Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2015

Αν έπιανα το Τζόκερ...


Είμαι απ' αυτούς τους ελεεινούς και τρισάθλιους, μαζοποιημένους τύπους που χθες έπαιξαν Τζόκερ.
Ο αναμάρτητος (που δεν γυάλισε το μάτι του με τα 9,5 εκατομμύρια ευρώ) πρώτος τον λίθον βαλέτω.

Ξέρετε, όπως γίνεται συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις, αναρωτιόμουν τί θα έκανα αν κέρδιζα τους τυχερούς 5+1 αριθμούς.
Τι να κάνει κάποιος με 9,5 εκατομμύρια ευρώ;

Κατ'αρχάς θα αύξανα την περιουσία μου στα... 9,501.000 ευρώ!
Δεύτερον, δε θα το έλεγα ούτε στον καθρέφτη μου- ώσπου να τα ασφαλίσω τουλάχιστον.
Τρίτον, επειδή η εφορία θα μου άφηνε περίπου τα 2/3 του ποσού, θα έπρεπε να αρχίσω να αποδέχομαι ότι δεν κέρδισα 9,5 εκατομμύρια αλλά περίπου 6.
Τέταρτον, επειδή δεν εμπιστεύομαι κανέναν παπάρα με εξουσία ή χωρίς, θα έπαιρνα τα 5 εκατομμύρια και θα τα έβγαζα νόμιμα στην Ελβετία. Θα πλήρωνα βέβαια το φόρο, αλλά θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο.
Πέμπτον, με το υπόλοιπο περίπου 1,5 εκατομμύριο, θα αγόραζα μια μεζονέτα σε ένα παραθαλάσσιο μέρος, μια αυτοκινητάρα που θα οδηγάει μόνη της ακόμη κι αν με πάρει ο ύπνος στο τιμόνι, θα πλήρωνα όλα τα χρέη μου προς εφορίες, ταμεία κλπ.
Και έκτον, θα συνέχιζα τη δουλίτσα μου, που τόσο μου αρέσει, αλλά χωρίς κανένα άγχος πλέον για το "πώς θα βγάλουμε το μήνα".
Μετά απ' όλα αυτά, θα μου 'χε μείνει πάνω από ένα εκατομμύριο στο χέρι.

Και τώρα;
Τι κάνεις με ένα εκατομμύριο;
Ε τότε, απλά για λόγους συμβολισμού, θα άφηνα και μερικά "ψιλά" ακόμη για να την περάσω μπέικα.
Ένα εκατομμύριο, εκατόν μία χιλιάδες, εκατόν μία και δέκα!
1.101.101,10
Μια ζωή την έχουμε...



Α το βρήκα τι έλειπε απ' όλα τα παραπάνω!
Μια... "Μπιμπή"!
Χμμμ...
Και την... "Μπιμπή" που 'χω τι να την κάνω;

Πάλι καλά που δεν έπιασα τελικά το Τζόκερ, γιατί η αφραγκία αντέχεται.
Η γκρίνια, όμως, δεν αντέχεται...

18 σχόλια:

  1. Αχαχαχα!
    Ευτυχώς που έπιασες θέμα ελαφρύ, για να γελάσουμε...
    Λοιπόν, είσαι ένας από τους "ελεεινούς, τρισάθλιους και μαζοποιημένους" τύπους που πήγαν να παίξουν εχθές τζόκερ... αλλά είναι κι άλλοι γνωστοί σου...

    Για να γελάσεις περισσότερο, δες το παρακάτω...
    Σε παλαιότερο τζόκερ, κάπου μες στον χειμώνα, μου πρότειναν δυο φίλοι - συνάδελφοι (γυναίκα και άντρας) να παίξουμε τζόκερ... φυσικά στην αρχή αρνήθηκα, γιατί δεν παίζω ποτέ παιχνίδια τέτοιου τύπου, διότι δεν πιστεύω στην τύχη. Εκείνοι όμως βλέπουν την ελαφριά πλευρά της ζωής συχνά, οπότε μου μεταδίδουν λίγη από αυτήν την ελαφρότητα που έχω ανάγκη κάποιες στιγμές και γι' αυτό έχουμε κάνει μια τρελή συντροφιά. Δέχτηκα, λοιπόν, για πρώτη φορά χωρίς φυσικά να κερδίσουμε παρά μόνο κάτι ψιλά... το διασκεδάσαμε όμως πολύ με τις ατάκες που λέγαμε πάνω στην ανέμελη συμπεριφορά μας.
    Εχθές μου πρότειναν ξανά κι εγώ αρνήθηκα. Άκουσα διάφορα και ως συνήθως "Κατακουζήνα" με ανέβαζαν, "Κατακουζήνα" με κατέβαζαν... Παρόλα αυτά μου υποσχέθηκαν μερίδιο από τα κέρδη, το οποίο ξεκίνησε από 100 ευρώ κι έφτασε στις 10.000!!!!
    Τώρα αν κέρδιζαν, δεν ξέρω αν θα το έπαιρνα αυτό το μερίδιο...
    Τους πρότεινα πάντως, μια και αναρωτιόντουσαν τι θα τα κάνουν τόσα λεφτά, να φτιάχναμε ένα δικό μας ιδανικό... σχολείο! Η παρέα διαφώνησε, γιατί άλλος ήθελε σχολείο, άλλος ταξίδια, άλλος ό,τι να 'ναι... κι έτσι είπαμε να μην παίξει κανείς!
    Πού να βάζουμε κι άλλους μπελάδες στο μυαλό μας...

    Όσο για σένα έκανες την προσπάθειά σου, κι αν η τύχη δεν σε θέλει στα παιχνίδια, μπορεί και να σε θέλει στην "Μπίμπη" (τι παρατσούκλι είναι κι αυτό;)!
    Αν όμως, λέμε αν κέρδιζες... θα της έκοβες την γκρίνια με το παρακάτω:

    https://www.youtube.com/watch?v=FthyzHyT4wA

    Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί τέτοια αντίδραση;
      Είναι ωραίο πράγμα ο τζόγος!
      Είναι πρόβα για επιχειρήσεις.
      Μαθαίνεις πώς να παίζεις με την ψυχολογία των άλλων.
      Και στο τέλος, μπορεί να βγάλεις και κάνα φράγκο.
      Εμένα 2-3 φορές μ' έχει σώσει οικονομικά το μπλακ τζακ.
      Πόκα δε με παίζουνε πια, γιατί τους τα αρπάζω...

      ΥΓ.: Η "Μπιμπή" δεν είναι παρατσούκλι.
      Είναι αναφορά στην ταινία "Μια ζωή την έχουμε"

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα!!!
      Εντάξει, πάλι θάλασσα τα έκανα!!!
      Για το "Μπιμπή" λέω... Προφανώς θα ήταν το χαϊδευτικό της νταρντάνας, μελαχροινής πρωταγωνίστριας (ξένη ηθοποιός μάλλον)... εκείνη που του "έτρωγε" τα χρήματα, τα 1.101.101,10...
      Δυστυχώς υπήρχαν κι αυτές τότε και σήμερα πολύ περισσότερες...!!!

      Ο τζόγος ως ένα σημείο έχει λίγη πλάκα, αλλά εύκολα μπορεί να χάσει κάποιος το μέτρο. Ειδικά στα χαρτιά...
      Η άρνησή μου προέρχεται από το ότι δεν πιστεύω στην τύχη.

      Όσο για τις επιχειρήσεις δεν έχεις άδικο, διότι είναι ένα είδος τζόγου. Μια του ύψους, μια του βάθους και απαιτεί πέρα από το ρίσκο , διορατικότητα και να γνωρίζεις τι παίζει στην αγορά. Δεν συζητώ ότι πρέπει να έχεις την ικανότητα να μπαίνεις στην ψυχολογία του άλλου και να παίζεις όπως λες μ' αυτή.
      Ένας επιχειρηματίας ειδικά σήμερα είναι ένας ακροβάτης θα έλεγα!

      Αχα, σε έχει σώσει το μπλακ τζακ... τι είναι τούτο; Μεσάνυχτα έχω...

      Διαγραφή
    3. Καλά εντάξει, δεν είναι υποχρεωμένος ο καθένας να έχει υπόψη του όλες τις ταινίες που 'χει ο άλλος.

      Όσο για την τύχη, έχω να πω ότι όσοι παίζουν καλά τζόγο δεν πιστεύουν και τόσο στην τύχη.
      Με τις πιθανότητες και τη μνήμη παίζεις.
      Η τύχη παίζει μικρότερο ρόλο.
      Τύχη είναι η σύμπτωση που δεν μπορούμε να προβλέψουμε ή να επηρεάσουμε.

      Το μπλακ-τζακ είναι παιχνίδι της τράπουλας.

      Διαγραφή
  2. Βλεπεις το σιριαλ...Με τις δολοφονες γυναικες;;;
    ΣΒΗΣΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ..Μην την δει η ΜΠΙΜΠΗ.....
    Γιατι θα σε..
    Βρουνε σε χαντακι...!!!

    Και θα..
    Σου λειπουνε και ωρισμενα..Προεξεχοντα μελη..[Δεν εννοω τα χερια..
    Ουτε τη..ΜΥΤΗ...]
    Που θα..
    Ειναι ΘΑΜΜΕΝΑ ΑΛΛΟΥ...!!!

    Κακομοιρη μου..
    Που σκεφτηκες..Ολους τους..Αριστερους και δεξιους..ΦΟΡΟΥΣ....
    Και δεν αγορασες..Ουτε μια..ΚΟΤΡΟΝΙΤΣΑ..Σε πλατινα..
    Για την ΜΠΙΜΠΗ...!!!

    Θα πεθανεις ΡΕ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω... απαγορεύσει (καλού-κακού) την προβολή της "10ης εντολής" στο σπίτι!
      "Άσε μη της μπαίνουν ιδέες", λέω...
      Εντάξει, όσες φορές καθίσαμε να δούμε 10η εντολή, το γελοιοποιούσα, για να σώσω το τομάρι μου από βέβαιη... σφαγή!

      Όταν κάποια φροά μου ανέφερε, δε, αυτό που λες κι εσύ περί... "κομμένων μελών", εγώ απάντησα ορθά-κοφτά: "ε και; εσύ θα χάσεις!"
      Και ματαιώθηκαν τα όποια σχέδια... χεχε

      Διαγραφή
  3. Αρχηγέ, μου άρεσε η διάθεση σου!
    Χρειάζονται κι αυτά σαν διαλείμματα στα βαριά και τα ασήκωτα!
    Να φανταστώ ότι άρχισες ήδη να σχεδιάζεις τις διακοπές σου; Έστω και χωρίς τζόκερ;
    Αν δεν κυνηγήσεις την τύχη σου δεν θα έρθει να σε βρει ουρανοκατέβατη πάντως! Εγώ αυτό έχω διαπιστώσει. Πέρυσι έπαιξα στοίχημα κέρδισα! Μετά δεν το ξανακυνήγησα. Καλά να πάθω! αχαχα!

    Στο μεταξύ διαβάζω και τον Μαχαίρη από άνω μου κι έχω λιώσει!
    Άντε καλό ξημέρωμα:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα μπήκε Ιούνης και γίνεται να μην έχω καλή διάθεση;;;
      Είναι η εποχή μου αυτή!

      Είχα σχεδιάσει τις διακοπές μου με τζόκερ.
      Τώρα που δεν έκατσε δεν ξέρω τί θα κάνω.
      Ίσως παίξω κάνα Λόττο...

      Κι όμως! Η τύχη έρχεται ουρανοκατέβατη!
      Είναι σαν τα κλειδιά.
      Όταν τα ψάχνεις, ποτέ δε τα βρίσκεις.
      Ενώ, άμα δεν τα θες, όλο μπροστά σου είναι...
      Όπως στο χαρτί, που άμα μετρήσεις τα λεφτά σου, μετά τα χάνεις απευθείας.
      Επομένως, δεν έπιασα το τζόκερ επειδή σχεδίασα τί να κάνω τα λεφτά.
      Αλλιώς θα το 'πιανα...


      ΥΓ.: Κέρδισες στοίχημα με τη μία;;;!!!:;;
      Δε μας λες κι εμάς κάνα προγνωστικό;
      Για πες για πες... Η Εϊμπάρ θα κερδίσει τη Μπελενένσες ή πάει για χινάρι;

      Διαγραφή
  4. Εφόσον αγαπάς τόσο πολύ τη δουλεία σου είσαι ήδη μεγιστάνας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη υπόθεση να σου αρέσει αυτό για το οποίο σπαταλάς τη μισή μέρα της κάθε μέρας στη ζωή σου.
      Σοβαρή υπόθεση είναι, όμως, και το να βγάζεις και κάνα φράγκο...

      Διαγραφή
  5. Αχαχαχαχαχαχα!
    Κερδισε εσυ το τζοκερ και πηγαινε την διακοπες και ταξιδακια και για ψωνια και αμα γκρινιαξει γραψε μου!
    Αλλιως, εναλλακτικα, ασε της τα μισα και καντην για Βραζιλια! Χαχαχαχαχα!
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή είναι λύση τώρα;
      Δε μου φτάνει η Εφορία που θα μου φάει το 1/3, να κάτσω να μου φάει και τα μισά απ' τα υπόλοιπα η γυναίκα;
      Καλά λένε ότι η γυναίκα κι η εφορία είναι το ίδιο πράγμα και πως η μόνη διαφορά τους είναι ότι η εφορία δίνει καμιά φορά επιστροφή...

      Διαγραφή
  6. Την Μπιμπή που ήδη έχεις την φυλάς κάβα.
    Με το μυαλό που κουβαλάς (και κουβαλάω) σε κανά χρόνο θα τα έχεις φάει όλα.
    Να υπάρχει πίσω και μια Μπιμπή να σε περιμένει.
    Της κάνεις δώρο μια μεζονέτα, της λες "φεύγω, θέλω να μείνω μόνος, να σκεφτώ..." και όταν τα βρεις σκούρα (ταπί δηλαδή) επιστρέφεις στη μεζονέτα.
    Γράψε και σε αυτήν κάτι γιατί σε βλέπω πάλι στο νοίκι.
    Βοήθησα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ.... κιμπάρηδες μου γίνατε όλοι με τα λεφτά ΜΟΥ!
      "Δώσ' της τα μισά" η μία, "δώσ' της μια μεζονέτα" ο άλλος...
      Αν επιστρέψεις μετά από καιρό στη μεζονέτα, πιθανότατα θα τη βρεις να καβάλα στ' άλογο με νέο πρίγκηπα.
      Κι αν την πληροφορήσεις ότι έμεινες άφραγκος, τότε δε θα μπει καν στον κόπο να σου εξηγήσει πως... "δεν είναι αυτό που νομίζεις"!

      Διαγραφή
  7. Πολύ θα ήθελα κι εγώ να κερδίσω το τζόκερ, αλλά δεν έπαιξα ποτέ μου, άρα λοιπόν πως θα κερδίσω αφού; Επίσης (από ζώδια δεν ξέρω και πολλά) αλλά εσείς τα καρκινάκια είσαστε του τζόγου. Νομίζω; :))

    Υ.Γ Εγώ θα τα έτρωγα όλα σε ταξίδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από ζωδιακής απόψεως πάντοτε, ο καρκίνος, όντας το κατ' εξοχήν διαισθητικό ζώδιο (κυβερνήτης του η Σελήνη, άλλωστε), είναι ένα ζώδιο που επηρεάζεται πάρα πολύ η ικανότητά του στον τζόγο από τη διάθεσή του.
      Η κυκλοθυμικότητα δηλαδή είναι ο Νο1 κίνδυνος!
      Πιο πολύ κι απ' το κακό χαρτί...

      Όταν όμως έχουμε καλή διαίσθηση, τότε γινόμαστε ανίκητοι!
      Άσε που είμαστε και τρελοί αριθμομνήμονες!
      Ποιος Τζων Τάραμας και ποιος Νικ Δε Γκρικ, δηλαδή...


      (Εγώ δεν ξέρω από ζώδια.
      Ένας... φίλος μου μού τα 'πε!)

      Διαγραφή
  8. Τουλάχιστον έπαιξες (όπως και εγώ άλλωστε δυστυχώς), γιατί ακούμε και την ατάκα που πάντα γελάω όταν την ακούω "αχχχχ μακάρι να κέρδιζα και εγώ το τζόκερ". Μα αφού δεν παίζεις, πως θα κερδίσεις? Είναι μια μεγάλη αλήθεια αυτό...

    Κατά τα άλλα, παίζει να είμαι ο μόνος, αλλά πραγματικά ο μόνος σκεπτόμενος αν θα κέρδιζα αυτά τα χρήματα, να μην τα ξόδευα σε ταξίδια. Όχι επειδή δεν μου αρέσουν τα ταξίδια, τουναντίον, αλλά απλώς δεν το σκέφτηκα. Αν θα τα έπαιρνα εγώ, θα βοηθούσα να ξεχρεώσουν πρώτα απ' όλα όλοι οι φίλοι και συγγενείς μου απ' τις όποιες υποχρώσεις μου, θα μεταμόρφωνα το σπίτι μου στην απόλυτη ονείρωξη ενός αρσενικού nerd (συλλογή από video games, φλιπεράκια, arcades, κλπ) και τα υπόλοιπα θα τα έπαιρνα σε δόσεις μέχρι να τελείωναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν παίξεις, δεν κερδίζεις.
      Ούτε και χάνεις, βέβαια.
      Και το ότι δε χάνεις σε γλιτώνει από το 50λεπτο.
      Το ότι δεν κερδίζεις όμως μπορεί να σου στερήσει μέχρι και 9 εκατομμύρια ευρώ!

      Κι εγώ δεν είμαι φίλος των ταξιδιών.
      Γενικώς έχω την άποψη πως είναι καλύτερο να τα φας τα λεφτά εκεί που ζεις (να ζήσεις λίγο καιρό σαν ζάπλουτος), παρά να πας στου διαόλου τη μάνα, να στα φάνε οι αεροπορικές και τα ξενοδοχεία...

      Διαγραφή