Παρασκευή, 7 Φεβρουαρίου 2014

-Τι δουλειά κάνεις; -Σεισμολόγος!


 

-Τι δουλειά κάνεις;
-Σεισμολόγος.
-Δηλαδή τι ακριβώς κάνεις;
-Ε, να... μελετάω τους σεισμούς.
-Δηλαδή; Μπορείς να τους προβλέψεις;
-Όχι, δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
-Τουλάχιστον, όταν τελικά γίνει σεισμός, μπορείς να πεις αν επίκειται κι άλλος, μικρότερος ή μεγαλύτερος;
-Όχι, αυτό δε γίνεται.
-Όταν λοιπον γίνει σεισμός, μπορείς να συμβουλέψεις τους πολίτες αν είναι καλύτερο να μείνουν στα σπίτια τους ή να φύγουν;
-Όχι, δεν μπορώ να πάρω την ευθύνη, γιατί αυτό συνεπάγεται πρόβλεψη σεισμού.
-Ε τότε πώς περνάς το χρόνο σου σαν σεισμολόγος;
-Κάθε που γίνει κάποιος σεισμός, με καλούν όλες οι εκπομπές της τηλεόρασης και γίνεται ο εξής διάλογος.. 


Δημ. -Κύριε Παπαμπάφο, είχατε προβλέψει το σεισμό; 
-Ε, χμμ, εξετάζαμε από καιρό τη σεισμική δραστηριότητα της περιοχής, αλλά δεν το λέγαμε για να μη σπείρουμε τον πανικό στον κόσμο. 
Δημ. -Υπήρχαν δηλαδή ενδείξεις για τον τόπο και το χρόνο που θα εκδηλωθεί; 
-Όχι. Δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα.
Δημ. -Αυτός ήταν ο κύριος σεισμός; 
-Μπορεί και ναι, μπορεί και όχι. Αν πάντως δε γίνει άλλος μεγαλύτερος σεισμός, αυτό θα σημαίνει πως  ήταν ο κύριος.
Δημ. -Εεεε, ναι. Πολύ ενδιαφέρον. Και τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες που μας παρακολουθούν ανήσυχοι αυτήν τη στιγμή;
-Πάνω απ' όλα όχι πανικός! Ο πανικός είναι ο χειρότερος σύμβουλος.
Δημ. -Θα μπορούσαν μήπως να πάρουν κάποια μέτρα προστασίας;
-Να απομακρύνουν τα βαριά αντικείμενα και τις εγκυκλοπαίδειες από τα ψηλά ράφια.
Δημ. -Ευχαριστούμε πολύ που καθησυχάζετε τον κόσμο. 
-Να τονίσω μόνο, κλείνοντας, ότι είναι κρίσιμα τα πρώτα 24ωρα.



-Ώστε πάντα αυτά λες στην τηλεόραση Παπαμπάφο;
-Ναι.
-Ούτε στην πρόβλεψη μπορείς να βοηθήσεις δηλαδή, ούτε στη διαχείριση, αλλά ούτε και στην αντιμετώπιση ενός σεισμού!
-Ας πούμε, ναι.
-Ε τότε τι σκατά δουλειά κάνεις και σε πληρώνουμε;

26 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχα! Κλαίω!!!
    Πάντα είχα απορία για δαύτους!
    Εν τω μεταξύ κι εκείνα τα ρίχτερ μετά από τόσους σεισμούς στην πλάτη μας εδώ στον Πύργο έχουμε μάθει να τα προσδιορίζουμε με απόλυτη ακρίβεια μεταξύ μας! Ούτε σε αυτό μας είναι χρήσιμοι!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δε θα ξεχάσω το σεισμό του 99, που αντί να κοιτάξουμε τα χάλια μας, τσακωνόμασταν μεταξύ μας για το πόσα ρίχτερ ήταν ο σιεσμός!
      Εκεί να δεις διαφωνίες!
      Η πλάκα είναι πως εμείς είχαμε πέσει πιο κοντά απ' ό,τι οι αρχικές εκτιμήσεις των σεισμολόγων...

      Διαγραφή
  2. Και όμως οι σεισμολόγοι είναι επιστήμονες που έχουν θέση στη Πολιτεία. Γνωρίζουν το γνωστικό τους αντικείμενο καλύτερα από τον καθένα και οι τοποθετήσεις τους έχουν βαρύτητα. Αλοίμονο αν δεν τους εμπιστευόμαστε.
    Απλά πρόβλεψη σεισμού δεν μπορεί να γίνει με τα υπάρχοντα μηχανήματα. Έχει αναφερθεί σε επιστημονικές ημερίδες ότι η πρόβλεψη του σεισμού θα είναι δυνατόν να γίνει μετά από 20 περίπου χρόνια και με μηχανήματα απόλυτης ακρίβειας που θα βρίσκονται στο διάστημα. Δηλαδή θα υπάρχει η δυνατότητα να εντοπίζονται σε μια περιοχή οι μικρομετακινήσεις εδαφών που γίνονται πριν από τον σεισμό. Αντιλαμβάνεσθαι για τι μηχανήματα και πόσο κοστοβόρα θα είναι για να μπορούν να καταγράφουν από το διάστημα μετακινήσεις ελάχιστων εκατοστών στο έδαφος.
    Όμως αν θέλουμε να σταθούμε στον καταστροφικό σεισμό της Κεφαλονιάς ασφαλώς και περιμένω μετά από ένα λογικό χρονικό διάστημα 5-6 μηνών ο δήμος της Κεφαλονιάς να κάνει μια ημερίδα και να καλέσει τους σεισμολόγους και τους καθηγητές Μηχανικούς της δομοστατικής να κάνουν ανακοινώσεις για το σεισμό. Τα συμπεράσματα να καταγραφούν και η επίσημη Πολιτεία με βάση αυτά να Νομολογήσει.
    π. χ. άκουσα τον καθηγητή κ. Τσελέντη να λέει ότι ο σεισμός είχε επιταχυνση 0,65g ενώ της Καλαμάτας 0,25g. Ανάλυση - πρόταση για νέα κτίρια αντισεισμικά νεώτερης γεννιάς. Επιστήμονες μηχανικοί για να το εφαρμόσουν σωστά έχουμε.

    # Να εκφράσω τη βαθιά μου λύπη και συμπάθεια στο δοκιμαζόμενο λαό της Κεφαλονιάς. Η Πολιτεία να σταθεί κοντά τους και να τους βοηθήσει να επανέλθουν στα σπίτια τους και τις δουλειές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε είκοσι χρόνια είναι σε θέση να προβλέψουν, τότε θα είναι χρήσιμοι.
      Μέχρι σήμερα πάντως δε μας έχουν χρησιμεύσει σε κάτι.
      Το να εκτιμη΄σουμε αν ο σεισμός ήταν μικρός ή μεγάλος, μπορούμε να το κάνουμε και μόνοι μας, όπως επίσης να συστήσουμε ψυχραιμία.
      Διότι τίποτα άλλο δε λένε.
      Είδα σεισμολόγους την επομένη του σεισμού στην Κεφαλονιά να λένε στην τηλεόραση πως "πιθανότατα αυτός ήταν ο κύριος σεισμός και δε θα υπάρξει άλλος ανάλογος. βέβαια δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε και τελείως..."
      Δε νομίζω πως έγιναν σοφότεροι οι κάτοικοι της Κεφαλονιάς με αυτές τις παρεμβάσεις.
      Άσε που τελικά έγινε και ο δεύτερος σεισμός που... "πιθανότατα δε θα γινόταν".
      Αλλά δεν μπορούμε να τους πούμε ότι πε΄σανε έξω γιατί είπαν "δεν μπορούμε να το αποκλείσουμε κιόλας".
      Δηλαδή φαντάσου αντίστοιχα τους εμτεωρολόγους να έλεγαν "δεν ξέρω αν θα βρέξει τις επόμενες μέρες, αλλά μπορέι και να κάνει ήλιο, χωρίς να μπορεί να αποκλειστεί η πιθανότητα του χιονιού"...
      (θα τους είχαμε πάρει στο ψιλό)

      Διαγραφή
    2. 3Η ΠΡΟΓΝΩΣΗ
      από Ηλίας Παρ Δεκ 20, 2013 11:06 am www.tsiapas.gr
      Αναμενόμενη σεισμική δραστηριότητα: 4 Φεβρουαρίου 2014
      Με αφετηρία σεισμό που εκδηλώθηκε:

      2013-12-13 04:45:09.0 13.20 N 89.06 W 50 5.5 OFFSHORE EL SALVADOR
      http://static1.emsc.eu/Images/EVID/34/3 ... gional.jpg

      αναμένεται σεισμός ανάλογου μεγέθους ή σμήνος μικρότερου μεγέθους στην Ελλάδα, γύρω στις 4 Φεβρουαρίου 2014.
      Η πρόγνωση ακυρώνεται, ως προς το μέγεθος τουλάχιστον, αν γύρω στην 1η Φεβρουαρίου 2014 εκδηλωθεί ισχυρή σεισμική ή ηφαιστειακή δραστηριότητα στην Ιταλία.

      [color=#FF0000]Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ[/color]
      Or. Time: 03/02/2014 03:08:46 (GMT)
      Magnitude: 5.9 ML
      Latitude: 38.2628°N
      Longitude: 20.3919°E
      Depth: 5.0 km
      Location: 12 Km NW from Argostolion

      Με αυτή την θεωρία www.tsiapas.gr μπορείτε να προβλέπετε τους σεισμούς χρόνο – μέγεθος και με καλή προσέγγιση το επίκεντρο, τις

      εκρήξεις ηφαιστείων αλλά και τις χρονικές περιόδους σεισμικής ηρεμίας - ασεισμικές, να προσδιορίζετε που υπάρχουν κοιτάσματα

      πετρελαίων και γαιανθράκων (θέση και ποσότητα) και να ερμηνεύετε όλα τα γεωλογικά και γεωφυσικά φαινόμενα από την εποχή που

      η Γη ήταν σε διάπυρη κατάσταση μέχρι τώρα. (Δημιουργία – δομή και απόσπαση Σελήνης – αρχική ήπειρος και διάσπαση αυτής κ.α.)

      Ο τρόπος για την πρόγνωση χρόνου και μεγέθους περιγράφεται στη θεωρία και τα σχήματα. Ο ακριβής προσδιορισμός του επικέντρου,

      είναι εφικτός σε συνεργασία με τις δημοτικές υπηρεσίες ύδρευσης για ανίχνευση αύξησης θερμοκρασίας των υπόγειων νερών της περιοχής σας,

      που παρατηρείται εύκολα με απλά όργανα στις δημοτικες γεωτρήσεις.
      • Η αύξηση θερμοκρασίας είναι το πλέον αξιόπιστο πρόδρομο.

      Διαγραφή
  3. Μα την αλήθεια, χρόοοονια τώρα η ίδια ιστορία, αν και το κράτος και οι εκάστοτε κυβερνήσεις επίσης, το συντηρούν και το καλλιεργούν αυτό το κράμα αβεβαιότητας και ανευθυνότητας, έτσι όπως λειτουργούν πάντα, σε κάθε περίπτωση που χρίζει "ειδικών". Και πόσοι άλλοι κλάδοι δεν κάνουν το ίδιο όμως: πολιτικοί, οικονομολόγοι, γιατροί και πάει λέγοντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, ανευθυνότητα και αβεβαιότητα υπάρχουν παντού.
      Αλλά νομίζω πως με τους σεισμολόγους ξεπερνιέται κάθε όριο.
      Μου θυμίζουν προφητείες αλά Νοστράδαμος: "την επόμενη χιλιετία θα γίνουν καταστροφές"!
      Ώπα ρε μάγκα! Τι είπες τώρα! Μάγος είσαι;

      Διαγραφή
  4. Σ'ετούτη εδώ την χώρα, που είναι
    " Όλο νόμοι κι αστυνόμοι και σπανίως υπονόμοι " και που " το κακό παραμονεύει και τη χώρα υπονομεύει",
    οι κυβερνήσεις δεν πέφτουνε με τίποτα, μα ούτε και η αγάπη μένει.
    Γι αυτό "πέστε νά'ρθουν σεισμολόγοι, είναι σοβαροί οι λόγοι".
    "Του Ρασούλη" σου τό'κανα πρωί πρωί! Καλό Σαββατοκύριακο, Αρχηγέ (και ακούνητο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικότητας μας η... ειδικότης επί πάντός επιστητού!
      Χώρα με δέκα εκατομμύρια πρωθυπουργούς, προπονητές, αστυνομικούς διευθυντές, επαναστάτες, σεισμολόγους, ιστορικούς, πυροσβέστες, ποδοσφαιριστές, τραγουδιστές, γιατρούς και φαρμακοποιούς κι όλα αυτά σε πληθυσμό μόλις... δέκα εκατομμυρίων είναι χώρα από άλλο πλανήτη!

      Κι επειδή πέτυχες φλέβα με Ρασούλη (είναι αγαπημένος μου), θα απαντήσω μ' ένα στίχο του που μου αρέσει ανεξήγητα πολύ:

      "Σαν μια Ιθάκη είναι το τώρα, που όλο γυρίζω να τη βρω
      και με των Δαναών τα δώρα, γελώ τον δόλιο μου εαυτό!
      Αμάν βαριά φιλοσοφία, ας πούμε κάτι πιο απλό,
      καλές οι Η.Π.Α. κι η Ρωσία, μα έχω το δράμα μου και 'γω..."

      Διαγραφή
    2. Δεν είναι ανεξήγητο, το ότι σου αρέσει πολύ αυτή η στροφή. (Το τραγούδι το είχαμε "λιώσει", σαν φοιτητές, τότε που τραγουδουσαμε με κιθάρες)
      Όσο το Τώρα το ζεις σαν ταξίδι για την Ιθάκη, (που σου το εύχομαι) δεν θα πάψει να σου αρέσει.
      Φιλιά με αλμύρα του Αιγαίου!

      Διαγραφή
    3. Μια μικρή σφήνα εδώ!
      Άσχετη με την ανάρτηση του αρχηγού, αλλά σχετική με το σχόλιό σου προς εκείνον.
      Άννα μου, ανεκτίμητο και μεγάλης διάρκειας στο χρόνο το όμορφο ταξίδι προς την Ιθάκη! Είναι πολύ σπουδαίο να βλέπει κανείς τη ζωή του έτσι μέχρι το τέλος...
      Ίσως μόνο τότε μαθαίνει, απολαμβάνει και είναι περισσότερο χρήσιμος και ευγνώμων με ό,τι συναντήσει στην πορεία που θα ακολουθήσει.
      Έγραψα εδώ, γιατί το σχόλιό σου με παρακίνησε να συνομιλήσω μαζί σου. Κάτι το οποίο με χαροποιεί ιδιαιτέρως κάθε φορά και τώρα τελευταία μου έχει λείψει.
      Όσο για σένα, αρχηγέ των Γαλατών, χαίρομαι πάρα πολύ αν βλέπεις έτσι τη ζωή. Αλλιώς τι αρχηγός θα ήσουν του εαυτού σου και του χωριού σου;
      Φιλιά κι από την πρωτεύουσα, Άννα μου!
      Άντε, και λίγα από αυτά στον αρχηγό του τρελοχωριού!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    4. Welcome back, κορίτσια! Μας λείψατε! Για την Άννα και τη Γλαύκη λέω, αρχηγέ, μη βαράς!
      Φιλιά σε όσους κουβαλάνε μέσα τους έναν Οδυσσέα!

      Διαγραφή
  5. σωστος!!
    σουπερ αναρτηση!
    συμφωνω απολυτα!
    θα ηθελα να μας απαντησουν στα τελευταια ερωτηματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι βέβαιη ότι, αν σε κάτι δε θα απαντήσουν ποτέ, είναι τα τελευταία ερωτήματα!

      Διαγραφή
  6. Α, διαπιστώνω πως δεν είμαι μόνο εγώ ο παράξενος. Από τις εποχές του Βαρώτσου που τον είχαν πάρει όλοι οι άλλοι μεγάααλοι επιστήμονες στο ψιλό (μέχρι που τον έκαναν να εξαφανισεί και να μην ασχοληθεί ξανά μαζί μας) και είχαν αποκλείσει την πρόβλεψη, είχα την απορία: αν ο σεισμός δεν προβλέπεται τότε ο σεισμολόγος τι χρειάζεται; Να μας λέει να μπαίνουμε κάτω από θρανία, να μην παίρνουμε το ασανσέρ και να μη μας πιάνει πανικός; Σοβαρή επιστήμη!

    Ανάλυση των αποτελεσμάτων του σεισμογράφου μπορεί να την κάνει και πρωτοετής φοιτητής. Αν ο σεισμός ήταν ο κύριος ή θα ακολουθήσει (μικρότερος) μετασεισμός, ή αν δεν ήταν και να περιμένουμε μερικά 24ωρα μπορώ να το πω κι εγώ. Θέλω να πω όχι πως είναι αγράμματοι αλλά δεν καταλαβαίνω την σπουδαιότητα της επιστήμης τους αν δεν έχουν να δώσουν άμεσα κάποιες αδιαπραγμάτευτες απαντήσεις.

    Ακόμη και στο μέγεθος των σεισμών οι απόψεις ποικίλλουν (γράφω σχετικά σήμερα). Ούτε καν στη μεθοδολογία δεν συμφωνούν. Τρελό δεν είναι;

    Κάποτε είχα κουβεντιάσει με τον Προϊστάμενο Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας της Νομαρχίας Αχαίας. Μου είχε πει ότι η διαφορά του 0,1 μεταξύ 2 σεισμών είναι τεράστια. Τα αποτελέσματα της ενέργειας που εκλείεται είναι Χ33 (προσοχή: όχι 33 φορές πιο ισχυρός!).
    Έλα και πες μου τώρα πως τον προχθεσινό σεισμό της Πάτρας τον έδωσαν 3,7, 3,9, 4,2 και 4,4.
    Να'χουμε να λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά αυτό που μου κάνει κι εμένα πολύ εντύπωση είναι οιτ εράστιες αποκλίσεις ανάμεσα στις εκτιμησεις των ισντιτούτων, εφόσον είνια τεράστια η απόσταση του 5,9 και του 6,2, όπως λένε

      Διαγραφή
  7. αχαχαχαχαχα! Κλαίω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω παλι διαφωνω. Αν δεν υπηρχαν οι σεισμολογοι δεν θα ξεραμε τιποτα γυρω απο τους σεισμους, θα κουνιοταν η γη και θα νομιζαμε οτι ηρθε η Μερα της Κρισης. Ειναι θεωρω σημαντικη και χρησιμη η επιστημη αυτη και ισως καποτε με ολες τις μελετες και τις ερευνες να μπορει να προβλεφθει ο σεισμος...Το θεμα ειναι ποσο καλος επιστημονας εισαι. Και μην ξεχναμε οτι δεν τους αφηνουν να τα πουν και ολα, ιδιως για να μην πανικοβαλουν τον κοσμο...
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η απορία μου κι εμένα θα ήταν αν ξέρουν και δεν τους αφήνουν να τα πουν ή αν δεν ξέρουν καν.
      Αλλά με βάση τα καπιταλιστικά δεδομένα, ένα ινστιτούτο ερευνών, αν μπορούσε να πει κάτι και να ερδίσει πάρα πολλά χρήματα απ' αυτό, δε θα δίσταζε να το πει.
      Επομένως γέρνω αποφασιστικά προς την εκδοχή πως απλά δεν ξέρουν.

      Διαγραφή
  9. Η προσέγγιση μιας επιστήμης με όρους χρησιμότητας είναι νομίζω μια νεοφιλελεύθερη προσέγγιση. Το ίδιο θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς και για πολλές άλλες επιστήμες, όπως τα μαθηματικά ή η φιλοσοφία ανάλογα με τις προτεραιότητές του. Αν ορίσουμε τη σεισμολογία ως την επιστήμη που μελετά το φαινόμενο των σεισμών, ασφαλώς και είναι απαραίτητη. Η ασφαλής πρόγνωση είναι ο απώτερος σκοπός αλλά ακόμη κι αν δεν είναι εφικτή προς το παρόν δεν μπορεί να αποκλειστεί για το μέλλον. Και για να γίνει αυτό κάποια στιγμή κάποιοι πρέπει να ασχοληθούν. Άλλο αν σε περιόδους έντονης σεισμικής δραστηριότητας οι σεισμολογοι γίνονται σταρ των ημερών.
    Θα μπορούσαμε πάντως να συζητήσουμε μια μέρα τι είναι επιστήμη γιατί περί αυτού υπάρχουν διάφορες απόψεις κι έχει άμεση σχέση με την τύχη πολλών πανεπιστημιακών σχολών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επιστήμη φυσικά και είναι χρήσιμη.
      Και οι επιστήμονες επίσης είνα χρήσιμοι στα εργαστήριά τους.
      Δεν ε΄χω καταλάβει όμως ακόμη σε τί χρησιμεύει ένας επιστήμονας στην τηλεόραση ολημερίς, αφού δεν έχει τίποτα χρήσιμο να πει.
      Να επιδοτείται η ερευνά του και να διευκολύνεται με ό,τι χρειάζεται, ώστε να φτάσει την επιστήμη του στο σημείο να μπορεί να δώσει στην κοινωνία αυτό που χρειάζεται (π.χ. πρόβλεψη σεισμού).
      Αλλά ως τότε, και για χάρη του κύρους της επιστήμης τους, καλύτερα είναι να παραμείνουν στα εργαστήριά τους και να προσπαθούν να βρουν αυτά που ψάχνουν.
      Φαντάσου οι εμτεωρολόγοι να μην μπορούσαν ούτε στο ελάχιστο να προβλέψουν τον καιρό! Θα είχε κάποιο νόημα τότε το δελτίο καιρού;
      Καλώς θα ήταν μέσα στα εργαστήριά τους για να αναζητούν τον τρόπο πρόβλεψης. Αλλά το δελτίο καιρού θα ήταν μάλλον ειρωνεία...

      Διαγραφή
  10. 1Η ΠΡΟΓΝΩΣΗ
    :Αναμενόμενη σεισμική δραστηριότητα: 16 Απριλίου 2015
    από Ηλίας » Μάρτιος 28th, 2015, 2:03 pm www.tsiapas.gr
    Με αφετηρία σεισμό που εκδηλώθηκε:

    2015-02-22 14:23:14.7 18.77 N 106.80 W 2 6.2R OFF COAST OF JALISCO, MEXICO
    http://static1.emsc.eu/Images/EVID/42/4 ... gional.jpg

    αναμένεται σεισμός κατά μισό βαθμό μικρότερος της αφετηρίας ή σμήνος μικρότερων στην Ελλάδα,γύρω στις 16 Απριλίου 2015.

    Η πρόγνωση ακυρώνεται, ως προς το μέγεθος τουλάχιστον, αν γύρω στις 12 Απριλίου 2015
    εκδηλωθεί ισχυρή σεισμική ή ηφαιστειακή δραστηριότητα στην Ιταλία.

    Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ

    ΕΙΚΟΝΑ



    Επί του τόξου δεν μειώνεται. Θεωρία Σχ.4α
    M 6.1 - CRETE, GREECE - 2015-04-16 18:07:43 UTC

    Με αυτή την θεωρία www.tsiapas.gr μπορείτε να προβλέπετε τους σεισμούς χρόνο – μέγεθος και με καλή προσέγγιση το επίκεντρο, τις

    εκρήξεις ηφαιστείων αλλά και τις χρονικές περιόδους σεισμικής ηρεμίας - ασεισμικές, να προσδιορίζετε που υπάρχουν κοιτάσματα

    πετρελαίων και γαιανθράκων (θέση και ποσότητα) και να ερμηνεύετε όλα τα γεωλογικά και γεωφυσικά φαινόμενα από την εποχή που

    η Γη ήταν σε διάπυρη κατάσταση μέχρι τώρα. (Δημιουργία – δομή και απόσπαση Σελήνης – αρχική ήπειρος και διάσπαση αυτής κ.α.)

    Ο τρόπος για την πρόγνωση χρόνου και μεγέθους περιγράφεται στη θεωρία και τα σχήματα. Ο ακριβής προσδιορισμός του επικέντρου,

    είναι εφικτός σε συνεργασία με τις δημοτικές υπηρεσίες ύδρευσης για ανίχνευση αύξησης θερμοκρασίας των υπόγειων νερών της περιοχής σας,

    που παρατηρείται εύκολα με απλά όργανα στις δημοτικες γεωτρήσεις.
    • Η αύξηση θερμοκρασίας είναι το πλέον αξιόπιστο πρόδρομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 2ΣΕΙΣΜΟΙ-ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ: αίτια-πρόγνωση-εξουδετέρωση

    ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΣΕΙΣΜΩΝ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑΣ κ.α.

    ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΡΟΜΑΞΑΝ ΟΙ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΟΙ (από τον τύπο)

    Τρόμαξαν και κινδύνευσαν οι σεισμολόγοι και κυβερνητικοί παράγοντες που συστεγάζονταν σε ξενοδοχείο στην Κεφαλλονιά, γιατί ο δεύτερος ισχυρός σεισμός τους βρήκε όπως πάντα όλους κοιμισμένους, μερικοί από αυτούς έπαθαν σοκ και χρειάστηκαν νοσηλεία, ο αρμόδιος υπουργός κος Χρυσοχοϊδης οργισμένος, χαρακτήρισε τους σεισμολόγους, μετά σεισμόν σεισμοπροφήτες.
    Aντιθέτως οι Κεφαλονίτες ήταν ενημερωμένοι από εδώ http://www.tsiapas.gr για τον αναμενόνενο σεισμό.
    Οι δύο σεισμοί της Κεφαλλονίας, όπως της Θεσσαλονίκης το 1978, των Αλκυονίδων το 1981, της Καλαμάτας το 1985, του Αιγίου το 1995, των Αθηνών το 1999 και γενικά όλοι οι σεισμοί της Ελλάδας από το 1976 και μετά, είχαν προβλεφθεί με ακρίβεια, με τη θεωρία ΤΣΙΑΠΑ. Οι προγνώσεις και για τους δύο σεισμούς της Κεφαλλονιάς είχαν δημοσιευθεί στις Παρ Δεκ 20, 2013 10:01 am

    Σ'αυτούς τους σεισμούς ιδιαίτερα για τον δεύτερο η πρόγνωση είχε αναδημοσιευθεί πέρα από την ιστοσελίδα μου και σε δεκάδες άλλες ιστοσελίδες αλλά και στον έντυπο τύπο, π.χ.
    http://www.zougla.gr/blog/article/968019
    http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/3 ... -kefalonia

    Οι προγνώσεις για τους σεισμούς της Κεφαλλονιάς.

    Η ΠΡΟΓΝΩΣΗ
    Αναμενόμενη σεισμική δραστηριότητα: 23 Ιανουαρίου 2014
    από Ηλίας Δεκέμβριος 20th, 2013, 10:01 am http://www.tsiapas.gr
    Με αφετηρία σεισμό που εκδηλώθηκε:

    2013-12-01 03:19:37.0 41.66 N 126.94 W 10 5.5 OFF COAST OF NORTHERN CALIFORNIA
    http://static3.emsc.eu/Images/EVID/34/3 ... gional.jpg

    αναμένεται σεισμός ανάλογου μεγέθους ή σμήνος μικρότερου μεγέθους στην Ελλάδα, γύρω στις 23 Ιανουαρίου 2014.
    Η πρόγνωση ακυρώνεται, ως προς το μέγεθος τουλάχιστον, αν γύρω στις 19 Ιανουαρίου 2014 εκδηλωθεί ισχυρή σεισμική ή ηφαιστειακή δραστηριότητα στην Ιταλία.

    Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ
    Ημερομηνία: 26-01-2014
    Τοπική ώρα: 15:55
    5 χλμ Βόρεια - Βορειοδυτικά του Αργοστολίου
    ML: 5.9 R
    Βάθος: 10 χλμ

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Η ΠΡΟΓΝΩΣΗ
    από Ηλίας Παρ Δεκ 20, 2013 11:06 am
    Αναμενόμενη σεισμική δραστηριότητα: 4 Φεβρουαρίου 2014
    Με αφετηρία σεισμό που εκδηλώθηκε:

    2013-12-13 04:45:09.0 13.20 N 89.06 W 50 5.5 OFFSHORE EL SALVADOR
    http://static1.emsc.eu/Images/EVID/34/3 ... gional.jpg

    αναμένεται σεισμός ανάλογου μεγέθους ή σμήνος μικρότερου μεγέθους στην Ελλάδα, γύρω στις 4 Φεβρουαρίου 2014.
    Η πρόγνωση ακυρώνεται, ως προς το μέγεθος τουλάχιστον, αν γύρω στην 1η Φεβρουαρίου 2014 εκδηλωθεί ισχυρή σεισμική ή ηφαιστειακή δραστηριότητα στην Ιταλία.

    [color=#FF0000]Η ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ[/color]
    Or. Time: 03/02/2014 03:08:46 (GMT)
    Magnitude: 5.9 ML
    Latitude: 38.2628°N
    Longitude: 20.3919°E
    Depth: 5.0 km
    Location: 12 Km NW from Argostolion

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  12. H ΠΡΟΓΝΩΣΗ
    Αναμενόμενη σεισμική δραστηριότητα: 5 Νοεμβρίου 2015
    από Ηλίας » Τρί Οκτ 27, 2015 4:15 pm http://WWW.TSIAPAS.GR
    Με αφετηρία σεισμό που εκδηλώθηκε:

    M 6.6 - GULF OF CALIFORNIA ΜΕΧΙCO- 2015-09-13
    http://static1.emsc.eu/Images/EVID/45/4 ... gional.jpg

    αναμένεται σεισμός μειωμένου μεγέθους κατά 0.5 R, ή σμήνος μικρότερων στην Ελλάδα,
    γύρω στις 5 Noεμβρίου 2015.

    Η πρόγνωση ακυρώνεται, ως προς το μέγεθος τουλάχιστον, αν γύρω στην 1η Νοεμβρίου 2015
    εκδηλωθεί ισχυρή σεισμική ή ηφαιστειακή δραστηριότητα στην Ιταλία.

    Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
    17-11-2015, 09:10, 6.4 R, 18 χλμ Δυτικά της Λευκάδας

    Η Μικρή ηφαιστειακή δραστηριότητα στον αναμενόμενο χρόνο και η χωρητικότητα της συγκε-κριμένης περιοχής (αρχή Ελληνικού τόξου) συνετέλεσαν στην καθυστέρηση της εκδήλωσης του αναμενόμενου σεισμού, ο οποίος είχε αφετηρία τον Κολπο της Καλιφόρνιας στις 13/09/2015.


    ΑπάντησηΔιαγραφή