Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2014

Αυτοσχεδιάστε!

Επειδή δεν έχω τίποτα να πω σχετικά με τίποτα
και επειδή τίποτα δε με απασχολεί
ούτε και μου έχει κεντρίσει την προσοχή
και επειδή, άμα δεν έχεις τίποτα να πεις, καλύτερα να μη λες τίποτα...

...γι' αυτό αποφάσισα, αντί να γράψω κάτι με το ζόρι
που δε θα απασχολεί κανέναν -ούτε καν εμένα-,
να σας ζητήσω να γράψετε εσείς από κάτω ό,τι σας απασχολεί.
Να ανοίξετε ένα θέμα -ή και περισσότερα- και να το συζητήσουμε στα σχόλια.
Το θέμα είναι ελεύθερο. Ό,τι σας κατέβει στο κεφάλι.

Εμπρός λοιπόν:
ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΤΕ!

101 σχόλια:

  1. Καλη χρονια με υγεια Μαζεστιξ!
    Εμενα με απασχολουν πολλα!
    Τι μας εχουν κανει και δεν αντιδρουμε;
    Τι στο καλο συμβαινει με την δικαιοσυνη σε αυτη τη χωρα;
    Τι γραφουν τωρα για το Συμποσιο της Αριστεας και το Παιχνιδι με τις Λεξεις της Φλωρας;
    Πως χανω 8 κιλα χωρις ιδιαιτερη διαιτα;
    Ποτε θα τελειωσω το βιβλιο μου;
    Και πολλα αλλα τεραστιας σημασιας θεματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τη θέση της γραμματέως, που έχω αναλάβει τώρα τελευταία, απαντώ στα ερωτήματά σου, ομορφοπεταλούδα:
      Δεν αντιδρούμε, γιατί μας έχουν αποβλακώσει με την πολλή μ#@$^&*$!
      Δικαιοσύνη; Τι είναι αυτό; Καταργήθηκε από την ελληνική γλώσσα!
      Α, δεν ξέρω τι γράφουν! Θα μάθουμε σε λίγες μέρες...
      Μπορείς να τα χάσεις ανεβοκατεβαίνοντας σκάλες, όσες πιο πολλές μπορείς και θα γυμναστείς! Όπου σκάλα επάνω της!
      Θα το τελειώσεις, μόλις αρχίσεις να βλέπεις το τέλος να πλησιάζει... (κρυάδες)
      Ελπίζω να σε βοήθησα με τις απαντήσεις μου στις ερωτήσεις σου!
      Αλλιώς, δεκτά και τα γιαούρτια!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. 1) Προφανώς μας ψεκάζουν...
      2) Οι σιχυροί ασπάζονται την άποψη του αχαίου Γλαύκωνα πως "η δικαιοσύνη είναι μια υποκριτική κοινωνική σύμμαση που επιβάλλεται από τους πολλούς για την αυτοπροστασία τους".
      3) Αυτό χρειάζεται μπλογκο-έρευνα, επομένως ζητώ χρόνο.
      4) Αγοράζεις 8 κιλά πατάτες και τα ξεχνάς κάπου στο δρόμο. Γυρίζεις σπίτι και λες "σήμερα έχασα 8 κιλά"
      5) Μόλις βαρεθείς και αποφασίσεις να σκοτώσεις ή να παντρέψεις τους πρωταγωνιστές.

      Διαγραφή
    3. καλε δεν εννοω τι γραφουν τωρα οι αλλοι αλλα εγω τι να γραψω!πολυ γελασα με τις πατατες!

      Διαγραφή
    4. Ποιες είναι οι "λέξεις-κλειδιά";

      Διαγραφή
  2. Ααααα, μ΄αρέσει γιατί είναι αληθινό!!!!!!

    Τώρα τι να γράψω, έχω πολλά που με απασχολούν, με κεντρικό το πώς θα ξεκουμπιστούνε το συντομότερο αυτά τα ζώα που μας κυβερνάνε, αλλά αυτό δεν είναι και πρωτότυπο, μας τρώει εδώ και 4 χρόνια!

    Αλλά ας γράψω για κάτι που σήμερα με έκανε πολύ χαρούμενη: κατάφερα να ξεβουλώσω μόνη μου το νεροχύτη μου που με παίδευε εδώ και μέρες και δεν είχα λεφτά για υδραυλικό. Μάθε τέχνη κι άσ' τηνε...!!! :-)

    Άντε, καλή λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και στο πρώτο θέμα πρέπει να γίνει ό,τι και στο δεύτερο.
      Αφού δεν εχεις λεφτά, δεν ωφελεί να περιμένεις τον υδραυλικό.
      Επομένως κάνεις τη δουλειά μόνη σου.
      Και ρωτώντας πας στην πόλη.

      Διαγραφή
  3. Εμένα με απασχολούν πολλά! Κι ας μην το δείχνω με τις αναρτήσεις που κάνω!
    Βασικά μιλώντας με τον πρώην άντρα μου πρόσφατα προέκυψαν αναρωτήσεις μέσα μου του τύπου γιατί μία σχέση που κι ο ίδιος παραδέχεται ότι ήταν ό,τι καλύτερο του έτυχε δεν περπάτησε για πάντα, τι οδηγεί τους άντρες στο κέρατο, τι είναι τελικά πραγματικότητα και πόση ψευδαίσθηση ζω,
    Γιατί οι λίγοι μας κάνουν κουμάντο; Μας λένε πήδα και πηδάμε! Μας ρουφάνε το αίμα κι εμείς ρωτάμε "τόσο...είναι καλά";
    Κάτσε γιατί έχω κι άλλα: Υποσχέθηκα έναν ερωτικό πίνακα για τον νικητή του Συμποσίου Ποίησης ... πώς αποτυπώνω τον Έρωτα στον καμβά μου ( δώσε ιδέες λέμε)!
    Γιατί δεν βρίσκω ταίρι να ταιριάξω εδώ και καιρό; Τέλειωσαν οι άντρες; Έγινα γριοπαράξενη; Να κάνω εκπτώσεις ; Να πάω στις προσφορές ή καλά κάνω κι έχω το καταστατικό μου;
    Έτσι ανάκατα μου έρχονται κι έχω διαρκώς κι άλλα ... αλλά μη σε τρελαίνω! Απάντησε σε αυτά κι έρχομαι και σε συνέχειες αν θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον έρωτα δώσε του πρόσωπο!!!
      Α, δε γίνεται, θα απαντήσω και για τους άντρες...
      Για το κέρατο μόνο καλό είναι να σου απανήσουν οι ίδιοι οι άντρες, καθώς ξέρουν καλύτερα γιατί το κάνουν!
      Δε βρίσκεις ταίρι, Αριστέα μου, διότι οι αληθινοί άντρες (και στην ψυχή εννοώ) κοντεύουν να τελειώσουν!!!
      Σιγά μην πας στις προσφορές! Θέλεις να το μετανιώσεις; Να σου βγουν σκάρτες οι επιλογές σου και να σιχτιρίσεις την ώρα και τη στιγμή;
      Καμιά έκπτωση πού και πού δε βλάπτει αν είναι να περάσεις καλά!
      Ακολούθα όμως το καταστατικό σου όσο αντέχεις!
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Αρχηγέ, κοντεύω να στο πάρω το μπλογκόσπιτο! Για άστεγο σε κόβω σε λίγο καιρό! Ξανασκέψου το! Πολλές ελευθερίες δίνεις!
      Είμαι και άστεγη καταληψίας!!! Μην το ξεχνάς!!! Βρήκα ευκαιρία!!!

      Διαγραφή
    2. Για το κέρατο περιμένω το Μαζεστίξ με ανυπομονησία !!!
      Για τα υπόλοιπα θερμά σε ευχαριστώ!
      Για τον Έρωτα θα το παλέψω ..το έχω δει ως πρόκληση και δεν ξέρεις πόσο λατρεύω τις προκλήσεις!

      Μαζεστίξ ....εσύ μας έδωσες την άδεια να παίξουμε μπάλα !!!

      Διαγραφή
    3. @airis

      Να μην σε ενδιαφέρει τόσο γιατί δεν βρίσκεις ταίρι, να σε ενδιαφέρει πιο πολύ να βρεις τον εαυτό σου. Οι ερωτικές σχέσεις περιβάλλονται με πολλούς μύθους και είναι πιθανό να ζούμε σε εικονικές πραγματικότητες. Όμως το μόνο βέβαιο είναι αυτό που συμβαίνει. Επίσης μην πιστεύεις τόσο τα λόγια όσο τις πράξεις. Το κέρατο είναι μια πράξη, τα μπλα μπλα είναι μπλα μπλα. Εγώ λέω οτι άμα κάποιος πάει με άλλη είναι γιατί θέλει την άλλη, απλό.

      Αλλά το μυστικό είναι να σκέφτεσαι εάν εσένα σου κάνει κάποιος, όχι αν σε θέλει εκείνος. Αυτή είναι η συνηθέστερη παγίδα που πέφτουν οι γυναίκες, γιατί έτσι έχουμε μεγαλώσει, να αρέσουμε και καλά. Εμάς μας αρέσει αυτός ο τύπος όμως; Θέλω να πω μας αρέσει ένας τύπος που μας κερατώνει; Αν μας αρέσει πάει πακέτο με το κέρατο!

      Διαγραφή
    4. Κερασια, αυτό είναι κάτι που το έχω αναλύσει με την αγαπητή μας Πέτρα πολλές φορές και διεξοδικά γραπτώς και τηλεφωνικώς!
      Η ηλικία δεν με παίρνει να πέφτω σε τέτοιες παγίδες αν με θέλει ο άλλος... Δεν είμαι νεαρό κοριτσόπουλο να μένω σε αυτά!
      Το θέμα είναι καθαρά που κινείσαι, αν οι παρέες είναι ανοιχτές η κλειστές ,
      αν μπαίνει νέο αίμα, αν αντέχεις να κάνεις εκπτώσεις και πόσες κλπ κλπ!

      Διαγραφή
    5. 1) Οι καλές σχέσεις, όπως και τα ωραιότερα πράγματα, κρατούν λίγο.
      Οι σπάνιοι και δυνατοί ερωτες παραμένουν τέτοιοι, μόνο αν τελειώσουν πριν την ώρα τους.
      όπως και το καλύτερο φαγητό είναι αυτό που δεν εχεις κάθε μέρα στο τραπέζι.
      Ένας Κινεζος δε θα λατρέψει ποτέ το ρύζι.

      2) Γιατι αν οι πολλοί κάνανε κουμάντο, οι λίγοι σύντομα θα ξαναγίνονταν πολλοί. Επομένως τσάμπα κόπος.

      3) Τον έρωτα αποτύπωσέ τον θολά, χωρίς πρόσωπο.
      Αποτύπωσέ τον όχι όπως είναι, αλλά όπως τον βλέπεις.Διότι ο έρωτας δεν είναι το ίδιο το αντικείμενο του πόθου μας, αλλά ο τρόπος που το βλέπουμε εμείς.

      4) Μήπως δε φταίει το ότι δε βρίσκεις, αλλά το ότι δε σε βρίσκουν;
      Αντί για το ρόλο του "αγοραστή", υιοθέτησε το ρόλο του "πωλητή"

      Διαγραφή
    6. ΥΓ.: Στην ερώτηση "τι οδηγεί τους άνδρες στο κέρατο" δεν απαντώ διότι μ κάλυψε ο Πέτρος παρακάτω...

      Διαγραφή
    7. τον ερωτα στον καμβα να τον αποτυπωσεις ακτιβως οπως ειναι,ονειρικο!δε σε φοβαμαι το εχεις!

      Διαγραφή
    8. Αριστέα, συμφωνώ με τον Αρχηγό για το πώς να απεικονίσεις τον έρωτα, αλλά να υπάρχει κάποιο πρόσωπο, έτσι συμβολικά.
      Το πρόσωπο να είναι θολό και παράλληλα να δίνει την εικόνα του ονείρου, όπως λέει και η ομορφοπεταλούδα!
      Μήπως σε βοηθάει ακόμα περισσότερο αυτή η πρόταση, που συνδυάζει πιο πολλά στοιχεία;
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    9. @airis 9 Ιανουαρίου 2014 - 10:05 μ.μ.

      Δεν θα γράψω τη γνώμη μου για τα αντρικά κυρίως σχόλια που γράφονται εδώ, γιατί είμαι σε ξένο blog και δεν μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα.

      Το τι συμβαίνει στην προσωπική μας ζωή είναι άρρηκτα δεμένο με κοινωνικά φαινόμενα και δεν είμαστε απολύτως εμείς υπεύθυνοι, δεν είναι απολύτως στο χέρι μας, δεν είναι θέμα κύκλου μόνο. Οι περισσότερες γυναίκες σε σχέσεις είναι να το πω κομψά ...ολιγαρκείς ή και παχύδερμα. Όπως λες κι εσύ "πόσο αντέχεις να κάνεις εκπτώσεις"... Έλα μου ντε! Αν δεν είσαι κάτι από αυτά είναι δύσκολο να είσαι σε σχέση με τα υπάρχοντα κοινωνικά δεδομένα που διαμορφώνουν τα δυο φύλα και τις σχέσεις μεταξύ τους.

      Υπάρχουν και άντρες που σέβονται τις γυναίκες εξίσου όπως τον εαυτό τους, αλλά είναι μικρό ποσοστό. Αν κινηθείς σε τέτοιο περιβάλλον, από εκεί και πέρα είναι ζήτημα να ταιριάξεις στα άλλα ζητήματα, να περνάς καλά μαζί του και η σχέση να σου προσφέρει θετικά πράγματα. Είναι λίγο θέμα τύχης να συμβεί αλλά αν θες και θέμα του σε τι χώρους κινείσαι και πώς θα γνωριστείς, κάτω από ποιο πλαίσιο. Σε κάθε περίπτωση, και επειδή έχω ζήσει πολύ καιρό χωρίς σχέση, μπορείς να περνάς και μόνη σου μια χαρά, πολύ καλύτερα απ' ότι άλλοι σε ζευγάρια και να αξιοποιήσεις αυτό το διάστημα δημιουργικά και ευχάριστα. Και κάτι άλλο που το άκουσα και σε μια χολιγουντιανή ταινία αλλά και από προσωπική εμπειρία: να κάνεις σχέση με τον καλύτερό σου φίλο ή να γίνετε πρώτα φίλοι. Γιατί εκεί προϋπάρχει ο αλληλοσεβασμός, η αγάπη, τα κοινά ενδιαφέροντα, δηλαδή τα πάντα!

      Σε κάθε περίπτωση να είσαι ο εαυτός σου, πάνω απ' όλα!

      Διαγραφή
    10. Κερασια σε ευχαριστώ πολύ. Διάβασα με προσοχή όσα έγραψες. Εξέφρασες και δικές μου σκέψεις.....
      Εγώ κι αν έχω περάσει μεγάλα διαστήματα μοναχικά ...χωρίς να διαμαρτύρομαι τις περισσότερες φορές. Ουδέν καλόν αμιγές κακού.
      Δοκιμασμένη και στις δυο περιπτώσεις ( και μακρόχρονη σχέση και μόνη ..πολύ) εξακολουθώ να έχω τους προβληματισμούς μου.
      Έχω πολλά χρόνια αποκοπεί από την πρωτεύουσα. Στην επαρχία είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα ακόμα και οι άνθρωποι.... Αχ και να μπορούσα να καταγράψω όλα όσα περνούν από το κεφαλάκι μου ώρες ώρες....

      Κρατώ τη τελευταία σου κουβέντα στη καρδιά ως κόρη οφθαλμού.
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Εμένα με απασχολούν πολλά , αλλά καλύτερα να μην αρχίσω...
    Θα σταθώ σ' αυτό που με απασχολεί αυτή τη στιγμή. Γιατί ο αρχηγός δεν έχει να πει τίποτα; Ανησυχώ!
    Άρρωστος είσαι, αρχηγέ;
    Λοιπόν, για να έχεις να πεις, Γαλάτη, θα σου θέσω μερικά "Αν..."!
    Θα ήταν ευγενικό να απαντήσεις σε όλα ως καλός οικοδεσπότης. Τι, μόνο εσύ θα παίρνεις συνέντευξη από τον εαυτό σου (τέτοιος ναρκισσισμός, θεέ Απόλλωνα);

    1) Αν αποφάσιζες να γκρεμίσεις τους τοίχους, να περάσεις έξω από αυτούς...

    2) Αν συναντούσες το όνειρό σου, θα ταξίδευες...

    3) Αν εμπιστευόσουν τον κόσμο, θα ήσουν...

    4) Αν βρισκόσουν σ' έναν απομονωμένο τόπο, θα έπαιρνες μαζί σου (μόνο δύο)...

    5) Αν είχες να περάσεις την πιο μεγάλη δυσκολία στη ζωή σου, θα ήταν...

    Συνεχίζεις από εκεί που σταματώ κάθε φορά.

    Φυσικά, μπορεί και όποιος άλλος θέλει να συνεχίσει σε κάθε "Αν..."!!!!
    Θέλετε;

    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) ...θα αναρωτιόμουν αν ήρθα από έξω μέσα ή από μέσα έξω.

      2) ...γύρω απ' τον εαυτό μου

      3) ...στη φυλακή

      4) ...μια κιθάρα και μια γυναίκα
      (για να ξεσπάω στη μία για την άλλη)

      5) ...αυτή που όταν την περνάς δεν το καταλαβαίνεις πια

      Διαγραφή
  5. Γλαύκη υπέροχα τα "αν" σου! Περιμένω άδειά σου να το εξαπλώσω στη γειτονιά ως βραβείο ..να απαντήσουν κι άλλοι :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη μου χαρά, Αριστέα!
      Με τιμάς για άλλη μια φορά!!!
      Σ' αυτά που σε απασχολούν μπορώ να απαντήσω, έστω και χιουμοριστικά, σε κάποια από αυτά; Από τον αρχηγό μπορεί ν' αργήσεις να πάρεις απαντήσεις (Θα το φάω το βρωμόξυλο, δεν τη γλιτώνω)!
      Είμαι και γραμματέας και ψώνιο!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Αμέ! Κυρίως απάντησε πώς να αποτυπώσω τον Έρωτα! Να έχω ένα clue να προχωρήσω! Χτες κάθισα πολλή ώρα μπροστά στον άδειο καμβά αλλά δεν τράβηξα ούτε μια γραμμή με το κάρβουνο που έβαψε μονάχα τα δάχτυλά μου! :)))

      Σου πάει για γραμματέας του Μαζεστίξ! αχαχα!
      Φιλιά!

      Σύρε και γράφε ελεύθερα!

      Διαγραφή
    3. ..θα εχτιζα γεφυρες
      ...οπουδηποτε
      ...ο εαυτος μου
      …δεν παιζει να επαιρνα μονο δυο
      ..αυτη που θα με εκανε δυνατοτερη

      Διαγραφή
  6. Πλάκα έχετε. Σας πέταξε τη μπάλα στο γήπεδο και αρχίσατε να κλωτσάτε. Και επειδή δεν το κατέχετε καθόλου το άθλημα αρχίσατε να πετάτε τη μπάλα στην εξέδρα με ερωτήσεις τύπου "τι οδηγεί τους άντρες στο κέρατο".
    Ο προαστιακός θα έλεγα ή με ταξί. Σας αρκεί;
    Ο άντρας λοιπόν γατάκια ρίχνει κέρατο διότι:
    α) μπορεί
    β) νομίζει ότι μπορεί
    γ) νομίζει ότι δεν θα το μάθουν
    δ) βρίσκει στην άλλη αυτό που δεν βρίσκει σε σένα (πιασάρικο)
    ε) αν σου έφυγε φταις εσύ που δεν μπόρεσες να τον κρατήσεις (χαχα! Ακόμη πιο πιασάρικο)

    (Κλείνω γιατί η άλλη πίσω μου, μού πέταξε την πρώτη παντόφλα)
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Ξανάρθα:
    Αυτό που με απασχολεί είναι ότι ο αρχηγός (επιτέλους) τα ‘φτυσε. Ώρα να τα παρατήσει να αναλάβει κανας άλλος.
    Όποια δεν με ψηφίσει να της γίνουν τα μπιφτέκια κάρβουνο και να της λερωθεί η μπουγάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σου πέταξα τούβλο! Δεν σε βρήκε στο δόξα πατρί; Τι κρίμα ;-) χοχοχο!
      Εγώ ρώτησα γιατί πραγματικά την έχω την απορία! Γιατί δεν ισχύουν πάντα τα α, β, γ, δ και ε σου!

      Και σε τελευταία ανάλυση...ας μην με άφηνε ελεύθερη! Ας πρόσεχε! Αφού άφησε ανοιχτά!!!

      Διαγραφή
    2. Ακυβέρνητε, βλέπω τα αποφεύγουμε τα "Αν..." και καταφεύγουμε στα εύκολα!!!
      Τα "Αν..." δεν είναι μόνο για τον αρχηγό, πρώτα γι' αυτόν βέβαια, αλλά και για άλλους... που έκαναν πως δεν τα είδαν!!!
      Άκου τα μπιφτέκια μας κάρβουνο και η μπουγάδα λερωμένη!!! Για συγκρατήσου λέω 'γω!!!

      Αριστέα, τον πήρε το τούβλο... Άκουσα το "Ωχ, μάνα μου!!! Με έφαγε μπαμπέσικα ένα γατάκι!!".

      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Γαλάτη, συνεχίζω ακάθεκτη απ' ό,τι βλέπεις!
      Θα επανέλθω, ως γραμματέας βεβαίως βεβαίως!!!
      Έχει κέφια η θέμις σήμερα...
      Μούγκα εσύ; Πάρλα εγώ! Πρωτότυπο, ε;;;

      Διαγραφή
    3. Πέτρο, κάτσε καλά, μη σε διαγράψω σαν τον Τατσόπουλο!
      Δεν ψοφάω μωρέ!
      Σιγά μη μου πάρει τη θέση κάποιος που τρώει παντ... -σιγά ρε γυναίκα! μη βαράς- εεε τι έλεγα;
      Α ναι! Σιγά μη μου πάρει τη θέση κάποιος που τρώει παντόφλα.


      Όσο για το κέρατο, θα προσθέσω μόνο πως είναι η ατμομηχανή της ιστορίας.
      Αν δεν υπήρχε κέρατο, δε θα υπήρχε μουσική, θέατρο, βιβλίο και κινηματογράφος.
      Ευλογημένο το κέρατο!
      Ζήτω του!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Μαζεστίξ και καλή χρονιά
    Σήμερα …περίμενα να μας πεις πολλά
    Αλλά εσύ δεν βρίσκεις θέμα :(
    Κύριο θέμα σήμερα που θέλει ανάλυση , είναι εάν ο Τασσόπουλος τώρα που θα φύγει από το Συριζα θα μπορέσει να πηδήσει την υπόλοιπη Αθήνα
    Άλλο μεγάλο θέμα είναι αν όντως είναι μαλακας η προβοκάτορας ,,,η απλά είναι φήμες
    Ένα άλλο θέμα μικρής σημασίας που θα έπρεπε να σε / μας απασχολεί είναι που ήταν χθες ο Συριζα ?
    Γιατί από ότι είδα στο Ζάππειο δεν ήταν αλλά απ ότι πρόσεξα ούτε και στους δρόμους ήταν
    Υπάρχουν κι άλλα θέματα που θα μπορούσες σήμερα να αναλύσεις η να σε / μας απασχολούν …αλλά τώρα μ έχει πιάσει Ξηρό βήχας και πρέπει να την κάνω :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υποθέσουμε πως η μισή Αθήνα που πήδηξε ο Τατσό ήταν οι γυναίκες, τώρα μπορεί να προχωρήσει και στην άλλη μισή που είναι οι άντρες.
      Έτσι μόνο ίσως τον συγχωρήσουν οι συνιστώσες που κάνει τον Γκορμπατσώφ με την Pizza Hut.

      Ο Σύριζα χθες ήταν στο Σκάι και στον Αντ-1.
      Εκεί που είναι κι ο κάθε Έλληνας, μεταξύ μας δηλαδή...

      Πάω να παίξω μπαγλαμά σαν το φίλο το Χριστόδουλα και να γυρίσω κι ένα βίντεο-κλιπ τωρινό, για να μην μπερδεύεται κι η Όλγα που τρέμει...

      Διαγραφή
  8. Γειά χαρά σου Μαζεστίξ. Στην ερώτηση: καλαμπούρι, ή βαριά φιλοσοφία, ο λαός σήμερα απάντησε: καλαμπούρι!
    Γλαύκη, είσαι καλή γραμματειακή υποστήριξη.
    Καλό ξημέρωμα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Τό καλαμποῦρι ἐστί φιλοσοφεῖν".
      Ανέκαθεν θεωρούσα -όπως και οι αρχαίοι- πως η αμπελοφιλοσοφία είναι διεισδυτικότερη από τη φιλοσοφία -σκέτο.

      Διαγραφή
  9. Λοιπον..Αφου διαβασα ολα τα σχολια και..Ξεραθηκα στα γελια...
    ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ...
    Να δωσω μια απαντση ΣΟΒΑΡΗ...Στο αστειο ερωτημα.."Τι οδηγει τους αντρες στο κερατο"[πολυ μου αρεσε το θεμα,θα το κανω και..αναρτηση]
    Λοιπον..Τους αντρες στο κερατο..Τους οδηγουν τα εξης...
    1- Η Γυναικες,μετα την.."πτωση του καστρου" ΑΛΛΑΖΟΥΝ και γινονται...ΦΑΡΔΥΤΕΡΕΣ...Απαιτητικοτερες και..Γρινιαροτερες...
    2-Οι φιλεναδες της γυναικας..Γινονται πιο..Γοητευτικες και δοτικες...[γιατι αυτη..και οχι ΕΓΩ...]
    3-Οι φιλοι του αντρα..ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ τον μουτζωνουν..Γιατι...Ειναι μονογαμικος..Σαν να ειναι..ΑΝΩΜΑΛΟΣ...!!!
    4-Η ΜΑΜΑ του αντρα...Καθε μερα τον βριζει..Που πηγε και σκλαβωθηκε με την..Μπιξα δειξα αυτεινε την τσουλα...!!
    5-ΟΛΕΣ οι συναδερφισσες του αντρα στη δουλεια..Του λενε "εμπιστευτικα"..Οτι..ΚΑΠΟΤΕ..Τον εκαναν κεφι στο παρελθον...!!!
    6- Ο..Προισταμενος,του αντρα...Του λεει.."Δεν πιστευω τωρα που..παντρευτηκες,να λειψεις απο τα.."δικα μας" γλεντια..!!!
    7-Στις συζητησεις της παρεας...ΟΛΟΙ οι αλλοι αντρες...Λενε οτι ειχαν ΠΑΛΙΑ εξοσυζυγικη εμπειρια....
    8-Ο ΠΑΠΑΣ που τον..παντρεψε....Του λεει.."τωρα που παντρευτηκες...Πλεον να σταματησεις τα ξενοκοιτταγματα"...ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΤΑ ΠΡΟΣΧΗΜΑΤΑ...!!!
    9-Γνωριζει και συνανταει γυναικες..Που δεν του εδιναν σημασια...Και ΤΩΡΑ πεφτουν πανω του..Σαν να ΠΑΣΑΛΕΙΦΤΗΚΕ με ΜΕΛΙ...!!!
    ΚΑΙ....
    10-ΤΟΥ ΕΞΗΓΕΙ με λεπτομεριες, η..ΚΟΥΜΠΑΡΑ...ΠΟΣΟ πιο καλος θα ηταν ΑΥΤΟΣ...Αντι του κουμπαρου...!!!


    ΠΟΣΟ να αντεξει κι αυτος λοιπον;;;;
    ΠΟΣΟ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα επιχειρήματά σου περί κεράτου είναι ατράνταχτα και νομίζω πως οι γυναίκες της παρέας έχουν ήδη πειστεί.
      Εγώ συμφωνώ απόλυτα.
      Βέβαια, το 'χεις αναλύσει τόσο καλά το θέμα, ώστε αν το διάβαζε η γυναίκα σου, θα σε κυνηγούσε με τον πλάστη!

      Διαγραφή
    2. Τα είπες όλα, Μαχαίρη μου!!!
      Μιλάς με σοφία πολλές φορές, αλλά και λαϊκά, όπου θα έλεγα εκεί κρύβεται η πιο αληθινή σοφία!
      Πάντα με χιούμορ, απλά και σταράτα.
      Έχω πειστεί, όπως λέει και ο αρχηγός, σίγουρα μετά τα λεγόμενά σου!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    3. Το θεμα ειναι....
      Υπαρχει δρομος..ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΑΤΟ;;;
      Υπαρχει....

      Αλλα ειπα..Θα το κανω αναρτηση...!!

      Διαγραφή
    4. Μαχαίρη μου περιμένω την ανάρτηση σου με ενδιαφέρον μεγάλο! :)))

      Διαγραφή
  10. Γαλάτη, ούτε κουβέντα για τη γραμματειακή υποστήριξη!
    Φοβάσαι ότι θα ζητήσω ποσοστά;
    Αυτοχρήστηκα γραμματέας υποκύπτοντας στις ανάγκες του μπλοκόσπιτού σου...
    Εγώ δεν ήθελα να γράψω τίποτα παραπάνω από τα δικά μου καθιερωμένα και τυπικά σχόλια, αλλά, να, το λυπήθηκα το σπιτάκι!!!
    Είμαι ένα αθώο πλάσμα της πρωτοβάθμιας με ένα μόνο μικρό προβληματάκι, την λίγη παραπάνω φλυαρία μου...
    Γλαύκη

    Υ.Γ.
    Αν φέρω διαφημίσεις (ποιοτικές πάντα), ποσοστά παίζουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω απαντήσει σε όλα τα σχόλια και όλα τα ζητήματα επειδή προσπαθώ να συμμετέχω διακριτικά στη συζήτηση, Γλαύκη.
      Για να γίνει συζήτηση μεταξύ όλων και όχι μεταξύ εμού και των υπολοίπων.
      Εξάλλου, αφού αυτοχρίστηκες γραμματέας και καπάρωσες τη θέση, τότε δε νομίζω πως χρειάζεται επιβράβευση επειδή ασκείς τα... καθήκοντά σου ως γραμματέας!
      Έχεις δει κανένα διευθυντή να σχολιάζει τη γραμματειακή υποστήριξη;
      (Εγώ, ως μεγαλομανής, αυτοχρίστηκα διευθυντής)

      Διαγραφή
    2. Α, αυτοχρίστηκες και διευθυντής, πουλάκι μου!!!
      Ο καλός ο διευθυντής και επιβραβεύει και δώρα γαλοπούλες και κρασιά και εικονίτσες με αγίους μοιράζει στους υφισταμένους του (η περίπτωση αληθινή σε εταιρία που εργάζεται φίλος)!
      Το αντιληφθήκαμε κ. διευθυντά μας ότι θέλατε να είστε διακριτικός, αλλά ο ρόλος που ανέλαβα απαιτεί να σε τσιγκλάω, ε, ενοχλώ ήθελα να πω! Αυτό δεν κάνει η γραμματειακή υποστήριξη;;;
      Τα μισθά μου κ. διευθυντά ... και δεν χάνουμε το χιούμορ μας!!!

      Γλαύκη

      Διαγραφή
    3. Δεν έχει μισθό.
      Ένεκα κρίσεως...

      Διαγραφή
  11. Βρε βρε βρε....καταλήξαμε να μιλάμε για το κέρατο βλέπω! Λοιπόν εγώ που είμαι πρακτικός άνθρωπος έχω να σας πω τα εξής κορίτσια:
    Το κέρατο έχει και τα πλεονεκτήματα του! 1. Δε σε πρηζει για σεξ όταν "έχεις πονοκέφαλο", 2. Επειδή το παίζει γκόμενος προσέχει τον εαυτό του και δε γίνεται λαπας. 3. Όταν το μάθεις, τον γεμίζεις με τόσες τύψεις και ενοχές που γίνεται αλοιφή ο κύριος, πιο τρυφερός κι απ'την καρδιά ενός μαρουλιου, ξεχνάει τις τσιγκουνιές και σε γεμίζει δώρα. Κι αν τολμάει ας πει κουβέντα! Γιατί καλή η γκόμενα αλλά κανένας άνδρας δε θέλει να χάσει τη θαλπωρή της οικογενειακής ζωής! Μοναδική προϋπόθεση: τα λεφτά να φέρνει στο σπίτι!
    Μη χολοσκάτε λοιπόν κι αναφωνήστε όπως ο Μαζεστίξ: ζήτω το κέρατο! (γιατί όλα τα νομίσματα έχουν δύο όψεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι μπράβο!
      Επιτέλους λίγη λογική!
      Το κέρατο είναι ευεργετικό!
      Ξανακάνει τον άντρα έτσι όπως ήταν όταν τον πρωτογνωρίσατε!
      Κι εσείς οι αχάριστες αντί να πείτε και κάνα ευχαριστώ...

      Διαγραφή
  12. Ότι θα άνοιγα τους ασκούς του Αιόλου , ούτε που το είχα φανταστεί!
    Με κάλυψε απόλυτα ο Μαχαίρης γιατί ήταν καθ'όλα αναλυτικός!
    Σοφία μου χωρίς παρεξήγηση προτιμώ τις εξηγήσεις του Μαχαίρη καθώς δεν έχω πονοκεφάλους ποτέ ( ως τώρα τουλάχιστον στα 43 και μισό μου) , ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα δώρα, δεν είναι απαραίτητα συν για μένα αυτού του είδους η οικογενειακή θαλπωρή ( για αυτό εξάλλου δεν την έχω στη ζωή μου) και τέλος τα λεφτά στο σπίτι τα φέρνω εγώ και δεν έχω υποχρέωση σε κανέναν! Το μόνο που πρέπει να τονίσω είναι ότι κρυώνω τα χειμωνιάτικα βράδια για αυτό βολεύομαι με ζεστές κάλτσες! αχαχα!

    Έχω όμως κι άλλο ένα θέμα προς συζήτηση...
    Ο άντρας αυτός που ρίχνει το κέρατο, πόσο μπορεί να το ανεχτεί από τη γυναίκα του;




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνηθως, φιλη μου.airis...Αυτος που κερατωνει....
      ΝΟΜΙΖΕΙ οτι αυτος ειναι..Ξεχωριστος..Και ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ..Η αλλη...ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ....!!

      Διαγραφή
    2. Αααα, Αριστέα, όλα κι όλα!
      Άλλο το 'να κι άλλο τ' άλλο!
      Άλλο το κέρατο του άντρα και άλλο της γυναίκας.
      Ε όχι και να μας πούνε κερατάδες!
      Σε παρακαλώ!

      Πέρα απ' την πλάκα, εμένα το κέρατο είναι κάτι που δε με πειράζει τόσο όσο άλλα θέματα.
      Δεν είναι ο Νο1 λόγος χωρισμού.
      Δεν πιστεύω στη μονογαμικότητα.

      Διαγραφή
  13. Καθίστε αναπαυτικά. Θα κάνω δηλώσεις.

    Γλαύκη μου: ο εν λόγω τσίπης ούτε να σου δώσει φράγκο πρόκειται, ούτε ευχαριστώ δεν θα σου πει για να μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα και ζητάς ελευθέρας και μεταγραφή.

    Σοφία μου: έθεσες το θέμα στην σωστή του βάση. Το κέρατο ασφαλώς και έχει πλεονεκτήματα, εκτός αν αγόρασες πρόσφατα καπέλο γιατί θα το φάει η ντουλάπα. Ο μπερμπάντης/καρμοίρης θα χώσει βαθειά το χέρι στη τσέπη έως φόδρας για να εξιλεωθεί. Θα σταματήσει τις γυφτιές και θα θέλει να σε κάνει αρχόντισσα σε σημείο όλες οι άλλες (που δεν ξέρουν) να σε ζηλεύουν. Στις εποχές της κρίσης που ζούμε θα φτάσει η ώρα που όλες θα επιζητείτε το κέρατο!

    Αριστέα μου: στο παρόν κατάστημα θα προσέχεις τι λες. Όταν βάζεις "λέξεις κλειδιά" του στυλ "κέρατο", "Ολυμπιακός", "Τατσόπουλος" κλπ δεν μπορείς να είσαι ποτέ σίγουρη για το τι θα αντιμετωπίσεις!
    ΥΓ1: Οι ζεστές κάλτσες είναι μια καλή λύση. Δεν έχεις και πεθερά.
    ΥΓ2: Να προσέχεις πολύ όταν μιλάς για κέρατο από την πλευρά της γυναίκας. Η 17Ν δεν έχει παραδώσει όλο τον οπλισμό της…!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου, φράγκο σίγουρα δε θα δω!
      Όσο για το "ελευθέρας", τι να την κάνω, αφού ως άστεγη καταληψίας κάνω κατάληψη και ό,τι μου 'ρθει μέχρι να καλέσει ο οικοδεσπότης τα ΜΑΤ!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Συγνώμη, εγώ είμαι ο τσίπης;
      Εγώ προσέφερα εργασία!
      Ο μισθός δεν έχει σημασία.
      Άλλοι πληρώνουν για να δουλέψουν.
      Κι εγώ που προσφέρω θέση τσάμπα τα ακούω κι από πάνω...
      Αίσχος!

      Διαγραφή
    3. Ευτυχώς δεν είπα εγώ το ""τσίπης" (σαν τους μαθητές κάνουμε)!
      Εσύ πρόσφερες θέση τσάμπα και δεν έστειλες τα ΜΑΤ, ενώ εγώ έκανα κατάληψη, δηλαδή, ο καθένας το δικό του κουμάντο και για τα δικά του συμφέροντα! Σωστά;
      Οπότε μην αγχώνεσαι όλοι είναι ικανοποιημένοι, ακόμα και ο Ακυβέρνητος, καθώς βρήκε την ευκαιρία να στην πει άλλη μία...!!!

      Λοιπόν, θα σκεφτούμε τίποτα, για να βγάλουμε κανένα φράγκο και να μοιραστούμε τα κέρδη;
      Εσύ, επειδή, έχεις το σπίτι θα πάρεις μεγαλύτερο μερίδιο κι εγώ θα βάλω πιο πολλή δουλειά - με όχι πολύ μικρότερο μερίδιο βεβαίως!
      Τι λες;
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  14. Ένας τζέντλεμαν στην σημερινή εποχή φροντίζει :

    - να αγαπά και να σέβεται την οικογένειά του και να λειτουργεί αποδίδοντας τα απαραίτητα και πανδήμως αποδεκτά τόσο προς τη σύντροφό του όσο και προς τα παιδιά του.....
    - να αγωνιά και να αγωνίζεται για την πρόοδο στο στενό του περιβάλλον καθώς και στον ευρύτερο Κοινωνικό του περίγυρο. Κοινώς ποτέ δεν τα παρατάμε....

    - τέλος να επιτυγχάνει (ενίοτε...) να έχει "ερωτική" συνεύρεση με ταίρι (=δηλωτικό και διάρκειας) δίχως να αφήνει το αποτύπωμά της "σχέσης" να επικυριαρχεί στη ζωή του.

    Τόσο απλά είναι που νομίζω δεν χρειάζεται καμμία επεξήγηση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παραφράζοντας τον τίτλο παλιάς ταινίας του Στάθη Ψάλτη, ρωτώ κι εγώ "κλεφτρόνι ή τζέντλεμαν;"
      Τι τελικά προτιμά μια γυναίκα;
      Τείνω να πιστέψω το δεύτερο.

      Διαγραφή
    2. Καλοί οι τζέντλεμαν, αλλά τα κλεφτρόνια πολλές φορές είναι πιο τίμια και ειλικρινή απέναντι στους άλλους!
      Ο όρος τζέντλεμαν έχει χάσει σήμερα την αληθινή του σημασία και θεωρείται ως άτομο που μένει μόνο στους τύπους και ξεχνά την ουσία και συνήθως είναι γεμάτο υποκρισία.
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Εδώ δεν είμαι γραμματέας, συμμετέχω στη συζήτηση...

      Διαγραφή
  15. Α ρε γαλάτη, έγραψες μ αυτή σου την ανάρτηση.
    Ως δια μαγείας έμειναν πίσω όλα όσα κλπ κλπ της χώρας τα τελευταία 3-4 χρόνια και πήρε μπρος η γυναίκα κι οι ανασφάλειές της.
    Κέρατο.
    Τι ζόρι τραβάνε οι γυναίκες μ αυτό;
    Θα δικαιολογούσα την γκρίνια και την απογοήτευσή τους απ τον σύντροφό τους, σε μια και μοναδική περίπτωση.
    Αν το κέρατο τότρωγαν από άλλον άντρα. Αν δηλαδή ο καλός τους γούσταρε άλλα γούστα.
    Αφού δεν συντρέχει λοιπόν (όπου δεν συντρέχει) αυτή η προϋπόθεση, τι ζόρι τραβάτε οι γυναίκες δεν καταλαβαίνω.
    Με άλλες γυναίκες δεν πάει ο προκομένος σας;
    Άρα, συμμετέχουν γυναίκες. Κακές, ανάλγητες, αντροχωρίστρες, ζηλιάρες φιλενάδες και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο.
    Προς το ο οδυρμός ο σεξιστικός λοιπόν;
    Οι άντρε έτσι, οι άντρρες αλλοιώς...
    Μα με γυναίκες δεν πάνε; Με άλλες γυναίκες. Με άτομα του ιδίου φύλου με σας. Που ούτε σας συμπονέσανε, ούτε σας σκεφτήκανε, ούτε και πρόκειται, τον κώλο σας να χτυπάτε κάτω.
    Το ίδιο φύλο με σας, που σας διαλύει την οικογένεια, τα παιδιά και τα όνειρά σας.
    Που γουστάρει αυτόν που εσείς είτε έχετε απαξιώσει κι αυτές βλέπουν αυτό που είχατε και δεν ξέρατε την αξία του, είτε τον είχατε στη διαφήμιση και προκαλέσατε τον φθόνο και την αιτιολογία να του την πέσουν οι φιλενάδες ή οι ξένες και να σας τον απαλλοτριώσουν.
    Κατά τα άλλα, οι άντρες φταίνε, τα γουρούνια!
    Μπά;
    Για μαλάκες μας έχετε;

    Κι όπως έλεγε οι μεγάλη κατερίνα Γώγου...
    "...αυτά τα ολίγα για την αποκατάσταση του μαύρου"

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν δυο φίλες φαγωθούν για τον γκόμενο, στο τέλος αεροφιλιούνται σταυρωτά, φεύγουν αγκαζέ και λένε με ύφος "΄ολοι οι άντρες είναι γουρούνια, χρυσή μου"

      Διαγραφή
    2. οπα ρε παιδια μην τα κανουμε ολα ισωμα!ο τριτος ανθρωπος, ο ξενος οφειλει να σεβαστει και να πονεσει για σενα και να σκεφτεο μη σου διαλυσει τη ζωη η ο συντροφος σου ππυ υποτιθεται σε αγαπαει και σε νοιαζεται;
      περαν του ηθικου κομματιπυ, ποτε δε φταιει ο τριτος ανθρωπος για το κερατο,η ευθυνη βαρυνει αππκλειστικα το ζευγαρι.

      Διαγραφή
    3. Χριστίνα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!

      Διαγραφή
    4. πεταλουδίτσα

      Δεν αναφέρομαι αόριστα στον "τρίτο" άνθρωπο.
      Έχει να κάνει αποκλειστικά με το εμείς οι γυναίκες κι εσείς τα γουρούνια.
      Αφού λοιπόν "εσείς" οι γυναίκες, οι κοινωνική ομάδα αν θέλεις τάχετε βρεί τόσο καλά μεταξύ σας όσον αφορά εμάς τα γουρούνια, θάπρεπε να μην σας ενοχλεί, αντιθέτως να συμπαραστέκεστε σ αυτή που σας κλέβει τον άντρα;
      Κι ακολούθως, ο άλλος είναι ο κακός της ιστορίας;
      Πολύ βολικό, δεν βρίσκεις;

      mbiker

      Διαγραφή
    5. Εγώ πιστεύω ότι για το κέρατο δε φταίει ούτε ο 1ος ούτε ο 2ος ουτε ο 3ος άνθρωπος, αλλά η ίδια η φύση.
      Και, όλα κι όλα, με τη φύση δε τα βάζω!

      Διαγραφή
  16. Πολλά είπατε και βαριέμαι να τα διαβάσω. Και είμαι και πτώμα. Θελε άδεια. Είμαι κουρασμένη.
    Σας φιλώ όλους.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελείωσε η άδεια.
      Πάρε θέση!
      Υπάρχουν θέματα.
      :-)

      Διαγραφή
  17. Αριστέα, επειδή έχασα το μπούσουλα απαντάω από δω κάτω. Όταν μια γυναίκα λέει ότι έχει πονοκέφαλο δεν κυριολεκτεί απαραίτητα. Μπορεί να σημαίνει "είμαι κουρασμένη" ή "δε γουστάρω γιατί με ξενερώνεις με τις μ@##$@ς που κάνεις". Αυτού του είδους η θαλπωρή ασφαλώς και δεν αφορά καμία γυναίκα. Αφορά όμως πάρα πολλούς άνδρες που θέλουν και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Όταν ένας άνδρας από εκεί που ήταν χύμα αρχίζει να στολίζεται, ν' αρωματίζεται, να ζυγίζεται, την έχει κάνει την κουτσουκέλα ή ετοιμάζεται να την κάνει.
    Γι' αυτό δε συμφωνώ με την ανάλυση του Μαχαίρη. Παρόλο που κάνει χιούμορ και ξέρω πόσο αγαπάει τη γυναίκα του, αναπαράγει δύο (εσφαλμένα κατά τη γνώμη μου) στερεότυπα: 1. Η απιστία για τον άνδρα είναι αυτονόητη, σχεδόν κανόνας άρα αναμενόμενη άρα συγχωρητέα όπως οι ζαβολιές των παιδιών και 2. Όποια γυναίκα πει μια καλημέρα ή τέλος πάντων φέρεται ευγενικά σ' έναν άνδρα, του την πέφτει (μα τόσο ψώνια πια!). Αφού λοιπόν η απιστία του άνδρα είναι τόσο δεδομένη, γιατί είναι ανήθικο για μια γυναίκα να την εκμεταλλεύεται προς όφελός της; Γιατί περιμένουμε από τη γυναίκα να πέσει στα πατώματα;
    Στο τελευταίο σου ερώτημα, δε νομίζω κανείς άνδρας να ανέχεται την απιστία της γυναίκας, εκτός αν οι άνδρες της παρέας έχουν διαφορετική γνώμη (θυμήθηκα τώρα και την ταινία του Λογοθετίδη "Όταν λείπει η γάτα")
    Πέτρο, το καπέλο μου μια χαρά μου κάθεται στο κεφάλι μέχρι στιγμής και δεν είναι και ψηλό.
    Μαζεστίξ, η μονογαμικότητα είναι δύσκολη υπόθεση και για τις γυναίκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Σοφία μου και καλά κάνεις κι απαντάς εδώ γιατί όντως γίνεται της τρελής παραπάνω!
      Το ότι κατανοώ τις εξηγήσεις του Μαχαίρη δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με τη λογική τους! αχαχα! Και για μένα είναι εσφαλμένα τα πρότυπα όμως ισχύουν κι εξηγούν πολλά!
      Να κατανοήσω προσπαθώ. Πώς περνούν τα πρότυπα από γενιά σε γενιά και πόσο είναι από τη φύση του άντρα αναγκαίο το κέρατο. Το θέμα ξεκίνησε γιατί ψάχνω ερμηνείες της συμπεριφοράς και της σκέψης... αντρών και γυναικών.

      Τους τελευταίους μήνες βρίσκομαι στη δουλειά μου με τρεις άντρες ( μόνη γυναίκα) τριών διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και παρατηρώ, ακούω και προσλαμβάνω πληροφορίες που δημιουργούν προβληματισμούς γύρω από αυτά τα θέματα.
      Για αυτό και περιμένω την ανάρτηση του Μαχαίρη!


      Όσο για τους πονοκεφάλους φυσικά και κατάλαβα τι εννοούσες, απλά θεωρώ ότι αυτή τη δικαιολογία την πρόβαλε η γιαγιά μου η μαμά μου η θεία μου.... Εγώ προσωπικά θεωρώ πιο αληθινό δεν θέλω απόψε για αυτούς τους λόγους.....
      Κι αυτό νομίζω ότι σηκώνει τη συζήτηση του!

      Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

      Διαγραφή
    2. Η μονογαμικότητα είναι δύσκολη υπόθεση και για τις γυναίκες, αλλά... εγώ είμαι άντρας!
      Και τελοσπάντων, επειδή όπως λέω και πιο πάνω, θεωρώ πως ο άνθρωπος είναι φυσικό να νιώθει σεξουαλική έλξη και για άλλα άτομα πέραν του συντρόφου του, γι αυτό και δεν τραβάω ιδιαίτερο ζόρι με τις λεγόμενες "αρπαχτές". Έτσι κι αλλιώς είναι κάτι που δεν μπορείς να ελέγξεις, να διαπιστώσεις η να σταματήσεις.
      Απιστία δεν είναι να πας με άλλον μια νύχτα.
      Απιστία είναι να κάνεις παράλληλη σχέση με άλλον.
      Διότι στην πρώτη περίπτωση είναι απλή ικανοποίηση σεξουαλικών ορμών.
      Στη δεύτερη είναι απόρριψη του συντρόφου σου.

      Διαγραφή
    3. Το να πάει η γυναίκα με άλλον σε σχέση ή σε ξεπέτα, είναι απιστία.
      Το να πάει ο άντρας με άλλη, είναι κάλεσμα της φύσης.
      Ο,τιδήποτε διαφωνία, είναι εκ του πονηρού και δεν φτάνει που βγήκανε απ την κουζίνα, ξεσαλώσανε και έχουν και άποψη.
      Και δικαιώματα. Και παράλληλες σχέσεις. Και κοιλιακούς. Αλλωνών, γιατί ο ένας και μοναδικός δικός μας, δεν εμπνέει.
      Χάλασε ο κόσμος, η παράδοση, η αντρική υπεροχή.
      Που πάμε....

      :-P

      mbiker

      Διαγραφή
    4. Μαζεστίξ και mbiker
      Μέχρι τώρα δεν ασχολήθηκα με το θέμα της απιστίας, όπως οι περισσότεροι που κόλλησαν! Μάλλον είναι φλέγον θέμα απ' ότι φάνηκε!!!
      Όμως προκαλείτε ο αντρικός πληθυσμός εδώ μέσα με τα κολλήματά σας!!!
      Στο κάλεσμα της φύσης μόνο οι άντρες έχουν δικαίωμα;
      Πολύ εγωιστικό και ρατσιστικό ακούγεται. Μήπως πρέπει να καθόμαστε και σε διαφορετικά παγκάκια, όπως στη Ν. Αφρική;
      Τι πάει να πει "αρπαχτή" ή παράλληλη σχέση;
      Από τη στιγμή που κοιτάξεις ή σκεφτείς κάτι άλλο παραδέχεσαι σίγουρα τη φύση σου ως ον που δεν γεννήθηκε μονογαμικό. Τα υπόλοιπα είναι υποκρισία.
      Στην περίπτωση των παράλληλων σχέσεων τα πράγματα είναι σοβαρότερα και από τη στιγμή που πάλι το έχεις σκεφτεί και μόνο σημαίνει ή ότι απορρίπτεις συμπεριφορές ή στοιχεία του συντρόφου σου ή δεν έχεις εμπειρίες κι αυτά τα απωθημένα σχεδόν πάντα ζητούν ικανοποίηση ή έχεις περάσει σε άλλη φάση εξέλιξης από αυτή που βρίσκεται ο σύντροφός σου και γίνεται πιο δύσκολη η συμπόρευση ή τελικά μπορεί να ερωτευτείς από εκεί που δεν το περιμένεις ανακαλύπτοντας πλευρές του εαυτού σου που δεν τους είχε δοθεί η ευκαιρία να φανούν για διάφορους λόγους. Δεν τους αναφέρω, γιατί θα γράψω έκθεση ιδεών στο τέλος!!!
      Πολύ συχνά οι περισσότεροι απορρίπτουμε πολλές πλευρές του εαυτού μας και κάποιες ανάγκες μας, για να είμαστε σύμφωνοι με τις κοινωνικές συμβάσεις και να μη φαινόμαστε στα μάτια των άλλων σαν UFO. Τότε όμως έρχεται η μη αποδοχή αυτού που πραγματικά είμαστε και τελικά η δυστυχία μας, στην οποία κλείνουμε τα μάτια και υποκρινόμαστε ότι δεν υπάρχει!

      Αμ, την έκανα την έκθεση ιδεών...
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    5. Τελικά τη μόνη πλευρά του εαυτου σου που αναγνωριζεις και αποδέχεσαι, όπως φανταζομαι και πολλοί από τον αντρικό πληθυσμό εδω, ειναι αυτη του "γουρουνιού". Εξάλλου βολεύει! Η ταμπελιτσα ειναι εύκολη υπόθεση και ξεμπερδεύεις.
      Το θέμα ειναι μην σε καψει στο ψησιμο η π$%#@# που ονειρεύεσαι!
      Κρίμα, γιατί προέρχεσαι και από καλή μεριά του ζώου!

      Το διασκεδάζεις προκαλώντας, Γαλάτη!
      Εμείς να δεις...
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Όσο το σκέφτομαι, μάλλον λάθος ζώο εχεις επιλέξει.
      Πιο πολύ σου ταιριάζει ο "ημίονος"... μια και επιμένεις πως έχεις πάντα δίκιο! Μήπως σου έχουν βάλει και παρωπίδες;
      Το θέμα είναι ότι αυτό το ζώο δεν τρώγεται, βρε άνθρωπε!!!

      Διαγραφή
    6. Ο Mbiker τα γράφει, εγώ τ' ακούω;;
      Εγώ τι είπα ο καψερός; Απλά ότι συμφωνώ μαζί του!
      Mbiker εμφανίσου και δώσε επιχειρήματα!

      Όσο για την ταμπέλα, αν βολεύει γιατί να μη τη χρησιμοποιούμε;

      Διαγραφή
    7. Ε, όχι και καψερός! Αθώο πλασματάκι! Το καημένο!
      Τι μας λες;
      Βρε, άσε τις ταμπέλες για το σούπερ μάρκετ!!! Αλλιώς πάρε θέση σε καμιά βιτρίνα εκεί! Χα!
      Σου τελειώσανε τα επιχειρήματα και ζητας ενισχύσεις,ε;
      Θα 'ρθει και ο ομόφυλός σου, μην ανησυχείς! Δεν χάνει το πανηγύρι!!!
      Είναι θέμα ηθικής, όπως λέει και η Γλαύκη!!! Τι μόνο ο Αριστοτέλης είπε...
      Εσύ καλά κάνεις και τον αναφέρεις πού και πού, δουλειά σου είναι!!!
      Τώρα πώς συνδυάζεται το γουρούνι, ο ημίονος και ο Αριστοτέλης, ο θεός Απόλλωνας το ξέρει!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    8. Γλαύκη

      Σε τι ακρβώς διαφωνείς;
      Μας λέτε ή οχι γουρούνια;
      Αφού θα μας πείτε που θα μας πείτε, γιατί να μην τ ακούσουμε δικαιολογημένα;

      mbiker

      Διαγραφή
    9. mbiker
      Δε συνηθίζω αυτούς τους χαρακτηρισμούς. Είναι πολύ κοινότυποι!
      Σε τι διαφωνώ το γράφω παραπάνω και δεν είναι σωστό να επαναλμβάνομαι. Διάβασέ τα, αν σ' ενδιαφέρει.
      Όσο για τα επιχειρήματά σου, δεν είδα κανένα!
      Τι έγινε, μας τελείωσαν;
      Γλαύκη

      Διαγραφή
  18. Θα συμφωνήσω με όλους τους άντρες της παρέας διότι μόνο αυτοί έχουν δίκιο, πως να το κάνουμε.
    Μια ερώτηση μόνο: οι σύντροφοί σας διαβάζουν τι γράφετε εδώ μέσα ή τα λέμε για να περνάει η ώρα;

    Μαζεστίξ: Έγραψες στο άρθρο ...τίποτα και εξελίχθηκε σε μεγάλη φασαρία. Μην αλλάξεις δόλωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μη διαβάζουν, διότι τελικά η ιδέα μου να μη γράψω τίποτα θα φέρει διαζύγια...

      Διαγραφή
  19. Ζητω το καλεσμα της φυσης εχω να πω...Απ την αλλη...δε διαφερουμε σε τιποτα απο τα ζωα;(ασχετως φυλου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαφορά μας απ' τα ζώα σ 'αυτό το θέμα είναι πως ποτέ η σκυλίτσα δε θα δικαιολογηθεί στο σκύλο που θα τη βρει καβάλα με το "δεν είναι αυτό που νομίζεις"

      Διαγραφή
  20. vaso kapsalh

    Αν διαφέρουμε;
    Γιατί, γουρούνια δεν είμαστε; Τουλάχιστον να διακαιώσουμε τον χαρακτηρισμό.
    Ξέρεις τι είναι να σε κατηγορούν άδικα; Ε, τουλάχιστον, μας λέτε που μας λέτε ετσι, να μην σας απογοητεύσουμε.
    :-P

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. κατσε βρε παλικαρι μου και τα δυο φυλα εχουν χαρακτηρισμους για την αλλη πλευρα.αν πρεπει να δικαιωνετε το χαρακτηρισμο γουρουνια για το κερατο τοτε τι σας ενοχλει η γυναικεια απιστια αφου κατα τους αντρες ολες ειμαστς π....νες; μην το παρεις στραβα δεν ειναι εριατικο το σχολιο,απλα λεω οτι και τα δυο φυλα βρισκουν την ευκολη λυση ατο ομαδικο τσουβαλιασμα για να μην κανουν την αυτοκριτικη τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οι γενικεύσεις "γουρούνια-πουτάνες" μπορεί να μην ισχύουν, αλλά σίγουρα εκπληρώνουν κρυφές επιδιώξεις:
    Κάθε γυναίκα ονειρεύεται ένα γουρούνι να την πει πουτάνα.
    Και κάθε άντρας ονειρεύεται μια πουτάνα να τον πει γουρούνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Η αμπελοφιλοσοφία σου θερίζει και πάλι: "Δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά στην Κηφισιά, στο Σούνιο... Πώς θα περάσει και τούτη η χρονιά μέχρι να φύγουν τον Ιούνιο...;"...αν κατάλαβα καλά το νόημα της (ένεκα η ρίζα και το προχωρημένο της ώρας)...τον Ιούνιο θα λυτρωθούμε κατά κάποιο τρόπο;; Απ΄το στόμα σου και στου ψηφοφόρου το αυτί!
      2) Πας πάλι για κατοστάρα στα σχόλια;; Ευκολάκι το κόβω!
      3) Απορώ γιατί κουράζονται τόσο τα παιδιά, αφού στο τέλος εσύ έχεις το απόλυτο δίκιο, αρκεί να θέλει κανείς να το (σε) παραδεχτεί: "Κάθε γυναίκα ονειρεύεται ένα γουρούνι να την πει πουτάνα. Και κάθε άντρας ονειρεύεται μια πουτάνα να τον πει γουρούνι"... Πόσο μπροστά είσαι ρε άνθρωπε;;...!!

      Διαγραφή
    2. 1) Τα ευκόλως εννοούμενα...
      2) Μπααα, δεν βαράμε κατοστάρι ποσοτικώς. Αλλά ποιοτικώς... σκίζουμε! Την έχω απολαύσει όσο λίγες αυτήν την ανάρτηση
      3) Δεν είμαι "μπροστά" άνθρωπος. Είμαι απλώς γουρούνι...

      Διαγραφή
    3. 1) Ουφ! Κι είχα φοβηθεί προς στιγμήν πως η βαφή είχε περάσει από μέσα...
      2) Πως να μην την έχεις απολαύσει;; Ξέρεις τι είναι να βάζεις τους άλλους να αυτοσχεδιάζουν και τελικά να έρχονται στα λόγια σου;; Χαχα!
      3) Γιατί βιάζεσαι να το πεις από μόνο σου αγόρι μου πως είσαι γουρούνι;; Αν κάνεις υπομονή, αργά ή γρήγορα θα βρεθεί μια πουτάνα να σου το πετάξει κατάμουτρα και θα 'στε και οι δυο σας ευχαριστημένοι! (εκτός κι αν στο έχει επιβεβαιώσει ήδη!)

      Διαγραφή
    4. 1) Ηλίου σβησθέντος, πάσα γυνή ξανθιά.
      2) Έχεις ανακαλύψει το μυστικό μου σχέδιο!!!
      3) Έχω επιβεβαιωθεί ήδη και κυκλοφορώ σεσημασμένος.
      Το θέμα είναι ποια θα καταφέρει να κάνει το γουρούνι να έχει γεύση μπριζόλας.
      Στο μαγείρεμα είναι το θέμα και όχι στο ζώο...

      Διαγραφή
    5. "Σκληρό ζώον κύριε διευθυντά μου! Πέντε ώρες το έβραζα!"

      Διαγραφή
    6. χοχοχοχο!
      Άργησες να μπεις στο παιχνίδι καλή μου Τζόαν αλλά του έδωσες και κατάλαβε!
      Ήρθα προς βοήθεια!
      Στο κατοστάρι εννοούσα γιατί α) ο Μαζεστίξ δεν τη χρειάζεται και β) όπως είπες κι εσύ στο τέλος έχει πάντα δίκιο!

      Καλημέρες!

      Διαγραφή
    7. Πέτρα, "Αμ σ' έφαγε ο λαγός, δεν τον έφαγες!"

      Αριστέα, άρχισες κι εσύ το δούλεμα;;;

      Διαγραφή
  23. Καμιά από τις γυναίκες εδώ μέσα δεν σας είπε γουρούνια.Εσείς σπεύσατε να υιοθετήσετε τον όρο! (Σε μια κρίση αυτοκριτικής να υποθέσω;)
    Για το μαγείρεμα όμως θα συμφωνήσω...σε χαμηλή φωτιά μην τρομάξει το ζώον και σηκωθεί και φύγει και με τις ανάλογες δόσεις αλατοπίπερου και που θα πάει; Θα μαλακώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 80 σχόλια!!! Μπράβο! Λοιπόν φαίνεται, ότι η προαιώνια κόντρα Αδάμ - Εύας, είναι ένα αγκάθι που πονάει περισσότερο από τα λοιπά ακανθώδη θέματα της εποχής.
    Φίλοι, η ερωτική απιστία δεν είναι τίποτε περισσότερο ή λιγότερο από μία απάτη. Εκτός κι αν μιλάμε για σχέση που βασίζεται σε αμοιβαία συμφωνία σεξουαλικής ελευθεριότητας (εγώ δεν έχω συναντήσει τέτοια συμφωνία) όλες οι άλλες ερωτικές σχέσεις κάποιας διάρκειας, υπόσχονται μονογαμικότητα. Όπου, εξαπατούν τον εαυτό τους και τον άλλο, είτε πριν την απιστία, λέγοντας ότι αυτή δεν θα συμβεί, είτε μετά ισχυριζομενοι ότι δεν έγινε και τίποτα. Ασφαλώς και είμαστε άνθρωποι. Ασφαλώς και έχουμε ζωώδεις ορμές. Έχουμε όμως και κάτι παραπάνω (πες το ηθικό υπόβαθρο, ή μπέσα) που οφείλει να μας κάνει να πούμε στο σύντροφο : Ξέρεις κάτι; Έχω αρχίσει να ξενερώνω μαζί σου και μου ρχεται να ξενο..... Μήπως πρέπει να κάνουμε κάτι γι αυτό;
    Κάθε τι άλλο, δεν διαφέρει, στην καλύτερη περίπτωση, από το να κλέβεις μια τυρόπιτα κάθε φορά που σου κάνει κέφι για τυρί.
    Θα έλεγα κι άλλα, αλλά την γλιτώσατε, γιατί ξεκίνησε ο Μαχαίρης σειρά "κερατοαναρτήσεων", από τις οποίες η πρώτη με κάλυψε ήδη.
    Για σου Αρχηγέ με τα πολλά παράσημα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σοφία, δεν είναι αυτοκριτική.
    Όπως λέμε και παραπάνω, αφού μας τη φοράτε την ταμπελίτσα του "γουρουνιού"και αφού μπορεί να χρησιμεύει κιόλας για να μας διευκολύνει τη ζωή, γιατί να μην τη χρησιμοποιούμε;
    Τι είμαστε; Κορόιδα είμαστε για να προσπαθούμε τις καλές μέρες να αποδεικνύουμε ότι είμαστε κουτάβια σπιτικά και τις στραβές μέρες να ανακηρυσσόμαστε γουρούνια;
    Ε λοιπόν, αφού θα υποστούμε που θα υποστούμε τις συνέπειες της ταμπέλας τις κακές μέρες, τότε εύλογα δικαιούμαστε να απολαύσουμε και τις ευεργετικές επιδράσεις της ταμπέλας τις καλές μέρες!
    Αμ πως;


    Άννα, η μονογαμικότητα είναι το κατά συνθήκην ψεύδος που πρέπει να πουν τα ζευγάρια και στον εαυτό τους και κυρίως στον άλλον για να προχωρήσουν σε μια σχέση.
    Στην πραγματικότητα, όπως λέει κι ο Αριστοτέλης, τις ηθικές ιδιότητες μπορείς να τις διαμορφώσεις όπως θέλεις με την συνεχή εξάσκηση και επανάληψη, αλλά τις φυσικές ιδιότητες δεν μπορείς να τις ανατρέψεις.
    Δηλαδή αφού μια πέτρα έχει από τη φύση της την ιδιότητα να πηγαίνει προς τα κάτω (σ.σ. βαρύτητα), όσες φορές κι αν δοκιμάσεις να τη ρίχνεις προς τα πάνω, τελικά προς τα κάτω θα πηγαίνει πάντα.
    Άρα, εάν και εφόσον αποδεχόμαστε ότι η τάση για σεξουαλική ικανοποίηση είναι μια φυσική ιδιότητα (και ανάγεται στα ένστικτα), τότε δεν μπορούμε να ανατρέψουμε τη φυσική τάση του ανθρώπου να ικανοποιεί αυτή τη φυσική του τάση.
    Η σύναψη σχέσης είναι συμπεριφορά και επομένως ανάγεται στις ηθικές ιδιότητες και άρα μπορεί να διορθωθεί, να ελεγχθεί και να βελτιωθεί ως συμπεριφορά.
    Η σεξουαλική ικανοποίηση όμως είναι ένστικτο και ανάγεται στις φυσικές ιδιότητες και υπόκειται στον παραπάνω νόμο της αδυναμίας ανατροπής των φυσικών ιδιοτήτων.

    (αυτό που όταν λέω κάτι, πετάω κι ένα βαρύγδουπο "όπως είπε κι ο Αριστοτέλης"... πολύ μ' αρέσει!)
    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ... Στρίβειν δια του Αριστοτέλους, Αρχηγέ;;

      Διαγραφή
    2. Και, μιας και παίζουμε παιχνίδι ερωτήσεων : Οι ηθικές ιδιότητες, έχουν σκοπό να τιθασεύσουν τις φυσικές, ή όχι; Τι αναφέρει επ αυτού ο Αριστοτέλης (και τι ο Μαζεστίξ;); Με άλλα λόγια, είναι φυσικό, μόλις πειναμε να τρώμε οτιδήποτε βρούμε μπροστά μας (δικό μας ή όχι), μόλις οργιζομαστε να ρίχνουμε μπουνιές και μαχαιριές και μόλις καυ.... με, να ικανοποιούμαστε οποτεδήποτε, οπουδήποτε με οτιδήποτε;

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Το λοιπόν, σύμφωνα με τον Μαζεστίξ, οι φυσικές ιδιότητες μπορούν μεν να κουλαντρίζονται από τις ηθικές, αλλά δεν μπορούν να ανατραπούν.
      Η αισθητική, ως ηθική ιδιότητα, είναι ίσως αυτή που ξεδιαλέγει πού, πώς και πότε ικανοποιούμε τις φυσικές μας ορμές.
      Δηλαδή, για να μιλήσουμε ανοιχτά και χωρίς παρεξήγηση, δεν είναι ότι ο άλλος έχει κάβλες και θα πάει με ό,τι βρει μπροστά του.
      Αλλά ότι ο άλλος θα δει κάποια που θα του τις δημιουργήσει και επομένως θα θελήσει να τις ικανοποιήσει.

      Διαγραφή
  26. Τελικά από ανάρτηση "αυτοσχεδιάζουμε" κατάντησε σε "κάνουμε σχέδια για το κέρατο". Επί χάρτου βέβαια διότι καραδοκεί η παντόφλα.
    Τι λέγαμε;
    Α, ναι.
    Άσε ρε φίλε τους φιλόσοφους και μας ξενέρωσες. Τίποτα σε πιο πρόσφατο δεν έχεις; Αν νομίζεις πως με τέτοια θα ρίξεις γκόμενα, πάλι μπακούρι σε βλέπω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως, αγαπητέ, την τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα, έπιασε το κόλπο με τους φιλοσόφους!
      Χρησιμοποίησα Διογένη (που είναι και καλτ) και κόλλησε το θήλυ...
      χεχεχε (σατανικό γέλιο)

      Διαγραφή
  27. Τα κορίτσια της παρέας σποραδικά ανέφεραν πως οι εμείς άντρηδοι, σε αντιδιαστολή για το γουρούνια (που αποδεδειγμένα μας λένε οι γυναίκες), τις λέμε πουτάνες.
    Ενημερώνω τον γυναικόκοσμο της ανάρτησης πως καθ όλο το μήκος του σεντονιού (95 σχόλια είν αυτά), κανείς ανήρ δεν είπε κάτι τέτοιο, οι ίδιες μάλλον έχετε την εντύπωση πως σας αποκαλούμε έτσι.
    Η αλήθεια είναι πως σας φαντασιωνόμαστε τοιουτοτρόπως, διότι ως γνωστόν,
    η τέλεια γυναίκα είναι :
    αρχόντισσα στην κουζίνα, κυρία στο σαλόνι και πουτάνα στο κρεββάτι.
    Άλλο όμως αυτό. Και σας διαβαβαιώνω, επιθυμητό.
    Οπότε, αυτό που ισχυρίζεστε κορίτσα, είναι λάσπη. Που πάλι εμείς οι άντρηδοι όπως προείπα, την λουζόμαστε.
    Πάλι αθώοι και κατασυκοφαντημένοι.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Α, όλα κι όλα, mbiker, μόνο η ομορφοπεταλούδα και ο Μαζεστίξ χαρακτήρισαν έτσι τις γυναίκες!!!
    Το πώς μας φαντασιώνεστε όλο και κάποια ιδέα έχουμε, μην ανησυχείς!
    Ωραίο το πακέτο της τέλειας γυναίκας! Το βρίσκει κανείς και σε τιμή προσφοράς;
    Κρίση έχουμε!
    Ενώ ο Άντρας θα πρέπει να είναι:
    γουρούνι στην κουζίνα, άρχοντας στο σαλόνι και κύριος στο κρεβάτι!!! Χαχαχα!!! (φτου, φτου, μακριά από 'μας)
    Βρε, κάτι αθώοι... Πώς τους είπες; Α, ναι, άντρηδοι!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έβγαλα άχνα! Παρ'ότι μάλλον εγώ υπήρξα η αιτία όλου του κακού!
      Κι όλα ξεκίνησαν από την επιθυμία μου να κατανοήσω. Όχι να κατηγορήσω. Εξάλλου δεν υφίσταται τέτοιο θέμα στη ζωή μου καθ' ότι μόνη.

      Όμως έμαθα να μην τα τσουβαλιάζω όλα. Ξέρω πως υπάρχουν παντού εξαιρέσεις. Έχω δει να υπάρχουν. Εκεί χρειάζομαι τις εξηγήσεις...Γιατί κάποιο άντρες ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ να μην κερατώνουν;

      Αλήθεια εσείς (άντρηδοι) πιστεύετε ότι υπάρχει αυτό το είδος;

      Διαγραφή
    2. Αυτό το είδος υπάρχει.
      Στο Χόλυγουντ και στα μυθιστορήματα.

      Διαγραφή
  29. Το φτάσαμε το 100άρι!
    Πάρε ένα δωράκι, αρχηγέ, από τη γραμματέα του μπλογκόσπιτου.
    Έτσι, για τα δεικτικά σχόλια που έκανα και τους χαρακτηρισμούς που έδωσα!
    Δεν έχεις παράπονο, ε;
    Γλαύκη

    Υ.Γ.
    Μεγάλη πέραση είχε το "κέρατο" τελικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μια παρόρμηση, μα μια παρόρμηση...

    ...101 !

    (δεν άντεξα)


    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή