Παρασκευή, 26 Ιουλίου 2013

Κάθε μήνα στην Ελλάδα χάνεται ένα "ισπανικό τρένο"

"Εγκληματική αμέλεια";;; ΟΧΙ!
Απόπειρες δολοφονίας. Και μάλιστα κατά συρροήν!

80 οικογένειες διαλύθηκαν χθες.
Γιατί;
Για έναν κομπλεξικό μαλάκα που μπέρδεψε το τρένο με το ράλι στα ηλεκτρονικάδικα.
Που μπέρδεψε τις ζωές των αθρώπων με τις ζωές σε κάποιο παιχνίδι.
Που δεν κατάλαβε ίσως ότι εδώ όταν γράψει "game over", μετά, όσα κέρματα και να βάλεις, το παιχνίδι δεν ξαναρχίζει απ' την αρχή.
Τίποτα πια δεν ξαναγίνεται όπως ήταν πριν.

80 οικογένειες διαλύθηκαν επειδή ένας μαλάκας ήθελε να κάνει επίδειξη ταχύτητας.
Επειδή έμπλεξε το -προφανώς αχρηστευμένο- ανδρικό του μόριο με το γκάζι και έπαιξε παιχνίδι με το θάνατο.
Μόνο που σ' αυτό το παιχνίδι πήρε μαζί του -χωρίς να το ξέρουν- και εκατοντάδες ανθρώπους.

Αλλά γιατί εκπλησσόμαστε;
Αυτά τα 80 θύματα ενός δυστυχήματος στην Ισπανία είναι η εβδομαδιαία ανταπόκριση θανάτου από τους δρόμους της Ελλάδας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τον Απρίλιο που μας πέρασε οι νεκροί στους δρόμους της Ελλάδας ήταν 66 και οι βαριά τραυματισμένοι 98.
Όσο ένα... ισπανικό τρένο πάνω-κάτω!
Κάθε μήνα αλληλοεξοντωνόμαστε με ρυθμούς που δεν μπορεί να το φανταστεί ούτε το πιο νοσηρό μυαλό.
Ένα "ισπανικό τρένο" χάνεται κάθε μήνα στην ελληνική άσφαλτο και κανενός το αυτί δεν ιδρώνει.
Και οι περισσότεροι δρόμοι παραμένουν κακοτράχαλοι, παρά τις εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ που έχουν δοθεί στη χώρα μας -υποτίθεται- για να φτιάξει τους δρόμους.
Κάθε μίζα σε εργολάβο δεν είναι απλώς μια παράνομη οικονομική πράξη, αλλά και ένα λιθαράκι παραπάνω στον τύμβο των θυμάτων της ασφάλτου.
Γιατί κάθε εκατομμύριο που τρώγεται από υπουργούς και εργολάβους είναι και μερικές εκατοντάδες μέτρα ασφαλτόστρωσης, διόρθωσης κακοτεχνιών ή ακόμη και κατασκευής νέων οδικών δικτύων.



Αν υπάρχει ένα θέμα σ' αυτήν την κωλοχώρα για το οποίο πρέπει να φωνάξουμε όλοι μαζί, συντονισμένα, όλοι μαζί πέρα από ιδεολογίες και συμφέροντα κι απόψεις είναι το θέμα της οδικής ασφάλειας.
Και όχι τόσο να φωνάξουμε απέναντι στο κράτος.
Αυτό είναι το λιγότερο.

Το κυριότερο είναι να φωνάξουμε στους γύρω μας.
Στον γείτονά μας το μαλάκα που τρέχει με 200 στην εθνική και κάνει κόντρες με τους φίλους του.
Στον φίλο μας το μαλάκα που κάνει σφήνες στην παραλιακή για να πουλήσει μούρη στη γκόμενα.
Στον συγγενή μας το μαλάκα που έχει κατεβάσει ένα κιλό κρασί και παραπατώντας μπαίνει στο αυτοκίνητο για να οδηγήσει.

Σ' αυτούς να φωνάξουμε πρώτα.
Να τους νουθετήσουμε, να τους καλοπιάσουμε, να τους εξηγήσουμε.
Κι αν δεν παίρνουν από λόγια... να τους λοιδορήσουμε, να τους απομονώσουμε!
Να νιώσουν μιάσματα της κοινωνίας όσοι, για να ικανοποιήσουν το μαλακισμένο κόμπλεξ τους, θέτουν σε κίνδυνο τους συμπολίτες τους και καταστρέφουν ζωές και οικογένειες για το "έτσι γουστάρω" τους.

Από μας εξαρτάται να τους εξηγήσουμε με λόγια και με πράξεις, αν χρειαστεί, ότι η επικίνδυνη οδήγηση δεν είναι απλώς "εγκληματική αμέλεια", αλλά καθαρή δολοφονία και ότι καθένας που οδηγά εγκληματικά, (ακόμη και πριν να προκαλέσει κάποιο ατύχημα) θα αντιμετωπίζεται ως κοινός εγκληματίας, εισπράττοντας τη γενική κοινωνική χλεύη και περιφρόνηση.
Δε χρειάζεται να περιμένουμε πρώτα να καταστρέψει κανείς μια οικογένεια για να του τραβήξουμε το αυτί.
Κάθε φορά που κάποιος κάνει επιτηδευμένα επικίνδυνες μαλακίες στο δρόμο, πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε ως κοινές απόπειρες δολοφονίας.
Και μάλιστα κατά συρροήν.
Σαν "Μπρέιβικ της ασφάλτου".

Ας μην περιμένουμε πρώτα να μας συμβεί και μετά να ευαισθητοποιηθούμε.
Μπορεί να μην προλάβουμε να μας συμβεί.... σε άλλους.
Μπορεί να συμβεί και σ' εμάς!

Γιατί μπορεί ο μαλάκας να τρέχει για πλάκα, αλλά τα θύματά του σκοτώνονται στα σοβαρά.


 
ΥΓ.: Στο "Spanish Train" του Chris De Burgh, ο Θεός κι ο Διάβολος παίζουν μια παρτίδα πόκερ.
Σ' αυτό το "Spanish Train", όμως, φαίνεται πως κέρδισε ο Διάβολος.
"That train is dead on time, many souls are on the line,
 Oh Lord, He's going to win!.."

18 σχόλια:

  1. Με την ανάρτηση με κούρδισες, για θέματα που ' χω βραχνιάσει να φωνάζω.
    Με το τραγούδι, όμως, με τσάκισες.... έκοψες την ανάσα μου, γιατί έβγαλες απ' τα μπουντρούμια τους, τους πιο φριχτούς μου φόβους...
    Oh Lord, you've got to win...
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Άννα.
    Συνήθως φωνάζουμε για χίλια δυο άλλα -σημαντικά κι ασήμαντα- πράγματα και αφήνουμε να περνάνε σαν "συνηθισμένες" αυτές οι ακθημερινές τραγωδίες που καταστρέφουν ζωές, οικογένειες, φιλίες, αγάπες.
    Να ξαναγίνουμε άνθρωποι.
    Οι δεκάδες χιλιάδες πεσόντες της ασφάλτου είναι θύματα ακήρυχτου πολέμου.
    Και γι' αυτόν τον πόλεμο φταίμε κυρίως εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για να φέρω και ένα παράδειγμα για την κατάσταση των δρόμων μας, θα πω το εξής. Το 2007 ή το 2008, δεν θυμάμαι ακριβώς, είχε έρθει στη χώρα μας ο οδηγός της Formula 1, ο Αυστραλός Mark Webber λόγω ενός event που θα λάμβανε χώρα στη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. Για να πάει εκεί από την Αθήνα που βρισκόταν, χρησιμοποιήσε την Αθηνών-Πατρών. Για να μην σας τα πολυλογώ, είχε τρομάξει τόσο πολύ από την κατάσταση της συγκεκριμένης ΕΕ, που για να γυρίσει πίσω στην Αθήνα, ζήτησε να τον μεταφέρει ελικόπτερο... Νομίζω ότι αυτό το περιστατικό λέει πολλά...

    Πέρα όμως από την θλιβερή κατάσταση των δρόμων, πέρα από την προσωπική ευθύνη των οδηγών που γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους, τους πάντες και τα πάντα, εξ' αιτίας του γεγονότος ότι αυτή η οδική συμπεριφορά καθιερώθηκε σαν μόδα στον μικρόκοσμο του ελληνάρα, μεγάλη ευθύνη έχει και ο ανεκδιήγητος ΚΟΚ, ο οποίος πιθανότατα να είναι από τους πραγματικά λίγους, αν όχι και ο μοναδικός παγκοσμίως ΚΟΚ, που αντί να έχει χαρακτήρα κυρίως ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟ, έχει χαρακτήρα ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ. Και θα φέρω και ένα παράδειγμα για να σας δώσω να καταλάβετε το σκεπτικό μου.

    Έχεις ένα κομμάτι δρόμου, το οποίο αποτελείται αρχικώς από κλειστές στροφές, για να καταλήξει σε ένα γρήγορο κομμάτι ή μια ευθεία. Η σωστή Νομοθεσία θα προέβλεπε την τοποθέτηση ενός χαμηλού ορίου ταχύτητας στο κλειστό κομμάτι, προκειμένου να προστατεύσει τους οδηγούς και τους αναβάτες. Αντ' αυτού, στην Ελλάδα τοποθετούν το ίδιο χαμηλό όριο αμέσως μετά το κλειστό κομμάτι, όπου εκεί ο βλάκας οδηγός θα θελήσει να ξεσκάσει, θα το πατήσει, και εκεί θα συναντήσει το μπλόκο και θα σκάσει τα ωραία του χρήματα... Ακόμα και στο σημαντικότατο πρόβλημα της οδικής ασφάλειας το κράτος αντί να προστατεύσει τους πολίτες του, προτιμά να τα αρπάξει από εκείνους... Όπως και από οπουδήποτε αλλού ως γνωστόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονάχα μια διόρθωση, ήθελα να γράψω ΕΟ (Εθνική Οδός) αντί για ΕΕ. Γραπτό μου erratum...

      Διαγραφή
  4. Έτσι είναι! Δεκαετίες τώρα!

    Θα πρόσθετα οτι η κουλτούρα που θέλει την αυτοκινητάρα να είναι επέκταση του μορίου, καλλιεργήθηκε συστηματικά από την τεράστια προώθηση του ΙΧ αυτοκινήτου στην Ελλάδα με την ταυτόχρονη και σχεδιασμένη υποβάθμιση των ΜΜΜ, ήδη από εποχής Καραμανλή του πρεσβύτερου που ξήλωσε το θεϊκό τραμ, το πιο ωραίο, ήπιο, οικολογικό ΜΜΜ στον κόσμο, το οποίο παρέμεινε ως είχε στις ευρωπαϊκές χώρες υπό την επιρροή της Γερμανίας τότε, όπως η Ολλανδία όπου φτάνεις παντού με τα μέσα σταθερής τροχιάς, τραμ και τραίνο για τα υπεραστικά ταξίδια. Εκεί το ΙΧ το χρησιμοποιείες επικουρικά και όχι από ανάγκη.

    Να θυμίσω οτι η Πελοπόννησος δεν έχει τραίνο, δηλαδή οτι αν θέλω να πάω Πάτρα, Τρίπολη, Καλαμάτα, μόνο με το ΙΧ μπορώ, και με τα ιδιωτικά Λεωφορεία που σε καμιά περίπτωση δεν συγκρίνονται σε ασφάλεια και άνεση με το τραίνο που θα μπορούσαμε να έχουμε, όπως αυτά που πάνε Βόρεια Ελλάδα.

    Να θυμίσω οτι η γέφυρα Ρίου Αντιρίου δεν έχει πρόβλεψη για τραίνο!!!!!! Ένα τόσο τεράστιο και ακριβό έργο δεν έχει πρόβλεψη για τραίνο! Μόνο σε προτεκτοράτα όπως η Ελλάδα που είναι η καλύτερη πελάτισσα των πετρελαιοπαραγωγών και των αυτοκινητοβιομηχανιών συμβαίνουν αυτά τα αίσχη.

    Και ο κόσμος στην κοσμάρα του, ξηλώνεται για να αγοράζει κάθε τρεις και λίγο αυτοκινητάρες!!! Αντι να απαιτήσεις τραίνα και τραμ παντού! Και αυτό είναι μια κουλτρούρα κυρίως στις νεότερες γενιές που μεγάλωσαν με αυτά τα πρότυπα. Διαφημίσεις, περιοδικά και καθημερινές εκπομπές αυτοκινήτου, προώθηση ενός life style που περιλαμβάνει απαραίτητα και ένα στυλάτο αμάξι. Ακόμα και το Κόκκινο έβαλε εκπομπή για το αυτοκίνητο! Απαράδεκτο!

    Π.χ. σε αυτή τη γνωστή διαφήμιση για πατατάκια, κυριαρχεί η κουλτούρα της αυτοκίνησης με όλο το "πακέτο": γυαλιστερός γκόμενος/γκόμενα, καλή σχέση με τον μπάτσο (εξουσία), ακριβά ΙΧ και μηχανές, τρέντι εμφάνιση κλπ.

    https://www.youtube.com/watch?v=Aq7gNTXPnSs

    Αν και διαφημίζει πατατάκια, και σε άλλες περιπτώσεις άλλα είδη, έμεσα και ουσιαστικά διαφημίζεται ένας ολόκληρος τρόπος ζωής και αντίληψης του κόσμου.


    Καλό καλοκαίρι σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "...ακριβά ΙΧ και μηχανές, τρέντι εμφάνιση κλπ..."

    Κεράσια και Κρίνοι (παρεπιπόντως, και γαμώ τα νικνέημς...)

    A, όλα κι όλα.
    Μην ανακαταύεις τα μηχανάκια μ όλα τούτα.

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, μας είπες "μαλάκες" και μας έκανες τα μούτρα κρέας.
    Εδώ παιδάκι μου, στους ελληνικούς δρόμους, όχι μόνο κάνει ο καθένας μας ότι θέλει, αλλά λέμε κι ο ένας τον άλλον "μαλάκα" νύχτα μέρα... Πιο κάφρος λαός πεθαίνει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάνο, αν διεξαγόταν αγώνας φόρμουλα 1 στην Ελλάδα, το μόνο σίγουρο είναι πως ο πρώτος στην pole position θα ξεκινούσε μόλις κόρναρε ο πίσω του.
    Δρόμοι και οδηγοί σε τραγική κατάσταση.

    Σχετικά με τον ΚΟΚ, συμφωνώ απολύτως.
    Μόνο να κονομήοσυν από παραβασούλες τς πλάκας είναι και δεν ενδιαφέρονται καθόλου για την ασφάλεια των οδηγών.


    Κερασιά, η υποβάθμιση των μέσων σταθερής τροχιάς είναι μεγάλο πλήγμα για την καθημερινότητά μας.
    Ένα εξυπηρετικό δίκτυο ΤΡΑΜ, ΜΕΤΡΟ, προαστιακού θα έλυνε δεκάδες προβλήματα.
    Όσο για τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, τι να πω;
    Απλά,αίσχος!



    mbiker, γιατί χτυπιέσαι;
    Εσύ ποδηλάτης πρέπει να 'σαι.
    Όχι μηχανόβιος!
    Μεταξύ μας τώρα, η καγκουριά στου μηχανόβιους είναι εξαιρετικά διαδεδομένη.


    Πέτρα, επέλεξα τη λέξη "μαλάκας" για εμπορικούς λόγους.
    Αφού έτσι κι αλλιως μισή Ελλάδα γυρίζει στο άκουσμα της λέξης "μαλάκα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρχηγέ
    mbiker=motorbiker (για διευκρίνηση)
    επί του θέματος τώρα,
    δεν ξέρω αν είναι έτσι με τον μηχανοδηγό ή με τα μέτρα ασφαλείας και τα συστήματά τους, οπότε δεν έχω άποψη.
    Έχω και παραέχω όμως με το ντόπιο σκέλος της ανάρτησης.
    Και δεν έχει να κάνει με ΚΟΚ, κράτος, εργολάβους και κάθε άλλον μαλάκα εμπλεκόμενο, μα με μας τους ίδιους.
    Και με την παρεξήγηση του ποδηλάτη, μου θύμησες και αυτούς.
    Μια περίεργη δηθενιά, τάχαμου οικολογία, τάχαμου οικονομία, τάχαμου όλα και πάνω απ όλα και κυρίως, γιωταχήδες (μέ ό,τι αυτό συνεπάγεται σε συμπεριφορά), πάνω σε ποδήλατο.
    (Όποιος είδε ποδηλάτη να περιμένει στο κόκκινο, να μην πετιέται (σαν, να μην πω τι) απ όπου νάναι, να κόβει τη χολή σ΄ όλους τους οδηγούς πως θα τους κλείσει το σπίτι και να μην απαιτεί δεκάδες πεζοί να πέσουν στη θάλασσα για να κάνει το σιρκουί του με 80 όπως γίνεται στο στενό τμήμα της παραλίας της θεσσαλονίκης, να μου τον δείξει κι εμένα). Πραγματικά οι τύποι βγάζουν τον χειρότερο ελληναρά γιωταχή κι έναν περίεργο και καινούριο φασισμό, εξ ίσου αντάξιο με τους μηχανόβιους κάγκουρες και τους γιωταχήδες περιστασιακούς παπάκηδες.
    Ποιός από μας (πληθυντικός ευγενείας) σεβάστηκε διαβάσεις πεζών και δή αναπηρικών, νταβατζηλίδικα διπλοπαρκαρίσματα που σε κάνουν να ξεσηκώνεις με τα κορναρίσματα τους πάντες για να φιλοτιμηθεί και νάρθει να το πάρει;
    Ποιός από μας σεβάστηκε τους άλλους και να μην κορνάρει επί μισάωρο για να βρεί τον προηγούμενο μαλάκα που τον κλείνει;
    Ποιός δεν μιλάει στο κινητό οδηγώντας; (η ήπια εκδοχή, διότι ξέρετε πως και μηνύματα γράφουν και λογαριασμούς διαβάζουν και πίπες παιρνουν)
    Χασομερούν αδικαιολόγητα μαζεύοντας δεκάδες από πίσω.
    Σου κολλούν στο ένα μέτρο με δυνατότερο αυτοκίνητο και τα φώτα να παίζουν ενώ βλέπουν πως δεν μπορείς να κάνεις στην άκρη λόγω τιγκαρισμένης δεξιάς λωρίδας.
    Δεν κάνουν στην άκρη ενώ όλος ο δρόμος δεξιά είναι άδειος κρατώντας την αριστερή λωρίδα επί χιλιόμετρα.
    Πετάγονται από δευτερεύοντα δρόμο ενώ νομίζεις πως θα σε περιμένουν, απλά φροντίζοντας να το κάνουν γρήγορα και νάχουν τοποθετηθεί στο οδόστρωμα, ώστε αν δεν προλάβεις να κοψεις και πέσεις πάνω τους να ισχυριστούν πως ήταν εκεί απ την αρχή κι εσύ τους την έπεσες.
    Όπισθεν ακόμα και στο περίμενε του σηματοδότη, επειδή τότε διεπίστωσαν πως πήραν λάθος κατεύθυνση κι άντε ν αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας αν τυχόν και σε κτυπήσουν (έτυχε στη γυναίκα μου κι ευτυχώς που με κάλεσε, είδα πως υπήρχε κάμερα κι ο μάγκας έκανε γαργάρα τους αρχικούς του ισχυρισμούς, αλλοιώς ακόμα θα πληρώναμε).
    Ποιός δεν έχει περάσει ακόμα και τρίτος ή και τέταρτος στο κόκκινο που μόλις άναψε (προσωπικά είδα σπαστό λεωδορείο του ΟΑΣΘ να περνάει τρίτο κι επιταχύνοντας μάλιστα)
    Ποιός κάνει τον κόπο να κόψει στα σταυροδρόμια κι άς έχει προτεραιότητα ή πράσινο;
    Ποιός ελέγχει τακτικά τον αέρα στά λάστιχα;
    Ποιός τ αλλάζει όταν πρέπει;
    Είναι τόσα πολλά, τα ξέρουμε όλοι και δυστυχώς είτε κάποια απ αυτά, είτε πολλά κι επανειλημμένα, τα κάνουμε όλοι.
    Όλοι σας θάχετε δει μπάτσους ν απαξιώνουν να περιμένουν στο κόκκινο κι όχι μόνο με μοτοσυκλέτες.
    Όλα αυτά, έχουν διαμορφώσει μια ψυχολογία παρτάκια, εαυτούλη, μαλάκα, ξέρεις ποιός είμ εγώ ρε, γίνονται πολλές δεκαετίες τώρα, η ανοχή απ όλους μας δεδομένη αλλιώς αν κράξεις καταντάς να σε χαρακτηρίζουν όλοι οι άλλοι γραφικό (έτυχε σε φίλο μου που όπως πίναμε καφέ σε τραπεζάκι του πεζοδρομίου τόλμησε να παρατηρήσει έναν παπάρα που έκλεισε τη διάβαση των πεζών παρκάροντας στο σηματοδότη, κοντέψαμε ν αρπαχτούμε όλοι στα χέρια και το αποτέλεσμα ήταν σχόλια όπως έλα μωρέ όλοι έτσι κάνουν, αυτός σε πείραξε;)

    mbiker
    συνεχίζει


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. νάμαι πάλι

    Όλ αυτά λοιπόν (και άλλα αντίστοιχα μα με άλλο αντικείμενο), μας διαμόρφωσαν έτσι ώστε τα αποτελέσματα τα βλέπουμε όλοι μας πια, σ αυτό που μας κάνουν και στην έλλειψη αντίδρασης.
    Γιατί για ν αλλάξεις κάτι γενικότερο, είναι αποτέλεσμα κυρίως παιδείας, κουλτούρας κι αξιοπρέπειας.
    Εδώ δεν μπορούμε ν αλλάξουμε τον εαυτό μας.
    Ποιά αξιοπρέπεια νάχει ο τύπος που ενώ έκανε πίσω ισχυριζόταν πως άλλος έπεσε πάνω του;
    Και πως μ αυτή την αξιοπρέπεια θέλεις να σε σεβαστεί ο κάθε σαμαράς και να μην σε δουλεύει;
    Μας ξέρουν καλύτερα απ ότι νομίζουμε εμείς πως ξέρουμε τον εαυτό μας.
    Ξέρουν πως έχουν να κάνουν με πλέμπα και ανάλογα μας φέρονται.
    Ουφ...

    motorbiker (καμμιά σχέση με δήθεν ποδηλάτες-κι έχω και ποδήλατο) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. M(otor)biker, πού να το καταλάβω ο φτωχός το... "κρυφό μήνυμα" motor πίσω απ' το m?

    Άστε κι εμένα μου την έχουν δώσει στα νεύρα κάποιοι μοδίτες ποδηλάτες, του στυλ atenistas αν έχεις υπόψη σου.
    Κουβαλάνε ένα σνομπισμό άνευ προηγουμένου.
    Αν και σκέφτομαι να πάρω κι εγώ κάνα ποδηλατάκι για να εξασκούμαι και λιγάκι, βρίσκω κάπως δηθενιά όλο το εναλλακτικότροπο πανηγύρι που 'χει στηθεί γύρω απ' τα ποδήλατα.

    Ως προς τα ρητορικά ερωτήματά σου περί σεβασμού κανόνων οδήγησης, φυσικά η περιττή απάντηση είναι πως όλοι έχουμε κάνει κάποιες φορές έστω λίγες απ' αυτές τις ατασθαλίες.
    Το ζήτημα είναι οι καθ' έξιν αλητάμπουρες που καβαλάνε ένα αμάξι κι όποιον πάρει ο Χάρος.
    Είτε είναι άλλο αυτοκίνητο είτε μηχανή είτε ποδήλατο είτε πεζός.
    Εγώ όταν μπαίνω σε ξένο αμάξι ξεκαθαρίζω ότι δε γουστάρω μαλακέις στο δρόμο.
    Και επομένως ή θα σεβαστούν το αίτημά μου ή να με αφήσουν να μετακινηθώ με άλλον τρόπο.
    Δεν μπορώ ρε γαμώτο. Θα αισθανθώ τελείως μαλάκας αν γλιτώσω απ' το Σαμαρά και πάω από αυτοκίνητο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πες τα, πες τα, πες τα!
    Είμαι κίνδυνος θάνατος στην οδήγηση ! Ρίχνω μάντρες στο πέρασμα μου εγώ. Ξέρεις τι έκανα;
    ΔΕΝ ΟΔΗΓΩ! Δεν μου φταίει κανείς αν εγώ είμαι αφηρημένο και μπερδεύω το γκάζι με το φρένο! μακάρι να υπήρχε παιδεία στην οδήγηση! Κάθε μέρα (ως συνοδηγός βέβαια) κάνω το σταυρό μου που γυρίζω ζωντανή!
    Την καλησπέρα μου!
    Αριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Μακριά από παπά τρελό κι από γυναίκα οδηγό" που λέει και το ρητό,ε;
    Πόσο λατρεύω τις γυναίκες που οδηγούν και στο φανάρι βάζουν eye-liner!

    Πάντως κι εγώ συμβουλέυω κάποιες φίλες που φοβούνται το δρόμο να μη παίρνουν αμάξι.
    Να μάθουν οδήγηση- καλού κακού γιατί όλο και κάπου θα χρειαστεί- αλλά ως εκεί.

    Ο χειρότερος οδηγός είναι ο φοβισμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι αργοπορημένο το σχόλιο μου, αλλά θα το καταθέσω. Πριν από 8 χρόνια έχασα τον αδερφό μου στα 35 του σε τροχαίο, χωρίς δική του υπαιτιότητα. Επέστρεφε από την εργασία του με μηχανή, όταν έπεσε επάνω του από το αντίθετο ρεύμα με υπερβολική ταχύτητα και σε δύσκολο σημείο μία γυναίκα. Ήταν συνετός οδηγός και με μεγάλη εμπειρία στο τιμόνι.
    Πριν από πολλά χρόνια σκοτώθηκαν δύο φίλοι, γύρω στα 27, σε τροχαίο, επίσης χωρίς δική τους ευθύνη.
    Ο ένας δέχθηκε πάνω του τη βάρκα που οδηγούσε ο μπροστινός του (την οποία προφανώς δεν είχε συνδέσει σωστά), οπότε σκοτώθηκε επι τόπου, ενώ η μητέρα του ψιλοσάλεψε που ήταν δίπλα του!
    Ο άλλος φίλος επέστρεφε κι αυτός από την εργασία του με την αδερφή του, όταν ένα αυτοκίνητο με τρεις μεθυσμένους νεαρούς έπεσε επάνω από το αντίθετο ρεύμα. Εκείνος σκοτώθηκε, ενώ η αδερφήτου επέζησε με λίγα τραύματα και κατάφερε να ξεπεράσει το σοκ και να συνεχίσει τη ζωή της. Συνετοί οδηγοί και οι δύο!
    Λυπάμαι που έγινα μακάβρια! Όμως έτσι είναι η ζωή και δυστυχώς το έμαθα κι εγώ με σοκαριστικό τρόπο. Δε θα πάψω να σκέφτομαι ότι ήταν όλα αυτά άδικα κι ας το έχω φιλοσοφήσει διαφορετικά, για να επιβιώσω. Σίχαθηκα όμως όλους αυτούς που κοκορεύονται και κάνουν τους έξυπνους, ενώ κολυμπούν στα σκατά που περιέχει το μυαλό τους. Όταν θα τους τύχει κάτι παρόμοιο στους ίδιους δε θα καταλάβουν τίποτα, καθώς θα είναι νεκροί, αλλά κι αν ζήσουν, όλοι θα τους λυπούνται τους κακόμοιρους για την άτυχη στιγμή τους!
    Το κωλοχώρι μας (Ελλάδα)δε θα αλλάξει ποτέ μου φαίνεται! Στον εθνικό δρόμο που συνδέει Δράμα - Καβάλα φτιάξανε φέτος κυκλικό κόμβο τεράστιο, έτσι στο άσχετο. Σε ανοιχτά σημεία του δρόμου, χωρίς καμία λογική, έχουν πινακίδες με όριο 40, ενώ ξαφνικά σε άσχετο επίσης σημείο γίνεται 90!
    Μάλλον πρέπει να σταματήσω, αφού δεν έχει τελειωμό η ηλιθιότητα!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλαύκη, εσύ νομίζω, και λόγω των βιωμάτων σου, μιλάς πιο ξεκάθαρα απ' όλους.
    Πίσω απ' τον καθένα μας κρύβονται μικρές και μεγάλες ιστορίες που μας καθορίζουν.

    Έτσι είναι η κατάσταση δυστυχώς.
    Άνθρωποι που δε φταίνε, που απλώς πηγαίνανε φυσιολογικά στο δρόμο τους, ξαφνικά χάνουν τη ζωή τους επειδή ένα κάθαρμα ήθελε να κάνει το ραλίστα στη γκόμενα ή τους φίλους του.
    Είναι τόσο άδικο και τόσο κρίμα...
    Δεν ξέρω τί να πω.

    Στο συγκεκριμένο ζήτημα με ενοχλεί πολύ περισσότερο η εγκληματική ασυνειδησία των ανθρώπων παρά το κακό σύστημα.

    Ανατριχιάζω κάθε που βλέπω τα εικονοστάσια στην άκρη της ασφάλτου.
    Και σκέφτομαι συνεχώς πόσο άδικο είναι αυτό.
    Με πνίγει αυτή η αδικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ,Μαζεστίξ, για τα γεμάτα ενσυναίσθηση λόγια σου! Εμείς πρέπει να προχωρήσουμε παρακάτω για όσο είμαστε εδώ! Το οφείλουμε σε όλους αυτούς που έφυγαν άδικα, στα παιδιά μας-όσοι έχουμε- και στους εαυτούς μας! Σίγουρα με άπειρη υπομονή και σοφία απέναντι σε κάθε μαλακία που συμβαίνει γύρω μας! Όταν χρειάζεται και με τσαμπουκά, καθώς απευθυνόμαστε σε τραμπούκους. Αναφέρομαι γενικά στην όλη κατάσταση που αντιμετωπίζουμε...
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    2. Η ζωή έχει το (καλό ή κακό) συνήθειο να προχωράει.
      Κι εμείς είμαστε καταδικασμένοι να γινόμαστε κάθε μέρα λίγο καλύτεροι.
      Για να επικρατήσει το δίκιο ακόμη και στις μεγάλες προσωπικές στιγμές του καθενός μας.
      Καληνύχτα Γλαύκη!

      Διαγραφή