Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

Πού είστε;;;

Εδώ και πολύ καιρό, απ' όταν άνοιξε αυτό εδώ το blog, συνταξιδέψαμε με αρκετό κόσμο ανταλλάσσοντας απόψεις ιδέες, συμφωνίες, διαφωνίες, αστεία και σοβαρά.
Με τους περισσότερους συνεχίζουμε να τα λέμε.

Αλλά υπήρξαν και άλλοι που σταμάτησαν απότομα να γράφουν και δεν άφησαν πίσω τους κανένα ίχνος.
Σχολίαζαν εδώ, αλλά και αλλού, είχαν τα δικά τους blogs και έδιναν το στίγμα τους.

Από ένα σημείο και μετά σταμάτησαν να γράφουν.
Στην αρχή πίστεψα πως απλά είχαν κάποια δουλειά που τους έτρωγε το χρόνο και δεν προλάβαιναν να γράψουν.
Περνούσαν οι μέρες, περνούσε ο καιρός και άρχισα να πιστεύω πως απλά έκλεισαν τα blogs τους.
Αφού πλέον έχουν περάσει μήνες, έχει μείνει εύλογη ανησυχία κάθε που βλέπω στον κατάλογο των αγαπημένων τα δικά τους ιστολόγια ανενεργά εδώ και μήνες και αυτοί να μην έχουν δώσει το παραμικρό σημάδι.
Δε θα ανησυχούσα αν έμπαιναν έστω και μια φορά να σχολιάσουν κάπου να δώσουν ένα σημάδι.
Αλλά όσο κι αν έψαξα, δε βρήκα τίποτα, κανένα ίχνος.

Αν μας διαβάζουν ακόμη και απλά δε σχολιάζουν, τους παρακαλώ να δώσουν ένα σημάδι.
Αν κάποιος ξέρει οτιδήποτε γι' αυτούς, ας ενημερώσει να μας καθησυχάσει για τους συνταξιδιώτες μας.
Μιλώ για τον "Constantine", τον "Τζαβέλα", τον "Χαρτογράφο" και τον "Άνθρωπο στον Πλανήτη".

Που είστε;;;

22 σχόλια:

  1. Αριστερός σημαίνει φως.

    Αριστερός σημαίνει φως.
    Είναι καημός πολύ πικρός
    και στεναγμός πολύ μικρός.

    Μίλησε, φώναξε, μην κλαις;
    Όχι στο κατεστημένο να λες.
    Μήπως πεινάς; Μήπως διψάς
    Και τι να φας!
    Όλο γυρνάς, ξέρεις πού πας;

    Σ΄ αναζητώ στο χώρο αυτό,
    γιατί είμ΄ εγώ πολύ μικρός
    μα αγωνιστής αριστερός.
    Θα φωνάξεις μια, θα φωνάξω δυο.
    Θα απεργήσεις μια, θα απεργήσω δυο.

    Στη μάχη δεν θα σ΄ αρνηθώ,
    θα αγωνιστώ, θα τυλιχτώ
    με κόκκινο πανί κι ένα πουλί,
    που θα καλεί τ΄ άλλο πουλί,
    της ευτυχίας το πουλί.

    Παρηγοριά για λεφτεριά, υπομονή!
    Αχ πώς πονεί!
    Κι ύστερα λες για ανθρώπους απλούς
    που μ΄ αγαπούν γιατί σιωπούν,
    γιατί σιωπούν......

    Έλα αγωνίσου, αντιστάσου, θα δεις.
    Είμαι σοφός μην απορείς,
    όχι στο κεφάλαιο θέλω να πεις, θα δεις.

    Αριστερός, ό,τι κι αν πεις
    είναι καημός πολύ πικρός
    και στεναγμός πολύ βαθύς.

    Αριστερός, είτε μωρός, είτε σοφός
    είμαι κι εγώ, καθώς κι εσύ είσαι παιδί,
    που καρτερεί κάτι να δει.
    Πιες το κρασί, στάλα χρυσή
    αγωνιστής, ως την ψυχή.

    Διασκευή Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Constantin...ναι, τι έγινε;
    Δεν ξέρω τίποτα καλέ μου Μαζεστίξ.
    Πολλοί άνθρωποι φεύγουν χωρίς ν' αφήσουν κάποιο σημάδι.
    Δυστυχώς...
    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην αναρωτιέσαι καλύτερα. Δεν είναι όλα όπως φαίνονται.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ τους σκέφτομαι όσους ξαφνικά κλείνουν το blοg ή και χάνονται τελείως. Μακάρι να είναι καλά και να βρήκαν απλώς κάτι καλύτερο να κάνουν από το να κάθονται να πληκτρολογούνε μπροστά σε μια οθόνη.

    υ.γ. και η Ιδεοπηγή έκλεισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιώργο πολύ καλή διασκευή...

    Σερενάτα, αυτό το "χωρίς σημάδι" είναι το πρόβλημα.

    Μαρία, καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά καιρό το σκέφτομαι και ήθελα να το εκφράσω.

    Κερασιά, αλήθεια έχω μέρες να πετύχω τον Κλεισθένη. Τον έχεις πετύχει πουθενά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, δεν τον έχω πετύχει, έκλεισε και το blog όπως σου είπα.

      Διαγραφή
  6. Καλά τα λέει ο Γιώργος, ως δεξιός, σκοταδιστής, εγκρίνω
    (Λες γι αυτό να χάθηκαν;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή σου μέρα,καλέ μου φίλε Μαζεστίξ,
    εδώ είμαι!!!καθημερινά διαβάζω και ταξιδεύω μαζί σου και με την κερασοκρινιά και όλους τους καλούς φίλους.
    ειλικρινά κάθε μου επαφή με το διαδίκτυο ξεκινά πάντα από σας.
    μπορεί να "μπούκωσα",μπορεί να μην έχω να πω τίποτα άλλο...αλλά είμαι πάντα εδώ,πάντα στους δρόμους του αγώνα(κυριολεκτικά),ταγμένος με τις μικρές μου δυνάμεις στην υπόθεση της ανατροπής και το χτίσιμο μιας άλλης κοινωνίας,της δικής μας κοινωνίας των ανθρώπων,της κοινωνίας του λαού.
    Να'σαι καλά και να μας προβληματίζεις δημιουργικά με τα κείμενα σου.Είμαι δίπλα σας,το ξέρετε,δεν φεύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα, Διογένη. Μην αυτομαστιγώνεσαι! :-)
    Αυτά ισχύουν για κάθε άνθρωπο που ψάχνεται.
    Όποιος σκέφτεται και ψάχνεται, ξεφεύγει απ' το σκοτάδι.


    Καλημέρα Τζαβέλα!
    Πολύ χαίρομαι που τα ξαναλέμε!
    Μα περνάς που περνάς καθημερινά, πες και μια καλημέρα!

    Αν αισθάνεσαι... "μπουκωμένος", πάρε λίγες ανάσες ακόμη και ξανάρχισε το σπριντ! Ένα κουλουάρ θα σε περιμένει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άλλο σαρκασμός, άλλο αυτομαστίγωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εεεεε!!! ΠΑΡΩΝ!
    Αγαπημένε Αρχηγε είμαι εδώ! Ζωντανός αλλά σιωπηλός...
    Τελείωσα την (δις) πανελλαδική περιοδεία τον Οκτώβρη (ξέρεις, εμείς οι σαλτιμπάγκοι είμαστε τσιγγαναίοι νομάδες κι ανέστιοι).
    Μια μετάφραση κι ένα συγγραφικό πόνημα απασχολούν όλον αυτό τον καιρό το νου, τα δάχτυλα και το πληκτρολόγιο μου και κατα συνέπεια ό,τι έχω να πω και να γράψω εξαντλείται σ'αυτά. Είναι κι αυτός ο Ερωτας που μου έχει ρουφήξει το (όσο έχει απομείνει) μυαλό...
    Είμαι πολύ στο δρόμο, σε ζωηρές μαζώξεις και θερμές συζητήσεις και απ' ότι κι εγώ μπορώ να καταλάβω μάλλον εξαντλούμαι περισσότερο στο προφορικό παρά στο γραπτό.
    Παρόλα αυτά κάθε νύχτα σε παρακολουθώ, καθώς και τους άλλους φίλους και φίλες αλλά κουράγιο δεν απομένει ούτε για ένα σχόλιο.
    Συντομα τελειώνει η μετάφραση και κάτι θα έχω πάλι να πω και να σας σκοτίσω...

    Υ.Γ.
    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, ειλικρινά με συγκινεί. Σ'έχω φίλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανθρωπάρα μου, πραγματικά χαίρομαι πολύ που ξαναέχω νέα σου!
    Εμ βέβαια, με τέτοιον έρωτα... "ΑΖΑΧ που σε κάνει αόρατο", σε χάσαμε!
    Άντε τέλειωνε με τις μεταφράσεις κι έλα να τα πούμε να ξαναχαθούμε στη μετάφραση!
    Και φυσικά αφού αντέχεις να μας παρακολουθείς τις νύχτες, μπορώ να υποθέσω πως η κατάσταση έχει εκτραχυνθεί!

    Χαίρομαι που ακούω πως είσαι σε ζωηρές μαζώξεις και θερμές συζητήσεις, γιατί εκεί έξω είναι το ζουμί του κόσμου!
    Αλλά λέγε και μια καλησπέρα! Δε χάθηκε κι ο κόσμος...

    Άντε, περιμένω να ξεμπερδέψεις με τις υποχρεώσεις και να ξαναφιλοσοφήσουμε!

    Καλά να περνάς, φίλε, και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άνθρωπε μου πόσο μας λείπεις. Βλέπω και εκείνη την τελευταία σου ανάρτηση για την Κυριακή που με αναφέρεις. Έχουν περάσει αιώνες. Σε περιμένουμε πίσω. Φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Επειδή τρώω πολλούς λωτούς αυτόν τον καιρό, ο Constantine ήταν εκείνος που διέγραψε ΚΑΙ το μπλογκ του;
    Ο Ζακυνθινός;
    Αν ειναι εκείνος, η συμπεριφορά του -τουλάχιστον σε μένα- ήταν πρωτόγνωρη. Λες και κάποιος τον απείλησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να διαγραφείς ένα μπλογκ μπορεί κάποιες φορές να είναι ανθρώπινο. Καμιά φορά μπουκώνεις και δεν θες να πεις λέξη. Αν και δεν θα διέγραφα ποτέ το μπλογκ μου, γιατί θα ήθελα να μείνει σαν σημάδι ότι πέρασα και εγώ από δω. Το να μην συνεχίσω το έχω σκεφτεί και γω κάποιες φορές, αλλά την ίδια στιγμή το μετανιώνω.

      Κάποιες φορές όμως η διαγραφή ενός μπλογκ μπορεί να σημαίνει και άλλα πράγματα, που δεν τα φανταζόμαστε. Δυστυχώς ο κόσμος δεν είναι αγγελικα πλασμένος και δεν μπορείς να ξέρεις ποιος βρίσκεται πίσω από κάθε μπλογκ. Παίρνεις τα ρίσκα σου σε ποιον θα ανοιχτείς. Εγώ προσωπικά τα έχω πάρει. Ανοίχτηκα σε κάποιον και βγήκα πολύ κερδισμένη, κέρδισα ένα φίλο.

      Καληνύχτα.

      Διαγραφή
    2. Λωτοφάγε και Μαρία, μιλάτε με γρίφους και δεν σας πιάνω...

      Διαγραφή
  13. Και γω νόμιζα πως ήμουν ξεκάθαρη.
    Εννοώ ακριβώς αυτό που λέω. Πως θα σου φαινόταν αν μετά από τόσο καιρό που μιλάμε μάθαινες ότι είμαι πχ άντρας, ενώ έχω πει ότι είμαι γυναίκα; Είτε κάτι άλλο που να αναιρεί εντελώς την εικόνα μου. Ότι ας πούμε πχ είμαι ενεργό μέλος της ΝΔ. Δε θα αναρωτιωσουν γιατί να το κάνω αυτό; Είτε θα ήμουν πυροβολημένη, είτε θα είχα κάποιο απώτερο σκοπό
    Η ανθρώπινη επικοινωνία, και μάλιστα η ανώνυμη, έχει κάποια ρίσκα. Μετά απλά λέω ότι γνωρίζοντας ότι κυκλοφορεί πολύ σαπίλα, γνώρισα κάποιους ανθρώπους και βγήκα κερδισμένη. Άλλοι πάλι όχι.
    Εσένα αν σου έλεγα να βρεθούμε θα δεχόσουν; 'Η προτιμάς να μείνεις ανωνύμως;
    Εγώ πάντως αφήνω ανοιχτή πρόσκληση σε όλους αν έρθουν να με δουν, αν κάποτε βρεθούν Σέρρες.
    Μάλλον σε μπέρδεψα πιο πολύ ε;
    Δεν ήταν τυχαία η ανάρτηση http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/2012/06/blog-post_07.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξέρεις, εμπιστεύομαι ως ένα σημείο το ένστικτό μου και την όποια ικανότητά μου να ψυχαναλύσω έτσω και μέσω αναρτήσεων.
    Από κει και πέρα, αν καμιά φορά πέσω τελείως έξω και διαψευστώ, δε θα τα βάψω και μαύρα.
    Διότι πόσοι και πόσοι από τους γνωστούς μας μας φαίνονται αλλιώς και τελικά είναι αλλιώς.

    Διάβασα και το δικό σου κείμενο (δεν το είχα πάρει χαμπάρι τότε) και το σχόλιο του Μαχαίρη και το κείμενο του Οικοδόμου και το σχόλιο της Σοφίας.
    Για την ανωνυμία των μπλογκς είμαι επιφυλακτικός.
    Στο ερώτημα "αν θα έγραφα τα ίδια σε περίπτωση που ήταν επώνυμο το μπλογκ", θα σου απαντήσω ότι θα έγραφα ακριβώς τα ίδια στα κοινωνικοπολιτικά, αλλά θα απέφευγα την αναφορά κάποιων παραδειγμάτων με πιο προσωπικό χαρακτήρα, διότι θα καταλάβαινε ο Χ ή Ψ γνωστός μου ότι μιλάω γι' αυτόν.
    Δηλαδή πολλές φορές έχω στηλιτεύσει συμπεριφορές γνωστών μου, αναφέροντάς τους ανώνυμα σε κείμεναως παραδείγματα.
    Προφανώς θα ήαν ανέντιμο και ανήθικο εκ μέρους μου να γράψω το ίδιο, αν ήξεραν όλοι ποιος ακριβώς τα γράφει και σε ποιον αναφέρομαι.
    Αν γράψω τώρα ότι ένας φίλος άνεργος έκανε "το και το", τότε θα συζητήσουμε για την πράξη και θα αναλύαμε αν κάιτ τέτοιο είναι σωστό ή όχι.
    Αν το μπλογκ ήταν επώνυμο, θα έμπαιναν όλοι οι γνωστοί μου και θα συζητούσαμε ξετινάζοντας ουσιαστικά τον συγκεκριμένο.

    Δηλαδή η ανωνυμία των μπλογκς εξυπηρετεί τη συζήτηση επί των απόψεων και όχι επί των προσώπων, όπως θα γινόταν σε περίπτωση που υπήρχε επωνυμία.

    Πάντως, αν έγραφα επωνύμως, στα περισσότερα κείμενα δε θα άλλαζα ούτε λέξη. Ούτε "και".
    Θα ήμουν ίσως πιο προσεκτικός σε προσωπικές αναφορές.
    Όχι τόσο στα δικά μου, όσο στις αναφορές μου σε άλλα πρόσωπα.

    Επίσης, θυμάμαι ένα σαββατόβραδο που είχα συναντήσει έναν παλιό μεγάλο έρωτα και μετά γυρνώντας, έκατσα και έγραψα -έτσι σαν ψυχοφάρμακο- ένα κειμενάκι με προσωπικές αναφορές.
    Προφανώς αν ήταν επώνυμο το μπλογκ, δεν επρόκειτο ποτέ να γράψω κάτι τέτοιο, διότι η παντόφλα κι ο πλάστης στο κεφάλι θα ακούγονταν ως τις Σέρρες!


    Μια ακόμη παρατήρηση.
    Η Σοφία στο σχόλιό της γράφει:
    "Πώς συμβιβάζεται η ελευθερία της έκφρασης με το φόβο της αποκάλυψης της ταυτότητας μας. Αυτό το καταλαβαίνω για πολιτικά συστήματα που στηρίζονται σε στυγνές δικτατορίες. Αλλά σε συνθήκες έστω και υποτυπώδους δημοκρατίας; Είναι σαν να θέλεις να συμμετέχεις σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας αλλά να αρνείσαι να δείξεις το πρόσωπό σου, σαν να φοράς κουκούλα".

    Εδώ θέλω να σχολιάσω τα εξής:
    Πριν 10 χρόνια δε θα είχα και πολλές ενστάσεις περί ανωνυμίας και στα κοινωνικοπολιτικά ζητήματα.
    Τότε θα θεωρούσα πολύ λογικό να είναι καταχωρημένο το όνομά μου ως διαχειριστής του μπλογκ, αλλά και πάλι δε θα ήθελα να είναι ορατό στο μπλογκ.
    Αυτά μέχρι πριν καμιά 5-10αριά χρόνια, όταν υπήρχε έστω αυτή η υποτυπώδης δημοκρατια.
    Αλλά σήμερα το Κράτος εκφασίζεται διαρκώς, η λογοκρισία ξαναπαίρνει και επίσημες διαστάσεις (στήθηκε ήδη επιτροπή λογοκρισίας στην ερτ πριν λίγες μέρες!) και επομένως δεν εχω καμία εμπιστοσύνη σε καμία "υποτυπώδη δημοκρατία".

    Δεν έχω φορέσει ποτέ κουκούλα, αλλά όταν πάω σε διαδήλωση δε δηλώνω και το όνομά μου στις αρχές!
    Άλλο να είσαι κουουλοφόρος και άλλο να είσαι ανώνυμος.

    Και τελοσπάντων να συλληφθώ για καμιά επαναστατική πράξη, πάει κι έρχεται. Τουλάχιστον θα πέσω ηρωϊκά!
    Αλλά να συλληφθώ για κάτι που έγραψα στο μπλογκ, είναι μαλακία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και εξάλλου ακόμα και τα παλιότερα χρόνια, όταν η έκφραση διαφορετικη΄ς άποψης συνιστούσε ποινικό αδίκημα, οι δημοσιολογούντες αντικαθεστωτικώς, δεν έγραφαν το όνομά τους στην επικεφαλίδα!
    Προστάτευαν την ανωνυμία τους όχι γιατί ήταν πράκτορες κάποιου, αλλά επειδή δεν είχαν... "αυτοκτονικές τάσεις"!

    Κι επίσης, όταν ο Βαξεβάνης συνελήφθη βρέθηκαν στο πλευρό του δύο κόμματα, χιλιάδες κόσμου κλπ για να τον υποστηρίξουν και να ξεμπλέξει.
    Αν εμένα καμιά μέρα μου ξεφύγει καμιά μαλακία παραπάνω, ποιος θα έρθει να με υποστηρίξει;
    Κια πίστεψέ με, ανεξαρτήτως ανωνυμίας, μερικά πράγματα που ξέρω για διάφορους δεν μπορώ να τα γράψω, γιατί θα με πάνε μέσα, ακόμη και τώρα.
    Επομένως η ανωνυμία δεν με προστατεύει από δημοσίευση πληροφοριών (είτε αληθινών είτε συκοφαντικών), γι αυτό και χρησιμοποιώ με φειδώ την ελευθερία της ανωνυμίας.

    Η ανωνυμία όμως μας προστατεύει από μεθοδεύσεις του παρακράτους.
    Κι έτσι, μπορούμε να επιλέξουμε τα άτομα στα οποία έχουμε αναπτύξει μια διαδικτυακή εστω σχέση εμπιστοσύνης, ούτως ώστε να έρθουμε σε πραγματική επικοινωνία και να αποκαλύψουμε την ταυτότητά μας, όπου νομίζουμε.

    Με μερικούς (τρεις-τέσσερις) έχω έρθει σε επικοινωνία.
    Εσένα τόσο καιρό σε διαβάζω, τα στοιχεία της προσωπικότητάς σου φαίνονται ως ένα σημείο από τα γραπτά σου και φυσικά δε θα είχα κανένα δισταγμό όχι μόνο να αποδεχτώ την πρότασή σου, αλλά και να επιδιώξω να σε γνωρίσω από κοντά.
    Βέβαια εσύ Σέρρες εγώ Χανιά, υπάρχουν πρακτικές δυσκολίες!
    :-)
    Πίστεψέ με, αν μέναμε σχετικά κοντά, θα το είχα κάνει ήδη.

    Ελπίζω τουλάχιστον τα γραπτά μου και τα σχόλιά μου, αλλά και οι συνεχείς μου αντιφάσεις, ανάλογα με τα νεύρα μου, τα συναισθήματά μου ή το τι βλέπω κάθε μέρα, να έχουν δημιουργήσει και σε σένα αλλά και στους υπόλοιπους μπλογκο-φίλους την εικόνα ενός πραγματικού ανθρώπου με τα καλά του και τα στραβά του και όχι ενός κατασκευασμένου και ιδιοτελούς προφίλ, απότοκου κάποιου -οποιουδήποτε- μηχανισμού παραπλάνησης.


    ΥΓ.1: Αυτά τα παραδείγματα με τον άντρα που ηταν γυναίκα και με τον άλλον που ήταν ενεργό μέλος ΝΔ, είναι πραγματικά ή υποθετικά;

    ΥΓ.2: Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά δεν μπορούσα να πω λιγότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα παραδείγματα καταρχήν είναι υποθετικά. Ούτε άντρας είμαι, ούτε ενεργό μέλος της ΝΔ. Το μπλογκ μου όπως είπα και στην ανάρτηση δεν είναι ανώνυμο. Εδώ στις Σέρρες με ξέρουν ότι το διατηρώ.

    Να σου πω όμως, ότι υπάρχουν κάποιοι που εκμεταλλεύονται αυτή την ανωνυμία και τα προφίλ τους είναι πλαστά. Επειδή ασχολούμαι χρόνια με φόρουμ, πριν γίνει ο μπλογκερ, έχω δει πολλά.
    Αυτό είναι το ρίσκο που παίρνω. Όπως το έχω πάρει και με σένα και κατέληξα ότι αξίζει να ασχοληθώ μαζί σου γιατί μου φαίνεσαι αληθινός.

    Να σου πω όμως ότι μέσω αυτού το τρόπου επικοινωνίας έχω γνωρίσει ανθρώπους που πλέον τους αγαπώ πολύ και είναι πολύ φίλοι μου, και από φόρουμ και από τον μπλόγκερ.
    Ελπίζω κάποια μέρα να γνωρίσω και σένα, αν βολέψουν οι συνθήκες.
    Τώρα αν θες λεπτομέρειες για μένα μπορείς να μου στείλεις προσωπικό μήνυμα ή να μου δώσεις το μειλ σου να σου πω και κάποια άλλα πράγματα.

    Αυτά.

    Καλό μεσημέρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βρε τέρας, Χανιά μένεις;
    Πώς είχα την εντύπωση ότι ήσουν από Χανιά αλλά έμενες Αθήνα;
    Anyway, επειδή δε βρήκα το μέιλ σου στο μπλογκ σου, γράψε μου στο δικό μου, να πούμε κάτιτις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα στην παρέα.

    Μαρία, φυισικά η ερώτηση στο ΥΓ φυσικά δεν αφορούσε στο αν είσαι εσύ το πρόσωπο του παραδείγματος, αλλά στο αν έχεις συναντήσει κάποιον που παρουσιαζόταν γυναίκα και ήταν άντρας ή αν πέτυχες κανένα ενεργό μέλος της ΝΔ να το παίζει... Κινέζος εδώ μέσα!


    Ανατολή, μετακόμισα στα Χανιά αφού τα είχαμε πει πρώτη φορά!
    Είμαι φρέσκος...

    Λοιπόν το e-mail μου είναι mazgaul@hotmail.gr
    Περιμένω μήνυμα κι απ' τις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή