Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012

Οι δικοί μας Χομεϊνήδες


 

Η σοβαρότερη και πλέον επικίνδυνη παρενέργεια του οικονομικού ολοκληρωτισμού των Μνημονίων είναι ο κοινωνικός-πολιτικός ολοκληρωτισμός.
Αποτελεί μεγαλύτερη απειλή κι από τα ίδια τα μέτρα του Μνημονίου.

Το ότι είναι μεγαλύτερη απειλή, φαίνεται χρόνια τώρα στις μουσουλμανικές κοινωνίες, όπου οι λαοί δεν τολμούν να σηκώσουν κεφάλι για την εξαθλίωση που τους επιβάλλει ο θεοκρατικός καπιταλισμός των κρατών τους και έχει ως αποτέλεσμα την πλήρη εξαθλίωσή τους που τους οδηγεί είτε σε ισόβιο μεροκάματο πείνας είτε στην υποχρεωτική μετανάστευση.
Αλλά βέβαια μόλις κάποιος κάπου στον κόσμο ζωγραφίσει τη μουτσούνα του Μωάμεθ, τότε... τη γάμησε!
Εκατομμύρια μουσουλμάνοι βγαίνουν στους δρόμους όλης της Υφηλίου έτοιμοι να θυσιάσουν και τη ζωή τους για να επιβάλουν την απαγόρευση κριτικής στο όνομα του Μωάμεθ από οποιονδήποτε "άπιστο".

Ποια ζωή τους; 
Αυτήν την εξαθλιωμένη ζωή που τους προσφέρουν ελέω Θεού (Αλλάχ) οι αλητάμπουρες Χομεϊνήδες που εκμεταλλεύονται τη μαλακία στον εγκέφαλό τους.
Αυτήν την απαξιωμένη ζωή που δεν τόλμησαν ποτέ να τη ρισκάρουν για να γίνει καλύτερη.
Τη ρισκάρουν μόνο όταν τους δώσουν το σύνθημα οι τραγόπαπες της θρησκείας τους.
Φυσικά να 'ναι καλά τα συμφέροντα που ξεσηκώνουν, για να εξυπηρετήσουν τις δικές τους επιδιώξεις.
Αλλά αυτοί οι έρμοι οι διαδηλωτές βγαίνουν και προτάσσουν τα στήθη τους για την υπεράσπιση του Τίποτα που απειλείται από τον Κανέναν.

 

Στην από 'δω πλευρά της Μεσογείου πάλι...
Οι δικοί μας Χομεϊνήδες κυκλοφορούν ελεύθερα και αναγνωρίζονται εύκολα.

 
  • Φορούν κοστούμια με γαλάζιο πουκάμισο και εμπριμέ γραβάτα, έχουν προφίλ καλού και ευκατάστατου γαμπρού, φωνάζουν τη  πεθερά "μητέρα" και σου θυμίζουν έντονα τον ΟΝΝΕΔίτη που διοργάνωνε στο Πανεπιστήμιο χορούς στα μπουζούκια και έπαιρνε μεταπτυχιακά γιατί τα 'χε καλά με τον Πρύτανη που ήταν του κόμματος, ως συνήθως.
    Όταν πηγαίνατε μαζί σχολείο, σηκωνόταν πρόθυμα να πει την προσευχή γιατί είναι θρήσκος, αλλά μετά ως μέλος του 15-μελούς έφαγε λεφτά των συμμαθητών του από την 5-ήμερη.
    Όταν αργότερα τον συνάντησες στη δουλειά, ήταν ο γλείφτης yes-man του διευθυντή, που τον είχε προσλάβει χαριστικά και κάθε φορά που πέρναγε από το γραφείο σου, εσύ κι οι συνάδελφοί σου σταματούσατε την κουβέντα γιατί ερχόταν ο ρουφιάνος.

 
  • Φορούν ράσα, κρατάνε αγιαστούρες, χρυσή ράβδο (αξίας εκατομμυρίων) και χρυση Βίβλο (αξίας... ανεκτίμητης), κυρήττουν κάθε Κυριακή στο ποίμνιο (κυριολεκτικώς) την αγάπη μεταξύ τους και το μίσος για τους υπόλοιπους, καταριούνται όποιον έβγαλε ταυτότητα απ' τις καινούριες, ρουφάνε σα βδέλλες τον πλούτο του κράτους και των πολιτών, υπόσχονται συγχωροχάρτια με το αζημίωτο, διεξάγουν ανένδοτους κατά ορατών και αοράτων εχ και επιβάλλουν το Νόμο του Θεού, όπου αυτοί γουστάρουν.
    Γιατί;;; Γιατί μπορούν!!!

Αλβανικής προέλευσης ο κύριος, αλλά δε βαριέσαι... Χ.Α.

  • Φορούν μαύρα μπλουζάκια (made in Turkey, βέβαια, γιατί είναι πιο φτηνά), φοράνε κράνη, κρατάνε λοστάρια με γαλανόλευκη απόληξη, ανεμίζουν ξιφολόγχες, βγάζουν κραυγές πιθήκων (ουγκ), δολοφονούν κόκκινους, κίτρινους, μαύρους, είναι όποτε τους συμφέρει χριστιανοί κι όποτε τους συμφέρει παγανιστές, είχαν κατά κανόνα ανέκαθεν παραβατική συμπεριφορά που εμπίπτει στο κοινό ποινικό δίκαιο και τώρα βρήκαν τον ιδεολογικό μανδύα και την πολιτική προστασία για να διευρύνουν τις δουλειές τους. Σου θυμίζουν το γείτονά σου που ήθελε πάντα να γίνει μπάτσος αλλά ήταν τόσο μαλάκας που δεν μπόρεσε ούτε αυτό να γίνει και τώρα βγάζει τα απωθημένα του στους υπόλοιπους.

 
  • Φορούν στολές μπλε ή πράσινες, επικαλαμίδες, επιγονατίδες, κράνος, κρατούν ασπίδες και γκλοπ και μια φυσούνα αερίων καλού-κακού. Αν τους ακούσεις να μιλάνε (και βάλεις υπότιτλους για να καταλάβεις τι λένε) χρησιμοποιούν αφειδώς το ρήμα "γαμάω", μπας και ξεγελάσουν με τις λέξεις τη μούχλα που ΄χουν πιάσει τα απαυτά τους από την παντελή έλλειψη κοινωνικότητας. Αυνανίζονται βλέποντας βιντεάκια στο youtube όπου οι συνάδελφοί τους (επίσημοι ή ανεπίσημοι) δέρνουν και εξευτελίζουν ανυπεράσπιστους πολίτες, βαυκαλίζονται πως είναι ενάντια στο σύστημα ενώ ταυτόχρονα είναι οι κατεξοχήν μπράβοι του συστήματος. Σου θυμίζουν τον κομπλεξικό του σχολείου που χτυπούσε και πρόσβαλλε συνεχώς ένα ανυπεράσπιστο παιδί που δεν είχε παρέες να το υπερασπιστούν, αλλά την ίδια στιγμή έγλειφε τον κώλο του ισχυρού "μάγκα του σχολείου". Το ίδιο πράγμα κάνει και τώρα.

Και όλοι αυτοί... μαντέψτε: κυβερνούν ιδεολογικά την Ελλάδα!
Δεξιοί ρουφιάνοι και γλείφτες, παπάδες και θεούσες, χρυσαυγίτες και μπάτσοι.

Η Ελλάδα κινείται στον αστερισμό της ολοκληρωτικής μαστούρας του φασιστογενούς ΧριστιανοΤαλιμπανισμού.
Οι παθογένειες του παρελθόντος (Χριστόδουλοι και CIA) αποδείχτηκε πλέον ότι δεν ήταν απλώς ευκαιριακά πυροτεχνήματα, αλλά αντιθέτως ήταν προπαρασκευή του Νέου Μεσαίωνα στον οποίο βυθιζόμαστε, ως αν σε κινουμενη άμμο.

ΟΥΓΚ!!!

Αφορμή για το κείμενο υπήρξε η πρωτοφανής στα δεδομένα της τελευταίας -τουλάχιστον- εικοσαετίας σύλληψη ενός νεαρού επειδη είχε σατιρική σελίδα στο facebook που σατίριζε τις προφητείες του Παΐσιου.

Και φυσικά μαντέψτε τη σειρά των γεγονότων:
1) Η Εκκλησία μαθαίνοντας την ύπαρξη αυτής της σελίδας ανακινεί το θέμα μεταξύ του ποιμνίου και στέλνει παντού μηνύματα για να αναφέρουν ως προσβλητικη΄αυτή τη σελίδα.
2) Η Χρυσή Αυγή, διά του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου της, κάνει επερώτηση στη Βουλή, όπου ζητά τη σύλληψη του.... "δράστη".
3) Η Δεξιά πιστή στις διαχρονικές αρχές της δίνει εντολή στην Αστυνομία να πράξει δεόντως, όπως παλιά η Χωροφυλακή.
4) Η Αστυνομία, που σε όλα τα υπόλοιπα μέχρι να κουνήσει το' να πόδι της βρωμάει τ' άλλο, σ' αυτήν την υπόθεση μέσα σε δύο μόλις 24ωρα έχει ερευνήσει το ψηφιακό υλικό, έχει πάει στα Ψαχνά Ευβοίας, ε΄χει μπουκάρει στο σπίτι του ανθρώπου, έχει κάνει έρευνα στο σπίτι του, τον ε΄χει συλλάβει και τον οδηγεί στην φυλακή.

Για να αποδειχτεί τελικά πως...
ΙΣΛΑΜΟΤΑΛΙΜΠΑΝ - ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΤΑΛΙΜΠΑΝ 1-1
Όσοι το είχαμε παίξει Χ, κερδίσαμε στο Στοίχημα.


Αυτή η χώρα πρέπει να γκρεμιστεί και να ξαναχτιστεί από την αρχή.
Γιατί όταν τα όρια μιας Δημοκρατίας τα ορίζουν δεξιοί κωλογλείφτες, ναζιστές, θεούσες και μπάτσοι, τότε αυτή έχει καταλυθεί και δεν της το 'χουν πει ακόμα.

Ο Ολοκληρωτισμός μετά την οικονομική του version, την οποία απολαμβάνουμε τα τελευταία χρόνια, αποκτά πλέον και την αμιγώς κοινωνική του version.
Εμείς το μόνο που μπορούμε να απαντήσουμε σ' αυτούς τους νέους Ιεροεξεταστές είναι:

Και όμως γυρίζει...

ΥΓ.1: Όχι, αγαπητοί, η αντίσταση στον Νεο-Ταλιμπανισμό που κυριαρχεί ιδεολογικά πλέον στην Ελλάδα δεν είναι αποπροσανατολισμός από τα φλέγοντα ζητήματα.
Είναι το ίδιο το φλέγον ζήτημα και είναι αναπόσπαστο μέρος της αντίστασης στα σχέδια του νεοφιλελεύθερου μνημονιακού κρεματορίου.
Δε νοείται να αντιστέκεσαι στον οικονομικό ολοκληρωτισμό των Μνημονίων, αν δεν αντιστέκεσαι ταυτόχρονα και στον κοινωνικο-πολιτικό ολοκληρωτισμό των ηλιθίων.

ΥΓ.2: Άκουσα το πρωί στο ραδιόφωνο ότι σαν σήμερα γεννήθηκε ο αξιόλογος συνθέτης και ψυχολόγος Σταμάτης Μεσημέρης που πέθανε νέος, πριν δυο χρόνια από καρκίνο.
Το 1990 είχε κυκλοφορήσει ένα δίσκο με τίτλο "Μεθάω".
Ο οποίος -μαντέψτε!- λογοκρίθηκε...
Οι συγκρίσεις αναπόφευκτες.

Αντί σχολίου, ας ακούσουμε το σπουδαιότερο τραγούδι του Σταμάτη Μεσημέρη που συμπεριλαμβανόταν στο δίσκο που λογοκρίθηκε, αλλά "πέρασε" μόνο μέσω Παπακωνσταντίνου.
Ελλάς, μίλα μας και μη μας αγαπάς...





ΕΛΛΑΣ

Το πρωτάθλημα αρχίζει, η εξέδρα πλημμυρίζει
γίνεται χαμός σε κάθε γκολ
Mα το ντέρμπι είναι στημένο, κι από πριν ξεπουλημένο
κι εσύ πνίγεσαι με δίχρωμα κασκόλ

Ελλάς, Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου με μας;
Ελλάς, Ελλάς μίλα μας και μη μας αγαπάς!

Μπόρα είπες θα περάσει μα ο κόσμος τα 'χει χάσει
τα σκουπίδια δίνουν πάρτι στα στενά
Τα FM και τα κανάλια έχουν σφίξει σαν τανάλια
κι οι αφίσες φτύνουν μέλι με καρφιά

Ελλάς, Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου με μας;
Ελλάς, Ελλάς μίλα μας και μη μας αγαπάς!

Μέσα σ' όλη αυτή τη δίνη όρθιο πες μου τι θα μείνει
σου φωνάζω μα εσύ δε μου μιλάς
Ψάχνεις για το μεγαλείο που σου μάθαν στο σχολείο
κι εγώ ξένος μετανάστης σου Ελλάς

Ελλάς, Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου με μας;
Ελλάς, Ελλάς μίλα μας και μη μας αγαπάς!

Δε γουστάρω τα στημένα, έρχομαι ξανά σε σένα
δυο μαζί μπορούμε δωσ' μου δυο φιλιά
όλα μοιάζουνε χαμένα μα καλή μου έχω εσένα
παίρνω φόρα απ' τη δική σου αγκαλιά

Ελλάς, Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου με μας;
Ελλάς, Ελλάς μίλα μας και μη μας αγαπάς!

26 σχόλια:

  1. Τι λεξιλόγιο είναι αυτό; Θα σου κάνω μήνυση για βλασφημία. Βλαστήμισες τα απαυτά μου! ΟΥΓΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελλάς Ελλήνων ηλιθίων. Και ήθελα σήμερα να κάνω μια ανάρτηση για τον Ελύτη, αλλά μου έκοψαν την φόρα.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι αυτά τα έγραψα το πρωί.
    Το απόγευμα άκουσα για κάμποσους ακόμη (που δε μοιάζουν για φασιστόμουτρα) στην περιοχή που τάχθηκαν στο άρμα της Χ.Α.
    Ευτυχώς που δεν γράφω τώρα γιατί θα με έκοβε το ΕΣΡ για βωμολοχίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμορφωσιά και βλακεία χέρι- χέρι.
    Η πιο επιτυχημένη συνταγή, παντού και πάντα στον κόσμο, για να τα κάνει πουτ@να.

    Δεν καταλαβαίνω τους ανθρώπους
    όσο και να παίζουν με τα χρώματα
    είναι όλοι τους μαύροι.
    Γ. Σεφέρης «Διάλειμμα χαράς», Ημερολόγιο καταστρώματος, Α΄


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν τους κατάλαβε ο Σεφέρης, έφυγε.
    Κι εμένα δε με βλέπω υπομονετικό τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι εννοείς Ματζεστίξ;;;
      Θα αποδημήσεις εις Κύριον;

      Διαγραφή
    2. απαπαπα
      φτου φτου φτου!

      κουνήσου απ' τη θέση σου!

      αναφέρομαι στην αυτοεξορία του Σεφέρη...

      :-)

      Διαγραφή
  6. Συγνωμη,επειδη εχω μπερδευτει, σε ποιον αιωνα ζουμε? ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον αιώνα των τεράτων Βάσω και ο Σπίλμπεργκ βγαίνει στη σύνταξη, για να σχεδιάζαμε και το happy end...

      Διαγραφή
  7. Το πιο κουφό το ακούσατε; Μέσα στην αναμπουμπούλα, ο Άνθιμος δήλωσε πως το παιδί πρέπει να αφεθεί ελεύθερο, διότι "δεν μπορεί κανείς να ιδιοποιηθεί την πίστη"!
    Βρε, τι κάνει κανείς, για να αντιποτιτευτεί τον Τζερόνιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστόοοοος!!!

      (μήπως και τον Σεραφείμ τον Περαιώτη, το νέο ανταγωνιστή;)

      Διαγραφή
  8. Οργισμένε φίλε μου
    Παρέλειψες μια πλευρά του θέματος.Το εμπόριο.Το μαγαζί έχει προϊόντα με trade mark -brand name όπως "πάτερ Παϊσιος,Άγιος Εφραίμ κλπ,και δεν θα επιτρέψει να του χαλάσουν τις δουλειές με δυσφήμηση των εμπορευμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''27 Σεπτεμβρίου 2012 - 7:06 μ.μ.

    ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ΠΡΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: -''Εγώ όταν βγάζω το κοστούμι ξεκινάω από το παντελόνι!...''
    ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΡΟΣ ΜΕΙΜΑΡΑΚΗ: -''Βαγγέλη όταν βγάζεις το κοστούμι να πηγαίνεις ΤΟΙΧΟ-ΤΟΙΧΟ!!!''
    ''Ο ΠΙΟ ΠΙΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ'' ΠΡΟΣ ΜΑΖΕΣΤΙΞ: ''Μαζεστίξ, σιγύρισες; Οσονούπω θα' χεις ''σοβαρούς'' επισκέπτες!...
    Σακούλα για τον εμετό υπάρχει;;;...''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ικτίνε, το κέρδος είναι πίσω απ' όλα.
    Όλα τα παραπάνω γίνονται φυσικά γι αυτό.
    Επομένως έθεσες το τελικό σημείο της υπόθεσης..


    Πιστέ φίλε, άμα περιμένω τον Βαγγέλη το πρώτο που πρέπει να κάνω είναι όχι να συγυρίσω αλλά να κουμπώσω τις τσέπες μου...

    Επίσης κυκλοφορεί και ο επικός διάλογος Βαγγέλη-Προκόπη:
    «Σε άκουσα το πρωί που βγήκες στον Χατζηνικολάου να του γλύψεις τον π... Έλα να γλείψεις τον δικό μου, είναι καλύτερος»

    χαχαχα
    απίστευτες καταστάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''27 Σεπτεμβρίου 2012 - 8:53 μ.μ.

      Αυτό πάλι, που όλα τα κουλά γίνονται μπροστά στον Παυλόπουλο;;; Πάλι έμεινε ''Προκόπης''!

      Μαζεστίξ πραγματικά, αυτή η χώρα υπάρχει μόνο στη φαντασία μας κι ο Αστερίξ με τον Οβελίξ (και τον Μαζεστίξ βεβαίως-βεβαίως!) έχουνε περισσότερες πιθανότητες να είναι υπαρκτά πρόσωπα τελικά...

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα! Καλά, δεν υπάρχετε!

      Διαγραφή
    3. Εμείς δεν υπάρχουμε, ο Προκόπης δεν κουνιέται, ο Βαγγέλης γαμεί πολύ τελευταία...
      Μόνο ο Αστερίξ, ο Οβελίξ κι ο Αη-Βασίλης υπάρχουν!

      Διαγραφή
    4. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''27 Σεπτεμβρίου 2012 - 10:50 μ.μ.

      Και...''Λεφτά υπάρχουν''! είπε ο Πινόκιο, υπαρκτό πρόσωπο επίσης...

      Διαγραφή
  11. ---"εξαθλίωση που τους επιβάλλει ο θεοκρατικός καπιταλισμός"---

    Αφού έκανες το μπλογκ όχι μόνον για να μιλάς, αλλά και για ν' ακούς, σου λέω τούτο: Ψάξε την ακρίβεια της παραπάνω φράσης σου στο επίπεδο του ΠΟΙΟΣ επιβάλλει ΤΙ και για ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ σε όλες τις αραβικές χώρες, με παλιά και νέα καθεστώτα, δυτικά ή "θεοκρατικά".

    Ψάξε αν η Σαρία πηγάζει από τον Μωάμεθ και στη συνέχεια σκέψου:
    Αποδέχεσαι έστω κατά ένα ελάχιστο ποσοστό τις κατηγορίες που αποδίδονται σήμερα στον Έλληνα (τεμπέλης, απατεώντας, φοροφυγάς, ότι μπήκε με πλαστά στοιχεία στο Ευρώ προκειμένου να τα κονομήσει;) Δηλαδή πέρα από την ποσόστωση των χαρακτηρισμών, πιστεύεις ότι το κράτος του έδωσε ευκαιρία να είναι αλλιώς κι αυτός διάλεξε τον δρόμο που του αποδίδεται (άσχετο πόσο αληθινός είναι)

    Αν πιστεύεις ότι δεν υπάρχει κάποια σκοπιμότητα στο κράτος που στήθηκε μετά το 1821 (και μήπως δεν θα μπορούσες να τη δεις από τη θέση που βρίσκεσαι) και ότι η πυραμιδική σχέση εξουσίας δεν "επιβάλλει" στους υπουργούς να κλέβουνε, στους πολίτες να λαδώνουνε, τότε όντως, το μόνο που μπορεί να σε δυσαρεστεί σήμερα είναι η Χρυσή Αυγή και τα παρεπόμενα. Δεν μπορείς να δεις ΠΟΙΟΣ τη δημιούργησε, αφού πιστεύεις ότι και τα άλλα κόμματα και οι ηγέτες τους ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ, όπως πιστεύεις ότι ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΕΞ ΑΝΑΓΚΗΣ και τα αστικά κοινοβούλια και οι κρατικοί δανεισμοί και ο καλοπροαίρετος ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΣ για να πατάξει το σκότος της θεοκρατίας στη Δύση. Αν λοιπόν πιστεύεις ότι όχι μόνον ΔΕΝ τα φάγαμε όλοι μαζί, αλλά ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ αυτά που ισχυρίζονται ότι ΦΑΓΩΘΗΚΑΝ, αν αντιστέκεσαι στο παραμύθι ότι οι ΑΓΟΡΕΣ ΝΟΜΙΖΑΝ κάτι για την Ελληνική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και μετά τον ΓΑΠ αντιλήφθηκαν ότι ο δανεισμός τους ήταν ΕΠΙΣΦΑΛΗΣ, ίσως να μπορέσεις να δεις ότι το ταμείο «ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ», EFSF και πώς διάολο λέγεται έγινε για να φαγωθούν αναμεταξύ τους τα κράτη μέλη της Ε.Ε. κάπώς έτσι φτιάχνονται και οι κάθε λογής φανατισμένοι. Αφού εξαθλιωθούν επί γενεές γενεών, αφού έχουν μάθει ότι η θρησκεία τους λέει το "οφθαλμόν αντί οφθαλμού", και προκληθούν όσο δεν γίνεται, στη συνέχεια προβάλλονται από τα μέσα ως τρελοφαντατισμένοι. Μόνον που αυτοί που ελέγχουν τα μέσα, έχουν φτιάξει αντίστοιχα στη Δύση το μοντέλο του "νηφάλιου" δημοκράτη που εμπνέεται από τον "ουμανισμό" (του σκλαβοπάζαρου), της εικονικής οικονομίας και της ανταποδοτικής προς τον πολίτη δημοκρατίας (με ημερομηνία απρόοπτης λήξης).

    …συνεχίζεται (δυστυχώς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. …συνέχεια εκ του προηγουμένου

    Αν σου είναι αδύνατο να ξεφύγεις από τις προκαταλήψεις σου, τότε ακολούθα το χρήμα και δες αν ιστορικά αυτός που το διαθέτει για να εξουσιάζει είναι άλλος στην Ελλάδα, άλλος στην Αγγλία, άλλος στην Αφρική, άλλος στην Αμερική, άλλος στις μουσουλμανικές χώρες.

    Αν κάποιος θέλει να σου δείξει την άλλη μισή λογική που λείπει από το συλλογισμό σου, θα σου πει η "ηληθιότητα" λόγω "απαιδευσίας ή στρεβλής παιδείας" στήνεται για όλους. Εσύ παράδειγμα, πιστεύεις ότι ο "εθνικισμός" δημιουργήθηκε από κάποια άλλη δύναμη πέρα από τον καπιταλισμό και ότι ο τελευταίος είναι αντίπαλος του σοσιαλισμού και ότι ο σοσιαλισμός δημιουργήθηκε για να επανορθώσει την κοινωνική αδικία. Έτσι κάπως, βλέπεις την Ελλαδική Εκκλησία ως κάτι αναγκαστικά διαφορετικό από την πολιτική ελληνική παρακμή, ξεχνώντας ότι το πρώτο που εξασφαλίστηκε στο κράτος είναι ο κλειστός, ελεγχόμενος χαρακτήρας της και η υπαγωγή της στο μονάρχη. Δηλαδή, άλλος χρηματοδοτούσε τον μονάρχη (και το Ναυαρίνο) και άλλος έβαλε τη χριστιανική εκκλησία στο κρατικό μαντρί; Μετά, η δοσολογία στην κατάπτωση είναι θέμα προσώπου μόνον, όπως και στην κυβέρνηση. Αυτά που σχολιάζεις καλοπροαίρετα, απλώς συντηρούν το διχασμό και την περιχαράκωση. ΜΑ, ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ.

    Πρόταση: Άσε τους εύκολους ή ανώφελους χαρακτηρισμούς περί θρησκευόμενων, φανατισμένων και δημοκρατών και ξεκίνα από μηδενική βάση. Μη πέφτεις στην παγίδα που σου στήνει ο Δένδιας, αφού κι αυτός εντολές εκτελεί (όπως όλοι). Μικρή επισήμανση: ο διατροφικός εφιάλτης, η χημική "υγεία", οι πόλεμοι που μάλλον θα ξεσπάσουν, αφορούν τον πλανήτη, (αυτόν που δεν υπερθερμαίνεται από την υπερβολική έκλυση CO2), όχι κάποιους συγκεκριμένους λαούς.

    Μερσί για τη φιλοξενία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Διογένη.
    Δεν θα απαντήσω σε ένα-ένα τα ζητήματα, αλλά στη γενική τοποθέτησή σου, όπως την εξέλαβα, σε συνδυασμό και με παλαιότερες συζητήσεις μας, που βέβαια τις θυμάμαι διότι δεν γράφω μόνο για να τα πω, αλλά και για να ακούω/διαβάζω τις απαντήσεις των υπολοίπων.
    Το λοιπόν...

    Φυσικά και σε κάθε ιστορική εξέλιξη που πραγματοποιείται στον πλανήτη, υπάρχουν και συμφέροντα άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά που επωφελούνται από αυτήν.

    Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι π.χ. ο Διαφωτισμός, το πνευματικό κίνημα δηλαδή που ξύπνησε τους λαούς της Ευρώπης, ήταν ένα μυστικό σχέδιο κάποιων για να υποτάξουν πάλι τους λαούς.
    Ποιους λαούς άλλωστε; Τους υποταγμένους;
    Οι διαφωτιστές τους ξύπνησαν.
    Τώρα θα μου πεις "δεν κέρδισαν κάποιοι από το διαφωτισμό";
    Ε βέβαια κέρδισαν. Η αστική τάξη ήταν μπροστάρισσα στη διαδικασία αυτή.
    Αλλά σίγουρα οι λαοί έζησαν κατα κανόνα καλύτερα μετά τη βιομηχανική επανάσταση, σε σχέση με το πώς ζούσαν επί Λουδοβίκου, Βικτωρίας και Φεουδαρχών.
    Δεν μπορώ να συγκρίνω την εποχή της Θεοκρατίας, της Ιεράς Εξέτασης και του κυνηγιού μαγισσών με την εποχή του αστικού Καπιταλισμού.
    Αν μου έβαζε κάποιος το μαχαίρι στο λαιμό να επιλέξω Μεσαιωνική Θεοκρατία ή Αστικό Καπιταλισμό, σαφώς και θα επέλεγα τη δεύτερη εποχή.
    Δε με αφορά και τόσο η καλή ή κακή προαίρεση του κάθε κινήματος, αλλά η κοσμοθεωρία που φέρει.


    Την ιστορία πάντως την κινεί εκτός των άλλων και η ιστορική αναγκαιότητα.
    Δεν είναι μόνο τα συμφέροντα κάποιων ελίτ.

    Υπάρχουν καμπές στην ιστορία που λειτουργεί μια νομοτέλεια.
    Ένας λαός σκλαβωμένος που επαναστατεί.
    Είτε ταξικά είτε εθνικά.
    Μια παραγκωνισμένη τάξη που δυναμώνει κοινωνικά, τότε επιλέγει τη σύγκρουση με το καθεστώς και στο τέλος είτε κερδίζει είτε κερδίζει κάποιο συμβιβασμό.
    Ένας λαός που (στα παλιότερα κυρίως χρόνια) δεν χώραγε πια στον τόπο του, αναγκαζόταν να διεξάγει πόλεμο επεκτατικό για να βρει νέες πηγές τροφής και πλουτισμού.
    Η ιστορική αναγκαιότητα λοιπόν κινεί τα νήματα σε μεγάλο βαθμό.

    Όπως π.χ. και την ελληνική επανασταση του 21 δεν την προκάλεσαν κάποιες διεθνείς ελίτ.
    Εξάλλου συνέβαιναν συχνά εξεγερσιακά γεγονότα στον ελλαδικό χώρο.
    Αλλά κάτι ο Διαφωτισμός που εφερε νέα ήθη, κάτι η διεθνής συγκυρία (Γαλλία και ΗΠΑ), κάτι η παρακμή της Οθωμανικής Αυτορατορίας συνέβαλαν στο ξέσπασμα της επανάστασης.
    Αλλά στην αρχή μην ξεχνάμε πως η διεθνής ελίτ αντέδρασε λυσσαλέα (Λάιμπαχ).
    Στη συνέχεια βέβαια, και με δεδομένη την διαφαινόμενη πτώση της Οθ. Αυτ., φυσικά και βάλανε το χεράκι τους κι αυτές, σώζοντας την επανάσταση στο Ναυαρίνο και κρίνοντας την έκβαση του πολέμου.
    Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι ήταν εξαρχής ένα σχέδιο κάποιου σκοτεινού γραφείου.
    Και τα σκοτεινά γραφέια παίζουν το ρόλο τους βέβαια, αλλά δεν προκαλούν τα πάντα. Σίγουρα κερδοσκοπούν στα πάντα. Αλλά δεν τα προκαλούν απαραίτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Όπως και το Πολυτεχνείο δεν ηταν σχέδιο κάποιου.
      Μαζεύτηκαν κάμποσοι φοιτητές και έκαναν την επανάστασή τους εκεί.
      Το ότι μετά την πολιτική επικράτηση αυτού του κινήματος, μπλέχτηκαν μεγάλα συμφέροντα στα οποία και ξεπουλήθηκαν ορισμένα επιφανή στελέχη της εξέγερσης αυτής, δε σημαίνει ότι εξαρχής η εξέγερση ήταν μια στημένη ιστορία. Από ποιον άλλωστε και για ποιο λόγο;

      Με αυτά θελω να πω πως σε κάθε πολιτική εξέλιξη, τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα πάνε να κερδοσκοπήσουν εκμεταλλευόμενα κάθε νέα κατάσταση.
      Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως κάθε εξέλιξη είναι μια συνωμοσία.
      Κάποιες φορές είναι. Δεν αντιλέγω.
      Αλλά δεν είναι τα πάντα μια συνωμοσία.


      Έτσι και ο εκφασισμός της ελληνικής -και όχι μόνο- κοινωνίας δεν είναι προϊόν μόνο της επικοινωνιακής τακτικής των ελίτ που ψάχνουν μέσω της ανόδου του φασισμού να αυτοσυντηρηθούν.
      Αλλά είναι και μια δεδομένη τάση των ανθρώπων σε δύσκολες εποχές, όπου αδυνατούν να βρουν τη λύση και τη δύναμη για να δράσουν, να συντηρητικοποιούνται και προκειμένου να καλύψουν το κενό της αδράνειάς τους, να ψάχνουν εξιλαστήρια θύματα σε κοινωνικές ομάδες.
      Αυτή είναι μια τάση υπαρκτή στον κόσμο από την εποχή του Πελοποννησιακού Πολέμου κιόλας.
      Αν δει κανείς τις πολιτικές εξελίξεις στην Αθήνα από την δεύτερη φάση του πολέμου και μετά, τότε θα διαπιστώσει πως οι αναλογίες είναι πολλές.
      Θα μπορούσε δηλαδή κάποιος να φορτώσει την αποτυχημένη εκστρατεία της Σικελίας σε κάποια συνωμοσία κάποιων με κέντρο τον Αλκιβιάδη;

      Και σε τελική ανάλυση θα μπορούσε να φορτωθεί και όλος ο Πελοποννησιακός Πόλεμος σε κάποιο μυστικό σχέδιο κάποιων;
      Μα ήταν φανερά τα πράγματα.
      Δυο πόλεις που αναζητούν την απόλυτη ηγεμονία σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο.

      Έτσι και σήμερα συνεχίζουν να υπάρχουν αυτά.
      Το ότι έχουν διαπλακεί πολύ περισσότερο οι σχέσεις εξουσίας δεν αναιρεί τη βάση των αντιθέσεων που προκαλούν τους πολέμους, τις επαναστάσεις, τις εξεγέρσεις, τα πραξικοπήματα κλπ.

      Ο πόλεμος είναι μια φυσική τάση των ζωντανών οργανισμών.
      Και δη των ανθρώπων.
      "Πατήρ πάντων πόλεμος" που 'λεγε και μια προσωκρατική ψυχή...

      Και η ριζική και θεμελιώδης αντίθεση του λεγόμενου προοδευτικού χώρου με τον λεγόμενο συντηρητικό δεν είναι προϊόν μόνο του "διαίρει και βασίλευε" (ή της παγίδας του Δένδια) αλλά και της εκ θέσεως αντιπαράθεσης των δύο χώρων.
      Ειρηνικής αντιπαράθεσης στους καλούς καιρούς και βίαιης στους χαλεπούς.

      Διαγραφή
    2. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''27 Σεπτεμβρίου 2012 - 11:21 μ.μ.

      Μαζεστίξ είσαι μαγεία. Για πότε μεταμορφώνεσαι βρε παιδί μου κι από κει που κάνεις τον χαβαλέ σου ωραία-ωραία, αρχίζεις τις αναλύσεις είναι απίστευτο! Τι διάολο; Σκονάκι τα' χεις κάνει;!

      Διαγραφή
    3. Συμβαίνει μάλλον γιατί θεωρώ πως χαβαλές και φιλοσοφία είναι ένα και το αυτό.
      Στηρίζω την αμπελο-φιλοσοφία...

      Διαγραφή
  14. Μένω υπόχρεος για την εκτενή και νηφάλια απάντηση. Η συμπύκνωση της θέσης μου επί του στενού θέματος είναι: ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ είναι το νέο στημένο σκηνικό του εγχώριου πολιτικού διχασμού, με πρόσθετο επιχείρημα την επιλεκτικότητα ή ακόμα και την υπερβολή στην έννοια του φασισμού (δηλ αυτά που ζήσαμε και ζούμε από τις κυβερνήσεις τι είναι;). Δίστασα να το πω έτσι (καταλαβαίνεις πόσο εύκολα παρεξηγείται ως προσπάθεια συμψηφισμών), γι' αυτό και το διάνθισα με background. Σ' αυτό τον διχασμό θα διοχετευτεί η κοινωνική ενέργεια στην κορφύφωση της εξαθλίωσης, ενώ κανονικά θα έπρεπε να κατευθύνεται στον εγχώριο διαχειριστή, δείχνοντας και τον διεθνή υπεύθυνο. Ο αντίστοιχος τελευταίος διχασμός ήταν «ΠΑΣΟΚ-ΝΔ» (εξηντλήθη λόγων κατεδαφίσεως και συγκυβερνά μη ευκαιριακά). Πιστεύω συνεπώς ότι αυτός που άνοιξε την πόρτα στους εκατομμύρια μουσουλμάνους της Ελλάδας (αντίστοιχα και στην Ευρώπη), αυτός βοήθησε και βοηθά ποικιλοτρόπως στην ανάδειξη της Χρυσής Αυγής. Βλέποντάς το έτσι, διαφοροποιούμαι στις αντιδράσεις επί των συμβάντων και στην φραστική που πυροδοτεί εντάσεις (στα ίδια τα συμβάντα πιστεύω ότι συμφωνούμε). Στα υπόλοιπα, είναι προφανές ότι δεν συμπίπτουμε. Θα τα ξαναπούμε μάλλον.

    Αλήθεια, αν γνωρίζεις κάποια επίσημη απόφαση, γραπτή συμφωνία ή πρακτικό του Λάιμπαχ, σε παρακαλώ να δώσεις κάποιο στοιχείο. Το έψαξα παλιότερα και δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο, μόνο γενικόλογες αναφορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διογένη, δε χρειάζεται να μένεις υπόχρεος.
    Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που γράφουμε εδώ: να ανταλλάσσουμε απόψεις.
    Και ιδιαιτέρως όταν εμβαθύνουμε σε τέτοια θέματα, τότε το απολαμβάνω περισσότερο.

    Δε διαφωνώ με την άποψή σου περί προσπάθειας στησίματος ιδεολογικού πολέμου από το καθεστώς.
    Γι' αυτό μάλιστα και παραπάνω έγραψα

    "η ριζική και θεμελιώδης αντίθεση του λεγόμενου προοδευτικού χώρου με τον λεγόμενο συντηρητικό δεν είναι προϊόν ΜΟΝΟ του "διαίρει και βασίλευε" (ή της παγίδας του Δένδια) αλλά και της εκ θέσεως αντιπαράθεσης των δύο χώρων."

    Δηλαδή κι εγώ συμφωνώ μαζί σου πως υπάρχει τέτοια προσπάθεια απ το σύστημα και μάλιστα επεξεργάζομαι στο μυαλό μου και εκδοχές εκμετάλλευσης του ζητήματος που ίσως σχεδιάζουν.

    Το πρόβλημα είναι πως η προσπάθειά τους αυτή έχει βρει ευήκοα ώτα και πως έχει πράγματι συμβάλει στον εκφασισμό μεγάλου μέρους του πληθυσμού, μεγαλύτερου από το εκλογικό ποσοστό της Χ.Α.
    Κι απ τη στιγμή που αυτός ο εκφασισμός έχει συντελεστεί, αναγκαστικά πρέπει να υπάρξει άμυνα απέναντι σ' αυτόν.
    Όσο κι αν γνωρίζουμε ότι το μεθόδευσαν, δεν παύει να είναι μια οικτρή πραγματικότητα που πρέπει να αντιμετωπιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή