Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Διακόσιαι χιλιάδαι δίσκοι!

 Συνολικές προβολές σελίδας:
 
Sparkline
200.000                                                
 
"Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε" έλεγε ο πάτερ ημών.
Ε λοιπόν και αυξανόμαστε και πληθαίνουμε!
Φτάσαμε τις 200.000 προβολές αυτού του blog και ανήμερα του... μεγαλομάρτυρος αγίου Βαλεντίνου το γιορτάζουμε!
Γίναμε πλατινένιοι!

Ποιο το νόημα της αναγνωσιμότητας όμως;
Η ποσότητα έχει σημασία ή η ποιότητα;



Αναρωτιέμαι αν θα ήμουν ευχαριστημένος στην περίπτωση που είχαμε φτάσει τις ίδιες προβολές ("διακόσιαι χιλιάδαι δίσκοι" που λέει κι η ταινία στο βίντεο παρακάτω) και η ποιότητα των αναγνωστών, σχολιαστών κλπ ήταν χαμηλή...
Φυσικά και δε θα μου ήταν εξίσου ευχάριστο, όσο τώρα.

Τώρα που ξέρω όμως πως εδώ έχουμε μαζευτεί μια παρέα αξιόλογων ανθρώπων που ο καθένας σέρνει πίσω του μια ιστορία και έχει πάντα κάτι χρήσιμο να πει, μου είναι διπλά ευχάριστο το γεγονός!
Καθότι συνδυασμός ποιότητας-ποσότητας.
Αν εδώ μέσα έμπαιναν και σχολίαζαν οι κάθε είδους φανατικοί που, χωρίς κριτική σκέψη, εξαπολύουν βρωμιές και μπινελίκια, τότε οι.. δίσκοι που πούλησα δε θα είχαν την ίδια αξία.
Τα δικά μας μπινελίκια, όμως, έχουν... στυλ!

Αξίζει να γράψεις το σουξέ "το παιδί μας έπεσε κάτω από τη βέσπα" και να πουλήσεις διακόσιες χιλιάδες... δίσκοι (και... "περιπλέον"!) ή να γράψεις κάτι που εσύ τουλάχιστον θεωρείς αισθητικά ωραίο και αξιόλογο και τελοσπάντων... όποιος το διαβάσει, το διάβασε;



Θα μπορούσα να γράφω κάθε είδους μαλακία προκειμένου να αυξήσω την αναγνωσιμότητα.
Αλλά, δεν είναι αυτός ο στόχος.
Όχι ότι τώρα δε γράφω μαλακίες.
Αλλά τουλάχισοτν είναι μαλακίες βγαλμένες από μέσα μου και όχι από μια ματαιόδοξη επιθυμία να αυξήσω τα... κλικ!
(Βλέπετε, κι ο Γκούγκλης μου 'χει εγκαταστήσει, με το έτσι θέλω, μια κωλο-διαφήμιση στον πάτο της σελίδας, αλλά δεν μπορώ να του πω και τίποτα... Εξάλλου, στο σπίτι του Γκούγκλη είμεθα, ως φιλοξενούμενοι!)

Ούτε φράγκα βγάζω από δω, ούτε... δόξα.
Μόνο την ικανοποίηση πως υπάρχουν κι άλλοι εκεί έξω που σκέφτονται όπως εγώ.
Μόνο τη διάψευση του Διογένη που με το φανάρι του "άνθρωπο ζητούσε".
Εγώ νομίζω πως τους βρήκα κάπου εδώ γύρω.

Δεν είναι στόχος το να με διαβάσουν με κάθε τρόπο.
Στόχος είναι να βάλω τις δικές μου σκέψεις παρέα με τις σκέψεις άλλων αξιόλογων ανθρώπων και όλες μαζί να μπουν στο μπλέντερ για να βγάλουν ένα ωραίο μείγμα.
Όλοι μαζί τελικά διαμορφώνουμε μια κοινή συνισταμένη, που ενώνει τους ψιθύρους μας και τους μετατρέπει σε μια ενιαία κραυγή.

Και, να ξέρετε, επιδίωξα με τον τρόπο μου να διαμορφώσω το λόγο μου έτσι, ώστε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις ανθρώπων με παιδεία και μυαλό.
Ελπίζω να μη σας απογοητεύσω στο εξής και να συνεχίσετε να βρίσκετε κάποιο λόγο να διαβάζετε αυτά που γράφω.

Από την πρώτη μέρα ως και σήμερα, συνεχίζω να γράφω κείμενα που τα αντιμετωπίζω ως... μηνύματα μέσα σε μπουκάλι ριγμένο από το ξερονήσι μου στον ωκεανό κι ελπίζοντας να φτάσουν κάποια μέρα στα υπόλοιπα ξερονήσια, για να ενωθούμε και μαζί να φτιάξουμε μια καινούρια ήπειρο.

Όλα αυτά βέβαια, αρκεί να μη νευριάσουν μαζί μας ο Τουτάτης, ο Μπελένος, ο Γραννός, η Μπελισάμα και ο Λουνγκ!
Ένα πράγμα φοβόμαστε μόνο: μην πέσει ο ουρανός στα κεφάλια μας!

Ευχαριστώ την παρέα!

22 σχόλια:

  1. Φιλε Μαζεστιξ, ευχομαι και εις ανωτερα, οσο εσυ το καθοριζεις αυτο. Καλη συνεχεια με αντισταση, ελπιδα κι αλληλεγγυη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααααα! Χρόνια πολλάαααα! Και στο εκατομμύριο!!! Μα τον Τουτάτη!

    Είσαι πλέον σταθερή δύναμη στο διαδίκτυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 200.000 νάναι οι μέρες σου :-)

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=FchMuPQOBwA

    Χωρίς πολλά-πολλά, είσαι η μεγάλη μου αδυναμία στην...Ελλάδα!
    Γιατί υπάρχει κι ένας άλλος φίλος, που επίσης κρατάει τα "πρωτεία" μέσα μου, αλλά από την Κύπρο!

    Έχω δηλώσει λοιπόν φαν σου από καιρό, αλλά το σημαντικότερο για μένα είναι πως μου κάνεις κι εσύ την τιμή και με διαβάζεις...

    Αφού υπάρχουνε "Μαζεστίξ" σ' αυτό το μπ@υρδ@λο, όλα μπορούν να ανατραπούν κάποτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχηγάρα μου, ωρέ μπράβο σου και τ'αξίζεις!
    Είναι δύσκολο, φίλε, να ξεφύγεις από τον εαυτό σου κι από την προσωπική σου ποιότητα κι έτσι θα χρειαστεί πολύ κόπο για να μας απογοητεύσεις...
    Από την πρώτη φορά που σε διάβασα κατάλαβα πως εδώ παίζει κάτι καλό και από τότε δε σε χάνω με τίποτα.
    Και μιας κι είναι χρονιάρα μέρα... σ'αγαπώ!
    Άντε, πάμε τώρα να πλακωθούμε στ' αγριογούρουνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Μαζεστίξ! Καλή δύναμη στο έργο σου και κάθε επιτυχία για το blog σου, στο οποίο γίνονται όντως πολύ ενδιαφέρουσες συζητήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή πρόοδο και εις ανωτέρα.
    Και του χρόνου εδώ όλοι μαζί.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Μαζεστίξ (ή Μοναρχίξ, όπως θα σε έλεγε ο Αργύρης Χιόνης) . Υγεία και μακροημέρευση για σένα και το Γαλατικό Χωριό σου . Και να φθάσεις... όπου δεν μπορείς ( Καζαντζακης ). Προχωρα χωρις δισταγμο. Εισαι απο την παστα που δεν απογοητευει! :-)
    Αννα Παρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό καλέ μου Μαζεστίξ, να μην πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας!
    Γιατί όλα τ' άλλα λίγο πολύ έχουν πέσει.
    Πολλέ χιλιάδε δίσκοι!!!
    Χρόνια πολλά και του χρόνου πάλι εδώ.
    Μόνο με διαφορετική κυβέρνηση παρακαλώ.....

    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θερμα συγχαρητηρια αγαπητε συνοδοιπορε στο δρομο του γονιμου προβληματισμου ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ Μαζεστίξ, εύχομαι το γαλατικό χωριό να γίνει πολιτεία ολόκληρη με ανθρώπους ωραίους και ανοιχτούς στο μυαλό όπως εσύ και αυτοί που σχολιάζουν. Εσύ και αυτοί με κάνατε κι εμένα να "κολλήσω" (είναι μεταδοτικό καθώς φαίνεται!) και δεν είμαι από αυτούς που σχολιάζουν ό,τι διαβάζουν στο διαδίκτυο. Περιμένω την επόμενη ανάρτησή σου για να ξαναβρεθούμε με όλη την παρέα. Συνέχισε!

    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε ευχαριστούμε που υπάρχεις.
    Από τότε που σε ανακάλυψα έχω γίνει καλύτερος.
    Η ζωή μου απέκτησε νόημα και η κάθε μου μέρα αξία.
    Περιμένω με αγωνία πάνω από την οθόνη να δω μια νέα σου ανάρτηση.
    Τα άρθρα σου δεν είναι σκέψεις, είναι ποιήματα των αγγέλων προς τα άστρα.
    Ο Θεός να μου κόβει δεκαετίες και να σου δίνει δευτερόλεπτα.
    Είσαι η ελπίδα εκατομμυρίων ανθρώπων.
    Ζεις, εσύ μας οδηγείς.
    Είμαστε πολλοί.
    .
    .
    .
    .
    .
    (‘ντάξ’ αρχηγέ; Τα λεφτά στείλε τα εκεί που ’παμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!

      Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά!!!

      ΚΑΙ Πέτρος for ever!!!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα σε όλη την παρέα κι ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

    Αχιλλέα, αν συνεχίσουμε στο δρόμο της ελπίδας, της αντίστασης και της αλληλεγγύης, τότε σίγουρα θα πάμε όλοι εις ανώτερα!


    Κερασιά, μέχρι να φτάσουμε εκατομμύριο, θα 'χουν πέσει όλα τα μαλλιά της κεφαλής μας, είτε λόγω ηλικίας είτε λόγω νέων μέτρων.
    Όχι και... "σταθερή δύναμη".
    Θα προτιμούσα "σταθερή αδυναμία"!
    :-)


    Mbiker, να σου εξομολογηθώ πως μόλις τώρα έβγαλα κομπιουτεράκι να μετρήσω πόσα χρόνια είναι οι 200.000 μέρες...
    548 χρονάκια βγαίνουν!
    Χμμ, κάτι προλαβαίνουμε ως τότε!


    Πιστέ μου φίλε (και του σκύλου), μακάρι σ' αυτό το μπουρδέλο να είμαστε μετανοημένες πουτάνες παρά αμετανόητοι πελάτες!
    Μα φαντάζεσαι ο "τοίχο-τοίχο" να μη διάβαζε την "πέτρα-πέτρα";
    Μα είναι το επόμενο στάδιο της εξέλιξης!


    Άνθρωπέ μου, θα κερνούσα αγριογούρουνο (ραγού), αλλά με τα τωρινά φοβάμαι μήπως σε ταΐσω... φοράδα!
    Γι' αυτό κερνώ καλού-κακού κατσικίσιο γάλα μόνο.
    Θα το πιούμε σε κράνη Ρωμαίων λεγεωνάριων!


    Παναγιώτη, η επιτυχία μου θαρρώ πως είναι αυτές οι ενδιαφέρουσες συζητήσεις.
    Δηλαδή το ότι καταφέρνω να τραβήξω εδώ ανθρώπους που έχουν πολλά να πουν και να με πείθουν συχνά πως κάπου κάνω λάθος.


    Μαρία, και του χρόνου να είμαστε ΟΛΟΙ εδώ κι ακόμα περισσότεροι.
    Μόνο να 'μαστε καλύτερα γαμώτο!
    Να φύγει, να πάεισ το διάολο αυτή η καταχνιά και να γράφουμε χαμογελαστά χωρίς ενοχές και δεύτερες σκέψεις.


    Άννα, κατ' αρχάς να σημειώσω ότι ποτέ δε μου άρεσε η ονομασία "Μοναρχίξ" και λόγω συνήθειας αλλά και για άλλους ευνόητους λόγους...
    Και να προσθέσω ότι αν από πριν ξέραμε ποιοι και πότε θα μας απογοήτευαν, τότε δε θα απογοητευόμασταν ποτέ!


    Σερενάτα, να μην πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας (εντάξει, και μερικά πράγματα ακόμη) και, όσο για το άλλο με την κυβέρνηση, μακάρι να μπορούσα να κάνω την επιθυμία σου πραγματικότητα!
    Αλλά δεν μπορώ να κάνω εμφύτευση εγκεφάλου σε πολλούς συμπολίτες μας...


    Βάσω, ως συνοδοιπόρος σε ένα χωράφι γόνιμο, νιώθω σαν υποζύγιο που τραβάει των παθών του τον τάραχο για να οργώσει ένα χωράφι, το οποίο όμως με το πρώτο χαλάζι θα καταστραφεί.
    Είμαστε όλοι υποζύγια και, λαού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος, ισως καταφέρουμε τη σπορά!


    Σοφία, οι πολιτείες είναι αχανείς και άψυχες.
    Γι' αυτό, όσο κι αν μεγαλώσουμε κάποια μέρα (λέμε τώρα...), ας παραμείνουμε για πάντα χωριό! Έστω μεγάλο χωριό!


    Πέτρο, κόψε το γλείψιμο! Δε σου δίνω!
    Και για εξήγησέ μου σε παρακαλώ...
    Γιατί να σου κόβει δεκαετίες και να μου δίνει δευτερόλεπτα;
    Ας σου κόψει δευτερόλεπτα για να μου δώσει δεκαετίες!
    Έτσι είναι πιο σωστό!
    Τι; Κορόιδα θα πιαστούμε πάλι; Επαναδιαπραγμάτευση με το Θεό, τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλαδή Μαζέστιξ, πριν βγάλεις το κομπιουτεράκι μ έβριζες για τις κατάρες; lol

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή συνέχεια Μαζεστίξ και μακάρι να μπάινουν στο μπλόγκ όλο και περισσότεροι . Οσο για την ποιότητα μην ανησυχείς. Συνήθως η ποιότητα των επισκεπτών και των σχολίων είναι άμεση συνάρτηση της ποιότητας των κειμένων που αναρτούνται σε ένα μπλόγκ.
    Προσωπικά πιστεύω - και γι αυτό εχω γίνει φανατικός αναγνώστης σου-ότι έχεις από τα καλύτερα μπλόγκ που κυκλοφορούν καθώς ο συνδυασμός πολιτικοποίησης και εναλλακτικού τρόπου σκέψης με όμορφη γραφή και χιούμορ δεν είναι ότι πιο συνηθισμένο στο διαδίτυο αλλά και γενικότερα. Να σαι καλά και καλή συνέχεια...


    ΥΓ: Αρ. Λογ. 1001-0011-100-10011 Εθνική Τραπεζα



    Γιάννης Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αρχηγέ μας...πολυχρονεμένε ( εμ 548 χρονακια ειναι αυτα , ασε που με τον παλαιο τιτλο «Απόλλωνας» περνας και στους ... αθανάτους :-) ). Σχετικά με την απογοήτευση: Κάποιος κάποτε μου είπε πως το μυστικό για να μην απογοητευόμαστε ποτε, είναι να ζηταμε απο τον εαυτο μας τα παντα και απο τους αλλους τιποτα. Δεν το εχω καταφερει.Τι λες, γινεται;;
    Καληνυχτα Αννα Παρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή συνέχεια! και 200.000 στα οδοφράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mbiker, στο τσακ το πρόλαες το μπινελίκι! χαχαχα
    Ευτυχώς που βρήκα γρήγορα το κομπιουτεράκι!


    Γιάννη, όσους λογαριασμούς και να βάλεις, δεν υπάρχει... σάλιο!
    Δε πα να χτυπιέστε κι εσύ κι ο Πέτρος... τσάμπα το λιβάνισμα! χαχα

    Πάντως, ο αριθμός λογαριασμού μου θυμισε το "λογιστικό λάθος" του Χορν στο "μια ζωή την έχουμε".
    Ένα εκατομμύριο, εκατόν μία χιλιάδες, εκατό μια και δέκα.
    Πώς ένα λογιστικό λαθάκι (αλά Τόμσεν) μπορέι να αλλάξει μια ζωή, ε;
    Άτιμο πράμα η λογιστική...


    Άννα, μου το... κρατάς αυτό με τον Απόλλωνα, ε;
    Όσο για τα 548 χρόνια ζωής που έχω μπροστά μου, αυτό μου θυμίζει τον Ισοβίτη του Αρκά που είχε κατδικαστεί 625 χρόνια και κάποια στιγμή του δώσανε χάρη, κόβοντάς του ένα.. ισόβιο (καμιά 25αριά χρονάκια...)
    Περ΄απογοήτευσης τώρα, αν ζητάμε από τον εαυτό μα τα πάντα και από του άλλους τίποτα, τότε θα εξυψώσουμε τόσο πολύ τον εαυτό μας εις βάρος των άλλων, ώστε γρήγορα θα απογοητευτούμε από τον ίδιο μας τον εαυτό.
    Επομένως και αυτό μου φαίνεται ατελέσφορο.
    Ίσως αν ανεβάζαμε τον πήχυ των προθέσεων κι αν ρίχναμε τον πήχυ των αποτελεσμάτων;
    Τι λες γι΄αυτό;


    Χρήστο, για να μεταφέρει μια κοινωνία τα μυαλά της απ' τα κάγκελα στα οδοφράγματα, πρέπει να τοποθετηθούν τα οδοφράγματα μεταξύ καναπέ και τηλεόρασης.
    Όσο εμποδίζουν το λαό από την έφοδο στην εξουσία, δεν έχουν τύχη.
    Όταν όμως εμποδίσουν το λαό απ' την αποχαύνωση, τότε δε θα μείνει ρουθούνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στις 370 δις προβολές ξεχρεώνεις και βγαίνεις στις Αγορές (ε! έχει αυξηθεί λίγο το προσδόκιμο ζωής).
    Μέχρι τότε, θα μας κοψομεσιάζεις, *@?#%#&, εσύ και η ασπίδα σου...
    Vive Mazestix!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα σου έδινα συγχαρητήρια αγαπητέ Μαζεστιξ, αλλά είμαι πεπεισμένος ότι ο αριθμός των θεάσεων είναι εικονικός. Πρόκειται για αποτέλεσμα συνωμοσίας - όπως λέμε "Σε περίπτωση περίεργων συμπτώσεων.. υπάρχει και το back-up αδερφάκι του blog"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πέτρο, τελευταία άρχισα δίαιτα για να μην κοψομεσιάζονται οι βαστάζοι!
    Άμα είναι πάντως με τόσες προβολές να ξεπληρωθεί το χρέος, ας θυσιαστώ κι ας αρχίσω να ανεβάζω ειδήσεις του τύπου "ΣΟΚ! Δες πώς είναι σήμερα η Μπεμπέκα απ' τις Τρεις Χάριτες"!


    Διογένη, επειδή αύριο-μεθαύριο μπορεί να φορολογήσουν και τις προβολές σελίδας, λέω καλού-κακού να μην βάζω και εικονικές, γιατί αλλιώς την πάτησα!
    Το αδερφάκι το 'φτιαξα ένα καιρό που είχα κάτι προβληματάκια με τη Google, πιθανότατα λόγω επιθέσεων στη σελίδα του Mega στο Fb.

    ΑπάντησηΔιαγραφή