Παρασκευή, 3 Αυγούστου 2012

Το φλερτ στο απόσπασμα


Η κοινωνία που απορρίπτει τον έρωτα είναι μια κοινωνία καταδικασμένη να αναπαράγει μόνο ασχήμια.
Διαβάζω στο star.gr ότι με νέο νόμο στη Γαλλία οι προκλητικές και επίμονες ματιές ή τα έντονα βλέμματα ακόμα και οι προχωρημένες κινήσεις της γλώσσας του σώματος απαγορεύονται αυστηρά, γιατί διαφορετικά οι... παραβάτες θα βρεθούν πίσω από τα κάγκελα της φυλακής!

Ναι, φίλοι μου, αυτή είναι η κοινωνία που χτίζεται με θεμέλια υποκριτικές επικλήσεις στα ανθρώπινα δικαιώματα και απαγορεύει τις φυσιολογικότερες και ομορφότερες εκφάνσεις της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Τι πιο όμορφο από το φλερτ;
Απ' το παιχνίδισμα των ματιών, των χεριών, των φιλιών, των χαμόγελων ανάμεσα σε δύο ανθρώπους;

Ακόμη κι όταν (συνήθως) στην αρχή είναι μονομερές αυτο το παιχνίδισμα.
Εξάλλου, πρώτα φλερτάρει ο ένας και ύστερα το αντικείμενο του πόθου του κινητοποιείται από το ενδιαφέρον αυτό και απαντά θετικά ή αρνητικά.
Τι πιο απλό; Τι πιο όμορφο στην ιστορία της ανθρώπινης συμπεριφοράς;

Όχι όμως!
Παρενέβησαν κάποιοι "υπερευαίσθητοι" με τα ανθρώπινα δικαιώματα και βάφτισαν εγκληματική ενέργεια το ερωτικό κάλεσμα!
Οι εμπνευστές τέτοιων νόμων δεν μπορούν παρά να είναι ανέραστοι.
Η ηλιθιότητα (;) των υπερευαίσθητων νομοθετών καθίσταται συχνά επικίνδυνη.
Με πρόσχημα την ικανοποίηση ενός βλακώδους αιτήματος κάποιων ανέραστων κυρήττουν παράνομη την ανθρώπινη συμπεριφορά και μάλιστα το πιο όμορφο κομμάτι της.



Ο Έρωτας είναι ο μόνος Θεός που σίγουρα υπάρχει, γιατί είναι ο μόνος Θεός που πραγματικά έχουμε νιώσει όλοι.
Είναι ο μόνος που πραγματικά τιμωρεί τους αρνητές του.
Είναι Θεός γιατί είναι δυνατός και καταλυτικός σαν το Θάνατο.
Στολίζει τη Ζωή και γίνεται λόγος για να ζεις, τρόπος να ζεις.
Αλλά και λόγος να πεθάνεις, ο πιο όμορφος τρόπος να πεθαίνεις.
Να γεννιέσαι και να πεθαίνεις κάθε μέρα.

Αυτά δεν μπορεί να τα ρυθμίσει κανένας νόμος, αγαπητοί μου.
Αυτά ορίστηκαν και υπογράφτηκαν χιλιετηρίδες πριν και αυτή η υπογραφή δεν μπορεί να ανακληθεί.
Μπροστά στον Έρωτα, οι άνθρωποι υπογράφουν την αμετάκλητη και άνευ όρων παράδοση της ατομικής κυριαρχίας τους στο Θεό αυτό.
Πώς μπορείς να νομοθετήσεις εναντίον του;
Είναι Ύβρις!

Ίσως πάντως να βολεύει τους απανταχού ιθύνοντες η ρομποτοποίηση των ανθρώπινων σχέσεων και η πλήρης αποβλάκωση του ανθρώπινου γένους.
Διότι δεν υπάρχει αποτελεσματικότερος τρόπος να κρατιέται ξύπνιο και ζωντανό ένα ανθρώπινο σώμα και πνεύμα από την εγρήγορση του έρωτα.
Και φυσικά το φλερτ είναι μία απ' τις βασικές συμπεριφορές του έρωτα που οξύνουν το μυαλό, κρατούν σε εγρήγορση τον άνθρωπο και τον κρατούν νέο.
Και αυτό κηρύσσεται παράνομο.
Γιατί ίσως είναι καλύτερα για το σύστημα να φλερτάρουμε ελεγχόμενα.
Ένα facebook, κάποιο διαδικτυακό forum ίσως να είναι προσφιλέστερος χώρος για φλερτ σε σχέση με την παραλία, το μπαρ, το τρένο, το δρόμο.



Να με συμπαθάνε οι φίλοι μας οι Γάλλοι, αλλά αν έρθει εδώ αυτός ο νόμος (που δεν αποκλείεται), τότε θα παρανομήσω.
Και το κίνημα ανυπακοής στο νόμο δε θα λέγεται "Δεν Πληρώνω", αλλά "Δεν Αποβλακώνομαι".

Είναι τόσο ωραία η αίσθηση να φλερτάρεις με κάποια σε οποιοδήποτε σημείο και σε οποιαδήποτε στιγμή, ώστε ανεξαρτήτως της θετικής ή αρνητικής έκβασης του φλερτ, καταλήγεις κι εσύ και η ποθητή παρουσία, με ένα πλατύ χαμόγελο.

Αυτοί βαφτίζουν το φλερτ "σεξουαλική παρενόχληση".
Εγώ βαφτίζω την απαγόρευσή του "παρενόχληση της Φύσης".
Κι αυτό είναι Ύβρις, που επιφέρει Τίσι και Νέμεσι.


Αφιερωμένο λοιπόν σε όλους το πολύ όμορφο τραγούδι του Φοίβου Δεληβοριά που περιγράφει μια.... "σεξουαλική παρενόχληση" (σύμφωνα με τους Γάλλους νομοθέτες) μιας φοιτήτριας, καθώς αυτή περπατά προς τη σχολή της ένα πρωί, όπως όλα τ' άλλα.
Νιώθω πως αυτά που περιγράφει το τραγούδι, τα 'χω ζήσει δεκάδες φορές στα φοιτητικά μου χρόνια...
Αυτή κρατά μια τσάντα "Ελευθερουδάκης" και χαμογελάει στον περαστικό φιλόδοξο "παρενοχλητή", που... "ζουζουνίζει γύρω απ' το άνθος της"!
Ενώ αλληλοκαλημερίζονται όλοι και συνεχίζεται μια συνηθισμένη ημέρα με σπουδές, παρέα και έρωτα.
Όχι, αυτά δε θα μας τα πάρουν!




Αυτή που περνάει

Στην κοσμάρα μου ως συνήθως κι άξαφνα τη βλέπω να περνάει
Με μια τσάντα «Ελευθερουδάκης» και να μου χαμογελάει
Σαλιγκάρια στη Σταδίου και τριφύλλια στη Σίνα
Ομορφαίνεις βάδισμά μου την Αθήνα
Λεμονιές στην Κοραή, περικοκλάδες στου Ζώναρς
Θέλω να σε ξαναδώ κατά μόνας!

Αυτή που περνάει, αυτή που περνάει
Αυτή να ρωτήσουμε να δούμε που πάει
Αυτή να ρωτήσουμε τον προορισμό μας
Ο άγνωστος δρόμος της να βρει το δικό μας.

Τη ρωτάω «τι γίνεται» μου λέει «απλώς πηγαίνω στη σχολή μου»
Στη χοροεσπερίδα, στη συνέλευση, στη φιλοσοφική μου
Περιβόλια στη Μπενάκη, στη Σκουφά βοσκοτόποι
Ζουζουνίζουν γύρω απ΄ τ΄ άνθος σου οι ανθρώποι
Λουλακί παραθυράκια στα ταξί και στα τρόλεϊ
Αλληλοκαλημερίζονται όλοι

Σαλιγκάρια στη Σταδίου και τριφύλλια στη Σίνα
Ομορφαίνεις βάδισμά μου την Αθήνα
Αν δεν έχεις τι να κάνεις σε παντρεύομαι τώρα
Και αρχίζει η ανοιξιάτικη ώρα

17 σχόλια:

  1. Λατρεύω τον Φοίβο!
    Όσα για τα υπόλοιπα...και γω μαζί σου στην φυλακή. Δεν υπάρχει πιο αναζωογονητικό πράγμα από το φλερτ.
    Ε όχι αυτά δεν τα δίνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα πώς να τα δώσουμε;
    Γίνεται να δώσεις κάτι που είναι πάνω απ' τις δυνάμεις σου;
    Γίνεται να δώσεις τον φόβο, την αγάπη, το μίσος, τον έρωτα, τη ζήλεια, τη χαρά ή τη λύπη;
    Γίνεται αν δώσεις το φως ή το σκοτάδι;
    Είναι πάνω από μας και δε δίνονται!

    Τα δανειζόμαστε για λίγο.
    Μας κυριεύουν για λίγο μόνο.
    Δε μας ανήκουν.

    Τα 'στειλε, λέει, -τα καλά- ο Δίας με τον Ερμή στους ανθρώπους, πλάι στην κλεμμενη φωτιά του Προμηθέα, για να φτιάξουν τις κοινωνίες τους.
    Και -όλα κι όλα- κόντρα δεν του πάω του Δία, μην και ρίξει κανένα κεραυνό!
    Και κάπου σ' ένα κουτί είχε κρύψει τα άσχημα η Πανδώρα, μα ήτανε περίεργη να δει τι έκρυβε αυτό μέσα και το άνοιξε.

    Παλιές ιστορίες... τι θέλω και τις σκαλίζω;

    ΥΓ.: Και βέβαια λατρεύουμε Φοίβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχηγουλη...Ρεστα δινεις σημερα....!!
    Τι ειπανε;;; Δεν επιτρεπεται το φλερτ;;;
    Και πως θα γινονται οι σχεσεις αδερφε μου...;;
    Την Προξενητρα θα στελνουμε;;;

    Μην το παρεξηγεις...Πανε να καλυψουνε..Θεσεις εργασιας...!!

    Αντι να φλερταρεις..Θα στελνεις μαιηλ..Με τα χαρακτηριστικα σου..Και του προσωπου που ζητας...Και θα σου βρισκει η...Ιδιωτικη πρωτοβουλια...!!

    "Βιομηχανος με μεγαλη ακινητη περιουσια..Ολιγον σιτεμενος..Αλλα..Ακμαιος...
    Ζητω κυριαν..Γυρω στα 20-25...Απο Βαλτικη Δημοκρατια...Ψηλη,γεματη..Με γνωσεις νοσοκομου,ναυαγοσωστου...
    Και πειρα στην..Ανανηψη...!!"

    Ανεργος..Πρωην στελεχος Δεξιου Κομματος...Με μικρο κεφαλαιο στην Ελβετια...
    Ζητω κυριαν ηθικην, ευπαρουσιαστον...Δεξιων φρονηματων...

    Με σκοπο τον Δεξιον γαμον...!!
    Και την ενασχοληση με..Αποξηραμενα ανθη...!!
    Τηλ..333 3333...Κον Νικολοπουλον...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωχ...
    δεν μπορώ άλλο ρε γαμώτο.
    Η μαλακία πια έχει εγκατασταθεί μόνιμα στους αγάμητους.
    Ίσως έτσι εξηγούνται και πολλά απ όσα περνά ο πλανήτης.
    Όταν ο μαλάκας κοιτάζει τον καθρέφτη και δεν βλέπει ένα μαλάκα μα τον (κατά περίπτωση) Ναπολέοντα, πολλα δεινά προβλέπω ακόμα!

    mbiker

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''3 Αυγούστου 2012 - 4:55 μ.μ.

    Μαζεστίξ, με δέρνει μια πεσιμιστική άποψη, σύμφωνα με την οποία κι εδώ στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν όλους τους τρόπους για να μας κόψουν ΚΑΙ το φλερτ. Έχεις μπει σε μπαράκι τα τελευταία χρόνια; Τα αγοράκια αριστερά, τα κοριτσάκια δεξιά και στη μέση το...απόλυτο κενό. Μόνο ''ντάπα-ντούπα'' η μουσική και οι θαμώνες συναγωνίζονται ποιός ΔΕΝ θα πρωτορίξει τα μούτρα του να μιλήσει στον άλλον... Δουλεύει υπόγεια η αποξένωση ανάμεσα μας. Κοίτα γύρω σου πόσα μπλογκς και facebook! Πρόσωπα βλέπεις;;;...

    Μαχαίρη, οι ''αγγελίες'' σου, όλα τα λεφτά! Και μέσα στην τρέχουσα επικαιρότητα! Όσο για τον Νικολόπουλο, ο Σαμαράς ξέρει από αποστασίες, δεν παρεξηγεί! Από αρχι-αποστάτη...αποστάτησε εξάλλου κι ο ίδιος παλιά! (τον Μητσοτάκη). Κολώνει ο αποστάτης;;; Όλα μέσα στο παιχνίδι (τους) είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικό άρθρο και υπέροχο θέμα δοσμένο με ειλικρίνεια και απλότητα έτσι όπως ταιριάζει στον Έρωτα και στην Ζωή!!!!
    Πολύ σωστά λες ότι ο Έρωτας ''οξύνει το μυαλό'', ο Έρωτας είναι δημιουργία,είναι φαντασία,είναι ένταση, αλλά και ανάπαυλα,είναι ξεροβόρι αλλά και μπατζανέμι,είναι πόνος αλλά και λύτρωση,είναι δύναμη ψυχής. Ο Έρωτας δεν εξουσιάζεται ούτε εξουσιάζει.
    Ο έρωτας είναι ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ!!!!!
    Το αντίθετο δεν είναι Έρωτας αλλά το σκιάχτρο του, το απογυμνωμένο από κάθε συναίσθημα σεξ
    που δυστυχώς είναι παντού ενώ ο Έρωτας σπανίζει όπως λέει και ένα σύνθημα σε κάποιο τοίχο που είδα τις άλλες.
    Παραθέτω ένα σχετικό λινκ από το δεύτερο μπλόγκ μου (πάλι ευλογώ τα γένεια μου)
    ρίξε του μια ματιά.

    http://anhsyxia.wordpress.com/2012/05/31/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%BF-%CF%87%CE%BF%CF%81%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B6%CF%89%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-feral-faun/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαχαίρη, οι "Γεωργίες Βασιλιάδου" του 21ου αιώνα θα πιάσουν δουλειά μου φαίνεται με κάτι τέτοια!
    αλά, οι αγγελίες σου καταπληκτικές.
    Τόσο που μπήκα στον πειρασμό να πάρω τηλέφωνο.
    Μα γιατί δεν το σηκώνανε στο 3333 333;


    mbiker, σ' έναν Ισοβίτη του Αρκά υπήρχε ο εξής διάλογος:
    -Γιατί όλοι οι πολιτικοί είναι γέροι;
    -Επειδή ό,τι δεν μπορούν να κάνουν στη γυναίκα τους, το κάνουν στη χώρα!

    Ο Αρκάς λοιπόν απάντησε πριν απ' όλους μας για τους αγάμητους εξουσιαστές.
    Γιατί, διάολε, τι άλλο μπορεί να είναι ένας άνθρωπος με τέτοιο πάθος για εξουσία, παρά ανέραστος κι αγάμητος;
    Κόμπλεξ βγάζουν για να αναπληρώσουν το κενό της συναισθηματικής, ερωτικης και σεξουαλικής τους ζωής.
    Γιατί όσες πουτάνες και να πληρώσουν οι Μπερλουσκόνηδες της πλάκας, δεν μπορούν με τα φράγκα τους να αναπληρώσουν το σπουδαιότερο πράγμα στον κόσμο: να έχουν έναν άνθρωπο να τους αγαπήσει, να τους ερωτευτεί, να τους έχει ανάγκη και να τους θέλει χωρίς αντάλλαγμα.


    Πιστέ φίλε, το βλέπω αυτό που λες και μέσα σε παρέες.
    Έχει τύχει επανειλημμένως να φτάνω αργότερα, έχοντας κανονίσει με παρέα σε μπαρ και να τους βρίσκω να κάθονται οι άντρες απ τη μια κι οι γυναίκες απ την άλλη!
    Μάλιστα πάντα τους ψέγω γι' αυτό.
    Τους ρωτώ αν είναι τσακωμένοι για κάποιο λόγο.
    Μου θυμίζουν εκείνα τα χρόνια του δημοτικού, όταν τα κορίτσια φωνάζανε " ο λαός απαιτεί τα αγόρια φυλακή" και απαντούσαν αναλόγως τα αγόρια μετά...

    Αποξένωση πλήρης.
    Συναισθηματική, ψυχολογική και σωματική απόσταση.


    Σελάνα, διαβάζοντας τα... "ευλογημένα γένια σου" (δεν το ήξερα πως έχεις και δεύτερο μπλογκ!) βρήκα κάποιες πολύ όμορφες φράσεις που συμπληρώνουν αυτά που λέμε.
    "(Ο πολιτισμός) συμπιέζει τον Έρωτα μέσα στην πανοπλία του Άρη, μετατρέποντας το σεξ σε μια ανταγωνιστική δουλειά με επίκεντρο το κατόρθωμα, αντί για ένα χαρούμενο κι αθώο παιχνίδι."
    Και στο ζωδιακό κύκλο, ξέρεις λένε, ότι ο πλανήτης Άρης συμβολίζει τη σεξουαλικότητα.
    Αλλά τι να τον κάνεις τον Άρη χωρίς την Αφροδίτη;;;

    Όπως λες κι εσύ, είναι σκιάχτρο το σεξ, απογυμνωμένο από συναίσθημα.
    Είναι μια μηχανική κίνηση που στο τέλος δε δίνει καμία παραπάνω ικανοποίηση από την αυτοικανοποίηση.
    Η ερωτική σύνδεση δυο σωμάτων είναι μυσταγωγία, ανάλογη της διονυσιακής έκστασης και δεν μπορεί να εξαντλείται σε ένα απλό "μπες-βγες-τελειώσα(με)".

    Όταν η ερωτική σύνδεση δυο σωμάτων δε γίνει διονυσιακός συμπαντικός ερωτικός χορός, τότε το αποτέλεσμα είναι ένας επαναλαμβανόμενος ψυχαναγκασμός που αναδύει μούχλα, αρρώστια και συναισθηματική πανούκλα.

    Αλήθεια, το μπατζανέμι τι άνεμος είναι;


    ΥΓ.: Απόλαυσα το σημερινό κείμενο και τα σχόλια.
    Ελπίζω να 'χω πιο συχνά αφορμές να γράφω γι' αυτά τα θέματα και να διαβάζω τα σχόλια και τα link σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά το "ερως ανίκατε μάχαν" δε το πληροφορήθηκαν ποτέ? κυκλοφορεί 2.500 χρόνια και διδάσκεται στη μέση εκπαίδευση διεθνώς.Είναι και αγράμματοι εκτός από πουριτανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ικτίνε, αν το βιβλίο με το κείμενο του Σοφοκλή δει τα μούτρα τους, θα κλείσει από μόνο του και θα αυτοπυρποληθεί για να μην πέσει για δεύτερη φορά σε βρώμικα χέρια.
    Φτάνει ένας "Μέγας" Θεοδόσιος μια φορά τα δυο χιλιάδες χρόνια!

    Φτάνει ένας Κρέων πρωταγωνιστής.
    Δε χρειάζεται και άλλος ένας "Κρέων" αναγνώστης.

    Αν και αυτοί οι ανέραστοι δε μοιάζουν τόσο στον Κρέοντα όσο στον Πενθέα απ' τις Βάκχες του Ευριπίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπατζανέμι αν δεν κάνω λάθος είναι ο λιγότερο εκτεθειμένος σε δυνατούς ανέμους χώρος.
    Ονομάζεται και στρογέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αν στο μιξερ βάλεις φιλελευθερισμό, ψευτοαριστερή φεμινιστική σκέψη, ορθολογισμό, συν ορθολογισμό συν ορθολογισμό

    θα βγάλεις


    ΤΕΡΑΑΤΑΤΤΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απ ότι είδα στο star αφορά σεξουαλική παρενόχληση, όχι γενικά φλερτ. Οι Γάλλοι πριν λίγο καιρό απαγόρευσαν και τη λέξη Δεσποινίς, είχα κάνει τότε μια ανάρτηση γι αυτό. Γενικά ο γαλλικός λαός και πολιτισμός είναι πρωτοπόρος σε θέματα δικαιωμάτων των φύλων, ενώ ο ελληνικός φημίζεται για την υποτιμημένη θέση της γυναίκας.

    Διαφωνώ με την τοποθέτηση και τα σχόλια. Αν υπήρχε τόσος έρωτας στην Ελλάδα, όσο διαβάζω εδώ, σίγουρα θα ήταν μια άλλη χώρα. Συνήθως αυτό που λέμε φλερτ σημαίνει "θέλω να γαμήσω", ενώ ο έρωτας φυσικά είναι κάτι σπάνιο και πολύτιμο. Οι σχέσεις και οι ερωτικές και όλες λαμβάνουν χώρα στα πλαίσια αυτού του πολιτισμού και αυτής της ίδιας κοινωνίας που παράγει και όλη αυτή τη βία, συνεπώς δεν ξέρω πώς οι ίδιοι άνθρωποι θα είναι ερωτικοί τη μια μέρα και καθίκια την άλλη.

    Όσο για τον Φοίβο, τον αντιπαθώ σφόδρα, και ειδικά αυτό το τραγούδι που είναι και αντιγραφή - κακέκτυπο - από το ποίημα του Μπωντλαίρ σε μια διαβάτισσα.

    Σόρυ Μαζεστίξ, σε αυτά τα θέματα διαφωνούμε κάθετα, όπως έχει φανεί και άλλες φορές. Στα αμιγώς πολιτικά πάλι ταυτιζόμαστε :-)

    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακράτ, "ακράτητος" μπήκες και κρατώντας διαβήτες και κανόνες!

    Κι επειδή διαβάζω πως αναρωτιέσαι για την προέλευση του ονόματός σου, εγώ απλώς υποθέτω ότι είσαι απ' την Ακράτα (εκεί δίπλα, στο Αίγιο)


    Κρινοκερασιά μου, πουθενά δε σε βρίσκω σ' αυτά τα θέματα!

    Ναι μεν για να περάσει ο νόμος εβαπτίσθη "κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης", αλλά όταν διά νόμου απαγορεύονται οι έντονες και προκλητικές ματιές, τα λάγνα βλέμματα και τα... πονηρά χαμόγελα, τότε δε βλέπω να καταπολεμάται η σεξουαλικη΄παρενόχληση αλλά το φλερτ.
    Διότι αν δεν κοιτάξεις/ σε κοιτάξουν έντονα και προκλητικά κι αν δε χαμογελάσεις/σου χαμογελάσουν πονηρά, με "νόημα", τότε πώς διάολο θα γίνει το φλερτ; Αυτή η ρημάδα η ερωτική προσέγγιση δυο ανθρώπων έτσι ξεκινάει!


    Επίσης, ως προς το θέμα της "δεσποινίδος", έχω να πω το εξής.
    Αν και θεωρώ πως είναι τουλάχιστον ηλίθια η διάκριση "κυριών και δεσποινίδων" και φυσικά συμφωνώ με την ερμηνεία σου περί του θέματος, εντούτοις οι παμπάλαιες ηθικές αξίες λαών δε σβήνονται μονοκοντυλιά μ' ένα νόμο-απαγόρευση.

    Δεν μπορείς να απαγορεύσεις τη χρήση της λέξης "μαλάκας" στην Ελλάδα, διότι θα υπάρχει τεράστια απόσταση κοινωνίας και θεσμών-νόμων.

    Το ζητούμενο είναι να κάνεις π.χ. την γαλλική κοινωνία να αφήσει πραγματικά πίσω της τη διάκριση "κυριών και δεσποινίδων" και να μην αναφέρεται πια, αφού δε θα σημαίνει τίποτα (όπως π.χ. ήδη συμβαίνει στην -κατά τ' άλλα συντηρητική- Ελλάδα) και όχι να την απαγορεύσεις.

    Στόχος πρέπει να είναι η σταδιακή γελοιοποίηση αυτού που θα χρησιμοποιεί τη διάκριση "κυρίες-δεσποινίδες" και όχι η διά νόμου απαγόρευσή της.

    Γιατί απλούστατα οι νόμοι που δεν προκύπτουν αβίαστα απ' το κοινό αίσθημα είναι καταδικασμένοι σε αποτυχία και γελοιοποίηση.
    Ακόμη κι οι σωστοί νόμοι.


    Ο νόμος είναι ο δάσκαλος της κοινωνίας.
    Και η επιτυχία του δασκάλου κρίνεται από την αποδοχή του απ' τους μαθητές.
    Δάσκαλος χωρίς αποδοχή των μαθητών δε γίνεται.
    Νόμος χωρίς την αποδοχή της κοινωνίας δε γίνεται.

    Ας αφήσουμε λοιπόν την κοινωνία να ξεβράσει μόνη της τα αρνητικά κατάλοιπα του παρελθόντος ("κυρίες- δεσποινίδες" κλπ) και ας αφήσουμε τις στείρες απαγορεύσεις ηθών και εθίμων.

    Στην Ελλάδα δεν απαγορεύτηκε ποτέ.
    Απλά κάποια στιγμή η κοινωνία το σταμάτησε από μόνη της και το γελοιοποίησε.
    Κάποες λίγες φορές έχω ακούσει ανθρώπους μεγάλης ηλικίας να χρησιμοποιούν αυτή τη διάκριση και γελούσαμε οι γύρω.
    Έτσι σταματούν οι κάθε είδους διακρίσεις.
    Μέσα απ' την κοινωνία και όχι "από πάνω".


    ΥΓ.: Πολλές απαγορεύσεις τελευταία στη Γαλλία.
    Δεν είναι για καλό.
    Ούτε θεωρώ προοδευτικό νόμο την ποινική δίωξη της "άρνησης ολοκαυτώματος".
    Η απαγόρευση έκφρασης της άποψης δεν είναι προοδευτική.

    Φαντάζεστε να γίνει νόμος εδώ που να διώξει ποινκά την "άρνηση Πολυτεχνείου";
    Θα γελάσει το παραλό κατσίκι!
    Μέχρι πριν λίγα χρόνια τους κοροιδεύαμε όσους το αρνούνταν.
    Τώρα γίναν περισσότεροι.
    Λέτε να τους απαγορεύσουμε την άποψη;
    Ε όχι! Για όνομα... (όποιου Θεού θέλετε)!
    Το πολύ-πολύ έτσι να τους κάνουμε περισσότερους.
    Οι απαγορεύσεις γεννούν οπαδούς και δίκιο, ακομη κι εκεί που δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανα εγώ λάθος στην έκφραση, δεν "απαγορεύτηκε" η λέξη δεσποινίς, καταργήθηκε από τα δημόσια έγγραφα, αυτό ήθελα να πω.

      Πάντως δυστυχώς στην Ελλάδα χρησιμοποιείται πολύ ακόμα και αυτό δείχνει και τα μυαλά των ανθρώπων, ενώ για τους άντρες ποτέ δεν υπήρξε αντίστοιχη έκφραση.

      Προσωπικά με έχουν αποκαλέσει πάρα πολλές φορές έτσι στο παρελθόν, και ανέκαθεν με εκνεύριζε και το ένιωθα σαν υποτίμηση.

      Πολλά θέματα μαζί και θα απαντήσω με αναρτήσεις εν καιρώ.

      Άντε, καλά μπάνια βρε, κοντά σε θάλασσα δεν είσαι;

      Διαγραφή
    2. Κοντά σε θάλασσα είμαι, αλλά από μπάνια... λίγα πράγματα.
      Δεν προλαβαίνω.

      Καλά μπάνια και σ' εσένα και θα τα πούμε σύντομα!

      Διαγραφή
  14. Απαγόρευση του "φλερτ";;;; Στην Γαλλία;;;;;; Τελικά, ειναι τρελλοί αυτοί οι Γαλάτες; Οι μήπως γίνεται πρόβα για την απαγόρευση ανταλλαγής ματιάς γενικότερα; Όπως συχνά αναρωτιέμαι, τι δύναμη θα είχαμε αν εμείς που συζητάμε μπορούσαμε ν΄αντικρύσουμε ο ένας τον άλλον στα μάτια, αντί για το καθρεφτισμα του εαυτού μας στην οθόνη του PC ;
    Άννα Πάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άννα, φοβάμαι ότι αν αντικρύζαμε ο ένας τον άλλον στα μάτια, θα... μας δικάζανε για σεξουαλική παρενόχληση!
    :-/

    Πέρα απ' την πλάκα, αν ολοι εμείς συζητούσαμε "ζωντανά", τότε οι απόψεις μας θα υπόκειντο στο ερώτημα "ποιος το λέει;", όπως συνηθίζεται στη φυσική επικοινωνία και όχι τόσο στο ερώτημα "τι λέει;", όπως ισχύει στη διαδικτυακή επικοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή