Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Οι καλές κυριούλες που αγαπάνε τα παιδάκια


Είμαι ο Μάικ ο Μπιζελάκης.
Το επίθετό μου είναι κρητικό, μα απ' το μικρό μου φαίνεται πως κρατάω κι απ' αλλού.
Δεν υπήρχα από πάντα.
Με δημιούργησε μια πένα.
Η πένα μιας φιλανθρώπου κυρίας που ακούραστα μοχθεί για τα παιδιά που είναι στην ηλικία μου.
Θέλει να τους δώσει χαρά μέσα από μένα.
Έφερε και τον Σάκη άλλωστε που τον αγαπούν πολύ οι συνομήλικοί μου.

Ένα πρωί, μετά την παράσταση, κάποιος με σταμάτησε στο δρόμο και μου είπε πως η "μαμά" μου έχει πολλά λεφτά.
Και πως με αυτά θα μπορούσε να προσφέρει χαρά και ανακούφιση σε πολλά παιδάκια σαν κι αυτά που 'ρχονται να με δούνε.
Θα έκανε χαρούμενους και τους γονείς τους.
Όχι δίνοντας τους ελεημοσύνη, αλλά με το να δεχτεί κι αυτή να πληρώσει με το μερίδιό της, όπως όλοι οι μπαμπάδες κι οι μαμάδες του κόσμου.

Εγώ τον ρώτησα αυτόν τον παράξενο κύριο πού το ξέρει πως δεν πληρώνει τα ίδια με όλους τους άλλους.
Αυτός μου απάντησε πως αυτή η νεαρή κυρία έχει παντρευτεί έναν ηλικιωμένο κυριούλη που έχει ένα κανάλι στην τηλεόραση, τον ΑΝΤ-1.
Και πως μέσα απ' αυτό το κανάλι βοηθάει αυτούς που κόβουν το ρεύμα από άλλα παιδάκια, αυτούς κόβουν τους μισθούς των γονιών τους, αυτούς που τους απολύουν και δεν έχουν να φάνε, αυτούς που αφήνουν τα άλλα παιδάκια να κρυώνουν και να πεινάνε στο σχολείο, αυτούς που κλείνουν τα σχολεία τους και τα μαζεύουν αλλού, πιο μακριά, που είναι πιο πολλά παιδάκια μες στην τάξη κι από άλλες περιοχές.
Μου είπε και πως όσα ξοδεύει για να με δείχνει στα παιδάκια, τα 'χει μαζέψει απ' τους γονείς των παιδιών που με βλέπουν. Όλοι αυτοί οι πλούσιοι, μου είπε, για να έχουν πολλά λεφτά, αναγκάζουν τα φτωχά παιδάκια να ζούνε με λίγα.

Είναι σαν τα φασολάκια σ' ένα πιάτο που μοιράζεσαι με ένα άλλο παιδί. Για κάθε παραπάνω μπουκιά του ενός, τρώει μια μπουκιά λιγότερη ο άλλος. Και μετά, μου είπε, η φιλανθρωπία είναι αφού έχεις φάει όλα τα φασόλια και ο άλλος πεινάει, να του χαρίζεις το τελευταίο και να σου λέει κι ευχαριστώ.
Γι'αυτό λιποθυμάνε τα παιδάκια στο σχολείο, μου είπε. Γιατί κάποιοι άλλοι τρώνε το φαΐ τους.
Με τρόμαξε. Με στενοχώρησε.
Εγώ δεν τα ξέρω αυτά.
Δεν πηγαίνω σχολείο και προσπαθώ μόνο να προσφέρω χαρά στα παιδιά.
Κι ας είμαι φτιαγμένος απ' την πένα αυτής της καλής κυριούλας που αγαπάει τα παιδάκια.



Πάντως μέσα απ' την παράσταση γνώρισα τον Σάκη.
Κι αυτός αγαπάει πολύ τα παιδάκια.
Τον βλέπω στην τηλεόραση που δέκα φορές τη μέρα νανουρίζει το παιδί του απ' το τηλέφωνο.
Πολύ γλυκός κύριος κι αυτός!
Μια μέρα με πήρε μαζί του και με πήγε σε μια άλλη καλή κυριούλα που αγαπάει τα παιδάκια, την κυρα-Μαριάννα.

Ήτανε μια γιορτή με πολλά παιδάκια.
Πρώτα χαιρέτησα αυτήν την καλή κυριούλα.
Μετά όμως τρόμαξα όταν είδα το πρόσωπό της μαρμαρωμένο πάνω σε μια κολώνα.
Ρώτησα το Σάκη γιατί μαρμάρωσε η καλή κυριούλα.
Μου εξήγησε ότι είναι μια προτομή αυτής της καλής κυριούλα για να την τιμήσουν για την πολύ μεγάλη προσφορά της στα παιδάκια. Ότι είναι κάτι σαν άγαλμα.
Κι εγώ που νόμιζα πως αγάλματα κάνουν μόνο στους πεθαμένους!
Μα πώς το επέτρεψε αυτό; Δεν αγριεύεται κάθε που το βλέπει;



Μετά συμμετείχα στη γιορτή δίνοντας χαρά στα παιδάκια που ήταν εκεί.
Ήταν όλα τους πολύ γλυκά.
Και γεμάτα ελπίδα για το μέλλον.
Πολύ χάρηκα που τα γνώρισα αυτά τα παιδιά και θα ήθελα να τα ξανασυναντήσω.
Άξιζε τον κόπο.

Όπως πήγαινα να φύγω, έτρεξα στην αγκαλιά της κυρα-Μαριάννας για να την ευχαριστήσω και να της φιλήσω τα χέρια.
Αυτή το δέχτηκε και μου χάιδεψε το κεφάλι.
Βγαίνοντας είδα πάλι εκείνον τον κυριούλη που μου μίλαγε και για την άλλη κυριούλα.
Μόλις τον συαντάω, του λέω πως ό,τι κι αν έλεγε για την προηγούμενη, αυτή εδώ η κυριούλα είναι υπέροχη! Και βοηθάει τα παιδάκια! Η ίδια είπε πως δίνει πολλά λεφτά γι' αυτά.
Εκείνος σκοτείνιασε και μου είπε πως το μέρος εκείνο, που πήρε και το όνομά της και βάλανε και την προτομή της, είναι κάτι που βοηθάει τα παιδάκια. Και σίγουρα είναι καλό που υπάρχει, όπως κι αν φτιάχτηκε.
Ουφ! (είπα) Ησύχασα! Δεν υπάρχει κάτι μυστικό κι εδώ.
Μα συνέχισε ο κυριούλης και μου είπε πως για κάθε ευρώ που δίνει για καλό σκοπό, γλιτώνει δυο ευρώ απ' τους φόρους.
Τι είναι οι φόροι; (τον ρώτησα)
Είναι λεφτά που δίνουν όσοι έχουν για να μοιραστούν δίκαια σε όσους δεν έχουν.

Και πάλι όμως, του λέω, η καλή πράξη είναι καλή πράξη. Δείχνει πως αγαπά τα παιδάκια.
Κι εκείνος μου λέει πως κι αυτής της καλής κυριούλας ο άντρας έχει δυο κανάλια, το MEGA και το STAR, και κάνουν ό,τι κάνει κι ο ΑΝΤ-1.
Βοηθάνε όσους κάνουν τη ζωή των παιδιών δύσκολη και των γονιών τους ακόμα δυσκολότερη.
Επίσης μου είπε πως το ίδρυμα αυτό, παρόλο που έχει πολλά-πολλά λεφτά, δεν το έφτιαξε μόνη της αλλά το κράτος έβαλε τα περισσότερα και αυτή τα λιγότερα.
Και γιατί δώσανε το όνομά της στο ίδρυμα; (τον ρώτησα)
Δε θέλησε να μου απαντήσει, γιατί είμαι μικρός γι' αυτά, μου είπε.

Και τότε γιατί γίνονται όλα αυτά; (τον ρώτησα)
Γιατί αφού δεν αγαπάνε τα παιδάκια, κάνουν πως τα αγαπάνε;
Υποκρισία, Μάικ μου, υποκρισία!
Τι είναι αυτό; (τον ρώτησα)
Θα μάθεις τι είναι όταν μεγαλώσεις.
Έτσι μου είπε κι έφυγε.

Μόλις μπορέσω, θα ανοίξω ένα λεξικό για να μάθω τί σημαίνει υποκρισία.
Δεν μπορεί, κάτι καλό θα είναι για να την έχουν όλες αυτές οι καλές κυριούλες που βοηθάνε τα παιδάκια και τους μοιράζουν χαμόγελο.

17 σχόλια:

  1. Μάικ, παιδί μου, καλά σου τα είπε ο μάστορας που συνάντησες.
    Τώρα, αν αναρωτιέσαι γιατί τα κάνουν όλα αυτά οι καλές κυριούλες με τα χρυσόξανθα μαλλιά, έρχομαι να σου πω εγώ ότι είναι το χόμπυ τους. Αυτές οι κυριούλες που έχουν ένα σκασμό λεφτά, όχι ότι τα μάζεψαν "φασούλι το φασούλι" δουλεύοντας σκληρά αλλά διότι τα έχουν οι συζυγοί τους, βαριούνται πολύ οι καημένες... Είναι να τις πονάει η ψυχή σου για τη βαρεμάρα που τις βασανίζει. Και βρήκανε να κάνουνε χόμπυ τις "καλές πράξεις" και την βοήθεια στα παιδάκια. Έτσι για να μην πλήτουν. Και για να μείνουν και στην ιστορία και να τις κάνουνε και ίδρυματα και προτομές και αγάλματα και γραμματόσημα και άλλα τέτοια. Τους αρέσει πολύ να "λυπούνται" τα άρρωστα και φτωχα παιδάκια και να κάνουν "φιλανθρωπίες". Βρήκανε νόημα στη ζωή τους! Γίνανε "φιλάνθρωπες"!
    Και για να σε προλάβω πριν με ρωτήσεις τι είναι "φιλάνθρωπος" σου απαντώ. Είναι αυτός που νιώθει συμπάθεια και φιλιά προς τους ανθρώπους. Αλλά ο ίδιος δεν είναι. Όπως κάποιος είναι "φιλόζωος". Αγαπάει τα ζώα, χωρίς εκείνος να είναι ζώον. Ο "φιλέλληνας" αγαπάει τους Έλληνες, αλλά εκείνος δεν είναι. Ο "φιλοτελιστής" αγαπάει τα γραμματόσημα, αλλά εκείνος δεν είναι. Ο "φιλοβασιλικός" αγαπάει το Βασιλιά, αλλά εκείνος δεν είναι βασιλιάς... Έτσι απλά να το έχεις στο μυαλό σου μικρέ μου Μάικ.
    Άντε και καλή πρόοδο!

    Υ.Γ. Κι αυτό το Μάικ... εδώ μου κάθεται. Μάλλον η κυρία που σε έγραψε το έκανε για να σε οδηγήσει σε "διεθνή καριέρα" άλλα δεν το βλέπω... Κάντο μωρέ Μιχάλης ή Μιχαλιός να δένει και με το Κρητικό σου επώνυμο!

    Υ.Γ.2 Για τον κύριο Σάκη θα σου πω άλλη φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Αυτή η ανάλυση περί "φιλ-" πολύ εύστοχη. Ελπίζω, Μάικ παιδί μου, να κατάλαβες.
      Όσο για τη δεύτερη κυριούλα, νομίζω ότι μάλλον δεν ελάφρυνε καθόλου την τσέπη του αξιότιμου συζύγου της, αφού το οικόπεδο το έδωσε το κράτος και τα ντουβάρια τα έστησαν τα διάφορα γκαλά που οργάνωσε.
      Μην ρωτήσεις γιατί της έστησαν την προτομή. Κάποια φίλη είπε πως το έκαναν για να θυμάται η ίδια πώς ήταν κάποτε, αφού από τις πολλές πλαστικές έχει γίνει αγνώριστη. Αλλά αυτή η φίλη είναι φαρμακόγλωσσα και δεν είναι φίλη μου πια.

      Διαγραφή
  2. Ο μπαμπάς μου μού είπε ότι αγαθοεργίες κάνουν όσοι έχουν κανάλι χωρίς άδεια (δεν ξέρω τι είναι). Δίνουν, λέει, κάτι ψίχουλα στα πεινασμένα και τα άρρωστα για να συνεχίσουν τις μπίζνες (τον ρώτησα, δεν μου είπε) με το δημόσιο.
    Ο μπαμπάς μου μού είπε ότι ‘Μάικ’ έχει βαφτίσει η κυρία το φασολάκι του παππού. Πάλι δεν κατάλαβα!
    Ο μπαμπάς μου μού είπε ότι όσο πιο πολύ φοροδιαφεύγεις (άγνωστη λέξη) τόσο περισσότερο διοργανώνεις τηλεμαραθώνιους, τρέχουν από πίσω σου οι κάμερες,
    δίνεις συνεντεύξεις, σε βραβεύουν μέσα κι έξω, σε κάνουν δρόμο, άγαλμα, πλατεία…

    Ο μπαμπάς μου προχθές έδωσε το τελευταίο του 5ευρω στο γείτονα.
    Δεν ήρθαν κάμερες.
    Μάλλον γιατί ξέρει πολλές άγνωστες λέξεις και δεν μπορεί να συνεννοηθεί μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, ‘Μάικ’ έχει βαφτίσει η κυρία το φασολάκι του παππού!!!!!!!!! Τρομερό!

      Διαγραφή
  3. ΜΑΙΚ...Φυγε αμεσως απο αυτην την αντικοινωνικη.."φωλεα" των αναρχοκομμουνο...Φασολιων...!!!

    Αυτοι δεν αγαπουν τις καλες κυριουλες που σε...Φτιαξανε...
    Διοτι ειναι ΚΑΚΟΙ και ΜΠΙΧΛΕΣ...!!

    Και διοτι στο κρατος που..Ονειρευονται...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ καλες κυριουλες...!!!

    ΟΥ να μου χαθειτε...Παλιο..Αναρχολαθροι...!!!

    Πατε να κανετε το παιδι..να μισησει..Την ιδια του τη,,,Μανα...!!

    Με ψεμματα...!!
    Δεν λετε..Σε ποσους μπαμπαδες και μαμαδες..Δινει ΨΩΜΑΚΙ ο ηλικιωμενος κυριος..Της καλης κυριουλας...Της μαμας του Φασολαλακη...
    Ουτε ποσους δουλευουν..Στις επιχειρησεις του καλου κυριουλη..Της αλλης καλης κυριουλας,με την προτομη...!!

    Κι αυτα με τα φορολογικα..Να τα ξεχασετε..Διοτι οι καλοι κυριουληδες..Θα παρουν τα..Φασολακια τους..Και θα τα πανε στην...Κινα...!!!

    και δεν θα εχουμε.Οχι μονο..Φασολακη...Ουτε φασολια...!!!

    Οριστε μας...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άνθρωπε, η γλωσσολογική σου προσέγγιση μας κολλάει στον τοίχο!
    Έτσι ο φιλεύσπλαχνος είναι κάποιος που σίγουρα δεν είναι... εύσπλαχνος!
    (το κούρασα, έτσι;)


    Λωτοφάγε, φίλες γεμάτες κακία έχεις!
    Μα είναι δυνατόν να μην αναγνωρίζει κάτω απ' τον ασβέστη και τα μπετά εκείνο το παιδικό προσωπάκι;
    Άσε που η κοπέλα (ο άτρας της δηλαδή) έβαλε το 30% ενώ το κράτος το 70%.
    Μήπως αντίγ ια τη φάτσα της, έπρεπε να γίνει προτομή η φάτσα μας και να ονομάζεται "μνημείο του άγνωστου χρηματοδότη";
    (εκεί, σύμφωνοι, να πληρώσουμε χίλιες φορές! Αλλά όχι και προτομές η λεγάμενη!)


    Πέτρο, το ρεπορτάζ σου παραείναι... ροζ!
    Μα "φασολάκι" το λέει;
    Μάλλον μαυρομμάτικο ε; Γιατί για "γίγαντα" δεν το κόβω...
    Να πεις του μπαμπά σου να ξαναγυρίσει τη σκηνή με το 5ευρω, αυτη τη φορά με κάμερες.
    Τι; Τσαμπα φιλάνθρωποι θα ' μαστε;


    Μαχαίρη, όσο συνεχίζουμε να αγοράζουμε σκόρδα Κίνας, τόσο μου φαίνεται πως ο λεγάμενος θα πάρει τα φασόλια του να πάει στην Κίνα και μετά θα τον κάνουμε και ευεργέτη!
    Να πάρει κι αυτός μέρος στο ελληνοκινεζικό success story!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Μαζεστίξ!

    Αυτόν τον Μάικ τον φασολάκι ευχαρίστως τον βάζω κάτω και τον πνίγω! Θέλω να προσθέσω στους καραγκιόζηδες και όλους αυτούς τους ηθοποιούς - γλάστρες - μαϊντανούς που ενσαρκώνουν τον Μάικ στο θέατρο, ξέρεις, αυτόν τον νεαρό που όλη μέρα γελάει λες και ζούμε τη χρυσή εποχή αυτής της χώρας και έχει πιάσει στασίδι στον ΑΝΤ την ώρα που η ανεργία στους ηθοποιούς φτάνει το 90%. Αλλά ο γλείφτης και ο ανερμάτιστος πάντα επιβιώνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το καλυτερότερο (θου!) είναι τα τερατένια κινούμενα σχέδια, απίστευτης αηδίας που βάζει το πρωί ο Σταρ ώστε το βράδυ να βγει η πρέσβειρα καλής θελήσεως να κάμη αγαθοεργίες (συνήθως 2η είδηση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πω πω καλά, Κερασιά, αυτός ο τύπος είναι τελείως εκνευριστικός.
    Αυτόν τον χάχα μου 'ρχεται να τον αρπάξω και να τον πετάξω από το μπαλκόνι.
    Ολόκληρος μαντράχαλος να παίζει ρόλο που δε θα δεχόταν ούτε παιδάκι τρίτης δημοτικού να παίξει!


    Πέτρο, δεν τα έχω δει αυτά τα τερατένια.
    Έχω παραμείνει στην εποχή του Μπαγκς Μπάνι και του Ντάφι Ντακ.
    Έχεις δει ποτέ στις ειδήσεις του Μέγκα ρεπορτάζ για την πρέσβειρα;
    Πάντα το εκφωνεί η ίδια ρεπόρτερ με την ίδια εκστασιασμένη εκνευριστική φωνή.
    Μάλλον είναι το βύσμα της πρέσβειρας στο κανάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω όρεξη να τα περιγράψω και μετά να πεταχτεί κάποιος να πει για υπερβολές, οπισθοδρομικότητες και τα τοιαύτα. Δεν πρόκειται να αρπαχτώ γι αυτό το θέμα. Ας τα δει οποιος θέλει. ΚΑΘΜΕ ΜΕΡΑ στην πρωινή ζώνη και μετά, ας δει και ειδήσεις το βράδυ, πώς "αγαπάμε" τα παιδιά με καρκίνο.

      Εννοείται πως το θέμα το τοποθετώ στο γνωστό πλαίσιο του εκφασισμένου δυτικού προτύπου που είναι ευρύτερο και αγγίζει ιδιαίτερα τα παιδιά, είτε με την μείωση πληθυσμού (επίσημα πράγματα) είτε με τα δήθεν νέα εμβόλια κατά του καρκίνου για κορίτσια, είτε με την κραυγαλέα προώθηση της ομοφυλοφιλίας στα σχολεία, είτε, είτε ....

      Δεν προχωρώ σε ανάλυση, ούτε σε πολιτικά συμπεράσματα για τον λόγο που είπα παραπάνω. Όποιος έχει μάτια και μυαλό ας αποφασίσει πόσο "μοντέρνος" θέλει να γίνει. Μάχη "μοντέρνου-παραδοσιακού"; Ευχαριστώ, δεν θα πάρω, μια επισήμανση έκανα.

      Διαγραφή
  8. Φιλανθρωπια,η μεγαλυτερη προσβολη της ανθρωπινης αξιοπρεπειας! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Foster and Alice Bailey: They started a group called 'World Goodwill'-an official Non-Government Organisation within the United Nations. The stated aim of this group is "to cooperate in the world of preparation for the reappearance of the Christ"

    Alice Bailey wants a unified religion! And which Christ is she preparing for? Not Jesus! The cosmic Christ or Lucifer

    Alice founded the publishing company. Lucifer Trust - later changed to Lucis Trust

    http://babylonmysteryreligion.com/unitednationsagenda.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  10. Το μόνο μπιζέλι που συμπάθησα στη ζωή μου, είναι εκείνο το "χοντρό μπιζέλι" της Λιλιπούπολης, που χόρευε τσιφτετέλι στο χορό των μπιζελιών.
    Καλημέρα σε όλους.
    Άννα Πάρος

    http://m.youtube.com/#/watch?v=6Xj_cFyginw&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D6Xj_cFyginw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο φωτογράφος της πιο πάνω φιλανθρωπίας έπρεπε να βραβευτεί σε διεθνείς εκθέσεις φωτό.
    Τράβηξε ή σκόπιμα κι εύστοχα ή και άθελά του, την επιτομή της ΔΗΘΕΝ φιλανθρωπίας (δήθεν τις θεωρώ όλες, μα εδώ, σπάει καρύδια). Της ξυνίλας, της απέχθειας που νοιώθει γι αυτή τη γιαγιά που της δίνει την ελεημοσύνη, της βαρεμάρας και πάνω απ όλα της τσιγκουνιάς ακόμα και σε "φιλανθρωπία" μπροστά σε κάμερα.
    Aκόμα και τις στιγμές που κάνουν δημόσιες σχέσεις!
    Να δώσουμε το κάτι τις μιας και μας τραβάνε, αλλά μην καταξοδευτούμε κιόλας. Άσε που κακομαθαίνει κι η πλέμπα...


    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν ήταν ελληνοαμερικανάκι (με κρητική ρίζα πάντα!) απορώ γιατί δεν τον λένε "Μάικ Φάσολ" ή κάτι παραπλήσιο τεσπα. Έχω να σας πως ότι από χθες μπαίνω εδώ, διαβάζω το κείμενο και τα σχόλια και πεθαίνω στο γέλιο! Χαχαχα!
    Η διαστροφή των εν λόγω "φιλάνθρωπων" υπάρχει περίπτωση να μην έχει εξαντληθεί εντελώς, καθώς κάτι τέτοιοι τύποι, μυστήριο γιατί, γουστάρουν να κατακτήσουν και μια βουλευτική έδρα, έτσι, για να μας αποτελειώσουν από παντού. Και παραδόξως, καταφέρνουν πάντα και εκλέγονται.. Δεν φταίει για όλα ο κακομοίρης ο Μάικ. Η μαμά του είναι όμορφη και γλυκιά και γιατί να μην μπει (και) αυτή η κούκλα κυριούλα (και) στη Βουλή, να με ελέγχει ολοκληρωτικά...

    Και για να το κάνω και λίγο gossip, όταν μια νεαρή κυριούλα είναι ικανή να κάνει έναν γάμο με υπερήλικα, όπου...αγοράστηκε η ίδια σε πολύ καλή τιμή, τότε είναι ικανή για όλα...

    (Αυτό το πράσινο χαρτονόμισμα ρε παιδιά -στη φωτό- τι νόμισμα είναι; γιατί εγώ δεν έχω βρει ποτέ μου ένα τέτοιο ανάμεσα στα..ψιλά μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέτρο, αυτό που με στενοχωρεί περισσότερο είναι η υποψία πως θα μπορούσε σήμερα να μην υπήρχε πια καρκίνος.
    Η υποψία πως μπορεί να συμφέρει περισσότερο η εμπορική (ιατρική) εκμετάλλευση απ'ο την κίνηση: σωτηρία του κόσμου.


    Βάσω, ήμουν πάντα επιφυλακτικός με τη φιλανθρωπία ως συντήρηση των αδικιών και εξιλέωση με ξεροκόμματα.

    Άννα, απ' τη Λιλιπούπολη ως τη Μπιζελούπολη είναι δυο τσιγάρα δρόμος.
    Ένας πριν κι ένα μετά.
    (πλάι σ' ένα γέρο...)


    Mbiker, πράγματι ο φωτογράφος χτύπησε φλέβα.
    Πρόσεξες και κάιτ άλλο στη φωτογραφία;
    Ο Βαρδής κρατάει στο να 'χέρι ένα πάκο 100άρικα και της δίνει με ' άλλο ένα 50άρικο.
    Προκλητικός ακόμη και στη "φιλανθρωπία" του.


    Joan, είναι σκληρή δουλειά η συγκεκριμένη.
    Θέλει προσόντα.
    Δεν αρκεί η εμφάνιση, χρειάζεται και ανάλογη ψυχή.


    Να 'σαι καλά Κλεισθένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή