Τετάρτη, 30 Οκτωβρίου 2013

Βραβεία: Unpaixtable!


Unpaixtable
Τι Όσκαρ, τι Grammy;; Τι Κάννες, τι Δράμα; (βραβεία ταινιών μικρού μήκους, άσχετοι!)
Τι...  βραβεία Ποπ Κορν και Αρίων;
Εδώ το καλό πράγμα που σαλεύει!
Βραβεία Unpaixtable!
 
Σήμερα, λοιπόν, θα παίξουμε ένα παιχνίδι που μόλις τώρα (νομίζω πως) κατάλαβα πώς παίζεται. 
Υπεύθυνος για τη συμμετοχή μου είναι ο Πέτρος που διακινεί τα βραβεία Unpaixtable, που απονέμονται σ'αυτούς που θα δώσουν τις καλύτερες απαντήσεις.
 

ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΧΝΙΔΙΟΥ
Πρέπει α) να απαντήσεις σε 6+1 ερωτήσεις, β) να δώσεις με τη σειρά σου το βραβείο στα επόμενα 5 ιστολόγια που θα συνεχίσουν το παιχνίδι και γ) να υποβάλλεις τη δική σου ερώτηση στην οποία πρέπει αυτά να απαντήσουν.


Σχετικά με το unpaixtable έχουμε και λέμε:


The Rules of the #unpaixtable Award:
  • Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  • Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
  • Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
  • Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  • Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου ...στους bloggers που προτείνεις!
  • Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες
Ορίστε το βραβείο για τον unpaixtable blogger:

Unpaixtable
(το βραβείο κοσμεί ήδη τον τοίχο μου, διότι είναι δεδομένο πως εδώ θα καταλήξει)

Οι Ερωτήσεις (6+1)

 

1) Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)

Το όνομά μου είμαι Μαζεστίξ και είμαι από τη Γαλατία.
Μένω προσωρινά στην Κρήτη, μέχρι να φύγουν οι Ρωμαίοι και να επιστρέψω στο χωριό μου.
(έχω στείλει για service την ασπίδα μου, πάνω στην οποία συνήθως ταξιδεύω)
Ζωδιακά είμαι καρκίνος, αγαπησιάρης δηλαδή και ευέξαπτος.
Με φιλοξενεί το blogger. Τι με φιλοξενεί δηλαδή; Είδα φως και μπήκα!
Αρμένικη βίζιτα, σα να λέμε...

2) Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

Θα θεωρούσα moto του blog, μια φωτογραφία που 'χω στο πλάι από τον Ισοβίτη του Αρκά:
Καθώς ο μελλοθάνατος οδηγείται στο σημείο της εκτέλεσης, συνοδεία παπά και δεσμοφύλακα, μονολογεί:
"Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε"...
 

3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;

Θα ήταν το "πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο".
Διότι, ό,τι κι αν γράψει κάποιος που δε μας αρέσει, αρχίζουμε όλοι να υποψιαζόμαστε αν είναι ο "δολοφόνος" που κρύβεται από πίσω και προσπαθούμε να τον ξεψαχνίσουμε, για να δούμε τι ρόλο βαράει. Αλλά εκεί που κοιτάμε με μισό μάτι τον άλλον, ταυτόχρονα μας κοιτούν και οι άλλοι με τον ίδιο τρόπο. Και μπορεί στο τέλος να βγούμε εμείς οι "δολοφόνοι".


4) Όταν γίνω διάσημος blogger θα...

Τι θες να πεις; Ότι δεν είμαι ήδη διάσημος;;;
Τελοσπάντων. Προσθέτοντας τη λέξη "πιο" πριν απ' το "διάσημος", απαντώ.
Όταν γίνω διάσημος, θα πιάσω δουλειά σε εφημερίδα (στην Ελεύθερη Ώρα κατά προτίμηση) και θα τρολλάρω με γέροντες του Αγίου Όρους που κάνουν προβλέψεις για το πότε θα πάρουμε την Πόλη!
Αλλά επειδή στο ίδιο target group των αναγνωστών υπάρχουν και οι τζογαδόροι/αλογομούρηδες, εκτός από προγνωστικά για την Πόλη, θα γράφω και προγνωστικά για το στοίχημα!
Διότι το να πάρουμε την Πόλη δίνει απόδοση 1:28, όσο και το να σπάσει ο άσσος της Μπαρτσελόνα με τη Βαγιαδολίδ.
Έχουν και οι δύο κατηγορίες τον παπά σαν σύμβολο: "εδώ παπάς, εκεί παπάς, πού'ναι ο παπάς;"
 
 
5) Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

Αν και μετά από 714 αναρτήσεις είναι δύσκολο να τη βρω.
Με μια πρόχειρη έρευνα εντόπισα την Αποδιδρασκίδα, που 'χα δημοσιεύσει πριν ενάμιση χρόνο και αφορούσε στην... "ημέρα ψέματος" που είχαν επινοήσει οι αρχαίοι και, ξεκινώντας από κει, αναφερόμουν γενικώς στο ψεμα.
Ήταν αναπόφευκτο λοιπόν, στη χώρα της αλήθειας, ένα κείμενο περί ψέματος να μην έχει απήχηση.
(Είδατε ο κλασικός Ελληναράς; Το 'ριξα πάλι στους άλλους! Όχι πως εγώ έγραφα μαλακίες!)


6) Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί;
 
Θα ήθελα να αφανίσω τα blogs που βγάζουν κάτι παχείς τίτλους του στυλ "λαθρο-ορκ τεμάχισε χριστιανή- σφάχτε τώρα τους υπάνθρωπους!" και αν ψάξεις παρακάτω, στις πιο δημοφιλείς τους αναρτήσεις έχουν δημοσιεύσεις όπως "Δες μόνο εδώ τη νέα τσόντα της Τζούλιας!" ή "Η τσόντα της Ντούβλη με υπότιτλους!" και κάτι τέτοια.
Με ολίγη από πατρίδα και πολλή από πορνό...
 

7) (Ερώτηση από τον Πέτρο:)
 Αν μετά από καταγγελίες σε εντόπιζαν, σου έκλειναν το blog και σου ζητούσε το δικαστήριο να ανακαλέσεις αυτά που έχεις γράψει για να γλιτώσεις τις περιπέτειες, θα το έκανες;
 
Κατ' αρχάς να τονίσω πως έχω γράψει πολλές μηνύσιμες αναρτήσεις.
Ευτυχώς που ο -φερόμενος ως πρωθυπουργός- Σαμαράς ενδεχομένως δε διαβάζει τί έχω γράψει γι'αυτόν...
Λοιπόν, αν κάτι που 'χω γράψει θα μπορούσε για κάποιον να συνιστά διασπορά ψευδούς είδησης (άθελά μου, εννοείται) και με εγκαλούσαν γι'αυτό, θα την έσβηνα, θα ανακαλούσα και θα ζητούσα δημοσίως συγνώμη.
Αν όμως η δίωξη αφορούσε πολιτικές κρίσεις, τότε όχι μόνο δε θα ανακαλούσα, αλλά θα πήγαινα στα δικαστήρια και θα έπαιζα τον ήρωα!
Θα μάζευα κόσμο να με υποστηρίξει, θα έφτυνα και καμιά κάμερα (φοριέται πολύ αυτό), θα σήκωνα τη γροθιά με το σήμα της νίκης και μετά θα περίμενα την ανταπόδωση.
Καμιά συνεντευξούλα στον Guardian δε θα με χάλαγε.
Ούτε το βουλευτιλίκι που θα ακολουθούσε!
Έρχονται δύσκολες μέρες και η βουλευτική αποζημίωση είναι μια καλή λύση...
 

Με τη σειρά μου χαρίζω το βραβείο στα ιστολόγια (για να συνεχίσουν το παιχνίδι):
http://sophieil104.blogspot.gr/ (Σερενάτα)
http://stratolatis.blogspot.com (Στρατολάτης)
http://lotofagus.blogspot.gr (Λωτοφάγος)
(έβαλα έξι, αλλά δε με νοιάζει)


Η δική μου "7η" ερώτηση (που απευθύνεται στους επόμενους) είναι η εξής:

"Τι νομίζεις πως πετυχαίνεις γράφοντας σ' ένα blog;"

102 σχόλια:

  1. Ζηλεύω!!!
    Κρίμα να μην έχω δικό μου μπλογκ...!

    Όπως πάντα γράφεις με πολύ χιούμορ, περισσή αυτοπεποίθηση, πληθωρικό αυτοσαρκασμό και υπερβολική φιλοδοξία (ξέρεις, το βραβείο δικό σου!)
    Έχεις και μία μανία να γίνεις ήρωας, 'ηρωοπάθεια' θα την έλεγα!!!

    Άσε και για κανέναν άλλο, καλέ! Και αρχηγός και υπουργός (από Petra) και "πρώτο βραβείο" και ήρωας και μάγκας και υποψήφιος δολοφόνος και διάσημος;
    Ζαλίστηκα!!!
    (Μπα, ζηλεύω!)

    "Αποδιδρασκίδα"!! Να κάτι με το οποίο έχω σχέση! Την Πρωταπριλιά, κοινώς!
    Μια υπέροχη ημέρα για απόδραση από τις πολλές και μεγάλες αλήθειες!!
    Μια ημέρα με ελαφράδα!
    Η ημέρα που γεννήθηκα! Και δε λέω ψέμματα...!!!
    Από εκεί μου έμεινε το "πειραχτήρι"!

    Ουφ! Είπα κάτι, έτσι, για να μη ζηλεύω, αφού δεν έχω μπλογκ και μου άρεσε το παιχνίδι!
    Α, ρε εμείς οι άστεγοι καταληψίες!
    Πάλι εσύ την πλήρωσες, αρχηγέ!!!
    Γλαύκη

    Υ.Γ.
    Να λαδώσω την επιτροπή, για να πάρεις το πρώτο; Χρωστάω, αφού φιλοξενήθηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσχετο!
      Ξέχασα!
      Ρίξε μια ματιά στης πρωθυπουργού να δεις τι συμπλήρωσε η υφυπουργός σου!
      Μπορεί να έχεις αντίρρηση!
      Εντάξει, ό,τι να 'ναι!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Γεννήθηκες Πρωταπριλιά, σου αρέσει η ιδέα της Αποδιδρασκίδας και μας ζητάς να σε πιστέψουμε πως δε λες... ψέματα;;;
      Να 'μαστε και λογικοί.... Μην είμαστε και πλεονέκτες!

      Ζητά -ή μάλλον απαιτώ- αξιώματα, γιατί απλά πιστεύω πως είμαι καλύτερος από τους άλλους.

      Άντε, φτιάξε κι εσύ ένα δικό σου μπλογκ, να δεις τη γλύκα!

      Διαγραφή
  2. 1) Γαλάτη, σιγά τα γάλατα. Εξακολουθείς να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία.
    Εδώ δεν έχουμε καταλάβει ακόμη τι είσαι: άντρας; γυναίκα; φαλακροκόρακας; σκουμπρί; ή μύγα;
    Πες μάνα μου ποιος είσαι! (ΚΥΠατζής εδώ, να καπαρώσω την αμοιβή θέλω)

    Αλλά σου λέει, “άμα γίνω βουλευτής και τσιμπήσω ασυλία τότε θα αποκαλυφθώ. Θα παριστάνω τον αριστερό εκ του ασφαλούς!”
    Ένας ήρωας με παντούφλες (ή για μπούφλες).

    Όπως καταλαβαίνετε, όσες τον έχετε ερωτευτεί απ’ τα γραπτά του να αναθεωρήσετε. Κάνει παρέα μοναχά με τον Άη Βασίλη.


    2) Κάποτε που θα σε πηγαίνουν στην κρεμάλα εμείς θα γελάμε!


    3) Αυτό έπαιζες παιδί; Κουλτούρα να φύγουμε κολλητέ!
    Όχι γιατί αλλού δήλωσες πως έπαιζες το γιατρό (ή τη νοσοκόμα, δε θυμάμαι).


    4) Όταν γίνεις διάσημος να αλλάξεις ομάδα.
    Είναι τώρα να βγαίνεις να κάνεις δηλώσεις υπέρ του ΣΚΑΙ;


    5) Ποτέ δεν έγραψες μαλακίες!
    Για μένα είσαι και παραμένεις το νούμερο 1.
    Δηλαδή λίγο πιο πάνω απ’ το μηδέν.


    6) Διαπιστώνουμε πως επισκέπτεσαι και ενημερωτικά σάιτ!
    Εμ, πες μας έτσι, τώρα εξηγούνται όλα!


    7) Ο πρωθυπουργός μας, φερόμενος ως Σαμαράς (κάποιοι λένε πως κυβερνάει ο προηγούμενος με μάσκα), δεν διαθέτει χιούμορ. Σε διαφορετική περίπτωση θα διόριζε εκπρόσωπό του εσένα, για να κλείσεις τους τηλεοπτικούς βόθρους και να αφήσεις μονάχα την ΕΡΤ.


    8) Απαντώντας (έτσι γουστάρω) στην τελευταία ερώτηση: “Στο Δόξα Πατρί όποιον κάνει το λάθος και με διαβάσει. Ο μπαμπάς μου πουλάει γενόσημα και έχουμε ανάγκες”.

    Ραντεβού στη ΓΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο ζηλεύεις!
      Τον ερωτεύτηκα γιατί... είναι καρκίνος!
      Κι αν κάνει παρέα μοναχά με τον Άη Βασίλη ακόμα καλύτερα: επιτέλους θα μου φέρει δώρο τα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
    2. Κύριε ανακριτά Πετράν, θα μείνετε με την απορία (και τη ζήλεια-ψώρα) τι διάολο ον είναι αυτό που σου κλέβει το.. "φαΐ "!
      Δεν είμαι άντρας, δεν είμαι γυναίκα, δεν είμαι γκέι.
      Είμαι ιδέα που φωλιάζει στα ιδρωμένα όνειρα των γυναικών!
      (πςςςςς- χαχαχα κάτι τέτοια λέω και θα με πάρουν με τις πέτρες καμιά μέρα)

      Το "πέφτει η νύχτα στο Παλέρμο" αρέσει στας γυναίκας, φίλος, και δημιουργεί και το ανάλογο μυστήριο, γι αυτό και το προτιμούσα πάντα απ' όλα τ' άλλα παιχνίδια.
      Το όνομα-ζώο-πράγμα δεν πιάνεται...

      Στα περί ου ο λόγος σάιτ μ' έχουν αναδημοσιεύσει, γι' αυτό τα χω δει, κύριος! Άντε πια!
      Όταν γίνω υπουργός, θα σε συντρίψω!



      Αριστέα, αντί να τα πεις σ' εμένα .. πας και τα λες στον Πέτρο;
      (που 'ναι και μαρτυριάρης...)

      Εξήγησέ του σε παρακαλώ πως εμείς οι καρκίνοι είμαστε ερωτεύσιμοι, όχι σαν ους ξενέρωτους τους παρθένους που περαπτάς και συγυρίζουν πίσω σου το χαλάκι που κουνήθηκε απ' τη θέση του!

      Λέγε τέτοια Αριστέα (να σκάει απ' τη ζήλεια του ο άλλος) και θα σου κάνω δώρο όλο το σάκκο του Αη Βασίλη!
      Α! Και για μας τους καρκίνους, ο Αη Βασίλης υπάρχει!

      Διαγραφή
    3. Εμείς οι καρκίνου είμεθα ερωτεύσιμοι!
      Όχι σαν τους ξενέρωτους τους Παρθένους!
      οκ; Καλά τα πήγα;
      Μια καρκίνος! χοχοχο! (Άμα δεν ευλογήσω τα γένια μου!)

      Καλησπέρα σας!

      Διαγραφή
    4. Πες τα Αριστέα!
      Καρκίνοι ενωμένοι, ποτέ νικημένοι!

      Διαγραφή
  3. Eπειδή κανείς δε δίνει βραβείο σε μας τους άστεγους, δίνω εγώ το... The unbloggable homeless blogger award στον εαυτό μου (σιγά μην περίμενα από άλλον να μου δώσει βραβείο! Σιγά μην περιμένω να κάνω blog για να πάρω βραβείο!) και στις φίλες συνάστεγες Άννα, Βάσω και Γλαύκη με την υποχρέωση να απαντήσουν σε δύο μόνο ερωτήσεις:
    1. Ποια ήταν η πρώτη ανάρτηση που σου κέντρισε το ενδιαφέρον για να τη σχολιάσεις; (δε ρωτάω σε ποιο blog!)
    2. Ήξερες τότε που θα έμπλεκες;

    Απ'την πλευρά μου, η πρώτη ανάρτηση που σχολίασα ήταν "Η πολιτισμική μου μοναξιά" (12-10-2012). Διάβαζα ως τότε διάφορα site, σκεφτόμουν διάφορα, αλλά ποτέ δεν είχα γράψει κάπου την άποψή μου. Αυτό το κείμενο ήταν πολύ δυνατό...έλεγε όλα όσα σκεφτόμουν εκείνο το διάστημα...κι αισθάνθηκα χάρη σ' αυτό και χάρη στα σχόλια κάποιων άλλων - εντελώς άγνωστων τότε - ανθρώπων ότι δεν ήμουν μόνη...κι ήταν μεγάλη παρηγοριά αυτό!
    Ε, αυτό ήταν! Άρχισα να παρακολουθώ τον Μαζεστίξ πιο εντατικά κι ο κύκλος όλο και άνοιγε, ώσπου μετά από ένα χρόνο, αρκετούς διαδικτυακούς φίλους, με τα σοβαρά και με τ'αστεία, έγινα μέχρι και Υπουργός!
    Που να το φανταστώ τότε που είχα μπλέξει! (Και που να φανταστώ ότι είσαι Καρκίνος! Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πάρε-δώσε με Καρκίνους να μην έχω! Παρακαλώ εφεξής να δηλώνετε εξαρχής τα ζώδιά σας να μην έχουμε παρεξηγήσεις!)
    Πάω τώρα να τοποθετήσω το βραβείο μου σε περίοπτη θέση!

    (Πόσο γουστάρω που μοιράζουμε μεταξύ μας βραβεία και υπουργικούς θώκους δε λέγεται!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. unbloggable homeless blogger αχαχαχαχα! Είσαι τρέλα Σοφία μου!

      Διαγραφή
    2. Σοφία, μπράβο!
      Όχι, παίζουμε!!
      Καθάρισες με τα λόγια σου για όλες τις άστεγες καταληψίες, οπότε δικαιωματικά σου ανήκει το βραβείο!!!

      Τώρα πρέπει να απαντήσω στα ερωτήματά σου;

      1) Λοιπόν, με έβαλες σε μπελάδες, γιατί έπρεπε να ψάξω το πότε έγραψα σχόλιο για πρώτη φορά!
      Αν και διάβαζα το μπλογκ... από το χειμώνα του 2012, πολύ αραία όμως, άρχισα να είμαι σχεδόν καθημερινή επισκέπτρια από τον Μάιο του 2013.
      Η πρώτη ανάρτηση που σχολίασα ήταν "Η Εύα τυλιγμένη με ηλεκτροφόρα καλώδια" στις 11-6-2013...!
      Κουφό, σίγουρα!
      Ενώ με είχαν εντυπωσιάσει άλλες αναρτήσεις, και ταυτιζόμουν με τις απόψεις του γράφοντα, έγραψα στην "Εύα..." για πρώτη φορά, γιατί με προκάλεσε το θέμα και το θεώρησα πιο ελαφρύ (χωρίς παρεξήγηση). Έτσι, πήρα θάρρος και μετά έγινα μόνιμος θαμώνας!!!
      Τώρα βέβαια, δεν πιστεύω ούτε εγώ ότι έχω τέτοια συμμετοχή και στα άλλα μπλογκ των γειτόνων!! Είναι ένα μεγάλο, ευχάριστο και δημιουργικό βήμα...!

      2) Φυσικά, και δεν ήξερα που θα έμπλεκα!!!
      Δεν ρώταγα καλύτερα...!!!
      Την έπαθα με την αφέλεια και την ασχετοσύνη του πρωτάρη!!!!

      Καλά, έχουμε κάνει την σούπερ κατάληψη οι άστεγες καταληψίες!!
      Οι άλλες πού είναι; Ζητούνται ενισχύσεις!
      Η κυβέρνηση πρέπει να παραιτηθεί...
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Α, βραβείο δε διεκδικώ, γιατί είμαι πρωτάρα και μετριόφρων!!!

      Διαγραφή
    3. Σοφία, πολύ πρωτοποριακή η ιδέα σου να κάνεις τα unpaixtable αστέγων!
      Εδώ η καλή πρωτοπορία!
      (τους φάγαμε όλους τους άλλους, τους συμβατικούς...)

      Απ' το "η πολιτισμική μου μοναξιά" ξεκίνησες;
      Α ναι, αυτό μου άρεσε κι εμένα ΄πολύ.
      Το 'χα ευχαριστηθεί!
      Και τα σχόλια σ' εκείνη την ανάρτηση ήταν πραγματικά συναρπαστικά!
      Απ' τις καλύτερες στιγμές των τριών χρόνων που μπλογκάρω.

      Αλλά πάμε τώρα στα πιο σοβαρά: τι πρόβλημα υπάρχει με τους καρκίνους;
      Είναι μακράν οι καλύτεροι για να μπλέκει κανείς!
      Δώσε εξηγήσεις!
      Είναι σίγουρο πως θα σου πω πως ό,τι κι αν έγινε ήταν μεμονωμένο περιστατικό...

      Διαγραφή
    4. Τι πρόβλημα υπάρχει με τους Καρκίνους; Μα εσύ το είπες! Είστε αγαπησιάρηδες! Ξέρεις πόσες φορές την πάτησα με Καρκίνο; Πόσα μεμονωμένα περιστατικά ν' αντέξει μια γυναίκα στη ζωή της; Πες μου πόσα;
      (Θα ξανάρθω, Ζήκο! Στην επόμενη ανάρτηση το βράδυ! Τώρα τρέχω!)

      Διαγραφή
    5. Μα είναι τόσο έγκλημα που είμαστε αγαπησιάρηδες;;;
      Μπορεί να μην είμαστε σταθεροίσ τις αγάπες μας, αλλά αγπάμε εύκολα.
      Έχουμε μεγάλη καρδιά και χωράει πολύ κόσμο!
      Άσε που αν έχεις επανειλημμένα πέσει σε καρκίνους, πάει να πει πως αυτό είναι το ριζικό σου...

      Διαγραφή
  4. Αίσχος! Το βραβείο είναι αυτοδίκαια δικό μου. Άκου λέει να παίξω κιόλας.
    Τέλος πάντων... Σάμπως έχω όρεξη για δουλειά;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχά! Έτσι νομίζεις! Άκου αυτοδίακια δικό σου!
      Να αναμετρηθείς μαζί μας κύριε!
      (μαζί μου δηλαδή, διότι οι υπόλοιποι έχουν ήδη χάσει!)
      Άντε, περιμένω!

      Διαγραφή
  5. Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εντάξει παιδιά!
    Άμα κατάφερε ο Κυβερνητικός μου Ακυβέρνητος να φτάσει τον Μαζεστίξ στο σημείο να κάνει τέτοιες αναρτήσεις -παιχνιδιάρικες!!- πάει να πει πως ο Κυβερνητικός μου Ακυβέρνητος (συνεχίζω εγώ το χαβά μου μπας και τον πείσω να ξανάρθει στο μπλογκ μου μετά το ισχυρό σοκ που υπέστη! χαχα!!) πάει να πει λοιπόν, πως....ο Κυβερνητικός μου Ακυβέρνητος είναι Αστέρι κι ο Μαζεστίξ (είναι) ήταν πολύ σκληρός και τον λέγαν αλοιφή!!! Φιλάκια σε όλη την τρελοπαρέα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Κατάλαβα! Αργά το συνειδητοποίησες Μαζεστίξ τι έκανες! (γι' αυτό εξαφανίστηκες ωρέ κοπέλι;;;) Τώρα είναι αργά αγάπη μου γλυκιά!! :))

      Διαγραφή
    2. Ο Πέτρος ο κυβερνο-ακυβέρνητος τίποτα δεν έκανε.
      Παραβίασε ανοιχτές θύρες!

      Γιατί μου τη λέτε έτσι ρε παιδιά;
      Καμιά φορά γράφω κι εγώ ανάλαφρα πράγματα...
      Μ' έχετε... παρεξηγήσει!

      Αλλά εδώ γίνατε αυτόκλητοι πρωθυπουργοί...
      Σ' εμένα θα κολλούσατε;

      Διαγραφή
  7. Κρητικέ, πες αλήθεια, το περίμενες πως θα σου έκανα το μπλογκ σούργελο;
    Κοίτα ποιοι έχουν μαζευτεί και πάνω απ' όλα τι σχολιάζουν!!!
    Άλλα ντ' άλλα κουτρουβάλα!
    Η συνέχεια αναμένεται φρικώδης...

    (πάω να την πέσω γιατί βρίζουν τα μόνιτορ)

    Στο αφιερώνω μήπως και στανιάρεις!
    Παρακαλώ ιδιαίτερη προσοχή από το 2:08 - 2:24

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι κακό για μένα λες αλλά είμαι από τον ύπνο ( αυτόν που πήρα ανεπαίσθητα) και δεν κατάλαβα πολλά!

      Διαγραφή
    2. Πέτρο, μου τη βγαίνεις άσχημα!
      Θα σου απαντήσει εκ μέρους μου ο θεός Πάτρικ.
      Πώτς γκένεν αυτό;
      http://www.youtube.com/watch?v=J_HYy5hUrOg

      Διαγραφή
  8. Ωωω, ευχαριστώ! Πρέπει όμως πρώτα να καταλάβω πώς παίζετια, γιατί ενώ διάβασα την ανάρτηση, δεν....

    Κάτσε να το μελετήσω το πράγμα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελέτα το και δώσε!
      Πλάκα έχει, όπως βλέπεις...

      Διαγραφή
  9. Γλαύκη, airis, Joan Petra, Σοφία ΜΒ και ξανά μανά απ την αρχή!
    Πέτρος Κ και ένας στρατολάτης...
    Ενοχλείτε...

    :-P


    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, γιατί;
      Ποιον ενοχλούμε;
      Οι καταλήψεις είναι πάντα ενοχλητικές...!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Πες τα, Mbiker!
      Βάλε τους στη θέση τους!

      Διαγραφή
    3. Γλαύκη

      δεν ενοχλείς :-)
      ούτε οι airis, Joan Petra, Σοφία ΜΒ και ξανά μανά απ την αρχή!

      mbiker

      Διαγραφή
    4. Φίλε mbiker,
      πέρνα καμιά βόλτα κι από τα μπλογκ μας ντε! Εμείς που να σε βρούμε; Εγώ πρώτη (είμαι και.....πρωθυπουργός, για να μην ξεχνιόμαστε!! αχαχα!/κι άλλος λόγος προστέθηκε!).....όμως, εγώ πρώτη σου προσφέρω ανοιχτή πρόσκληση επίσκεψης στα μπλογκ μας και που ξέρεις; Μπορεί να βγεις.......λιγότερο "ενοχλημένος" από όσο είσαι!! Αχαχαχα! Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    5. Τι στο καλό, κανείς εκτός του αρχηγού δεν κατάλαβε το αστείο;
      Και νόμιζα πως έχω χιούμορ...
      :-(

      mbiker

      Διαγραφή
    6. Παρεπιπτόντως, Κεράσια και Κρίνοι, ούτε εσύ ενοχλείς :-)

      mbiker

      Διαγραφή
    7. Πλλλλλάκα με κάνεις;;; Εγώ βρε δεν κατάλαβα το χιούμορ σου;; Βρε, αν δεν κατάλαβα εγώ το χιούμορ σου να πέσει το ταβάνι και να με πλακ.......

      Διαγραφή
    8. Γκρατανγκράααααανννν,,,ζντούππππ...

      mbiker

      Διαγραφή
    9. Πολύ θορυβώδης έγινε η ανάρτηση...!!!
      Ησυχία, βρε γειτόνοι, κοιμόμαστεεεε!!!
      Και δεν ξημερώνει... και δεν ξημερώνει!!!
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      mbiker
      Πω,πω πλάκα έκανες;
      Ευτυχώς που είναι έξυπνος ο αρχηγός!!

      Διαγραφή
    10. Mbiker, οι γυναικες έχουν χιούμορ.
      Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός πως τους αρέσουν πλάσματα με τρίχες, κοιλιές, σκατόφατσες που λιώνουν στον καναπέ και κατουράνε το καπάκι....
      (σ.σ. άντρες)

      Διαγραφή
    11. Σου έχω πει να μην φωτογραφίζεσαι! Α! Και καλό μήνα! Εδώ μέσα μας βρήκε κι αυτός, αντί να μας βρει σε κάνα πεζοδρόμιο! Ναι, καλά... Σας φιλώ και καλό ξημέρωμα!

      Mbiker, καλό μήνα φίλε μου! :)

      Διαγραφή
    12. χεχε ειρωνείες!
      αλλά κουβέντα για το πάπλωμα...

      Διαγραφή
    13. Μαζεστιξ
      η περιγραφή του γυναικείου χιούμορ, όλα τα λεφτά χαχα

      Joan Petra
      καλά να μας μπεί

      ΥΓ
      Για τσι υδροχόοι, τι γνώμη υπάρχει;

      mbiker

      Διαγραφή
    14. mbiker
      Μμμ, κρυάδες για το γυναικείο χιούμορ!!!
      Ο Μαζεστίξ λέει βρωμιές... γιατί δεν μπορεί να συναγωνιστεί το γυναικείο χιούμορ!!!
      Υπερασπίζομαι τη φιλενάδα και τις γυναίκες γενικά!
      Όταν το πάρει είδηση, θα έρθει να σας τα πει καλύτερα και να σας βάλει στη θέση σας!
      Μη σας πιάσει στο στόμα της μόνο...!!!

      Σας προκαλώ να ορίσετε εσείς το αντρικό χιούμορ!

      Προσέξτε τι θα πείτε, γιατί θα έρθει σκληρή η απάντηση!!!
      Είμαστε και πολλές γυναίκες εδώ μέσα...!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    15. Γλαύκη

      Έχεις δίκηο, δεν ήταν χιούμορ αυτό του ματζεστίξιου,
      Αποτύπωση της πραγματικότητας ήταν!
      :-P

      mbiker

      Διαγραφή
    16. @mbiker,
      αν υποψιαστώ ότι είσαι Υδροχόος.....θα πανηγυρίσω!!!
      Χρυσές δουλειές θα κάνουμε τα δυο μας!! :))

      Διαγραφή
    17. Τσι υδροχόοι συνηθίζουν να μου την μπαίνουν...μα τους βρίσκω υπέροχα διασκεδαστικούς!
      Σχέση δεν θα έκανα αλλά για παρέα καλοί είναι του λόγου τους!

      Α τσι γυναίκες υδροχόους τις λατρεύω!
      (Μη μου έρθει και καμιά Πετριά αχαχαχα !)

      Διαγραφή
    18. Joan Petra

      Είμαστε το άνθος αραβοσίτου
      Ας τους στην ζωδιακή τους ασημαντότητα..
      Βενσερέμος.
      Εκτός κι αν χάσουμε !
      :-)

      Σχέση με υδροχόο να μην κάνετε. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ν ανακαλύψετε τη ζωδιακή σας ασημαντότητα. Έχει παρατηρηθεί πως σε υποτροπιάζουσες περιπτώσεις σχέσεων με υδροχόους από θήλυ άτομα, να
      κάνουν τον τροχονόμο Τσιμισκή με Αγίας Σοφίας. Ενίοτε και στο Βαρδάρη.
      Υγεία. Το πρώτο δεκαήμερο της νέας σελήνης, αποφύγετε τις πορτοκαλάδες.
      Χρήμα. Παρντόν;
      :-P

      mbiker

      Διαγραφή

    19. Διόρθωση

      airis

      Σχέση με υδροχόο να μην κάνετε. Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ν ανακαλύψετε τη ζωδιακή σας ασημαντότητα. Έχει παρατηρηθεί πως σε υποτροπιάζουσες περιπτώσεις σχέσεων με υδροχόους από θήλυ άτομα, να
      κάνουν τον τροχονόμο Τσιμισκή με Αγίας Σοφίας. Ενίοτε και στο Βαρδάρη.
      Υγεία. Το πρώτο δεκαήμερο της νέας σελήνης, αποφύγετε τις πορτοκαλάδες.
      Χρήμα. Παρντόν;
      :-P

      mbiker

      Διαγραφή
    20. Απάντηση προς Γλαύκη: το αντρικό χιούμρο συνίσταται στην ανοχή τους απέναντι στις γυναίκες που θυμούνται να μουν μπροστά από την τηλεόραση την ώρα που η ομάδα βάζει γκολ!
      Επίσης στην υπομονετικότητά τους να απαντούν από συνήθεια "κι εγώ" σε ό,τι πει ψιθυριστά η γυναίκα.
      "-Σ'αγαπώ! -Κι εγώ!"
      "-Σε σκέφτομαι! -Κι εγώ!"
      "-Έχω καθυστέρηση! -Κι εγώ!"


      Για υδροχόους δεν έχω άποψη.
      Μόνο του Παπάζογλου ξέρω.

      Διαγραφή
    21. Μαζεστίξ,
      Καλύτερα που δεν έχεις άποψη για του Υδροχόους!
      "Υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ν ανακαλύψεις τη ζωδιακή σου ασημαντότητα"!!!.....αυτός ο mbiker έτσι σοφός ήταν πάντα ή έγινε τώρα που αποκαλύφθηκε το ζώδιο του;;....!!!

      Διαγραφή
    22. Οι υδροχόοι μπάζουν νερά, εξ ου και το όνομα.

      Άσε το άλλο, που θα πρέπει να προβληματισει τον mbiker και τους απανταχού άντρες υδροχόους.
      Στη wikipedia λέει: "Η κυρίαρχη μυθολογική παράδοση που συνδέεται με τον Υδροχόο, τον ταυτίζει με τον Γανυμήδη..."

      Διαγραφή
    23. Ότι θα έμπαινες στην wikipedia για να ενημερωθείς....εγκυκλοπαιδικώς για τα ζώδια, ποιος να μου το' λεγε!!!

      Διαγραφή
    24. Μη με βλέπεις έτσι...
      Εγώ παλιά ασχολιόμουν με τα ζώδια!
      Έλεγα και τα χαρτιά ένα φεγγάρι...

      Διαγραφή
    25. Μήπως να το επανεξέταζες το πράμα;; Μπορεί να αποδειχθεί πιο κερδοφόρο από οτιδήποτε άλλο στις μέρες μας!!

      Διαγραφή
    26. Άστε. Ακόμη κι αυτό το επάγγελμα περνάει κρίση σήμερα.
      Λες να μην ψάχτηκα;
      Νύχτεςςς!!!

      Διαγραφή
    27. Μήπως να το επανεξέταζες το πράμα;; Μπορεί να αποδειχθεί πιο κερδοφόρο από οτιδήποτε άλλο στις μέρες μας!!

      Διαγραφή
    28. Γανυμήδης. Ο οινοχόος των θεών. Ενίοτε του πιάναν και τον κώ...
      Πως στο καλό διαπίστωσαν πως ήταν υδροτέτοιος;
      Να σου πω ματζεστίξ, αν είναι να μου τον πιάνει η Αφροδίτη, δεν θα με πείραζε. Οι άλλοι, μαλάκες ήταν. Αλλος έπαιζε με τα όπλα, άλλος την έβρισκε να μεταμορφώνεται, άλλος έκανε ψαροντούφεκο...με τον οινοχόο που χρόνος ν ασχοληθούν.
      Μάλλον τόπαιζε σαν το Παράβα σε μια ταινία πούκανε τον γκαίη κωμωτή και τους πήδαγε τις γυναικες.

      mbiker

      Διαγραφή
    29. Απάντηση προς Μαζεστίξ για το αντρικό χιούμορ!!!

      Μιλάμε για μεγάλη καθυστέρηση και στη σκέψη και στην αγάπη...!!! Χαχαχα!!!
      Άκου, ανοχή και υπομονετικότητα!!!
      Ποιος ανέχεται ποιον και ποιος κάνει υπομονή για ποιον;;;

      Πίσω από όλα αυτά φαίνεται πως άντρες και γυναίκες μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε...!!
      Αυτά είναι...!!! Όπως λες κι εσύ, Μαζεστίξ!!!

      Τώρα δεν έχεις να πεις τίποτα!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    30. mbiker καρντάση, έχω να δω γυναίκα τροχονόμο Τσιμισκή με Αγίας Σοφίας και Βαρδάρη από....ποτέ! Μάλλον δεν έχετε μεγάλη επιτυχία στο γυναικείο φύλο!
      Μαζεστίξ, εμείς να δεις ανοχή:
      "Σ' άρεσε, μωρό μου;"
      "Ναι, μωρό μου, μ' άρεσε! Ήσουν υπέροχος, ο καλύτερος!"
      Αφού ποτέ δε θα 'στε σίγουροι αν λέμε αλήθεια, γιατί ρωτάτε;

      Διαγραφή
    31. Πέτρα, θυα αρχίσω να το ξανασκέφτομαι και θα ανασύρω την τράπουλα ταρώ που έχω σε κάποια ντουλάπα κρυμμένη!
      (αλήθεια λέω, έχω και ταρώ!)


      Mbiker, αυτά είναι φτηνές δικαιολογίες.
      Ο γανυμήδης ήταν ο Βασίλειος Κωστέτσος της αρχαιότητας.
      Επομένως δε σε σώζει κανένας Παραβο-φερετζές.
      Ούτε το μουστάκι...


      Γλαύκη, οι άντρες κάνουν υπομονή.
      Οι γυναίκες εξυφαίνουν σχέδια τυλίγματος.
      Είναιε πιφανειακή η υπομονή και αυτό αποδεικνύεται τη στιγμή που στερεύει αυτή η υπομονή και αρχίζει και σου ξεθάβει κάθε στραβή καλημέρα που της είχες πει και δήθεν την ανεχόταν.
      (πωπωπω! μισογυνικό ρεσιτάλ δίνω απόψε!)


      Σοφία, η ερώτηση είναι φυσιολογική.
      Αφού μετά το φίκι-φίκι αντί να πουν καμιά κουβέντα οι γυναίεκς κάθονται και κοιτούν το άπειρο σα μαστουρωμένες, λέμε κάτι για να σπάσει ο πάγος.
      Ε, το πρώτο που σκέφτεται κανείς να πει μετά απ'αυτό είναι το "σ' άρεσε μωρό μου;"
      Διότι αν πούμε ωραίος καιρός σήμερα" για να σπάσει ο πάγος, τότε θα παραξενευτείτε πραγματικά.

      Διαγραφή
    32. "...μισογυνικό ρεσιτάλ δίνω απόψε!"
      Ακριβώς, τέτοιο ρεσιτάλ δίνεις απόψε, οπότε ξαναμαζέψου!!!
      Τον αμάζευτο έχεις σήμερα και στην άλλη γειτονιά!

      "Αυτά είναι...!!! Όπως λες κι εσύ, Μαζεστίξ!!!
      Τώρα δεν έχεις να πεις τίποτα!"
      Και που το είπα, εγώ το άκουσα...

      Πάλι βρήκες, καλέ, κάτι να πεις;
      Συναγωνισμό στη φλυαρία θα κάνουμε;
      Ευτυχώς, που δε γίνεται με τη μορφή του σεντονιού...!!!

      Αλλά ξέρω γιατί το κάνεις...
      Φυσικά για να πολλαπλασιάζονται τα σχόλια και να κάνεις την απόλυτη υπέρβαση στο μπλογκ σου!!!
      Θα γίνει η πιο δημοφιλής ανάρτησή σου!!!
      Αμάν και σε είχα για σοβαρό και το διαφήμιζα κιόλας!!!
      Μήπως να το ψάξεις καλύτερα; Σου συμβαίνει κάτι;
      Μεταλλάσεσαι; Χιχιχι!!!
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Σεντόνι το έκανα τελικά και αρμένικη επίσκεψη!!!

      Διαγραφή
    33. Joan Petra

      Σοφός δεν ήμουν ποτέ, το αντίθετο μάλλον.
      Τρυφερός και ρομαντικός σε αντίθεση με άξεστους κάβουρες (ονόματα δεν λέμε και υπολήψεις δεν θίγουμε), πάντα.


      Σοφία ΜΒ

      Καρντασίνα;
      Τι να σε πω βρε; Αν τολμάς, μπλέξε με υδροχόο. Θ ανακαλύψεις πως όλη η προηγούμενη ζωή σου ήταν μάτριξ.
      Κι αν προσέξεις, θα δεις πολλές Τσιμισκή με Αγ. Σοφίας. Τροχονόμες δεν γίνανε ακόμα, μα αν περιμένουμε ακόμα λίγο...

      mbiker

      Διαγραφή
    34. Γλαύκη, γιατί να μαζευτώ;
      Λέω τις φαλλοκρατικές αλήθειες μου!
      Πού είναι το κακό;
      :-)

      Η συγκεκριμένη ανάρτηση απέχει από την πιο δημοφιλή περίπου 4.500 προβολές και καμιά 50αριά αναδημοσιεύσεις.
      Εδώ έγινε απλώς το ρεκόρ στα σχόλια, διότι απλούστατα δεν υπάρχει θέμα!
      Σε κάθε θέμα κάποια στιγμή οι απόψεις εξαντλούνται.
      Εδώ δεν υπάρχει και επομένως μπορεί να σχολιάζουμε αιωνίως...


      Mbiker, και "άξεστοι" και "κάβουρες" δεν πάνε μαζί.
      Ένα απ'τα δυο, να το συζητήσουμε. Αλά και τα δύο, ποτέ!
      Οι κάβουρες είναι οι πιο αισθηματίες του ζωδιακού κύκλου!
      Έχουν και κυρίαρχο πλανήτη τη Σελήνη!
      Φαντάσου ρομαντισμό δηλαδή...

      Διαγραφή
    35. Για τα φαλλοκρατικά δεν σχολιάζω άλλο!

      Για το θέμα των αναρτήσεων τώρα...
      Εντάξει, είμαι ψιλοάσχετη!
      Αλήθεια, ποια ήταν αυτή η ανάρτησή σου;
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    36. Οι δύο πιο δημοφιλείς αναρτήσεις μου είχαν θέμα αμέσως ή εμμέσως μουσικό:

      1) Κατασπαράσσοντας και τον Μάλαμα
      9 Σεπ 2013, 52 σχόλια , 4722 προβολές

      2) Οι 20 κορυφαίοι ελληνικοί ροκ δίσκοι (αφιέρωμα)
      12 Ιαν 2012, 47 σχόλια , 4164 προβολές

      Διαγραφή
    37. Το αφιέρωμα, ναι, ήταν πολύ καλό!
      Εγώ το είδα πολύ αργότερα από τη στιγμή που το ανάρτησες!
      Είπαμε κάτι έχει να σου πει η μουσική! Και η λογοτεχνία!!
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Μην απαντήσεις, γιατί θα σχολιάζουμε αιωνίως!
      Δες τα mail σου!

      Διαγραφή
    38. Απαντώ γιατί μου λείπουν τρία σχόλια για να φτάσουμε τα 100.
      Δεν πιάνονται κάθε μέρα αυτά!

      Διαγραφή
    39. Σου προσθέτω κι εγώ άλλο ένα!!! Χαχαχα!
      Έχεις πολύ πλάκα!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    40. Αχαχαχαχα!! Ήρθα να συνδράμω με τον δικό μου τρόπο!!!
      160 σχόλια χτύπησα εγώ προχθές!! Με την κυβέρνηση!! Χαχα!

      99...αλλά έχω σχέδιο, θα σε σώσω!! (να τα θυμάσαι αυτά μεθαύριο, ε;;)

      Διαγραφή
    41. Αχ! Μωρέ, πως μου διέφυγε!!!
      ;) ;) ;)
      Έλα από κει σήμερα, πήραμε απολυτήριο!!!

      Διαγραφή
    42. Τέλειο!!!
      Τα 101, παρακαλώ!
      Πάει το ρεκόρ των 100...!!! Χεχεχε!!!
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Petra
      Έχω οφειλόμενα! Έρχομαι!!!

      Διαγραφή
    43. Τι καλές!
      Τι θυσία!
      Κι όλα αυτά για να πιάσει ένας φτωχός Γαλάτης το 100άρι!

      Διαγραφή
  10. Ε ρε τι γινόταν εδώ όλο το απόγευμα, που εγώ βοηθούσα την κόρη μου να ετοιμάσει παρουσίαση για "τα υπό εξαφάνιση ζώα της Ελλάδας". ( Όχι, τους Έλληνες δεν τους συμπεριλάβαμε, είναι πολύ μικρή ακόμα για τόση απογοήτευση).
    Σοφία, είσαι πάντα η επιτομή της πρωτοπορίας. Θέλω κι εγώ, εννοείται, το Unbloggable Homeless Blogger Award, γι αυτό και απαντώ στις ερωτήσεις σου, κάτι που χρειάστηκε αρκετή έρευνα στο μακρινό διαδικτυακό παρελθόν :
    1) Για πρώτη μου φορά, σχολίασα εδώ, στο Γαλατικό Χωριό
    στις 29 Ιουνίου 2012 , μέρα Παρασκευή.
    Όπου εισέπραξα για απάντηση ένα : "Του θέρους αρχομένου, πάσα γυνή Λαίς"! και παραλίγο να μην ξαναγράψω! Οι εξηγήσεις του Αρχηγού όμως ήταν αρκούντως ικανοποιητικές κι έτσι την πάτησε και έκτοτε δεν μπορεί να με ξεφορτωθεί. Τώρα βέβαια, περιμένω να απολογηθεί γι αυτά που είπε για τους Παρθένους. Δεν ξέρω για σένα, άντρα της Μιμίνας, αλλά εμένα οι καλύτεροι φίλοι μου τυγχάνον Καρκινάκια και τους έχω ιδιαίτερη αδυναμία, παρόλη την γκρίνια τους.
    2)Αν ήξερα πού θα έμπλεκα! Η απάντηση έχει ήδη αναρτηθεί ΕΔΩ, και μάλλον οι περισσότεροι την έχετε διαβάσει.
    Τώρα μπορώ κι εγώ να κοσμήσω τον τοίχο μου με ένα βραβείο, ή να την κάνω τοίχο- τοίχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Τώρα τα ξαναδιάβαζα εκείνα τα σχόλια!
      Μάλλον είχα όρεξη!

      Μπράβο Άννα που στηρίζεις τα καρκινάκια!
      Διότι εσύ ξέρεις!

      Αυτό με τη γκρίνια που μας το λένε όλοι είναι πολύ άδικο.
      Γκρινιάζουμε εμείς;
      Όχι, πες μου, γκρινιάζουμε εμείς;
      Όχι αυτό είναι άδικοοο!!!

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν γκρινιάζουμε!
      Μας έχει βγει άδικα το όνομα! Αλλά κι αν ακόμα ( αν λέγω) παραπονιόμαστε, δεν έχουμε άλλο αρνητικό! Νομίζω ότι μπορούν να το ανεχτούν ε;

      Διαγραφή
  11. Φίλε Μαζεστίξ

    Εντάξει, ζητώ συγγνώμη απ’ όλους που σε ανακάτεψα, γι’ αυτό και θα απαντήσω συνολικά:

    “Είμαι ιδέα που φωλιάζει στα ιδρωμένα όνειρα των γυναικών!”
    Στην κατουρημένη πάνα θα αναφέρεσαι, ε;
    Διότι μεγαλύτερη από 2χρονη γκόμενα δεν έριξες ποτέ!


    “τι πρόβλημα υπάρχει με τους καρκίνους;”
    Κανένα!
    Όλες οι εταιρείες χημειοθεραπευτικών φαρμάκων μπορούν να σε διαβεβαιώσουν.


    “Στα περί ου ο λόγος σάιτ μ' έχουν αναδημοσιεύσει, γι' αυτό τα χω δει, κύριος! Άντε πια! Όταν γίνω υπουργός, θα σε συντρίψω!”
    Ώστε εκδίδεσαι και στον Σειρηνάκη! Beautiful baby!
    Για να συντρίψεις θα σου στείλω κάτι μύγδαλα που έχω να φτιάξω και γλυκό!


    “…εμείς οι καρκίνοι είμαστε ερωτεύσιμοι, όχι σαν τους ξενέρωτους τους παρθένους…”
    Κατανοήσαμε το πρόβλημα αγαπητέ(ή).
    Μάλλον δεν σας έκατσε ποτέ παρθένα(ος) και το’χετε απωθημένο. Καψερούλη(α) μου εσύ! Έλα τώρα, σκούπισε τις μυξούλες σου…


    (θα ξανάρθω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχάς φίλε Πέτρο με ψέγεις για παιδεραστία, ενώ ξέρεις πως αντιπαθώ τους κλόουν!
      Και τα δυο μαζί δε γίνεται!
      Ή κλόουν και παιδεραστής ή τίποτα απ'τα δυο!


      Ο Σειρηνάκης με αναδημοσίευσε μετά από σχόλιο αναγνώστη "καλά, αυτό το κείμενο γάμησε!"
      Ε, μπερδεύτηκε ο Σειρηνάκης και μ'έβαλε στη λίστα.

      Οι (μιξο)παρθένοι δεν είναι ότι δεν μας κάθονται, αλλά ξέρουμε ότι αν τους καθήσουμε, μόλις θα πέσουμε στο κρεβάτι, αντί να γίνει το σώσε, θα λένε "πρόσεξε μην ξεστρωθεί το πάπλωμα".


      Κι άμα θέλεις μπαρμπα-Λάμπρο,
      ξαναπέρνα από την Άνδρο...

      Διαγραφή
    2. Μα άδικο έχουν ρε συ; Ξεστρώνεις και συ τα παπλώματα … τρέεεεχει η δουλάρα!
      Γι’ αυτό να προτιμάς κάτω στην κουρελού που στρώνεται εύκολα.
      Επίσης σε τραπέζια, το νεροχύτη ή το πλυντήριο (την ώρα που στύβει).
      Στις σκάλες μόνο μη πας. Την τελευταία φορά έχασα έναν σπόνδυλο.

      Διαγραφή
    3. Για δες οι παρθένοι και δεν τους το'χα με τίποτα!

      Διαγραφή
    4. Μαζεστίξ δεν ξέρω τίποτα. Αν δεν ανακαλέσεις αυτά τα περί "ξενέρωτων", θα σε καταραστεί ο Μπελένος να μην ζήσεις ποτέ την έκσταση πάνω σε πλυντήριο που στίβει!! Πάω τώρα να στρώσω τα χαλάκια...

      Διαγραφή
    5. Άννα και Πέτρο, μόλις αποκαλύψατε πως είστε οι τύποι που ισιώνετε το σεμεδάκι πάνω απ'την τηλεόραση, για να κάνει μυτούλα ακριβώς στη μέση...
      χαχαχα (γελάω μόνος μου)

      Αριστέα, πλάκα δεν εχει να παίζουμε με τους παρθένους;

      Διαγραφή
    6. Έλιωσα με τη μυτούλα του σεμέν! Αφού το είδα μπροστά μου το σκηνικό!
      Άσε με μια μάνα παρθένο μεγάλωσα! Φαντάζεσαι τι πέρασα το δόλιο!

      Διαγραφή
    7. Μάνα=σεμέν.
      Αυτό είναι το μόνο βέβαιο σ'αυτή τη χώρα...

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο. Θα το παραλάβω και θα το παίξω. Να τελειώσω με τα των φωτοδιαγωνισμών.
    Βασικά να πω κάτι για τα ανάλαφρα θέματα. Η αλήθεια είναι ότι έχω αλλάξει λίγο το ύφος του μπλογκ μου. Έχει γίνει λίγο πιο ελαφρύ. Όχι ότι δλδ έγραφα πολλές βαριές αναρτήσεις. Απλά όταν η ζωή μας έχει γίνει τόσο δυσβάσταχτη και δύσκολη δεν άντεχα άλλο το βαρύγδουπα λόγια και στράφηκα περισσότερο προς την δημιουργία και ειδικά στην φωτογραφία που είναι η μεγάλη μου αγάπη. Αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι στον κόσμο μου και δεν νοιάζομαι για τα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα της χώρας. Αλλά αλλιώς δεν παλεύετε.
    Και όπως γράφω και στο μπλογκ μου: Κόντρα σε νωθρούς καιρούς δημιουργούμε, όπως και όσο μπορεί ο καθένας.
    Και αυτά τα χαζοπαίχνιδα έχουν το σκοπό τους. Χαλαρώνουμε και ευθυμούμε.
    Αυτά.
    Καλημέρα σε όλη την κομπανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Μαρία, που είσαι και των παιχνιδιών, θα γουστάρεις σίγουρα!
      Καλά κάνεις και το 'χεις χαλαρώσει το πράγμα.
      Κι εγώ ρποσπαθώ, αλλά ακόμη δε μου βγαίνει.
      Πού θα πάει... σιγά-σιγά θα μου βγει.
      Δε θα αμς τρελάνουνε.
      Εμείς να τους τρελάνουμε.

      Διαγραφή
  13. Δεν είναι φιλοφρόνηση άλλα το blog σου είναι ένας από τους λόγους που άρχισα να γράφω ''ασυναρτησίες'' και εγώ.
    Τώρα στην ερώτηση σου απαντώ πως το μόνο που κερδίζω είναι να μικρύνω τη μοναξιά μου!
    nicktheseaman

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας Νίκο στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
      Απόψεις, προβληματισμούς, ιδέες που νομίζαμε πως μόνοι μας κουβαλάμε, σιγά σιγά από δω μέσα, απ'αυτό το μαραφέτι, διαπιστώσαμε πως τις ουβαλούν και άλλοι πολλοί, σε άλλα μέρη της Ελλάδας, με άλλες ηλικίες, από άλλα επαγγέλματα, με άλλο παρελθόν μα με τόσο παρόμοιο παρόν και μέλλον...

      Διαγραφή
  14. Επιτέλους ήρθε η σειρά μου......
    Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ πολύ!!!!
    Δεν είχα πάρει είδηση, δεν είχα μπει καθόλου να διαβάσω blogs.
    Με τιμά μια πρόσκληση/πρόκληση από σένα, καλέ μου Μαζεστίξ!
    Βέβαια μετά από εσένα τι έξυπνο μπορώ να γράψω εγώ....ένα χαμομιλάκι...:P
    Ειλικρινά, μου άρεσαν πάρα πολύ οι απαντήσεις σου!
    Δε θα πω για το χιούμορ σου γιατί θα λένε πως σε 'γλείφω'.

    Καλό μήνα να έχουμε όλοι!!
    Φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα τώρα βρε Σερενάτα!
      Τι.. "ταπεινά χαμομηλάκια" είναι αυτά που μου λες;

      Άντε, περιμένουμε και τη δική σου συμμετοχή!

      Διαγραφή
  15. Δε πα να λένε!
    Αχχχχχ....
    :-)

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Σας προκαλώ να ορίσετε εσείς το αντρικό χιούμορ! "
    λέει η Γλαύκη

    Ε, το όρισα!
    :-P

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατασκοτώθηκες...!!!
      Ορισμός είναι αυτός ή εξοστρακισμός!!!
      Σου τελείωσαν οι λέξεις για τους άντρες; Ή η φαιά ουσία;

      Αν πάλι ορίζεις το αντρικό χιούμορ ως ισοδύναμο της πραγματικότητας, τότε το αντρικό φύλο υπολείπεται φαντασίας κι εξυπνάδας...!!
      Δεν θέλω να το πιστεύω αυτό!!!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Γλαύκη, μάλλον δεν κατάλαβες.
      Πάμε πάλι απ την αρχή

      Δε θα πω για το χιούμορ σου γιατί θα λένε πως σε 'γλείφω'.
      λέει η serenata

      Δε πα να λένε!
      Αχχχχχ....
      :-)
      σχολιάζω εγώ

      και συνεχίζω θυμίζοντας
      "Σας προκαλώ να ορίσετε εσείς το αντρικό χιούμορ! "
      που είπες Γλαύκη

      οπότε, εξηγώ πως όρισα το αντρικό χιούμορ. Πώς;

      μα έτσι
      "-Δε θα πω για το χιούμορ σου γιατί θα λένε πως σε 'γλείφω'.
      -Δε πα να λένε!
      Αχχχχχ....
      :-)"

      γουρούνια και σεξιστές δεν μας λέτε;

      mbiker

      Διαγραφή
    3. mbiker
      Ένα μυαλό το έχουμε κι αυτό σκόρπιο!!!
      Δεν συνδύασα την απάντησή σου με της Σερενάτας!
      Ναι, είναι αντρικό χιούμορ!!! Χαχαχα!!!
      Απλό, λιτό, δωρικού τύπου και επί της πράξεως...
      Άμα βγαίνουν και κραυγούλες ευχαρίστησης, δεν έχει κανείς να πει τίποτα!!!
      Σε λίγο θα μας μαζέψουν μ' αυτά που λέμε...!

      Και το επαναλαμβάνω, άντρες - γυναίκες μέρα με τη νύχτα, αλλά μαζί δεν κάνουμε και χώρια δεν μπορούμε.
      Έτσι, δεν είναι;
      Καλή σου μέρα!
      Γλαύκη

      Υ.Γ.
      Ευτυχώς που χάνουμε έστω και για λίγο τη σοβαρότητά μας... όλοι εδώ μέσα!

      Διαγραφή
  17. 64 σχόλια έχει κάνει ξανά καλό μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στο 69 (σχόλιο λέμε...) να δεις σαμπάνιες

    Mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αντιπαρέρχομαι τα του υδροχόου γιατί δεν καίγομαι κιόλας για αν σου πω: πληζ ! Κάνε άλλο ένα για να γίνει το 69!
    Είναι βλέπεις και ο συμβολισμός του καρκίνου!
    Δεν είναι εκπληκτικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αριστέα, τώρα που το λες... δεν το 'χα προσέξει αυτό με το σχήμα του καρκίνου!
    Γι'αυτό λες είμαστε τόσο "θερμοί" εμείς οι κακρίνοι;
    Έτσι εξηγείται λοιπόν...

    Εδώ και λίγα λετπά σπάσαμε το ρεκόρ έτους στο μπλογκ στα σχόλια!
    Και του χρόνου!
    Οι αναρτήσεις "Ο αναιδέστατος Δημήτρης Καζάκης" και "Η πολιτισμική μου μοναξιά" μόλις έφαγαν σκόνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα και οι μαντινάδες σου με τον Πέτρο, που είχατε δώσει μια φορά ρεσιτάλ, πρέπει να έχουν φάει πολύ σκόνη απόψε!!! Αχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Ναι σου λέω. Έχουμε ήδη ρεκόρ σχολιασμού!
      Φλυαρία, λέμε...

      Διαγραφή
  21. Θεωρω πολυ επικινδυνες τις ερωτησεις που πρεπει να απαντηθουν..Θα συμμετασχω, εν καιρω...Οταν θα ρωτησω το τεχνικο ΤΗΜ του μπλογκ..Κατα ποσον ειναι ασφαλες, να απαντωνται αυτες οι ερωτησεις...!!
    Παντως σε ΜΙΛΙευχαριστω, αρχηγε...
    Πιστος οπαδος...!!
    Και υπηκωος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις... ανασφαλείς ερωτήσεις μπορείς να τις αποφύγεις τεχνηέντως.
      Έχεις και... τεχνικό τημ στο μπλογκ;
      Αχ, πόσο πίσω είμαστε οι υπόλοιποι!
      χεχε
      Αλλά Μαχαίρης, μάστορας, χωρίς τεχνικό τημ γίνεται; Δε γίνεται!

      Διαγραφή