Τρίτη, 2 Δεκεμβρίου 2014

Ποιος είναι ο Ευρωπαίος;


 
Ευτυχώς, έχοντας σώας τας φρένας ακόμη, γνωρίζω ότι Ευρωπαίος δεν είναι όποιος υποστηρίζει το μνημονιακό όλεθρο, αλλά αυτός που ασπάζεται και ενστερνίζεται τις αρχές και τις αξίες του δυτικοευρωπαϊκού πολιτισμού.
Αυτές οι αξίες λοιπόν, όπως τις καθόρισε ο ευρωπαϊκός Διαφωτισμός, συνίστανται κυρίως στη δημοκρατία, την ατομική και συλλογική ελευθερία, την ανεξιθρησκία, τον ορθολογισμό, την κοινωνικότητα (σ.σ. "Κοινωνικό Συμβόλαιο"), την ισονομία και ισοτιμία των πολιτών, την κοινωνική δικαιοσύνη, την οικουμενικότητα, την αρχή της συνεχούς προόδου του ανθρώπινου γένους.
Οι κοινωνίες που δεν αποδέχονται αυτές τις βασικές αρχές, έστω ως ηθικό-πολιτικό υπόβαθρο -κι ας μην εφαρμόζονται στην πράξη στο σύνολό τους-, είναι αυτές που εξαιρούνται από το λεγόμενο "Δυτικό κόσμο" και επομένως ανήκουν αλλού.
Το "αλλού" φυσικά είναι είτε το Ταλιμπανικό ιδεώδες της Σαρίας στη Μέση Ανατολή είτε το μηχανοκεντρικό ιδεώδες στην Άπω Ανατολή (Κίνα) είτε το αντιδιαφωτιστικό ιδεώδες του (προδιαφωτιστικών/ γοτθικών/ μεσαιωνικών αναφορών) Φασισμού.

Μία από τις βασικές αξίες του ανθρωπιστικού Δυτικού ιδεώδους είναι η έννοια του σωφρονισμού.
Από την αρχαία Ελλάδα ήδη, ο σπουδαίος σοφιστής Πρωταγόρας πρώτος μίλησε για τους ανθρώπους που τιμωρούν με λογική και άρα στοχεύουν στον παραδειγματισμό και το σωφρονισμό και για τους ανθρώπους που τιμωρούν σαν ζώα στοχεύοντας στην τυφλή εκδίκηση.
Ο Πρωταγόρας λοιπόν 25 αιώνες πριν, ως ένας από τους κυριότερους εκπροσώπους του αρχαιοελληνικού διαφωτισμού (πάνω στον οποίο βασίστηκε άλλωστε και ο σύγχρονος Δυτικός) όρισε, με κριτήριο τον τρόπο που τιμωρούν, τη διαφορά ανθρώπων και ζώων.

Και έρχεται μετά από τόσους αιώνες ο κάθε τελειωμένος φασίστας να αμφισβητήσει αυτό το ιδεώδες- θεμέλιο του Δυτικού πολιτισμού!
Πώς; Μα απαγορεύοντας σε ένα φυλακισμένο να σπουδάσει!
Να σπουδάσει, δηλαδή να γίνει καλύτερος πνευματικά και ηθικά!
Δηλαδή, ο φασίστας απαγορεύει την πεμπτουσία του σωφρονισμού!

Και ο ίδιος φασίστας μιλάει εξ ονόματος της Ευρώπης!
Ε όχι!
Αυτό αποτελεί ύβρη!
Δεν έχει καμία σχέση με τις αξίες του δυτικού πολιτισμού αυτός ο πρωθυπουργός που απαγορεύει το σωφρονισμό.
Δεν έχει καμία σχέση με την Ευρώπη.
Παρά μόνο με τους Ταλιμπάν, τους Τζιχαντιστές, τους Πουτινιστές, τους Ερντογανο-σουλτανιστές και όλους αυτούς τους απίθανους τύπους, που απειλούν να μετακινήσουν τον κόσμο 10 αιώνες πίσω.

Εμείς είμαστε οι Ευρωπάιοι!
Εμείς που πιστεύουμε στους θεμέλιους λίθους της Δύσης, στους οποίους συγκαταλέγονται ο σωφρονισμός και τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Αν δεν πιστεύετε στο σωφρονισμό, γίνετε τουλάχιστον πιο ειλικρινείς.
Καταργήστε τη φυλάκιση ως ποινή και αντικαταστήστε την με πιο προσφιλείς στη μεσαιωνική σας λογική ποινές: όποιος συλλαμβάνεται να κλέβει, να του κόβετε το χέρι.
Όποιος συλλαμβάνεται να βιάζει, να του κόβετε το πουλί.
Όποιος συλλαμβάνεται να συκοφαντεί, να του κόβετε τη γλώσσα.
Ή ακόμη καλύτερα, εφαρμόστε τη θανατική ποινή απευθείας.
Αφού δεν πιστεύετε στο σωφρονισμό και άρα είστε βέβαιοι πως υπάρχουν "εγκληματικές φύσεις" (οι οποίες δε διορθώνονται), δεν υπάρχει νόημα να τους φυλακίζετε.
Εκτελέστε τους πάραυτα, μην τυχόν και... μολυνθεί το ανθρώπινο γένος!


ΥΓ.1: Στη δίκη για τη ληστεία τράπεζας στο Βελβεντό, ο εισαγγελέας απέρριψε την κατηγορία του Ρωμανού για τρομοκρατία, εκτός των άλλων, με το εξής σκεπτικό:
«...Πρώτη φορά βλέπω ληστεία που να αφήνουν τους ομήρους ελεύθερους, κατά δε την καταδίωξη, ενώ είχαν το επάνω χέρι διαθέτοντας βαρύ οπλισμό, ούτε πυροβόλησαν τους αστυνομικούς που τους καταδίωκαν ούτε χρησιμοποίησαν τον όμηρο σαν ασπίδα για να διαφύγουν...».


ΥΓ.2: Προφανώς δεν υποστηρίζω ούτε δικαιολογώ με κανέναν τρόπο τη ληστεία τράπεζας στην οποία συμμετείχε ο Ρωμανός, αλλά επισημαίνω ότι δεν μπορεί καν να χαρακτηριστεί ως "αιμοσταγής δολοφόνος", προκειμένου να υπάρχουν δεύτερες σκέψεις για το ενδεχόμενο παροχής εκπαιδευτικών αδειών από τη φυλακή.
Ούτε μείωση ποινής ούτε τίποτα τέτοιο ζητάει. Άδειες μονάχα για να μπορεί να σπουδάσει, να γίνει καλύτερος, να ξαναενταχθεί στην κανονική ζωή, όταν με το καλό αποφυλακιστεί για το αδίκημα που δικαίως φυλακίστηκε.
Και αυτό δεν αφορά μοναχά σ' αυτόν, αλλά και σ΄ οποιονδήποτε άλλο κρατούμενο το ζητήσει.
Αυτό είναι σωφρονισμός. Αυτό είναι Δημοκρατία. Αυτό είναι Δυτικός πολιτισμός. Αυτό είναι Ευρώπη.

22 σχόλια:

  1. Χαίρομαι που πήρες θέση...
    ο Εισαγγελέας στη δίκη για τη ληστεία καλύτερα δεν θα μπορούσε να τα έχει πει!

    απορώ ακόμα για τον ή την Κοινωνική Λειτουργό που συμμετείχε στη "τριανδρία" που αποφάσισε ΟΧΙ! Θα τον/την έφτυνα αν τον.την είχα μπροστά μου!

    ντροπή για το λειτούργημα μας!
    αίσχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε Αριστέα, ακόμα στο "λειτούργημα" έχεις μείνει; Εδώ έχουμε περάσει στο κακούργημα, με τις ευλογίες μας (και με τις υγείες μας)...

      Διαγραφή
    2. Αριστέα, περίεργο πάντως: ο εισαγγελέας να παίρνει τέτοια θέση και ο κοινωνικός λειτουργός να εμποδίζει κρατούμενο να μορφωθεί!

      Πέτρα, έχεις δίκιο.
      Δεν υπάρχουν λειτουργήματα.

      Διαγραφή
  2. Έχω την αίσθηση πως οι συγκυβερνούντες θέλουν τον θάνατο του Ρωμανού προκειμένου να επαναληφθούν οι εικόνες που είδαμε μετά την δολοφονία του Γρηγορόπουλου. Αυτή η αποσταθεροποιήση που θα υπάρξει πιστεύω πως θα αποτελέσει αφορμή για την κυβέρνηση να κυνηγήσει την Αριστερά, και γενικότερα τους αντιφρονούντες ως "ηθικούς αυτουργούς" της έντασης, ίσως μπορεί να αποτελέσει και την αρχή μιας "ηρωικής εξόδου" τρόπου τινά, καθώς καθημερινά η μέγγενη σφίγγει ολοένα και περισσότερο... Άλλη εξήγηση γι' αυτή την φασιστική, γι' αυτή την απάνθρωπη αναλγησία δεν μπορώ προσωπικά να βρω...

    Βέβαια, αυτό που παρατηρώ είναι πως αυτοί που τον χαρακτηρίζουν ως "τρομοκράτη", "δολοφόνο" κλπ, ξεχνάνε εντέχνως κάτι. Ότι πρόκειται απλώς για ένα παιδί. Δεν έχει σημασία αν είναι αναρχικός ή οτιδήποτε, αυτό είναι επιλογή του καθενός. Το μόνο γεγονός είναι ότι ο Ρωμανός είναι ένα παιδί. Ένα παιδί που, κανονικά, θα έπρεπε να έχει όλη τη ζωή μπροστά του, και δεν τον αφήνουν, απορρίπτοντας το ολόσωστο σκεπτικό σου περί σωφρονισμού. Τελικά αποτελούμε (και χρησιμοποιώ πρώτο πληθυντικό, γιατί στην τελική εμείς φταίμε που αυτοί φταίνε) την ντροπή της ανθρωπότητας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κι αυτή μια εκδοχή και μάλιστα αρκετά πιθανή.
      Είναι ικανοί να κάνουν οτιδήποτε περνάει απ' το χέρι τους.
      Ακόμη και να κατεβάσουν τα τανκς.

      Διαγραφή
  3. Θα ξεκινήσω με ανέκδοτο:
    Κάποτε ήταν ένας φυλακισμένος που έπασχε από λέπρα. Όταν σάπισε το πόδι του οι γιατροί το αφαίρεσαν και στη συνέχεια θάφτηκε. Είχε παρακαλέσει τον διευθυντή της φυλακής να θαφτεί το πόδι στο χωριό του, στον τάφο του πατέρα του, κι αυτός δέχτηκε.
    Λίγες μέρες αργότερα σάπισε και το άλλο πόδι το οποίο επίσης αφαιρέθηκε και πήγε για ταφή.
    Μετά από κανά μήνα σάπισε και το ένα του χέρι. Αφού οι γιατροί το έκοψαν πάει ο διευθυντής και λέει στον λεπρό φυλακισμένο: “Πλάκα πλάκα, έτσι που το πας σε λίγο καιρό θα είσαι έξω.”

    Γιατί στα λέω αυτά; Κοιτάζω τη φωτογραφία με τον Ρωμανό. Έχω την εντύπωση πως μας μιλάει και λέει: “Με βλέπεις; Εγώ θα αποδράσω. Θα βγω έξω.”

    Αυτό λοιπόν δεν το θέλουν οι Αρχ(ίδια)ές.

    Μείνε μέσα μαλάκα και σκάσε. Μας είσαι πιο χρήσιμος άμα σε πηδάνε, γεμίσεις παντού με τατουάζ και σκουλαρίκια και καταντήσεις πρεζάκιας. Σε θέλουμε στο προαύλιο να παίζεις ξύλο και όχι να έχεις ράφια με βιβλία στο κελί σου.

    Κατά τα άλλα “Η δημοκρατία δεν εκδικείται”.
    Αλλά, ξέχασα, μ’ αυτό αναφερόμαστε σε απριλιανούς και πολιτικούς κλέφτες.

    Να τιμωρηθεί. Έκλεψε και πρέπει να πληρώσει. Ότι και όσο προβλέπουν οι νόμοι. Όχι να εξαντλούν επάνω του κάθε αυστηρότητα για να αποδείξουν ότι η γαμωδημοκρατία τους, όπως την κατάντησαν, λειτουργεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ρωμανός έχει ξεφτιλίσει όσους μιλάνε για πλουσιόπαιδα που κάνουν χαβαλέ.
      Ούτε έκλαψε, ούτε λύγισε, ούτε συγνώμη ζήτησε.
      Την ίδια ώρα οι χρυσαυγίτες απαρνούνται την ιδεολογία τους, βάζουν τα κλάματα, γλείφουν κλπ.
      Αυτή είναι η διαφορά των "δύο άκρων"...

      Διαγραφή
  4. Κάτω στο κέντρο αυτή την ώρα γίνεται χαμός!!!
    Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες, όπως δεν ήξερα ότι θα γίνει σήμερα συγκέντρωση αλλά και σε άλλες πόλεις.

    Πολύ φοβάμαι ότι ο Πάνος έχει δίκιο για το σενάριο που παίζει πίσω από την στάση τους απέναντι στο παιδί, από την αρχή μέχρι τώρα!!!
    Με οργίζει απίστευτα, όπως πολλούς, η φασιστική αντιμετώπιση της υπόθεσης αυτής από την εξουσία!!! Δεν υπάρχει λόγος να σχολιαστεί άλλο το αυτονόητο για μια δημοκρατική κοινωνία, που σέβεται όλους τους πολίτες...
    Με οργίζει όμως πολύ μα πάρα πολύ και ο δήθεν καθωσπρεπισμός, η δήθεν ευγένεια, η δήθεν αγάπη προς την τάξη και την ασφάλεια σε μια κοινωνία που δεν σέβεται κανέναν!!!!! Θέλω να πω πως δεν δέχομαι ως σοβαρά τα άτομα που τους κάνει εντύπωση η αντίδραση ενός παιδιού σαν τον Ρωμανό, ενός παιδιού που αντιλήφθηκε πολύ νωρίς και με πολύ βίαιο τρόπο με πόσο βρώμικη κοινωνία έχει να κάνει. Και τι θέλησε; Να δείξει τον θυμό του, για να μην τον πνίξει. Να δείξει την αντίθεσή του σ΄ ένα σάπιο περιβάλλον. Ναι, το έκανε άγαρμπα, απερίσκεπτα, αλλά πώς μπορεί κανείς να του ρίξει όλο το φταίξιμο; Ναι, λειτούργησε αναρχικά, τρομοκρατικά, όμως έχοντας μπροστά του τι; Την αναρχία, την τρομοκρατία και τον φασισμό να δρουν χωρίς έλεος, ίσως κρατώντας κάποια προσχήματα, για να στέκουν ακόμα εκεί που βρίσκονται.
    Άλλαξε ποτέ τίποτε σ’ αυτόν τον κόσμο δίχως αίμα, δίχως την «αντάρτικη» ψυχή και συμπεριφορά;;;
    Αν βρεθεί δε κάποιος με τέτοια ψυχή, φυσικά και θα τον εξαφανίσουν από προσώπου γης ή θα τον χρησιμοποιήσουν ως Δούρειο Ίππο (η Ιστορία το έχει αποδείξει άπειρες φορές)!!!! Μόνο αν μια τέτοια ή κι άλλες παρόμοιες ψυχές παρασύρουν πολλούς κι εκείνοι οργανωμένα κι αποφασιστικά τραβήξουν εμπρός για… άλλες πολιτείες, πιο ανθρώπινες, ίσως φτάσουμε σ’ αυτές!!!!
    Για μένα και αυτοί εκεί πάνω και όλοι οι άλλοι, που πιστεύουν ότι με το «σεις και με το σας» θα βγουν από την νεκρική αταραξία, είναι Φαρισαίοι υποκριτές και δεν κούνησαν ποτέ τον πισινό τους, για ν’ αλλάξει κάτι!!! Ας μην κρίνουν, λοιπόν, έτσι εύκολα κάθε τι σαν τις κουτσομπόλες της γειτονιάς!!!!
    Τους δεύτερους ίσως τους σιχαίνομαι πιο πολύ κι από τους πρώτους, γιατί δεν έχουν να χάσουν καμιά «καρέκλα», αλλά δεν έχουν κάτι άλλο… πολύ χρήσιμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εξέλιξη του Ρωμανού προς την πολιτική παραβατικότητα ήταν αναμενόμενη, αν λάβει κανείς υπόψη την οικογενειακή του εμπειρία αλλά κυρίως το τρομακτικό βίωμα που έζησε στα 15 του.
      Αλλά τελοσπάντων, το θε΄μα δεν είναι να δικαιολογηθεί ο Ρωμανός.
      Άλλωστε όλοι όσοι οδηγούνται σε μια μη φυσιολογική ζωή, έχουν κάποια βιώματα που τους επηρέασαν.
      Αλλά κυρίως το θέμα είναι ότι η Δημοκρατία δεν εκδικείται.
      Αυτή είναι και η διαφορά της από τα άλλα πολιτεύματα.
      Ο νόμος είναι δια βίου δάσκαλος και εμ τις τιμωρίες επειχειρεί να σωφρονίσει τους παραβάτες και όχι να τους θάψει ζωντανούς.

      Διαγραφή
    2. Ποια δημοκρατία ακριβώς εννοείς; Το προϊόν μαϊμού ή την αυθεντική;
      Μόνο η δεύτερη δεν εκδικείται, γιατί κάθε άλλη είναι σαν την γυναίκα του Καίσαρα, που δεν πρέπει να φαίνεται τίμια, αλλά και να είναι!
      Όσο για το θέμα της πολιτικής παραβατικότητας του Ρωμανού, διαφωνώ ως προς τον χαρακτηρισμό αυτό, όταν το ίδιο το κράτος λειτουργεί παραβατικά απέναντι στους πολίτες και μάλιστα ευθαρσώς το απαιτεί από τους πολίτες του. Ο σεβασμός προς το κράτος εμπνέεται από εκείνους που το κυβερνούν και δεν επιβάλλεται. Νομίζω ότι το έδειξα παραπάνω με αυτό το "σεις και το σας", που μας έχει φάει και είναι τόσο υποκριτικό!!!! Αυτό είναι που καλύπτει όλες τις πομπές!!! Το λέω ενώ είμαι εκ φύσεως ευγενική, αλλά δεν το ανέχομαι όταν τα πράγματα είναι άγρια! Τότε οι απαντήσεις θα έπρεπε να έχουν άλλο χαρακτήρα, σίγουρα πιο αγενή.
      Την πολιτική παραβατικότητα του παιδιού αυτού δεν θα την δικαιολογούσα ποτέ σε μια ευνομούμενη πολιτεία και μόνο τότε!!! Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες και δεν είναι χρήσιμες πουθενά σε μια εποχή που απαιτεί μόνο δράσεις!!!

      Επειδή είναι εύκολο να παρεξηγηθώ, όπως το έχεις πάθει πολλές φορές κι εσύ, θα ήθελα να τονίσω ότι υποστηρίζω τον θεσμό της δημοκρατίας μέσα από την ίδια μου τη στάση στην ζωή και δεν μπορώ να φανταστώ έναν κόσμο που θα λειτουργεί έξω από αυτό το πλαίσιο. Είναι από τους λόγους που αισθάνομαι σαν το θηρίο στο κλουβί, όταν οι συνθήκες δεν μου επιτρέπουν να ζω σ' ένα τέτοιο περιβάλλον ή με αναγκάζουν να μην λειτουργώ με δημοκρατικό τρόπο η ίδια. Φαντάζομαι έχεις καταλάβει αρκετά πράγματα σχετικά με τις θέσεις μου απέναντι σε τέτοιου είδους θέματα μετά από τόσο καιρό.

      Θα ήθελα ν' απαντήσεις στο ερώτημά μου αν είδες πολλές φορές στην ιστορία του ανθρώπου ν' αλλάζει κάτι σοβαρά με νόμιμες και τυπικές διαδικασίες, όταν ο άνθρωπος έπρεπε να παλέψει με το άδικο και την παραβατικότητα της εξουσίας (επίτηδες χρησιμοποιώ εδώ αυτό τον όρο).

      Είναι από τις λίγες φορές που δεν συμφωνούμε, αλλά η επιμονή μου έχει να κάνει με την ουσία όσων λέω παραπάνω και όχι με το ιδανικό που θα θέλαμε να ισχύει και να βιώνουμε!

      Διαγραφή
    3. Όχι "το απαιτεί" αλλά "απαιτεί την νομιμότητα"

      Διαγραφή
    4. Κοίταξε, επειδή μιλάμε επί του πρακτέου και όχι θεωρητικά, θα πω τα εξής:
      Το ότι το κράτος λειτουργεί εν πολλοίς παραβατικά, δε σημαίνει πως δικαιούμαστε να πάρουμε ο καθένας από ένα καλάσνικωφ και να μπουκάρουμε σε τράπεζες, ταχυδρομεία και λογιστήρια.
      Το ότι ζούμε σε ένα παραβατικό κράτος δε σημαίνει ότι δικαιούμαστε να λειτουργούμε κι εμείς παραβατικά, για να "πατσίσουμε".
      Δε δικαιούμαστε να κάνουμε αυτά για τα οποία κατηγορούμε το κράτος.
      Κι αν δε με κόφτουν τα λεφτά της τράπεζας, με κόφτει ο τρόμος των ανθρώπων που είναι εκείνη την ώρα μέσα και βλέπουν τέσσερις τύπους με βαρύ οπλισμό να μπουκάρουν στην τράπεζα.
      Δε δικαιούται κανείς να το κάνει αυτό και δε βρίσκω καμία δικαιολογία.
      Αιτιολογίες βρίσκω. Δικαιολογίες, όμως, όχι.
      Γι' αυτό και θεωρώ δίκαιη την τιμωρία του Ρωμανού και των συνεργών του, μπαίνοντας στη φυλακή.
      Από κει και πέρα όμως, απαιτώ να απολαύει όλα τα δικαιώματα που προβλέπονται από το νόμο για κάθε κρατούμενο (ιδίως όταν δεν έχει διαπράξει φόνο) και πόσω μάλλον όταν αυτό που ζητά είναι να του δοθεί η δυνατότητα να μορφωθεί και άρα να σωφρονιστεί ενδεχομένως.
      Σε κάθε επρίπτωση πιστεύω πως η αποθέωση της απραβατικότητας με δικαιολογία την παραβατικότητα του κράτους, δε θα μας κάνει εξεγερμένη κοινωνία, αλλά Μεξικό/Κολομβία.
      Η ανομία πάντοτε συμφέρει τους ισχυρούς.

      Όσο για το ερώτημά σου, πιστεύω πως η ιστορία του ανθρώπου άλοτε αλλάζει και ειρηνικά και άλλοτε όχι.
      Είνα ζήτημα συνθηκών.
      Πάντως αυτό που κάνει ο Ρωμανός δε λέγεται επανάσταση.
      Το να πάρω ένα καλάσνικωφ και να ληστεύω τράπεζες δε ρίχνει κανένα καθεστώς.
      Επανάσταση είναι η ανατροπή στην εξουσία.
      Και αυτό απαιτεί ένα μαζικό πλειοψηφικό κίνημα, με ιδεολογία, αρχές, στόχους, μέσα και μέθοδο.
      Δεν ξέρω καμιά επανάσταση να ξεκίνησε από ομαδούλες των τεσσάρων που κάνανε ντου σε τράπεζες.
      Η επανάσταση δεν είναι προσωπική επιλογή, αλλά συλλογική.
      Η επανάσταση των μολότωφ και των καλάσνικωφ εμένα δε μου φαίνεται επανάσταση αλλά στην καλύτερη περίπτωση ξεκάβλωμα καισ τη χειρότερη διαστρέβλωση εννοιών μέσα σε ταραγμένες ψυχές, όωπς αυτή του Ρωμανού.

      Διαγραφή
    5. σ.σ.: όταν λέω "Δε δικαιούμαστε", δεν το εννοώ απέναντι στο φαύλο κράτος, αλλά απέναντι στους συμπολίτες μας.

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  5. Εδώ είναι Ιράν Μεσιέ...
    Θυμίζω πως ο τότε υπουργός παιδείας, το βράδυ που σκοτώσανε τον Γρηγορόπουλο, πήγε μπουζούκια για να απολαύσει την Έλενα Παπαρίζου.
    Και την επόμενη που ήταν Κυριακή, και ενώ η Αθήνα καιγόταν, πήγε γήπεδο για να συμπαρασταθεί στην ομάδα του.
    Άστα ρε Μαζεστίξ... το παιδί πεθαίνει κι ο "Πόντιος Πιλάτος" νίπτει τας χείρας του. Ντροπή μας! Μόνο αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβαζα σήμερα ότι το Πανεπιστήμιο του Οσλο έκανε δεκτό τον Μπρέιβι που σκότωσε 90τόσα άτομα πρόπερσι.
      Και ο πρύτανης του πανεπιστημίου απάντησε σε όσους τον ρώτησαν πως "Αυτό προέβλεπε ο νόμος και ο νόμος ισχύει για όλους".
      Εδώ είναι Ιράν.

      Διάβασε την είδηση εδώ.
      http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%8C%CF%83%CE%BB%CE%BF-%CE%AD%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%B5-%CE%B4%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B7-%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%AD%CE%B9%CE%B2%CE%B9%CE%BA#ixzz3KvSdxs74

      Διαγραφή
  6. Και ο...ανταρτης Παπουλιας χτενιζεται!ΜΠΟΥΡΛΟΤΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕ!!!! στη φαρισαικη κοινωνια σας στην οποια η ζωη ενος παιδιου μετραει περισσοτερο απο την "ταξη κ ηθικη σας"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Παπούλιας έφαγε το μεγαλοπρεπέστερο φτύσιμο από τον Ρωμανό.
      Τι να πει κι αυτή η πολιτιή μικρή Λουλού;
      Σιχαμένος είναι, έχει υπογράψει τα πάντα.
      Στο Ρωμανό θα κώλωνε;

      Διαγραφή
  7. Το να σπουδάζει κανείς, ενώ είναι έγκλειστος, είναι το καλαμάκι με το οποίο ρουφάς αέρα όταν είσαι βυθισμένος στο έλος.
    Και είναι αυτό που δεν θέλουν να γενικευτεί. Δεν είναι τυχαίο που έκλεισαν το σχολείο του 18 Άνω και προκαλούν ασφυξία σε όσους τέτοιους θεσμούς υπάρχουν ακόμα.
    Τα καλαμάκια αφαιρούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ η "δικαιοσύνη" είναι τυφλή.
      Όταν πρόκειται για κανονικούς ανθρώπους.
      Άμα πρόκειται για Λαυρεντιάδηδες, αναγνωρίζει όλα τα "δικαιώματα των κρατουυμένων". Και με το παραπάνω...

      Διαγραφή
  8. Με καλυψαν οι προλαλησαντες...
    Ξερω ανθρωπους μεσα για φονο που επαιρναν αδειες να δουν τις οικογενειες τους... Τελικα, ο νομος τι προβλεπει; Και τι φοβουνται οτι θα το σκασει απο τη χωρα; Το θεατρο του παραλογου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σα να του λένε "Μα κάνε κι εσύ κάνα φόνο, μπας και πάρεις άδεια! Είδες ο Ξηρός;"

      Διαγραφή