Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

Σιγά μη χαλάσω τη ζαχαρένια μου!


 
Δε πα' να γίνεται ό,τι θέλει εκεί έξω;
Δε πα' να 'ρχονται τρία-τρία τα σημειώματα για κάθε είδους πιθανές και απίθανες οφειλές;
Για εφορίες, φόρους ακινήτων, ασφαλιστικά ταμεία, εισφορές, ρεύμα, τηλέφωνο...
Αν τα βρω, θα τα πληρώσω.
Αν δεν τα βρω, τότε "ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος".
Αλλά, όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα, όλο και κάπου θα τα βρω.
Κάτι θα κόψω πάλι και θα τα βολέψω.

Μπορεί να 'χω να αγοράσω μπλούζα δυο χρόνια... δεν πειράζει: θα γίνουν τρία!
Μπορεί τα παντελόνια μου να 'χουν γίνει μωσαϊκό από τα μπαλώματα, αλλά δε βαριέσαι;
Μπορεί η κοκα-κόλα να 'χει γίνει είδος πολυτελείας για το μεσημεριανό μου τραπέζι και να την πίνω μόνο σε γιορτές και σκόλες, αλλά δεν πειράζει.
Μπορεί το αμάξι μου να μην έχει περάσει ΚΤΕΟ, να μην έχει κάρτα καυσαερίων, να 'χει και το ένα φτερό μπασμένο μέσα από ένα τρακάρισμα, γιατί δεν έχω λεφτά να το φτιάξω, αλλά δεν πειράζει.
Μπορεί το σπίτι μου να μην έχει θέρμανση το χειμώνα και να τη βγάζω με μια ηλεκτρική σόμπα για να αντιμετωπίσω το κρύο και την απίστευτη υγρασία, αλλά δεν πειράζει.
Μπορεί να βγαίνω για κάνα κρασάκι μια φορά το μήνα, αλλά δεν τρέχει τίποτα.
Μπορεί τη γκόμενα να την έχω κάνει εσώκλειστη, γιατί δεν την πηγαίνω πουθενά και η πιο γκλαμουράτη έξοδός μας να είναι στην άκρη του γιαλού ατενίζοντας το πέλαγος με περιπτερόμπυρα, αλλά δεν πειράζει- υποκρινόμαστε πως είναι ρομαντικό και το προσπερνάμε.
Μπορεί να 'χω να πάω σε γιατρό για εξετάσεις τρία χρόνια, αλλά δεν πειράζει- έτσι κι αλλιώς τώρα τις κόβουν κι αυτές για να το πάρουμε απόφαση να πάμε να ψοφήσουμε από μόνοι μας.
Σημασία έχει πως, παρόλα αυτά, δε νιώθω άσχημα.
Σιγά μη χαλάσω τη ζαχαρένια μου!

 

Πριν 3-4 χρόνια τη χάλασα τη ζαχαρένια μου, όταν κατάλαβα ότι, από κει που ζούσα μια χαρά, πλέον κινδύνευα να ζήσω έτσι, όπως περιέγραψα παραπάνω (και ίσως και χειρότερα).
Αλλά τελοσπάντων, δεν καταφέραμε να αποτρέψουμε κάτι απ' όλα αυτά.
Και τώρα πια έχω συνηθίσει.
Έχω συνηθίσει να θεωρώ πολυτέλεια αυτό που προηγουμένως ήταν αυτονόητο.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Όλα βαίνουν καλώς.
Γιατί, όπως λένε, όλα στο μυαλό είναι.
Τότε που ωρυόμουν, είχα πιο πολλά, αλλά μου 'χε γυρίσει το μυαλό γιατί αισθανόμουν πως θα τα χάσω.
Τώρα που τα 'χασα και συνήθισα να ζω χωρίς αυτά, ανακάλυψα επιτέλους πως υπάρχει ζωή και χωρίς κοκα-κόλα...

Βέβαια, μερικά απ' αυτά που χάθηκαν είναι πιο αναγκαία από την κοκα-κόλα (όπως π.χ. η πρόσβαση σε γιατρό), αλλά να σας πω την αλήθεια και προηγουμένως ανασφάλιστος ήμουν. Η μόνη διαφορά ήταν ότι τότε μπορούσα να πληρώσω μια επίσκεψη σε ιδιώτη γιατρό, ενώ τώρα δεν μπορώ.
Και σε τελική ανάλυση, αυτή η θετική και αισιόδοξη ματιά πασχίζω να κρατά την ψυχολογία μου σε καλά επίπεδα, ούτως ώστε να μη χρειάζομαι -όσο γίνεται- γιατρό. Γιατί άμα χρειαστώ, την έκατσα. Θα με κλαίνε οι ρέγγες.

Φαντάσου να έμπαινες σε μια χρονομηχανή και να πήγαινες να ζήσεις το Μεσαίωνα και να χαλούσες τη ζαχαρένια σου γιατί δε σου άρεσε το σύστημα!
Και να καταλάβαινες ότι αυτό το σύστημα θα έπεφτε μετά από πέντε αιώνες!
Τι θα 'κανες; Θα 'χες όλη μέρα νεύρα ή θα κοίταζες να ζήσεις όμορφα τη μία και μοναδική ζωούλα σου σε τούτο τον πλανήτη;

Και -βγαίνοντας από τη χρονομηχανή- δεν ξεχνώ αυτό:
καλοί οι -ισμοί κι οι θεωρίες μας, καλές οι φιλοσοφίες, καλές οι ιδεολογίες μας, καλές και οι πολιτικές και θρησκευτικές ανησυχίες μας.
Αλλά πάνω απ' όλα έχουμε μπροστά μας μια ζωή που διαρκεί λίγο αλλά αξίζει πολύ.
Και οφείλουμε να τη ζήσουμε με χαμόγελο.
Οφείλουμε να περνάμε καλά.
Η ζωή είναι μικρή για να είμαστε συνέχεια θυμωμένοι

Με λίγα λόγια...

ΒΡΕ ΔΕ ΠΑ' ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ;

ΕΜΕΙΣ ΝΑ 'ΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!

ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ!
(γιατί, αν δεν υγιαίνετε, την κάτσατε!)

και... ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΖΩΗ!

39 σχόλια:

  1. Κοίτα εγώ αυτή τη θεωρία είχα πάντα ( γιατί ποτέ δεν είχα χρήμα) αλλά την κόκα γιατί την ανέφερες και με έστειλες;;;;;;;;;;;
    Να αρχίσω τις διαλέξεις θες;
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δε χωνεύω αλλιώς!
      Όχι, όχι, δεν αντέχω τις διαλέξεις περί κοκα-κόλα και τσιγάρου!
      Μη μου το κάνεις αυτό!

      Διαγραφή
    2. Κατάβρεξε με ένα κουτάκι Coca-Cola την λεκάνη της τουαλέτας. 1 ώρα μετά θα λάμπει από καθαριότητα. Το κιτρικό οξύ της Coke εξαφανίζει όλες τις χρωστικές κηλίδες από τις πορσελάνες.
      http://schoolpress.sch.gr/molivixarti/%CF%80%CE%AF%CE%BD%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CE%BA%CF%8C%CE%BA%CE%B1-%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AC-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%AC%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%B5/

      Σόρρυ για το τεράστιο λινκ αλλά είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως!
      Υπάρχουν άλλα φυσικά χωνευτικά. Η βρώμη και γενικά λίγα δημητριακά ολικής μπορεί να σε βοηθήσουν. Άντε στη χειρότερη φάει λίγο ...γλυκό! (το προτείνει η Αγιουβέρδα).
      Και όχι , δεν σου έκανα διάλεξη ακόμα! :))))))

      Διαγραφή
    3. Οπότε, με βάση το παράδειγμα της λεκάνης, να υποθέσω πως η κοκα-κόλα κάνει καλό στο στομάχι, αφού το κάνει να... λάμπει από καθαριότητα;;;

      Δε θέλω βρώμες και δημητριακά!
      Η κοκα-κόλα μόνο με βοηθάει να χωνέψω!

      Κι άμα δε με πιστεύετε, θα κρατήσω την αναπνοή μου...

      Και ποια είναι η Αγιουβέρδα;

      Διαγραφή
    4. Παραδοσιακό, ινδικό, θεραπευτικό σύστημα το οποίο και βρίσκει τις ρίζες του γύρω στο 3.000 π.Χ. Περιλαμβάνει συμβουλές για την διατροφή και τον τρόπο ζωής, οι οποίες και οδηγούν στην αποφυγή των ασθενειών, στη διατήρηση της υγείας αλλά και της βιολογικής ισορροπίας. Τον όρο Αγιουβέρδα συνθέτουν οι σανσκριτικές λέξεις Ayu, που σημαίνει ζωή και Veda, που σημαίνει επιστήμη.

      Διαγραφή
    5. Αχ Αριστέα, πού έχεις,... μπλέξει;
      Το ξέρω πως έχεις δίκιο.
      Μα τα υγιεινά πάντοτε με απωθούσαν.
      Η βιολογική μου ισορροπία, περνά μέσα από την ψυχική μου ισορροπία και η ψυχική μου ισορροπία περνά μέσα από τις εξαρτήσεις μου.
      Άρα για να είμαι υγιής, πρέπει να ζω... ανθυγιεινά!

      Διαγραφή
  2. Τώρα ήρθα κι εγώ -εν μέσω "αποχής" από το blogging- για να σου τη σπάσω και να σου πω ότι όλη αυτή η "φιλοσοφία" σου δεν είναι παρά άμυνα απέναντι στην κατάσταση και φυσικά δεν έχω παρά να συμμαχήσω μαζί σου (αφού ναι, "όλα είναι ατμός"/Βέγγος) ξέρουμε όμως κι εσύ κι εμείς ότι δεν θα σου κρατήσει και πολύ όλη αυτή η εθελοτυφλία και αργά ή γρήγορα θα επιστρέψεις στην πραγματική "ζωή"... Ως τότε...απλά Ζήσε και να πάνε να γαμηθούνε αυτοί που μας έκαναν έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ άντεξα σχεδόν δυο βδομάδες.
      Κι εσύ καλά το πας!
      Βασικά βαριέμαι αυτόν τον καιρό.

      Αλλά μη μου τη σπας! Όχι, δεν είναι άμυνα!
      Απλώς, συνήθισα, νομίζω.

      Και όλα είναι ατμός και είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα...

      Διαγραφή
  3. Ναι

    κοίτα να δεις

    η αλήθεια είναι

    με τα παραπάνω θέλω να πω ότι

    πόσο έχει πάει η κοκακόλα με μεζέ;



    'Ολα αυτά στα έγραψα για να δείτε όλοι ότι κάνω ωραία γράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχάς, τα γράατα δεν είναι δικά σου!
      Αντιγράφεις.

      Και δεύτερον, η κοκα-κόλα δεν πάει με μεζέ.

      Διαγραφή
  4. Είδες τι καλό κάνει η αποχή απ' την κόκα (κόλα); Μια χαρά τα λες Μαζεστίξ και εύχομαι να μείνεις "καθαρός" για όσο περισσότερο γίνεται. Η εθνική κατάθλιψη είναι το βούτυρο στο ψωμί τους και -προσωπικά- δεν προσφέρομαι για πασάλειμμα.
    Εκτός από στιλβωτικό λεκάνης, κάνει και για ξεβουλωτικό. Έτσι, για την ιστορία...
    Τους χαιρετισμούς μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την ευχή δίνω κι εγώ και σ' εμένα και σ' εσάς.
      Μακριά από τη γκρίνια και τη μιζέρια!
      Όπως είπες, ας μην κάνουε τη χάρη σε κανέναν &*$#@ να τρελαθούμε.

      Ας θυμηθούμε και το τραγούδι του Άσιμου που τραγουδούσε ο Βασίλης (ένας είναι ο Βασίλης):
      "Στα παιχνίδια όλων σας έκανα χαλάστρα
      για κανέναν πούστη δε θυσιάζομαι!"

      Διαγραφή
  5. Η ζαχαρένια δεν χαλάει, γιατί είναι από ζάχαρη και η ζάχαρη δεν χαλάει από τη φύση της…
    Θυμωμένοι δεν μπορούμε να είμαστε συνέχεια, αφού κάτι τέτοιο δηλητηριάζει και εμάς και τους άλλους.
    Οπότε πάει η ζάχαρη άμα την ποτίσουμε φαρμάκι… Εμείς, λοιπόν, θα φταίμε! Συμφωνώ.

    «Βουρ για ζωή», συμφωνώ. Μία είναι και φεύγει σαν νεράκι! Όμως για να είναι όμορφη, και μέσα στο Μεσαίωνα, δεν ξεχνά ο καθένας μας να βάζει και κανένα χεράκι με όποιο τρόπο μπορεί, ώστε να μην μας πάρουν και την τελευταία σταγόνα της τα βαμπίρ!

    Α, και πρόσεχε τι ευχές δίνεις! «ΒΡΕ ΔΕ ΠΑ' ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ;». Αυτό δεν θα πρέπει να το ευχόμαστε σε όσους θέλουμε το κακό τους, μια και δεν είναι κατάρα, αλλά μία από τις καλύτερες ευχές για ζωή στην ανέραστη εποχή μας… Σωστά;

    υ.γ.
    Μια και μιλάμε για την παραπάνω ευχή, πέρασε αύριο από της Αριστέας… Μόνο αυγά φρέσκα δεχόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτή την εκδοχή περί ζάχαρης είναι αλήθεια πως δεν την είχα σκεφτεί.
      Θυμωμένοι μπορούμε να είμαστε συνέχεια. Απλώς μπορούμε να μη θέλουμε να είμαστε.

      Ο Μεσαίωνας δεν αντιμετωπίζεται και δε διορθώνεται με χεράκι.
      Και σε τελική ανάλυση, ο άνθρωπος ως έμβιο ον έχει την τάση να προσαρόζεται στις συνθήκες και να επιβιώνει.
      Άρα μπορούμε να περνάμε καλά υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.
      Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσαρμόζουμε , παράλληλα με τον τρόπο ζωής μας, και τα μέσα καλοπέρασής μας!

      Διαγραφή
    2. Αλίμονο αν δεν μπορούσαμε να πράξουμε το τελευταίο που λες!
      Τότε δεν θα υπήρχε άνθρωπος στη γη. Αυτό ίσως δώσει και τη δύναμη γι' αυτό το "χεράκι"...

      Διαγραφή
  6. Καλά κάνεις και μποϊκοτάρεις την κόκα κόλα, διότι πήγε στη Βουλγαρία, πετώντας στο δρόμο πολλούς εργαζόμενους, ενώ είναι και ισραηλινών συμφερόντων.

    Υπάρχουν πολλά υποκατάστατα ελληνικά: Green Cola, ΕΨΑ και Λουξ Cola. Για χώνεψη συνιστώ σόδα, πάλι ΕΨΑ ή Λουξ.
    Αν και, τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα να λιγοστέψεις το φαΐ, για να μην βαρυστομαχιάζεις. Φάε και καμιά σαλάτα. Κρίση έχουμε.'Εχεις ακόμα λεφτά για ξόδεμα;
    Χαχαχα! Καλή σου νύχτα, φίλε Μαζεστίξ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω κι από... σπόντα, πορείς να πεις ότι την μποϋκοτάρω!
      Και, αφού το αποτέλεσμα μετράει, οι απολυμένοι πρώην εργαζόμενοι της κοκα-κόλα σίγουρα με προσμετρούν στους αλληλέγγυους, ακόμη κι αν το κίνητρό μου δεν είναι και τόσο... αλληλέγγυο-μεταξύ μας τώρα!
      Καλά, πίνω κοκακόλες όλων των ειδών: και τα προϊόντα ετικέτας από τα σούπερμάρκετ. Έχω κατεβάσει στο στομάχι μου ό,τι αναψυκτικό "τύπου κόλα" κυκλοφορεί.
      Η αλήθεια είναι βέβαια ότι τη γεύση της κοκα-κόλα δεν την πετυχαίνει κανείς τους.
      Η green cola π.χ. δεν πίνεται.

      Το φαι λιγοστεύει και χωρίς την επιλογή μου. Ευτυχώς το ψωμί είναι -ακόμα- σχετικά φτηνό...

      Διαγραφή
  7. ΥΓΙΑΙΝΕΤΕ!
    (γιατί, αν δεν υγιαίνετε, την κάτσατε!)

    Σωστός !!!!......

    Όσο για το θέμα, επιτέλους ένα ενδιαφέρον και επίκαιρο θέμα που έχουμε καιρό να διαβάσουμε σε όλα τα φιλικά ιστολόγια.
    Και έλεγα κανένας δεν έχει προβλήματα;
    Άντε λοιπόν να αρχίσουν οι αποκαλύψεις,
    και τα τρεχάματα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπου να 'ναι ξαναρχίζει το μπλογκικό group therapy.
      Πάει το καλοκαίρι, πέρασε και τώρα διαπιστώνουμε όλοι πως τα προβλήματα βρίσκονται ακριβώς στο ίδιο σημείο που τα αφήσαμε πριν μας ζαλίσει η μέθη του καλοκαιριού...

      Διαγραφή
    2. Γαλάτη,
      εγώ θα σου πρότεινα να ζητούσες και εσύ στο ιστολόγιο σου σειρά από κειμενογραφήματα με τίτλο "αυτά τραβάμε στη σήμερον ημέρα"...
      Εκεί να δεις σουξέ....

      Διαγραφή
    3. Άσε μη ξύνουμε τις πληγές του καθενός...

      Διαγραφή
  8. Γαλατη....Πολυ ΚΟΥΛ σε βλεπω..Παιρνεις κατι;;;;
    ΟΧΙ για να σε ψεξω αδερφε.....
    Για να μου δωσεις και μενα....!!!
    Διοτι,για πρωτη φορα στη ζωη μου.....
    Δουλευω....
    Δεν ειμαι ασφαλισμενος....
    Και αδυνατω,παρ οτι δουλευω,να πληρωσω τους λογαριασμους.....!!
    ΕΤΣΙ ΤΟ ιδιο που λες εσυ..[να πα να ΦΑΚ ολοι]
    Το λεω στις κοπελλες απο τις τραπεζες που παιρνουν...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόκειται για ένα μηχανισμό εσωτερικευμένης... "μαστούρας".
      Δε χρειάζονται ουσίες!
      Μόνο αισιοδοξία.
      Αφού τη βγάλαμε ως εδώ, τότε δε φοβόμαστε τίποτα.
      Το δύσκολο είναι να αντέξεις την πτώση από το γκρεμό.
      Αν, αφού πέσεις, είσαι ακόμη σώος, μετά θα τη βρεις την άκρη.
      Μαχαίρη, μην ανησυχείς που δεν είσαι ασφαλισμένος.
      Όπως διάβασα και κάπου χτες, η Ελλάδα είναι η χώρα όπου πληρώνεις για να ΜΗΝ έχεις ασφάλεια.
      Άρα γλιτώνεις κιόλας τις ιατρικές καινοτομίες του τσεκουράτου υπουργού.

      Διαγραφή
  9. Αν δεν υγιαινουμε αστα να πανε... Δεν ειναι εποχες να αρρωστησει κανεις!
    Μια ζωη την εχουμε κι αν δεν τη γλεντησουμε τι θα καταλαβουμε τι θα καζαντησουμε;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό ντυνόμαστε καλά, για να μην πέσουμε στα νύχια του Βορίδη...

      Διαγραφή
  10. Σαν κάτι παλιές ελληνικές ταινίες, όπου οι πρωταγωνιστές δεν έχουν μαντήλι να κλάψουνε, αλλά το βράδυ πηγαίνουν στις ταβέρνες να πιουν το κρασάκι τους και να ακούσουν τον Καζαντζίδη, τον Ζαμπέτα, τον Χιώτη...η φτώχεια θέλει καλοπέραση, πάει και τελείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμηλώνοντας τον πήχυ, περνάς πιο εύκολα από πάνω του.
      Το κόλπο της καλοπέρασης...

      Διαγραφή
  11. Περίπου κι εγώ στην ίδια κατάσταη είμαι, με μια μεγάλη διαφορά: δεν είναι βουλιαγμένο το φτερό, είναι βουλιαγμένη η πόρτα, χαχαχα!

    Κόκα κόλα ποτέ! Δεν ενισχύουμε το Ισραήλ! Άλλες κόλα άμα γουστάρεις ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε οι χειρότεροι πελάτες του συνεργείου αυτοκινήητων κι οι δύο, ε;
      Παλιότερα έφτιαχνα ό,τι χάλαγε.
      Τώρα δε φτιάχνω ούτε αυτά που χαλάνε.

      Διαγραφή
  12. Μια καλή μου φίλη, πολύ πρόσφατα μου είπε : Υπάρχουν Προβλήματα, και "προβλήματα πολυτελείας". Της βγάζω το καπέλο.
    Είθε, όλοι οι άνθρωποι να αντιμετωπίζουν μόνο "προβλήματα πολυτελείας".
    Υγειαίνετε, λοιπόν! ( γιατί, αν δεν υγιαίνετε, την κάτσατε!).
    Και βουρ για Ζωή!...
    ΥΓ : Γαλάτη, σε παρακαλώ, παράτα το τσιγάρο. Εκτός από όλα τα άλλα προφανή οφέλη, θα σου μένουν και λίγα φράγκα. Το τάραξες το κορίτσι, στην μπύρα ξεροσφύρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βαριέσαι! Όλα τα προβλήματα είναι συγκριτικά.
      Ένας φτωχός τρελαίνεται μπροστά στην ιδέα να μείνει άστεγος.
      Ένας πλούσιος, απ' την άλλη, μπορεί να σκάσει απ' τη στενοχώρια του επειδή του στραβωσε το μπαστούνι του γκολφ.
      Πάντων χρημάτων μέτρον άνθρωπος...

      Διαγραφή
  13. Πέρα ότι απόλαυσα την ανάρτηση και τον τρόπο που παρουσίασες τη ζωή που έγινε συνήθεια, δεν μπορώ να σου πω πόσο γέλασα με τα ανέκδοτα! ΄Έπρεπε να με τραβούσα βίντεο!!!! Ακου λέει βγαίνει για κρασάκι 1 φορά το μήνα!χαχαχαχχα
    Πήρε μπλούζα πριν 2 χρόνια, χαχαχαχχαχαχα
    Πίνει κοκα-κολα σε γιορτές και σχόλες, χαχαχαχαχα
    Και λες ότι το συνήθισες....
    και τότε βλέπω τον εαυτό μου και το χαχαχα είναι σαν αυτό της Α.Βουγιοκλάκη τότε που έπαιζε τον κλόουν....
    Εχω νακάνω εξετάσεις αίματος πάνω από 5 χρόνια, συνήθισα τόσο να μην πηγαίνω σε γιατρούς!!!!
    Έχω να ψωνίσω ήδη πάνω από 4 χρόνια (ευτυχώς κάποτε ψώνιζα πιο συχνά και μερικά ήταν σχεδόν αφόρετα).
    Έχω να βγω για κρασακι-ουζάκι κυριολεκτικά δεν θυμάμαι από πότε...
    Αλλά τα πίνω σπίτι μου.
    και συνήθισα εύκολα αγαπητέ μου Μαζεστιξ γιατί τα περισσότερα χρόνια της ζωής μου ήμουν έτσι!
    Αλλά μπορώ να σου πω ότι είμα ευτυχής γιατί έχω την υγειά μου, περνάω και στα δύσκολα καλά, βρίσκω πάντα τρόπο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν γυρνάει το κεφάλι μου πότε πότε από την τρέλα.
    Απόλαυσα τον τρόπο που γράφεις, ζήλεψα λιγάκι της χρονομηχανή σου!
    Τα φιλιά μου, να περνάς πραγματικά καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαλάτη, συγνώμη για την παρέμβαση.
      Λάχεσις, οι περισσότεροι στον τόπο μας έχουμε μειώσει τις ψεύτικες ανάγκες σε πολύ μεγάλο βαθμό και έχουμε προσαρμόσει τον τρόπο ζωής μας στα σημερινά δεδομένα. Άλλος σε μεγαλύτερο βαθμό κι άλλος σε μικρότερο, ανάλογα με την οικονομική κατάσταση, στην οποία βρίσκεται.

      Έμαθα όλα μου τα χρόνια με τα λίγα κι έτσι δεν στενοχωριέμαι αν θα μου λείψει κάτι. Ξέρω να ζω και μ' αυτό τον τρόπο, άσχετα αν κάποια στιγμή είχα τη δυνατότητα για κάτι παραπάνω. Ποτέ όμως δεν έκανα κραιπάλες.
      Πάντα όλα με μέτρο, τότε που οι άλλοι σε κορόιδευαν για τον μετρημένο τρόπο ζωής σου.
      Δεν με πειράζει αν δεν μπορώ να ψωνίσω ρούχα ή παπούτσια κάποια χρόνια. Μπορώ και χωρίς τίποτα περιττό, αν χρειαστεί και με τα απολύτως αναγκαία, γιατί έτσι μεγάλωσα. Αυτό που δεν δέχομαι είναι η στέρηση της ιατρικής και νοσοκομειακής περίθαλψης. Εξοργίζομαι μ' αυτό! Εκεί αν δεν έχεις φράγκα ή γνωστό στα νοσοκομεία πεθαίνεις...

      Α, και συγκεντρώσεις στα σπίτια με ό,τι έχει ο καθένας. Η παρέα μετράει έτσι κι αλλιώς. Οπως έκαναν οι γονείς μας και οι παππούδες μας. Μια χαρά περνούσαν.
      Μην απογοητευόμαστε μόνο και να μην γκρινιάζουμε, μια και πολλά μπορούμε να τα αλλάξουμε και πάλι να περνάμε όμορφα. Μία είναι η ρημάδα όπως λέει και ο αρχηγός!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Γλαύκη ακριβώς αυτό που περιγράφεις είναι η ζωή μου σχεδόν τα περισσότερα χρόνια της ενήλικης ζωής μου. Και δεν με πειράζει καθόλου, δεν τίθεται θέμα συνήθειας γιατί μου αρέσει πραγματικά να ζω με τα απλά και τα λίγα.Θεωρώ ότι τα περισσότερα θα αλλοιώσουν αυτό που είμαι. Μάλλον παρεξηγήθηκε το σχόλιο μου. Είναι λίγο περίεργο το χιούμορ μου μερικές φορές (αν μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι), σαρκαστικό, ειρωνικό δεν ξέρω πως να το πω....
      Το μόνο που με ενοχλεί είναι όπως πολύ σωστά αναφέρεις η περίθαλψη.Δουλεύω σε ανάλογη θέση (παρόλο που η ιδια δεν κάνω εξετάσεις και δύσκολα πάω σε γιατρούς) και πίστεψε με τρελαίνομαι όταν βλέπω ανθρώπους να μην έχουν ασφάλεια (πχ οι γονείς μου) και να έχουν και θέματα υγείας και να μην υπάρχει φράγκο στην τσέπη ούτε για τα στοιχειώδη.....
      Μια όμορφη καλημέρα να έχεις...... :-)

      Διαγραφή
    3. Όχι, δεν παρεξήγησα τίποτε. Μου άρεσε το σχόλιό σου και με την ειρωνεία του μαζί κι απλά ήρθα να προσθέσω κάτι σε όσα έλεγες και συμφωνούσα απόλυτα, όπως και με αυτά που λέει ο Μαζεστίξ.
      Υγεία και παιδεία είναι τα αγκάθια της κοινωνίας δυστυχώς!
      Να περάσεις όμορφα!

      Διαγραφή
    4. Λάχεσις, μπορεί όλα αυτά να μοιάζουν με ανέκδοτο, δεν είναι όμ.ως
      Κατά μία έννοια ζούμε σε ένα ανέκδοτο εδώ και πέντε χρόνια.
      Σ' αυτά που κάποιοι προσγειώνονται στη ζούγκλα, και τους βρίσκει ο φύλαρχος.
      Και μάλλον είμαστε ο "Πόντιος" που όλο και κάπως τη βολεύει κάθε φορά...

      Πάντως, όποιος είχε συνηθίσει στην ολιγάρκεια από πριν, τότε νομίζω πως μπορεί πιο εύκολα να την παλέψει σ' αυτές τις συνθήκες.


      Γλαύκη, το θέμα είναι να περνάει καλά ο καθένας.
      Τώρα αν αυτό είναι στα μπουζούκια, σε μπιτς πάρτυ ή σε παγκάκι με πασατέμπο στο παγκάκι της πλατείας, αυτό είναι σχετικο και θέμα γούστου του καθενός μας.
      Και είθε τα γούστα να ναι φτηνά, για να μη στενοχωριόμαστε κιόλας.

      Διαγραφή
  14. Αφου η γκομενα ειναι διπλα σου παρ ολο που συμβαινουν ολα αυτα , εισαι αρχοντας. Εμενα με παρατησε μετα απο 8 χρονια σχεσης γιατι λεει δεν μπορεσα να εδραιωθω σε μια δουλεια.Επι χρημασι εκδιδομενες , τι ψαχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άτιμο πράγμα οι γυναίκες.
      Γι αυτό το καλύτερο είναι να μη δημιουργείς καθόλου προσδοκίες, ούτως ώστε με το παραμικρό που θα κάενις, να σε κάνουν Θεό.
      (Αυτή είναι η Μαζεστίκειος Φιλοσοφία, με αμφίβολα αποτελέσματα...)

      Διαγραφή