Πέμπτη, 20 Δεκεμβρίου 2012

Με το τσαντάκι του Σπορ-Μπίλυ στην καταστροφή

Ποιες καταστροφές δεν έγιναν μία μέρα...πριν από τη συντέλεια του κόσμου "Η ιστορία έχει να μας επιδείξει χιλιάδες περιπτώσεις πανικού"
Λίγες ώρες μείνανε σ' αυτόν τον κόσμο.
Η μόνη διέξοδος στα αδιέξοδα ενός κόσμου που διαλύεται, η καταστροφή του κόσμου, μάς χαιρετά σαν φωτισμένο τούνελ, το οποίο ολοένα και πλησιάζει έτοιμο να καταπιεί το ξέφρενο τρένο μας.



Μόνο μια καταστροφή, παιδιά!
Μόνο μια καταστροφή θα μας σώσει!
"Αυτή θα ήταν κάποια λύσις", άλλωστε όπως έλεγε και ο Καβάφης.


Ελπίζοντας ότι η μοίρα δε θα μας εγκαταλείψει στην άδικη Γη για άλλη μια φορά, έχω αρχίσει να οργανώνομαι για να αντιμετωπίσω το μεγάλο γεγονός, την αυριανή καταστροφή του κόσμου.
Έχω δέσει πάνω μου μια τσάντα για τα απαραίτητα, γιατί δεν ξέρω πού θα με στείλει η καταστροφή, και σκέφτομαι τί να πάρω μαζί μου.



Ξέρετε, λέω να πάρω τρία cd, τρεις ταινίες (θα κλέψω μες στην αναμπουμπούλα από κάπου ένα v-pad για να τις βλέπω), τρία πράγματα  και... τρεις ανθρώπους!
Βοηθήστε με κι εσείς στην επιλογή, πριν φορτώσω, αν και έχω κάποιες αρχικές ιδέες τις οποίες θα σας πω παρακάτω.

Από μουσική πρώτα...
Λοιπόν, θα πάρω μαζί μου το "the dark side of the moon" των Pink Floyd, γιατί προφανώς έτσι που θα χαθώ στο διάστημα με την καταστροφή, το κορυφαίο αυτό έργο είναι η ιδανική μουσική υπόκρουση, για να είμαι και μέσα στο κλίμα. Εδώ θα πρόκειται πραγματικά για "το soundtrack της ζωής μας"...
Επειδή όμως ως Έλληνας θέλω και το νταχτιρντί μου, θα πάρω μαζί και τα "Τραγούδια της Χαρούλας" της Αλεξίου με το Λοϊζο και το Ρασούλη, έτσι ώστε αν βρω κανέναν Έλληνα εκει πέρα που θα βρεθούμε, να ρίξουμε κανένα γλεντάκι, με τραγούδια, κέφι, κρασάκι, χορό και ξεφάντωμα.
Και μετά, αφού θα 'χω χορτάσει γλέντι, θα χαθώ στους ήχους του "Βραχνού Προφήτη" του Θανάση Παπακωνσταντίνου, αφού θα ζω εκείνη τη στιγμή την ευχή του Θανάση να 'ρθει ο αέρας ο πεχλιβάνης να μας πάρει και να μας σηκώσει.



Θέλοντας να ξεκουράσω τα αυτιά μου, θα βγάλω απ' την άλλη τσέπη τις ταινίες που θα βλέπω ταξιδεύοντας στο διάστημα.
Πρώτα, όντας δυνατός και έτοιμος να αντέξω το καθετί, θα βάλω να δω έναν Γκοντάρ, κατά προτίμηση αμέσως μετά τους Floyd, διότι και ο Γκοντάρ είναι εξίσου διαστημικός. Πάντως, αν και σχετική με το θέμα θα ήταν η φανταστιακή "Alphaville", θα πάρω μαζί μου την ομηρικόπληκτη "Περιφρόνηση", που βρίθει φιλοσοφίας και σκέψης και πρωταγωνιστεί και η ομορφότερη γυναίκα του κόσμου, η Μπριζίτ Μπαρντό.
Μετά την πολλή φιλοσοσφία όμως, καλό είναι να χαλαρώνει κανείς λιγάκι. Γι' αυτό θα βάλω μια ελληνική, το "Αλίμονο στους νέους" με τον Χορν να γίνεται Φάουστ σε μία έξυπνη και φιλοσοσφημένη και ενίοτε αστεία αλληγορία.
Κουρασμένος από τις ταινίες, και χαλαρωμένος πια, θα βάλω το αντιπολεμικό φαρουεστιανό έπος του Σέρτζιο Λεόνε, "Ο καλός, ο κακός κι ο άσχημος", το οποίο συνηθίζει να με χαλαρώνει τα βράδια πριν πέσω να κοιμηθώ. Κλιντ Ήστγουντ, Λι Βαν Κλιφ και Ουάλλας σε μοναδική συνύπαρξη, υπό τους επικούς ήχους του Έννιο Μορρικόνε και το διάστημα φαίνεται... πιο κοντά!



Επειδή όλα αυτά όμως δεν πηγαίνουν... ξεροσφύρι, θα πάρω μαζί μου και κάποια χρήσιμα στο... νεσεσσαίρι μου!
Μια κανάτα λυεκό κρασί να συνοδεύσει τα τραγούδια.
Ένα πακέτο τσιγάρα φυσικά μαζί.
Και την κιθάρα μου για να περνάει η ώρα, όταν τελειώσουν οι ταινίες κι οι μουσικές.

Αλλά μόνος μου θα τη ζήσω την καταστροφή;
Δε λέει!
Θα πάρω μαζί μου και τρεις ανθρώπους.
Πρώτα απ' όλα μια γυναίκα να χτίσουμε μαζί έναν κόσμο στο σύμπαν που θα χαθούμε, εκείνη που θα 'ναι ερωτική παρτενέρ, φίλη καλή και ευτυχισμένη κοντά μου.
Μαζί τον πιο καλόρ μου φίλο, με τον οποίο θα σχολιάζουμε τα πάντα, θα διασκεδάζουμε την καταστροφή, θα λέμε ιστορίες απ' την παλιά ζωή στη Γη και θα αναπολούμε, καθώς θα πίνουμε μαζί το κρασάκι και θα ακούμε μουσικούλα.
Αλλά επειδή ζωή χωρίς περιπέτεια είναι φαϊ χωρίς αλάτι κι επειδή βαριέμαι σχετικά εύκολα, θα πάρω μαζί και μια άλλη γυναίκα, μια παντρεμένη (χωρίς τον άντρα της, εννοείται!) που 'χω βάλει στο μάτι τελευταία, για να έχει ακόμα και εκεί μακριά η ζωή μας τις χαρές, τις περιπέτειες, τις ζήλειες και τις εντάσεις που 'χει και στη Γη!



Καλή αντάμωση φίλοι μου!
Θα βρεθούμε χαμένοι κάπου στο διάστημα.
Αύριο πολλοί νομίζουν ότι θα καταστραφούμε.
Λάθος! Θα μηδενίσουμε και θα αρχίσουμε απ' την αρχή.
Ίσως σε άλλη Γη, σε άλλο πλανήτη, σε άλλο γαλαξία, σε κάποιο παράλληλο σύμπαν.
Πάντωως ΄που κι αν βρεθούμε, θα είμαστε πάντα οι ίδιοι.
Με τις ίδιες συνήθειες και παραξενιές.
Με τις ίδιες επιθυμίες, το ίδιο πάθος να ερωτευτούμε, να κάνουμε φιλίες, να γλεντήσουμε, να σκεφτούμε, να χαλαρώσουμε, να φιλοσοφήσουμε και να χαζογελάσουμε.

Αν αύριο δεν καταστραφεί ο κόσμος, ραντεβού εδώ μεθαύριο.
Στο ίδιο μέρος, την ίδια ώρα, οι ίδιοι άνθρωποι.
Θα 'χει χαθεί η ελπίδα να καταστραφούν τα πάντα.
Για μας δε θ' αλλάξει τίποτα πάντως. Οι πολλοί θα χάσουν την ευκαιρία να ζήσουν κάτι παραπάνω απ' το μηδέν τους.
Έτσι κι αλλιώς στον κόσμο που φτιαχνουν άλλοι, εμείς είμαστε χαμένοι στο διάστημα στα όνειρά μας που βρίσκονται σε παράλληλα σύμπαντα και ζούμε όπως θα ζούσαμε και εκεί.
Με μόνη διαφορά ότι δώ πληρώνουμε ακριβά, απλά και μόνο επειδή υπάρχουμε.

Περμένοντας την καταστροφή λοιπόν...
Θα τα πούμε στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού, φίλοι μου!
Εκεί που βρισκόμαστε και τώρα, έτσι κι αλλιώς...

 

23 σχόλια:

  1. Χμμμ... Πάνω που είχα ετοιμαστεί να διεκδικήσω μια θέση στη βαλίτσα σου, ήρθε μια ατάκα σου και με έκανε να κωλώσω... Δεν τα μπορώ καθόλου τα ξεμαλλιάσματα, είναι πολύ μακριά τα ξανθά μαλλιά μου και μπερδεύονται έτσι κι αλλιώς πανεύκολα κι από μόνα τους... Οπότε, τηρώ στάση αναμονής και προσδοκώ στο μέλλον...
    Στο ποιο;;;...!

    Υ.Γ Όχι. Δεν είμαι η παντρεμένη που έχεις βάλει στο μάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλασικός Μαζεστίξ: Pink Floyd, Χαρούλα, Θανάσης Παπακωνσταντίνου και .. γκόμενες! Έλεος!!! Καλέ, την ομάδα ξέχασες, το τριφύλι. Δεν πειράζει, θα στο βάλω εγώ μέσα στο τσαντάκι:

    https://www.youtube.com/watch?v=CKtCji2NnXA

    Λοιπόν, εγώ θα πάρω λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου... χωρίς το κρασί γιατί δεν πίνω.

    Από ταινίες, Μιζογκούτσι: ο επιστάτης Σάντσο, Λογοθετίδης: ένας ήρωας με παντούφλες, το θωρητκό Ποτέμκιν και πολλές πολλές άλλες, αλλά αφού λες μόνο τρεις, έστω αυτές, ενδεικτικά.

    Από μουσική, ένα κομμάτι κλασικό ή όπερα, ένα τζαζ και μια ζεϊμπεκιά, και φυσικά τα κλασικά του Θεοδωράκη με Ρίτσο, Ελύτη.

    Από πράγματα μπορώ να πάρω το blog μου - και κάποιο laptop - να κάνω αναρτήσεις και από εκεί; χαχαχα, τι κόλλημα!!! Σίγουρα και κάποιο βιβλίο π.χ. ποίηση ή φιλοσοφία κατά προτίμηση, δοκίμιο τέλος πάντων, με τη λογοτεχνία δεν τα πάω πολύ καλά. Θα έπερνα και μια πέτρα από μια ελληνική παραλία, να έχω κάτι αληθινά γήινο.

    Αλλά ελπίζω πως τίποτα από όλα αυτά δεν θα συμβεί γιατί μ' αρέσει η γη μας, απλώς θέλει πολλές βελτιώσεις... :-)

    Πάντως πολύ ωραία ιδέα για θέμα ανάρτησης Μαζεστίξ, και με συγχωρείς που "στη λέω", αλλά μεταξύ φίλων χρειάζεται ειλικρίνεια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι λες ρε μεγάλε, ωραία τα έχεις κανονίσει!
    Εσύ με δύο και ο φίλος τίποτα; Θα έρθει δηλαδή μαζί σου για να σου κάνει παρέα, να ακούει τις σοφιστείες σου και να μοιράζεστε το κρασί; Τι ώρες που εσύ δεν θα ….μπίιιιπ….;
    Επειδή είσαι τέτοιος %@&$#*@@&% σου εύχομαι:
    α) οι γυναίκες ούτε να σε πλησιάζουν, να προτιμούν τον άλλον.
    β) το v-pad να μην έχει μπαταρία και να μη δεις και ακούσεις τίποτα!
    γ) να ξεχάσεις τον αναπτήρα και να μείνεις χαρμάνης!!!
    Σου ’μεινε η κιθάρα, γρατζούνα τη.

    Κλείνω.
    Πάω να πακετάρω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν από μουσική, να πάρω Τις Ανάσες Των Λύκων και τα τραγούδια από το μπλογκ μου.
    Από ταινίες την Κάλπικη Λίρα, Το η γυνή να φοβάται τον άντρα και την Πολίτικη κουζίνα.
    Από ανθρώπους τους θέλω όλους.

    See Ya In Anotha Life, Brotha! (από το lost, για όποιον ξέρει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας απαντώ ενώ η Γη τρέμει με την καταστροφή που έρχεται.
    Οι "ανιχνευτές καταστροφής κόσμου" του Πούτιν (τους αγόρασα απ' του Λιακόπουλου) έχουν τερματίσει, μηδένισαν και ξαναρχίζουν!

    Έστω κι έτσι θα προσπαθήσω να σας απαντήσω όσο πιο ψύχραιμα γίνεται!



    Πιστέ φίλε, κρίμα γιατί τα ξεμαλλιάσματα είναι υπέροχη εμπειρία, όταν είσαι το... "αντικείμενο του πόθου".
    Χμμμ σε ξανθό έχω... Αν τα 'βαφες μαύρα, που πάει και με τη μέρα;
    Πάντως η βαλίτσα έχει πτυσσόμενο χερούλι και ροδάκια. Επομένως θα... τη βρούμε την άκρη!


    Κερασιά, ναι είναι αλήθεια: αυτός είναι ο πραγματικός Μαζεστίξ!
    Πινκ Φλόϋντ, Θανάσης, Χαρούλα, τριφύλλι, κρασί και γκόμενες!
    Το τιφύλλι εξαιρέθηκε, διότι με τα χάλια που χει, συμπεραίνω πως μάλλον έχει ήδη βιώσει την καταστροφή του κόσμου.
    Πάντως με τη λογοτεχνία ούτε κι εγώ τα πηγαίνω πολύ καλά. Ειδικά τα πεζά τα βαριέμαι πολύ.

    Και φυσικά... εσύ θα έπαιρνες Θεοδωράκη!
    Είδες που δεν πέφτω έξω;
    Στα 'λεγα προ ημερών!

    ΥΓ.: Η Γη δε βελτιώνεται! Μην τους ακούς τους ρεφορμιστές!
    :-)


    Πέτρο, κάτσε, "να 'μαστε λογικοί, μην είμαστε και πλεονέκτες", που λεγε κι ο Χατζηχρήστος.
    Εγώ δεν το κανονίζω; Εγώ δεν τα γράφω; Ε ποιανού το... στομάχι θα κοιτάξω; Του αλλουνού; Το δικό μου θα κοιτάξω!
    Άμα είναι τσίφτης, ο άλλος μπορεί να κάνει σχέση με την παντρεμένη, αν το θέλει κι αυτή βέβαια.

    Αλλά για να σου πω την αλήθεια, αυτό δεν... εμποδίζει τα σχέδιά μου!
    Καιξέρεις κάτι;
    Όλα θα τ' αντέξω. Αλλά χαρμάνης όχι!!!
    Δε με νοιάζουν οι γκόμενες, οι ταινίες και τα λοιπά.
    Αλλά αυτό με τον αναπτήρα, πάρτο πίσω!

    Τι θα κάνω όλη μέρα χωρίς τσιγάρα; Θα πρέπει να αλλάξω την κιθάρα με κομπολόι!
    Το πολύ-πολύ να ανάψω φωτιά απ το μετεωρίτη που θα πέσει.
    Για όλα υπάρχει μια λύση τελικά....



    Μαρία, είναι που 'ναι η καταστροφή, αν πάρεις και Βελιώτη μαζί ν' ακούς, σημαίνει ότι σίγουρα θα βιώσεις "καταστροφή" μες στην καταστροφή!
    Την πολίτικη κουζίνα; Χμμμμ πολύ μαγειρικό!Δε μου πολυαρέσει.
    Τ' άλλα δύο, εντάξει! Ειδικά η κάλπικη λίρα.
    Θα πάρεις όλους τους ανθρώπους; Χαρά στο κουράγιο σου!
    Ολόκληρη καταστροφή κάνουμε μπας και... γλιτώσουμε από κάμποσο κόσμο κι εσύ θα μας τους φέρεις πίσω;
    Απαπαπαπα!

    ΥΓ.:Δεν έχω δει ποτέ Λοστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαριέμαι να σου τα ξαναλέω, τα έγραψα στο μπλογκ μου, έλα να τα δεις (αν προλάβουμε βεβαίως-βεβαίως...)
      Κοίτα, επειδή είμαι ξανθιά με μελαχρινό μυαλό (ω! ναι), ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες.... Σαϊνι μου εσύ!

      Διαγραφή
  6. Λοιπον..Ωραια τα σκεφτηκες ολα...Γυναικες, κρασι..Φιλος ανεραστος και..Τραγουδοταινιες...!!
    Εκει που θα πας..Δεν θα χρειαστεις εργαλεια;;
    Με τα χερια θα τα κανεις ολα;;;
    Θα πας στην εποχη του..Λιθου, και πιο πριν ακομα;;
    Θα τρως βαλανιδια..Οπως οι..Γερμανοι, οταν εμεις χτιζαμε ακροπολεις;;
    Εγω λοιπον ελπιζω..Να μην επιβιωσω..Διοτι ΔΕΝ ειμαι καλο ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ..
    Να βγουν απο μενα,πληθυσμοι...!!
    Ουτε και ειμαι πλεον σε ηλικια..Τεκνοποιησης...!!..Ωστε να παρω μαζι μου,γυναικες...!!
    Θα ηταν μακακια Θεου να επιβιωναν ανθρωποι σαν και μενα...
    Εμεις ζησαμε ωραια...!! Κι αν ειχαμε και την κωλοφαρδια να δουμε το τελος...Θα ηταν πιο ωραια ακομα...!!

    Στην ιδεατη ομως περιπτωση..Που θα επιβιωνα...[εστω οτι ειμαι τριαντα χρονια νεωτερος]
    Θα ηθελα να ειχα...
    Ενα καλο μαχαιρι...Σαν αυτο που εχω απο Σουηδικο Ατσαλι, μαυρο..
    Που απο την αναποδη..Ειναι και πριονολαμα...!! 25 ποντοι...
    Ενα σετ τρυπανια αμερικανικα, με βιδι...Τρυπανε τα παντα...!!
    Και ενα καλο εγγλεζικο ζευγαρι αρβυλλα...!!!
    Με αυτα..Μπορω να φτιασω..Τα παντα...!!!
    Απο ταινιες....
    Την Καζαμπλανκα...Για τον ερωτα...!!
    Τον Δικτατωρα με τον Σαρλω...Να τον δουνε,οι αλλοι, που θα επιβιωσουνε...
    Και το 1900...!!!
    Απο βιβλια..Το Γκιλγκαμες...!!
    Την Οδυσσεια...
    Και τους αθλιους, του Ουγκω...

    Αντε..
    Ας ειναι αυτη η επανεκκινηση..Χωρις ιδιοκτησια πλεον...!!!

    [Εκεινο τον Οβελιξ..Μαζεψε τον λιγο....!!!
    Ρεζιλι των σκυλιωνε εγινε παλι...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι έκανε λέει που θα ήταν μακακία να επιβίωνες εσύ Μαχαίρη; Δεν πάω πουθενά χωρίς εσένα, και θα πάρουμε και την οικογένεια μαζί, τις κοράκλες σου!

      Αλλά ευτυχώς τίποτα από όλα αυτά δεν θα χρειαστεί να γίνει. Πέρασε η μία και τέταρτο και ακόμα δεν καταστράφηκε ο κόσμος!

      Διαγραφή
  7. Μαχαίρη, είσαι πρακτικός άνθρωπος εσύ.
    Εμένα, ούτε που μου πέρσε από το μυαλό ότι χρειάζονται εργαλεία.
    Είμαι της θεωρίας, όπως φαίνεται.

    Ευτυχώς που ο... Οβελίξ κάτι πιάνει το χέρι του από εργαλεία, και θατη σώσει κάπως την κατάσταση.
    Αν περίμενε από μένα, ο άνθρωπος θα παρέμενε με τεχνικο πολιτισμό εποχής του λίθου. Από ιδέες θα χε μπόλικες, αλλά θα ταν ανεφάρμοστες!

    Αλήθεια, σε τι θα χρειαστεί ένα τρυπάνι μετά τη καταστροφή;
    Μυστρί δε θα χρειαζόταν περισσότερο;

    Επίσης να συμπληρώσω ότι η Οδύσσεια ειναι καταπληκτική ιδέα για το "ταξίδι".
    Το νόστο δε θα αντέξω μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρχηγε μας βαζεις ιδεες!λοιπον εγω απο ταινιες θα επαιρνα τα "Ονειρα" του Κουροσαβα για να ξαναβλεπω τους εφιαλτες που δημιουργησε ο ανθρωπος αλλα κ να συνεχισω να ονειρευομαι τον παραδεισο που θα μπορουσε να ηταν η γη, τραγουδι θα διαλεγα το "παραμυθι με λυπημενο τελος"του Πασχαλιδη και τον "Χειμωνανθο"του Χαρουλη και τα "Απαντα" του Βαρναλη ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα μεσάνυχτα πέρασαν. Λες να σχολιάζω από ...απέναντι; Για τις ταινίες, την μουσική κτλ δεν θα διαφωνησω.Αντε να προσθεσω και εναν Βασιλη Παπακωνσταντινου και απο βιβλια λιγο Καζαντζακη. Αληθεια. Την αναρτηση σου η...Μιμινα την διαβασε;
    Υπερκοσμια φιλια.
    Αννα Παρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βάσω, πολύ μελαγχολική μουσική θα πάρεεις μαζί σου!
    Μα ολόκληρη καταστροφή της γης θα ζήσεις, θα υπάρχει κάποιος λόγος για να μελαγχολείς;
    Ας ονειρευτούμε τον παράδεισο, πριν ξαναξυπνήσουμε στην κόλαση.


    Άννα, προκειμένου να γράφω ελεύθερα ό,τι θέλω, έχω φροντίσει να μη γνωρίζει η Μιμίνα αυτήν τη... δραστηριότητά μου εδώ μέσα!
    Και φυσικά Βασιλάκη δε θα έπαιρνα γιατί παίζω όλη του τη δισκογραφία στην κιθάρα. Δεν τον έχω ανάγκη λοιπόν!

    Τα μεσάνυχτα πέρασαν, αλλά δεν ξέρουμε ώρα ακριβώς.
    Μπορεί να είναι στις 12 στο Γκρίνουιτσς.
    Επομένως υπομονή λίγο ακόμα.
    Ας ελπίσουμε πως θα γίνει η καταστροφή. Αλλιώς... καταστρεφόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν ξέρω πόσες ώρες έχουν μείνει μέχρι την καταστροφή και μάλλον θα πρέπει να βιαστώ να κατεβάσω την ταινία που θέλω να πάρω μαζί : την Οδύσσεια του Διαστήματος του Κιούμπρικ.Από βιβλία επίσης Οδύσσεια θα επιλέξω (αυτό ευτυχώς το έχω στη βιβλιοθήκη, που να ψάχνεις βιβλιοπωλεία μεσα στην καταστροφή...)κιαπο μουσική Μπαχ, Led Zepelin και παλιά ρεμπέτικα.Α, και τη θαλασσογραφία του Σαββόπουλου- για καποιο λόγο όλα τα παραπάνω μου φαίνονται πολύ ταιριαστά με το όλο σκηνικό...

    Πάντως αν τελικά δεν καταστραφούμε αύριο μην ανησυχείτε, με τα μυαλά που κουβαλάνε αυτοί που καθορίζουν τιςτύχες του πλανήτη μάλλον δεν θα αργήσουμε...

    ΥΓ : Αυτό με τις δύο γυναίκες μήπως να το ξανασκεφτείς;;; Από την καταστροφή του κόσμου μπορεί να επιβιώσεις, από δύο γυναίκες αντίζηλες δεν έχεις καμία ελπίδα...



    Γιάννης Τ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιάννη, καλημέρα.
    Πολύ Οδύσσεια μωρέ!
    Μια Κιούμπρικ, μια Όμηρο... Πάρε μαζί και του Καζαντζάκη να κάνεις σετ!

    Μπαχ, Ζέπελιν, Σαββόπουλος και Μπαγιαντέρας;
    Ταιριαστοί αναμφίβολα...
    Αν έβαζες και λίγο Ντορς, Μπιτλς, Μότσαρτ, Κηλαηδόνη και Ρούκουνα, θα συνέθετες την... playlist της καταστροφής!

    Αυτό με τις δύο γυναίκες είναι το αλατοπίπερο της καταστροφής!
    Για να μου φανεί η καταστροφή του κόσμου παιχνιδάκι, μπροστά στο ξεμάλλιασμα δυο γυναικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σου πω...
    Εκείνον τον καλό φίλο, άστο καλύτερα.
    Μπορεί να γουστάρει την παντρεμένη, τη δικιά σου, ή ακόμα χειρότερα, να τον γουστάρουνε αυτές.
    Και οι δυό. :-P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ξέχασα να υπογράψω το παραπάνω, σόρρυ

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μbiker, προτιμώ να είμαι πιο αισιόδοξος!
    Και τι έχει δηλαδή ο άλλος που δεν ε΄χω εγώ για να τον θέλουνε εκείνον;
    Να τον θέλουν ΚΑΙ εκείνον, εντάξει, να το συζητήσουμε.
    Αλλά μόνο εκείνον; Πολύ βαρύ...
    Δε θα τ' αντέξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μα το νάσαι με δυό γυναίκες και να θέλουν κι οι δυό μόνο εσένα, είναι ακριβώς το ίδιο. Αν το δεις απ τη σκοπία του φίλου.
    Ούτε αυτός θα τ αντέξει lol

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Nα σου ειπω αμεσως..Σε τι θα χρησιμεψει ενα τρυπανι...!!
    Βλεπεις..Εγω ειμαι της γεννιας των..Ενδεχομενων πυρηνικων ολοκαυτωματων..Και εκπαιδευτηκα στο ενδεχομενο μιας ολικης καταστροφης...!!
    [Ποσες γυναικες δεν "πεισαμε" τοτε..Να κανουν το.."απονενοημενο" διαβημα και να..Μας κατσουν!!!..Για να μην πεθανουν παρθενες..!!]

    Στην περιπτωση λοιπον αυτη...
    Μια και μονη τρυπα χωριζει...Την Νεολιθικη..Απο την Παλαιολιθικη εποχη...!!
    Σκεψου...!!
    Με μια τρυπα σε μια πετρα...Εχεις ενα σφυρι...!!
    Με μια τρυπα σε ενα κομματι σιδερο..Εχεις ενα τσεκουρι...Ενα μαχαιρι...Ενα μιστρι..Μια κουταλα...Τοσα εργαλεια...Μονο με μια τρυπα...!!
    Με μια τρυπα..Θα φτιαξεις με κλαδια και ξυλα ενα σπιτι...Θα τα "δεσεις" περνωντας απο τις τρυπες..Μικρα κλαδια,που θα τα ξερανεις στη φωτια...
    Διαβασε τον "Ροβινσωνα Κρουσσο"..Η δες τον "ναυαγο" αμεσως...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέτοια κόλπα έκανες μωρέ Μαχαίρη για να ρίξεις γκόμενες;
    Εγώ χρησιμοποιούσα ατοσχέδιες θεωρίες για τις μαύρες τρύπες του σύμπαντος.
    Σε μερικές ακούγονται πολύ εντυπωσιακά όλα αυτά.
    Όταν ενημερώνεις πως έρχεται βροχή μετεωριτών και ίσα που προλαβαίνουν να διασκεδάσουν το τελευταίο τους βράδυ, αυξάνοντια οι πιθανότητες επιτυχίας!


    Όσο για τις τρύπες, έχεις φυσικά δίκιο.
    Απλώς εγώ είμαι της θεωρίας και με μένα, θα χαμε μείνει ως ανθρωπότητα στην παλαιολιθική εποχή και θα αναρωτιόσασταν οι μεταγενέστεροι "τί δεν πήγε καλά".
    Έτσι κι αλλιώς είναι γνωστό ότι "τρύπες" αλλάξανε τον κόσμο!
    ;-)


    Mbiker, ελπίζω στην ιώβειο υπομονή του φίλου...
    Εγώ άλλωστε θα τις διαλέξω, οπότε θα χω το προβάδισμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κρασί θα πάρεις, φαί δε θα πάρεις;
    Εγώ βασικά θα έπαιρνα ένα κάρο προμήθειες σε φαί (ξηρά τροφή) και νερό. Και δε θα σου έδινα (ας πρόσεχες!!)
    Μουσικές και άλλα τέτοια φλώρικα, ούτε να το συζητείς.
    Καλά το ενδεχόμενο να ξεμαλιαστούν οι 2 γυναίκες δεν το σκέφτηκες; Ή το χειρότερο να σε εξοντώουν σεξουαλικώς πριν προλάβεις να διαιωνίσεις το είδος, δεν σου πέρασε από το μυαλό; Σεξομανές αρσενικό!!!
    Άντε βρε! Την γλυτώσαμε από τους πλανήτες, από το Στουρνάρα και τους λοιπούς δωσίλογους να δούμε πότε...
    Καλές γιορτές και καλή λευτεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η "αμπελοφιλοσοφία" σου βλέπω, είναι στο κλίμα του κειμένου...
    Μιλάμε, η συζήτηση περί "τριγώνου" σε έβαλε στη διαδικασία...αναζήτησης του τρίτου προσώπου!
    Και που να έρθει και η Άνοιξη δηλαδή...

    Υ.Γ Η Ολγίτσα πάντως, μου κάνει λίγο "δήθεν". Και καλά, το παίζει γκόμενα και ξεχνάμε όλα τα άλλα.
    Γιατί πήρε υπουργείο; Γιατί προφανώς είναι κι άλλοι που ονειρεύονται να "ρίξουν" την κυβέρνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανατολή, αν πιεις μπόλικο κρασί, μετά ξεχνάς πως δεν έφαγες.
    Βέβαια, αν επαιρνες μαζί τίποτα φαγώσιμο, θα τσίμπαγα (όταν δεν έβλεπες!)
    Το ενδεχόμενο ξεμαλλιάσματος μοιάζει ιντριγκαδόρικο.
    Ενώ το ενδεχόμενο σεξουαλικής εξόντωσης φαντάζει ειδυλλιακό!
    Από μετεωρίτη γλιτώνεις. Από τραπεζίτη, όχι!


    Πιστέ φίλε, στην Όλγα συγχωρώ τα πάντα.
    Τόσα κοπρόσκυλα γίνανε υπουργοί.
    Αυτή τουλάχιστον είναι ένα πανέμορφο κοπρόσκυλο!
    Και βέβαια, μακάρι να ταν αυτή το 3ο πρόσωπο.
    Αλλά κι η αντικαταστάτρια, καλή είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή