Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2012

Γιου, του...

-Να τα πούμε;
-Πείτε τα και δρόμο!
-Τι; Έτσι; Χωρίς λεφτά;
-Ποιοι είστε ρε; Οι U-2, που μου θέλετε και λεφτά;
-Όχι είμαστε άφραγκοι. You, too...



Τα παιδιά άφραγκα μες στη γειτονιά
Ήρθαν τα Χριστούγεννα -πού να βρουν δουλειά;  Εϊ!
Τα παιδιά άφραγκα σκόρπισαν παντού:
ΗΠΑ, Γερμανία, Σίδνευ, Τιμπουχτού!

Τσέπες αδειανές, οι όψεις τους σκυφτές,
έχουνε να φάνε μόνο από χτες.
Με τα δάνεια και τον Σαμαρά
ήρθαν τα Χριστούγεννα με στόματα αδειανά!


(συνοδεύεται με ήχους τριγώνων και χριστοπαναγίες γειτόνων)

14 σχόλια:

  1. Καληνημερα Μαζεστιξ κι αν είναι ορισμός σου , Καλά Χριστούγεννα κι εγώ , να πω στο αρχοντικό σου.
    Για το Γαλατικό χωριο, πολλές ευχές μεγάλες, να φυγουν οι ώρες οι κακές και νά ρθουνε οι άλλες.
    Δουλειά όλοι να έχουμε, που να την αγαπάμε
    και να δουλευει το μυαλό σε εκλογές σαν πάμε!
    Κι αν όλα τούτα μοιάζουνε, σαν όνειρα για τώρα,
    του χρόνου σαν και σήμερα, να τάχουμε στη χώρα.(γιατί δηλαδή, οι άλλοι πως εύχονταν...τα ράφια να γίνουν μαλαματένια;) .
    Καλές Γιορτές! Χρόνια Πολλά και Καλά.
    Και πάντα να γελάμε , για να φεύγει ο καλικάντζαρος η Μιζέρια.
    ΥΓ. (εννοειται πως απο μονες τους οι ευχες δεν φθανουν, αλλα εγω ηθελα να πω τα Κάλαντα.)
    ΥΓ 2. Ρεγάλο δεν θέλω, φθανει μια καλη κουβέντα.
    Φιλιά. Αννα Πάρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καληνημέρα Μαζεστίξ
    και ποιητή μεγάλε
    αυτούς τους καραγκιόζηδες
    απ' τη φωτό σου βγάλε!

    Γιατί πόσα ν' αντέξουμε
    όσο κι αν προσπαθούμε
    λίγο να τους ξεχάσουμε
    και να πρσποιηθούμε!


    (Εννοείται πως συνοδεύεται από τρίγωνα, από τάσεις αναγούλας κι από μπινελίκια κάργα!)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άννα και Πιστέ φίλε, χαίρομαι που ξύπνησα τον ποιητή μέσα σας.
    Νομίζω πως αν σήμερα βγαίναμε παρέα να τργουδήσουμε τα κάλαντά μας, θα είχαμε μεγάλη επιτυχία.

    Καλά να περάσετε στις γιορτές και να μας βρουν καλύτερα του χρόνου.

    Αντί κεράσματος, προσφέρω μαγικό ζωμό.
    Ο Πανοραμίξ στο σερβίρισμα.

    Περιμένω κι απ' τους υπόλοιπους φίλους, να ξυπνήσουν τον ποιητή μέσα τους και να μας αραδιάσουν τα στιχάκια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα και στο σπιτικό μου σήμερα, είναι πολύ...Αμερικανιά!
      (Διχασμένη προσωπικότητα με κόβω τελικά!)

      Διαγραφή
  4. Καλέ μου φίλε εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου να μη χρειαστεί να ξανακουστούν αυτά τα κάλαντα.
    Καλά Χριστούγεννα Μαζεστίξ:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι, μακάρι τέτοια κάλαντα να βγουν εκτός μόδας το συντομότερο!
    Καλά Χριστούγεννα, Σερενάτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα πάντως ήρθαν πρωί πρωί (07:40!!) δύο κοριτσάκια να μου πούν τα κάλαντα. Μέχρι να συνελθω από το πρώτο ξαφνιασμα - ξεκίνησαν τα κάλαντα λέγοντας: 'αρχιμηνιά κι αρχιχρονιά...'. εκεί είναι αλήθεια μπερδεύτηκα τελείως.Οπως ήμουνα μισοκοιμισμένος αρχισα να αναρωτιέμαι τι μέρα είναι, που βρίσκομαι, ποιος είμαι, ρε λες να έγινε η συντέλεια και να έπεσα σε κανένα παράλληλο σύμπαν και τέτοια.

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ - ΑΓΑΠΗ ΠΟΛΛΉ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ


    Γιάννης Τ.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό Γιάννη ονομάζεται και ταξίδι στο χρόνο.
    Έχεις βιώσει την παραμονή Πρωτοχρονιάς ήδη από την παραμονή Χριστουγέννων.
    Θα έχεις deja vu τότε.

    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τις καλυτερες ευχες μου...Για τα Χριστουγεννα....
    Να ειστε καλα, με υγεια πανω απ ολα, γιατι δεν μας παιρνει ουτε για γριππη πλεον...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστός γεννάται δοξάσατε. Χριστός εξ ουρανών' απαντήσατε. Χριστός επί γης' υψώθητε. Άσατε τω Κυρίω πάσα ή γη, και εν ευφροσύνη, ανυμνήσατε λαοί' ότι δεδόξασται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Ματζέστιξ, με μαχητικότητα, αισιοδοξία και χιούμορ!
    Μου τα είπαν και μένα κάμποσα παιδάκια (δηλαδή σε όσα έφτανε ο προυπολογισμός των καλάντων μου, γιατί μετά δεν τους άνοιγα!).
    Πάντως αν εμφανίζονταν για κάλαντα οι τύποι της φωτογραφίας, θα τους κερνούσα σκάγια και κάτι ληγμένες σοκολάτες από πέρυσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά Μαζεστίξ! Πολλά και πολύ πρωτότυπα Καλάντα σε αυτή την ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά, φίλε μου. Να έχουμε δουλειά και το 2013 και γύρω μας να βρίσκονται οι αγαπημένοι μας -με την ευρεία έννοια, διότι και ο περιπτεράς μου αγαπημένος είναι :))
    Παραμονή Χριστουγέννων χτυπάει κι ένα κοριτσάκι ξανθό, λίγο φτωχικά ντυμένο. Με κοιτάει, το κοιτάω. "Θα μου τα πεις;" ρωτάω. Γνέφει καταφατικά και αρχίζει. Ξεχνούσε στίχους, τους παραμόρφωνε, τελικά τα είπε. Της δίνω δύο ευρώ. Με κοιτάζει πάλι άφωνη. "Και του χρόνου", της λέω. Κουνάει το κεφάλι και φεύγει.
    Μου θύμισε την Ελλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαχαίρη, κοίτα μη φταρνιστούμε, γιατί θα το ρίξουμε στα βοτάνια και τα μαντζούνια για να σωθούμε!

    Ανατολή, αυτοί οι τρεις ήρθαν να πουν τα κάλαντα και μας πήραν το κατιτίς τους. Μόνο που δε μα ρώτησαν...

    Κερασιά, εδώ είναι στέκι καλλιτεχνών! Τίποτα δεν είναι τυχαίο!

    Λωτοφάγε, δε νομίζω να πήρε από αλλον δίευρω. Γι αυτό θα σάστισε.
    Ντορπάλό πάντως μου ακούγεται... Δηλαδή όχι και τόσο σαν την Ελλάδα.
    Η Ελλάδα μόλις έπαιρνε το δίευρω αρχικά θα σου λεγε "καλά ρε μπατίρη... μόνο δίευρω;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή