά να μάθεις ακόμα.

      Ο καθένας, λοιπόν, μιλά μέσα από τις εμπειρίες του και προσπαθεί να δώσει χέρι συμπαράστασης με όποιον τρόπο μπορεί. Όπως έκανε παρακάτω η Αριστέα με τον δικό της τρόπο και πιθανόν σε βοήθησε, έτσι κάναμε και οι υπόλοιποι που ανταποκριθήκαμε άμεσα στην κατάσταση που σε είδαμε. Όλοι λυγίζουμε κάποιες στιγμές και μας πνίγει το αδιέξοδο. Και πάλι επανερχόμαστε.
      Τα χέρια, λοιπόν, ήταν περισσότερα και θα πρέπει για μένα να είναι έτσι από εδώ και πέρα για όλους μας μεταξύ μας κι εδώ στο διαδίκτυο κι εκτός.
      Ακόμα και υλική βοήθεια θα μπορούσαμε να προσφέρουμε ο ένας στον άλλο στον βαθμό που μπορεί ο καθένας μας.
      Όσο για την φοροδιαφυγή, ναι, μπορεί να χρειαστεί να παίξεις και με την φωτιά. Σίγουρα θα είναι πάρα πολλοί άλλοι. Αλλά κάτσε να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα. Είπαμε, δεν ξέρουμε τι μας ξημερώνει... και στα πολιτικά πράγματα αποδείχτηκε κιόλας!

      Διαγραφή
    3. Δεν κατάλαβες το πνεύμα μου.
      Δέχομαι αυτά που λες, αλλά εκφράζω ενστάσεις επί του πρακτέου, άμεσα στη ζωή μας.
      Απ΄ τη μια το πολιτικό διακύβευμα και απ' την άλλη οι προσωπικοί "Γολγοθάδες".

      Διαγραφή
    4. Για τιμωρία σου που με μπερδεύεις πάρε ένα σεντόνι αμπελοφιλοσοφίας μέχρι να πεις ήμαρτον...χαχα!
      Ήρθα με πιο εύθυμη διάθεση, για να ισορροπήσω την μαυρίλα. Φτάνει, δεν συμφωνείς;
      Α, βρε Γαλάτη, λίγο πολύ όλοι τα έχουμε παίξει από τη διαρκή ψυχολογική πίεση, στην οποία βρισκόμαστε πάρα μα πάρα πολύ καιρό και ακόμα περισσότερο εδώ και αρκετές μέρες, μέχρι και ο πρωθυπουργός στο νοσοκομείο κατέληξε κάποια στιγμή άρον άρον πριν τη συμφωνία (δεν μπορώ να αποκαλύψω πηγές).
      Οπότε, ναι, μπορεί να παρεξήγησα το πνεύμα σου. Επί του πρακτέου ποιος διαφωνεί; Ξέρω ότι βγάζεις την πικρία σου με αυτόν τον έντονο και ειρωνικό τρόπο. Όμως όλοι πίκρα έχουμε συγκεντρώσει και προσπαθούμε να δούμε τα πράγματα ξανά από την αρχή με όση ψυχραιμία είμαστε σε θέση να εφεύρουμε!
      Η πράξη θα δείξει το πώς θα αντιμετωπίσουν τη νέα κατάσταση και πώς θα βρουν τρόπους, όπως λένε να ελαφρύνουν τα παρανοϊκά μέτρα της συμφωνίας. αν ο άλλος δεν μπορεί να πληρώσει για την επιχείρησή του τι θα κάνει; Ή θα παρανομήσει ή θα πει δεν έχω , δεν πληρώνω - πέρνα τον άλλο μήνα κλπ (όλους φυλακή θα τους βάλουν;) ή θα κλείσει η επιχείρηση. Τότε στα χωράφια όλοι για την επιβίωση και μόνο - ρε μήπως είναι και καλύτερα έτσι τελικά; (Ελαφραίνω πάλι την ατμόσφαιρα). Δεν πιστεύω ότι θα το αφήσουν έτσι αυτό. Αρκεί να βρουν μεταξύ τους μια ρότα.
      Πάντως σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης χωρίς ντροπές και δισταγμούς είναι χρήσιμη και σωτήρια η βοήθεια από συγγενείς ή φίλους που ίσως έχουν μια μικρή δυνατότητα παραπάνω να ενισχύσουν σε μια δύσκολη στιγμή. Η αλληλεγγύη είναι σημαντικότατη και θα πρέπει όλοι να είμαστε ανοιχτοί σ' αυτήν, για να τα καταφέρουμε πολλοί μαζί. Ας σταματήσουμε να είμαστε εαυτούληδες. Δεν συμφωνώ με το σώζων εαυτόν σωθήτω, που λες! Παλιότερα αυτοί που κατάφεραν να τα βγάλουν πέρα καλύτερα είναι όσοι στήριξαν ο ένας τον άλλο.

      Περιμένουμε τα επόμενα βήματα (κάνουμε και τίποτε άλλο θα μου πεις;) και τότε επί του πρακτεόυ, όπως είπες βρίσκονται οι λύσεις. Τα πάντα ρει... μην το ξεχνάς! Τις μεγάλες δυσκολίες διαδέχονται ευκαιρίες και όμορφες στιγμές.
      Η ζωή είναι γύρω μας. Δεν είναι κρίμα να χάνουμε κάθε ώρα της με τη στενοχώρια τι θα γίνει παρακάτω; Όταν χαίρεσαι και απολαμβάνεις με την ψυχή σου κάθε τι που σε συναντά ή βρίσκεις ψάχνοντας, όλα όσα τελοσπάντων μπορείς να έχεις, τότε έχεις πιο καθαρό μυαλό, γεμάτη και δυνατή ψυχή, για να αντέξεις σχεδόν τα πάντα.
      Αμπελοφιλοσόφησα πάλι;

      Συνεχίζουμε και να είσαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρουμε! Τι τρελογαλάτες είμαστε! Θυμάσαι το κείμενό σου "Το χωριό των ανυπότακτων Ελλήνων"...;
      Φιλιά, κουρασμένο παλικάρι του Γαλατικού χωριού!

      Διαγραφή
    5. Η πολιτική είναι ο τρόπος για να αναπτυσσόμαστε παρέα.
      Η αλληλεγγύη είναι ο τρόπος για να πεινάμε παρέα.
      Γι' αυτό πάντα προτιμούσα την πολιτική.

      Ότι τα πάντα ρει, είναι σίγουρο.
      Το θέμα είναι για πού ρει...

      Ο πρωθυπουργός πήγε στο νοσοκομείο επειδή υπέγραψε τη συμφωνία.
      Εγώ που θα την πληρώσω, πού θα πάω;

      Διαγραφή
    6. Μα εσύ δεν τρώγεσαι μωρέ αδερφάκι μου!
      Άσχετο, στο νοσοκομείο πήγε πριν τη συμφωνία. Εσύ θα πας όπου είναι να πας μετά την πληρωμή...
      Ρει για εκεί που δεν μας το υπογράφει κανείς και με αυτό τελικά ζούμε! Ίσως πρέπει να το πάρεις απόφαση.
      Μπορείς να πεινάς μόνος σου και να ασκείς πολιτική με παρέα... Πού ξέρεις, μπορεί έτσι να έρθει η ανάπτυξη (η αλληλεγγύη είναι ανθρωπιά και μόνο για ώρα ανάγκης, όχι ως τρόπος ζωής, ώστε να μην αλλάζει τίποτε στην κοινωνία, μια και έτσι επαναπαύονται όσοι έχουν ευθύνες απέναντι στους πολίτες).
      Προς το παρόν μπορείς να θρέφεσαι από την μεμψιμοιρία και την γκρίνια. Μπορείς να μείνεις εκεί και να κλαίγεσαι όσο θες! Καλή τροφή είναι κι αυτή...
      Δεν φταίω εγώ, αλλά προκαλείς και τα θέλει ο οργανισμός σου τελικά! Τι να σου πω!

      Α, το πιο σίγουρο για να μην πεινάσεις ποτέ είναι να γίνεις πολιτικός... Άντε, ξεκίνα! Με εγγύηση, σου λέω!

      Καλημέρα (Έχει και μια πολύ καλή μέρα σήμερα)!

      Διαγραφή
    7. Σε βομβαρδίζω, και το ξέρω, όπως και τα παραπάνω ήταν για να σε σκάσω, αφού σκας πρώτα τον εαυτό σου...χεχε, αλλά δυστυχώς κόλλησα από την τακτική των αγαπημένων μας Ευρωπαίων...
      Δες το παρακάτω, για να γελάσεις (μπλακ χιούμορ). Τα σχόλια να κοιτάξεις (το κείμενο δεν είναι για γέλια) - ειδικά αυτό με την Θήβα:

      http://www.koutipandoras.gr/article/146100/alexi-epiteloys-monoi

      Είμαστε μια... ωραία ατμόσφαιρα, ρε γαμώτο!

      Διαγραφή
    8. Εγώ πάλι πιστεύω πως τον Τσίπρα τον απήγαγαν οι Γερμανοί στη Σύνοδο Κορυφής (μεταξύ 6 και 7 το πρωί) και ότι τον αντικατέστησαν με κλώνο του, για να υπογράψει.
      Το ίδιο και ο Πούτιν.
      Το ίδιο και εγώ.
      Δε γράφω εγώ τώρα.
      Ο κλώνος μου γράφει.
      Και ο κλώνος μου θα πληρώσει.
      Εγώ καλά θα περάσω.

      Διαγραφή
  3. Adelfe, diabase auto http://aeisixtir.blogspot.com/ kai tha pareis anasa. Ego mi8 afora pira. Oso gia tya sxolia mou sto proigoumeno post sou, itan miso-satyrika miso-pikra.
    Me kanes pantos na katso na skefto ore Maz ki auto to ektimo afantasta re man. Esy ki o soublakeas eiste atomares. opote rikse mia matia sto link re sy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά εξαιρετικό άρθρο. θα το βάλω και στα προτεινόμενα.
      Ουσιαστικά είπε τα ίδια με εμένα, αλλά τα είπε καλύτερα, γιατί εγώ είμαι βάρβαρος.
      Ξέρω πως πολλές φορές μιλάω (σ.σ. γράφω) απότομα και προκαλώ την εύλογη αντίδραση του αναγνώστη.
      Ίσως να το κάνω και γι αυτό.
      Ελπίζω να κάτσουμε όλοι να τα σκεφτούμε όλα πολύ σοβαρά, πριν αποφασίσουμε πού θα πάμε.

      Διαγραφή
    2. E nai re file, allios ti skata kathometha kai diabazoume kai postaroume kai syzitame?

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα αρχηγέ!
    Σου αφιερώνω τη σημερινή μου ανάρτηση!
    Για σένα την έγραψα :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα.
      Πολύ συγκινητικό είναι πάντα το χέρι που ξεπροβάλλει απ΄τη βάρκα, καθώς νιώθεις πως πνίγεσαι.
      Κι όταν μάλιστα, την ώρα που πνίγεσαι, δε φωνάζεις "βοήθεια", αλλά μπινελίκια.
      Οι στίχοι σου είναι φάρμακο.
      Σ΄ευχαριστώ

      Διαγραφή
  5. http://www.zougla.gr/assets/images/1748009.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://nefelikas.wordpress.com/2015/07/15/toppling-tsipras/
      Den einai akribos apantisi, alla einai mia alli optiki, aksizei na tin labeis ypopsi

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς το τέρας που εκθρέψαμε, θα έρθει τώρα να μας φάει (όπως η φωτογραφία του zougla)
      Οι αναλύσεις δεν έχουν καμία αξία για όσους σκέφτονται με συνθήματα

      Διαγραφή
  6. ΠΕΤΡΑΚΗΣ: Έγω ξέρεις τι λέω; Εδώ που έίναι και δροσιά, να σκάψουμε δυό λάκους και να μπούμε μέσα να πεθάνουμε.
    ΠΑΥΛΑΡΑΣ: Πετράκη σου 'χω πει ότι ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να απογοητεύεται.

    Ίσως να είναι και δική σου αγαπημένη ταινία.
    Δεν μπορώ να σου εκφράσω καλύτερα, αυτό που νιώθω διαβάζοντας το ξέσπασμά σου. Απόλυτα δικαιολογημένο. Μα το ξέρεις καλά κι εσύ, πως σ' αυτό το ανηφόρι δεν είσαι μόνος σου. Μαζί το περνάμε...
    Και δεν έχει και μπαρ αυτό το "κατάστρωμα" ρε γμτ! Να τα πιούμε παρέα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια είναι μία από τις πολύ-πολύ αγαπημένες μου ταινίες!
      Μετά όμως ο Πετράκης του λέει "έλα μωρέ, καλλιτέχνης και καλλιτέχνης... Καλλιτέχνες είμαστε εμείς επειδή γυρνάμε γύρω-γύρω τη μανιβέλα;" (ή κάπως έτσι το θυμάμαι τελοσπάντων...)
      ή και το άλλο που λέει στη γύφτισσα: "άσε κι εγώ στο 'ασήμωσε' είμαι"...
      Επίκαιρα σχόλια..

      ΥΓ.: Οι γαλέρες δεν έχουν μπαρ...

      Διαγραφή
  7. Αρχηγέ, καλημέρα!
    Ξέρεις κάτι; Στις δυσκολότερες στιγμές της ζωής μου (ιδίως κάποτε που είδα από αρκετά κοντά το Χάρο) αποτίμησα τον πραγματικό μου πλούτο. Βρήκα το σεντούκι μου γεμάτο φιλικά πρόσωπα, αγκαλιές και λόγια αγάπης κι ενθάρρυνσης, χέρια για να κρατηθώ σφιχτά ώσπου να σηκωθώ. Και με βρήκα πλούσια! Ήταν τότε που έγραφα :
    ... Το μόνο μου απόκτημα, οι φίλοι μου,
    στους ώμους μου κρατάνε κολλημένα τα φτερά.
    Από μακριά κι από κοντά να μου φωνάζουνε
    πως είναι ωραία η ζωή μας
    κι ας περνά...
    Κοίτα γύρω σου, Γαλάτη. Ή και στην οθόνη του υπολογιστή σου! Είσαι πλούσιος! Γιατί η ψυχή σου δεν βρίσκεται στην τσέπη σου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντιλέγω.
      Πολύ σημαντικό να έχεις ανθρώπους γύρω σου που νοιάζονται, σε βοηθούν και τους βοηθάς.
      Αλλά, όπως και να 'χει, το να μπορείς να τα βγάλεις πέρα οικονομικά, είναι βασικό προαπαιτούμενο στη ζωή για να είσαι ήρεμος και αξιοπρεπής.
      Η βοήθεια καλή είναι εκτάκτως.
      Αλλά δεν μπορεί να γίνει κανόνας.
      Και τελοσπάντων, στη ζωή αξίζει να καλοπερνάμε και με όλα αυτά, γίνεται πολύ πολύ δύσκολο.

      Διαγραφή
  8. Πάντως,μετά και την υπουργοποίηση Χαϊκάλη, αρχίζω και σε νιώθω, ρε φίλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεγάλο μας τσίρκο, Σοφία μου...

      Διαγραφή
    2. Δε βαριέσαι...;
      Ο Χαΐκάλης είναι το μικρότερο κακό που μας βρήκε.
      Άλλα είναι τα βάσανα.
      Κι ο Θεός ο ίδιος να κατέβει να υπουργοποιηθεί, με τέτοιο πρόγραμμα, διάλυση θα φέρει.

      Διαγραφή
  9. Επανέρχομαι... με αντίδοτο κατά της κατήφειας!
    http://m.youtube.com/watch?v=jewkEpQ3Chc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι θα ανέβαζες going through, ε αυτό δεν το περίμενα! χαχα

      Διαγραφή
    2. Είμαι... πολύπλευρη προσωπικότητα. Κάποτε με είχαν παρομοιάσει με μηχανή Trial!
      Χα χα χα!

      Διαγραφή
  10. Τωρα, μου αρεσεις!! Στην τελευταια παραγραφο!! Προσπερνω τις λεξεις....και κρατω την τσαντιλα!! Παραγωγικο συναισθημα ο θυμος! Σε λιγο....θα ειμαστε πολυ θυμωμενοι;Το καταφεραν και αυτο ,και ας μην ηταν στα σχεδια τους!! Οχι ,που θα κατσουμε να φαμε τα διλημματα τους! Μας περιμενει ανηφορα αδερφε! Δωσε μου το χερι σου....παρε το δικο μου,να κρατηθουμε.Αυτο μονο αν εχουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραγωγικός θυμός, όπως λέμε δημιουργικό άγχος.
      Απλά δεν ξέρω με ποιον να θυμώσω.
      Ποιος είναι ο εχθρός, ποιος ο σύμμαχος.
      Ποιος ο καλύτερος δρόμος.

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα στην παρέα,γράφω για να ρωτήσω αν γνωρίζεται τι έγινε η Κερασιά και το ιστολόγιό της. Γνωρίζει κάποιος τι συνέβει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάτι που κι εγώ θέλω καιρό να το ρωτήσω και δεν έχω ιδέα.
      Αν ξέρει κανείς, ας μας πει.
      Το προφίλ της είναι κλειδωμένο.

      Διαγραφή
  12. Κι εγώ το βρήκα κλειδωμένο. Χρειάζεται άδεια από την ίδια για να μπεις. Δεν ξέρω τι της συμβαίνει, αλλά είχα παρατηρήσει ένα σταδιακό "κλείσιμο" στον εαυτό της.
    Ίσως θα έπρεπε να ρωτήσουμε μπλογκερ που είχαν πιο στενές σχέσεις μαζί της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θυμάμαι. Κάποιος Πέτρος Κ., νομίζω, και άλλοι. Μπορείτε να στείλετε μέιλ στην ίδια και να τη ρωτήσετε.

      Διαγραφή
    2. Έχω εγώ το μέιλ της!
      Να το αναλάβω αν θέλετε και ο θεός βοηθός!
      Το είχα σκεφτεί καιρό τώρα, αλλά η διακριτικότητα που έχω στο αίμα μου δεν με άφηνε να προβώ σε κάτι πιο ενεργητικό!
      Μαζ αν θες να σου δώσω το μέιλ της ....
      Δεν ξέρω τι παίζει.... Αν ήθελα εγώ να εξαφανιστώ/χαθώ πάντως, δεν θα ήθελα να με αναζητήσει κανείς !

      Διαγραφή
    3. Λωτοφάγε, ο Πέτρος δεν είχε ποτέ πολλά-πολλά μαζί της.

      Αριστέα, κι εγώ αισθάνομαι άσχημα να την αναζητήσω, εφόσον ισχύει ότι πολλές φορές οι άνθρωποι νιώθουν πως αυτό μπορεί να είναι και καταπάτηση της ελευθερίας τους να εξαφανιστούν.
      Απ' την άλλη όμως, ανησυχώ όταν κάποιος εξαφανίζεται ξαφνικά.
      Και πιστεύω πως θα ήταν καλύτερα, ως γυναίκα, να το αναλάμβανες εσύ...

      Διαγραφή
    4. Ναι, κι εγώ νομίζω ότι η Αριστέα θα τα κατάφερνε καλύτερα.

      Διαγραφή
    5. οκ! Το αναλαμβάνω! :)
      Καλημέρα σας!

      Διαγραφή