Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014

Και το φετινό βαρδινο-βραβείο "καλύτερης ερμηνείας για επανάσταση"... στο ΚΚΕ!


 
Στη χώρα που ο Ρουβάς εκτιμήθηκε για τα προσόντα του στην... υποκριτική (βαρδινο-)τέχνη και βραβεύτηκε με το (βαρδινο-)βραβείο "καλύτερης ερμηνείας" του Θεάτρου Κουν, είναι λογικό να περιμένει κανείς να συμβεί οτιδήποτε.

Έτσι, δε φαίνεται παράλογο που το τελευταίο αποκούμπι μας, ο φάρος μας, η ελπίδα μας (πήδα-πήδα-πήδα μας), η φωνή της αλήθειας, της δικαιοσύνης, της τιμιότητας και της ανιδιοτέλειας, το αραξοβόλι μας, το λιμάνι των μη προνομιούχων, η αγκαλιά που μας περιμένει όλους...
...το επαναστατικό κόμμα της εργατικής τάξης, που το μόνο που κάνει όλη μέρα είναι να προετοιμάζει τους προλετάριους για να ανατρέψουν τον καπιταλισμό, το ΚΚΕ δηλαδή, στο επίσημο προπαγανδιστικό όργανό του, τον Ριζοσπάστη, έβαλε ολοσέλιδη διαφήμιση... της ALPHA BANK!


(Εξώφυλλο και οπισθόφυλλο καθώς τα βλέπει κανείς μαζί δεν μπορεί παρά να νομίζει ότι αποτελούν κομμάτι κωμωδίας του Ντάριο Φο...)

Αυτό ίσως φαίνεται παράδοξο στους αδαείς, καθώς φαινομενικά έρχεται σε αντίφαση με τους μύδρους που εξαπολύει ολημερίς το... επαναστατικό κόμμα της εργατικής τάξης, ΚΚΕ, ενάντια σε όποιον έχει πάρε-δώσε με τα μονοπώλια και το Κεφάλαιο.
Όχι κύριοι! Λαθεύετε! Στην πραγματικότητα συμβαίνει κάτι άλλο.

Το ΚΚΕ δεν ακολουθεί μια απλή -παραδοσιακή- στρατηγική όπως αυτές που ξέρουμε.
Οι δύο τρόποι ανατροπής που ξέρουμε είναι: α) η πτώση του συστήματος "απ' έξω", δηλαδή με επανάσταση και β) η πτώση του συστήματος "από μέσα", δηλαδή με ανάληψη κυβερνητικών καιηκόντων και μεταρρυθμίσεις.
Το ΚΚΕ, πρωτοπόρο όπως πάντα, απορρίπτει τις δύο παλιές στρατηγικές και αναπτύσσει μια καινούρια: μια "μεταστρατηγική".
Δηλαδή, θα κάνει την επανάσταση χρησιμοποιώντας τα λεφτά του Καπιταλισμού!
Θα τον... κρεμάσει με το ίδιο το σκοινί που εκείνος του πουλάει!

Με λίγα λόγια, παγιδεύει τις τράπεζες-μονοπώλια αναγκάζοντάς τες να βάλουν διαφήμιση στον Ριζοσπάστη, για να χρησιμοποιήσει αυτά τα λεφτά για την οργάνωση της επανάστασης!
Σατανικό,ε;
Τούτη την ώρα, η Κεντρική Επιτροπή του κόμματος της εργατικής τάξης στο τρίτο υπόγειο της επαναστατικής βάσης του Περισσού κάνει "βουναλάκια" με τα δίευρα της ALPHA BANK και προϋπολογίζει τα έξοδα για φέιγ βολάν, προκηρύξεις και αγορά οπλισμού και χλενών, ενόψει του νέου αντάρτικου των βουνών που θα... συντρίψει τον Καπιταλισμό!
"Βροντάει ο Όλυμπος, αστράφτει η Γκιώνα", σύντροφοι!

Γι' αυτό, χρησιμοποιώντας όχι μια απλή στρατηγική, αλλά μια "μεταστρατηγική", το ΚΚΕ θα κάνει όχι απλώς μια επανάσταση, αλλά μια "μεταεπανάσταση".
Μια προλεταριακή επανάσταση δηλαδή με κρατικό και τραπεζικό χρήμα!


Έτσι, το ΚΚΕ καταρρίπτει όλους κείνους τους κακεντρεχείς ισχυρισμούς αυτών που επαναλαμβάνουν συνεχώς πως τάχα "βρίσκεται 100 χρόνια πίσω".
Όχι κύριοι! Το ΚΚΕ για άλλη μια φορά αποδεικνύει πως ζει στο σήμερα. Κοιτάζει μπροστά.
Οι μπολσεβίκοι του 1917 άλλωστε ποτέ δε θα έβαζαν στην επαναστατική τους εφημερίδα... διαφήμιση τράπεζας!
Ορίστε, λοιπόν, η απόδειξη!


Γι' αυτό, ας αναφωνήσουμε όλοι μαζί, σύντροφοι:

Κάτω όσοι συναλλάσσονται με το Κεφάλαιο!
Κάτω οι "μεταρρυθμιστές" του συστήματος!

Τι Φασισμός - τι Καπιταλισμός!
Τι Χίτλερ - τι Ομπάμα!
Τι Μπέος - τι Συριζαίος!

Ζήτω το κόμμα της εργατικής τάξης!
Ζήτω η (μετα-)επανάσταση!
Ζήτω το ΚΚΕ!
Ζήτω η Alpha Bank! 

Το βαρδινο-βραβείο καλύτερης ερμηνείας για την Επανάσταση απονέμεται και για το 2014 στο ΚΚΕ! 
Το βαρδινο-βραβείο (κοινού και κριτικών) θα παραλάβει από τα χέρια της κυρα-Μαριάννας η πρώην δημοσιογράφος του Mega, γνωστή κομμουνίστρια, Λιάνα Κανέλλη.

30 σχόλια:

  1. "Καμία υποταγή στις απαιτήσεις των μονοπωλίων"...με την ευγενική χορηγία της Alpha bank!!! Το κοιτάζω, το ξανακοιτάζω κι έχω πάθει μια ιδεολογική σύγχυση! Ούτε ο Ντάριο Φο θα μπορούσε να το φανταστεί αυτό!
    Δηλαδή να τρέξουμε να πάρουμε δάνεια και πιστωτικές από την τράπεζα και ταυτοχρόνως να ψηφίσουμε ΚΚΕ, το οποίο, όταν έρθει στην εξουσία, θα μας τα χαρίσει; Μετα-επανάσταση αυτοί, μετα-μπαταχτσήδες εμείς! Καταχθόνιο σχέδιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τύποι γράφουν κωμωδία με πρωταγωνιστές τους εαυτούς τους!
      Όχι τίποτ' άλλο, αλλά άμα αυτή η διαφήμιση ήταν σε οποιοδήποτε άλλο έντυπο/σάιτ της αριστεράς γενικότερα (είτε συριζίζουσας είτε εξωκοινοβουλευτικής), θα το είχανε μια βδομάδα πρωτσέλιδο πρώτη είδηση στο Ριζοσπάστη!

      Πάντως, το σχέδιο σου για "μετα-μπαταχτσήδες" είναι πιο... καταχθόνιο κι απ' τη μετα-επανάσταση!
      Είναι μετα-καταχθόνιο!

      Διαγραφή
  2. Καταρχήν, ο τίτλος ευφυέστατος!
    Τίτλος ενός λόγου που ακολουθεί παρακάτω με ύφος απόλυτα ειρωνικό και παθιασμένο, ενός πολιτικού προεκλογικού λόγου, να τον πω, μιας δικηγορικής αγόρευσης από έναν δικηγόρο πνιγμένο στην εμπάθειά του, που θα τον πετάξουν οσονούπω έξω από την δικαστική αίθουσα!!! :))))
    Μμμ μετα-επανάσταση, μέσα από μια κορυφαία μεταστρατηγική, η οποία προέκυψε μέσα από τη βαθιά μεταγνώση κι όλο αυτό θα επιφέρει επιτέλους τον μεταμοντερνισμό στον χώρο της πολιτικής!!!!
    Πςςςς!!!! Πάντα πρωτοπόροι!!! Είσαι πολύ πίσω βρε παιδάκι μου... Δεν το έχεις καταλάβει;;;
    Το σχέδιο εμετοσατανικό κι ας ρίξουμε κι έναν καλαματιανό (όπως στον Καραγκιόζη)!!!
    Όλα θα τα δούμε! Να είσαι σίγουρος!
    Δυστυχώς, αποτελούν διακοσμητικό στοιχείο στην πολιτική σκηνή και σε λίγο θα τους πληρώνουμε και για… είδος πολυτελείας!

    (Απαντώ εδώ και στο τελευταίο σου σχόλιο της προηγούμενης ανάρτησής σου, διότι μπορεί να μην το δεις. Δεν είναι άσχετο αυτό που σχολιάσαμε εκεί με αυτά που λέγονται εδώ και τα καταπίνουμε κι αυτά αμάσητα, όπως και τόσα άλλα. Είπες ότι πάντα θα υπάρχουν τρικλοποδιές, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι να μην είναι χειραγωγήσιμος κάποιος, για να μην σκοντάφτει στην ίδια τρικλοποδιά. Άμα αισθάνεται θύμα και μένει κλεισμένος στον εαυτό του, τότε δέχεται να τον χειραγωγούν. Φυσικά, υπάρχει και η περίπτωση του κοντόφθαλμου προσωπικού συμφέροντος και οφέλους, όπου τότε εθελοντικά χειραγωγείται…)

    Κατάλαβες, σύντροφε, το ρεύμα του μεταμοντερνισμού;
    Όχι, γιατί αν δεν το κατάλαβες, να πας να σου κάνουν φροντιστήριο με την ευγενική χορηγία της Audi! -;)

    Καλό ΣΚ και να ε-περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν έχει φανεί γενικώς ως τώρα, αλλά έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στο Βαρδινογιαννέικο.
      Λατρεύω αυτήν την οικογένεια των "ευπατρίδων" όσο καμία άλλη.
      Κι ένας απ' τους λόγους κρύβεται στο "ο Μαζεστίξ προτείνει".
      Στο διάλογο Βαρδή-Κουφοντίνα.
      Απόλαυση...
      Δυστυχώς δεν μπορώ να αναδημοσιεύσω και την ιστορία με τον κοινοτάρχη, διότι έχει κάνει αγωγή η κωλοοικογένεια και διώκει ποινικά τα σάιτ και μπλογκ που τη δημοσίευσαν.
      Επομένως δε λέω τίποτα εγώ...

      Άμα ήταν διακοσμητικό στοιχείο, καλά θα ήτανε.
      Αλλά μου φαίνεται ότι έχουν γίνει αρωματικό χώρου.
      Κι όταν το αρωματικό χώρου ανακατευτεί με τσιγαρίλα, δεν αντέχεται με τίποτα η μπόχα...

      Άμα είναι να πάρω ευγενική χορηγεία, θα ήταν πιο ευγενικό να είναι από την Bmw που μου 'χει μπει στο μάτι (και μόνο εκεί) κι όχι απ' την Audi που δεν την πολυχωνεύω...

      Διαγραφή
    2. Λοιπόν, καθότι λίγο ξανθιά από μέσα, τώρα συνέδεσα όσα είχαμε σχολιάσει στον "Τίγρη και Βούβαλο" κι έβγαλα τα συμπεράσματά μου για την περιβόητη οικογένεια και τον "Μαθουσάλα"! Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν ήθελες να σχολιάσεις περισσότερο εκεί...
      Ξέρεις, διαβάζω σχεδόν πάντα τα κείμενα που προτείνεις, όμως αυτό που έχεις εδώ και λίγες μέρες δεν το είχα ανοίξει, μια και δεν τρέφω καμία εκτίμηση, όπως κι εσύ, για τον συγκεκριμένο. Δεν ήξερα ότι υπάρχει αυτός ο διάλογος στην δημοσιότητα. Βέβαια, βλέπεις όλη την βρωμιά μέσα σε λίγες λέξεις, η οποία δεν με ξενίζει ούτε με εκπλήσσει, αφού δεν φανταζόμουν τίποτε καλύτερο! Ο μαφιόζικος χορός μια χαρά βασιλεύει! Από έξω κούκλα και μέσα πανούκλα. Δεν φτάνει κανείς τόσο ψηλά χωρίς να πουλήσει την ψυχή του στον διάβολο ή να έχει ανακατευτεί με τα σκατά μέχρι τον λαιμό... (Σαν να έβλεπα το ίδιο νόμισμα από τις δύο όψεις).

      Αυτή η ιστορία με τον κοινοτάρχη κυκλοφορεί ακόμα ή την έχουν κατεβάσει; Δεν γνωρίζω περί τίνος πρόκειται.

      Προτιμώ την τσιγαρίλα... :)

      Το ευγενικό μου άρεσε... χαχαχα!!! Όσο για την Bmw δεν θα σχολιάσω, γιατί αυτά δεν λέγονται σε δημόσια θέα... (κακιούλα θα σου 'λεγα σίγουρα, για να σε πειράξω). Για την ποιότητα δεν μπορώ να πω τίποτα!

      Διαγραφή
    3. Η ιστορία -λόγω των πολλών αναδημοσιεύσεων- κυκλοφορεί ακόμη.
      Αν την ψάξεις, θα τη βρεις.

      Διαγραφή

    4. Ευχαριστώ. Την βρήκα...
      Τι σου είπα μέσα στα σκατά και πάνω από τον λαιμό μπορώ να σου πω!
      Ψοφίμι η κατάσταση. Ήξερα κάποια πράγματα γενικά, αλλά δεν γνώριζα τόσες λεπτομέρειες...
      Αντιλαμβάνεσαι το αλυσόδεμα που μας έχουν κάνει τόσα χρόνια σε όλο του το μεγαλείο! Τα βλέπαμε στις ταινίες, όμως τίποτε δεν είναι τυχαίο...
      Τα φρικιά είναι δίπλα μας κι ακόμα καλύτερα από πάνω μας!
      Χαρά στο κουράγιο του αδικοχαμένου ανθρώπου... Θέλει πολλά κότσια να πας ενάντια σε ένα τέτοιο σκληρό και αιμοβόρο κύκλωμα, το οποίο δεν σταματά τίποτα και κανείς! Μπράβο του, γιατί είμαι σίγουρη ότι έφυγε απόλυτα καθαρός με τη συνείδησή του και η οικογένειά του θα είναι περήφανη γι' αυτόν, όπως και οι πολίτες που τον στήριζαν.
      Τι να πω;
      Μας έφαγαν τα πρωινάδικα, τα στριπτιτζάδικα και όλα τα ...αδικα!
      Όπως και όσα σχολίασες στης Αριστέας, και με τα οποία συμφωνώ απολύτως, αλλά και όσα γράφεις εντελώς ξεκάθαρα παρακάτω εδώ.
      "Άρτον και θεάματα" και κάνεις μπάλα με την ησυχία σου... και σε επευφημούν κι από πάνω!
      Είδα και την σχετική ανάρτηση στο "Bloggers ενωμένοι και ποτέ νικημένοι"... Απαυτώνουμε άμεσα όποιον μας ενοχλεί...
      Συγχύστηκα για άλλη μία φορά και θα ήθελα να πω περισσότερα, όμως σταματώ προς το παρόν εδώ. Έχει τόση πολλή τροφή αυτός ο τόπος… να φάνε όλοι οι πεινασμένοι της Γης!

      Διαγραφή
  3. Θελει μεγαλη εξυπναδα να γραψεις μια παπαρια και να πας απο Ρουβα και βραβεια στο ΚΚΕ. Μας φωτισες ρε αρχοντα ,μην φοβασαι ο Συριζα ερχεται οχι το ΚΚΕ .Θα το καταλαβεις οταν ειναι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε!
      Τι σχέση έχει ο Ρουβάς με το ΚΚΕ;
      Ας πούμε π.χ. ότι κι οι δυο συνεχίζουν να υπάρχουν χάρη στο Mega...;

      Διαγραφή
  4. Η αφίσα του ΚΚΕ για την οικονομική ενίσχυση γράφει με τεράστια γράμματα.
    ''Το ΚΚΕ στηρίζεται στον λαό''.
    Σουρεαλιστικό!!!
    Η μόνη σχέση του ΚΚΕ με τον Ρουβά,είναι πως και οι δύο αποκοιμίζουν τον λαό.
    Ο καθένας με τον τρόπο του.Αν και οφείλω να ομολογήσω πως το ΚΚΕ μέχρι σήμερα τα κατάφερε καλύτερα απο τον Ρουβά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως δεν πρόκειται για μια κοινή θνητή διαφήμιση, αλλά για ένα ιδιότυπο... κουπόνι ενίσχυσης;
      Κι αν ο πρόεδρος της alpha bank αγόρασε μερικές χιλιάδες Ριζοσπάστες και Οδηγητές, για να ενισχύσει τον προλεταριακό αγώνα;
      Ας μην είμαστε καχύποπτοι με το κόμμα του λαού...

      ΥΓ.: Αυτή την ομοιότητα Ρουβά και ΚΚΕ δεν την είχα σκεφτεί.
      Καλό!

      Διαγραφή
  5. Game Over.
    Πριν πολλά χρόνια, όταν από το κανάλι του Περισσού είχαν αρχίσει να μεταδίδουν μεταμεσονύκτια τηλεμάρκετινγκ με τις διαφημίσεις-υπνωτικό της μισής και ώρας (για τα κοφτερά μαχαίρια και τα τοιαύτα), είχα θέσει το γελοίον του ζήτηματος σε έναν φίλο κνίτη... "Καλά, δεν ντρέπονται!!! τι είναι αυτά, πώς τα ανέχεστε;!!!". Προσπάθησε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα με την αφελέστερη των δικαιολογιών - ολοφάνερο πως είχε πάρει γραμμή, και τι γραμμή!!! - : "θα τους ρίξουμε από μέσα".
    Στην παρούσα φάση, κι ενώ ζούμε την μεγάλη κρίση αλλά και περίσταση για αγώνες... πρόσφατα αυτοί οι ίδιοι που "θα τους έριχναν από μέσα", προστάτευσαν το καθεστώς βίας και παρανομίας απ' έξω από την Βουλή. Και το προστατεύουν ακόμα, σε κάθε ευκαιρία.
    Ο καλύτερος σύμμαχος της εξουσίας, ούτε καν του αστικού κράτους αλλά, του κράτους-παρακράτους, είναι το "ένα είν' το κόμμα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταπληκτικό με τους υποστηρικτές του ΚΚΕ είναι πως απαντούν όλοι με τον ίδιο τρόπο και τα ίδια επιχειρήματα σε ό,τι ακταλογίσεις στο κόμμα τους.
      Τέτοιος συντονισμός ούτε οι... γαύροι!
      (για να πω και την ποδοσφαιρική μου κακία...)

      Γενικώς δε βγάζεις άκρη με τους υποστηρικτές του ΚΚΕ.
      Όταν ήμουν στο Πανεπιστήμιο, μόνο μια φορά τσακώθηκα άγρια για πολιτικά.
      Και ήταν με Κνίτες.
      Παρά τις διαφωνίες μου με τους Δαπίτες, τους Πασπίτες, τους Εαακίτες, τους αναρχικούς, ακόμη και τους ακροδεξιούς που φυτοζωούσαν τότε, μπορούσα τουλάχιστον να συζητήσω μαζί τους, να ανταλλάξουμε επιχειρήματα και να αποχαιρετιστούμε φιλικά.
      Με Κνίτες, όμως, ήταν αδύνατο να συζητήσει κανείς, χωρίς να του ανεβάσουν την πίεση 32 τη μεγάλη και 25 τη μικρή.

      Διαγραφή
    2. ...συμφωνώ ότι έχουν την ίδια αντίδραση με τους συμπαθείς γάβρους - που το αρρωστιλίκι τους για δόξα και τίτλους τούς παρέδωσε βορά στο κοκκαλομαρινακέικο, και η λαϊκή ομάδα, ο "θρύλος" (sic), κατέληξε ομάδα του χρυσαυγιτισμού.
      Για να πω όμως και του στραβού το δίκιο: ο χειρότερος συνδυασμός είναι "γάβρος πασοκτζής". Μακράν, μιλάμε.

      Διαγραφή
    3. Είναι συνδυασμός που σκοτώνει.
      Πάνε, όμως, οι παλιές καλές μέρες με τον Κόκκαλη και τον Πάγκαλο, το Λοβέρδο και το Λαλιώτη αγκαλίτσα στα επίσημα του Καραϊσκάκη.
      Τώρα πια είναι ο Μαρινάκης με τη Ντόρα και τους Χρυσαυγίτες.
      Άλλαξε χέρια το λιμάνι.
      Γι' αυτό το θέμα να δεις τί σνετόνια ε΄χω να γράψω: για την άμεση αιτιακή σχέση μεταξύ αποδοχής της "παράγκας" και φασιστοποίησης της ελληνικής κοινωνίας.

      Διαγραφή
  6. Για τον Ρουβά θα σου πω ότι διαφωνώ. Δεν τον έχω παρακολουθήσει ως τραγουδιστή, ούτε και ως ηθοποιό, αλλά αν εξαρχής πιστεύουμε ότι η συμμετοχή του στην παράσταση και η μετέπειτα βράβευση αποτελούν προϊόν συναλλαγής και πως δεν άξιζε ούτε το ένα ούτε το άλλο (με τα δικά μας υποκειμενικά κριτήρια), τότε κάλλιστα κάποιος άλλος θα ισχυριστεί ότι κάτι αντίστοιχο συνέβαινε όλα τα προηγούμενα χρόνια.
    Ότι και όλοι οι προηγούμενοι σπρώχτηκαν από το εκάστοτε σύστημα.

    Αν η επιτροπή "πιάστηκε" γιατί να μην το έχει ξανακάνει; Επειδή ο Ρουβάς δεν έχει τελειώσει δραματική σχολή; Θες να πεις ότι όποιος έχει τελειώσει τη σχολή αξίζει ως ηθοποιός; Με αυτό το σκεπτικό, όποιος έχει τελειώσει σχολή δημοσιογραφίας είναι ανεξάρτητος!

    Τα βραβεία (όλα τα βραβεία) δεν είναι τίποτα άλλο από πανηγυράκια που προσφέρονται για γκλαμουρο-εξόδους και απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό. Ειδικά το Βαρδινογιαννέϊκο είναι εθισμένο σε κάτι τέτοια. Ο Ρουβάς που είναι προστατευόμενός τους (σύμφωνα με το δικό σου σκεπτικό που δεν με βρίσκει αντίθετο) δεν θα μακροημερεύσει στο σανίδι επειδή τον θέλει ο παππούς και η γιαγιά. Αν το θέατρο αδειάσει από κόσμο τότε αντίο βραβεύσεις.

    Για το ΚΚΕ τα έχουμε χίλιες φορές πει. Πάνε χρόνια που αυτό το κόμμα έπαψε να με απογοητεύει με τις αλλοπρόσαλλες πολιτικές του. Δεν αποκλείεται να δούμε μεθαύριο στον Ριζοσπάστη και διαφημίσεις για Σαμαρά και νουδού, ή και Βορίδη αν πληρώσει. Το θεωρείς απίθανο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινώ απ' το τελευταίο.
      Φυσικά και δε θα απορήσει κανείς, ακόμη κι αν φιλοξενήσει αποκλειστική συνέντευξη του Φαήλου ή του Μπαλτάκου.
      Το Κόμμα προσφέρει πάντοτε τις υπηρεσίες του στη δεξιά.
      Μια φορά δεν το έκανε (βλ. Φλωράκης το 81 που έβλεπε ως θετικό στοιχείο οτι θα έπεφτε το δεξιό κράτος μετά από 35 χρόνια... εμφυλιακής κατάστασης) και γι αυτό τον έχουν αποκηρύξει τώρα- απλώς για προφανείς λόγους δεν το λένε ρητά.

      Διαγραφή
    2. Α ναι, ξέχασα να πω και για τη Ρουβο-Διαβατιάδα.
      Ετοιμάσου για σεντόνι.

      Το λοιπόν, δε θεωρώ κακό ή επιλήψιμο το να ασχοληθεί οποιοσδήποτε με το θέατρο.
      Ίσα-ίσα, που το θεωρώ κάτι καλό γενικά.
      Και δε θεωρώ και τόσο απαραίτητο το να περάσει κάποιος από δραματική σχολή. Καλό είναι να περάσει, αλλά κι αν δεν περάσει δε χάθηκε ο κόσμος.
      Άλλωστε έχουν υπάρξει και κάποιοι σπουδαίοι ηθοποιοί (όπως ο Βέγγος) που δεν πέρασαν ποτέ από σχολή, αλλά ήταν τόσο εξαιρετικά ταλέντα, ώστε μπόρεσαν σιγά-σιγά να μεγαλουργήσουν στο χώρο της υποκριτικής.

      Αλλά υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μπορώ να τα προσπεράσω.
      Το ότι ένας τύπος που όλως τυχαίως είναι το συνώνυμο αυτού του πολύ βρώμικου πράγματος που ονομάζεται showbiz αποφασίζει να το γυρίσει στο θέατρο και ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ (και χωρίς καμία.... προϋπηρεσία) του δίνεται ο πρωταγωνιστικός ρόλος σε ένα αρχαίο δράμα (που δεν το αποτολμούν καλά-καλά ούτε φτασμένοι ηθοποιοί, λόγω των πολύ υψηλών απαιτήσεων του αρχαίου δράματος), επίσης ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ανοίγει η (πολύ επιλεκτική κατά τ' άλλα) Επίδαυρος για να παίξει εκεί (που, όπως έγραφα και στης Αριστέας, ολόκληρη Βουγιουκλάκη πέρασε 30 χρόνια παίζοντας εκατοντάδες έργα, για να τολμήσει να παίξει Αντιγόνη στην Επίδαυρο, ενώ ο Βέγγος τόλμησε μετά απο εκατοντάδες επιτυχημένους ρόλους να παίξει την Ειρήνη του Αριστοφάνη) και το ότι -δε φτάνουν όλα αυτά αλλά- ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ βραβεύεται με το βραβείο καλύτερης ερμηνείας για αυτό... προξενεί σίγουρα πολύ εύλογες απορίες και ενστάσεις.
      Κι όταν μάλιστα είναι πλέον πολύ γνωστή η ιδιαίτερη σχέση που έχει πλέον ο Ρουβάς με τις οικογένειες των νταβατζήδων της χώρας...

      Θα μου πεις "μα ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος που βραβεύτηκε με αδιαφανή κριτήρια; ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος που παίρνει απ' την καριέρα του διακρίσεις που ενδεχομένως δεν του αξίζουν;"
      Όχι, δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος.
      Αλλά στην περίτπωσή του είναι τόσο αποκάλυπτο αυτό το "σπρώξιμο", αυτή η "συναλλαγή" ώστε γίνεται πάρα πολύ ενοχλητική.

      Υπάρχουν και ηθοποιοί που τους απεχθάνομαι.
      Όπως π.χ. ο Φιλιππίδης.
      Ειλικρινά απορώ τί του βρίσκουν όλοι.
      Αλλά δεν θα του "αρνηθώ" το δικαίωμα να βραβευτεί για την παρουσία του στο χώρο ή για κάποιο ρόλο ή το δικαίωμά του να δοκιμάσει να παίξει μεγάλους ρόλους.
      Διότι έχει τραβήξει μια διαδρομή, η δουλειά του έχει τύχει μιας ευρείας αναγνώρισης, ώστε -ακόμη κι αν αντίκειται 100% στο δικό μου γούστο- αποδέχομαι την παρουσία του.

      Ο Ρουβάς πού αναγνωρίστηκε ως ηθοποιός;
      Ποιους ρόλους έπαιξε, στους οποίους το κοινό να αναγνωρίσει το ταλέντο του, ώστε σιγά-σιγά να δικαιούται να παίρνει τέτοιες άυλες ή υλικές διακρίσεις ως ηθοποιός;

      Διαγραφή
    3. Και δεν κάνω γεροντολαγνία.
      π.χ. ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος νεαρός -και μπράβο του- κατάφερε να αποκτήσει το δικαίωμα να πάρει μεγάλους ρόλους και να ανοίξουν τα μεγαλύτερα θέατρα για πάρτη του.
      Αλλά δεν το κατέκτησε με το "καλημέρα".
      Διακρίθηκε για κάποια χρόνια, στην αρχή με βοηθητικούς και στη συνέχεια με πρωταγωνιστικούς ρόλους, σε σήριαλ, ταινίες, θέατρα και, αφού το κοινό εκτίμησε για κάποια -λίγα έστω- χρόνια το ταλέντο του, κατάφερε να αποκτήσει το δικαίωμα να παίρνει διακρίσεις και να ανοίγουν τα θέατρα για πάρτη του.

      Ο Ρουβάς πώς τα κατάφερε;

      Ναι, ξέρω δεν είναι το μοναδικό πράγμα που βρωμάει σ' αυτή τη χώρα ούτε στο χώρο αυτόν του θεάτρου και της τέχνης γενικότερα.
      Δε θα 'ναι προφανώς η πρώτη φορά που μια επιτροπή "πιάνεται" από κάπου για να εξυπηρετήσει κάποια συμφεροντα.
      Αλλά τουλάχιστον, ακόμη και όταν... πιάνεται κανείς, να κοιτάζει τουλάχιστον να πληρούνται κάποιες βασικές προϋποθέσεις.
      Αλλά το συγκεκριμένο σκηνικό βρωμάει τόσο πολύ, ώστε δεν μπορείς να κλείσεις τα μάτια.
      Μόνο τη μύτη.

      Φαντάσου να έχω εγώ γνωστό τον Αλαφούζο, να με βάλει μια φορά να παίξω στον Παναθηναϊκό -παρότι δεν έχω ασχοληθεί ως τώρα με τον αθλητισμό- και μετά από αυτήν την εμφάνιση, να με... ανταμείψει ο ΠΣΑΤ με το βραβείο του "καλύτερου ποδοσφαιριστή της χρονιάς"!
      Τραγελαφικό!
      Μπορεί να έχω πολύ ταλέντο στη μπάλα, αλλά η κοινή λογική λέει πως ένας άνθρωπος που δεν έχει παίξει ούτε στα τσικό, ούτε στη β' ή γ' εθνική, ούτε αλλαγή για λίγα λεπτά, ούτε σε φιλικούς αγώνες ούτε σε τίποτα σχετικό, δεν μπορεί με 10 προπονήσεις να μπει μέσα στο τερραίν και να είναι ο καλύτερος!
      Αν βραβευτεί ως ο καλύτερος, λοιπόν, θα είναι μια ακραία μορφή συναλλαγής.
      Δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο.
      Ειναι ενάντια σε κάθε λογική!

      Το να είναι "πιασμένη' η επιτροπή για να βραβεύσει π.χ., αντί του Καραγκούνη, τον Κατσουράνη, είναι κατανοητό ότι συμβαίνει.
      Αλλά τουλάχιστον δεν παύει ο βραβευθείς να είναι... ποδοσφαιριστής!
      Να έχει παίξει πόσους και πόσους αγώνες!
      Γι' αυτό και δε θα υπάρξουν πολλές αντιδράσεις.
      Αν, όμως, βραβευτώ εγώ, αντ' αυτών, τότε εύλογα θα ξεσηκωθεί η αντίδραση γι' αυτήν την επιλογή, αφού θα είναι απροκάλυπτα βρώμικη.

      Σε κούρασα με την πολυλογία, αλλά ήθελα να τα πω.
      Και δε φαντάζεσαι πόσα ακόμα είχα να πω, αλλά ελέω σεντονιού, τα κόβω....

      Διαγραφή
  7. Τίποτα δεν πρέπει να θεωρούμε απίθανο απο το μόρφωμα του Περισσού.
    Εχουν κάνει τόσα τα τελευταία χρόνια που ότι και να κάνουν στην συνέχεια δεν θα θεωρείται έκπληξη.
    Οταν δέχονται στο κομματικό τους έντυπο δωρεές του Μελισσανίδη,τότε θα δεχτούν και διαφημίσεις του Βορίδη και του Σαμαρά και του Παναγιώταρου.Αρκεί να πέφτουν τα φράγκα αφού ο κομματικός στρατός των άεργων επαγγελματικών στελεχών έχει μεγάλες απαιτήσεις,και η κρατική χρηματοδότηση μειώθηκε επικίνδυνα απο τότε που ο λαός διόρθωσε την ψήφο του.
    Βέβαια μαθαίνουμε μόνο ότι γίνεται στο φώς της δημοσιότητας.Γιατί αυτά που γίνονται κάτω απο το τραπέζι και εν κρυπτώ,ξεπερνάναι και την μεγαλύτερη φαντασία.
    Ολα αυτά με την ανοχή των συστημικών ΜΜΕ που το ΚΚΕ χαίρει μιας ιδιότυπης ασυλίας.
    Κατανοητό σε όλους γιατί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βέβαια.
      Τα μεγάλα κανάλια συνεχώς συγχαίρουν το ΚΚΕ για την "υπεύθυνη στάση του".
      Και οι βουλευτές ΝΔ & ΠΑΣΟΚ επίσης.
      Και λένε πως "όταν σε επευφημεί ο εχθρός σου, κάπου κάνεις λάθος".
      Και θα προσθέσω εγώ "αν πράγματι είναι εχθρός σου"...

      Διαγραφή
    2. Θα μου συγχωρήσετε μία παρέμβαση, για το γνωστό - και λανθασμένο - συμπέρασμα που συχνά πυκνά χρησιμοποιούμε ως θέσφατο: "όταν σε επευφημεί ο εχθρός σου, κάπου κάνεις λάθος".
      Αυτός ο αφορισμός είναι επισφαλής - αν ίσχυε, ο εχθρός σου θα επεδίωκε συχνά εσκεμμένα την τακτική επιδοκιμασίας κάποιων θέσεών σου με σκοπό να σε αποσυντονίσει και να αναθεωρήσεις. Ενδέχεται επίσης, το "λάθος", που φαίνεται να αρέσει στον εχθρό σου, να είναι λάθος και κακή εκτίμηση του εχθρού σου και όχι δικό σου.
      Αυτό που θα μπορούσε να ειπωθεί είναι: "όταν σε επευφημεί ο εχθρός σου, κάποιος από τους δυο σας κάνει λάθος".
      Το ζήτημα λοιπόν είναι πόσο τεκμηριωμένη είναι η δική σου θέση, κι άσε τον εχθρό να... κουρεύεται.

      Διαγραφή
    3. Εντάξει, δίκιο έχεις.
      Αυτό το επιχείρημα δεν έχει απόλυτη ισχύ, για τους λόγους που περιέγραψες.
      Πάντως, αν και εφόσον δεν προκύπτουν σε κάποια περίτπωση αυτά τα κόλπα του συστήματος, όπως και να 'χει είναι μια κάποια ένδειξη.

      Διαγραφή
  8. Όλα στη λογική του μάρκετινγκ λοιπόν. Το αρχαίο θέατρο γίνεται πάλκο, ο Sakis θα μείνει στην ιστορία περισσότερο ίσως κι απ' τον Katrakis, η Alpha Bank κάνει ρεκλάμα στην ιστορική εφημερίδα που μάχεται τον καπιταλισμό & τις τράπεζες κι εμείς περιμένουμε στην πόρτα το πλεόνασμα...
    Απορώ τι δεν καταλαβαίνεις. Η νονά Μαριάννα, βράβευσε τον κουμπάρο της...
    Καλό μας "ξημέρωμα" Μαζεστίξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινάμε από Katrakis, πηγαίνουμε στον Sakis και σύντομα θα καταλήξουμε και στον Mike Fasolakis.
      Πού θα πάει; Δε θα βραβευτεί κι αυτό;

      Εδώ έγινε best seller η Τσιμτσιλή-συγγραφέας!
      Εκεί θα κολλήσουμε;

      Διαγραφή
  9. Νομίζω φίλε μου πως προσπαθείς να μας αποπροσανατολίστεις με αντιπερισπασμό και αντί να ασχοληθούμε σοβαρά με το πρόβλημα σαπίλας του πολιτισμού θέλεις ντε και καλά να μας βάλεις να καταπιαστούμε με το πολιτικό ζήτημα της αποτελεσματικότητας των οικονομικών επιλογών στήριξης των αριστερών κομμάτων που εξελίσσονται μέσα σε μία... καπιταλιστική κενωνία!..... :)

    χα χα.... :) Συμφωνώ με όσα διάβασα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βέβαια!
      Είμαι στην υπηρεσία του αποπροσανατολισμού της κακούργας κενωνίας από το πραγματικό μοναδικό πρόβλημα που είναι φυσικά -μα τι άλλο;- το πού θα βρει τα λεφτά ο Σύριζα!

      Διαγραφή
  10. Περί βραβείων ο λόγος, λοιπόν..
    χμμμμ....νομίζω πως έχω κι εγώ κάτι να προσθέσω.. Το πάω λίγο πιο μακριά από το προφανές, μα χάρην ποιητικής αδείας της σύγχρονης κοινωνίας μας, όλα επιτρέπονται πια...

    Περί Βραβείων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενδιαφέρον το κείμενο!
      Αξιέπαινη η... "τρελή καθηγήτρια"!
      Κάτι τέτοιοι "τρελοί" χρειάζονται για να ξαναξημερώσεισ τα μέρη μας.

      Η τέχνη δεν έχει πρόσωπα.
      Έχει προσωπεία, περσόνες, ρόλους και έργα.
      Ο δημιουργός ας αρκείται στην κρυφή του ικανοποίηση όταν αισθάνεται την αποδοχή του έργου του από το κοινό.

      Διαγραφή
  11. ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΤΗ ΣΤΗΣΑΝΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΟ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΚΡΥΟ ΤΟ ΝΕΡΑΚΙ ΚΑΙ Η ΛΙΑΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΒΑΡΥ ΧΕΡΑΚΙ ΝΑ ΑΓΕΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΗΛΙΑ ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΝΟΜΙΣΑΝΕ ΠΩΣ ΕΙΧΑΝΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΜΕ ΜΙΑ ΣΦΥΡΙΖΟΚΛΑΝΑ ΜΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝΕ ΠΩΣ ΕΙΧΑΝΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΑ ΝΑ ΑΓΕΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ ΗΛΙΑ ΚΑΣΣΙΔΙΑΡΗ ΦΩΝΑΖΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΝΤΟΥΝΙΑΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΒΑΦΗ ΚΑΙ Η ΛΙΑΝΑ ΓΙΑ ΚΟΜΠΡΕΣΑ.......stratoylis

    ΑπάντησηΔιαγραφή