Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014

Οι φάκελοι ξανανοίγουν


 

Απίστευτα πράγματα στην "ελληνική δημοκρατία"!
Η διευθύντρια του λυκείου του Κερατσινίου καταθέτει στην αστυνομία και ρουφιανεύει ονόματα μαθητών του σχολείου της που έκαναν κατάληψη, ώστε να διωχθούν από την αστυνομία για κακουργηματικές πράξεις!
Στη συνέχεια η αστυνομία καλεί τους μαθητές και αρχίζει την ανακρισούλα.
Και τι τους ρωτάει;
"Τι ψηφίζουν οι γονείς σου;"
Και μάλιστα ενημερώθηκαν πως θα απαγορευτεί η συμμετοχή τους στις... πανελλαδικές εξετάσεις!!!
Νομίζω πως όλα τα υπόλοιπα είναι περιττά.
(Η είδηση εδώ κι εδώ)

Φωνάζει πλέον η επείγουσα ανάγκη να φύγουν αυτά τα αποβράσματα που κυβερνούν, διότι είναι επικίνδυνα -εκτός των άλλων- και για τη δημοκρατία.
Οι φάκελοι ξανανοίγουν και δεν είναι το πρώτο κρούσμα.
Και στις Σκουριές τα ίδια και χειρότερα έκαναν.
Όχι μόνο μπούκαραν στα σπίτια χαράματα και συνελάμβαναν κατοίκους ως τρομοκράτες, επειδή τόλμησαν να διαδηλώσουν ενάντια στα δολοφονικά σχέδια Κυβέρνησης, Μπόμπολα και Καναδών, αλλά στη συνέχεια έπιαναν και τα ανήλικα παιδιά τους ξεψαχνίζοντάς τα για τους γονείς.
Μόνιμη επωδός το "τι ψηφίζουν οι γονείς σου;"

(σημείωση: άλλες ερωτήσεις που έγιναν στα παιδιά απ' τους μπάτσους: " Τι δουλειά κάνουν οι γονείς σου; Πώς είναι τα οικονομικά σας; Ποιες είναι οι πολιτικές πεποιθήσεις των καθηγητών σου; Ποιοι από τους καθηγητές σου ήταν υπέρ της απεργίας; Γιατί κάνατε την κατάληψη; Σας παρακίνησαν καθηγητές ή πολιτικό κόμμα;")

Όσο για τη διευθύντρια-κουκουλοφόρο, θα πρέπει να απολυθεί άμεσα ως επίορκος.
Διότι, αντί να υπηρετεί τον παιδαγωγικό ρόλο της εκπαίδευσης, όπως υποχρεούται, αυτή με τις ενέργειές της υπηρετεί τον κατασταλτικό ρόλο παράνομων ασφαλίτικων μεθόδων.


Ταυτόχρονα, διώκεται από την "ελληνική δημοκρατία" ως... κατάσκοπος μια δημοσιογράφος, επειδή αποκάλυψε κυβερνητική απόφαση στρατιωτικού περιεχομένου, δημοσιευμένη σε... ΦΕΚ! (εδώ η είδηση)
Την ίδια στιγμή ο Βαγγέλης -άντε καλέ- που αποκάλυψε πως έχει τα μυστικά σχέδια της εθνικής μας άμυνας στο συρτάρι του, όχι μόνο κυκλοφορεί ελεύθερος, όχι μόνο δεν περνάει στρατοδικείο, αλλά είναι και αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός εξωτερικών!

Αυτά για να καταλάβουμε πόσο επείγουσα είναι η ανάγκη να φύγουν αυτοί οι κρυπτοχουντικοί (με τις μάσκες των φιλοευρωπαίων) από την κυβέρνηση.
Αν το καταλάβουμε, ίσως σοβαρευτούμε και πάψουμε να θεωρούμε μείζον το έλασσον και έλασσον το μείζον.

25 σχόλια:

  1. Θυμάμαι που πριν το 81 μικρούλα πολύ (το τονίζω ! :-Ρ) αναρωτιόμουν όταν άκουγα για κυνήγι μαγισσών και Μακρόνησους, ανάλογα με τα πολιτικά πιστεύω και δεν μπορούσα να καταλάβω!
    Μεγαλώνοντας διάβαζα ιστορία και συγκέντρωνα μέσα μου πληροφορίες.. Ξεχάστηκα αργότερα καθώς με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία δόθηκε η άφεση και δε λέω ήταν ανακουφιστικό! Πιστέψαμε στη δικαιοσύνη, στα δικαιώματα στην ελεύθερη βούληση!
    Το ότι θα είχαμε ΚΙ ΕΔΩ πισωγυρίσματα;
    Κουκούλες, φακέλωμα και κυνήγι;
    Η Δ/ντρια είναι για ανασκολοπισμό! Τι; Είναι πρωτόγονο;Ενώ οι μέθοδοί της; Μέσα στον προοδευτισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι πρότινος νομίζαμε όλοι πως όλα αυτά ανήκαν στο παρελθόν.
      Πως ηταν μια παλιά ξεχασμένη ιστορία.
      ξεχάσαμε όμως πως στην ιστορία αυτού του τόπου τα χρόνια ηρεμίας είναι η εξαίρεση κι η ανωμαλία ο κανόνας.
      Και το ΠΑΣΟΚ κατάφερε την τελευταία δεκαετία να σβήσει για πάντα ό,τι καλόε ίχε κάνει στα πρώτα του χρόνια.

      Διαγραφή
  2. Το συγκεκριμένο δεν το ήξερα. Είχα διαβάσει όμως κάτι άλλο, εξίσου ξεφτίλα, αν όχι χειρότερη.
    Θες να το διαβάσεις για να ξεράσεις; Διάβασε τι γράφει ο μαλάκας εδώ και πες μου πόσο ξύλο τραβάει ο κώλος του.
    Ζήτω το ρουφιανιλίκι λοιπόν και να χαιρόμαστε τους σοσιαλοπαπάρες που συγκυβερνούν με τον εσμό των φανεροχουντικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει, το "τρελό κουνέλι" είναι γνωστός χρυσαυγίτικος βόθρος, δεν περίμενα και πολύ διαφορετικά πράγματα απ' αυτό.
      Πάντως, υπάρχουν κι άλλα ρουφιανιλίκια που νομιμοποιηθηκαν.
      Τώρα πια αν σε χώρισε άσχημα μια παλιά γκόμενα, μμμπορείς να πάρεις την εφορία και να την καταγγείλεις ανώνυμα για φοροδιαφυγή και να μη βγει ποτέ το όνομά σου.
      Επίσης, μπορείς να καταγγείλεις ανώνυμα κάποιον για τρομοκρατία και αν μην εμφανιστείς ούτε στο δικαστήριο. Και η μαρτυρία σου να μετράει!
      Ωραία πράματα!

      Διαγραφή
  3. Πέτρο, ξύνεις πληγές!

    Αρχηγέ κι εσύ το ίδιο!

    Τα σενάρια της πραγματικότητας τρομακτικά!
    Το φακέλωμα στο χώρο μου έχει αρχίσει ήδη και ηλεκτρονικά πλέον. Το πλασάρισμα γίνεται με αυρότητα και υπέροχο λεξιλόγιο, για να χαϊδεύονται αυτιά! Μόνη καρφίτσα που τρυπάει η λέξη "υποχρέωση"!
    Η συνέχεια για μένα εφιαλτική!
    Θέλω να φύγω, τώρα πια σοβαρά!
    Να φύγουν αυτοί και να χαθούν από "προσώπου γης"! Άθλιοι ανθρωπάριοι!
    Γλαύκη

    Υ.Γ.
    Μαζεστίξ, έχεις μέιλ.

    (Περιμένω εντυπώσεις...
    Καλό, μέτριο, αδιάφορο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως πάντα, έτσι και τώρα, πρώτο θύμα των δίωξεων είναι ο χώρος σου.
      Έτσι κι αλλιώς, όλα από κει ξεκινάνε.
      Δε θα φύγουν πολλοί ακόμη, επομένως δε χρειάζεται πολλή ανησυχία προς το παρόν. Επομένως, υπομονή.

      Διαγραφή
    2. Αυτό που με τρομάζει δεν είναι η απόλυση. Είναι το πλαίσιο της υποκρισίας και της ξεφτίλας, στο οποίο θα με αναγκάσουν να εργάζομαι.
      Αυτό είναι που με κάνει να θέλω να φύγω τώρα, πριν εγκλωβιστώ σε ένα διαλυμένο σύστημα, που δε θα μπορώ να το αντέξω από τη μυρωδιά της σαπίλας. Πάντα ήταν ένα περιβάλλον μίζερο, τουλάχιστον όσα χρόνια ζω μέσα σ' αυτό. Σιγά-σιγά θα μεταλλαχθεί σε χώρο αποσύνθεσης, στον οποίο δεν ξέρω αν θα μπορώ να προσφέρω με τον τρόπο που έχω μάθει να το κάνω.
      "Μυρμήγκια" που εκπαιδεύουν όμοιά τους. Λυπάμαι μόνο που το σκέφτομαι αυτό κι όχι που το εκφράζω κιόλας. Πάντα υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις, οι οποίες είναι αρκετές, αλλά δεν επαρκούν, για να κάνουν τη διαφορά.
      Σήμερα σιχάθηκα για άλλη μια φορά και το χώρο της υγείας. Μέσα από συζήτηση με φίλη γιατρό, η οποία περιέγραφε στην παρέα τις εξελίξεις σ' αυτόν τον χώρο, είδα όλη την εμετική πλευρά κι αυτών. Μέσα στη μεγάλη κρίση του χώρου αυτού φαίνεται πια καθαρά και ξεδιάντροπα η ξεφτιλισμένη κατάσταση που επικρατεί κι εκεί.
      Σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της συζήτησης είχα περάσει στη σιωπή. Αισθάνθηκα τέτοια θλίψη και οργή παράλληλα που δεν μπορούσα να την εκφράσω με κανέναν τρόπο.
      Δυστυχώς, αρχηγέ, η ανησυχία είναι πέρα από τους εαυτούς μας και ήταν και είναι τεράστια.
      Προσπαθώ πάντα να βλέπω τις καταστάσεις με θετική διάθεση, για να παίρνω θάρρος και να συνεχίζω να προσφέρω, όμως έρχονται τα "σκατά" μες στα μούτρα μου και μου κόβουν τη φόρα.
      Για άλλη μια φορά έχεις δίκιο, όταν δείχνεις όλη την απογοήτευσή σου και το θυμό σου με όλα.
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  4. ΄Ετσι έχουν τα πράγματα Μαζεστίξ όπως τα γράφεις .Οι κυβερνώτες μάλιστα είναι τόσο μπροστά και "προχώ "που ποινικοποιούν και την σάτιρα !!!http://news247.gr/.../h_enwsh_astynomikwn_axaias_apeilei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως το πάνε, αυτοί σε λίγο θα καταδιώξουν σε λίγο και τους αριστερόχειρες!
      Είναι φοβεροί οι τύποι!
      Προσπαθούν, σαν καλά παιδιά, να ξεπεράσουν τους μπαμπάδες τους (που ήταν στον εμφύλιο)

      Διαγραφή
  5. Για να φύγουν, πρέπει πρώτα να σοβαρευτούμε, φίλε μου. Και με τις τηλεοράσεις αναμμένες όλη μέρα... δεν το βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, μόνος κανείς δε φεύγει.
      Για να φύγουν, πρέπει να τους διώξουμε.
      Η τηλεόραση είναι, βλεβαια, ένας ανασταλτικός παράγοντας.
      Μοιάζουμε να πιστεύουμε πως θα φύγουν ψηφίζοντας σε τηλεψηφοφορίες παρακμιακών καναλιών...

      Διαγραφή
  6. Πόσο φασίστρια και πόσο κατακάθι της Κοινωνίας μπορεί να είναι αυτή η διευθύντρια του Σχολείου αλλά και όλος της ο περίγυρος.
    Και εξηγούμαι. Υπέπεσε και στη δική μου αντίληψη στη περιοχή μου ότι κάποιος πολλή γνωστός μου διευθυντής μιλούσε ότι αν η κατάληψη που γινόταν στο Σχολικό συγκρότημα επεκταθεί και στη δική του Σχολική μονάδα θα ζητούσε την επέμβαση του Εισαγγελέα όπως ορίζει ο νόμος κλπ. Τον ξέχ... πατόκορφα. Δεν ξαναέβγαλε άχνα.
    Αυτά που γράφονται πιο πάνω σαν συνέχεια δεν τα φανταζόμουν. Ξεφεύγουν από την Ελληνική λογική και ηθική.
    Φανταστείτε λοιπόν το περιβάλλον της "κυρίας" διευθύντριας. Πόσο άρρωστο μπορεί να είναι για να ευδοκιμούν τέτειες πρακτικές. Τον άντρα της, τα παιδιά της, η οικογένειά της, η γειτονιά της, ο σύλλογος των καθηγητών, ο σύλλογος γονέων, ο πολιτιστικός σύλλογος στη γειτονιά της, η δημοτική αρχή .........
    Κοινωνική πίεση και σπίτι του ο κάθε εξουσιάρχης που νομίζει ότι θα του ράψουμε και σέλα για να στρογγυλοκάθεται καλύτερα στο σβέρκο μας.
    Σωστά από προσώπου γης αλλά με τη δική μας συμμετοχή. Τι κάθεστε, βγείτε μπροστά τώρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως τα λες είναι. Κουβαλάνε στο σχολείο πολλά απωθημένα απ' το σπίτι τους, αλλά και πολλά απωθημένα απ' το σχολείο στο σπίτι τους.
      Άνθρωποι που λειτουργούν έτσι, σίγουρα έχουν τα.. "προβληματάκια" τους.
      Το δικό μου ερώτημα είναι τι κάνουν οι σύλλογοι των καθηγητών στα συγκεκριμένα σχολεία. Τα αφήνουν όλα να περνούν έτσι; Οι συμμαθητές τους τι κάνουν; Όλα έτσι τα αφήνουν;
      Δε λέω πως δεν κάνουν κάτι, αλλά ότι δεν έχω μάθει κάτι σχετικά.

      Διαγραφή
  7. Τα διάβασα κι εγώ κι έφριξα! Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι κι όσο διαισθάνονται την ήττα γίνονται χειρότεροι. Όσο για τη διευθύντρια, αν δεν ήταν δικιά τους δε θα ήταν διευθύντρια (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Ή μήπως πιστεύετε στην αξιοκρατική αξιολόγηση των προϊσταμένων και εν γένει; (μπουχαχαχαχα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα βέβαια, στο ΠΥΣΔΕ δεν τοποθετούνται πρόσωπα με κομματικό κριτήριο και τα πρόσωπα αυτά δεν αποτελούν κομματάρχες στις τοπικές ΕΛΜΕ!
      (μπουαχαχαχα- λέμε καμιά μαλακία να περναέι η ώρα...)

      Διαγραφή
  8. Καποτε, στη γ γυμνασιου, ενα παιδι πηρε αποβολη για κατι που δεν εκανε. Ξεσηκωθηκαμε ολοι σε αποχη. Ο τοτε διευθυντης καταφερε και το απετρεψε, ομως η ουσια ειναι οτι το προσπαθησαμε, οτι αντιδρασαμε στην αδικια... Που πηγαν αυτα τα αισθηματα τωρα; Τι κανει ο συλλογος, οι συμμαθητες οπως σωστα λετε; Πως βρισκονται τετοια ανθρωποειδη σε τετοιες νευραλγικες θεσεις; Απο ποτε τα φρονηματα επαψαν να ειναι θεμα προσωπικο που δεν υποχρεουσαι να αποκαλυψεις; Το Κερατσινι-η γειτονια μου- ηταν παραδοσιακα κεντρο αγωνων. Τι καταντια ειναι αυτη πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Κερατσίνι και οι άλλες πάλαι ποτέ περιοχές αγώνων, ως επί το πλείστον, έχουν μεταβληθεί σε κέντρα αγώνων στοιχήματος και στρατολόγησης στη θύρα 7.
      Πού καιρός για τρεχάματα και αλληλεγγύη;
      Είναι πασσέ...

      Διαγραφή
  9. Ας πιάσω μόνον το θέμα "καταλήψεις". Αν και είναι παλιό, η τελευταία ρύθμιση επιβεβαιώνει την παλιά τακτική που άσκησαν όλα τα κόμματα όταν βρέθηκαν στην κυβέρνηση.
    Τι μας λέει λοιπόν το άρθρο 1 παράγραφος 2; ότι ΕΑΝ και ΕΦΟΣΟΝ θέλει η κυβέρνηση (μέσω της διοίκησης της εκπαίδευσης) θα ισχύει ο νόμος που ορίζει σαφώς ότι η ΚΑΤΑΛΗΨΗ δημόσιου χώρου αποτελεί ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΗ, ΠΟΙΝΙΚΩΣ ΠΡΟΣΔΟΡΙΖΟΜΕΝΗ. Με πιο απλά λόγια: αν η κυβέρνηση θέλει, θα στέλνει εισαγγελέα και αστυνομία από την πρώτη μέρα της σχολικής κατάληψης. Επειδή όμως αυτό ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ότι αυτό ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ θα το θέλει, ορίζει ότι η παράνομη πράξη μπορεί να συμψηφίζεται με περιορισμό της Ανάστασης του Κυρίου (μέχρι 3 μέρες) και ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ αύξηση του διδακτικού έτους σε μεγαλύτερης διάρκειας καταλήψεις (παλιότερα ο συμψηφισμός γινόταν αποκλειστικά με περιπάτους και πολυήμερες εκδρομές). Το τελευταίο, προσπαθεί να δημιουργήσει (εκτός από διαίρεση των μαθητών) και πολλαπλές διαιρέσεις μεταξύ καθηγητών -γονέων - μαθητών. Το πρώτο, αφορά στην πάγια αποχριστιανοποίηση του κράτους που εντάθηκε μέσω δόγματος του σοκ με την λεγόμενη οικονομική κρίση. Όλα μαζί παγιώνουν την αντίληψη ότι κάθε τι "παράνομο" μπορεί να είναι και για λίγο "νόμιμο", εάν το αποφασίσει ο "ΝΟΜΟΣ", ενώ το υποτιθέμενο, παιδαγωγικώς ζητούμενο από πλευράς Πολιτείας είναι το "μηδέν", αφού:
    1. Ουδέν προβλέπεται για τις χαμένες ώρες διδασκαλίας λόγω έλλειψης καθηγητών.
    2. Η παιδεία είναι απλώς και μόνον ένα ποσοτικό μέγεθος (ώρες διδασκαλίας) και τα παχιά λόγια περί "ανάπτυξης της κριτικής ικανότητας, ολιστικής προσέγγισης της γνώσης" και τα παρόμοια, είναι ΚΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ εκ προθέσεως και στοχεύουν στην ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ.

    Συνεπώς η διάσταση που βάζει ο συντάκτης: α) είναι μερική β) είναι αποπροσανατολιστική. Συμφωνώ στην διάσταση του ρουφιανέματος, που είναι πολυεπίπεδο και έχει τον χαρακτήρα των πολλαπλών διαιρέσεων (και βασιλεύσεων) και όχι τον ταξικό χαρακτήρα στον οποίο αρέσκεται να στηρίζεται ο Μαζεστιξ. Συμφωνώ επίσης στο ερώτημα "τι κάνουν μαθητές, γονείς", ως προς το γενικότερο θέμα που θέτω. Η απάντηση είναι ΤΙΠΟΤΑ (στις περισσότερες περιπτώσεις) και στο "τίποτα" αυτό ηγείται ο κομματικός συνδικαλισμός και η κομματική δημοσιογραφία, που εκφράζεται και μέσα από σελίδες σαν αυτές στις οποίες παραπέμπει η ανάρτηση. Πρέπει να σημειώσω ότι πολύ συχνά οι καθηγητές ζητούν (απαιτούν) από τους μαθητές που προβαίνουν σε κατάληψη, την νομιμοποίηση της απόφασης, μέσα από το πρακτικό της σχετικής ψηφοφορίας. Αν αυτό δεν είναι ο απόλυτος ορισμός της παράνοιας, τότε, προφανώς θα είναι τα δικά μου μυαλά σαλεμένα.

    Αν οι 300 ψηφίζουν και ο ΠτΔ υπογράφει το 170 ΠΔ/2013, τότε τι ευθύνη να ζητήσω από τον μαθητή που καμαρώνει για το "δημοκρατικό" τρόπο λήψης απόφασης για κατάληψη; Για την ιστορία, καταθέτω ότι βρέθηκαν μαθητές που είχαν το μυαλό να πουν ότι το πολύ πολύ μια τέτοια ψηφοφορία να γίνεται για εσωτερική κατανάλωση, δηλαδή ως σφυγμομέτρηση, και να μην αποτελεί "νομιμοποίηση" της κατάληψης. Τα όσα μπορεί να γίνουν στο αστυνομικό τμήμα είναι αναμενόμενα και φυσικά θλιβερά, αλλά ας μην ταυτίζουμε την ευθύνη του αστυνομικού και του καθηγητή με το δομικό πρόβλημα που έγκειται στην πλήρη εξωθεσμική εξάρτηση του κράτους. Ομοίως, ας μην κολακεύουμε τους μαθητές και ας μην τους μαθαίνουμε ότι μπορεί να υπάξρει κέρδος χωρίς κόπο. Ας μην διαιρούμαστε, γενικότερα, έναντι του κοινού εχθρού που βρίσκεται πίσω από την κυβέρνηση, την βουλή, τον πτδ, την δικαιοσύνη και την δημοσιογραφία.

    Το θέμα "καταλήψεις" είναι από τα πιο χαρακτηριστικά για να επιβεβαιώσει κάποιος το διαρκές σάπιο, φαρισαϊκό σύστημα που στηρίζεται, όπως κάθε τι, στον πλαστό κομματισμό. Μόνο που στην περίπτωση της παιδείας τα πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά, αφού σ’ αυτό τον χώρο ανακυκλώνεται και διαιωνίζεται η σκλαβιά και η εικονική ελευθερία του "πολίτη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν το περιμένεις, ίσως, εντούτοις θα συμφωνη΄σω με τα περισσότερα απ' όσα λες. (ξέρεις με ποια δε συμφωνώ)
      Κι εγώ είμαι υπέρ της αυστηροποίησης του νόμου απέναντι στις καταλήψεις.
      Όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί με τη χαλαρότητα των ρποηγούμενων χρόνων, οδηγηθη΄καμε στο να γίνονται καταλήψεις μηνών για το σχήμα της τυρόπιτας του κυλικείου, με αποτέλεσμα να αμαυρωθεί αυτό το έσχατο μέσο πάλης των μαθητών.
      Είμαι υπέρ της άποψης να δυσκολέψει η "υπόθεση κατάληψη" για τους μαθητές, να υπάρχουν ενδεχομένως και συνέπειες για αυτήν τους την πράξη, προκειμένου να πάψει πια να επιλέγεται η κατάληψη για ψύλλου πήδημα, παρά μόνον όταν οι μαθητές κρίνουν ότι οι συνέπειες που θα υποστούν από την ακτάληψη θα είναι ελαφρύτερες απ' αυτές που θα υποστούν αν δεν κάνουν κατάληψη.
      Ως εδώ, εντάξει.
      Αν θέλει, ας πάει ηα στυνομία την ώρα που γίνεται κατάληψη και αν ανακοινώσει πως εάν σε μια ώρα δεν εκκενωθεί το κτίριο, θα συλληφθούν οι καταληψίες. Σ' αυτό δε θα μπορούσαν πολλοί να ορθώσουν επαρκή αντίλογο.
      Αλλά απ' αυτό ως το σημείο να μετατρέπουν τους διευθυντές σε ρουφιάνους-τοποτηρητές και να καλούν τα παιδιά στο τμήμα κατόπιν εορτής να τους ρωτούν τι κόμμα ψηφίζει ο μπαμπάς τους κι η μαμά τους και τι πολιτικές πεποιθήσεις έχουν οι καθηγητές, η απόσταση είναι χαώδης.
      Και απ' ό,τι κατάλαβα, συμφωνούμε σ' αυτό.

      Και, για να διευκρινίσω, όταν λέω πως πρέπει να γίνει πιο αυστηρή η αντιμετώπιση των καταλήψεων απ' το κράτος, δεν το λέω για να πάψουν οι μαθητές να αγωνίζονται.
      Αλλά για να μάθουν ότι οι αγώνες έχουν κόστος.
      Για λόγους αρχής όμως, θα προτιμούσα οι συνέπειες να μην είναι προσωπικές αλλά συλλογικές στοσ χολείο που κάνει κατάληψη.
      Έτσι ώστε να λειτουργεί καλύτερα ως κοινότητα και να λαμβάνονται ωριμότερες αποφάσεις.
      Έτσι κι αλλιώς, αν και όταν πάψει η κατάληψη να αποτελεί μια εθιμοτυπική διαδικασία χάριν ξεκούρασης και αρχίσουν να κάνουν κατάληψη οι μαθητές, εχοντας όλο το δίκιο με το μερος τους και εχοντας εξαντλήσει όλα τα άλλα μέσα πάλης, τότε η κοινωνία θα τους προστατεύσει κι απ' τις ευθύνες.
      Ίσως η μουδιασμέν αντίδραση μαθητών, καθηγητών και κοινωνίας στο συγκεκριμένο θέμα να οφείλεται στην εμτατροπή της κατάληψης σε επέτειο αράγματος.
      Είμαστε σε μεταβατική περίοδο και σιγά σιγά θα βρούμε τα ίσα μας, πσιτεύω.

      Διαγραφή
    2. Ως συνήθως, είναι δύσκολη η επικοινωνία μας, ακόμα κι όταν συμφωνούμε σε πολλά επί μέρους. Είναι άχαρο να ξαναλέω τι είπα, πάντως αυτό που λέω συχνά, είναι ότι τα πράγματα διαφέρουν από ό,τι φαίνονται και αυτό αποδεικνύεται συνεχώς. Όπως η ΝΔ δεν ήταν ποτέ "παραδοσιακό" κόμμα, δηλαδή χριστιανικό, έτσι και το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν ποτέ κόμμα της άθεης κοινωνικής δικαιοσύνης και αυτό φαίνεται ΚΑΙ στις "καταλήψεις" τις οποίες εισήγαγε το δεύτερο, αλλά τις χειρίστηκαν αισχρά και όμοια αμφότεροι, διαφθείροντας τους μαθητές, στους οποίους μάθαιναν την ελαστικότητα του νόμου μέσω των παράνομων διαπραγματεύσεων.
      Διαφοροποιήσεις πολιτικής υπάρχουν μόνον σε επίπεδο προσώπων και αυτές επιτρέπονται μέχρι του σημείου εκείνου όπου κινδυνεύει η ανατροπή της ενιαίας πολιτικής. Αν συμβεί αυτό, τα πρόσωπα που απειλούν, εξαλείφονται.
      Ποιος έβαλε τους φοιτητές να ψηφίζουν για την εξέλιξη των καθηγητών; Ποιος δημιούργησε τις μαθητικές εκλογές; Ποιος πέταξε έξω τα αρχαία ελληνικά;
      Με το να επιμένεις ότι το ΠΑΣΟΚ έκανε κάτι θετικό και μετά το ακύρωσε, σημαίνει ότι αντιλαμβάνεσαι διαφορετικά τον ιστορικό χρόνο, πέρα από ο,τιδήποτε άλλο, όπως η απόρριψη της ύπαρξης Θεού (δημιουργού) και αντίθεου (διεκδικητή). Χιλιάδες παραδείγματα δείχνουν ότι για μια αποτελεσματική πλάνη, πρώτα υπάρχει επαρκής χρόνος για την εμπέδωση του αντίθετου κλίματος. Ο Κόλμερ κάπου το λέει ωραία με τον Ταρζάν http://www.youtube.com/watch?v=VBryg_ne7Sw αλλιώς θα πρέπει να μας εξηγήσει η Μαργαρίτα Τσάντ αν συμφωνεί με τον άντρα της ή με τον γιό της, με τον άντρα της του 81 ή του άρθρου 4 και των μικρών μιζών.

      Διαγραφή
  10. Η ψυχολογία του φασίστα. Του Bασίλη Ραφαηλίδη

    Ας μάθουμε επιτέλους να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους και να μην παραποιούμε την ιστορία μας. Ο ελληνικός λαός, στην πλειοψηφία του, αγάπησε το Μεταξά. Όπως και οι Ιταλοί που αγάπησαν το Μουσολίνι, όπως και ο Γερμανοί που αγάπησαν το Χίτλερ, όπως και οι Ισπανοί που αγάπησαν το Φράνκο. Ο φασισμός είναι λαϊκισμός- και κάθε λαϊκισμός είναι φασισμός κατά βάσιν και κατ' ουσίαν.

    Σας λύθηκαν οι απορίες;

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα ιστορικά που αναφέρεις συμφνωώ απολύτως.
      Μεταξάς, Παπαδόπουλος, Χίτλερ, Μουσολίνι, Φράνκο κλπ πράγματι αγαπήθηκαν απ το λαό.
      Στο συμπερασμα συμφωνώ κατά το ήμισυ:
      δηλαδή πράγματι ο φασισμός είναι εξοροισμού λαϊκιστικός (εξ ου και αγκαλιάζεται από τα κατώτερα στρώματα), αλλά ο λαϊκισμός δεν είναι εξ ορισμού φασισμός. Διότι ο φασισμός έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που δεν μπορούμε να πούμε ότι ταιριάζει πάντα με το λαϊκισμό, αλλά ότι αρκετά συχνά ο λαϊκισμός μπορεί να οδηγήσει στον φασισμό. Εν γένει συμβαίνει δηλαδή. Δεν είναι όμως και "αξίωμα", που λεν κι οι μαθηματικοί.

      ΥΓ.: Κάτι συμβαίνει και τα σχόλιά σου βγαίνουν τελευταία στα μπλοκαρισμένα. Δεν ξέρω τι φταίει. Όποτε το θυμάμαι, πάντως, μπαίνω εκεί, για να δω αν έχει παραπέσει κάνα σχόλιο.

      Διαγραφή
  11. Όταν σε μια "δημοκρατική" χώρα διώκεται η καθηγήτρια που...."αντιμίλησε" στο παιδί του Σαμαρά και παράλληλα φακελώνονται μαθητές, το καθεστώς είναι ΧΟΥΝΤΑ με κεφαλαία γράμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα στο παιδί του Σαμαρά κι αυτή;
      Άσε κι εσύ το παιδί να αντιγράψει!
      Γιος πρωθυπουργού είναι, έχει μαθει στα έτοιμα!
      Μαθάινεις σε γέρικο γαϊδούρι καινούρια επρπατησιά; Όχι.
      Ε ούτε σε νεαρό! Άμα βγει γαϊδούρι...

      Διαγραφή
  12. Ματζεστικσ

    Πάλι χάθηκε σχόλιο.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή