Τρίτη, 3 Ιουλίου 2012

Χαρμάνης κι άφραγκος... κυριολεκτικά!



Έχω να σας κάνω μια σημαντική ανακοίνωση:
Όχι δεν το κλείνω το ρημάδι! - μα τι σκεφτήκατε;;;
Λοιπόν, το νέο είναι ότι έχω μείνει τελείως άφραγκος!

Γι' αυτό φίλοι μου...

Στάξτε κάνα εικοσάευρω αλλιώς θα με βρείτε να τρώω το λάπτοπ μου.
Θα ξεκινήσω με τη νοστιμότατη οθόνη για ορεκτικό.
Μετά θα συνεχίσω με το πληκτρολόγιο που το τηγανίζω τόση ώρα (έχεια ανεβάσει θερμοκρασία και νιώθω σαν κάτι να ψήνεται!).
και στο τέλος θα φάω το ποντίκι.
Μη με λέτε ψυχοπαθή!

Πώς το λένε;
Στέγνωσα!
Ταπί!
Καπούτ!
Πιάνω φόδρα!
Κι άμα τρυπήσει κι αυτή, πιάνω μπούτι!

Δεν ξέρω τι θα κάνετε, αλλά έχετε μια ελάχιστη υποχρέωση να στάξετε κάνα ψιλό να βγει ο μήνας αλλιώς θα αρχίσω να καταβροχθίζω τα σεμεδάκια της γιαγιάς, που λέγαμε και προ ημερών.

Έχω δημιουργήσει ένα λογαριασμό οικονομικής υποστήριξής μου:
00033845820429$$$$000$$$928474***666 για την ΜΚΟ: "Το χαμόγελο του Μαζεστίξ".

Ο λογαριασμός έχει ανοιχτεί στην Παναφραγκική Ομοσπονδιακή Τράπεζα Ελλάδος (Π.Ο.Τ.Ε. Bank) και είναι ανοιχτός επί 24ωρο.
Ο αριθμός λογαριασμού τελειώνει σε 666, γιατί εμείς οι άπιστοι είμαστε και του Σατανά.

Και πού είστε;
Όχι μαλακίες και γκρουπάκια "τάισε τον Μαζεστίξ με ένα κλικ"!
Δεν τρώω κλικ εγώ!

Θέλω κάτι να με πιάσει!
Ακούω προτάσεις!
Μπριζολάκια, σουτζουκάκια και κανελόνια θα προτιμηθούν.
Άμα παίζει και καμιά κοκα-κολίτσα για να χωνέψω μετά, καλή θα 'ναι.

Μη φέρετε λαχανικά... έχω απ αυτά ακόμα!
Λίγο κρεατάκι μόνο!

Και τσιγάρα!
Οπωσδήποτε!

Και απευθύνομαι σ' εσάς γιατί από κάπου έμαθα ότι ο μέσος μισθός σας είναι στα 3.000 ευρώ!
Επειδή εγώ αυτή τη στιγμή είμαι με μείον, αντιλαμβάνομαι πως κάποιος από σας έχει το μερίδιό μου, με πάνω από 6 χιλιάρικα...
Βοηθήστε, μην το πω στον Ασμούσσεν και θα σας δείξει αυτός!



Ρε δεν κάνω πλάκα!
Έμεινα πανί με πανί και να δούμε πώς θα βγει ο μήνας!
Είχα το πρωί 50 ευρώ και έπρεπε οπωσδήποτε να τα δώσω κάπου και έμεινα στεγνός.

Ήταν σήμερα η πρώτη μέρα μετά από πολλά χρόνια που δεν είχα να πάρω ούτε τσιγάρα...
Και μιλώ κυριολεκτικά. Όχι τρόπος του λέγειν.

Θυμάμαι, ήμουν μικρός όταν κάποιο μεσημέρι, η μάνα μου μου είχε πει ότι δεν είχε μαγειρέψει τίποτα, επειδή δεν είχαμε μία, ούτε για να πάρουμε φασόλια.
Μία φορά έγινε βέβαια.
Δεν ξανάγινε έκτοτε γιατί αισθάνθηκε πολύ άσχημα, όπως καταλαβαίνω και έτσι κι αλλιώς τον "είχαμε τον τρόπο μας" οικονομικά.

Ε λοιπόν τώρα είμαι σε ανάλογη κατάσταση.
Ευτχυώς έχω κήπο και μια ντομάτα ε΄χω να τη φάω αν χρειαστεί.
Κι αν πολιοπεινάσω, κλέβω κάνα βερύκοκο απ τους δίπλα.

Αλλά ρε παιδιά... τσιγάρα πώς διάολο θα πάρω;
Κάθομαι και γράφω το κείμενο για να απασχολώ τα χέρια μου, να ξεχνιέμαι και να μην καπνίζω.

Μπορώ να γράφω ώρες ώσπου να μου περάσει το χαρμάνιασμα...

Αν δεν έχετε λεφτά, τουλάχιστον περάστε από δω και επτάξτε μια μισοκαπνισμένη γόπα.
Κι εγώ θα την καπνίσω- δε σιχαίνομαι!

Ό,τι μάρκα θέλετε!
Από Ντάβιντοφ μέχρι Σαντέ!
Από Καρέλια μέχρι Στίβεσαντ!

Καλά, αύριο το πρωί κάτι θα γίνει και θα βρω κάνα ψιλό.
Αλλά πώς θα βγει η μέρα;

Σκέφτηκα να κοιμηθώ, διότι όπως έλεγε κι ο Καραγκιόζης "ο ύπνος λεφτά δε δίνει, μα δε ζητάει κιόλας", αλλά έχω και δουλειές.
Κι ας μη μου δίνουν φράγκο, εγώ πρέπει να μαι εκεί!

Κι επειδή είμαι και κωλοέλληνας και δε σέβομαι τους νόμους, σας πληροφορώ ότι καπνίζω στον κλειστό δημόσιο χώρο που είναι η δουλειά μου.
Κι έχει γυρίσει το μάτι μου για τσιγάρο εδώ και λίγη ώρα και σκέφτηκα να βγω για δανεικά σε κανέναν εδώ γύρω, μπας και στάξει τίποτις...

Συμπέρασμα;
Καλή η Επανάσταση, συντρόφια, αλλά ως τότε... τι τρώμε και τι καπνίζουμε;;;


ΥΓ.1: Ζητώ συγνώμη απ' το αναγνωστικό κοινό για την έλλειψη νοημάτων και ειρμού στο κείμενο, αλλά νηστικό αρκούδι δε χορεύει!


ΥΓ.2: Πες τα ρε Παυλάκη!!!

...Χαρμάνης κι άφραγκος!!!

11 σχόλια:

  1. Άμα το είχες κόψει πέρσι τέτοια εποχή, τώρα θα είχες 1800 ευρώ, τόσο είναι τα τσιγάρα ενός χρόνου κατά μέσο όρο! Να, ευκαιρία. Είδες, φροντίζουν και για την υγεία σου!

    Κατά τα άλλα ο καθένας από κάπου κόβει και κάτι στερείται, και άλλοι είναι και σε πολύ χειρότερη μοίρα, τι να λέμε τώρα! Τι συζητάμε τόσο καιρό!

    Πρέπει να αλλάξει όλο το σκηνικό, άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όποιος καπνίζει είναι μπροστά σε διπλό κίνδυνο.
    Δε του φτάνουν τα χάλια του, αλλά πρέπει να το κόψει κιόλας!

    Εντάξει, εγώ έκανα τράκα τώρα τρία τσιγάρα από ένα γείτονα και θα βγει κουτσά-στραβά το βράδυ. Κι αύριο βλέπουμε...

    Αλλά άμα πάει παραπέρα το "ψαλίδι", δεν ξέρω τι θα μπορώ να κόψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρώτα απ’ όλα να κόψεις το κάπνισμα. Να βγει και κάτι καλό από την κρίση. Όταν σταματήσει η κρίση και ξεχρεωθούμε μπορείς να το ξαναρχίσεις (στα 90 σου δηλαδή).

    Δεύτερον, δώσε περισσότερα στοιχεία για τις ντομάτες. Δώσε γεωγραφικό μήκος και πλάτος και αν τις ξαναδείς σφύρα μου. Θα σε αφήσουμε χαρμάνη και από κηπευτικά!

    Τρίτον, μη μας απειλείς πως θα φας το πληκτρολόγιο γιατί αυτό περιμένουμε όλοι για να ησυχάσουμε από σένα.

    Τέταρτο καλό που θα βγει από την πείνα σου είναι που θα φας τα σεμεδάκια. Το «φωτιά στα σεμεδάκια» μπορεί να μετονομαστεί σε «σεμεδάκια στα κάρβουνα» με ριγανόλαδο, λεμονάκι και αλάτι χοντρό.

    Το καλύτερο στο φύλαξα για το τέλος. Ο φίλος μου ο Σάκης από το στρατό όταν υπηρετούσαμε Ελευθερούπολη (έξω από την Καβάλα) μια μέρα που είχε υπηρεσία, ήταν άφραγκος και χαρμάνης έκανε το εξής: μάζεψε όλες τις γόπες (μόνο Μάλμπορο) γύρω από τα μαγειρεία, τις καθάρισε από το «καμμένο» και το υπόλοιπο το τύλιξε σε χαρτί τετραδίου. Έκανε ένα μπάφο μούρλια!

    Άντε να σε δω να βγαίνεις στο παρκάκι απόψε… :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''3 Ιουλίου 2012 - 10:07 μ.μ.

    Μαζεστίξ, για να μην σε κουράζω με τις απόψεις μου, σου στέλνω ένα κείμενο μου -ότι πρέπει για την περίπτωση- και πρόσεξε την ημερομηνία ανάρτησης: πριν 1 χρόνο! επειδή δεν τό' χω πολύ το...τεχνολογικό, σου το γράφω απλά: ''ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ- ''ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΜΟΝΑΞΙΑ'' Άμα το διαβάσεις τα ξαναλέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''3 Ιουλίου 2012 - 11:49 μ.μ.

    http://gekollias.blogspot.gr/2011/07/e.html

    XA-XA! ΤΟ ΒΡΗΚΑ! ΘΑ ΣΤΕΛΝΩ ΚΙ ΑΛΛΑ! ΕΝΤΕΛΩΣ...ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε καταλαβαίνω και συμπάσχω, φίλε μου. Και δεν σου λέω να το κόψεις. Ξέρω τι δύσκολο είναι -κυρίως όταν έχεις προβλήματα. Γι' αυτό κι εγώ δεν το προσπαθώ καν. Προτιμώ να πεινάσω! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φίλε μου επειδή σ'αυτούς τους καιρούς μονο η αλληλεγγύει μας μένει,θα ήθελα να σε βοηθήσω όσο μπορώ.Πες τρόπο επικοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρχηγαρα μου
    λεβεντακο μου
    ανθρωπαρα μου
    μιλαμε αυριο και καπνιζουμε μαζι παρεα
    ειμαι ακομα στα Χανια και περνω καλα κι εσυ μαζι μου
    ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΦΙΛΕ
    Μιλούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σε όλη την παρέα.
    αργώ να απαντήσω, καθότι είχα βγει στη γύρα για ρευστό.
    Κάτι έγινε πάντως...
    :-)))


    Πέτρο το ήξερα απ την πρώτησ τιγμή ότι αυτό ήταν το βρώμικο σχέδιο: να φάω το πληκτρολόγιο για να με βγάλετε απ τη μέση και αν γίνω και πρεζάκιας με τις ιδέες του φίλου απ το στρατό!
    Μα χαρτί τετραδίου;
    Αυτό θα βγάζει μαύρο καπνό σαν καμμένο λάστιχο...

    Άσε που σκέφτομαι να ψεκάσω τις ντομάτες για να αποθαρρύνω.... απρόσκλητους επισκέπτες!
    :-)


    Πιστέ φίλε του σκύλου, όπως τα γράφεις είναι.
    Σ' αυτό το τραπέζι μένεις με λίγους και εκλεκτούς.
    Γιατί το τραπέζι αυτό δεν έχει γουρουνόπουλα και κοψίδια, αλλά τρεις φέτες ψωμί που πρέπει να τις μοιράσεις έτσι ώστε να περάσουν όλοι.
    Ξεκαθάρισμα γίνεται με όλους και όλα.



    Λωτοφάγε, ξέρεις πόσες φορές έχω βρεθεί στο δίλημμα "τσιγάρα ή σουβλάκι";
    Συνήθως απαντώ σουβλάκι, γιατί η πείνα είναι ισχυρότερη και επίσης τράκα τσιγάρο μπορείς να κάνεις, αλλά τράκα σουβλάκι δεν προβλέπεται...


    Ικτίνε, να σαι καλά!
    Είμαι στη φάση που μου χρωστάνε πολλοί και χρωστά σε πολλούς.
    Χρωστάμε όλοι σε όλους και... σωθήκαμε.
    Κοίτα, βγήκα σήμερα το ρπωί στη γύρα και κάτι ψιλά τσίμπησα για να βγει μέχρι το τέλος της βδομάδας το πράγμα...
    Όσο έχουμε φαί, τα υπόλοιπα παλεύονται!
    Να φάμε (κάνα κηπευτικό) έχουμε, ρευστό δεν υπάρχει για να κυκλοφορήσουμε και να καλύψουμε ανάγκες που απαιτούν ευρά...
    Ευχαριστώ για την προθυμοποίηση πάντως!


    Άνθρωπέ μου, κατάλαβες τώρα γιατίσ ου λεγα ότι πνίγομαι στις δουλειές;
    Έχω το κατάστημα αλλά δεν υπάρχει ρευστό ούτε για πλάκα.
    Χρωστάμε όλοι σε όλους!
    Γι αυτό και δυσκολεύομαι να κατεβαίνω στην πόλη.
    Βενζίνες...
    Καταλαβαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πάντως ισχύει,για όποτε χρειαστεί.επικοινωνία με mail?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ικτίνε!
      Μια προσωρινή κρίση ρευστότηας περνάω, αλλά θα περάσει... πού θα πάει;
      Όταν αρχίσουν να με ξεχρεώνουν, θα μαι μια χαρά!

      Πάντως, ανεξαρτήτως απ αυτό το θέμα, για κάθε επικοινωνία, το mail μου είναι mazgaul@hotmail.gr

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή