Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

ΑΣΕΠ Ρουφιάνων

"Σύμφωνα με τροπολογία (Νόμος 4058/12): που ψηφίστηκε από τη Βουλή όποιος συμμετέχει ενεργά στην καταδίωξη ή σύλληψη δραστών σοβαρών εγκληματικών πράξεων ή σε αστυνομική επιχείρηση προς πρόληψη και καταστολή του εγκλήματος ή σε επιχείρηση του Πυροσβεστικού Σώματος προς κατάσβεση πυρκαγιάς ή διάσωση προσώπων που κινδυνεύουν, εκθέτοντας αποδεδειγμένα τη ζωή του σε κίνδυνο, εισάγεται καθ’ υπέρβαση και χωρίς εξετάσεις στη Σχολή Αστυφυλάκων ή Πυροσβεστών, μετά από αίτησή του η οποία υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας δύο (2) ετών από την απόκτηση των απαραίτητων προσόντων διορισμού του σε οποιαδήποτε θέση, πλην του αναστήματος. Η συνδρομή των προϋποθέσεων αυτών διαπιστώνεται με Ένορκη Διοικητική Εξέταση που ενεργείται μετά την υποβολή του σχετικού αιτήματος."
(η είδηση βρέθηκε στο blog akivernitos του φίλου Πέτρου Κ.)
 
 
Με λίγα λόγια... στο εξής ο ρουφιάνος θα επιβραβεύεται!
Προφανώς και δεν υπάρχει κανείς νοήμων άνθρωπος που θα δει ληστές με καλάσνικωφ και θα τους πάρει στο κατόπι, ούτε βέβαια κάποιος που θα δει εμπόριο ναρκωτικών και θα πεταχτεί σαν τον ταξίαρχο Θεοχάρη να πει "εεεπ! τι κάνετε εδώ;" και να προτάξει τα δασύτριχα στήθη του για να σώσει κάποια έφηβη απ' την πρέζα!
Ούτε βέβαια κάποιος που εθελοντικά θα πάρει κουβάδες, λάστιχα ή κλαδιά και βάλει ένα χεράκι για να σβηστεί μια φωτιά που απειλεί την αυλή του, το πρώτο που θα σκεφτεί θα είναι να αφήσει τα στοιχεία του στον πύραρχο για να προσληφθεί.
 
Προφανώς ο νόμος κλείνει το μάτι στους επίδοξους νεο-ρουφιάνους, αφού κάθε τρομοκρατικό καθεστώς, όπως αναλύσαμε και χθες, έχει ανάγκη από τέτοιους.
Ο κουκουλοφόρος του '40, ο περιπτεράς του '50, ο βιβλιοπώλης του '60, ο καπαρντινάκιας του '70 ξαναζούν μέρες δόξας με τον Αντώνη Σαμαρά στο τιμόνι της χώρας.
Τώρα δε θα επιβραβεύεται απλώς με το παράσημο της ευνοϊκής μεταχείρισης από το καθεστώς, όπως τότε, αλλά θα προσλαμβάνεται και επισήμως στην αστυνομία, αφού η αλήθεια είναι ότι η δουλειά του ρουφιάνου είναι μεν προσοδοφόρα αλλά δεν έχει σταθερό μισθό και αυτήν την αδικία ήρθε να αποκαταστήσει ο νόμος Δένδια!
 
Βλέπουμε λοιπόν πως η κυβέρνησή μας προχωρά γρήγορα τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και απελευθέρωσε και το επάγγελμα του χαφιέ!
Αντιδρούν βέβαια οι δημοσιογράφοι και οι μπάτσοι αφού μέχρι στιγμής είχαν το μονοπώλιο, αλλά η αδέκαστη κυβέρνησή μας ξεπερνά τα συμφέροντα και τις αντιδράσεις των συντεχνιών και επιμένει πως μπορεί ο καθένας να γίνει χαφιές!
Δε θα 'ναι και η πρώτη φορά άλλωστε. Ξέρει η ΝΔ απ' αυτά.
 
Γι' αυτό αγαπάμε Σαμαρά, αγαπάμε Δένδια, αγαπάμε τρομοκρατία και ρουφιάνους, αγαπάμε καθετί επιβεβαιώνει καθημερινά αυτό που πιστεύαμε από την αρχή γι' αυτούς: ότι είναι η αναβίωση του τρομοκρατικού μετεμφυλιακού καθεστώτος της δεξιάς.
 
 
Έτσι, με το νόμο αυτόν, ο κάθε "αγανακτισμένος εργαζόμενος που επιθυμεί να εργαστεί αλλά δεν τον αφήνουν οι αλήτες καταληψίες της Χ δημόσιας υπηρεσίας", θα μπορεί πλέον να πηγαίνει στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής (ή έστω στην τοπική οργάνωση της Χρυσής Αυγής, το ίδιο κάνει), να καταγγέλλει τους παραβάτες και να ανταμοίβεται με πρόσληψη στην αστυνομία.
Σε μια απεργία που θα αντιτίθεται σε μια πολιτική επιστράτευση αλά ΟΛΠ, για παράδειγμα...
Ή σε μια κατάληψη εφορίας, σε άρνηση πληρωμής διοδίων, σε γιουχάρισμα κάποιου αξιωματούχου κλπ.
 
Επίσης, θα μπορεί κάποιος φιλειρηνικός πολίτης να τριγυρνά μέσα σε μια διαδήλωση και να κόβει φάτσες και μετά να πηγαίνει σούμπιτος στο τμήμα και να αναφέρει ονόματα και διευθύνσεις.
Η ανταμοιβή του θα είναι η πρόσληψη στην αστυνομία, προκειμένου να κάνει έμμισθα πλέον τη δουλειά του ρουφιάνου και να φορά μια στολή πλέον με την οποία θα βρει και μια καλή νύφη, μέρες που 'ναι.
 
Πριν κάποιος παρατηρήσει... "μα τι μας λες για διαδηλώσεις, καταλήψεις κτιρίων κλπ; Ο νόμος λέει μόνο για σοβαρές εγκληματικές πράξεις!"... ας αναρωτηθεί ποιες πράξεις αντιμετωπίζει η θεόσταλτη κυβέρνησή μας ως "σοβαρές εγκληματικές".
Όταν βρει την απάντηση, τότε θα καταλάβει και τα παραπάνω.
Έτσι κι αλλιώς όλα τα εγκλήματα έχουν μια διαδικασία. Δεν πυροβολείς αμέσως.
Πρώτα αποφασίζεις, μετά δένεις, μετά οπλίζεις, μετά απασφαλίζεις και στο τέλος πυροβολείς.
Ας μην περιμένουμε λοιπόν να ακούσουμε τον πυροβολισμό για να φωνάξουμε για το έγκλημα!

27 σχόλια:

  1. Το αστείο ότι λείπω από τη χώρα μόνο ένα μήνα και όταν γυρίσω, θα τη βρω ακόμα χειρότερη!Τους θαλασσινούς μου χαιρετισμούς!
    nicktheseaman

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκο, ο Οδυσσέας έλειπε 20 χρόνια και βρήκε τα πράγματα λίγο χειρότερα όταν γύρισε.
    Τώρα πια ο χρόνος κυλάει πιο γρήγορα.
    Μια βδομάδα να λείψεις, γυρίζεις και τα 'χουν κάνει μπουρδέλο...

    Τουλάχιστον έχεις ισχυρό άλλοθι. Όχι, για να μη λέει κι ο Δένδιας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολοταχώς πίσω, στον Ελληνικό Μεσαίωνα λοιπόν. Όπου το : "Απ' έξω μαυροφόρα απελπισιά, πηχτής σκλαβιάς χειροπιαστό σκοτάδι..." φαίνεται να ξαναγίνεται επίκαιρο.
    Κι εγώ πια ντρέπομαι για την αδυναμία μου (μας) να σταματήσω την χιονοστιβάδα. Που σε λίγο θα φοβόμαστε να βγούμε ακόμα και σ'αυτήν την εικονική διαδικτυακή γειτονιά , όπου ο μοντέρνος ιντερνετικός χαφιές θα μπορεί να μας σταμπάρει και να ξεσπάσει τη λίγδα του μυαλού του ως και στα παιδιά μας. Και ντρέπομαι, που ένας Γάλλος, κάνει μεγαλύτερο αγώνα για την πατρίδα μου, από μένα.
    Βλ. http://helpthegreekpeople.blogspot.com/
    "Αχ Ζορμπά Ζορμπά! Μάθε με να χορεύω"
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το επάγγελμα του χαφιέ ποτέ δεν ήταν από τα κλειστά. Απλά με τη νέα ρύθμιση δεν θα τα τσεπώνουν από μυστικά κονδύλια, θα προβλέπεται πρόσληψη και τακτικός μισθός.
    Πολλές φορές κατά το παρελθόν έχουν σκοτωθεί πολίτες που προσπάθησαν να σταματήσουν ληστές τραπεζών. Πρόσφατο παράδειγμα ο ταξιτζής στην Πάρο. Με τη φτώχεια και την ανέχεια που μαστίζει τον λαό, αυτός ο μαλακονόμος δίνει «κίνητρο» σε κάποιους εξαθλιωμένους συμπολίτες μας να παραστήσουν τον σερίφη. Και φυσικά επειδή αυτό το γνωρίζουν και οι ληστές, θα είναι πολύ πιο έτοιμοι να καθαρίσουν κόσμο!
    Όποιος δεν θέλει να φάει το κεφάλι του βάζει μερικές φωτιές και μετά παριστάνει τον πυροσβέστη με «αυτοθυσία», ενώ θα φωτογραφίζεται μπαρουτοκαπνισμένος με μια μάνικα στο χέρι. Γιατί να διαβάζει και να πληρώνει φροντιστήρια;

    Ερώτηση: Στις σοβαρές εγκληματικές πράξεις συμπεριλαμβάνεται και η ψήφιση του μνημονίου; Αν ναι, μπουζουριάζω κάποιον από τους μαλάκες που το ψήφισαν και τον πάω στην ψειρού. Ευχαρίστως να γίνω χαφιές…!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άννα κι εγώ περιμένω να δω πώς και πότε θα βρεθεί ο τρόπος να λειτουργήσει ο ιντερνετικός χαφιές εκτεταμένα. Προς το παρον μόνο σε πολύ ιδιαίτερες περιπτώσεις έχει χρησιμοποιηθεί κάτι τέτοιο.
    Το .gr στα blogs ήταν η αρχή όπως φαίνεται.


    Πέτρο, αν η ψήφιση μνημονίων αποτελούσε εγκληματική πράξη, τότε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ πρέπει να συλληφθούν ως κατά συρροήν δολοφόνοι.
    Ο Σεχίδης, ο Παπαχρόνης κι ο Πάσσαρης θα βρουν τη δικαίωσή τους.

    Όσο για την άλλη προέκταση που δίνεις, είναι πράγματι πολύ λογική.
    Κάθε κακομοιραίος θα διακινδυνεύει άοπλος τη ζωή του για μια πρόσληψη στην αστυνομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σωστόν !
    Όσο για τα ιντερνετικά, λειτουργεί ήδη π.χ. εδώ http://smyrnaios.net/archives/879 μια ψυχολογικής προετοιμασίας προσέγγιση του φαινομένου
    Φεύγω, πάω να δω τις αποκαλύψεις Βενιζέλου για τη Λ.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αστερίξ, έχω ξαναδιαβάσει την ανάλυση προ ημερών και φυσικά είναι πολύ σωστή.
    Μπορούσε βέβαια να πει και πολλά ακόμη για το θέμα.

    Πάντως το αστείο είναι ότι παραπάνω από τα μισά blogs απ' αυτά, που αναφέρονται σ' εκείνο το δίκτυο ακροδεξιών ιστότοπων, έχουν αναδημοσιεύσει πολλά κείμενα από 'δω.
    Ν' αρχίσω ν' ανησυχώ;

    Τέλος, πρέπει να σε προειδοποιήσω να μη δράσεις πριν λάβεις τις εντολές μου!
    (υπάρχει και μια ιεραρχία στη Γαλατία, ξέρεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω τι εντολές θα μου διαβιβάσεις, το ευχάριστο όμως είναι ότι διαφωνούμε πλήρως ως προς την "ανάλυση".

    Όλο το επιστημονικό πρόσχημα δεν ξεπερνάει το κωμικό επίπεδο, δεν φτάνει ούτε στο ελάχιστο να καλύψει τον φασισμό της ταμπέλας και της υπόδειξης από πού ΔΕΝ πρέπει να ενημερωνόμαστε. Φαντάσου να έβγαζα κι εγώ μια "ανάλυση" (σε βεβαιώ ότι θα την έκανα πολύ πιο εύσχημη) για τα "αριστερά" ή "ακροαριστερά" μπλογκ και να έβαζα και το δικό σου μέσα.

    Θα πρέπει να ανησυχείς όταν κάποιος "αριστερός" ή κάποιος "δεξιός" χώρος κινείται ύπουλα, όχι όταν κάποιος απορρίπτει τα ψευδή στερεότυπα. Μια τέτοια "ανάλυση" δείχνει στην καλύτερη περίπτωση απροσμέτρητη βλακεία, σε κάθε άλλη περίπτωση δείχνει την προσπάθεια διχασμού των Ελλήνων, όπου με τις παραδοσιακές ετικέτες επιδιώκεται να ενεργοποιηθούν τα γνωστά ανακλαστικά εμφυλίων. Τώρα που κάποιος μας εξοντώνει, εμείς πρέπει να κατηγορούμε οι μεν τους δε, ή να ασχολούμαστε με λίστες, κάλπες, γκαζάκια, μολότωφ. Φχαριστώ, μπούχτισα να καρτερώ την αληθινή αριστερά και την ανιδιοτελή δεξιά. Δεν είμαι βέβαιος αν υπήρξαν και ποτέ.

    Αυτά γενικά, για να μην μακρυγορούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μην τρώγεσαι βρε Αστερίξ επί της διαδικασίας.
    Ότι υπάρχει αριστερά και δεξιά, σε όλο τον κόσμο αιώνες τώρα, αυτό είναι δεδομένο και φαντάζομαι πως συμφωνείς.
    Ότι υπάρχουν τίμιες και άτιμες φωνές εκατέρωθεν, επίσης είναι αληθές.
    Επομένως το να ομαδοποιήσει κάποιος ιδεολογικά κάποιους χώρους έκφρασης απόψεων, όπως τα μπλογκς, αυτό δεν είναι κακό.

    Αντίστοιχα θα μπορούσε να γίνει μια λίστα με ιστότοπους του αριστερού χώρου, του αναρχικού ή ακόμη και του νεφιλελεύθερου χώρου.
    Δεν είναι κακό αυτό, νομίζω.
    Το ότι δέχομαι και δε θεωρώ πολιτικά αντίπαλο κάποιον συμπολίτη μου με δεξιές αντιλήψεις, που όμως σήμερα αντιλαμβάνεται ότι αυτή η κατάσταση πρέπει να σταματήσει εδώ, δε σημαίνει ότι παύουν και οι μεγάλες διαφορές που έχουμε στην ιδεολογία, τη φιλοσοφία, την κοσμοθεωρία μας εν γένει.
    Η αριστερά κι η δεξιά είναι η αφετηρία της σκέψης μας και όχι η εκάστοτε θέση μας στα γεγονότα και επομένως δε χρειάζεται να ψάχνουμε ιδιοτελείς κι αληθινούς σε κάθε πλευρά.

    Και δε θα είχα πρόβλημα αν κατατασσόταν το μπλογκ μου σε μια κατηγορία, οποιαδήποτε.
    Δε θεωρώ κακό να με κατατάξει κάποιος, σύμφωνα με το κριτήριό του, είτε στον αριστερό είτε σε οποιονδήποτε άλλο χώρο νομίζει, βάσει των γραφομένων μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποτε είχες κάνει μια λίστα των στοιχείων που πρέπει να έχει ο σημερινός ηγέτης της χώρας. Ερωτώ: για ποιον λόγο; για να εκπληρώσει ποιο θέμα; τι λείπει από την ζωή μας;

      Μην υπεκφεύγεις με την κατάταξη που δέχεσαι, κυρίως όμως μην υποκύπτεις καλοπροαίρετα στον ολοκληρωτισμό της. "Κλέφτη" δέχομαι να με πουν, γιατί είναι μια υπαρκτή ιδιότητα, την οποία αν δεν αποδείξουν, θα τους κατηγορήσω για συκοφαντία. "Αριστερό" ή "δεξιό" δεν δέχομαι να με πουν. Το θεωρώ όχι απλώς ύβρι, αλλά σκόπιμη εκτροπή από την πραγματικότητα. ΜΗΔΕΠΟΤΕ υπήρξε κάτι τέτοιο ως ουσία τύπου. Είναι το ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ του αστικού κράτους, πίσω από το οποίο ανέκαθεν κρυβόταν το σύστημα δανεισμού, αυτό που δημιουργούσε και τον δικομματισμό του δυτικού κόσμου.

      Θέλεις περισσότερες αποδείξεις; Όρισε τον "δεξιό" ή τον "αριστερό" και αφού η πράξη αναιρέσει την θεωρία -που πρέπει όμως να ακουστεί- στη συνέχεια απάντησε αν "δεξιός" σημαίνει ΕΝΑ και μόνον: κάτι "αρνητικό" για τον "αριστερό" - και αντιστρόφως. ΑΡΝΗΤΙΚΟΣ προσδιορισμός πραγμάτων σημαίνει ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ προσδιορισμού. Πάμε λοιπόν στο "δια ταύτα":

      Ποιος ήταν ο αντίπαλος του υπόδουλου στους παγκόσμιους δανειστές του δυτικού κράτους "δικαίου"; Μα! η αντίπαλη παγκοσμιοποίηση. Δεν είναι δυνατόν να την βάλω στην συζήτηση τώρα.

      Προσωπικά δεν δέχομαι τον φασισμό. Και ο πυρήνας του φασισμού δεν είναι η αυταρχικότητα, αλλά η απόλυτη υποκρισία, η κακοήθεια, η στρέβλωση, η συκοφαντία και η υπόγεια δράση επί της οποίας θα στηριχθεί -προσχηματικά- η αυταρχικότητα. Ο κ. Σμυρναίος που υποδύεται τον σφυρίζοντα αδιάφορα και υπεράνω πολιτικών σκοπιμοτήτων επιστήμονα θα πρέπει να ανακαλέσει τους χαρακτηρισμούς "δεξιός-αριστερός". Μένει ένας μονάχα: το "ακραίος". Εκεί είναι εύκολη η υπόθεση: βάζουμε στη ζυγαριά τους ανεγκέφαλους ή βαλτούς που μοιράζουν σφαλιάρες σε "προδότες" και τρόφιμα σε "Έλληνες"…κλπ, με αυτούς που επί μερικές δεκαετίες υποδύθηκαν τους "κρατιστές" ή τους "φιλελεύθερους κοινωνιστές". Η απειλή διακοπής ηλ. ρεύματος αν δεν πληρωθεί το χαράτσι, η ΑΠΟΥΣΙΑ ΕΞΗΓΗΣΗΣ για την προσφυγή στο ΔΝΤ-ΕΚΤ-Κομισιόν είναι "ΜΗ ΑΚΡΑΙΑ" συμπεριφορά; Υπερτερούν σε σημασία τα καλάσνικοφ της Συγγρού; Στη συνέχεια ανάγουμε το θέμα του "ακραίου" στο διεθνές επίπεδο του κοινοβουλευτικού κράτους, αντλώντας πληροφορίες από οπουδήποτε αλλού, πλην των επίσημων κατασκευασμάτων της κρατικής ιστορίας ενός εκάστου.

      Αυτά επί των γενικών. Επί των ειδικών, παραπέμπω όσους αυτοπροσδιορίζονται ως "αριστεροί" στο ίδιο σημείο όπου παραπέμπω και τους "δεξιούς": πώς το τραπεζικό σύστημα που εκπροσωπούσε την εξουσία μέσω των κρατικών δανεισμών κατείχε την εξουσία μέσω της έκδοσης χρήματος, πώς εισέπραττε τους τόκους μέσω της φορολογίας, πώς πότιζε με εκατομμύρια ψέματα την μάζα μέσω του τύπου και της παιδείας που το ίδιο ήλεγχε, πώς οργάνωνε τις αστικές ή "αριστερές" επαναστάσεις, πως δίχαζε πάντα σε δυο ή περισσότερα στρατόπεδα κράτη και έθνη π.χ. σοσιαλισμός-κομμουνισμός, ή βαλκανοποίηση.

      Ως Γαλάτης οφείλω να τα πω αυτά, αφού είμαι κυκλωμένος από παντού από κακούς Ρωμαίους, δηλαδή παγκοσμιοποιητές της ιδιοτέλειας. Φίλτρο έχω χρόνια να πάρω, ενώ ανέχομαι και τους χιλιάδες πλέον Γαλάτες Κακοφωνίξ.

      Κάθε μη αποσπασματική απάντηση θα εκτιμηθεί δεόντως.

      Διαγραφή
  10. Άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων δεν θέλατε;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι σου είναι αυτή η πουτάνα η απελευθέρωση;

      Διαγραφή
  11. Σχετικά με τον προβληματισμό των φίλων Γαλατών: κατά την ταπεινή μου γνώμη, κάθε υπαγωγή σε τίτλους τύπου "αριστερός," "δεξιός" κτλ ισοδυναμεί με καπέλωμα. Και κεφάλι καπελωμένο, δυσκολεύεται να σκεφτεί ελεύθερα. Πιστεύω πως ο καθένας, ανεξαρτήτως ιδεολογικής, κοινωνικής, ταξικής, ακόμα και θρησκευτικής κοσμοθεωρίας, μπορεί να επιλέξει να είναι προοδευτικός ή όχι, ειλικρινής και έντιμος ή όχι. Κι επειδή κατά κανόνα κανείς μας δεν είναι πάντα προοδευτικός, ή πάντα απολύτως ειλικρινής, δεν μπορούμε ούτε να κατατάξουμε τους ανθρώπους σε προοδευτικούς, έντιμους και τα αντϊθετά τους.Δεν μπορούμε παρά να αγωνιζόμαστε να κρατάμε τον εαυτό μας στην θετική πορεία και να αναγνωρίζουμε στους άλλους τις δικές μας αδυναμίες, πριν τους κατατάξουμε στους "απο κει". Παρακαλώ διορθώστε με αν πέφτω έξω. Άννα Πάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περίπου το ίδιο λέμε Άννα, αν και εγώ το εκφράζω πιο αυστηρά, αφού αναγνωρίζω πονηρή πρόθεση στην μετάβαση από το ανθρώπινο-ηθικό επίπεδο, σε ένα απάνθρωπο-πολιτικό. Ενώ η εμπειρία έδειξε ότι δικαιότερος δεν είναι ο αριστερότερος, ο κόσμος δυσκολεύεται να δει το μέγεθος της πλάνης. Φτάνουμε έτσι σήμερα να έχουμε αποτελέσματα πολέμου μέσω ειρήνης κοινοβουλευτικής και συνεχίζουμε διχασμένοι από τον κοινό μας αντίπαλο, αντί να τον αντιμετωπίσουμε ενωμένοι. Η αδυναμία της ανθρώπινης ατομικότητας μέσα από την παραίσθηση μιας ανύπαρκτης δημοκρατίας. Η τελευταία αφαίρεσε την συλλογικότητα, δελεάζοντας τις μάζες μέσω του υλισμού και την υποκατέστησε με μια "κοινωνία" ατομικών συμφερόντων.

      Διαγραφή
  12. Αστερίξ και Άννα, σας απαντώ μαζί γιατί θίγετε το ίδιο θέμα.
    Οι ιδεολογικοί διαχωρισμοί είναι συμβατικοί, πρακτικοί και χάριν συνεννοήσεως.
    Όπως στη μουσική, ενώ αναγνωρίζουμε ότι μουσική είναι μία, εντούτοις διακρίνουμε τα είδη της και επομένως έχουμε το λαϊκό, το παραδοσιακό, το ροκ, το ποπ, το έντεχνο, το χιπ-χοπ, την κλασική, το μέταλ, τη ρέγκε κλπ.
    Ο διαχωρισμός δε γίνεται γιατί οι μεν έχουν να χωρίσουν κάτι με τους δε, αλλά για πρακτικους λόγους.
    Κάποιος που τον εκφράζει π.χ. το μέταλ, είναι λογικό να αναζητά ως επί το πλείστον δίσκους στα ανάλογα δισκάδικα και να πηγαίνε για ποτό στα ανάλογα μαγαζιά.
    Αναλόγως ο λαϊκός θα προτιμήσει να βάλει σταθμούς που παίζουν τη μουσική που του αρέσει και θα πάει στα ανάλογα μαγαζιά.
    Ο διαχωρισμός δεν έγινε εκ του πονηρού, αλλά επειδή ακριβώς οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές κοσμοθεωρίες και αισθητικές μεταξύ τους και ταιριάζουν κατά ομάδες με άλλους που έχουν ανάλογη σκέψη και αισθητική.
    Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι, αν χρειαστεί, δε θα πάει ο ροκάς στο σκυλάδικο ή ο σκυλάς στο μεταλάδικο.

    Αναλόγως, ο διαχωρισμός των ιδεολογιών δεν είναι προϊόν κάποιων τραπεζιτών, αλλά μια εγγενής ανάγκη των ανθρώπων που δρουν σε κοινωνίες.
    Ήδη από την αρχαία Ελλάδα, όπου δεν υπήρχαν τράπεζες και βιομηχανίες, στις περισσότερες πόλεις-κράτη λειτουργούσαν πολιτικοί χώροι (σαν κόμματα) που ως επί το πλείστον διαμόρφωναν το δίπολο "δημοκρατικό κόμμα-ολιγαρχικό κόμμα" και φυσικά όπως πάντα διχαζόταν η κοινή γνώμη.
    Κι αυτό γιατί σε μια κοινωνία είναι φυσικο να μη συμφωνούν όλοι μεταξύ τους, να υπάρχουν διαφορετικά και αντικρουόμενα συμφέροντα, διαφορετικές αντιλήψεις κλπ, που εξαρτώνται φυσικά από παράγοντες όπως κοινωνική τάξη-θέση, οικογένεια, γνωριμίες, παιδεία, συναναστροφές.

    Το ότι αυτοπροσδιορίζεται κάποιος στον ιδεολογικό χώρο π.χ. της αριστεράς, πρώτον δεν τον δεσμεύει στα όρια κανενός κόμματος και δεύτερον δεν τον δεσμεύει να υπερβαίνει τα όρια του χώρου αυτού και να εκφράζει απόψεις, οι οποίες εδράζονται σε άλλους χώρους.
    Ο ιδεολογικός χώρος δεν είναι παρά μια συμβατική ομαδοποίηση παρεμφερών κοσμοθεωριών.
    Αριστερά για παράδειγμα λέγεται συμβατικά ο χώρος που περικλείει τις σοσιαλιστικές/κοινωνιστικές θεωρίες σε όλες τους τις εκφάνσεις και τις αποχρώσεις, οι οποίες έχουν ως απώτερο στόχο την αταξική κοινωνία.
    Δεξιά λέγεται ο χώρος που περικλείει τις ατομικιστικές θεωρίες, υποστηρίζει ως θεμελιώδες δικαίωμα την ιδιοκτησία, δέχεται υποστηρίζει τη διατήρηση των τάξεων, προσβλέποντας όμως σε μια κοινωνκή ειρήνη μεταξύ τους.
    Κέντρο είναι μια προσπάθεια συγκερασμού των απόψεων και των επιδιώξεωντων δύο παραπάνω αντίρροπων χώρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε βρίσκω πού είναι το κακό να πει κανείς "αυτοπροσδιορίζομαι στη δεξιά, την αριστερά ή το κέντρο".
      Οι αμαρτίες κομμάτων ή προσώπων που έδρασαν και δρουν υπό τις ομπρέλες αυτές δεν μπορεί να αμαυρώνει τις ίδιες τις έννοιες.
      Όπως αν μου πει κάποιος "είμαι Χριστιανός" δε θα τον καλέσω να ντραπεί για τα εγκλήματα των Εκκλησιών και των Αυτοκρατόρων εις το όνμα του Χριστιανισμού.
      Ούτε το ότι αυτοπροσδιορίζεται ως Χριστιανός σημαίνει ότι αντιλαμβάνεται τη θρησκεία του με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τον οποίο την αντιλαμβάνεται ο κάθε άλλος Χριστιανός.
      Ούτε βέβαια η δήλωσή του αυτή τον καθιστά πρόβατο του καθε ιεράρχη.
      Σημαίνει απλά ότι πιστεύει (εστω και με το δικό του τρόπο) στον ίδιο Θεό που πιστεύουν και εκατομμύρια άλλοι και που όλοι μαζί αυτοί οι άνθρωποι και αυτές οι πίστεις αποτελούν το Χριστιανισμό.

      Τελοσπάντων, για να ολοκληρώσω θέλω να πω το εξής.
      Η άποψή μου ότι δεν είναι καθόλου κακό, εκ του πονηρού ή επιλήψιμο το να υφίστανται κάποιες ομαδοποιήσεις στην κοινωνική σφαίρα (όπως ιδεολογίες), διότι όπως προείπα πρόκειται για κατι φυσιολογικό, πανανθρώπινο και πανάρχαιο.
      Αυτό φυσικά δεν αναιρεί το ότι το γεγονός αυτό χρησιμοοιείται πολλές φορές εκ του πονηρούν από διάφροα καθεστώτα, προκειμένου να ικανοποιήσουν το σκοπό τους.
      Αλλά το ότι κάποια κατάσταση σε εξυπηρετεί, αυτό δε σημαίνει αυταπόδεικτα πως τη δημιούργησες κιόλας.
      Μπορεί να τη βρήκες απλώς και αν τη χρησιμοποιείς σύμφωνα με το συμφέρον σου.
      Αλλά τότε δε φταίει η κατάσταση η ίδια, αλλά η χρήση της.

      Και τέλος, να σημειώσω ότι ο αυτοπροσδιορισμός του καθενος μας και η ανάγκη ένταξής μας σε ομάδες δε σημαίνει πως παύει αυτομάτως να υπάρχει και η δυνατότητα να συμμαχούμε και με πολλές άλλες ομάδες για έναν ανώτερο σκοπό, στον οποίο συμφωνούμε.
      Τουναντίον, θα μπορούσε να αποτελέσει ακόμη και αιτία σύγκλισης, καθώς η συμβατική διάκριση μεταξύ των χώρων διευκολύνει τη συνεννόηση, προκειμένου αυτη να γίνεται με ανοιχτά χαρτιά και εκ των προτέρων γνωστές κοσμοθεωρίες.

      Το ότι τοποθετώ λοιπόν τον εαυτό μου ιδεολογικά στο χώρο της αριστεράς δε με εμποδίζει σε τίποτα να συμμαχήσω και να συμπράξω με ανθρώπους ή χώρους που θα μοιραστούμε έστω και για ένα διάστημα τους ίδιους στόχους και επιδιώξεις.
      Και κυρίως;
      Δε με εμποδίζει να νιώθω "ένα" με αυτούς.



      ΥΓ.: Συγνώμη για το δασκαλίστικο ύφος που έχω πότε-πότε, αλλά, όπως λένε, πρώτα φεύγει η ψυχή και μετά το χούι...

      Διαγραφή
  13. Αγαπητέ Μαζεστίξ. Το γεγονός ότι «για πρακτικούς λόγους» αφού θίγουμε το ίδιο θέμα , απευθύνεις σ' εμένα και τον Αστερίξ κοινή απάντηση, είναι ένα ελάχιστο παράδειγμα των παρεξηγήσεων που μπορεί να προκληθούν από την ομαδοποίηση ιδεολογιών. Αφού, θα μπορούσε κάποιος να θεωρήσει έτσι, ότι ο καθένας από μας ταυτίζεται με την τοποθέτηση του άλλου.
    (συγνωμη, Αστερίξ, που σε χρησιμοποιώ στο παράδειγμα, αλλά βλέπεις, με το να συμμετέχεις στον παρον blog, σε ομαδοποίησα κι εγώ στον χώρο των προοδευτικών και υπέθεσα πως δεν θα παρεξηγηθείς :-)). Είμαι λοιπόν υποχρεωμένη να διαχωρίσω την θέση μου,
    ξεκαθαρίζοντας πως συμφωνώ μαζί σου, Μαζεστίξ, ότι
    « ο διαχωρισμός των ιδεολογιών δεν είναι προϊόν κάποιων τραπεζιτών, αλλά μια εγγενής ανάγκη των ανθρώπων που δρουν σε κοινωνίες.» Μια πρακτική ανάγκη, όπως λες. Ελα όμως που, οι ιδεολογίες δεν είναι μουσική, που όπως και να την χωρίσεις δεν αλλάζει, αλλά έχουν σαν φορείς ανθρώπους, οι οποίοι, όπως η ιστορία έχει δείξει, είναι πολύ επιρρεπείς ,όταν ομαδοποιούνται, στο να κρατούν παντιέρες και φορούν στολές και παρωπίδες. Κι αν μερικοι ανάμεσά τους αρνούνται να ομογενοποιηθούν, δυστυχώς τους «βάφουν» με τα χρώματα της ομάδας οι υπόλοιποι (οι μέσα στην ομάδα και οι έξω από αυτήν). Αυτό εννοούσα καπέλωμα.
    Γράφει ο Αστερίξ: «Τώρα που κάποιος μας εξοντώνει, εμείς πρέπει να κατηγορούμε οι μεν τους δε...» και «συνεχίζουμε διχασμένοι από τον κοινό μας αντίπαλο, αντί να τον αντιμετωπίσουμε ενωμένοι». Αυτός ο κοινός αντίπαλος , γνώριζε πάντα πώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εκμεταλλεύεται τις αδυναμίες μας προς όφελός του. Δεν έχει λοιπόν συνήθως ανάγκη να «δημιουργήσει» καταστάσεις, χρησιμοποιεί και κατευθύνει αυτές που προκύπτουν από τις εγγενείς , κατά τα άλλα αθώες, ανάγκες μας. Δεν είναι, λοιπόν, ο διαχωρισμός και η κατάταξη (για... επιστημονικούς ή πρακτικούς λόγους) των ιδεολογιών αυτό που φοβάμαι, αλλά ο αυτοπροσδιορισμός και η ένταξη βαση αυτών, για τους παραπάνω λόγους που σας ζάλισα να σας λέω.
      ΥΓ. Καθώς είμαι συνηθισμένη να μιλάω στο βρόντο, έως και να χαρακτηρίζομαι γραφική, αποτελεί ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη η διαπίστωση πως κάποιος σημείωσε και χρησιμοποίησε μια φράση μου , έστω και γι αστείο!
      ΥΓ 2: Το «αγαπητέ» το χρησιμοποιώ σαν ειλικρινή και όχι τυπική προσφώνηση .
      Πάντα φιλικά
      Άννα Πάρος

      Διαγραφή
    2. Από την πλευρά μου, κανένα πρόβλημα Άννα. Είπα ό,τι είχα να πω, δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω σ' αυτό το στάδιο. Μακάρι η κοινωνία να είχε αυτό το επίπεδο διαφωνιών και συζήτησης. Άλλωστε, αν συμφωνούσαμε, ..δεν θα υπήρχαν μπλογκ σαν κι αυτό. Και λίγο άσχημα αισθάνομαι, επειδή ξεφύγαμε από το αρχικό θέμα στο οποίο συμφωνώ απόλυτα.
      Καλή συνέχεια σε όλους

      Διαγραφή
    3. Άννα, τώρα σου απαντώ μη... ομαδοποιημένα! :-)
      Όσα αναφέρεις περί επιρρεπών ανθρώπων που κρυπτόμενοι πίσω από μπαντιέρες ιδεολογιών παίζουν παιχνίδια και άλλων που, έστω και άδολα, φανατίζονται με αυτά, με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο.
      Όπως επίσης και το δεύτερο σκέλος του σχολίου σου περί εκμετάλλευσης των υπαρχουσών εγγενών αναγκών, όπως η διάκριση ιδεολογιών, θρησκειών κλπ.

      Αυτή ακριβώς πρέπει να είναι και η αφετηρία του διαχωρισμού μέσα μας ανάμεσα στις ιδέες και στους φορείς τοων ιδεών αυτών.
      Όταν το επιτύχουμε, ίσως ζήσουμε καλύτερες μέρες.
      Ιδίως αν βρούμε και ιδέες...


      Αστερίξ, αν αυτό το επίπεδο διαφωνιών ήταν ο κανόνας στη χώρα μας, τότε αυτή θα ήταν μια απέραντη Πνύκα και όχι ένα απεραντο μπουρδέλο, όπως είναι σήμερα.
      Τα σχόλια αυτό το ρόλο έχουν: να ξεφεύγουν από το αρχικό θέμα.
      Το κείμενο είναι η αφετηρία μιας σκέψης, μα το πραγματικό κέρδος είναι τα σχόλια.
      Είμαι της διαλεκτικής...

      Διαγραφή
  14. οι απαλλαγμένοι απο αναχρονισμούς του τύπου δεξιά-αριστερά ,δε μας λένε οι ιδιοι τους τι πιστεύουν.Υπάρχει ζωντανός άνθρωπος χωρίς κάποια ιδεά πάνω στην κοινωνική οργάνωση;Την κατανομή των παραγόμενων αγαθων,αυτά που διαδραματίζονται γύρω του,το μέλλον;
    Ματζεστιξ πολύ ωραίο το κείμενο.Δε μας έφταναν οι ρουφιάνοι στη δουλειά ,τωρα θα φοβόμαστε και τον ίσκιο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητό Νούμερο, προφανώς οι παραπάνω φίλοι δε συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την υπαρκτή κατηγορία που αναφέρεις.
      Και δεν το λέω αυτό για να τους κολακέψω, αλλά επειδή όλοι, πραγματικά όλοι, όσοι γράφουμε και σχολιάζουμε εδώ εκφράζουμε με τον τρόπο μας πλήρως τί πιστεύουμε.

      Όσο για την κατηγορία ανθρώπων που αναφέρεις, αυτήν του... "απαλλαγμένου από αναχρονισμούς, απομακρυσμένου απολιτίκ", αυτή είναι και η πλατιά βάση των φοβισμένων υπηκόων που σκύβουν στο σύστημα προσκυνώντας είτε μούφα ρεαλιστικές διασώσεις είτε φασιστικές ορδές βαρβάρων.

      Οι ρουφιάνοι επίσης ξεπηδούν ως επί το πλείστον απο την κατηγορία αυτήν.
      Προσπαθούν με το σκύψιμο να φανούν αρεστοί στους από πάνω, οι οποίοι με τη σειρά τους είναι σκυφτοί στους πιο πάνω και πάει λέγοντας...

      Διαγραφή
    2. Η “κατηγορία των ανθρώπων που αναφέρει” ο 11888, αν δεν κάνω λάθος, αφορά στο θέμα που μόνον εγώ έθεσα στην συζήτηση, δηλαδή στην “κατηγορία” μου. Θα περιμένω μια επανόρθωση του Μαζεστιξ που έσπευσε σε χρόνο ντε τε να επιβεβαιώσει τον ορισμό του φασισμού που έδωσα, αλλιώς οι στοές του διαχρονικού φασισμού θα ωχριούν μπροστά στην υποκριτική του “Πνύκα”.

      Όσο για τον οργισμένο 11888, ας περιμένει για πάντα την εκπλήρωση της κοινωνικής δικαιοσύνης από την αληθινή αριστερά, για παράδειγμα στην πρόσφατη Ελλάδα μετά τον “σοσιαλισμό” των Παπανδρέου, Κουβέλη, τον ομώνυμο του Τσίπρα. Ας περιμένει από τον κάθε Γαλάτη να του πει την αλήθεια, αφού ο ίδιος δυσκολεύεται να διακρίνει την απάτη. Ας ορίσει λίγο σαφέστερα το νόημα της ζωής, και ας μας πει αν η "κατανομή των παραγόμενων αγαθων" περιλαμβάνει κάτι περισσότερο από στέγη, τροφή, μόρφωση, υγεία. Στη συνέχεια ας εξηγήσει γιατί δεν αρκεί το παγκόσμιο ΑΕΠ για να ικανοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού και μόλις αποδώσει τις ευθύνες στον (αεθνικό-ατομιστικό) καπιταλισμό, ας εξηγήσει γιατί αυτός χρηματοδότητσε τον (αεθνικό-ατομιστικό) σοσιαλισμό.

      Διαγραφή
    3. Αστερίξ, χάριν διευκρινίσεως αντιγράφω αυτό που έγραψα παραπάνω και στο Νούμερο:

      "Αγαπητό Νούμερο, προφανώς οι παραπάνω φίλοι δε συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν την υπαρκτή κατηγορία που αναφέρεις.
      Και δεν το λέω αυτό για να τους κολακέψω, αλλά επειδή όλοι, πραγματικά όλοι, όσοι γράφουμε και σχολιάζουμε εδώ εκφράζουμε με τον τρόπο μας πλήρως τί πιστεύουμε."

      Πίστευα πως στο σχόλιο ήμουν σαφής ότι εγώ αντιλαμβάνομαι αυτήν την κατηγορία με άλλον τρόπο.
      Και μίλησα για τους "απολιτίκ" και φυσικά απολιτίκ δεν είναι αυτός που δεν αυτοπροσδιορίζεται δεξιά ή αριστερά αλλά αυτός που δεν παίρνει θέση γενικώς.
      Και προφανώς όπως εξήγησα παραπάνω, θα ήταν τουλάχισοτν χαζό να πω κάτι τέτοιο για σένα, αφού η ύπαρξη πολιτικής σκέψης/θέσης στα γραφόμενά σου είναι τουλάχιστον αυταπόδεικτη.

      Η παρεξήγηση οφείλεται στην πεποίθησή μου ότι ήμουν σαφής, ενώ όπως φάνηκε δεν ήμουν τόσο σαφής.
      Ζητώ συγνώμη αν φάνηκε πως αναφέρω κάτι για σένα, αλλά ειλικρινά δεν αναφερόμουν σε σένα και σε ανθρώπους με σκέψη σαν τη δική σου.
      Αναφερόμουν στους ανθρώπους με απουσία ή άρνηση πολιτικής σκέψης.
      Έγραψα δηλαδή με άλλον τρόπο όσα έγραψα και παραπάνω στον μεταξύ μας διάλογο.

      Εξάλλου, θα έπρεπε να ήμουν τουλάχιστον χαζός αν έλεγα όσα έλεγα λίγο παραπάνω και να τα ανασκευάζω τόσο άγαρμπα δυο μόλις σχόλια παρακάτω.
      Και τόσο χαζός δεν είμαι...

      Διαγραφή
    4. Λήξη παρεξήγησης. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι η βιαστική διατύπωση του προφορικού λόγου με τον οποίον συχνά γράφουμε, αφήνει περιθώρια για τέτοιες παρεξηγήσεις. Την παρεξήγηση διόγκωσε η απάντηση που έδωσες σε όσα αρχικά ανέφερα. Μου φάνηκε εκ των υστέρων ότι ήταν επίτηδες χαλαρή. Μυγιάστηκα και με τον 11888 και τα σύνδεσα όλα μαζί.

      Διαγραφή
    5. Σύμφωνοι.
      Σ' εμάς τους Γαλάτες άλλωστε αρέσουν τα καβγαδάκια, αλλά συνηθίζουμε να ολοκληρώνουμε κάθε τεύχος με ένα ειρηνικό τσιμπούσι!
      https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRdaY81Qvde_xRRZ0t7OnhUSrjc7Pp-1jQgrozt8bUdqWgyMPyFIA

      Διαγραφή
  15. Φιλε Νούμερο, αν αναφέρεσαι σ' εμάς που γράφαμε παραπάνω, ασφαλώς και λέμε τι πιστεύουμε. Λάβε μονο τον κόπο να διαβάσεις τα σχόλιά μας λίγο υπομονετικά και καλοπροαίρετα.
    Η μη ένταξη σε υπάρχοντα παραδοσιακά
    "σχήματα" με κανέναν τρόπο δεν σημαίνει έλλειψη ιδεολογίας. Η στάση ζωής του καθενός μας αποτελεί από μόνη της πολιτική τοποθέτηση. Κάποιοι από μας επιλέγουμε να παραμένουμε έξω από κάθε "μαντρί" και, με κίνδυνο να μας "φάνε οι λύκοι", να ορίζουμε μόνοι μας (με βάση την κρίση και την ιδεολογία μας) με τι τρόπο κάθε φορά θα πορευτούμε ώστε να έχουμε την μέγιστη δυνατή θετική συνεισφορά για την κοινωνία. Ναι , υπάρχουν και κάποιοι, που μένουν έξω απο το "μαντρί" ή παίζουν σε πολλά "μαντριά" , πορευόμενοι έτσι ώστε να έχουν το μέγιστο κέρδος για την πάρτη τους.(ίσως αυτοί να είναι οι λύκοι). Δεν είναι δύσκολο να μας διακρίνεις. Ο καρπός κρίνει το δέντρο.
    Άννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή