Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

Φόρτος...

Λόγω υπερ-φόρτου εργασίας, από σήμερα και για τον προσεχή μήνα θα γράφω από σπανιότατα έως καθόλου.

Καλά να περάσετε λοιπόν
όσοι θα δουλεύετε
όσοι θα κάνετε κάπου διακοπές
κι όσοι θα ξεκουράζεστε στο σπίτι σας.

Οι εξαρτημένοι από Μαζεστιξομανία, μπορείτε να χορηγηθείτε εις το εξής με υποκατάστατα, διαβάζοντας τα παλιά κείμενα. Μια τζούρα κείμενο κάθε 8 ώρες σε σωστή δοσολογία.
Οι υπόλοιποι, οι φυσιολογικοί άνθρωποι, συνεχίστε τη ζωή σας!

Και αν ευκαιρήσω καθόλου, θα μπω να γράψω, να βγάλω το άχτι μου!

Ώρα σας καλή!

11 σχόλια:

  1. Αφού θα έχεις δουλειά, σημαίνει θα έχεις και λεφτά, άρα καλό είναι.

    Καλή δύναμη!

    Κατά σύμπτωση εγώ από σήμερα έχω άδεια και θα έχω χρόνο, θα πάω βέβαια και διακοπές, δεν θα κάθομαι μέσα στη ζέστη στον υπολογιστή.

    Εσύ τουλάχιστον δουλεύεις στην εξοχή. Σημαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπερ-φόρτος εργασίας;
    Κλιματιστικά δοκιμάζεις να δεις αν δουλεύουν, ή είσαι ναυαγοσώστης σε πισίνα με μοντέλες;
    Γιατί άλλη δουλειά δεν δικαιολογείται να κάνεις.

    Τα παλιά κείμενα προ ή μετά φαγητού;
    Δεν διευκρίνησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχηγουλη..Να περασεις τελεια..Και να κονομησεις..!!
    Ο Μεγαλος Γαραμπη..Να στα φερει κατ ευχην...
    Και κρατα καβαντζα..
    Και λιγο μαγικο ποτο...

    Αρρρριβεντερτσι...!!

    Για ...Ψυκτικο η Ναυαγοσωστη..Δεν σε κοβω...!!

    Μηπως φτιαχνεις..Σαγιοναρες, βρε...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να'σαι καλά και να δουλεύεις φιλαράκι!!! μπορεί να μας λείψουνε τα κείμενα σου,αλλά θα χρειαστούμε τίποτα δανεικά για να τη βγάλουμε και φέτος...εις το επανιδείν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κ.κ. καλά να περάσεις στην άδειά σου.
    Μακριά από υπολογιστές κι άλλα τέτοια μηχανήματα του Σατανά!
    Και εδώ θα μαστε να τα λέμε!


    Πέτρο, τα κείμενα μετά το φαγητό δεν ενδείκνυνται, γιατί σε ορισμένα γίνομαι αηδιαστικός.
    Είμαι ωρομίσθιος δοκιμαστής ξαπλώστρας!
    :-)


    Μαχαίρη, η πολλή δουλειά δε συνεπάγεται και πολλά κέρδη δυστυχώς.
    Μία η άλλη μου βγαίνει, αλλά τουλάχιστον θα κινηθεί λίγο το πράγμα!
    Δε φτιάχνω σαγιονάρες. Τις δοκιμάζω όμως!
    Μαγικό ζωμό ε΄χω περίσσευμα στην κατάψυξη, πλάι στην τσικουδιά.


    Τζαβέλα, το ήξερα πως με γυροφέρνετε για δανεικά, αλλά όπως έγραψα και προ ημερών δεν υπάρχει σάλιο!
    Και που ανοίξαν οι δουλειές λιγάκι τώρα, στην ουσία θα μου μείνει η... χαρά της δημιουργίας. Από φράγκα; Μπααα!


    Χαιρετώ σας!
    Τα λέμε!
    Ελπίζω σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''17 Ιουλίου 2012 - 8:15 μ.μ.

    Μαζεστίξ, ελπίζω να μπορείς να συνδυάσεις δουλειά με εξοχή (άντε και κανά μπανάκι μαζί!) Κάποια στιγμή όλοι μας θα την ψιλοκάνουμε για λίγο, αλλά θα επανέλθουμε δριμύτεροι! Άμα βρεις χρόνο (απαίτηση που την έχω κι εγώ!) διάβασε και λίγο http://gekollias.blogspot.gr/,...όλο και κάτι δικό μου θα βρεις! Αυτήν την εβδομάδα ας πούμε έχω αναρτήσει το ''ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ, ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ''. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. να περνας καλα και καλη δυναμη !!!
    και για μενα δυσκολοι μηνες αυτοι ...πιστευω αρχες χειμμωνα να ξελασκαρω (ακτινιδια)
    εκτος κι αν εχουμε εξεληξεις :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πιστέ φίλε, αυτά που γράφεις στο κείμενό σου με βρίσκουν σύμφωνο και ειδικά ο προβληματισμός περί του ποιος μπορεί να βρίσκεται πίσω από το κάθε προφίλ με έχε απασχολήσει κι εμένα.

    Αλλά μετά σκέφτηκα το νόμο του ραδιοφώνου: η μαγεία του είναι ότι ακούς τη φωνή και δεν ξέρεις το πρόσωπο.
    Και χτίζεις στο μυαλό σου ένα προφίλ όπως θα ήθελες εσύ.
    Η εμφάνιση του προσώπου απομυθοποιεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιώργο, πάλι καλά να λέμε!
    Δεν πειράζει που δε θα απολαύσουμε διακοπές φέτος.
    Έτσι κι αλλιώς με το ταμείο τόσο μείον δεν πήγαινα ούτε ως το περίπτερο... Για διακοπές ούτε σκέψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''17 Ιουλίου 2012 - 11:42 μ.μ.

    ''Η εμφάνιση του προσώπου απομυθοποιεί'', κοινώς ''παντού υπάρχει ένας μύθος''; Μαζεστίξ, μου θυμίζεις αυτό που λένε τα μανεκέν: ''μετράει ο εσωτερικός κόσμος''. Χαίρω πολύ! Άμα είσαι μανεκέν, έχεις το...θράσος να σαμποτάρεις την εξωτερική ομορφιά, αφού την διαθέτεις έτσι κι αλλιώς! Καλά, μη μου δίνεις και πολύ σημασία! ''Η ζέστη, τα λόγια του παπά''!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε καλά, τότε "λόγω της ημέρας" σε δικιολογώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή