Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Η πιο μεγάλη ροχάλα της Ιστορίας

Μια από τις πιο συγκλονιστικές αφηγήσεις της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας -και ενδεχομένως η πιο συγκλονιστική- είναι η σκηνή που, ενώ η Σμύρνη καίγεται, οι πρόσφυγες (πλέον) τρέχουν αλλόφρονες να σωθούν από τη φωτιά και το σπαθί των Τούρκων πίσω τους και προσπαθούν, με όσες δυνάμεις τους έχουν απομείνει, να πιαστούν από τα ιταλικά και γαλλικά πλοία που πλέουν εκείνη τη στιγμή στον όρμο της Σμύρνης.

Και, ενώ τα παιδιά την ώρα της Ιστορίας στο σχολείο συνήθως ξύνονται, όταν διδάσκεται εκείνο το σημείο πάντα αναστατώνονται και ανατριχιάζουν, ιδίως την ώρα που ο δάσκαλος τους εξιστορεί πως, ενώ οι πρόσφυγες απλώναν τα χέρια τους και προσπαθούσαν να σκαρφαλώσουν στα πλοία, οι βάρβαροι, απολίτιστοι και απάνθρωποι ναυτικοί της Γαλλίας και της Ιταλίας, τους έκοβαν τα χέρια κι οι πρόσφυγες πέφταν στο νερό και πνίγονταν.

Πάντοτε το ερώτημα των μικρών μαθητών είναι "γιατί κυρία το κάνανε αυτό; δεν είναι πολύ απάνθρωπο;"... και η δασκάλα τί να πει για τη βαρβαρότητα; Πώς να την περιγράψει;
Τι να πει για τους δολοφόνους ναυάρχους και ναύτες των Μεγάλων Δυνάμεων που τιμωρούσαν τους πρόσφυγες με θάνατο!
Γιατί τους τιμωρούσαν; Γιατί διέπραξαν το έγκλημα να γεννηθούν στον λάθος τόπο τη λάθος εποχή.

Επειδή λοιπόν εγώ, όταν διαβάζω/ακούω/θυμάμαι την τραγωδία της Μικρασιατικής Καταστροφής, τυγχάνει να είμαι ακόμη με τους Σμυρνιούς πρόσφυγες και όχι με τους αιμοσταγείς Τούρκους ούτε με τους βάρβαρους κι απολίτιστους "Δυτικούς", νιώθω βαθύτατα προσβεβλημένος με τα χθεσινό αίσχος της ελληνικής ιστορίας.
Την εντεταλμένη δολοφονική επίθεση, δηλαδή, του Ελληνικού Λιμενικού στο Φαρμακονήσι κατά αθώων Αφγανών και Σύριων προσφύγων που στοίχισε ένα κάρο ζωές.
Δεν μπορώ να εννοήσω πώς αυτοί οι ελεεινοί δολοφόνοι προσφύγων τολμούν ακόμη να λέγονται Έλληνες.
Δεν μπορώ να εννοήσω πώς είναι δυνατόν οι παππούδες αυτών των δολοφόνων να ήταν πρόσφυγες απ' τη Μικρά Ασία!
Πρόσφυγες που τους κόβαν τα χέρια οι βάρβαροι, για να μην καταφέρουν να ανέβουν στο πλοίο της σωτηρίας.

Φωτογραφία του χρήστη JUNGLE-Report.

Πόση ντροπή πρέπει να νιώθει το ελληνικό έθνος, μετά από τη χθεσινή ντροπή;
Πόση ντροπή πρέπει να νιώθουμε εμείς που στα μάτια των Σύριων και Αφγανών προσφύγων πήραμε τη θέση των βάρβαρων, απολίτιστων και απάνθρωπων "Μεγάλων Δυνάμεων";
Πόσο πιο μαύρη μπορεί να βαφτεί η σελίδα της ιστορίας μας;

Πόσο ντρέπομαι που ζω στην ίδια χώρα με αυτήν την αισχρή κυβέρνηση που δίνει εντολή δολοφονίας αθώων προσφύγων!
Πόσο ντρέπομαι που ζω στην ίδια χώρα με αυτά τα Σώματα Ασφαλείας που αντί να ασχολούνται με την ασφάλεια της χώρας, επιδίδονται σε κυνήγι αθώων κεφαλών!
Πόσο ντρέπομαι που ζω στην ίδια χώρα με αυτόν τον αληταρά δολοφόνο λιμενικό που με το πόδι του κλώτσησε μια προσφυγοπούλα, ρίχνοντάς τη στη θάλασσα και πέταξε κι ένα μωρό στα βαθιά νερά!
Πόσο ντρέπομαι όσο αυτοί οι τύποι κυκλοφορούν ελεύθεροι!
Πόσο ντρέπομαι που ΔΕΝ θα λιώσουν στη φυλακή, στο πιο σκοτεινό μπουντρούμι της φυλακής.
Στο πιο σκοτεινό μπουντρούμι της ιστορίας.

Γαμώ την Ελλάδα σας, όπως την καταντήσατε.
Να τη χαίρεστε, μπάσταρδοι.
Δε θέλω πια ούτε να την αλλάξω.
Θέλω να μην την ξέρω.
Της αξίζει η πιο μεγάλη ροχάλα της Ιστορίας.

52 σχόλια:

  1. Αδύνατον να σου σχολιάσω. Πονάει ακόμα και η προσπάθεια να αναφερθώ σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η τακτική των άνανδρων!
    Η μετάλλαξη σε όλο της το μεγαλείο!
    Ροχάλα;
    Είναι φτύσμα στον ωκεανό γι' αυτούς...
    Σε λίγο δε θα μπορούμε ούτε λέξη να αρθρώσουμε μπροστά σ' αυτά που
    θα βλέπουμε και θ΄ακούμε!
    Φοβάμαι με τον εφιάλτη που θα δω!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είδες γιατί δεν μπορούμε να λεγόμαστε Αφγανοί;.......

    Θέλω να σαπίσουν και να καούν ζωντανοί οι αλήτες, εδώ, μπροστά μας και όχι στην κόλαση, γιατί εκεί θα βάλουν μέσον το διάολο και θα τους σώσει. Τα τομάρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σε όλους.
    Το σημερινό θέμα κυριολεκτικά πονάει. Είναι βαθιά Ανθρωπιστικό αλλά και βαθιά Πολιτικό.
    Ζούμε σε ένα "πόλεμο". Η πολιτισμένη Ευρώπη με αφορμή αυτό το γεγονός του πνιγμού δυστυχισμένων ανθρώπων θα πρέπει να ενσκύψει και να παράσχει βοήθεια στην Ελλάδα. Να δώσει γεναία κονδύλια Ανθρωπιστικού χαρακτήρα, ειδικά για την περίθαλψη των προσφύγων διότι εμείς αδυνατούμε να το αντιμετωπίσουμε από μόνοι μας.
    Τα βαθύτερα αίτια δεν είναι η απανθρωπιά των Ελλήνων γιατί Ιστορικά ποτέ δεν ήταν ο κανόνας. Σήμερα όμως με τα δικά μας προβλήματα επιβίωσης θα βλέπουμε όλο και πιό συχνά τέτοιες αδικαιολόγητες ακραίες καταστάσεις.
    Ιστορικά θα σταθώ στα γεγονότα του δεύτερου Αντάρτικού 1946-1949. Όταν ο Ελληνικός Στρατός το 1949 ξεκίνησε τις εκκαθαριστικές επιχειρήσεις σε αριθμό ήταν υπερδεκαπλάσιος από τους αντάρτες και με άριστο οπλισμό. Η επέλασή του ήταν και μόνο ζήτημα χρόνου να ολοκληρώσει τις Στρατιωτικές επιχειρήσεις. Οι τραυματισμένοι αντάρτες δεν συλλαμβάνονταν. Εκτελούνταν επί τόπου. Η περίθαλψη πάντοτε ήταν περίπλοκο θέμα και κοστίζει.
    Θα μου πεις τι συνειρμός είναι αυτός. Απλά το καταγράφω Ιστορικά για να μαθαίνουμε και να βλέπουμε κάποια πράγματα προς την κατεύθυνση της όποιας λύσης και όχι μόνο να διαπιστώνουμε κάτι και να το καταδικάζουμε μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ειχα ιδεα! Δε βλεπω σκοπιμα ειδησεις και δεν ετυχε χτες να μπω στο ιντερνετ...
    Χριστε μου, πως εχουμε καταντησει ετσι! Οχι Ελληνες, ουτε Ανθρωποι δεν λεγονται αυτα τα κτηνη! Δεν υπαρχουν εντολες, δεν υπαρχει εκανα τη δουλεια μου! Δεν υπαρχει δικαιολογια! Ο Θεος ας μας συγχωρεσει για τηνν καταντια και τον εξευτελισμο μας! Ελπιζω να ειναι μεγαλοψυχος γιατι εγω θα ηθελα απλα οπως η Πετρα να καουν ολοι αυτοι, ολα τα αποβρασατα στην κολαση! Τελικα, παντα και παντου τα μεγαλυτερα αποβρασματα ειναι εξω απο τις φυλακες! Εχω αρχισει να ντρεπομαι που κατοικω σε μια απο τις ομορφοτερες χωρες του κοσμου και συγκατοικω με εναν απο τους ηλιθιοτερους λαους του κοσμου! Δεν εχω λογια, τοσες ψυχες...γιατι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η πιο μεγάλη ροχάλα αξίζει στους Έλληνες που υποκρίνονται πως δεν βλέπουν ότι η χώρα μας υφίσταται επίθεση εθνολογικής αλλοίωσης του πληθυσμού της.
    Κι ακόμα μεγαλύτερη ροχάλα αξίζουν οι Έλληνες που με αφορμή ένα αμφίβολο περιστατικό ξεσπαθώνουν λάβροι κατά των συμπατριωτών τους, χαρακτηρίζοντάς τους ηλίθιους, επειδή αδυνατούν να φιλοξενήσουν στην μικρή και φτωχή χώρα τους τους κατατρεγμένους όλου του πλανήτη. Μεγάλη ροχάλα επίσης αξίζουν κι όσοι αγκυλωμένοι σε αόριστες θεωρίες περί ανθρωπισμού και διεθνιστικής αλληλεγγύης, αγνοούν ηθελημένα ότι η ευθύνη γι αυτά που συμβαίνουν στις ελληνικές θάλασσες ανήκει στους λαούς της Ευρώπης, που υποκριτικά έχουν μεταθέσει το πρόβλημα της μετανάστευσης στις αδύνατες ελληνικές πλάτες, ενώ είναι αυτοί που προκαλούν την εξαθλίωση στους λαούς που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την γη τους.

    Ροχάλα σ΄ αυτούς που βρίσκουν την ευκαιρία να χτυπήσουν τον Ελληνισμό, αντί να καταλογίσουν τις ευθύνες στους υπέυθυνους, που σίγουρα δεν είναι οι Έλληνες.

    Ροχάλα στην υποκρισία των ΜΚΟ και των άλλων φορέων που σπεύδουν κάθε φορά να ρίξουν φαρμάκι σε κάθε έννοια ελληνισμού με ύποπτους κι ελεγχόμενους από ξένα κέντρα εξουσίας ακτιβισμούς τύπου βίλας Υπατία...
    Για την ιστορία θυμίζω πως οι Έλληνες λιμενικοί έχουν σώσει πάνω από 4.000 άτομα στις ελληνικές θάλασσες από βέβαιο πνιγμό. Αυτό γιατί δεν το λέμε ; Μήπως δεν συνάδει και δεν βολεύει την κατεστημένη ιδεολογική διεθνιστική μας αγκύλωση και το ανθελληνικό κι αντιπατριωτικό προφίλ μας ;

    Η κορυφαία όμως ροχάλα αξίζει στους υποκριτές, που αντί να μάχονται για να σταματήσει το ρεύμα της μετανάστευσης με μέτρα ενίσχυσης των χωρών που οι πληθυσμοί τους μεταναστεύουν, αγωνίζονται για να φιλοξενηθούν όλοι στην Ελλάδα.

    Ροχάλα στους υποκριτές δήθεν προοδευτικούς και δήθεν αριστερούς, που δεν φάινεται να τους ενδιαφέρει και τόσο η εκμετάλλευση των αδύνατων χωρών, η οποία εξαναγκάζει τους λαούς να μεταναστεύουν και που αγωνίζονται για τα θρησκευτικά δικαιώματα όλων αυτών των προσφύγων, προτείνοντας κατασκευή τζαμιών αντί εκπαιδευτηρίων, που θα επιτρέψουν στους πρόσφυγες να ενταχθούν και να ενσωματωθούν στις ευρωπαϊκές κοινωνίες.

    Ροχάλα λοιπόν και στους θολοκουλτουριάρηδες ψευτοαριστερούς, που αγνοούν υποκριτικά κι ηθελημένα πως οι θρησκείες είναι το όπιο των λαών και μας κάνουν επίδειξη προοδευτικότητας κουνώντας μας απειλητικά το δάκτυλο.

    Ροχάλα σε όλους όσους δεν θέλουν να δουν το πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση λαμβάνοντας υπ΄ όψη τους όλους τους παράγοντες του προβλήματος, παρά στέκουν σε μεμονωμένα περιστατικά έχοντας ως κύριο μέλημα ως φαίνεται, όχι τους ταλαιπωρημένους πρόσφυγες αλλά το πως θα ρίξουν για μια ακόμα φορά δηλητήριο κατά της χώρας, αδυναντώντας ν΄ απαγκιστρωθούν από την νεοελληνική, νεοαστική, αριστερόστροφη παθογένεια.

    Ροχάλα στους υποκριτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πας καλα ανθρωπε μου; Το ιδιο ειναι να μην μπορεις να τους φιλοξενησεις και το ιδιο να τους δολοφονεις;;;

      Διαγραφή
    2. Κάτι τέτοια είναι με πνίγουν!
      Που μας χωρίζουν σε πατριώτες και ψευτοαριστερούς!
      Για αυτό δεν θα πάμε μπροστά.
      Γιατί δεν μάθαμε ιστορία. δεν μελετήσαμε τους αρχαίους τραγικούς ποιητές μας γιατί είμαι απαίδευτοι και αγροίκοι!

      Διαγραφή
  7. "Η πιο μεγάλη ροχάλα αξίζει στους Έλληνες που υποκρίνονται πως δεν βλέπουν ότι η χώρα μας υφίσταται επίθεση εθνολογικής αλλοίωσης του πληθυσμού της."

    Ναι αμέ! Ειδικά όταν δεν παίζουν μπάσκετ και ποδόσφαιρο.
    Άσε που προφανώς δεν είδες ποτέ μαυρούλη που να λέγεται Όλσεν και να ζεί στην Κοπεγχάγη.

    "...επειδή αδυνατούν να φιλοξενήσουν στην μικρή και φτωχή χώρα τους τους κατατρεγμένους όλου του πλανήτη."

    Ειδικά αφού τέλειωσαν τα έργα των ολυμπιακών αγώνων, δεν χτίζονται οικοδομές και δεν έμεινε σάλιο για να πληρώνουμε ξένους για να ξεσκατώνουν τους πολυαγαπημένους μας γονείς, να πηγαίνουν τα μούλικά μας στο σχολείο γιατί που όρεξη και καιρός μετά για βόλτα της κυράς στα μαγαζιά και να μας ξεβρωμίζουν το πάλαι ποτέ αρχοντικό μας.

    ",,,ευθύνη γι αυτά που συμβαίνουν στις ελληνικές θάλασσες ανήκει στους λαούς της Ευρώπης, που υποκριτικά έχουν μεταθέσει το πρόβλημα της μετανάστευσης στις αδύνατες ελληνικές πλάτες, ενώ είναι αυτοί που προκαλούν την εξαθλίωση στους λαούς που αναγκάζονται να εγκαταλείψουν την γη τους."

    Ή ανήκωμεν εις την δύσην (και την ευρώπην), ή,,,αποφάσισε τέλος πάντων. Γιατί απ ό,τι ξέρω, μια χαρά συμμετέχουμε στην καταστροφή των χωρών απ τις οποίες προέρχονται όλοι αυτοί οι κακοί βρωμιάρηδες που θέλουν πνίξημο,

    "Για την ιστορία θυμίζω πως οι Έλληνες λιμενικοί έχουν σώσει πάνω από 4.000 άτομα στις ελληνικές θάλασσες από βέβαιο πνιγμό. Αυτό γιατί δεν το λέμε ; "

    Το αυτονόητο να κάνουμε σημαία; Εκτός απ αυτό που αναφέρεις και για το οποίο υπάρχουν, τι άλλο θάπρεπε να κάνουν δηλαδή; Σαν να λέμε μπράβο στον τροχονόμο που ρυθμίζει την κυκλοφορία και μπράβο στον δάσκαλο που κάνει μάθημα, ένα πράμμα, ε; Γάτος με πέταλα μεγάλε...

    "Η κορυφαία όμως ροχάλα αξίζει στους υποκριτές, που αντί να μάχονται για να σταματήσει το ρεύμα της μετανάστευσης με μέτρα ενίσχυσης των χωρών που οι πληθυσμοί τους μεταναστεύουν, αγωνίζονται για να φιλοξενηθούν όλοι στην Ελλάδα."

    Εδώ, ξεπέρασες εαυτόν. Όλοι μαζί στις ακτές κι όπου βρήτε λάθρο, τσιμεντάρισμα και στον πάτο. Ρουθούνι να μη μείνει, μην χαλαστεί κι ο πλεύρης που θέλει νεκρούς.

    "προτείνοντας κατασκευή τζαμιών αντί εκπαιδευτηρίων, που θα επιτρέψουν στους πρόσφυγες να ενταχθούν και να ενσωματωθούν στις ευρωπαϊκές κοινωνίες."

    Εκκλησίες χριστιανικές μόνο, πέρα στις αφρικανικές και μουσουλμανικές χώρες. όχι κι αυτοί εδώ, τι είμαστε, ίσια κι όμοια;
    Όμως, εδώ, με μπέρδεψες μεγάλε. Αφού θα τους έχουμε πνίξει, τα σχολεία για τι τα θέλουμε; Κι από πότε σε κόφτει η ενσωμάτωση πνιγμένων στην υπέροχη πατρίδα μας;

    "...Ροχάλα λοιπόν και στους θολοκουλτουριάρηδες ψευτοαριστερούς, που αγνοούν υποκριτικά κι ηθελημένα πως οι θρησκείες είναι το όπιο των λαών και μας κάνουν επίδειξη προοδευτικότητας κουνώντας μας απειλητικά το δάκτυλο."

    Η θρησκεία που κολάει εδώ; Αν ΄δήλωναν άθεοι, θα την γλύτωναν;
    Κι αν περί οπίου των λαών, αναφέρεσαι στην περίφημη φράση του Μάρξ, να σε ενημερώσω πως υπάρχει ακόμα μια πρόταση πριν απ την φράση η θρησκεία είναι το όπιο των λαών..
    Σκόπιμα την έχουν αποσιωπήσει, γιατί διαβάζοντας όλη τη φράση, καθόλου δεν σημαίνει αυτό που υπαινίσεσαι. Ο Μάρξ λέει πως η θρησκεία είναι το καταφύγιο,στον καταπιεσμένο προλετάριο, γιατί μέσα στη δυστυχία που ζεί, δεν έχει που αλλού να απευθυνθεί. Υπ αυτή την έννοια είναι το όπιο, το φάρμακο τέλος πάντων ως ότου ελευθερωθεί.
    Κι αυτά στα λέει ένας άθεος. γκέγκε; Αν κατάλαβες τη λέξη, ψάξου, γιατί μάλλον δεν θάσαι και πολύ αρχαιοέλλην.

    Και για κερασάκι στην τούρτα, μιλάς και για ταλαιπωρημένους πρόσφυγες. Ταλαιπωρημένους. Τους πόνεσες.

    Και για να κλεισω.
    Ροχάλα στους ανάλγητους που μέσα στην προσωρινή σιγουριά τους βγάζουν όλη τη χολή της απανθρωπιάς τους. Ωσότου της μπει κι αυτωνών τ αβγό στον κώλο και μεταναστεύσουν κατά γερμανία μεριά. Όπου όπου νάναι ) καλομελέτα κι έρχεται), θα τους έρθει το ρατσιστικό νεοναζιστικό ρόπαλο του γερμανού στο κεφάλι και θ αρχίσουν να κλαίνε ζητώντας δικαιώματα για τους μετανάστες εαυτούς τους.
    Της πάρτης τους πάντα.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρα από τις ροχάλες έχεις να προτείνεις κάτι σοβαρό ή προς το παρόν βρίσκεσαι στο στάδιο της εκτόνωσης και μόνον ; Καλή η επίδειξη στην δεξιοτενία της γραφής και του χειρισμού του λόγου, αλλά θα ήταν χρήσιμο για την κοινωνία, να κατέθετες νηφάλια και κάποια πρόταση. Έτσι ακούγεσαι σαν ανεύθυνο ανήλικο υπό κηδεμονία, που μόνιμα διαμαρτύρεται, αφού δεν έχει ακόμα διαμορφώσει πλήρη αντίληψη του κοινωνικού γίγνεσθαι και δεν του έχει ακόμα αναγνωριστεί το δικαίωμα της υπέυθυνης γνώμης του ενήλικα, η οποία βέβαια συνοδεύεται πάντοτε από πρόταση επίλυσης του προβλήματος που μας απασχολεί. Αν καταφέρεις να κρατήσεις την στάση του ενήλικα σε διάλογο έχει καλώς. Αν είναι ν΄ απαντάς σαν ανεύθυνο ανήλικο, τραγούδα και φώναζε όσο θέλεις. Δεν πρόκειται ποτέ να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά, γιατί απλά ο ανήλικος δεν είναι και δε μπορεί να είναι σε θέση να είναι υπεύθυνος.

      Κάποιοι άλλοι κάποτε, ομοίως ανευθύνως κραυγάζοντες, δημιούργησαν τεράστιο θέμα φέρνοντας από την Κρήτη μετανάστες εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου και έστησαν ένα όργιο παραπληροφόρησης στη Νομική και στην βίλα Υπατία, όπου έκανα και δήθεν απεργία πείνας, με τα σουβλάκια να έρχονται κατά δεκάδες... (ήμουν εκεί και τα έβλεπα ξεκαρδισμένος στα γέλια με τους αφελείς αγωνιστές του γλυκού νερού και της ανάλατης αφέλειας) μέχρι που αποδείχθηκε, όταν τους συνέλαβαν στο αεροδρόμιο "Ελ. Βενιζέλος" με τα κλεμένα στο χέρι, ότι οι δήθεν κακόμοιροι αυτοί μετανάστες ήταν κοινοί κλέφτες, που ήρθαν στην χώρα μας με σκοπό το πλιάτσικο. Οι οποίοι αφού τελείωσαν την απεργία πείνας, θεώρησαν καλό να γδύσουν την βίλα Υπατία από τα ασημικά που την βάρυναν, τα οποία επέστερψαν όταν απειλήθηκαν ότι θα τους απελάσουν. Ακόμα γελάω με τους αφελείς που έσπευσαν τότε να γράψουν πύρινα άρθρα και σχόλια, για τ΄ ανθρώπινα δικαιώματα των κακόμοιρων και κατατρεγμένων αυτών μεταναστών. Φαίνεται πως κάποιοι ακόμα δεν έχουν καταλάβει, πως έχουν γίνει θύματα κι όργανα σκόπιμης παραπληροφόρησης από ξένα κέντρα εξουσίας και δεν πήραν το μάθημα που έπρεπε να πάρουν από τα γεγονότα της βίλας Υπατία.

      Και κάτι ακόμα τελευταίο. Εσύ μπορεί να είσαι από αυτούς που θα τους μπει το αβγό στον κώλο και θα σπεύσουν να γίνουν μετανάστες στην Γερμανία ή όπου αλλού, κοιτάζοντας την πάρτη τους, τα παιδάκια τους και άλλα παρόμοια εξ ίσου συγκινητικά. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ θα μείνω εδώ στον τόπο μου για να υπερασπίσω την πατρίδα μου και θα πολεμήσω να την ελευθερώσω και πάλι, όπως έκαναν οι πρόγονοί μου.

      Όπως και να το κάνουμε δεν έχει την ίδια αξία αυτός που εγκαταλείπει την πατρίδα του μ΄ αυτόν που παραμένει στην χώρα του και πολεμάει γι αυτήν. Έτσι δεν είναι ή μήπως κάνω λάθος ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε ελληναρά
      Ιέχς ξεφύγ...;
      Τι τσαμπουνάς απ αυτού;
      Εγώ μια χαρά είμαι βολεμένος και σύμφωνα με τα σημερινά μέτρα είμαι και μεγαλοαστός :-P
      Εσύ κοίτα το ποιός σου πουλάει τη χώρα και ο Φλοίσβος ανήκει σε τουρκική εταιρεία κι άσε τους κατατρεγμένους τουλάχιστον να ζήσουν.
      Γιατί μια παροιμία λέει, εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θάρθεις.
      Σου εύχομαι να μην τη γευτείς, αν και υποψιάζομαι πως σου πρέπει.
      Οι άνθρωποι αυτοί προέρχονταν από συρία και αφγανιστάν.
      Ποιοί φρόντισαν να τους καταστρέψουν τις χώρες;
      Ακόμα και άι-κιού χρυσαυγίτη νάχεις, δεν είναι δύσκολο να απαντήσεις.
      Κατά τα άλλα, συμφωνώ με κάτι νεοδημοκρατικό που διάβασα και λέει πως δεν γίνεται όλοι νάχουν δικαιώματα.
      Καταντήσαμε πρωτόγονοι σαν και κάποιους εδώ μέσα (ναι, αυτόν που υποψιάζεσαι εννοώ :-P) να εκφράζουν άποψη, να έχουν και δικαίωμα ψήφου και να μας καθίζουν στο σβέρκο αυτούς που κατέστρεψαν τη χώρα.
      Αλλά, θέλει παπάρια αστέρι μου να καθήσεις μπροστά στον καθρέφτη, να παραδεχτείς τι κορόιδο σε πιάσανε, που σε οδηγούν, ποιόν σου σερβίρουν για εχθρό, να φτύσεις αυτό που βλέπεις και ν ανοίξεις τα στραβά σου. Παπάρια, που η συντριπτική πλειοψηφία δεν τάχει. Γιατί, βολεύει το να υιοθετήσεις ό,τι σου λένε. Το άλλο, το να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα. θέλει να βάλεις το ακατοίκητο να δουλέψει, άρα να κοπιάσεις, να ψάξεις, να ρωτήσεις, να διαβάσεις.
      Κομματάκι δύσκολο, ε;

      mbiker

      Διαγραφή
  8. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΘΡΟ ΓΙΑ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα γλιτώσει κανενας απο τα στρατοπεδα τον πνιγμό ή τα ναρκοπεδια,αμα δε με καρφωσει στην αστυνομια η σπιτονοικοκυρα που εχει τα ιδια μυαλα με σενα,αμα δεν με ρουφιανεψει ο γειτονας,όχι μονο προσφυγα αλλα και αστεγο θα παρω σπιτι.Αληθεια εσυ ποσους ελληνες αστεγους φιλοξενησες στο σπίτι σου;

      Διαγραφή
    2. Το Ισλάμ στο κέντρο των Αθηνών

      http://www.youtube.com/watch?v=HxgehN_2rX0

      Διαγραφή
  9. Χάθηκε σχόλιό μου μαζεστίξ;

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν παρακολουθώ ειδήσεις, δεν διαβάζω εφημερίδες, για προφανείς λόγους. Άκουσα στο ραδιόφωνο (ενδεχομένως να είναι αποπροσανατολιστική κυβερνητική πίπα, μένει να αποδειχτεί) πως υπάρχει και άλλο σενάριο.
    Υπάρχουν μαρτυρίες άλλων επιζώντων που …εξυμνούν(!) τις προσπάθειες των λιμενικών που τους έσωσαν(;). Διασπείρεται η είδηση πως υπάρχει βίντεο από την όλη επιχείρηση. Μάλλον είναι λίγο νωρίς για να εξαχθούν βέβαια συμπεράσματα. Ίσως περιμένουν να μοντάρουν κατάλληλα το βίντεο.
    Δεν το έχω καθόλου απίθανο (καθόλου όμως) τα πράγματα να έγιναν ακριβώς όπως τα περιγράφεις εσύ. Ποιος δεν γνωρίζει τις ακροδεξιές/ρατσιστικές μεθόδους που χρησιμοποιούν οι ένστολοι; Που ξεκαβλώνουν όπου βρίσκουν αδύναμο;
    Απλά σε αυτή τη φάση «κρατάω μικρό καλάθι».
    Το μόνο απόλυτα σίγουρο που υπάρχει μέχρι αυτή την ώρα είναι οι δηλώσεις του υπουργού Ναυτιλίας Βαρβιτσιώτη. Δηλώσεις για πολλές κλωτσιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλοί ανώνυμοι τσαμπουκάδες (κι ως εκ τούτου ψευτοτσαμπουκάδες) πέσανε παιδιά.
    2:46, θα συζητούσαμε ευχαρίστως τις πολλές αλήθειες που κρύβονται κάτω από τις ροχάλες σου, αν θέταμε σαν βάση και κοινή παραδοχή, ότι ο σεβασμός στην ζωή του κάθε Άλλου, δεν μπορεί ποτέ να τίθεται υπό αμφισβήτηση, ανεξαρτήτως συνθηκών και πεποιθήσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα να 'ξερα γιατί ασχολείσαι.
      Καλή μου Άννα, άμα βγάλεις άκρη τηλεφώνα μου.

      Διαγραφή
    2. Δυό ερωτήσεις μόνο...
      1) Το "Άννα Πάρος" σε καθιστά επώνυμη ;
      2) Η διατύπωση αντίθετης άποψης και γνώμης είναι τσαμπουκάς ;

      Διαγραφή
    3. Έχω και μια τρίτη ερώτηση, λίγο πιο πονηρή, για τον σεβασμό στην ζωή του κάθε Άλλου, επειδή μ΄ εξιτάρει η Απολυτότητα της έκφρασης και της διατύπωσης...
      Στον κάθε Άλλο περιλαμβάνονται κι αυτοί που επιτίθενται στο σπίτι σου και την πατρίδα σου, με στόχο ν΄ αφαιρέσουν την δική σου ζωή και να κατακτήσουν την χώρα σου ; Σ΄ αυτούς τους κάθε Άλλους περιλαμβάνονται κι οι ισλαμοφασίστες που σφαγιάζουν αδίστακτα όποιον δεν ξέρει στίχους από το Κοράνι κι όταν τους κυνηγούν στην χώρα τους έρχονται στην Ελλάδα και ζητούν πολιτικό άσυλο ;

      Διαγραφή
    4. Παραδόξως ο τελευταιος βομβαρδισμός στην χωρα εγινε απο τους αγγλους, ενω σημερα αυτοι που δεν σεβονται την ζωη ειναι οι γραφειοκρατες των βρυξελων μαζι με την ντοπια σαλμονελα.
      copy paste κλισεδουρα (αντιθετη γνωμη ΛΟΛ)απο δεκαπενταχρονα που βρισκουν τις "απαντησεις" σε χριστιανοφασιστικα μπλογκς.

      Διαγραφή
    5. 1) Ο λογαριασμός Google αποτελεί διαδικτυακή υπογραφή. Ακόμα κι εγώ που έχω ελάχιστες γνώσεις από Internet, ξέρω μέχρι εκεί.
      2)" Τσαμπουκάς" είναι ο τρόπος και όχι η άποψη. Ο επώνυμος τσαμπουκάς, καμιά φορά μπορεί και να δηλώνει κότσια. Ο ανώνυμος, είναι "ψευτοτσαμπουκάς" και υποδηλώνει "ψευτοανδρισμό".
      3) Ωραία άμυνα : ο σφαγιασμός καθενός που, κατά την κρίση καθενός άλλου, αποτελεί εν δυνάμει εχθρό. Κάπως έτσι λειτούργησαν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Και μετά την λειτουργία τους, οι επικίνδυνοι (για την επιβίωση της ανθρωπότητας) πολλαπλασιάστηκαν.

      Κλείνω έχοντας καλυφθεί από τα σχόλια της Σοφίας και του Πέτρου παρακάτω.

      Διαγραφή
    6. ..Και στον Πειραιά.
      http://www.youtube.com/watch?v=C68nKVi8JbM

      Διαγραφή
  12. Θα μου επιτρέψετε, φίλοι μου, να απαντήσω μόνο στους δύο ανώνυμους σχολιαστές.

    Κατ' αρχάς, σας υπόσχομαι πως θα πάρω πενήντα λαθρομετανάστες σπίτι μου, αν υποσχεθείτε κι εσείς πως θα πάρετε κι εσείς πενήντα Έλληνες στο σπίτι σας.
    Σας εγγυώμαι ότι θα βρεθείτε πριν από μένα στο αστυνομικό δελτίο.

    Επίσης, να σας ενημερώσω πως οι παππούδες σας ήταν "Αφγανοί" και "Σύριοι".
    Ήταν αυτοί που τους πέταγαν στη θάλασσα τα ζώα της Τουρκίας και της Δύσης.
    Όπως είναι φανερό, εσείς νιώθετε ταύτιση με τα ζώα.
    Δεν δικαιούστε, επομένως, να το παίζετε Έλληνες.
    Ήταν και πολλά τα χρόνια της τουρκοκρατίας, βλέπετε...

    Τέλος, να σας ενημερώσω πως, λόγω συνεχιζόμενης πτώχευσης, όπου να 'ναι θα βρεθείτε κι εσείς στη θέση των προσφύγων.
    Θα γίνετε κι εσείς "Αφγανοί" και "Σύριοι".
    Και τότε θέλω να δω αν θα μετράτε ποσοστώσεις επί γηγενούς πληθυσμού.

    Σας εύχομαι, τότε, να δείτε με τρόμο το πόδι του Λιμενόμπατσου να ετοιμάζεται να σας βουλιάξει μια για πάντα στο πέλαγος κι εσείς παραδομένοι να παρακαλάτε το Θεό να σας σώσει.
    Ποιο Θεό δηλαδή; Μετά από τις ασχήμιες που λέτε και που νιώθετε, έχετε εντύπωση πως ο Θεός θα σας ακούσει;
    Αν ο Θεός είναι με κάποιον, τότε είναι με τα πραγματικά παιδιά του, τους κατατρεγμένους πρόσφυγες και όχι με τους παλιανθρώπους καβατζωμένους Ελληναράδες της κακιάς ώρας.
    Μην ξεχνάτε πως ο Θεός σώζει τους αμαρτωλούς. Όχι τα καθίκια.
    Ευλογημένος ο ερχόμενος.

    ΥΓ.:Σας τη βγαίνω και χριστιανικά, γιατί εσείς οι μεταναστοφάγοι, είστε και της Εκκλησίας και των μεγάλων σταυρών.
    Οὐαί ὑμῖν ὑποκριταί !

    ΥΓ.2:Αν δε σας αρέσουν τα χριστιανικά, μπορώ να σας τη βγω και αρχαιοελληνικά.
    Όπως κι αν το παλέψετε το θέμα, θα φτάσετε στο ίδιο συμπέρασμα: πως δεν είστε Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έχεις τόσο μίσος για τους Έλληνες ; Τι εθνικότητα έχεις ;

      Διαγραφή
    2. Τζαμαϊκανός με ρίζες από Μολδαβία και φυσικά, όπως κατάλαβες, έχω και εβραϊκές ρίζες.
      Έχω και φωτογραφία με το "καπελάκι".

      (συγνώμη, αλλά απ' όλα όσα έγραψα, αυτό κατάλαβες;)

      Διαγραφή
  13. Ορίστε και η μαρτυρία των μεταναστών
    (ολόκληρη η είδηση στο http://www.efsyn.gr/?p=168764 )

    «Εμεναν περίπου 100 μέτρα να φτάσουμε στις ελληνικές ακτές, όταν ήρθαν οι λιμενικοί. Δέσανε το σκάφος μας στο δικό τους και μας πήγαν προς το Αιγαίο. Στη διάρκεια της μεταφοράς κόπηκε το σκοινί που ήταν δεμένα τα σκάφη. Τους φωνάξαμε: «σιγά, σιγά, μην τρέχεις, πέφτουμε». Σταμάτησαν και μας έδεσαν ξανά και ανέπτυξαν και πάλι ταχύτητα. Τρέχανε πολύ. Με την ταχύτητα που είχαμε, άρχισε να πέφτει κόσμος στη θάλασσα. Οι λιμενικοί που μας συνόδευαν πάνω στο σκάφος μας, μας πυροβολούσαν και μας φώναζαν: «τα κεφάλια κάτω, μην κουνηθείτε, μαλάκα, μαλάκα, θα σας σκοτώσουμε». Δεν κατέβηκε κανένας να σώσει αυτούς που ήταν στη θάλασσα. Είχαν πάρει κάμερα και τραβούσαν όσα γίνονταν. Κάποια στιγμή αναποδογύρισε το σκάφος μας. Ηταν δεμένο κολλητά με το σκάφος του Λιμενικού, χτύπησαν τα δύο σκάφη, δημιουργήθηκε ρήγμα και μπήκε νερό. Βρεθήκαμε στη θάλασσα. Οι λιμενικοί έσβησαν τον δυνατό προβολέα του δικού τους σκάφους για να μην τους βλέπουν οι Τούρκοι ή όποιος άλλος.

    Για να σωθούμε, προσπαθούσαμε να ανέβουμε στο σκάφος του Λιμενικού. Οι λιμενικοί μας κλοτσάγανε για να πέσουμε πάλι στη θάλασσα. Βλέπαμε μπροστά μας μες στη θάλασσα τα παιδιά μας να πνίγονται και να κουνάνε πάνω-κάτω τα χέρια για να σωθούν, και δεν μπορούσε να τα βοηθήσει κανείς. Ενας Σύρος προσπάθησε μ’ένα κοντάρι να σώσει ένα παιδί που πνιγόταν. Ο λιμενικός τον κλότσησε για να τον εμποδίσει. Οι γυναίκες μας πνίγονταν, φώναζαν βοήθεια, και οι λιμενικοί τούς φώναζαν «φακ γιου, φακ γιου» και δεν έκαναν τίποτα. Μια γυναίκα τη βοηθήσαμε να ανεβεί στο σκάφος, την έπιασαν από τα μαλλιά και την πέταξαν στην άλλη άκρη, το ίδιο και το μωρό που είχε μαζί. Η κόρη ενός δεν είχε μάθει ακόμα να λέει μαμά και μπαμπά. Φώναζε, και δεν την έσωσε κανένας.

    Εβλεπα τη γυναίκα και το παιδί του φίλου μου στη θάλασσα να πνίγονται. Εβγαλα τα ρούχα μου και ζητούσα σωσίβιο για να πέσω να τους σώσω. «Φακ γιου», μου έλεγαν. «Σκοτώστε με κι εμένα, σκοτώστε με», τους είπα. Αλλοι ήθελαν να πέσουν στη θάλασσα να πεθάνουν με τους δικούς τους. Τους εμποδίσαμε. Ο ένας που φαινόταν αρχηγός μάς έλεγε πως άμα πούμε τίποτα, θα μας σκοτώσουν όλους.

    Από όποια χώρα κι αν είσαι, όποια θρησκεία κι αν έχεις, δεν επιτρέπεται να συμβαίνουν αυτά. Στη χώρα μου δεν θα άφηνα να συμβεί σε κανέναν κάτι τέτοιο. Και ζώα να ήμασταν, θα μας είχαν βοηθήσει. Είμαστε άνθρωποι. Το πρώτο που ζητάμε τώρα είναι να βρεθούν τα σώματα των δικών μας. Σήμερα είναι η τέταρτη μέρα που έχουν χαθεί – γιατί δεν τους έχουν βρει ακόμα; Εχουμε καλέσει κόσμο, συγγενείς μας από τη Γερμανία, τη Νορβηγία και αλλού, να έρθουν να μας βοηθήσουν. Δεν θα πάμε πουθενά αν δεν βρούμε τα σώματα των δικών μας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως... Στον Τύπο (tovima.gr) δημοσιεύονται πέντε καταθέσεις που λένε ακριβώς τ΄ αντίθετα. Γιατί να πιστέψουμε αυτήν τη μία κι όχι τις άλλες πέντε ; Μήπως επειδή μας αρέσει και βολεύει την αντιμπατσική υστερία που μας έχει πιάσει, που δε μας επιτρέπει να σταθμίσουμε ψύχραιμα και με αντικειμενικότητα τις καταστάσεις και τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν ; Μήπως επειδή βολεύει την υποκριτική μας ευαισθησία ; Πως θα σου φαινόταν να δρας ως ένστολος σε παρόμοιες δύσκολες συνθήκες, να έχεις κάνει αυτό που πρέπει να κάνεις και να βλέπεις στον Τύπο να κατηγορείσαι για τα ακριβώς αντίθετα, επειδή κάποιοι κατά πάγια και παθογενή παράδοση ψάχνουν την τρίχα να την κάνουν τριχιά, για να παίξουν ένα ακόμα άρρωστο πολιτικό παιγνίδι, σαν αυτά που παίζονται χρόνια τώρα με μόνα θύματα την αντικειμενική ενημέρωση και τον πολίτη ;

      (συνεχίζω στο επόμενο)

      Διαγραφή
    2. (συνέχεια)

      Τελικά τι θέλουμε ; Να καταργήσουμε το λιμενικό και την φύλαξη των ελληνικών συνόρων, ώστε όλοι οι κατατρεγμένοι του κόσμου αυτού να βρουν ασφαλές καταφύγιο στην Ελλάδα ; Θα βρεθεί κάποτε έστω ένας προοδευτικός που θα καταγγείλει αυτούς που εκμεταλλεύονται και βάζουν παράνομους μετανάστες σε βάρκες - φέρετρα για να τους στέλνουν στην Ελλάδα, με απώτερο στόχο να δημιουργήσουν πρόβλημα στην χώρα ; Θα βρεθεί ένας προοδευτικός επιτέλους που θα καταγγείλει τις πρακτικές της τούρικικης ΜΙΤ ή για μια ζωή θα στέκονται όλοι οι δήθεν προοδευτικοί στο πλάι των τούρκικων μυστικών υπηρεσιών, παίζοντας άθελά τους τον ρόλο του προπαγανδιστικού τους βραχίονα ;

      Κατανοώ απολύτως όσους έχουν ευαισθησίες γύρω από τα θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Σέβομαι μόνον αυτούς όμως, που αποφασίζουν να πολεμήσουν την αδικία και τον σκοταδισμό, στις χώρες που αυτός εκδηλώνεται. Όσοι διακατέχονται από επαναστατική ορμή, ας λάβουν τα όπλα κι ας σπεύσουν στος δοκιμαζόμενες χώρες να πολεμήσουν την αδικία, όπως έκανε ο Τσε Γκουεβάρα. Με τα πληκτρολόγια και με αλληλογραφία από καναπέδες, δεν έγινε ποτέ καμμιά επανάσταση.

      Εκτιμώ βαθύτατα αυτούς που με κίνδυνο της ζωής τους πηγαίνουν στα μέρη που εκδηλώνεται το άδικο και πολεμούν με τ΄ όπλο στο χέρι κατά της αδικίας ή προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε οργανώσεις - αρωγούς των κατατρεγμένων. Δεν σέβομαι καθόλου αυτούς που είναι χωμένοι στην ζεστασιά του σπιτιού τους και παπαρολογούν στο διαδίκτυο για ανθρώπινα δικαιώματα, βερμπαλίζοντας ακατάσχετα σε βάρος κάθε ελληνικής δημόσιας αρχής, αποφεύγοντας επιμελώς την αναφορά σε πραγματικά γεγονότα, βγάζοντας δηλητήριο και πολλαπλά απωθημένα, είτε γιατί είναι κομματικά ενταγμένοι, είτε γιατί έφαγαν κάποτε ένα χαστούκι από το μπαμπά τους, είτε γιατί μισούν τους μπάτσους που τους έκοψαν κλήση για παράνομο παρκάρισμα την προηγούμενη μέρα... οι οποίοι με την μόνιμα ανθελληνική συμπεριφορά τους επωάζουν το αυγό του φιδιού στις δικές τους ψυχές, με την άκριτη υιοθεσία κάθε παραπλανητικής είδησης που διασπείρεται γκαιμπελίστικα με στόχο τους Έλληνες.

      Η αποδοχή των πρακτικών του γκαιμπελισμού από τους προοδευτικούς, τους μεταμορφώνει σε φασίστες, χειρότερους από αυτούς που πολεμούν και δοξάζει μεγαλόπρεπα τον φασισμό.

      ΥΓ1) Απ΄ όλους όσους έσπευσαν ν΄ αποδώσουν ευθύνες και να χαρακτηρίσουν εγκληματίες τους λιμενικούς που έκαναν το καθήκον τους, υπάρχει έστω κι ένας που να έχει ζήσει την εμπειρία, να προσπαθήσει να ρυμουλκήσει να δέσει και να ρυμουλκήσει υπέρβαρη βαρκούλα στο πέλαγος, σε παρόμοιες συνθήκες που επικρατούσαν στο σημείο του ατυχήματος ; Ένας έστω, που να έχει απλά την εμπειρία του τι σημαίνει αέρας και κύμα μέσα στο ανοικτό πέλαγος. Όποιος την έχει γνωρίζει καλά πως δεν είναι εύκολο να κουμαντάρεις ούτε το δικό σου σκάφος σε τέτοιες καταστάσεις. Πολυ δε περισσότερο είναι εξαιρετικά δύσκολο να ρυμουλκήσεις βάρκα και μάλιστα με επιβαίνοντες που δεν γνωρίζουν τίποτα από θάλασσα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο, πως οι περισσότεροι παράνομοι μετανάστες πνίγονται, γιατί σχεδόν πάντα κάνουν το ίδιο λάθος και μετατοπίζονται ταυτόχρονα στη μιά μεριά της βάρκας με αποτέλεσμα να τουμπάρουν. Χώρια που οι δουλέμποροι δεν τους παρέχουν και δε φορούν σωσίβια, όταν είναι γνωστό ότι με παρόμοιες καιρικές συνθήκες είναι πολύ εύκολο να βρεθεί κάποιος στο νερό.

      Για όλα αυτά θα ήταν καλύτερα να είμαστε πιο μετρημένοι στις εκφράσεις μας κι αν για κάποιο λόγο έχουμε κάτι με τους ένστολους, ας βρούμε ένα πραγματικό γεγονός να τους ασκήσουμε κριτική. Με την άλογη υστερία χωρίς την στάθμιση των πραγματικών γεγονότων, απλά περιφέρουμε την γελοιότητά μας στο διαδίκτυο, δολοφονώντας την λογική.

      ΥΓ2) Οι πέντε μαρτυρικές καταθέσεις εδώ :
      http://www.tovima.gr/society/article/?aid=560429

      Διαγραφή
    3. Μα είναι φανερο.Τα παλικαρια των σωματων ασφαλειας ποτε δεν εδωσαν την παραμικρη αφορμη.Με γαλλικα και πιανο εκπαιδευτηκαν.Μεταξυ αλλων εμαθαν και πως να φτιαχουν ομορφα εργοχειρα απο δερματα αλβανων. Δεν εχω παντως παραπονο.Αμα ειναι να δωσουν ξυλο ή να δολοφονήσουν δεν κανουν εθνικιστικες διακρίσεις.
      Οι μεταναστες πνιγηκαν για να κανουν ζημια στην κυβερνηση και την ευλογημενη χωρα που ολοι θελουν να την εξαφανήσουν αλλα εδω και τρια χρονια το ΤΑΙΠΕΔ ξεπουλαει σε τιμες χωμα ακομα και τον αιγιαλο, χωρις να ιδρωνει το αυτί των καθαροαιμων ελληνων των οποίων το μόνο πρόβλημα είναι οι μετανάστες.

      Διαγραφή
  14. Επιτέλους! Βρήκαμε τη λύση στο μεταναστευτικό! Τους πετάμε στη θάλασσα και τους αφήνουμε να σκυλοπνίγονται! άντρες, γυναίκες, παιδιά...live your myth in Greece!
    Λυπάμαι, θλίβομαι και απελπίζομαι που κάποιοι θεωρούν εαυτούς πρώτα "Έλληνες" και μετά ανθρώπους. Θα τρίζουν τα κόκαλα των κατατρεγμένων προγόνων μας! Αλλά ξέχασα, εμείς ήμασταν πάντα θύματα, ποτέ θύτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός από το να βγάζουμε τα σωθικά μας εκτονώνοντας το θυμικό μας με κάθε πλαστή είδηση που μας σερβίρουν, μήπως θα ήταν καλύτερα αυτη την εκτόνωση του θυμικού να την συνοδεύαμε με ρεαλιστικές προτάσεις αντιμετώπισης του φαινομένου της μετανάστευσης, σταθμίζοντας όλους τους παράγοντες των πραγματικών γεγονότων ; Λέω μήπως...

      Διαγραφή
    2. 1. Είμαι αρκετά μεγάλη για να λειτουργώ με το θυμικό. Αν ήθελα να εκτονώσω το θυμικό μου, θα έβριζα. Το δικό σου θυμικό πάντως δεν έμεινε ασυγκίνητο, για να κάνεις τον κόπο να απαντήσεις.
      2. Έγραψα πέντε αράδες και μου ζητάς ολοκληρωμένη πρόταση για το μεταναστευτικό. Έγραψες κατεβατά και κατεβατά και μια πρόταση δεν διάβασα. Το μόνο που λες είναι ότι πρέπει να λάβουμε υπόψη όλους τους παράγοντες. Αυτό είναι μια κοινοτοπία, με την οποία κανείς δε διαφωνεί. Δεν είναι όμως πρόταση. Κι επειδή δεν είμαι πολιτικός και πολύ περισσότερο ερευνητής του θέματος για να ξέρω όλους τους παράγοντες, ολοκληρωμένη πρόταση δεν έχω. Ξέρω όμως πως η όποια λύση πρέπει να κινείται σε κατεύθυνση ανθρωπιστική και πολυεθνική και μπορώ να στο εξειδικεύσω.
      3. Λες πως ήσουν αυτόπτης μάρτυρας στην Υπατία και δεν έχω λόγο να σ' αμφισβητήσω. Είσαι και αυτόπτης μάρτυρας κάθε φορά που οι ισλαμοφασίστες στέλνουν τους εγκληματίες στη χώρα μας για να την αλώσουν; Το γεγονός ότι οι χώρες από όπου προέρχονται οι μετανάστες βρίσκονται σε εμπόλεμη κατάσταση και η ζωή τους κινδυνεύει καθημερινά εκατέρωθεν σου λέει κάτι; Έτσι λαμβάνεις υπόψη σου εσύ όλες τις παραμέτρους; Και τι ακριβώς εκφράζει ο όρος "ισλαμοφασίστας"; γιατί δεν τον βρήκα στα λεξικά.
      4. Θεωρείς την είδηση πλαστή και είναι φυσικό αν ενημερώνεσαι από Το Βήμα, την πλέον αξιόπιστη και έγκυρη κυβερνητική πηγή πληροφόρησης. Μου δίνεις όμως την εντύπωση πως ακόμη κι αν η είδηση αποδειχθεί πέρα για πέρα αληθινή, εσύ θα λές ακριβώς τα ίδια.
      5. Κι εμένα μου διέρρηξαν το σπίτι κάποτε και ήταν Έλληνες. Θα πρέπει να μισώ κάθε Έλληνα και να τον θεωρώ εν δυνάμει εγκληματία; Φυσικά και όχι! Όχι επειδή είναι Έλληνας ή επειδή το λέω εγώ, αλλά γιατί συλλογική ευθύνη στο έγκλημα δεν υπάρχει πουθενά σε κανένα σύγχρονο δικαιικό σύστημα. Πουθενά! Γι' αυτό η πεποίθηση στη συλλογική ευθύνη δεν είναι αντικείμενο της δικαιοσύνης, αλλά της ψυχοπαθολογίας.
      6. Στην πιθανή περίπτωση που εικάσεις πως δεν είμαι Ελληνίδα, σου λέω πως αγαπώ τον τόπο μου και τους ανθρώπους του, γι' αυτό θέλω να γίνουμε καλύτεροι. Και το μίσος δε βοήθησε ποτέ κανέναν να γίνει καλύτερος. Αγαπώ την Ελλάδα του Ρίτσου, του Ελύτη, του Καβάφη, του Καζαντζάκη, όλων αυτών που μετάγγισαν το αρχαίο ελληνικό πνεύμα στη σύγχρονη παράδοση και ύμνησαν τη χώρα μας σε όλη την υφήλιο. Και η Ελλάδα αυτή δεν ρίχνει ανθρώπους στη θάλασσα. Κι ο παππούς μου ήταν πρόσφυγας και πολέμησε στο αλβανικό μέτωπο και μετά στον εθνικό στρατό. Κι η μοναδική του ευχή ήταν να μην τραβήξουμε εμείς αυτά που τράβηξε η δική του γενιά. Αν θες να μάθεις για πόλεμο, για φτώχια, για πατριωτισμό και ηρωισμό, ρώτα αυτούς που τα ζήσαν στο πετσί τους. Γιατί, όπως είπες κι εσύ, είναι εύκολο να το παίζει ο καθένας ήρωας από το πληκτρολόγιο. Γι' αυτό κι εγώ δεν επιτρέπω σε κανέναν να φτιάχνει εθνικόμετρα και να βάζει στη ζυγαριά τον δικό μου πατριωτισμό, τη δική μου εθνικοφροσύνη αν σ' αρέσει καλύτερα, με βάση τα δικά του μέτρα και σταθμά. Μου μιλούσε επίσης ο παππούς μου και για μια εποχή που φοβόσουν να πεις καλημέρα στο γείτονά σου, γιατί αν ήταν αριστερός στην πέφταν οι δεξιοί κι αν ήταν δεξιός στην πέφταν οι αριστεροί. Αυτή η εποχή δεν πρέπει να επιτρέψουμε να ξανάρθει. Ούτε εγώ ούτε εσύ. Γι' αυτό δε μ'αρέσουν οι διχαστικές λογικές σε ένα διάλογο μεταξύ άγνωστων απλών πολιτών. Ούτε συμμερίζομαι ακραίες εκφράσεις που γράφονται ακόμη κι από ανθρώπους με τους οποίους κατά τα άλλα συμφωνώ.
      Με συγχωρείς για τη μακρηγορία, Ανώνυμε (αν και θα προτιμούσα να υπέγραφες έστω και με ψευδώνυμο). Δεν περιμένω να σε μεταπείσω ούτε να με καταλάβεις. Απλά σου όφειλα μια απάντηση.

      Διαγραφή
  15. Η μαρτυρία που παρέθεσες Μαζεστίξ τα λέει όλα...
    Ψόφο στα απάνθρωπα αυτά κτήνη του Λιμενικού που έβλεπαν γυναίκες και μικρά παιδιά να πνίγονται και κλωτσούσαν αυτόν που προσπάθησε να τους σώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης ψόφο στις δήθεν ευαίσθητες ΜΚΟ και στην Διεθνή Αμνηστεία που χρηματοδοτούνται από τους ισλαμοφασίστες ης Σαουδικής Αραβίας και του Κατάρ, που δραστηριοποιούνται στο να βαφτίζουν εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου ως πολιτικούς πρόσφυγες, με πραγματικό στόχο την εξάπλωση του ισλαμοφασισμού στην Ευρώπη.

      ΥΓ) Εσύ ήσουν εκεί και τα είδες αυτά με τα μάτια σου ή βρήκες ευκαιρία να ξεθυμάνεις ένα ταραγμένο θυμικό, με την είδηση που σου σέρβιραν κατάλληλα οι γκαιμπελιστές ;

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμε, μπορείς να μου λύσεις μια απορία;
    Παραπάνω γράφεις "Η διαφορά μας είναι ότι εγώ θα μείνω εδώ στον τόπο μου για να υπερασπίσω την πατρίδα μου και θα πολεμήσω να την ελευθερώσω και πάλι, όπως έκαναν οι πρόγονοί μου."
    Αλλά ταυτόχρονα βλέπεις τις ένοπλες δυνάμεις σαν... φρουρό της πατρίδας.
    Ε τότε από ποιον -διάολε- θα την ελευθερώσεις;
    Από αυτούς που φυλάνε και προστατεύουν οι... ένοπλες δυνάμεις;;;

    Και γιατί δεν μας απελευθερώνουν οι ένοπλες δυνάμεις που έχουν και τα όπλα και είναι και πατριωτικές και έτοιμες να θυσιαστούν γι' αυτήν- αφού άλλωστε, όπως μας λες, θυσιάζονται ακόμη και για ξένους μετανάστες;
    Εκτός αν ο ζυγός απ' τον οποίο θες να ελευθερώσεις την πατρίδα σου είναι η... συριζο-ανταρσυακή κατοχή!
    Σε τέτοια περίπτωση πάω πάσο.

    Λοιπόν, για να συνοψίζουμε.
    Είναι προφανές ότι είσαι ένθερμος υποστηρικτής των δυνάμεων ασφαλείας.
    Και προαναγγέλλεις και την αυτοθυσία σου για να ελευθερωθεί η πατρίς.
    Το πρόβλημα είναι πως τα σώματα ασφαλείας, που τόσο αγαπάς, είναι οι μπράβοι των πραγματικών δυνάμεων κατοχής που κρατούν σκλαβωμένη την πατρίδα.

    Εσύ πίσω απ' τους ένστολους βλέπεις θαρραλέα παιδιά που πέφτουν στη φωτιά την ώρα του καθήκοντος.
    Εγώ βλέπω ένα μάτσο φασίστες (που κατά 50% ψηφίζουν και Χρυσή Αυγή) που πουλάνε αντριλίκι σε εξαθλιωμένους, για να βγάλουν τα ψυχοσεξουαλικά κόμπλεξ τους και στήνουν κώλο στα αφεντικά, τα οποία στον ελεύθερο χρόνο τους δήθεν καταγγέλλουν ως.. μασόνους και ανθέλληνες.
    Εσύ τους βλέπεις ως ετοιμοπόλεμους πατριώτες.
    Εγώ βλέπω κάτι κωλόπαιδα που, για ένα μισθουλάκο κι ένα χτύπημα στον ώμο απ' τα αφεντικά, είναι ικανά να σκοτώσουν και τη μάνα τους.

    Έχουμε διαλέξει λοιπόν πλευρά.
    Εσύ μ' αυτούς κι εγώ απέναντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι προφανώς εξώφθαλμο ότι τα έχεις κάνει κουλουβάχατα στο κεφάλι σου και δεν γνωρίζεις ούτε τι κοινωνία θέλεις, ούτε μπορείς να καν να την φανταστείς. Περιορίζεσαι μόνο στην άρνησή της ως ανήλικος, αδυνατώντας να πάρεις υπέυθυνη στάση ενηλίκου.

      Για να συνοψίζουμε κι από μέρους μου, είναι σαφές ότι είμαι ένθερμος θαυμαστής κάθε θεσμικού οργάνου που όρισε η κοινωνία για την λειτουργία της και δεν εννοώ -σαν παιδάκι- με την παραμικρή ανεξέλεγκτη κι ατεκμηρίωτη είδηση να αποδομώ τους θεσμούς της κατά σύστημα. Υπό αυτήν την έννοια είμαστε απέναντι.

      Είναι θέμα αίσθησης ευθύνης απέναντι στους συμπολίτες μου που συναπαρτίζουν την κοινωνία, η οποία έχει ορίσει θεσμικά όργανα για την εύρυθμη κι ασφαλή λειτουργία της. Είναι άλλο ν΄ ασκείς κριτική με στόχο την καλύτερη λειτουργία των θεσμικών οργάνων μιας κοινωνίας κι άλλο να τα αποδομείς. Η αποδόμηση κι η γελοιοποίηση των θεσμών ενός κράτους αποτελεί πάγια επιδίωξη των εκάστοτε εχθρών του. Κι υπό αυτήν επίσης την έννοια είμαστε απέναντι, εφ΄ όσον υιοθετείς την τακτική εχθρών της κοινωνίας που ανήκω, συντασσόμενος τακτικά μαζί τους.

      Διαγραφή
    2. Άλλο να είσαι ένθερμος υποστηρικτής του θεσμού και άλλο των εκάστοτε φορέων αυτού του θεσμού.
      Αν π.χ. οι δάσκαλοι αρχίσουν αύριο να κακοποιούν μαθητές, δε θα τους υποστηρίξω επειδή το σχολείο είναι σημαντικός θεσμός.
      Όταν οι δικαστές, αντί να αποδίδουν δικαιοσύνη, αυτοί στην πλειοψηφία τους αθωώνουν ενόχους και ενοχοποιούν αθώους, εγώ δε θα βγάλω το σκασμό, μην τυχόν και θίξω το θεσμό.
      Αν σέβομαι πράγματι τον θεσμό, θα φωνάξω πρώτος και πιο δυνατά απ' όλους εναντίον αυτών που, κακοποιώντας ανθρώπους στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους, κακοποιούν τελικά το θεσμό.
      Το ίδιο ισχύει για όλους τους θεσμούς: σχολείο, στρατός, αστυνομία, ΜΜΕ, βουλή, δικαιοσύνη κλπ.
      Αν κάνω τον συνήγορο των κακοποιών, τότε μάλλον συμφωνώ και με τις πράξεις τους.
      Όταν, δηλαδή, με πρόφαση την υποστήριξη του θεσμού, υπερασπίζεται κάποιος τους εφήμερους φορείς του, όταν αυτοί διαπράττουν εγκλήματα, τότε στην πραγματικότητα η υποστήριξη αυτή δεν πηγάζει από φιλοθεσμική συνείδηση, αλλά από καθεστωτική αντίληψη.
      Έλεγξε, λοιπόν, σε ποιο κεφάλι κατοικοεδρεύουν τα κουλουβάχατα.

      Διαγραφή
    3. Επαναστάτη των πέντε ηπείρων, πως φαίνεται ότι όλοι εμείς κάνουμε την επανάσταση του καναπέ, εκτός από σένα, που γράφεις τρεις μέρες τώρα και κοντεύει να βγάλει ο κώλος σου κάλους (εκτός από τα υπόλοιπα, αυτονόητα σημεία του σώματος σου). Όλα μας τα είπες για σένα βρε "επαναστάτη" του γλυκού νερού, κι ακόμα δεν μας είπες το χειρότερο: Ότι ψηφίζεις ακόμα κι εσύ, γαμώ τη "δημοκρατία" μας για χώρα...

      Διαγραφή
    4. Για τυχόν παρεξηγήσεις, είμαι "ο ανώνυμος" του σχολίου: 6:10 μ.μ κι απάντησα στον "ανώνυμο" του σχολίου: 4:57 μ.μ (και όχι μόνο).

      Διαγραφή
    5. Η ποιοτική μας διαφορά Ανώνυμε (6:14 μ.μ.) είναι ότι εγώ χαίρομαι που ψηφίζεις κι εσύ.

      Μαζεστίξ πουθενά δεν υποστήριξα ότι πρέπει να είμαστε υποστηρικτές των φορέων του θεσμού. Εκείνο που λέω είναι ότι δεν πρέπει να χτυπάμε άδικα και μ΄ ελαφρή κρίση, πρόσωπα που υπηρετούν θεσμούς. Κι αναφέρομαι ειδικά στην πολεμική που πολλοί έσπευσαν ν΄ ασκήσουν κατά συγκεκριμμένων προσώπων του λιμενικού, χωρίς ακόμα να έχουν πλήρη στοιχεία του γεγονότος. Αυτό δείχνει τουλάχιστον ανευθυνότητα, για να μην πω τίποτα χειρότερο.

      Διαγραφή
    6. Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι που ψηφίζω κι εγώ, γιατί μόνο έτσι έχουμε βάσιμες πιθανότητες να γλυτώσουμε από αυτό που (υποψιάζομαι πως) ψηφίζεις εσύ.

      "Ανώνυμος 6:14 μ.μ"

      Διαγραφή
    7. Εντάξει,δεν ειν΄κακό να χαίρεσαι και να ψηφίζεις, άλλωστε η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...

      Διαγραφή
  17. Δηλαδή, δέχεσαι ότι η "Ελλάδα" είναι αυτοί οι "κύριοι" που την διασύρουν! Όλα σωστά, τα έγραψες, αλλά η επωδός; Ξέρεις πόσες τέτοιες αφορμές είχαν οι αγωνιστές του 21 και οι αντάρτες του 40 να απαξιώσουν την "Ελλάδα", τα ιερά και όσια και να σιχτιρίσουν τους πάντες και τα πάντα; ... Πιστεύω ότι λειτούργησες εν θερμώ, εκλαμβάνοντας την αντίδραση της Γραφειοκρατίας ως αντίδραση της Ελλάδας. Η Ελλάδα αν ζει, ζει σε πείσμα αυτής της νοοτροπίας, ζει χάρη σε εκείνη την μαγιά των ελεύθερων πολιορκημένων που διακινδυνεύει, που δεν συνερίζεται την πλέμπα των "πρόθυμων" που πάντα μειοδοτούσε και ασχημονούσε. Νομίζω, χρειάζεται άλλη θεώρηση. Για αυτούς που έδωσαν την ψυχή τους, τη ζωή τους για εμάς και τους επερχόμενους. Με αυτούς συνομίλησε, ειδάλλως δίνεις αξία στα λιμά της Ιστορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα Ελλάδα δεν είναι όσοι διασύρουν την χώρα είτε ως θεσμικά όργανά της είτε ως απλοί πολίτες, που παθογενώς και κατά σύστημα την διασύρουν με κάθε ευκαιρία που θα τους δοθεί. Ελλάδα είναι οι χιλιάδες ανώνυμοι πολίτες, που καθημερινά αγωνίζονται να κάνουν σωστά την δουλειά τους και συμπεριφέρονται υπεύθυνα έναντι της κοινωνίας σεβόμενοι απόλυτα τους νόμους που όρισε και τους θεσμούς που θέσπισε. Πολύ σωστά λες, ότι οι αγωνιστές του 1821 είχαν πολλαπλάσιες από εμάς αφορμές για να βάλλουν κατά της Ελλάδας. Δεν το έκαναν ποτέ, γιατί αντιλαμβάνονταν πως Ελλάδα είναι αυτοί κι όχι οι άλλοι που βάλλουν εναντίον της.

      Διαγραφή
    2. Πέτρο, θετικός ο προβληματισμός σου.
      Κατέγραψες τον εσωτερικό μου αντίλογο.

      Διαγραφή
  18. Τώρα που το θυμήθηκα.
    Συνωστισμένοι ήταν μέσα στη βάρκα;
    Γιατί ως γνωστόν (κι έχει αποφανθεί μια επιστήμων επ αυτού), ο συνωστισμός προκαλεί αλυσωτές πτώσεις στη θάλασσα.
    Πάντως και για να σοβαρολογήσουμε κι όπως πολύ σωστά γράφει κάπου κι ο Άρης Χατζηστεφάνου, μαζί τους πνίξαμε.
    Αν (σημειώνει) πετούσε κάποιος μια σκουπιδοσακούλα στη θάλασσα, όλο και κάποιος ατενίστας θα βρισκόταν να τον κράξει. Για το συγκεκριμένο περιστατικό, τίποτα. Και (σημειώνω εγώ) ούτε ένα πουλοβεράκι δεν περίσεψε; όλα στα δέντρα;
    Απ τους μπάτσους (βρεγμένους ή στεγνούς, δεν έχει σημασία), δεν περίμενα και τίποτα παραπάνω κι όποιος διαφωνεί, ας κάνει τον κόπο να διαβάσει τι λέει γι αυτούς ο ψυχίατρος Κλεάνθης Γρίβας.
    Μα το πρόβλημα είμαστε εμείς, οι άλλοι. Πλήρης απάθεια. Ζαλισμένα κοτόπουλα, κάνουμε ζάπινγκ από μέγκα σε σκάι και γαργάρα τα πάντα.
    Τέτοια αποκτήνωση. Αυτήν λουζόμαστε και τάχουμε κατεβάσει σ ό,τι κι αν μας κάνουν.
    Μας αξίζει μάλλον...

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κυρίες & κύριοι, θεωρώ ότι τρώμε γερή προπαγάνδα. Ο καθείς παρουσιάζει τα πράγματα βάσει των ιδεοληψιών του. Ποιον να πρωτοπιστέψεις; Ποιος ήταν αυτόπτης μάρτυρας για να βάλει το χέρι του στη φωτιά; Άνθρωποι οι Έλληνες, άνθρωποι και οι μετανάστες (λαθραίοι και μη). Το πρόβλημα είναι άλλο...μπορείς να τους δεχτείς όλους εδώ; Μπορείς να τους δεχτείς και να τους προσφέρεις αξιοπρεπή διαβίωση; Το να τους δέχεσαι όλους στο όνομα του ανθρωπισμού και να τους παρατάς στο έλεος του Θεού είναι λύση; Μα αφού δεν μπορούν να ζήσουν με αξιοπρἐπεια. Αυτό θέλουμε δηλαδή; Να "κάνουμε το καθήκον μας" δεχόμενοι τους ανθρώπους αυτούς και μετά να μη μας νοιάζει πως επιβιώνουν; Εκεί εξαντλείται η ανθρωπιά μας δηλαδή; Θα μου πει κάποιος "να μεριμνήσει το κράτος, να τους εξασφαλίσει τα απαραίτητα, να διαθέσει πόρους". Μα ποιος είναι το κράτος;Το κράτος είμαστε εμείς, αφού εμείς το στηρίζουμε με τους φόρους και τις εισφορές μας. Μα εμείς δεν μπορούμε να ζήσουμε πια με αξιοπρέπεια, πολλοί από μας δυσκολεύονται ακόμη και να επιβιώσουν. Πώς λοιπόν να δώσουμε επιπλέον πόρους στο κράτος για να τους διαθέσει στους ανθρώπους αυτούς; Και μην αρχίσει κανείς να μου λέει ότι θα τα βρούμε από την πάταξη της φοροδιαφυγής και του άδικου κεφαλαίου, διότι όλα αυτά, όπως αποδεικνύεται καθημερινά, είναι παντελώς θεωρητικά. Απόδειξη το γεγονός πως καμία κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει να ελέγξει αυτές τις δύο παραμέτρους, είτε γιατί δεν μπορεί, είτε γιατί δεν θέλει. Αυτή είναι η πραγματικότητα και ας το χωνέψουμε πλέον. Τι μέλλει γενέσθαι λοιπόν; Μία ρεαλιστική αντιμετώπιση του μεταναστευτικού ίσως; Μακριά από πολιτικές και ιδεολογικές σπέκουλες. Για να μπορούν οι όποιοι μετανάστες έρχονται στην πατρίδα μας να ζήσουν με αξιοπρέπεια και αυτοσεβασμό. Τότε θα είμαστε πραγματικά Άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα θέμα το αν και πώς μπορεί η χώρα να φιλοξενήσει μετανάστες και είναι ένα τελείως διαφορετιό θέμα το αν αυτή η χώρα δολοφονεί όποιον τολμά να πατήσει το πόδι του.
      Το πρώτο είναι συζητήσιμο και μπορούν να ειπωθούν πολλές και διαφορετικές χρήσιμες απόψεις από σχεδόν όλους τους χώρους.
      Το δεύτερο, όμως, δε χωράει καμία συζήτηση μεταξύ πολιτισμέμων ανθρώπων.

      Διαγραφή
  20. Αν δε θες να αλλάξεις τη χώρα σου προς το καλύτερο, τότε τι κάθεσαι εδώ και αμπελοφιλοσοφείς; Μάζεψε τα πράματά σου και πήγαινε σε καμιά "προοδευτική" χώρα του εξωτερικού, να δεις τί ωραία που είναι κι εκεί. Σου το λέω όχι με εχθρική διάθεση αλλά επειδή έχω γνώση του θέματος ( και μάλιστα από αρκετές "πολιτισμένες" και "ανοιχτόμυαλες" χώρες). Πάνε να δεις τη γλύκα. Κι όταν γυρίσεις θα στάζεις μέλι για την Ελλάδα. Α, και όσον αφορά τους μπάτσους του εξωτερικού, σε πληροφορώ ότι ούτε εκεί δέρνουν τον κόσμο με ανθοδέσμες...ρόπαλα έχουν. Και αν πας να το παίξεις πιστολέρο επαναστάτης και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, πρώτα σε κάνουν "με τις γραβιέρες" και μετά ρωτούν ποιος είσαι και τι θες. Όσον αφορά δε το πλοιάριο των λαθρομεταναστών, απλά θυμήσου τι έκανε η Ιταλία και η Αυστραλία σε ανάλογες περιπτώσεις ή ποια είναι η τακτική των δουλεμπόρων όταν πλησιάζει σκάφος της ακτοφυλακής. Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή