Παρασκευή, 23 Μαΐου 2014

!♫! Τι έχεις, γιε μου, και βογγάς;;; !♪!

 
(Ο Σταύρος και η Λίτσα, μόλις έχει τελειώσει το δελτίο των 8 στο Mega, χαϊδεύονται στον καναπέ, ενώ η ερωτική επιθυμία είναι έντονη και ασυγκράτητη.)


ΛΙΤΣΑ- Έλα μωρό μου, νιώθω μια διαρροή καταθέσεων!

ΣΤΑΥΡΟΣ-Θα στις διαφυλάξω εγώ, κούκλα μου! 
Λ-Τι θα κάνεις γι’ αυτό; 

Σ-Θα σου εξασφαλίσω τη ρευστότητα!

Λ-Μπορείς; Δεν έχουμε έλλειμμα;

Σ-Τι έλλειμμα, κορίτσι μου; Άμα σε βάλω κάτω να σε μεταρρυθμίσω, θα δεις πρωτογενές πλεόνασμα που θα σου βγάλω!

Λ-Ναι, ναι, ναι! Το θέλω πολύ! «Ποτάμι» ψηφίζω, μάτια μου, Ποτάμι!

(Ο Σταύρος αρχίζει να εφαρμόζει σιγά-σιγά το κυβερνητικό του έργο...) 


Σ-Άνοιξε σιγά-σιγά τα κλειστά σου επαγγέλματα να ‘ρθει η ανάπτυξη…

Λ-Ήρεμα, καλέ, θα μου απορρυθμίσεις τον παραγωγικό ιστό!

Σ-Κάτσε, σου λέω, να σου κάνω άρση του καμποτάζ!

Λ-Σιγά, καλέ! Θα μου διαλύσεις τις εργασιακές σχέσεις...

Σ-Μη μου λες σιγά! Όταν έρχεται η ανάπτυξη, κούκλα μου, δεν την κρατάει τίποτα!

Λ-Μετά από τόσο καιρό ύφεση, ρε μωρό μου,  θέλει και λίγο ρέγουλα…

Σ-Ελάφρυνέ μου, μωρή,  τα κόκκινα δάνεια, μη σου κουρέψω τις καταθέσεις!

Λ-Μη μου αγχώνεσαι! Άμα φτάσεις βαθιά, θα βρεις πετρέλαια!

Σ-Δεν είναι ώρα τώρα να συζητήσουμε σε ποιον ανήκει η ΑΟΖ σου…

Λ-Μην αργείς καλέ μου, γιατί «θα ‘ρθουν οι Ρώσοι» και μετά να δω τι θα κάνεις…

Σ-Ρε κάτσε κάτω μη σου σκίσω τα μνημόνια!

Λ-Έτσι μ’ αρέσει: να ‘σαι άγριος! Πού θα βρεις όμως τα λεφτά; 

Σ-Θα σου κάνω επενδυτικό σοκ! Θα σου ισοσκελίσω το έλλειμμα!

Λ-Και τι θα τρώω , Σταύρο μου;

Σ-Θα σου κάνω ένα δωρεάν συσσίτιο μόνο για Έλληνες, να γλείφεις τα δάχτυλά σου!

(ο Σταύρος πείθει τη Λίτσα και προχωρούν γοργά και δυνατά οι προσπάθειες για συγκρότηση κυβέρνησης συνεργασίας, ενώ λίγα λεπτά αργότερα "πληθαίνουν οι φωνές" που μιλούν πλέον για έξοδο στις αγορές)


Λ-ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ, μωρό μου! Βλέπω φως στην άκρη του τούνελ! Λίγο ακόμα και βγαίνω απ’ την κρίση!

Σ-Έλα αστέρι μου, κράτα γερά κι έρχεται και το κοινωνικό μέρισμα!

Λ-ΝΑΙ, ΝΑΙ! Διαφύλαξέ μου τη σταθερότητα τώρα!

Σ-Success story, κούκλα μουΚρατάω σταθερό ρυθμό ανάπτυξης!

Λ-Οι θυσίες πιάνουν τόπο, μωρό μου! ΝΑΙΙΙ!!!

(τσαφφφ! ανάβουν τσιγάρα, ενώ η ικανοποίηση είναι έκδηλη στα πρόσωπα των δύο τηλεθεατών-εραστών)


Σ-Εντάξει, μωρό μου; Βγήκες απ’ την κρίση;

Λ-Αχ, ναι! Ποτάμι, μάτια μου! Ποτάμι...
Σ-Είδες; Στο λεγα εγώ, το λέγαν κι οι ειδήσεις: Το Ποτάμι θα μας βγάλει απ’ την κρίση…
Λ-Ναι σε όλα, Σταύρο μου! Ναι σε όλα!


******

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου (με τίτλο "Το ποτάμι") στο διαγωνισμό "Το γέλιο βγήκε απ'τον Παράδεισο" που διοργάνωσε στο blog της η εξαιρετική φίλη Αριστέα.


Να σας αφιερώσω κι ένα τραγουδάκι, λόγω των ημερών:

 Ανέβηκα εις την Ελιά!

 (ρυθμός και μελωδία από "Ανέβηκα στην πιπεριά")

Ανέβηκα εις την Ελιά, πρασινομάτα και γλυκιά
Και μου λέει ο Βενιζέλος, "βάζω στα μνημόνια τέλος"!

Πάλι όνομα άλλαξε και τα νεύρα μου τάραζε
Και μου λέει, "μη φοβάσαι! ριξ' την ψήφο σου και σκάσε"!

Του 'πα "δε θέλω δεξιά, ούτε Αντώνη Σαμαρά!"
και μου λέει "παρακάτω, απ' το Σαμαρά πιο κάτω"...

 Χαράτσια δε θέλω ξανά, ούτε και Γερμαναρά
να μου λέει τι να κάνω! Πόση υπομονή να κάνω;

Μου λέει "όλα αλλάξανε, δεν είμαι ίδιος, ψάξε με!
πάει το κακό '80, τώρα πια είμαστε τσόντα!"

Σκύβω -κι ο μάυρος τι να δω;- Μπόμπολα και λίγο ΔΟΛ!
Και μου ήρθε κι από πίσω, ένα πράμα Ποταμίσιο!

Ήτανε και κατηφόρα, έβαλε και λίγη φόρα
σταθερότητα κρατούσε και το δάχτυλο κουνούσε!

Τι έχεις γιε μου και βογγάς; Δε σ' αρέσει ο Σαμαράς;
Μέγας πόνος μ' έχει πιάσει! Μα μεθαύριο θα περάσει...

22 σχόλια:

  1. Καλά, σήμερα, μαραθώνιος σχολίων...

    Έχεις πάρει φόρα λέμε!!!
    Πάρε φόρα, γιατί έτσι κι αλλιώς σε θέλει όλη η χώρα (εσύ διαλέγεις το έδαφος).
    Πάντως δεν έχεις παράπονο, το πρώτο βόλι μου σε πέτυχε... έτσι είπε η Αριστέα!!!
    Κρίμα για τους άλλους φίλους!!!

    Όσο για το "Ανέβηκα εις την Ελιά"
    Απ' όλα κρατώ το "σταθερότητα κρατούσε και το δάχτυλο κουνούσε", γιατί το "πράμα το ποταμίσιο" μάς έχει γίνει συνήθεια μου φαίνεται και δεν το πολυκαταλαβαίνουμε πια...

    Ε, ρε γλέντια μεθαύριο!!!
    Εσύ, κουζουλό, προχώρα και μην δίνεις πολλή σημασία.

    υ.γ.
    Άντε, φτάνει τώρα, γιατί έχουμε και δουλειές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι δεν έχω παράπονο, δεν έχω!
      Αυτό να λέγεται!

      Ναι, το 'χω ρίξει πολύ στο σεξουαλικόυ πονοούμενο τελευταία, όπως μου φαίνεται...
      Θα με αφορίσουν όπου να ΄'ναι!

      Διαγραφή
  2. "παρακάτω, απ' το Σαμαρά πιο κάτω"...
    και ο νους μου οργιάζει!!!!
    Έλιωσα αρχηγέ ( το συνηθίζω εξάλλου...)
    Συγχαρητήρια για το υπέροχο ποτάμι σου!
    Εγώ τη βρήκα πολύ με το διάλογο !!!!

    Θα συμφωνήσω με τη Γλαύκη...Πάρε φόρα, πάρε φόρα....σε θέλει όλη η χώρα !
    Φιλιά ( κι αυτά τα συνηθίζω!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είαμι περίεργος να μάθω το συνειρμό που έκανες το "παρακα΄τω, απ'το Σαμαρά πιο κάτω!"
      Ανατριχίλα!
      χαχα

      Εγώ σ'ευχαριστώ, Αριστέα μου, για τις υπέροχες αφορμές που μας δίνεις να... μπλογκο-ξεσκάμε και λιγάκι!

      Και εύχομαι να μην σου ξανάρθουν δυσκολίες, όπως οι τελευταίες, αλλά και όταν καμιά φορά έρχονται, να ξεπερνιούνται με την ίδια επιτυχία!

      Διαγραφή
  3. α! για να βγάζεις εικονίδια όπως αυτά ♫ ♪ πατάς alt και το αριθμητικό πληκτρολόγιο
    alt + 14 = ♫
    alt + 13 = ♪
    alt + 15 = ☼
    alt + 3 = ♥
    alt + 1 = ☺

    κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω ευχαριστώ!
      Ξέρεις, είμαι ακόμη λίγο άσχετος με αυτά!

      Διαγραφή
  4. Έλα ρε αρχηγέ τις εκπλήξεις είναι αυτές;;;
    Σε πέτυχα όμως και σε επέλεξα.
    Λάγνα πολιτικοποιημένο το κείμενό σου.
    Πολύ καλό!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή όλοι λένε πως η πολιτική είναι αντισεξουαλική, είπα να δώσω μια απάντηση....
      Περίμενα πως θα γράψεις κι εσύ, αλλά μας την...έσκασες τελικά!

      Διαγραφή
    2. Ναι, είχα κάτι στο νου μου αλλά τελικά δεν πρόλαβα. Άσε που θεωρώ πως η κωμωδία είναι πολύ πιο δύσκολη απ΄το δράμα. Και γω μάλλον είναι drama queen.

      Διαγραφή
    3. Αν πιστέψουμε την παροιμία "δεν υπάρχει κηδεία χωρίς γέλιο και γάμος χωρίς κλάμα", αυτό σημαίνει πως μέσα απ' το δράμα μπορείς να βγάλεις γέλιο, και μάλιστα το πιο πικρόχολο...
      Επομένως, Drama Queen, αξίζει να δοκιμάσεις!

      Διαγραφή
  5. Τα έργα τα πνευματικά
    ωσάν παιδιά λογιούνται.
    Γι αυτό οι που τα συν-γράφουνε
    για σύν-τεκνοι μετριούνται!
    Για σου βρε σύντεκνε, που άναψες τα αίματα με το δελτίο των 8!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ειν' παιδιά απού γράφονται
      με του word την πέννα
      σιμά-σιμά μας φέρνουνε
      κι αυτο δεν είναι ψέμα

      (Σμαραγδής)
      :-)))

      Κι εσύ πάντως, γύρω-γύρω στο πικάντικο το γύριζες!

      Διαγραφή
  6. Ε, τώρα εγώ τι να πω;
    Μπράβο αρχηγέ, υπέροχο το κείμενό σου. Ξεδίπλωσες ακόμα μια υπέροχη πτυχή του (επίσης υπέροχου) εαυτού σου. Λυπάμαι πραγματικά που δεν σε ψήφισα. Να φανταστείς εδώ και μια ώρα έχω βάλει το κεφάλι μου κάτω από τη βρύση μπας και συνέλθω.
    Αμέσως μετά λέω να αυτομαστιγωθώ και μόλις τελειώσω θα πέσω από τον τρίτο.



    ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ και επανερχόμαστε…















    ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ

    Που πας ρε κακομοίρηηηηηηηη;;;;
    Σε δουλεύουνε βρεεεεεε!!!!
    Σε κανέναν δεν άρεσε, απλά συνεννοήθηκαν να σου τονώσουν το ηθικό (και τελικά σου τόνωσαν το ανήθικο)

    Και κάτι τελευταίο για να μη σε κουράζω: κάθε φορά που … κλπ … τόση όρεξη για πάρλα έχεις; Δεν γυρίζεις παιδάκι μου πλευρό να κοιμηθείς.

    Που πας; Το φως…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διακοπή για διαφημίσεις έγινε για να κερδίσεις χρόνο, μπας και κατέβει καμιά ιδέα;
      Είπα κι εγώ... θα πει καλή κουβέντα;;;
      Είχα ήδη ξεκινήσει για να δω αν είναι ο φούρνος στη θέση του...

      Στο ερώτημά σου θα απαντήσω πως, δεν υπάρχει κυβέρνηση χωρίς προγραμματικές δηλώσεις.
      Η μεγαλύτερη ικανοποίηση του ψηφοφόρου είναι όταν ακούει τι θα πάρει από την κυβέρνηση.
      Ε κάτι τέτοιο ισχύει και για τις γυναίκες...

      Διαγραφή
  7. Λαθρεπιβάτης Τάσος24 Μαΐου 2014 - 8:05 π.μ.

    Γαλάτη καλημέρα,
    Ο διαγωνισμός μπορεί να τελείωσε αλλά σε βλέπω να κάνεις ένσταση για επανάληψη και με το δικαίωμα στους διαγωνιζόμενους για αλλαγή των κειμένων τους.
    Το "ανέβηκα εις την ελιά" είναι κορυφαίο. Θα το ψήφιζα 100%.
    Μόνο που πρέπει να προστεθούν κανά δύο στίχοι για να αποδοθούν με απόλυτη σαφήνεια και να μην επιδέχεται αμφισβήτησης που πρέπει να πάνε αύριο οι Ελιάδες και οι Σαμαράδες.
    Και επειδή σίγουρα θα μου απαντήσεις, πως λέμε ... γράψτους εδώ !!!

    Φίλε Γαλάτη σε ευχαριστώ από καρδιάς (το από καρδιάς το άκουσα χθες το βράδυ σε προεκλογική ομιλία και το αντέγραψα) που ψήφισες και τη δική μου συμμετοχή στο διαγωνισμό της Αριστέας.Το αποτέλεσμα μάλλον με αδικεί ???
    Διαπίστωσα ότι "το ευχέλαιο" που έγραψα προτιμήθηκε από την πλειοψηφία του ανδρικού φύλου. Κρίμα να μην ψηφίζουν και άλλοι άρρενες. Πως να το κάνουμε ακόμη και στη γραφή δεν μπορούμε να αποφύγουμε να φανούμε ότι είμαστε πολιτικοποιημένα άτομα γεγονός που δεν εκτιμάται και τόσο από το γυναικείο πληθυσμό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα
      Λες να κάνω ένσταση, να αφήσω το Ποτάμι και να μπω με Ελιά;
      Τελικά η "δημοκρατική παράταξη" πουλάει! Στη σάτιρα...

      Δεν έχω τώρα έμπνευση να πετάξω άλλο ένα δίστιχο.
      Αυτά είναι της στιγμής...

      Α μπα, μην το λες αυτό για τις γυναίκες.
      Τα δύο απ' τα τρία πρώτα ήταν πολιτική σάτιρα.
      Άρα το εκτιμούν κι αυτές.
      Απλά νομίζω πως τους αρέσει διαφορετικός τύπος σάτιρας -και χιούμορ εν γένει- από αυτόν που προτιμούν οι άντρες.

      Διαγραφή
    2. Φίλε Τάσο Λαθρεπιβάτη, παραπονιάρη. Εγώ πάντως, που μέχρι στιγμής η επιστήμη έχει αποφανθεί ότι ανήκω στο γυναικείο φύλο, σε ψήφισα χωρίς δισταγμό. Έμαθα ότι ετοιμάζεις βιβλίο; Μια που λοιπόν, όπως κι εσύ, δεν έχω blog, πες μου σε ποιου φίλου το μπλογκοκαράβι θα είσαι λαθρεπιβάτης όταν το εκδόσεις, για να το μάθω. Δηλώνω υποψήφια αναγνώστρια!
      :-)

      Διαγραφή
  8. Εμένα που μου άρεσε πιο πολύ το δεύτερο, είμαι καλά γιατρέ μου;; Άσε η αφίσα! Σκίζει! Αχαχα! Στο μεταξύ περιμένω μια απάντηση σου σε ένα σχόλιο μου από το μπλογκ μου, που σου απάντησα το πρωί αυτό:

    "Επειδή μου έχεις εξάψει την φαντασία, σε προ-σ-καλώ να αναρτήσουμε ένα γκάλοπ από κοινού! Βάζω τις απαντήσεις, βάζεις τις ερωτήσεις;(διότι, ως γνωστόν, οι ερωτήσεις έχουν το ενδιαφέρον!) Άσε που εγώ θα σου δώσω 10 ευρώ!!! Αχαχα! Περιμένω δημοσκόπε" :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλή η ιδέα σου -γαμώτο- αλλά δεν έχω χρόνο τώρα.
      Γκρρρρ
      Πάω -ως κλασικός ανήρ- να δω μπαλίτσα!
      Ξέρεις: σουβλάκια, μπύρες και Τσάμπιονς λιγκ!
      Ζωάρα!!!

      Διαγραφή
  9. Λαθρεπιβάτης Τάσος25 Μαΐου 2014 - 6:52 π.μ.

    Γαλάτη τελικά βλέπεις έχω δίκιο. Το 'ανέβηκα εις την ελιά ' σαρώνει στις κριτικές !!!

    Άννα χαίρομαι που συνομιλείς μαζί μου. Το βιβλίο είναι η αυτοβιογραφία του πατέρα μου και κυρίως αναφέρεται στη περίοδο 1937-1951. Χαρακτηριστικό είναι ότι ο πατέρας μου είναι ο τελευταίος επιζών της μάχης της Βλαχέρνας (Αρκαδίας) εναντίον των Γερμανών. Καταλαβαίνεις βουνό, μάχες, φυλακές, εξορίες. Εγώ έχω την επιμέλεια.
    Ιστοσελίδα έχω φτιάξει και πληρώνω σχεδόν δύο χρόνια ενοίκιο στη google. Αλλά δεν είχα χρόνο να ανεβάζω θέματα. Σύντομα θα αρχίσω οπότε θα βρίσκομαι σε αναζήτηση συνεργατών.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη, Λαθρεπιβάτη, για την παρέμβαση, αλλά το βιβλίο που ετοιμάζεις θα έχει πολύ ενδιαφέρον. Θα ήθελα πολύ να το διαβάσω, όταν το ολοκληρώσεις.
      Τι εννοείς με το ότι βρίσκεσαι σε αναζήτηση συνεργατών για την ιστοσελίδα;
      Κι αυτό θα με ενδιέφερε, καθώς δεν έχω δικό μου μπλογκ και δεν προβλέπεται να δημιουργήσω.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
    2. Να ευχηθούμε καλή έκδοση λοιπόν...

      Διαγραφή