Σάββατο, 24 Μαΐου 2014

Αν ήμουν απ' αυτούς...

 
  • Αν ήμουν συνταξιούχος άνω των 800 ευρώ, θα ψήφιζα Σαμαρά, διότι θα με συνέφερε και θα μου προσέφερε ασφάλεια.
  • Αν ήμουν αγρότης και προσδοκούσα μόνο σε επιδοτήσεις, θα ψήφιζα Σαμαρά, γιατί θα είχα μεγαλύτερες πιθανότητες να πάρω.
  • Αν ήμουν αξιωματικός της αστυνομίας ή του στρατού θα ψήφιζα Σαμαρά, γιατί θα ήξερα πως θα είχα μεγαλύτερες εξουσίες και μικρές εισοδηματικές απώλειες. Δε θα ψήφιζα Χρυσή Αυγή, γιατί θα με έμπλεκε σε απρόβλεπτες περιπέτειες.
  • Αν ήμουν μεγαλοεισοδηματίας, μιντιάρχης ή μεγαλοεπιχειρηματίας, σαφώς και θα ψήφιζα Σαμαρά, γιατί αυτός εξυπηρετεί τα συμφέροντά μου καλύτερα, με απαλλάσσει από πολλούς φόρους, μου μειώνει το εργασιακό κόστος και διατηρεί την ασφάλεια στις τράπεζες.
  • Αν ήμουν φίλος, κουμπάρος, συγγενής ή έστω διακεκριμένος χειροκροτητής κάποιου υπουργού, τότε θα ψήφιζα Σαμαρά, για να βολευτώ κι εγώ κάπου στο δημόσιο με τίποτα κυλιόμενες οχτάμηνες συμβάσεις.
.............
  • Αν όμως είμαι ιδιωτικός υπάλληλος, γιατί να τον ψηφίσω; Για τα συγχαρίκια, που μου έχει φτάσει το μισθό σε επίπεδο Βουλγαρίας και μου έχει απαγορεύσει ουσιαστικά κάθε διεκδίκηση απέναντι στον εργοδότη μου;
  • Αν είμαι δημόσιος υπάλληλος, γιατί να τον ψηφίσω; Για να τον ευχαριστήσω που μου έχει πετσοκόψει στο μισό τον μισθό μου και που ετοιμάζεται από μήνα σε μήνα να με απολύσει και να με πετάξει στους πέντε δρόμους ως τάχα "ανίκανο", χωρίς καν αξιολόγηση;
  • Αν είμαι άνεργος, γιατί να τον ψηφίσω; Για να τον ευχαριστήσω που μ' έχει κάνει να ντρέπομαι που ζω και να ζητιανεύω από τον πατέρα μου δίευρα;
  • Αν είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, γιατί να τον ψηφίσω; Γιατί, όπου σταθεί κι όπου βρεθεί, κλέφτη μ' ανεβάζει, κλέφτη με κατεβάζει; Γιατί με φορολογεί απ' το πρώτο ευρώ με 21% συν το 23% του ΦΠΑ;
  • Αν είμαι μικροιδιοκτήτης, γιατί να τον ψηφίσω; Για τα λουκέτα που βλέπω γύρω μου και όπου να 'ναι έρχονται και σε μένα, επειδή απ' τη μια στέρεψε την πελατεία μου από λεφτά κι απ' την άλλη με γονάτισε στους φόρους;
  • Αν είμαι αγρότης που προσπαθώ να ζήσω τίμια απ' τη δουλειά μου και μόνο, γιατί να τον ψηφίσω; Για να μου ακριβύνει κι άλλο το πετρέλαιο και να μην μπορώ να βάλω μπρος το τρακτέρ μου; 
  • Αν είμαι φοιτητής, γιατί να τον ψηφίσω; Για τα δίδακτρα που σύντομα θα χρειαστεί να πληρώνω; Ή επειδή θα εξομοιώσει το πτυχίο των κόπων μου με τα αγορασμένα πτυχία των κολλεγίων; Η μήπως για το μέλλον "γαλέρας" που μου επιφυλάσσει;


Αν είμαι κάτι απ' όλα αυτά, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να ψηφίσω Σαμαρά.
Ούτε βέβαια όποιον με την παρουσία του θα του επιτρέψει (ή θα τον βοηθήσει) να συνεχίσει να κυβερνά.
Γι' αυτό λοιπόν ούτε Βενιζέλο ούτε Ποτάμι.
Ούτε βέβαια διανοούμαι να ψηφίσω Χρυσή Αυγή, γιατί τα χέρια μου δε θα τα βάψω με το αίμα αθώων συνανθρώπων μου. Δε θέλω να 'μαι ηθικός αυτουργός σε δολοφονίες. Ούτε βέβαια θέλω να αποσχιστεί η Θράκη (γιατί με ΧΑ ξεχάστε τη Θράκη) ούτε θέλω να ξεσπάσει εμφύλιος (διότι ΧΑ σημαίνει άμεσο ξέσπασμα εμφυλίου) και να αλληλοεξοντωθούμε.
Ούτε σκοπεύω να ψηφίσω ΚΚΕ, γιατί είναι το κόμμα που πολεμά μόνο το αντικυβερνητικό στρατόπεδο, ενώ το κυβερνητικό το αφήνει στο απυρόβλητο, δίνοντας την εύλογη εντύπωση πως δουλεύει γι' αυτό. Εξάλλου, ούτε θέλει να κυβερνήσει (κατά δήλωσή του) ούτε οι συνθήκες είναι ώριμες για κομμουνισμό. Άρα τι να το κάνω; Χαμένη ψήφος.

Καλώς ή κακώς, η επιλογή για όλους τους παραπάνω ανθρώπους που υποφέρουν αυτά τα χρόνια είναι ο ΣΥΡΙΖΑ.
Είναι η επιλογή για όσους βιάζονται να λάβει τέλος η εγκληματική πολιτική των εντολοδόχων των Αγορών και της Γερμανίας.
Για όσους επιθυμούν τη δημοκρατία, την ελευθερία και τη δικαιοσύνη.
Διότι δεν αρκεί η καταψήφιση της κυβέρνησης.
Είναι απαραίτητη η υπερψήφιση της μοναδικής εναλλακτικής λύσης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο προσκήνιο.

Αν πάρει η ΝΔ 15%, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πάρει πάνω από 30%, τότε θα δικαιούται το κυβερνητικό στρατόπεδο να λέει "δεν φεύγω, διότι δεν υπάρχει εναλλακτική λύση". Και πράγματι δε θα υπάρχει, χωρίς έναν ισχυρό και μαζικό πολιτικό σχηματισμό, να είναι σε θέση να αναλάβει την επόμενη μέρα τη διακυβέρνηση της χώρας.
Θα πρέπει λοιπόν να υπάρξει μαζική ψήφος στον ΣΥΡΙΖΑ, τέτοια ώστε να είναι και μεγάλη η διαφορά από ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, αλλά και μεγάλο το ποσοστό (πάνω από 30%), προκειμένου να εξαναγκαστεί η κυβέρνηση σε φυγή.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, δίνουμε φιλί ζωής στο τσίρκο Σαμαρά-Βενιζέλου.
Απλά πράγματα. Διαλέγουμε και παίρνουμε.

41 σχόλια:

  1. Την Κυριακή που μας πέρασε, σε ένα σπίτι είχαμε διάλογο: έβγαιναν τα αποτελέσματα και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν πήγαινε όπως περίμεναν πολλοί. Μια κυρία στην παρέα, που είχε ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ εκείνη την ημέρα (ενώ μέχρι τις προηγούμενες εκλογές ψήφιζε ΠΑΣΟΚ) είπε "αγανακτισμένη": "έτσι μου είναι ο ΣΥΡΙΖΑ;" (και καλά, "α! δεν πήγε όπως μου.....έταζαν οι δημοσκόποι";;)...."εγώ την άλλη Κυριακή θα ψηφίσω ΝΔ, τουλάχιστον να είμαι με τους νικητές!"....

    Περιττό να σου πω πως χρειάστηκα εμετοσακούλα....... Γι΄αυτό, για αύριο δεν ξέρω τι να περιμένω κι από ποιον, αλλά, για ο,τι μας συμβεί από μεθαύριο, θα είμαστε εμείς οι πολίτες υπεύθυνοι (άσε που, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά..) Εγώ θα αγωνιστώ μέχρι και αύριο, με νύχια και με δόντια, αν και έχω εισπράξει, εμμέσως πλην σαφώς, τον χαρακτηρισμό της γραφικής.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρούλα, έχω ακούσει και χειρότερα και από σοβαρούς ανθρώπους υποτίθεται!
      Τον μπαμπά ακόμα να τον πείσω να ψηφίσει Σύριζα οπότε, του κρύψαμε και πάλι την ταυτότητα ! Με εντελώς δημοκρατικές διαδικασίες!
      Αρχηγέ μια χαρά τα έγραψες ....τη Δευτέρα περιμένω να δω τι θα λέμε....
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    2. Πέτρα, αρετά αναγνωρίσιμη η φιγούρα που περιγράφεις. Αυτοί ειναι οι λεγόμενοι "Χρήσιμοι ηλίθιοι".
      Δε σου κάνει εντύπωση που τα γάλοπ λαθεύουν στην πρόθεση ψήφου, αλλά στην παράσταση νίηκς δε λαθεύουν ποτέ;
      Είναι η "αυτοεκπληρούμενη προφητεία", που λένε...


      Αριστέρα, ψάχνω ήδη να βρω.... δικιολογίες! χαχα
      Κάτι ο καιρός που ήταν καλός και ο κόσμος πήγε για μπάνιο ή που ο καιρός δεν ήταν καλός και δε βόλευε για μετακινήσεις...
      Για κάθε ενδεχόμενο υπάρχει μια δικαιολογία!

      Διαγραφή
  2. Petroκόριτσο
    Η εμετοσακούλα δεν φτάνει πια με τόσους εμετούς που μάς προκαλούν... καλύτερα να πάρουμε μόνιμη θέση στην τουαλέτα...
    Γραφική δεν είσαι εσύ που το παλεύεις όπως μπορείς με το μέσο που έχεις στα χέρια σου, αλλά όλοι εκείνοι που επαναλάμβανουν την ίδια μ#$%@$%^ και καθηλώνουν και όλους τους υπόλοιπους κάτω από τον ζυγό του απόλυτου φασισμού της κεφαλαιοκρατίας και των ισχυρών συμφερόντων, λες και είναι ομοίων συμφερόντων τρομάρα τους!!!!
    Σιχαίνομαι πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχώς, όσοι σε γνωρίζουμε, ξέρουμε από ποιους είσαι, αλλιώς δεν θα έβλεπες πολύ κόσμο εδώ πέρα...
    Τώρα σε σχέση με όλους τους άλλους που αναφέρεις, όλες τις κοινωνικές ομάδες, νομίζω μια χαρά τους κατέταξες, όμως υπάρχουν και οι χαμένοι στον κόσμο τους με εγκέφαλο εκτός λειτουργίας και είναι πολλοί!!! Με αυτούς τι κάνεις;;;
    Πολύ καλά έκανες και προσπάθησες για τελευταία φορά να δείξεις με έναν άλλο τρόπο τι συμφέρει αυτή τη στιγμή τον ελληνικό λαό. Είτε μας αρέσει ή συμφωνούμε είτε όχι. Δια της επαναλήψεως ίσως κάτι μείνει. Λες;;;
    Κι έχουμε φτάσει στο δια ταύτα...
    Επίσης τι γίνεται όταν δεν έχεις επιλογή, ουσιαστική εννοώ, τώρα στον δεύτερο γύρο των δημοτικών εκλογών;
    Στην περιοχή μου έχουμε να επιλέξουμε τώρα πια ΝΔ καθαρή (πρώην δήμαρχος - έρχεται δεύτερος) και ΝΔ λασπωμένη (έρχεται πρώτος) με πολλούς υποψηφίους του πρώην δημάρχου, ο οποίος παρουσίασε και σχεδόν μηδενικό έργο. Τώρααα... φεύγωωω!!! Όπως λέει και το τραγούδι.
    Πραγματικά βλέπω το μεγάλο ντουβάρι μες στη μούρη μου με τα καθίκια κρεμασμένα πάνω του...
    Με τις περιφερειακές και τις ευρωεκλογές έχουμε ακόμα επιλογές, ευτυχώς.
    Στη δική σου περιοχή τι γίνεται με τις δημοτικές;
    Όσο περνούν οι ώρες πάντως η αγωνία, όσο και να την κρύβουμε, μεγαλώνει.
    Φιλιά συντροφικά, χαχα!

    Α, και στην Πέτρα από πάνω, φιλιά αγωνιστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνεις το λευκό ψηφοδέλτιο, βάζεις πάνω το αριστερό σου χέρι και με το δεξί ζωγραφίζεις το περίγραμμά του.
      Το στέλνεις συστημένο και στους δύο δεξιούς να διαλέξουν δάχτυλο...

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει επιλογή: το λευκό του χιονιού. Χωρίς τίποτε άλλο. Αθροίζεται από την εφορευτική επιτροπή. Αυτό θα κάνω κι εγώ στον δικό μου δήμο.
      Ο ένας μάλιστα υποψήφιος στηρίζεται φανερά από τη Χ.Α.

      Διαγραφή
    3. Γλαύκη, μέχρι και την τελευταία στιγμή αν μπορέσει να μεταπειστεί έστω κι ένας, θα 'ναι μεγάλο κέρδος.
      Δε θα το μάθουμε ποτέ αν, ποιος και πώς μεταπείστηκε, αλλά εμείς δεν παύουμε να προσπερνάμε.

      Και μια και φέρατε τη συζήτηση εκεί, στην περιφέρειά μου κι εγώ έχω σχεδόν το ίδιο πρόβλημα με σας.
      Λέω να το ρίξω λευκό μάλλον.
      Αλλά θα δούμε. Η αλήθεια είναι πως ο ένας είναι λίγο χειρότερος απ' τον άλλον και υπάρχει και η περίπτωση να επιλέξω τελικά τον έναν.
      Αλλά πιο πιθανό είναι το λευκό ως πολιτικό μήνυμα.
      Αλλη μια φορά έχω ρίξει λευκό σε δεύτερο γύρο δημοτικών και δεν το μετάνιωσα καθόλου εκ του αποτελέσματος.

      Διαγραφή
    4. Μα φυσικά η ερώτηση ήταν ρητορική, για να δείξω ότι βρίσκομαι ανάμεσα σε δύο δρόμους, όπου δεν μπορείς να ακολουθήσεις κανέναν. Τότε, πετάς...
      Μόνο τότε το λευκό είναι η μόνη ηθική λύση και αποτελεί πολιτικό μήνυμα. Σε καμία άλλη περίπτωση δεν συμφωνώ με την επιλογή του λευκού.
      Αμάν, ξέχασα να τους φτιάξω την ανοιχτή παλάμη!
      Εσύ, τι έκανες τελικά;

      Διαγραφή
    5. Λευκό υπό την ένδειξη: "ΟΞΩ ΡΕΕΕΕΕ"!
      χεχε
      είπα να λαϊκίσω κι εγώ μια φορά στη ζωή μου...

      Διαγραφή
    6. Καλό!!!
      Αναγκαζόμαστε να λαϊκίσουμε κάποιες στιγμές...
      Χέρια ψηλά... και με ανοιχτές τις παλάμες, παρακαλώ!
      Ελληνικότατη χειρονομία!!!

      Διαγραφή
    7. Για δήμαρχο ψήφισα λευκό. Στο β' γύρο έχουν περάσει οι υποψήφιοι του ΚΚΕ και της ΝΔ. Είχα αποφασίσει να ψηφίσω του ΚΚΕ αλλά την προηγούμενη Κυριακή το βράδυ βγήκε ο ανεκδιήγητος και ούτε λίγο ούτε πολύ μας ζήτησε να πυκνώσουμε τις τάξεις του ΚΚΕ!
      Τόοοοοσο αστείος!

      Στις περιφερειακές επίσης λευκό. Οι υποψήφιοι είναι του Πασόκ και της ΝΔ.
      Τους άφησα λοιπόν να κάνουν παιχνίδι μόνοι τους. Στα στημένα δεν συμμετέχω.
      Για ευρωκοινοβούλιο θα μάθετε σε λίγο.

      Διαγραφή
    8. Να δεις που το 'κανε επίτηδες ο Πέλετ-οφ!
      Φαίνεται πως το ΚΚΕ δε θέλει να κυβερνήσει ούτε στην.... περιφέρεια!
      Είναι τελείως γραφικό!
      (βασικά για τον εαυτό του καλά κάνει, γιατί άμα κυβερνήσει έστω και σε περιφέρεια, θα διαπιστώνουν όλοι περί τίνος σαπίλας πρόκειται- δες π.χ. Δήμο Νίκαιας με τον Μπενέτο που τα κανε... μπ****έλο!)

      Διαγραφή
  4. Θα σου πω τι απάντησα στον δεύτερο γιό μου, που την προηγούμενη Κυριακή ψήφισε για πρώτη φορά.
    Όταν μου είπε ότι δεν θέλει να ψηφίσει κανέναν γιατί «είναι όλοι ίδιοι», του είπα ότι έτσι θα αποφασίσει άλλος γι’ αυτόν και θα του επιβάλλει με το έτσι θέλω την επιλογή του.
    “Και ποιον να ψηφίσω;”, με ρώτησε.
    “Όποιον θέλεις”, του είπα, “μόνο μη το ρίξεις στη Χ.Α.”
    “Γιατί, θα πάψω να είμαι γιος σου;”
    “Όχι βέβαια”, του απάντησα, “αλλά θα καταλάβω ότι κάπου έχω κάνει ένα μεγάλο λάθος.”
    “Και τότε τι να κάνω;”
    “Πάρε ένα χαρτί και γράψε όλες τις παρατάξεις. Από άκρα δεξιά έως άκρα αριστερά. Μετά σβήνε με τον στυλό όποιον δεν θες με τίποτα. Αυτός που θα μείνει στο τέλος, αυτόν να ψηφίσεις.”

    Αργότερα μου είπε ότι ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ.

    Δεν υπέδειξα ποτέ σε κανέναν, ούτε καν στα παιδιά μου τι θα ψηφίσουν. Μόνο που επειδή οι εποχές της αθωότητας έχουν πεθάνει (και μαζί τους πολύς κόσμος), ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας και ας αφήσουμε τα «δεν ήξερα», «παρασύρθηκα», «ψηφίζω Σαμαρά γιατί φοβάμαι», «αγανάκτησα και ψηφίζω χ.α.».

    Δυστυχώς αυτοί που καταγράφεις πως δεν έχουν κανέναν λόγο να ψηφίσουν Σαμαρά, αυτοί ακριβώς θα τον ψηφίσουν!
    Ο κόσμος έχει κρυφτεί στο μπαούλο και νομίζει ότι απ’ έξω πραγματικά κυκλοφορούν φαντάσματα. Ούτε καν το καπάκι δεν θέλει να σηκώσει να δει ότι ένα κασετόφωνο έχουν αφήσει να στριγκλίζει.


    ΥΓ: Με το ΚΚΕ λιγότερα για να μη σκοτωθούμε! Κάνει την καλύτερη αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση και ως εκ τούτου χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις.
      Όταν στο γιο προσπαθήσει κανείς να επιβάλει μια επιλογή, τότε το πολύ-πολύ να το σπρώξει στην αντίδραση για την αντίδραση.
      αν αφεθεί ελεύθερος, τότε με βάση τις αξίες που χει πάρει, θα οδηγηθεί από μόνος του στην πιο συμβατή επιλογή ή έστω σε μια από τις πιο συμβατές.

      Για τα περί φόβου, τώρα, εγώ δικαιολογώ μόνο ανθρώπους μεγάλης ηλικίας, στους οποίους αναγνωρίζω αυτό το εκ φύσεως χαρακτηριστικό.
      Για όλους τους υπόλοιπους δε χωρούν δικαιολογές.
      Ό,τι επιλέγει ο καθένας, παίρνει πάνω του και την ευθύνη της επιλογής του.
      Όπως παίρνω κι εγώ την ευθύνη, αν τυχόν αύριο βγει ο Τσίπρας και τα κάνει χειρότερα. Έτσι είναι αυτά...

      Διαγραφή
  5. "ψηφίζω Σαμαρά γιατί φοβάμαι"
    η πιπίλα που ξερογλείφεται στα δικά μου τα μέρη!
    Ειλικρινά έχω αγανακτήσει .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μέρησ ου δυστυχώς αποτελούν μια δυσάρεστη έπληξη τα τελευτραία χρόνια αι αδυνατώ να καταλάβω το γιατί.
      Υπήρχε μια άλλου τύπου παράδοση εκεί παλιότερα.
      Αλλά οι "Μανωλάδες" κάνουν πολλή δουλειά και σε επίπεδο νοοτροπίας.
      Αν και βέβαια, καλό είναι να επριμ΄νουμε ως αύριο τουλάχιστον, για να δούμε.
      Γιατί πολλές φορές μας τραβάει την προσοχή αυτό που μας ενοχλεί και δεν παρατηρούμε αυτό που μας αρέσει.

      Διαγραφή
    2. Δουλεύω σε έναν χώρο που περνάει κατά 99% μόνο αντρικός πληθυσμός- οι μισοί και παραπάνω δε, κατεβαίνουν κατευθείαν από τα χωριά! ( καμία σχέση με αυτό που σπούδασα κι έκανα χρόνια )! ( ναι μόνο μία γυναίκα μπαίνει κι αυτή όχι κάθε μέρα!)
      Δεν μπορείς να φανταστείς ΤΙ ακούω κάθε μέρα!
      ( επίσης επειδή δεν φαίνομαι εκεί που είμαι "εγκατεστημένη" μιλάνε ελεύθερα..εκεί είναι που φρίττω!!!)
      Πραγματικά δεν ξέρετε τι γίνεται και πώς σκέφτεται ο λαός της επαρχίας!
      ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ τίποτα να αλλάξει και σε αυτές τις εκλογές! Εγώ το ξέρω καιρό! Δεν έχουν να φάνε , δεν έχουν να κινηθούν αλλά το χαβά τους: ο σύριζα θα φέρει την καταστροφή! Τουλάχιστον με τον Σαμαρά ξέρουμε ότι οι καταθέσεις μας είναι εντάξει!
      Άσε που οι περισσότεροι είναι αγρότες που ευημερούν ακόμα χάρη στις επιχορηγήσεις !
      Η Ηλεία έφαγε πολύ και καλά επί ΠΑΣΟΚ! Δεν πρόκειται να αλλάξει εύκολα!
      Έτρωγα με τον μπαμπά μου πριν λίγο- οι υπόλοιποι έβγαλαν την μαμά έξω -μιλούσαμε...." μπαμπά, αν σου δώσω την ταυτότητα , θα ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ;"
      -Πού να μου κοπούν τα χέρια!
      -Γιατί ρε πατέρα ; Τι σου έχει κάνει;
      -Παιδάκι μου εσύ δεν ξέρεις ...ακούς ό,τι σου λένε ...Ο Σϋριζα θα μας πουλήσει στους Τούρκους! Δεν έχει θεό αυτός ...το λένε τα κανάλια κάθε μέρα!

      Να συνεχίσω;;;;;;;;;;;
      Πάω να συνεχίσω το ντεκουπάζ μου εγώ !
      Τα ξέρω τα χαΐρια μας.................

      Διαγραφή
    3. Δεν σου έκατσε το φαϊ στο λαιμό, βρε Αριστέα!
      Ε, με αυτά, αντιλάμβάνεσαι ότι την έχουμε κάτσει την βάρκα!!!!
      Αχ, να είχε φάει μόνο η Ηλεία, καλά θα ήταν...

      Αρχηγέ, συνηθισμένη πια η σφήνα, αλλά είναι να μην τρελαίνεσαι με όλα αυτά; Πόση ψυχραιμία πια; Ζούμε το παράλογο, για το οποίο η συνταγή πέτυχε και οι σεφ 100 αστέρων...

      Διαγραφή
    4. Αριστέα, σε καταλαβαίνω απόλυτα.
      Η επαρχία είναι διόρθωτη.
      Εκ προσωπικής πείρας το λέω.
      Κι επειδή έχω προσωπική πείρα κι απ' τη δική σου επαρχία, αντιλαμβάνομαι πλήρως αυτά που λες.
      Αν και η συσσώρευση όσμου στην ρπωτεύουσα είνα αρνητικό φαινόμενο, μπορούμε όμως να 'μαστε βέβαιοι πως πάλι καλά που δε γίνεται η αποκέντρωση και υπάρχει ελπίδα να πέσει ο Σαμαράς.
      Η Αθήνα, το Ηράκλειο και η Πάτρα θα σώσουν ό,τι σώζεται...

      Διαγραφή
  6. Καλώς σε βρίσκω και διαβάζοντας την ανάρτησή σου, το λέω και το εννοώ. Ευτυχής για τη γνωριμία!
    Προσυπογράφω το κείμενό σου.
    Θα συμπλήρωνα μόνο, στο "διαλέγουμε και παίρνουμε": Διαλέγουμε να είμαστε η γενιά που χειραγωγήθηκε από κανάλια και τραπεζίτες ή η συνέχεια των ένδοξων προγόνων μας;
    Θα δείξει...
    Τους χαιρετισμούς και την εκτίμησή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες κι από... κοντά!
      Εξίσου ευτυχής! Τόσο καιρό άλλωστε αλλλοδιαβαζόμαστε σε "ουδέτερα εδάφη"...

      Ελπίζω πάντως να μην υπάρχει μετά θάνατον ζωή, διότι φοβάμαι πως, αν μας βλέπει από καμιά γωνιά κάνας αρχαίος ημών πρόγονος, θα ζητήσει να γυρίσει στη Γη σαν τον "Ουρανοκατέβατο" (σ.σ. την ταινία) και να διορθώσει το... "λάθος" και να δώσει τελικά γη και ύδωρ στους Πέρσες!

      Είναι ευχή και κατάρα να είναι κάποιος Έλληνας τελικά...

      Διαγραφή
    2. Δράττομαι της ευκαιρίας, μιας και ξέρω τον Μαζεστίξ εδώ και κάτι χρόνια (αμάν ρε Μαζεστίξ, πως μεγάλωσες έτσι; χαχα) αφενός κι αφετέρου, μιας και είμαι εγώ αυτή που..."αλίευσα" το Κανελλάκι -ένα βράδυ που 'βρεχε- και το "έφερα" στην παρέα (ήθελε να 'ρθει σαν τρελή, μη νομίζετε!) να προσθέσω το λοιπόν πως εσείς τα δυο έχετε ένα κοινό σημείο: την Κρήτη! :)) Και τώρα αποχωρώ (αξιοπρεπώς), άντε, καλό βόλι σύντεκνοι και πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
    3. Mια μικρή παρατήρηση... δεν αναφερόμουν τόσο στους αρχαίους προγόνους μας, όσο στους σύγχρονους, που έγραψαν ένα έπος, έκαναν αντίσταση, εκτοπίστηκαν και θανατώθηκαν για να μην προδώσουν τα ιδανικά τους. Κάποιοι, είναι ακόμα εν ζωή...
      @Πέτρα: Σου θυμίζω πως εκείνο το βράδυ, σε είχα εντοπίσει εγώ στα μέρη του Αριστοφάνη και είχα σχολιάσει το κείμενό σου και το τραγούδι που το συνόδευε (Βάρναλης μουστάκια!)...
      Φιλιά και στους δυο σας!

      Διαγραφή
    4. Πάλι καλά που 'σαι κι εσύ βε πέτρα, γιατί οι άλλοι μου 'χουν βγάλει παρατσούκλι "προξενήτρα"!
      Άντε, να 'μαστε δύο!

      Μαρία, σε κάθε περίπτωση, οι πρόγονοι -και νεώτεροι και αρχαιότεροι- θα τραβούν τα μαλλιά τους με την κατάντια μας.
      Βέβαια, κι αυτοί -ως γενιά- δεν ήταν και πολύ καλύτεροι.
      Αρκεί να σκεφτούμε πως τέλειωσε η Κατοχή και συνέχισαν να κυβερνούν οι ίδιοι οι συνεργάτες των Γερμανών.
      Ώσπου το 80 πρωθυπουργός έγινε ο "ευπατρίδης" (sic) Ράλλης, ο γιος του αρχισυνεργάτη των Γερμανών και αποδείξαμε πως ο λαός μας πάσχει τελικά από γεροντική άνοια!
      (βρε μπας και παραγεράσαμε, ως λαός, τελικά;)
      Για κάθε ένα Γλέζο και για κάθε ένα Σάντα, πάντοτε υπήρχαν και δέκα ρεζίληδες από δίπλα...

      Διαγραφή
  7. Και οι συνταξιούχοι των 800 και άνω ευρώ δεν πρέπει να ψηφίσουν τους μνημονιακούς. Διότι με το PSI του Βενιζέλου τα ταμεία έχασαν μεγάλο μέρος της περιουσίας τους και σύντομα θα μειώσουν περαιτέρω τις συντάξεις.
    Καλό βόλι και καλή επιτυχία, Μαζεστίξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αυτοί τελοσπάντων, ΘΑ χάσουν.
      Επομένως, μέχρισ τιγμής είναι κάπως καθησυχασμένοι.
      Το πρόβλημα είναι, νομίζω, κυρίως οι υπόλοιποι. Οι άνεργοι, οι χαμηλόμισθοι, οι μικροκαταστηματάρχες που η καθημερινότητά τους έχει γίνει μαύρη, αυτοί είναι που πρέπει να μη δώσουν -ει δυνατόν- ούτε μία ψήφο στους καταστροφείς τους.

      Διαγραφή
  8. Η λογική σου τετράγωνη και κανείς νοήμων άνθρωπος δεν θα διαφωνήσει μαζί σου. Τον δρόμο που δείχνεις, τον βλέπω κι εγώ. Όχι γιατί περιμένω από τον Σύριζα αποτελεσματική λύση. Αλλά για να πιστέψουμε σαν λαός ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί και ότι θέλουμε και μπορούμε να κάνουμε βήματα έξω από τις ράγες που μας έστρωσαν άλλοι για να πάμε καρφί στο γκρεμό. Άμα καταφέρουμε να ξεπροβατοποιηθούμε, τότε ίσως θα έχουμε γίνει και λίγο πιο άξιοι να ελέγχουμε αυτούς που θέλουν να ελέγχουν το παρόν και το μέλλον μας. Να αρχίσουμε, δηλαδή, να γινόμαστε πολίτες.
    (φοβάμαι όμως ότι εκφράζω μόνο ευσεβείς πόθους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ περιμέν πολλά πλέον από τον ΣΥΡΙΖΑ.
      Όχι τόσο με δική του ευθύνη, αλλά κυρώις λόγω της καθυστέρησης.
      Έχουν δημιουργηθεί πολλά τετελεσμένα σ' αυτά τα δύο χρόνια και επομένως στενεύουν συνεχώς τα περιθώρια.
      Αλλά τελοσπάντων, ειναι μια ψήφος αξιοπρέπειας και τελευταίας ελπίδας.
      Και σε τελική ανάλυση, όπως έλεγα σ' έναν διστακτικό σήμερα, στην περίπτωση πυο πετύχει το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ, θα αρχίσουμε να ζούμε καλύτερα, ενώ στην αντίθετη περίπτωση που αποτύχει, το πολύ-πολύ να ζούμε ό,τι ζούμε και σήμερα.

      Διαγραφή
    2. Γαλάτη, νομίζω θα ζήσουμε πολύ χειρότερα κι όχι απλά ό,τι ζούμε σήμερα. Εδώ είναι που η ανησυχία γίνεται τεράστια!
      Αυτοί θα ορμήσουν σαν τα σκυλιά με μεγαλύτερο μένος και αυτοπεποίθηση.
      Δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοητή.

      Διαγραφή
  9. Λαθρεπιβάτης Τάσος25 Μαΐου 2014 - 6:21 π.μ.

    Γαλάτη καλημέρα και καλό βόλι.
    Το κείμενό σου με καλύπτει απόλυτα. Έχεις βρει ρυθμό !!!
    Μίλησες για κάποιον διστακτικό και για τη φιλοσοφία του. Άκου το δικό μου.
    Τον βρίσκω στο καφενείο
    Και ποιόν να ψηφίσω μου λέει. Τον Γλέζο που δεν μπορεί να ανέβει σε αεροπλάνο !
    Όχι του λέω να ψηφίσεις τον Οσμάν που θα ψηφίσει η Νεολαία και ήρθε από τη Θεσσαλονίκη και ο ανηψιός σου ο Αντώνης ο φοιτητής και πλήρωσε και 180 ευρώ στο αεροπλάνο.
    Δεν γίνεται μου απαντάει έχει ξένο όνομα !
    Τότε του λέω πάρε μία σφεντόνα ρίξε και ότι βγει...
    Έχεις δίκιο μου λέει βάζει και η Σακοράφα που έριχνε ακόντιο. Αυτή θα ψηφίσω....
    Τα βρήκαμε. Θα ψηφίσει τη Σοφία έστω και με περίπλοκο συλλογισμό !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αντιλέγω... πρωτότυπη μέθοδος πειθούς!
      Άμα πιάνει όμως, εγώ πάω πάσο...

      Αν και ο δικός σου δε λέγεται ακριβώς διστακτικός.
      Μάλλον σουρρεαλιστικό θα τον έλεγα...

      Διαγραφή
  10. η σημερινή μέρα ας είναι οδηγός για τις επόμενες!
    nicktheseaman

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μένει να δούμε αν αυτό τελικά θα είναι ευχή ή... απειλή!
      Ας ελπίσουμε, το πρώτο!

      Διαγραφή
  11. Θα γυρίσει ο τροχός της ιστορίας, όπως είπε η Δούρου απόψε;
    Τι λες;
    Σε αναμονή για το επόμενο κείμενό σου...
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ Μαζεστιξ απο τους ψηφοφόρους Σαμαροβενιζελου αφαίρεσε τους αξιωματικούς. Με περικοπές 50% τα τελευταία 5 χρόνια (κυρίως απο τις κυβερνήσεις Σαμαρα, Παπαδημου και ΓΑΠ/Μπενι) η συντριπτική πλειοψηφία εχει λακίσει ανεπιστρεπτί δεξια κι αριστερά(γι΄αυτο και η συγκυβέρνηση προσπαθεί να κάνει κανένα πρόβατο να γυρίσει στο μαντρι με γελοια και προσβλητικά φιλοδωρήματα). Ίσως να πείσουν κανέναν ΕΠΟΠ η Ειδικό Φρουρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μπορεί να χις δίκιο πως ίσως παραήμουν ισοπεδωτικός.
      Αν και δεν ήθελα να προσβάλω τους στρατιωτικούς.
      Από τη θητεία μου στο στρατό, έχω καλές εντυπώσεις από τον κλάδο.
      Έκανα μόνο μια υπόθεση εργασίας.
      Μακάρι οι στρατιωτικοί να μην παρασύρονται, πάντως, απο ακραία στοιχεία που τους περιτριγυρίζουν.

      Διαγραφή
  13. Τάσος, λαθρεπιβάτης27 Μαΐου 2014 - 7:43 π.μ.

    Καλημέρα σε όλους.
    Ήθελα τουλάχιστον στο 5% τη διαφορά και το είχα δηλώσει. Το 4% είναι κοντά αλλά έχει άλλο χαρακτήρα και ερμηνεία.
    Δεν σημαίνει ανατροπή και φυσικά θα πρέπει ο ΣΥΡΙΖΑ να αρχίσει μια μεγάλη επι πλέον σεζόν "προπόνησης" για να ξαναδοκιμάσει του χρόνου τον Μάρτιο με Εθνικές εκλογές. Δηλαδή μερική απογοήτευση και ασφαλώς άλλες συνθήκες. Η λογική λέει ότι ο λαός θα είναι πιο εξαθλιωμένος.
    Η ΝΔ πήρε το σύνολο της εκλογικής της δύναμης που έχει αυτή τη στιγμή. Έκανε καλή κινητοποίηση.
    Η ελιά είχε μιά άνοδο τις τελευταίες ημέρες και πήρε καλό αποτέλεσμα. Βοηθήθηκε κατά πολλή από τις επιτυχίες που είχε για μια φορά ακόμη στη Τοπική Αυτοδιοίκηση. Παρένθεση. Οι Αυτοδιοικητικοί τους βλέπω μετεκλογικά να παίρνουν στροφή και να πλησιάζουν το ΣΥΡΙΖΑ.
    Η ΧΑ δυστυχώς κινείται ανεξέλεκτα και προσπορίζεται οφέλη μέσα στη Κοινωνία δίχως ιδιαίτερη προσπάθεια πλέον και αυτό πιστεύω επειδή όλοι παρακολουθούν τις ενέργειές της και παίρνουν θέση είτε αρνητική είτε ακόμη και θετική για τους όποιους λόγους.Γι αυτό και βλέπουμε τούτη τη χρονική περίοδο η τραμπούκικη δράση της να απενοχοποιείται στη συνείδηση πολλών.
    Το Ποτάμι πέρασε και δυστυχώς έκλεψε ένα 2% από το ΣΥΡΙΖΑ. Η ψήφος όμως είναι χαλαρή και δεν βλέπω να έχει συνέχεια.
    Οι Αν. Έλληνες πληρώνουν το γεγονός ότι εξαντλούν τη παρουσία τους μόνο σε Κοινοβουλευτικό έλεγχο στις Συνεδριάσεις της Βουλής. Την Κοινωνία δεν τη προσεγγίζουν.
    Ο Κουβέλης δεν βλέπω γιατί να έχει λόγο ύπαρξης. Τι εκφράζει ?

    Τα ΜΜΕ θα μας περάσουν άνετα " τα κεφάλια μέσα" θα πάμε για μπάνια το Καλοκαίρι και από τον Σεπτέμβρη θα συζητάμε γαι τη τιμή στο πετρέλαιο θέρμανσης....

    # Γλαύκη, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Σίγουρα θα συνεργαστούμε. Άλλωστε σε ανύποπτο χρόνο είχα εκτιμήσει θετικά κάποια πράγματα (γραφή, σκέψη), και δεν το έκρυψα.Έχω και ..μάρτυρα !
    # Άννα Πάρος, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και το ενδιαφέρον σου για το βιβλίο . Η αναφορά μου στο γυναικείο φύλλο είχε μόνο στατιστικά χαρακτηριστικά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα περισσότερα συμφωνώ.
      Θα πω μόνο γι αυτά που διαφωνώ.
      Η Ελιά δεν πήρε, κατά τη γνώμη μου, καλό αποτέλεσμα.
      Διότι το μέτρο σύγκρισης δεν μπορεί να είναι το ποσοστό των αναξιόπιστων δημοσκοπήσεων, αλλά το ποσοστό των προηγούμενων εκλογών, το οποίο ήταν 5% μεγαλύτερ.
      Άρα με πτώση 5% δεν μπορώ να θεωρήσω επιτυχία το 8%.

      Όσο για το Ποτάμι, δε συμμερίζομαι απόλυτα την αισιοδοξία σου πως ήταν απόρροια χαλαρής ψήφου και μόνο, χωρίς βέβαια να είμαι ατηγορηματικός σ' αυτό.
      Εγώ το βλέπω ως μια πρόβα του συστήματος διαπλοκής του στυλ "για να δούμε, αν φτιάξουμε ένα κόμμα και το προωθήσουμε αρκετά, πόσο μπορεί να πάρει;"
      Το πείραμά τους πέτυχε. Επομένως τώρα ξέρουν τι χρειάζεται. Ξέρουν τι λάθος έκαναν με τους "58" και με άλλες τέτοιες κινήσεις.
      Και επομένως στις βουλευτικές εκλογές θα επιχειρήσουν κάτι αντίστοιχο.
      Και, με βάση τα προχθεσινά αποτελέσματα, δε θεωρεί καθόλου απίθανο το να τα καταφέρουν πάλι και μάλιστα ακόμη καλύτερα.

      Διαγραφή