Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Αγάπη λεύτερη



Θ' αγιάσουν οι παρεκτροπές σ' ανωγειανό τσιμπούσι
Στειακές θ' ακούω κοντυλιές στων στίχων το γιουρούσι
Μ' άνε θα πιω κι άνε μεθώ κι ανοίξει ο λογισμός μου
Φτάνει ως τα πέρατα του νου, στα έσχατα του κόσμου

Κει' απού πηγα κι εγάειρα δεν τράκαρα μια αγάπη
Που να μυρίζει όμορφα σαν του μωρού το δάκρυ
Και στζη ψυχής την ταραχή θα ρίξω μία πέτρα
Σ' αυτήν που με σημάδευε από τα έξι μέτρα

Τα ονείρατα μια δοξαριά, τα πάθη δύο ζάλα
Που φτάνουν να τραντάξουνε όλης τζη γης τη μπάλα
Σχολεία κι αν ετέλειωσα, στη ζήση έμεινα γρόθος
Για με γυρνά στα σύννεφα τζη φύσης μου ο πόθος

Αγάπη θέλω λεύτερη που να κοιτά στα μάτια
Κι αυτόν ακόμη το Θεό που ζει μες στα παλάτια
Κεια που γαέρνει ο λογισμός, δε φτάνουνε τα πόδια
Αυτός γροικά και να γυρνά στζ' εξάρες και τα ασόδυα

Παλληκαριά είναι να μιλάς ορθός με τζη θεούς σου
Να τζη κερνάς και τσικουδιές, να λέτε τους καημούς σου
Και σαν χαράξει η χαραυγή να πηαίνεις προς το σπίτι
Να τζη κρατάς τον χτεσινό στα χέρια αποσπερίτη

Μαζεστίξ, 28/3/2013

58 σχόλια:

  1. Πολύ κι εγώ θα το ' θελα
    ετσά να σ' απαντήσω.
    Με μαντινάδα όμορφη
    να σε καλησπερίσω.

    Μα θ' απομείνω μάθια μου
    καταμεσής του δρόμου
    γιατί θαρρώ πως να γερνά
    άρχισε το μυαλό μου.

    Άχρηστη ύλη και νωθρή
    λαθραία επιβιώνει
    κι όλος του ο ορίζοντας
    σ'ένα κρανίο τελειώνει!

    Να ζήσει η παλληκαριά κι ο αγέραστος έρωτας!!!
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από την Πάρο σαν περνάς, κούνα μου ένα μαντήλι
    Να το θωρούν και να ζηλούν ούλοι οι εχθροί κι οι φίλοι!

    Μη με ζητείς στα κοσμικά, στη μόδα και στο ζάπινγκ
    Να ξεβραστείς απέναντι στζ' Αντίπαρου το κάμπινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρωτας είναι η θάλασσα, που τις στεριές ενώνει
      κι οι λογισμοί ανταμώνουνε στου Αιγαίου τ' ανεμοκλώνι.

      Άννα

      Διαγραφή
    2. Κι ο ουρανός είναι φωτιές στη θάλασσα που σβήσαν
      κι απά του καθρεφτίζονται οι ομορφιές που κλείσαν
      τα σύννεφα στην τσέπη τους και τζη διπλοκλειδώσαν
      να μην τις βρουν οι άνθρωποι απού τους επροδώσαν

      Διαγραφή
    3. Αν ήμουν μεγαλύτερη, θα σ' έλεγα υγιό μου.
      Μα τόχω για πιο ταιριαστό, να λέγω σε αδερφό μου.
      Και σύννεφα και ουρανό σε εικόνα θα τα κλείσω
      και με τον τρόπο το γνωστό σε σένα θα χαρίσω:-)
      Άννα

      Διαγραφή
    4. Το χάρισμά σου σε περιμένει στο mail

      Διαγραφή
    5. Με τσικουδιές θα ταίριαζε ετούτα να τα λέμε
      στ' άγραφο να τσουγκρίζουμε το μέλλον και να καίμε
      μεμιάς του κόσμου τ' άδικο που σφίγγει την καρδιά μας,
      τρανή να βγάλουμε κραυγή μέσ' απ' τα σωθικά μας!

      Διαγραφή
    6. Καλή σου νύχτα φίλε μου και άντε, στην υγειά μας!
      Εμείς θα την γλεντήσουμε τη ζήση τη δικιά μας.
      Σήμερα ανεβήκανε τα κέφια μας λιγάκι,
      σαν είδαμε τον Μαζεστίξ, σωστό...
      Μαζεστικάκη!!!
      ΑΝΝΑ(ΚΗ)

      Διαγραφή
    7. Καλή σου νύχτα φίλη μου και προβατάκια μέτρα
      γιατί ο Μορφέας έρχεται κρυφά μες στην κουβέρτα!

      Όνειρα χίλια κι αν θα δεις, να 'ναι χαρές και γέλια
      κι όταν ξυπνάς ολόγυρα χαράς να 'ναι ευαγγέλια!

      Διαγραφή
  3. Ύστερα από τόσο ποιητικά σχόλια, περιορίζομαι σε ένα σεμνό χειροκρότημα.
    Καλή σας νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν χαιρετίσεις κόπιασε να πιεις την τσικουδιά μας
      Πριν καληνύχτα να μας πεις και όνειρα γλυκά μας!

      Διαγραφή
  4. Ίντα πες ρε παλίκαρε;
    Κατέχεις από Κρήτη;;
    Φτερά ανοίγω και μεμιάς
    Πετώ για Ψηλορείτη
    Μ'αφού πεθαίνει ο έρωτας
    Κι ανοίγει ένα μπουρδέλο
    Να σ' αγαπήσω το' θελα
    Μα τώρα δεν το θέλω.
    Μα θες το ελησμόνησα
    Πως απ' τα έξι μέτρα
    Σημάδι γνώριζα σωστό
    Και ας με λένε.."petra"
    Μην περιμένεις "συνοχή"
    Χαράματα και κάτι
    Το μάτι μου εγλάρωσε
    Και πάω για το κρεββάτι.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωί είναι τώρα, δε μπορώ στιχάκια να σκαρώσω
      μπορώ μονάχα να σου πω πως θέλω να σου δώσω
      μια καλημέρα χαρωπή και χάμω αυτή ας πέσει
      κι ο ήλιος ο ηλιάτορας στον ουρανό να δέσει!

      Διαγραφή
  5. Τι είπες τώρα Αρχηγάρα μου!!! Περίμενε μισό... έρχομαι.

    ΚΑΙ:

    Ηβαλα μία τσικουδιά ν' ανάψει ο λογισμός μου
    και να γρικάει Κρητικά κι εμένα ο ομυαλός μου!

    Όντας στη Κρήτη κατεβώ θα 'ρθω να σ' ανταμώσω
    κι ένα φιλί αδερφικό στο στόμα θα σου δώσω.

    Και σα θα σμίξουμε ομού στη Σπλάντζια θα στρωθούμε
    και τω Χανιώ τσι τσικουδιές ούλες θα τις επιούμε.

    Θα πιούμε για τς αγάπες μας και για τα βάσανά μας
    και τότες όσα χάσαμε ξανά θα 'ναι δικά μας.

    Και σα γλυκέψουν οι ψυχές σε πιάνω από το μπράτσο
    ολομοντάρου, φίλε μου, να πάμε στο Δαράτσο.

    Τα χώματα απού πατείς, πολλά έχω φιλημένα
    γιατί και τα παπούδια μου εκειά 'ναι γεννημένα!

    Άκου με, στέκε με καλή καρδιά, γιατί, να ζήσω,
    η τσικουδια 'ναι βάλσαμο 'ς ό,τι μπορά γνωρίζω!

    Αφέντη Μαζεστάκη μου, πολλά ευχαριστώ σε
    και φίλο μου αληθινό παντοτινά κρατώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνθρωπε, ανθρωπάρα μου, ξίδια σε περιμένουν
      και όλα στο κεφάλι σου πίσω-μπρος θα πηγαίνουν.
      Και οι φιλοσοφίες μας σε πρόχειρα στιχάκια
      που θα τζη συνοδεύουνε κρασί και μεζεδάκια!

      Διαγραφή
  6. Κι αν δεν κατέχω κρητικά μη με παρεξηγείτε,
    Σαλονικιά γεννήθηκα και να με συγχωρείτε.

    Μα το 'χω τάμα να βρεθώ πουρνό στον Ψηλορείτη
    και να φωνάξω "γεια χαρά λεβεντογέννα Κρήτη"!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο χάρτη μην αναζητείς σε θάλασσες και κράτη.
      Η Κρήτη είναι στην ψυχή του καθενός διαβάτη.
      Που ξέρει ν' ανυψώνεται με στίχους η ψυχή του,
      με λεβεντιά να ζώνεται και σφαίρες του οι καημοί του!

      Διαγραφή
    2. Εγώ από λόγια δε γροικώ, μα ξέρω από τραγούδια,
      να ντύνω κάθε σκέψη μου με μουσικά λουλούδια:
      http://www.youtube.com/watch?v=fNLvrEfPQ7U&playnext=1&list=PL8887FE87A489EB60&feature=results_video

      Σοφία

      Διαγραφή
    3. Μπουκέτο από πεντάγραμμα, μελωδικό και θείο,
      προσφέρουν τα τραγούδια σου, 'υωδιάζουν απ' το ηχείο!

      Δέξου κι από εμένανε μελωδικό ανθάκι
      να πέσεις κοιμηθείς γλυκά, ακούγοντας Μουντάκη!

      http://www.youtube.com/watch?v=dNQOHOZLUJs

      Διαγραφή
  7. Ίντα μας λες ωρέ σύντεκνε κρατάς από την Κρήτη
    εμείς όλοι νομίζαμε πως δεν είσαι για σπίτι
    σκάρωσες τη μαντινάδα σου βρε λυγερό κοπέλι
    μα αν ψάχνεις να βρεις γκόμενα καμία δεν σε θέλει

    Πέτρος, 29/3/2013

    All rights reserved

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ψάξω να βρω γκόμενες δε θα φορώ σαρίκι
      αλλά θα βγω να τραγουδώ Μαρτάκη και Τσαλίκη!
      Θα βάλω διπλή εξάτμιση στο διαλυμένο αμάξι
      να μ' έχουνε τα ξέκωλα μη βρέξει και μη στάξει!

      Διαγραφή
  8. Αχος γλυκος ακουγεται,μεγαλο γλεντοκοπι.Μηνα σε γαμο ηρθαμε μηνα σε πανηγυρι;Ουδε σε γαμο ηρθατε,ουδε σε πανηγυρι.Ματζεστιξ,φερε τις ρακες ,αρχισε το τραγουδι.Για παλεμα,για ματωμα,για την καινουργια μερα, ΔΕ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ,ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΕΣ!!! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δε θα πεθάνουμε, κι ας μας κοιτά κοράκι
      Μαθουσαλίξ θα γίνουμε ωσάν το Μητσοτάκη!

      Διαγραφή
  9. Εγώ δεν έχω έμπνευση... απλά σας καταχάρηκα!!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη θαρρείς ειν' έμπνευση οι ασυναρτησίες
      που μοιάζουν με συνθήματα σε πολυκατοικίες
      Έμπνευση είναι οι τρυφερές που γράφεις ιστορίες
      κι οι μαγικές της Εύβοιας οι φωτογραφίες!

      Διαγραφή
    2. Τώρα με θίγεις αρχηγέ και θέλω να στα χώσω
      εγώ εξόδεψα φαιά δεν είν’ ασυναρτησίες
      γράφω τα λόγια της καρδιάς που κάποτε θα εκδώσω
      όταν βρεθεί ο Οίκος που …εκδίδει μαλακ…

      Διαγραφή
    3. όταν θα βρεις τον Οίκο σου που λες θα σε εκδώσει
      κοίτα μην είναι Ανοχής και σε διπλοτεντώσει!

      Διαγραφή
    4. Ο οίκος θα ’ναι εκδοτικός και άφησε τα σάπια
      στιχάκια μόνο γράφω εγώ σε δίστηλα κιτάπια
      για σένα τώρα αφήνω εγώ την εύμορφη κοπέλα
      που κάνει μεροκάματα σε ανήλιαγα μπουρδ…

      Όταν τη δεις χαιρέτα την και ζήτα της παιχνίδια
      αλλά για πρόσεξε διπλά, αυτές τσιμπάνε αρχι…
      Εγώ εσένα σκέφτομαι μη πάθεις και σε χάσουμε
      μετά με ποιον θα τρώγομαι, με ποιον θα ανταλλάσουμε…

      …μιζέρια, βρίσιμο, ψευτιές
      κακία, σαχλαμάρα
      μπορεί να είσαι τενεκές
      μα είσαι κι αρχηγάρα

      σλοοουυυυυρπ (σάλια)

      Διαγραφή
    5. Λόγια και σαλιαρίσματα εμένα δε με πιάνουν
      όσα δε φτάνει η αλεπού, Γαλάτες μόνο φτάνουν
      'γω δε γροικώ από γλείψιμο τρολιές και παρακάλια
      μα ούτε κι από μελαψές που να κουνούν βεντάλια

      Μπουρδέλα κι αν ανοίξουνε, αναδουλειές θα έχουν
      γιατί και τα αρχ**** μας οι Γερμανοί κατέχουν
      και σαν φορολογήσουνε του Έλληνος το σπέρμα
      θα βάλουνε στον τουρισμό το οριστικό το τέρμα

      Κι οι Σουηδέζες άσκοπα θα' ρχονται στα νησάκια
      άντρες καμαρωτούς να βρουν ή αμούστακα παιδάκια.
      Προς την Τουρκιά θα εκβάλουνε μπας και τζη βρει στα σκέλια
      χαρά απ' το Κουσάντασι ως και τα Δαρδανέλλια!

      Διαγραφή
  10. Σ'ένα λαό που 'ν' ποιητής, χαλκάδες δεν περνούνε.
    Σ' εκειούς που λύπες και χαρές, γροικούν και τραγουδούνε.
    Εγώ κατέχω τουτονά και ας περιγελάτε
    Νούς που πετάει αμολυτός, για σκλάβος δε
    λογάται!!!
    Άννα Πάρος
    Καλημέρα πέρα ως πέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ποιήματά μας σώθηκαν σα τζη χοχλιούς στον κάμπο
      μα κρύβονται στζη χορταριές στον ήλιο πια δε λάμπουν
      Μες στο σκοτάδι φαίνονται ωσάν πυγολαμπίδες
      κοιμούνται μόνο ανάποδα σαν και τζη νυχτερίδες

      Να ξημερώσει θέλουνε να ξαναβγούν στη γύρα
      να νιώσουν αύτης τζη ζωής την πιο τραχιά αρμύρα.
      Πώς να θεριέψει ο άνθρωπος στην καταχνιά του σκότους,
      να λευτερώσει τον ντουνιά και όλους τους ανθρώπους;

      Ελλάδα είναι ποίηση, ούζο και κουζουλάδα
      αυτά, να ξε'ς, μας φέρνουνε παντοτινή ζαλάδα.
      Για τούτα μας ζηλεύουνε και Γερμανοί και Ρώσοι
      Μια στάλα που μας βλέπουνε, μα είμαστε άλλοι τόσοι!

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Άκου τα όπως τα ρεφρέν από μπαλάντες Σκόρπιονς
      που δεν κατέεις τίποτε, μα λίγους λόγους σκόρπιους,
      ώσπου να μάθεις να μιλάς ωσάν κρητικοπούλα
      και να γροικάς να τραγουδείς σαν ντόπια αηδονοπούλα!

      Διαγραφή
    2. Κρινοκερασιά, καλού κακού έχε κι ένα γλωσσάρι
      γιατί θα συνεχίσουνε για όλο το φεγγάρι...
      http://mycreta.blogspot.gr/p/blog-page_9601.html?m=1

      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    3. Καλό το γλωσσάρι! Αν και τελευταία, λόγω των εξελίξεων έχω εντριφήσει περισσότερο στα κυπριακά!




      Διαγραφή
  12. Τι'ταν και τούτο σήμερα
    εκόντεψα να σβήσω
    από τα γέλια τα πολλά
    πάω να λιποθυμήσω

    Αφού 'χει χώρα Μαζεστίξ
    κι έναν Πέτρον αντάμα
    να δεις που ελπίδα έχωμε
    να γίνει ένα θάμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πέτρος προβοκάτορας -σ' αρέσει δε σ' αρέσει-
      παντα 'θελε των Γαλατών του αρχηγού τη θέση!
      Των έντεκα εθάρρουνε πως βρήκε τροφό μήνα
      Μα με κρατά στη θέση μου μια όμορφη Μιμίνα!

      Διαγραφή
    2. Ο δύστυχος από μένανε θαρρεί πως θα γλιτώσει
      μα κούνια που τον κούναγε μακριά έχει νυχτώσει
      έλειψα που ’χα μια δουλειά κι αυτός το εκαβάλησε
      το καλαμάκι το μακρύ. Νομίζω πως ελάλησε!

      Όχι Joana μου καλή στιγμή δεν τον αφήνω
      ‘γω της Μιμίνας της χοντρής άντρας θέλω να γίνω
      και από την ασπίδα του κάτω θα τον πετάξω
      τον Μαζεστίξ τον άξεστο στις φάπες θα ρημάξω.

      Σας γράφω τούτες τις γραμμές να με υποστηρίξετε
      να πάτε στον τέως αρχηγό και να του το σφυρίξετε
      τελείωσε ο χρόνος του, ώρα για να την κάνει
      ο Πέτρος Κ. δεν έμαθε από Μαζεστίξ να χάνει.

      Θα απλώσω τα ασκέρια μου θα στήσω και παγίδες
      σαν θα περάσει ο δύσμοιρος τον κλαιν οι κατσαρίδες
      οι τσαμπουκάδες είν’ καλοί μόνο σαν είν’ γραμμένοι
      μα μη μου κοκορεύεται σπαθί τον περιμένει.

      Αυτά να του μηνύσετε μπας και σκωθεί και φύγει
      πριν τρέξω στο κατόπι του κι αρχίσω το κυνήγι.
      Σαν φάω αγριογούρουνο αρχίζω ευθύς το τρέξιμο
      πολεμιστές σαν το Μαζεστίξ τους έχω για το ρέψιμο.

      Διαγραφή
    3. Ο Μαζεστίξ δε ρίχνεται πάνω από την ασπίδα
      έχει υπήκοους πολλούς, σουγιάδες και ψαλίδια
      μ' αυτά τον βήχα κόβουμε σ' ατούς που μας τη μπαίνουν
      και απ' εκειά που ήρθανε, όλοι απ' εκειά πηγαίνουν.

      Με στρακαστρούκες και κλανιές ηγέτες δε λυγάνε
      κι όλοι οι Πέτροι του ντουνιά κουτόχορτο μασάνε
      άμα θαρρούν τα μούτρα τους είναι για τη Μιμίνα
      που τώρα που αδυνάτισε έγινε μπαλαρίνα.

      Διαγραφή
    4. Λάδι θα ρίξω βρε κουτέ επάνω στην ασπίδα
      που θα γλιστρήσεις και θα φας τα μούτρα σου στο χώμα
      εγώ είμαι πια των Γαλατών η μόνη τους ελπίδα
      και στον Τουτάτι το χρωστάς που σε ακούν ακόμα.

      Θέλουν να σε πετάξουνε άλλο δεν σε αντέχουν
      βαρέθηκαν τα μούτρα σου. Μούτρα είν’ αυτά που έχεις;
      Μα τους τελείωσε ο ζωμός και δύναμη δεν έχουν
      σε τον χοντρό να σπρώξουνε. Φυλάξου. Να προσέχεις!

      Διαγραφή
    5. Αν είναι μ' ένα σχόλιο
      να γράφετε βιβλίο
      νωρίτερα να το 'ξερα
      ν' άφηνα σχόλια δύο!
      ------------------------------------------
      http://www.youtube.com/watch?v=2mqJ7yiKhZk

      @Πέτρο αν δεν είσαι από Κρήτη,
      άκου το άσμα να μπεις κι άλλο στο κλίμα!
      @Μαζεστίξ, ανάρτησε και κανά τραγούδι ρε άνθρωπε να καεί το πελεκούδι!

      Διαγραφή
    6. Πέτρο με λάδι τη φωτιά να ξέρεις δεν τη σβήνεις
      κι απ' την ασπίδα του τον αρχηγό με ξόρκι δεν τον ρίχνεις
      και συνεργείο έχω εγώ τρελών επιστημόνων
      δρουίδων, μενιροποιών και μαχητών εμόνων.


      Τραγούδια, φίλε μου πιστέ, δεν είναι τα γραφτά μας;
      Δεν είναι οι μαντινάδες μας, τα σκόρπια ποιήματά αμς;
      Και σχόλια ας έγραφες όσα τραβάει η ψυχή σου
      να ξαναβρείς στο στέκι μας την πιο βαθιά έμπνευσή σου!

      Διαγραφή
    7. Μακάρι και να ήμουνα απ’ τη λεβεντογέννα
      όπου γεννάει σύντεκνους που είναι παλληκάρια
      στον κάθε όμως έλληνα δεν βάζω άλλον κανένα
      μαθές τον κάθε γερμανό τον γράφω στα παπ…

      Ο Μαζεστίξ εκρύφτηκε του τέλειωσαν οι λόγοι
      νόμιζε θα με σκιάξει εμέ το μαύρο του τ’ ασκέρι
      εκειά όπου ελούφαξε άρχισ’ το μοιρολόγι
      και στέλνει τώρα διαταγές με μαύρο περιστέρι.

      Διαγραφή
    8. Ο Μαζεστίξ τοιμάζεται τώρα ηγια να φύγει
      έχει δουλειά πρωί της Κυριακής, το πρόγραμμα τον πνίγει
      τα αρχηγιλίκια μας μπορούν λίγο να περιμένουν
      όσο τα σχόλια εδώ κι άλλο θα ανεβαίνουν

      Διαγραφή
  13. Με τέτοια κουραφέξαλα λες πως θα σου περάσει;
    Θα σε κερδίσω εύκολα ο κόσμος να χαλάσει!
    Κάτι μου λέει πως ειν’ αυτά δικαιολογίες της πλάκας
    σε περιμένω αργότερα, δεν είμαι και …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νισάφι πια, μονιάσετε, ατίθασα αγόρια
    που δύο μέρες τρώγεστε σα να 'σαστε κοκόρια
    Τα χέρια τώρα δώσετε σαν άντρες με στιβάνια
    να σας θωρουν περήφανα τση Κρήτης τα μεϊντάνια.
    Άννα Πάρος (ουφ! σας τά' πα. Τώρα το πολύ πολύ να φάω καμιά αδέσποτη μπαλωθιά!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ’ αυτόν θες να μονοιάσω εγώ; Μα τι ειν’ αυτό που είπες;
      Κάλιο να πάω να σκοτωθώ και να με φάνε γύπες!
      Σκύψε που πέφτουν μπαλωθιές μη φας κανένα βόλι
      ο Μαζεστίξ είναι σουπιά, αυτό το ξέρουν όλοι.

      Μπορεί να είμαι κόκορας μα κότα δεν θα γίνω
      φιλιά Άννα στην Πάρο μας μ’ αγάπη πολλά δίνω.
      Άμα θα δεις το Μαζεστίξ να ‘ρχεται αγκομαχώντας
      είναι που σου τον έστειλα και φτάνει …κολυμπώντας.

      Διαγραφή
    2. Αλόγιστη αποκοτιά με μένα να τα βάζουν
      θα τρέχανε αν κάτεχαν ήντ' άνθρωπο διαβάζουν!
      Οι πετεινοί κι αν τρώγονται, μετά τζη τρώνε οι κότες.
      Έτσα νομίζω γίνουνται τα παλληκάρια πότες!

      Διαγραφή
    3. Καλώς τον και ας άργησε ο άντρας της Μιμίνας
      στη καθισιά του θέλει ολάκερο …βόδι της λαμαρίνας.
      Ποιος ξέρει που βολόδερνε που ‘τρεχε ο λογισμός του
      ας πάψει πια τα κλάματα, είμαι όλος δικός του.

      Τον έχω για την πλάκα μου τον Μαζεστάκο φίλοι
      όπου τον βρω τον δύσμοιρο τ’ ανάβω το φυτίλι
      κοκκίνισε, βρόντηξε κι άστραψε και μου πετάει σπόντες
      λιμοκοντόροι σαν κι αυτόν στις μάχες είν’ απόντες.

      Σ’ εμάς όλους καμώνονται ότι μασάνε σίδερα
      και στις γυναίκες τους μπροστά πρόβατα είναι ήμερα.
      Άσε, σε καταλάβαμε, σε μας να μη φουσκώνεις
      μέχρι και στα δεκάχρονα ξέρουμε πως κωλώνεις.

      Διαγραφή
    4. Γιάντα μιλάς με ψόματα κοντυλοφόρε Πέτρο;
      Θαρρείς πως η παλληκαριά περνιέται με το μέτρο;
      Τον Μαζεστίξ δεν ημπορείς στα λόγια να περάσεις.
      Θαρρείς μπορείς να πορπατείς στο ώος της θαλάσσης;

      Αδύνατο είναι φίλε μου να κάνεις τέτοια κόλπα.
      Δε σε βοηθά το έντεκα, το οχτώ και το ογδόντα
      για να βρεθεί ο τρόπος που Γαλάτη θα νικήσεις.
      Άδικα αυτόν το χρόνο σου θα τον εσπαταλήσεις!

      Διαγραφή
    5. Η αντρειοσύνη Μαζεστίξ μετριέται με τον πόντο
      τα παλικάρια σε αυτά ποτέ δε κάνουν σκόντο
      στη θάλασσα δεν πορπατώ, μαθές είμαι γεράκι
      κι από ψηλά εσέ γροικώ κι ας είσαι μυρμηγκάκι!

      Εσέ στα λόγια σε περνώ και σε χιλιάδες άλλα
      στάλα μυαλό δε σου ‘μεινε στην άδεια σου κεφάλα;
      Ποτέ να μη με ξαναπείς εμέ κοντυλοφόρο
      οι μπούρδες σου πετάξανε και πιάσαν …δορυφόρο!

      Διαγραφή
    6. Γιάντα εσταματήσατε
      στη μέση ρε κοπέλια;
      Κι ενώ κρατούσα την κοιλιά
      μη σκάσει από τα γέλια!

      Τέλεψε το παιχνίδι σας;
      Κουζουλοτοί κι οι δύο!
      Ή μήπως ένας απ'τους δυό
      μπήκε τρελοκομείο;

      Διαγραφή
    7. Εμείς χρεία δεν έχουμε από τρελοκομείο
      αυγάτισαν τα σχόλια, γίναν πενηντα-δύο!
      Απλά δουλίτσες έχουμε και τρέχουμε όλη μέρα
      τα νεύρα μας πηγαίνουνε μια δώθε και μια πέρα

      Διαγραφή
    8. Μην είδατε τον Μαζεστίξ να τρέχει πάνω κάτω
      σα να τον βομβαρδίζουνε τα αερόπλανα του Νάτο;
      Μεσάνυχτα ξεπρόβαλλε κι έγραψε δυό αράδες
      μα πάλι ξανακρύφτηκε, φοβάται τους μπελάδες.

      Τη νύχτα πάλι θα φανεί ωσάν τη κουκουβάγια
      και θα μας δικαιολογηθεί ότι του κάναν …μάγια!
      Και επειδή το ρώτησες, δεν μπήκα στο τρελάδικο
      μη με συγκρίνεις με αυτόν, γιατί είναι κρίμα κι άδικο.

      Έξοδο πήρα απ’ το Δαφνί, τ’ απόγευμα γυρίζω.
      Να σου το ξομολογηθώ; Εύχομαι και ελπίζω
      να μου τη ξαναδώσουνε, δεν είμαι για να τρέχω
      εγώ από το ίδρυμα, άλλο σπίτι δεν έχω!

      Διαγραφή
  15. Ίσως παρεξηγήθηκε, ή ξέμεινε από λόγια
    μπορεί πάλι να κρύφτηκε μήπως και τον πετύχω.
    Μη φταίει που επήγαν μπρος μια ώρα τα ρολόγια;
    Τόσο πολύ μπερδεύτηκε που πάει τοίχο-τοίχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εστέρεψα από έμπνευση, ο νους έχει κολλήσει.
      Χρειάζομαι ένα κιτ-κατ, μια επιστροφή στη φύση!
      Η ώρα και αν άλλαξε δεν μπλέκει έναν κάτη
      κι ότι κακό κι αν είπαμε, σ' όλα νερό κι αλάτι.

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ που είχα έμπνευση σε ποιον θε να κολλήσω
      να τονε κάνω πύραυλο και να τον διαολίσω;
      Ξέρω ότι τα στύλωσες από την αγανάκτηση
      μα θα περάσω να στα πω στην άλλη την ανάρτηση!

      (χεχε)

      Διαγραφή
    3. Τώρα εξηγείται Πέτρο μου
      η εμμονή η μεγάλη
      κόντρα να αρχίσουμε οι δυο
      να δεις που θα σε βγάλει
      Τι έγινε, σε εγκατέλειψε
      το έτερο μισό σου;!
      Τι λέει αυτός βρε Μαζεστίξ!
      Έχασες;;; Παραδώσου!

      Διαγραφή