Πέμπτη, 11 Οκτωβρίου 2012

Να εξοριστούν τώρα!!!



Να ξεβρωμίσει ο τόπος!
Να εξοριστούν άμεσα και διά παντός όσοι, μέσα στην συντριπτική μπόρα της κρίσης, αρνούνται να φορολογηθούν για τον πλούτο τους, μεταφέρουν τις επιχειρήσεις τους στο εξωτερικό στερώντας από τον ελληνικό λαό κι άλλες θέσεις εργασίας, όσοι εξάγουν τα λεφτά τους μέσω φορολογικών παραδείσων και off-shore και μεταφέρουν εμβάσματα (δισ)εκατομμυρίων στο εξωτερικό.

Να εξοριστούν, να δημευτούν οι περιουσίες τους, να αφαιρεθούν τα πολιτικά τους δικαιώματα και να απαγορευτεί διά παντός η είσοδός τους στη χώρα.

Επιτέλους, μια χώρα σε έκτακτες συνθήκες, πρέπει να συμπεριφερθεί με την αυτονόητη λογική κάθε σοβαρού κράτους σε κίνδυνο.

Πώς μπορεί ο Φιλίππου της ΦΑΓΕ να θεωρείται πολίτης αυτής της χώρας, όταν μες στην αντάρα της κρίσης παίρνει το μπουρδέλο του και το πάει Λουξεμβούργο;
Ο Ρέστης που λέει "να με φορολογήσεις; αν με βρεις, έλα!";
Ο Βωβός που κερδοσκοπεί, παίζοντάς το χρεωκοπημένος;
Ο Μπόμπολας, ο Αλαφούζος, ο Μαρινόπουλος, ο Λάτσης κ.α. που δεν πληρώνουν το χαράτσι της ΔΕΗ;
Οι εφοπλιστές με τις 80 φοροαπαλλαγές;
Αυτοί πώς μπορεί να θεωρούνται ακόμη πολίτες αυτής της χώρας;
Πώς μπορεί να κυκλοφορούν ελεύθεροι;

Δύο λύσεις υπάρχουν γι' αυτούς.
Ή θα υπακούσουν στο Σύνταγμα (και όχι στις τροπολογίες-φαντάσματα) και θα συμμετάσχουν σύμφωνα με τις δυνάμεις τους στις υποχρεώσεις τους ως πολίτες αυτής της χώρας ή θα πρέπει η ίδια η χώρα να τους αποπέμψει διά παντός απ' τα κατάστιχά της.
Όταν δεν εκπληρώνεις τις υποχρεώσεις σου, τότε δεν έχεις δικαιώματα.

Πρέπει επιτέλους να μπει μια τάξη σ' αυτόν τον τόπο.
Και η τάξη ξεκινάει από τους Νο1 άτακτους αυτής της χώρας: το μεγάλο κεφάλαιο.
Κι αν δε γίνεται να ανατραπεί ο Καπιταλισμός, σίγουρα γίνεται και παραγίνεται να μπουν τουλάχιστον κανόνες σ' αυτήν την κωλοχώρα και να υπάρχει τουλάχιστον αναλογικότητα στην άρση των οικονομικών/φορολογικών βαρών, τουλάχιστον την ώρα της κρίσης.
Την ώρα που εξαθλιώνεται ένας λαός σε συντριπτικό ποσοστό, δεν μπορεί να είναι ανεκτή η ειδική μεταχείριση των εχόντων.

 

Και η εξορία είναι πολύ ελαφριά λύση.
Διότι αν δεν συνεισφέρουν τώρα με βάση τον πλούτο τους, σε λίγο καιρό τα πράγματα δε θα είναι ρόδινα γι' αυτούς.
Αν δεν συμβιβαστούν τώρα, θα πληρώσουν ακριβά αργότερα.
Εκτός απ' τον Δαντόν, άλλωστε, υπάρχει και ο Ροβεσπιέρος...

Ξαναλέω.
Αν οι πλούσιοι αυτής της χώρας συνεχίσουν σκανδαλωδώς να μη συνεισφέρουν στα οικονομικά βάρη της χώρας με βάση τις πραγματικές τους δυνάμεις και συνεχίσουν να δρουν κερδοσκοπικά επάνω στην φτωχοποίηση του ελληνικού λαού, τότε μοναδική λύση είναι:
Να εξοριστούν, 
να δημευτούν οι περιουσίες τους, 
να αφαιρεθούν τα πολιτικά τους δικαιώματα
και να απαγορευτεί διά παντός η είσοδός τους στη χώρα.

21 σχόλια:

  1. Γιατί ρε πουλάκι μου θες να με συγχύσεις πρωινιάτικα;
    Πότε φορολογήθηκαν με βάση τον πλούτο τους όλοι αυτοί που αναφέρεις;
    Πότε φοβήθηκαν από το συνεχές κλέψιμο που μας κάνουν;
    Πότε αισθάνθηκαν το χέρι του Νόμου να τους πλησιάζει;
    Πότε ένιωσαν ένοχοι για τις πράξεις τους;

    Ζεις στη χώρα όπου το διαρκές κω#οδάχτυλο στα μεσαία και χαμηλά στρώματα αποκαλείται "καθήκον και υποχρέωση του πολίτη", ή στην καλύτερη "θυσίες του ελληνικού λαού", ενώ την ίδια στιγμή η σε βάθος έρευνα των οικονομικών στοιχείων όλης αυτής της οικονομικής τσογλαναρίας θεωρείται περίπου κακούργημα, διότι "θα χτυπηθεί η επιχειρηματικότητα", η άρση του τραπεζικού τους απορρήτου προσκρούει στα "προσωπικά δεδομένα", το δε σούρτα-φέρτα των επιχειρήσεων τους σε άλλες χώρες με ευνοϊκότερους συντελεστές φορολόγησης δεν μπορεί να το αγγίξει κανένας οικονομικός εισαγγελέας, ελέω παγκοσμιοποίησης, αλλά, κυρίως, λόγω διαπλοκής!

    Να’σαι σίγουρος, δεν απειλούνται από τίποτα και κανένα θεσμικό όργανο. Ο μόνος που μπορεί να τους απειλήσει, έστω να τους γρατζουνίσει, είμαστε εμείς.
    Το σκέφτομαι εδώ και αρκετό καιρό και νομίζω ήρθε η ώρα να το προτείνω.
    Ας ξεκινήσει από εμάς τους ασήμαντους του διαδικτύου μια έρευνα για το ποιες "ελληνικές" επιχειρήσεις έχουν την έδρα τους εκτός Ελλάδας. Να φτιαχτεί μια αφίσα με όλους αυτούς τους κερατάδες που μας δουλεύουν και να τη βάλουμε όλοι πάνω δεξιά στα blogs να ενημερώνουμε τον κόσμο να μην ξανααγοράσουν τίποτα από δαύτους.
    Τα λεφτά που γλιτώνουν από τη μη φορολογία να τα πληρώσουν από τη μη κατανάλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ, μόνο που θάθελα να σε ρωτήσω ποιός θα εφαρμόσει τις δύο λύσεις που προτείνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ απόλυτα Μαζεστίξ, αλλά επίσης και με τον Ανώνυμο πιο πάνω!

    Πρέπει να πάρουμε τη χώρα και τις ζωές μας στα χέρια μας. Όσο μας κυβερνάνε οι υπαλληλίσκοι του μεγάλου κεφαλαίου και των μεγαλοσυμφερόντων, ντόπιων και διεθνών, θα αφανιστούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ρισκο τους αυτοι που λες..Το εχουνε παρει...
    Ξερουνε με ποιους τα βαζουνε..Κι απο κει γεννιεται και το θρασος τους...
    Το δικο μας ρισκο..
    Ποτε θα το παρουμε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρεπει να σηκωθουμε απο τον καναπε αμεσως!τα περιθωρια στενεψαν ασφυκτικα!Μονο αυτο φοβουνται οι πατριδοκαπηλοι!ΕΜΠΡΟς,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΞΗΡΑΣΙΑ! ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ και προσυπογράφω το σχόλιο του φίλου Πέτρου Κ.
    Όσο για το να μην ξαναγοράσουμε τα προϊόντα τους ας περιμένουμε να δούμε το τι θα γίνει όταν έρθει το i-phone 5, πατείς με, πατώ σε.
    Φίλε Μαζεστίξ, είναι δυνατόν οι εξουσιαστές να φορολογήσουν τον εαυτό τους;
    Άντε και τους εξορίσαμε, νομίζεις θα κακοπερνάνε;
    Όσον αφορά τις δημεύσεις, ας περιμένουμε να δούμε αν και πότε θα δημευτούν τα ακίνητα του Τσοχατζόπουλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν θέλουμε να βρούμε τις αιτίες όλων αυτων θα μπορούσαμε να κοιτάξουμε παγκόσμια σε όλο το σύστημα του νεοφιλελευθερισμου( καπιταλισμου)και στην Ευρώπη στο Μααστριχ και σε όλη την νομοθεσία της Ευρωπαικής Ενωσης που με νόμο επιτρέπει την ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων με νόμο προστατεύει το απόρρητο καταθέσεων και με διάφορα παραθυράκια νόμων προστατεύει και την ανωνυμία όλων των οφ σορ εταιρειων που είναι ο παραδεισος για όλους τους " νόμιμους και ηθικούς" εφοπλιστές ,βιομήχανους και τραπεζίτες που ξεκάθαρα πλεόν μας δείχνουν οτι αφεντικά και χορηγοί της νεοφιλελεύθερης "αστικής δημοκρατίας" και των πολιτικών που την εκπροσωπούν ειναι όλοι αυτοι αφου το υπάρχον σύστημα τους δίνει αυτο το δικαίωμα . ( 'ενα καλο και σχετικο άρθρο έχει σήμερα και το blog ΕΛΛΗΝΟΦΡΕΝΕΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''11 Οκτωβρίου 2012 - 4:58 μ.μ.

    Μαζεστίξ, σήμερα με απογοητεύεις... Στέγνωσε η...πένα μου να σου γράφω ότι ο ΕΝΗΛΙΚΟΣ λαός ψήφισε μόνο ''για την πάρτη του'' και ποιος χέστηκε αν πίσω από Καραμανλήδες-Σημίτηδες-Παπανδρέου-Παπαδήμους-Μπακογιάννες-Σαμαράδες-Βενιζέλους-Κουβέληδες, κρύβονται Μπόμπολες-Λάτσηδες-Βωβοί-Αλαφούζοι και δεν συμμαζεύεται! Άσε που οι λέξεις ''ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ'' και ''ΣΥΝΤΑΓΜΑ'' κατάντησαν τα δυο πιο σύντομα ανέκδοτα που κυκλοφορούν! Όλα εμείς οι ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΟΙ ψηφοφόροι τα κάνουμε, με τις μαζοχιστικές επιλογές μας.

    Ετοιμάσου να εξορίσουν μεν κάποιους, αλλά αυτοί οι ''κάποιοι'' θα είμαστε ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ... Χιλιάδες Έλληνες Μετανάστες για να σωθούν όσοι μπορούνε περισσότερο.

    ΣΥΓΧΥΣΤΗΚΑ ΜΕ Ο-Λ-Α ΤΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ......

    Υ.Γ Άντε να δω ποιο ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟ θα βγάλει στη φόρα ''ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΙΛΗΣΤΩΝ'', αφού ''γκόμενες και παλληκάρια γίνανε μαλλιά κουβάρια''...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή όλοι θίγετε πάνω-κάτω το ίδιο θέμα, θα σας απαντήσω συνολικά και όχι κατά μόνας.

    Την άποψή μου περί εξορίας δεν περιμένω να την ασπαστεί η κυβέρνηση Σαμαρά προφανώς και το αίτημα δεν απευθυνεται σε αυτήν.

    Την καταθέτω γιατί πιστεύω πως πρεπει να μπει στο δημόσιο διάλογο η συζήτηση περί του δικαιώματος αυτών των ανθρώπων να έχουν ελληνική υπηκοότητα και ιδιωτική περιουσία εντός της χώρας.

    Πιστεύω πως πρέπει να το κάνουμε σημαία στον αγώνα για την ανατροπή τους.

    Ως προς το "τώρα" του τίτλου, δεν είχε σκοπό να δηλώσει το αίτημά μου ως επείγουσα παράκληση προς την σημερινή κυβέρνηση, αλλά να αναδείξει την επείγουσα αναγκαιότητα -κατ' εμέ- να ξεκινήσει αυτό το αίτημα να απλώνεται στον κόσμο και να μπει πλάι στην κατάργηση των Μνημονίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τους ενδιαφέρει νομίζεις η υπηκοότητα?Οσο για τη περιουσία υπάρχουν χίλιοι τρόποι να την έχουν χωρίς να φαίνονται αυτοί
    Μην ελπίζεις ότι αυτοί θα φοβηθούν και θα αλλάξουν.Ο κόσμος δικός τους είναι.
    Και για κερασάκι,Φευγει και η 3Ε-COCA COLA για ελβετία και Λονδίνο
    και σιωπή ιχθύος απο τα τσιράκια τους
    Πάρτο απόφαση μόνο εμείς θα τα πληρώσουμε όλα και αναδρομικά,για πολλά,πολλά χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αν και δεν έπιασα τη διαφορά (ομοιότητα;) Δαντόν - Ροβεσπιέρου, ένα ξέρω εγώ: ο,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ικτίνε, αυτό που προτείνω δεν είναι κάτι που θέλω να γίνει με την παρούσα πολιτική και δικαστική ηγεσία.
    Να βρεθεί τρόπος ώστε να μην μπορεί κανείς να κρυφτεί πίσω άλλους "Για να μη φαίνονται".
    Εύκολο είναι, αρκεί να υπάρχει η θέληση.


    Ανώνυμε η διαφορά Δαντόν-Ροβεσπιέρου έγκειται στο δυναμισμό και στο ριζοσπαστισμό, μετά την ανάληψη της εξουσίας.
    Ο Δαντόν όταν ανέλαβε την εξουσία φέρθηκε στο παλαιό καθεστώς με το γάντι, ενώ ο Ροβεσπιέρος δεν αφησε τίποτε όρθιο.
    Ποιος είχε δίκιο; Άλλη ιστορία αυτή.
    Αλλά πάντως οι ευγενείς δεν πέρασαν καλά με Ροβεσπιέρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος 1:38 π.μ.12 Οκτωβρίου 2012 - 11:27 μ.μ.

    Συγχώρεσέ με Μαζεστιξ που δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω τον έναν από τον άλλον. Δεν πρόκειται για δογματικό ισοπεδωτισμό, αλλά για ουσία που βγαίνει από την ίδια την Επανάσταση, αυτήν που ξεγέλασε τόσο κόσμο.
    Κάτι σαν ΣΥΡΙΖΑ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ μου φαίνεται η περιγραφή Δαντόν-Ροβεσπιέρου. Δυο χόρτα που διαφοροποιούνται κι αλληλοφαγώνονται, αλλά τα έσπειρε το ίδιο χέρι, ή τουλάχιστον, τα χρησιμοποιεί το ίδιο χέρι για να πετύχει κάτι
    (* ξέρω, συνωμοσιολογικό)
    Αν το δούμε πιο στενά βέβαια, μπορεί να συμφωνήσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ σε καμία μα καμία περίπτωση να συνδέσω ούτε στο 0,001% τον ΣΥΡΙΖΑ και τη Χρυσή Αυγή.

      Δεν μπορώ σε καμία περίπτωση να δεχτώ να μπαίνουν στο ίδιο τσουβάλι η (έστω και υπερβολικά) δυναμική διεκδίκηση λαϊκών/εργασιακών δικαιωμάτων και οι δολοφονικές επιθέσεις εναντίον αδυνάμων.
      Δεν συγκρίνονται, δε συνδυάζονται, δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

      Δεν σημαίνει ότι όπου υπάρχει βία, αίμα κλπ υπάρχει και φασισμός.
      Ο φασισμός δεν ορίζεται από τη βία, αλλά από τις αιτίες του, τους στόχους και τους σκοπούς του.
      Και κυρίως από το ότι στον φασισμό η βία είναι αυτοσκοπός.


      Βία, αίμα κλπ υπήρχε στην επανάσταση του 21, στο αντάρτικο του 41, στη γαλλική επανάσταση, στην αμερικανική επανάσταση, στο κίνημα του Σικάγο στον αντιδικτατορικό αγώνα, στο Κιλελέρ, σε κάθε διεκδίκηση δικαιωμάτων από τους λαούς.
      Αλλά αίμα υπήρχε και στα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Χίτλερ.

      Σε παρακαλώ να δεις τις διαφορές ανάμεσα στις περιπτώσεις.
      Άλλο πράγμα η βία του αδυνάτου απέναντι στην άδικη και βίαιη εξουσία και άλλο πράγμα η βία του τραμπούκου ενάντια σε αδύναμες κοινωνικές ομάδες.
      Καμία μα καμία σχεση μεταξύ τους.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος 1:38 π.μ.13 Οκτωβρίου 2012 - 1:58 π.μ.

    "δυναμική διεκδίκηση λαϊκών/εργασιακών δικαιωμάτων" μπορεί να ζητά ο κόσμος που στεγάζεται στο ΣΥΡΙΖΑ (η ρίζα φταίει ε;), στη ΔΗΜΑΡ (ωραίο όνομα) αλλά ο Τσίπρας, ο Κουβέλης, ο Κωνσταντόπουλος, η Δαμανάκη (όχι όλοι ίδιοι) δεν θα το έκαναν. Δεν το έκαναν, δεν το ήθελαν ποτέ, δεν είχαν το κίνητρο, γι αυτό και επελέγησαν / αφέθηκαν να μπροσταρήσουν. Επειδή δεν θα το κάνουν ποτέ (ακόμα κι αν μετά από κρίση συνείδησης το θελήσουν).

    Όσο νοιάζεται για τα δικαιώματα του αδύνατου η ηγεσία της αυτοβαφτισμένης "κοινωνικής" αριστεράς, τόσο αντιπροσωπεύει τον Χριστό ο κάθε Χρυσαυγίτης.

    Τους καλοπροαίρετους τους ξεγελά η πολυεπίπεδη υποκρισία. "Τεμαχισμός" είναι η διαρκής τους μέθοδος. Το διαίρει δεν το βρήκε κάποιος βασιλιάς, αλλά αυτός που θέλει να βασιλέψει ΠΑΝΤΟΥ. Τελευταία διαίρεση του κράτους Ελλάς: ο "φασισμός" που βρίσκεται μέσα στη Χρυσή Αυγή και μόνο (χα). Δεν θέλω να δω αυτό που ετοιμάζεται. "Καπιταλίστες-Αριστεροί", "Κομμουνιστές-Εθνικόφρονες", "Βασιλικοί-Βενιζελικοί", "Αυτόχθονες-Ετερόχθονες", "Ενωτικοί-Ανθενωτικοί" και καμιά 50αριά ακόμα "διαιρέσεις" μου φτάνουν. Να βγούμε έξω από το Ελλάς; Τα ίδια θα βρούμε. Εξαρτάται φυσικά, από το μάτι που τα βλέπει.

    Κουίζ: ποια θα αποσχιστεί πρώτη; η Κορνουάλη ή η Σκωτία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος 1:38 π.μ.13 Οκτωβρίου 2012 - 2:25 π.μ.

    Διευκρίνηση: Δεν κατηγόρησα την αριστερά για τη βία που της αποδίδεται και την οποία αναφέρεις στο τέλος του μηνύματός σου. Όχι!. Την κατηγόρησα ότι μετέχει με τον τρόπο της στη βία της εξουσίας (και της δημοκρατικής, αφού η πλειοψηφία δεν νομιμοποιεί όσα η συνείδηση αρνείται). Την κατηγόρησα ότι δεν αποτελεί ΑΛΛΟ πόλο από την αστικοδημοκρατική καταπίεση. Την κατηγόρησα ότι παριστάνει τη λύση ως κομματικός μηχανισμός.

    Την ώρα που ΟΛΟΙ (97% π.χ.) θα έπρεπε να είμαστε εναντίον των δομών που εξέθρεψαν τα πρόσωπα της πολιτικής διαφθράς, στήνεται σκηνικό νέου εμφυλίου, πλαστού για άλλη μια φορά. Φχαριστώ, δεν θα πάρω ούτε Τατσόπουλο-Μπίστη, ούτε Κασιδιάρη-Παππά, ούτε Δένδια σερβιρισμένους α λα Σρωητεροαντενοπρετεντέρη και χωρίς ημερομηνία λήξεως (για να θυμηθούμε τι είδαν τα μάτια μας σήμερα στο κόρπους κρίστι - ωραία διαφήμιση στο "έργο")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα.
    Δε διαφωνώ ότι υπάρχουν εξουσιαστικές πρακτικές σε όλο το φάσμα του πολιτικού συστήματος.
    Όπως επίσης συμφωνω και στο στήσιμο του σκηνικού εμφυλίου.

    Οι ευθύνες του πολιτικού συστήματος είναι για μένα τελείως ξεκομμένες από το ζήτημα του Ναζισμού.
    Ό,τι σκατά κι αν κάνει το πολιτικό σύστημα (και οι κυβερνήσεις και οι αντιπολιτεύσεις), δεν μετριούνται με την ίδια μονάδα μέτρησης με το Ναζισμό.
    Γι' αυτό και ο ναζιστής Χίτλερ έχει τελείως ξεχωριστή θέση στην ιστορία σε σχέση με σκληρους εξουσιαστές της ιστορίας και δε συγκρίνεται ποτέ με αυτους (Λουδοβίκοι, Τσάροι, Βασιλιάδες κλπ).

    Η αστική δημοκρατία όσο καλή η κακή κι αν φαίνεται στον καθένα μας δεν έχει καμία σχέση, κανέναν παραλληλισμό με τον φασισμό.

    Ας μην τεροπροσδιορίζουμε τον Φασισμό.
    Ότι δηλαδή "αφού ανακοινώσεις ενάντια στη Χρυσή Αυγή βγάζει ο Κουβέλης, τότε αντίπαλον δέος του ναζισμού είναι η διεφθαρμένη μνημονιακή ευρω-λιγούρα και άρα είναι πάνω-κάτω το ίδιο".

    Καταλαβαίνω ότι δεν έχεις τέτοιες προθέσεις, αλλά πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί σ' αυτά τα θέματα γιατί όλα πλέον κρέμονται από μια κλωστή κι η σβάστικα επελαύνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος 1:38 π.μ.13 Οκτωβρίου 2012 - 12:11 μ.μ.

    Η ηττημένη Γερμανία του Α πολέμου που όφειλε αποζημιώσεις, κατά μυστηριώδη τρόπο έφτιαξε μια τεράστια πολεμική μηχανή σε χρόνο μηδέν. Το σημαντικότερο, η Γερμανία ανέδειξε εκείνες τις συνθήκες εσωτερικής κρίσης και διχασμού, που νομιμοποίησαν και πανηγύρισαν ως λύτρωση την άνοδο του Αδόλφου στην εξουσία. Αν η σβάστικα έχει χρηματοδοτηθεί από όσους χρηματοδότησαν τους Ιακωβίνους και τους ηγέτες των μπολσεβίκων, όσους δημιούργησαν τη συνθήκη Μπαλφουρ και τα Βαλκάνια (ίσως η θεαματικότερη μέθοδος τεμαχσιμού), όσων προσπάθησαν και πολύ νωρίτερα να δημιουργήσουν εξουσία μέσω του χρήματος, τότε, ίσως, όσα ισχυρίζεσαι να είναι αποτέλεσμα της ασύληπτης προπαγάνδας που διαστεβλώνει τα πάντα, αντιστρέφοντας την πραγματικότητα. Δική τους εφεύρεση είναι η συγκεκριμένη, αδιέξοδη αστικοδημοκρατία, το τέλειο άλλοθι (ρεπουμπλικάνοι-δημοκρατικοί, συντηρητικοί-εργατικοί, χριστιανοδημοκράτες-σοσιαλιστές, πασοκ-νδ...). Καθοδηγείται από το χρήμα και την επιρροή του τεράστιου δικτύου που αυτό δημιουργεί. Προς όφελος τίνος; Και με εχθρό ποιον; Εδώ ξεφεύγουμε... Η σβάστικα ήταν ένας ορατός εχθρός, η Κομισιον και ο ΟΗΕ είναι τέτοιοι;

    Παλιότερα υποστήριζα μια παραλλαγή όσων είπες (λες ν' αλλάξω πάλι αύριο;). Ξέρω ότι η συμπύκνωση δεν λειτουργεί σε τέτοιο επίπεδο, ξέρω πόσο αλαζονικό ακούγεται όλο αυτό, όμως για την οικονομία του χρόνου το βάζω ως θέμα για διαρκή προβληματισμό και έρευνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντλαμβάνομαι αυτά που λες, αν και έχω πολλές επιφυλάξεις τουλάχιστον για το ζήτημα της Γαλλικής Επανάστασης, η οποία για μένα αποτελεί το φως του νεότερου κόσμου.
      Ο χρυσός αιώνας είναι το αρχαίο φως και η γαλλική επανάσταση-διαφωτισμός είναι το σύγχρονο.

      Το ότι η αστική τάξη εκμεταλλεύτηκε την αντίδραση του λαού ενάντια στο Λουδοβίκο και έσπευσε να κερδίσει μέσα από αυτήν τη διαδικασία είναι σίγουρα αληθές.
      Αλλά αυτό δε σημαίνει πως όλο το παιχνίδι είναι στημένο.
      Και η άρχουσα τάξη, όπως και οι λαοί λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό με το "βλέποντας και κάνοντας".
      Και επίσης η αστική τάξη τότε δεν ηταν καν άρχουσα τάξη, αφού τα προνόμια ανήκαν στην αριστοκρατία και στον κλήρο.
      Η αστική τάξη ήταν η ανρχόμενη οικονομικά δύναμη και ηταν δεδομένο πως όποια ανατρεπτικη εξέλιξη και να γινόταν, τελικά θα έβγαινε και αυτή κερδισμένη.

      Ως προς την αστική δημοκρατία, είμαι επιφυλακτικός απέναντί της, αλλά δεν τη δαιμονοποιώ, αφού για δεκαετίες υπήρξε για τις ευρωπαϊκές τουλάχιστον κοινωνίες μια εύρυθμη κατάσταση.
      Τώρα βρέθηκε σε τέλμα και πρέπει να ανατραπεί ή η σύνθεσή της ή και ολόκηλρη η ουσία της.
      Αλλά δεν είναι το ίδιο πράγμα η αστική δημοκρατία με την απολυταρχία ή τη δικτατορία ή τη φεουδαρχία.
      Μέσα στα πλαίσιά της υπάρχει η δυνατότητα πολλών επι μέρους κατακτήσεων από πλευράς του λαού.
      Ώσπου μια μέρα, όπως και όλα τα συστήματα, δεν τραβάει άλλο και πρέπει να ανατραπεί/αντικατασταθεί/μεταλλαχθεί ριζοσπαστικά.

      Και φυσικά μακάρι αύριο να αλλάξεις απόψεις και να συνεχίσω να αλλαζω κι εγώ.
      Γιατί η κίνηση των απόψεων δηλώνει ότι υπάρχει ζωή στο πνεύμα.
      Μη φοβασαι την κίνηση.
      Την ακινησία να φοβάσαι.

      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος 1:38 π.μ.13 Οκτωβρίου 2012 - 4:42 μ.μ.

    Χάρηκα που τα είπαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή