Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012

Είμαι κερδοσκόπος. Συλλάβετέ με!


Καθημερινά εντείνεται η συμμοριτολογία περί "μπλοκ της δραχμής".
Έχουν φτάσει στο σημείο να ποινικοποιούν την άποψη!

Ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και οι συν αυτοίς παπαγάλοι των Αγορών επιδίδονται εδώ και καιρό σε ένα σπριντ απίστευτης τρομοκράτησης της αντίθετης άποψης.

Μας λένε "όποιος υποστηρίζει την επιστροφή σε εθνικό νόμισμα (δραχμή) έχει βγάλει τα λεφτά του έξω και περιμένει την αλλαγή νομίσματος για να έρθει να κερδοσκοπήσει πάνω στη χρεωκοπία ή εξυπηρετεί συμφέροντα που σχετίζονται με κερδοσκοπία"!

Δηλαδή όποιος υποστηρίζει την επιστροφή στη δραχμή κατηγορείται για ποινικό αδίκημα!

Μιλάμε για το αποκορύφωμα της πολιτικής αθλιότητας!

Ωραία ρε μαλάκες, εγώ υποστηρίζω ότι το καλύτερο είναι να πάμε στη δραχμή σε εύλογο χρονικό διάστημα.
(σ.σ. Όχι άμεση αλλαγή νομίσματος, αλλά να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία προετοιμασίας της οικονομίας μας για αυτήν την αλλαγή, ώστε να έρθει όσο πιο ομαλά γίνεται μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια.)

Η περιουσία που έβγαλα έξω!

Φυσικά και έχω βγάλει τα εκατομμύριά μου έξω, έχω και μια "Α" πρόσβαση στις Αγορές, παίζω συνάλλαγμα και υποστηρίζω την αλλαγή νομίσματος για να φέρω εδώ τον παρά μου να κερδοσκοπήσω στις πλάτες σας!

Τώρα έλα ρε δικομματικέ αλητάμπουρα να με κατηγορήσεις για κερδοσκοπία, να με συλλάβεις, να με χώσεις στο μπουντρούμι και να ησυχάσεις με την πάρτη μου.
Αυτό δε θες ρε;
Την ίδια φάτσα δεν είχες πάντα;
Την ίδια φάτσα δεν είχες και όταν θεωρούσες ποινικό αδίκημα να είσαι αριστερός, σοσιαλιστής, κομμουνιστής, ή δημοκράτης;
Την ίδια φάτσα δεν είχες και όταν έστελνες στη φυλακή όσους τολμούσαν να εκφράσουν διαφορετική άποψη;

Πάντα ο ίδιος ήσουνα ρε αλητάμπουρα.
Κάποτε έβαζες τη μάσκα του μετεμφυλιακού χωροφύλακα.
Μετά τη μάσκα του βασιλικού αυλικού.
Αργότερα τη μάσκα του χουντικού.
Τώρα τη μάσκα του "Ευρωπαίου".
Πάντα αλλάζεις μάσκες, αλλά η φάτσα σου είναι εξίσου αποκρουστική.
Είναι η φάτσα ενός σάπιου συστήματος που προκειμένου να διατηρήσει τα κεκτημένα του δε διστάζει να θέσει εκτός νόμου κάθε αντίθετη άποψη, κάθε αντίθετη φωνή.

Το ποος κερδοσκοπεί και από ποιο νόμισμα είναι φανερό από του μεγαλοεπιχειρηματικού κόσμου, του οποίου η άποψη αντανακλάται στη στάση των ΜΜΕ των μεγαλοεφοπλιστών, μεγαλοεργολάβων, μεγαλολομπιστών, στη στάση του ΣΕΒ, στη στάση των Πολυεθνικών, στη στάση των κομμάτων που υποστηρίζουν το μεγάλο κεφάλαιο.


Εκτός αν με την αλλαγή νομίσματος όλοι εμείς οι λογιστές, ταξιτζήδες, γιατροί, δάσκαλοι, μπακάληδες, περιπτεράδες κερδοσκοπήσουμε έναντι του Μπόμπολα, του Βαρδινογιάννη, του Αλαφούζου, του Ψυχάρη, του Κυριακού, του Λάτση, του Μελισσανίδη, του Βγενόπουλου, του Κωνσταντακόπουλου, του Μαρινάκη, της Ντόρας, του Κόκκαλη και κάθε άλλου μεγαλοκαρχαρία.
Αν τα καταφέρουμε, μπράβο μας!
Θα 'χουμε επιτύχει την παγκόσμια πρωτοτυπία να κερδοσκοπήσουν οι μικροί δραχμολάγνοι έναντι των μεγάλων ευρωλάγνων!

Για να σοβαρευτούμε:
Έχω γραμμένο στα τέτοια μου και το ευρώ και την Ευρωπαική "Ένωση" και τους χαρτογιακάδες της και τους δικούς σας γιάπηδες που την υπηρετούν κι εσάς που μας το παίζετε κοτζαμπάσηδες.
Και τις Αγορές σας και τους Κερδοσκόπους σας και τους Τραπεζίτες σας και τους Βιομηχάνους σας και τους Τηλε-Παπαγάλους σας και τους Χειροκροτητές σας.

Λοιπόν, για να τελειώνουμε, καταθέτω την άποψή μου ότι προτείνω την αλλαγή νομίσματος από ευρώ σε δραχμή.
Και περιμένω τη σύλληψή μου ως κερδοσκόπος.

Αν με συλλάβετε, ποινικοποιείτε την άποψη.
Αν δε με συλλάβετε, αφήνετε ελεύθερους τους κερδοσκόπους.
Παράνοια;
Ναι. Εσείς την επαναφέρατε.
Μαλάκες.

21 σχόλια:

  1. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
    Έεεεεεετσι!!!
    Έτσι είναι αρχηγάρα μου!
    Μαζί σου με τα χίλια!
    Σε γουστάρω τρελά όταν τα παίρνεις στο κρανίο (η γνωστη ταπηροκρανίαση από την οποία πάσχω κι εγώ από καιρού εις καιρόν)!
    Συμφωνώ και επαυξάνω!
    Μαζεστίξ είσαι Θεός. Σε ψηφίζω με χέρια και με πόδια! Θέλω κι εγώ ΔΡΑΧΜΗ ΤΩΡΑ! Και ξερό ψωμί. Τουλάχιστον θα υπάρχει ψωμι γιατί τώρα κι αυτό το έχουμε χάσει με τα καριόλια που παίζουνε μονόπολη στο σβέρκο μας. Άντε σάλτα και σιχτίρια όλοι! Διότι υπάρχει κι εκείνη η εντολή στο παιχνίδι που λέει "ΠΗΓΑΙΝΕ ΦΥΛΑΚΗ" !!!

    Πάντα φίλος σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγραψες, μεγαλε! Για ακομη μια φορα λες οσα εχουν στο νου οι κανονικοι ανθρωποι (κι οχι τα ζομπι που συμμορφωνονται, ψυχη τε και σωματι, στους Πρετεντεροκαψηδες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άνθρωπε, "δραχμή κι ελιά και Γαλάτη βασιλιά"!
    χαχα

    Ε βέβαια, στη Μονόπολη, μετά την "Εντολή" πήγαινες εύκολα στη "Χρεωκοπία", ενώ εμτά την "Απόφαση" ο δρόμος ήταν στρωμένος για τη "Φυλακή".


    Celin, αν χαίρομαι για κάτι είναι που μέσα στην εποχή των ζόμπι παραμένω κανονικός άνθρωπος.
    Κι εσύ εννοείται και ο Άνθρωπος και όλοι οι φίλοι εδώ.
    Αλλιώς δε θα ήμασταν εδώ, αλλά βυθισμένοι σ' έναν καναπέ ως άλλοι "Αλ Μπάντυ" με το ένα χέρι στο τηλεκοντρόλ να βλέπουμε Πρετεντεροκαψήδες και με το άλλο χέρι να ξύνουμε τα τέτοια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά, πραγματικά, με αυτά που λένε ώρες ώρες σε βγάζουν από τα ρούχα σου. Έχουν πάρει το φτυάρι και δώστου ψέμματα τα αρχιλαμόγια, οι αρχικλέφτες και δολοφόνοι. Βουτηγμένοι μέχρι το λαιμό στην απάτη. Ποιος ξέρει με τι τους κρατάνε, οι Μέρκελ και άλλοι.

    Δραχμούλα ρε, να κόβουμε όσοι θέλουμε. Δεν ξέρω αν το ακούσατε, σήμερα πάνε για ενοποίηση των ευρωπαικών τραπεζών, να μην έχει καμιά εξουσία κάθε κράτος. Ραγδαίες εξελίξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ίσως φοβούνται το ρεύμα αμεσομελλοντικών κυβερνήσεων αλά Σύριζα που θα επιχειρήσουν εθνικοποιήσεις, γι' αυτό και τρέχουν των φρονίμων (Αγορών) τα παιδιά να μαγειρέψουν πριν πεινάσουν (οι Ευρωπαίοι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Έχω γραμμένο στα τέτοια μου και το ευρώ και την Ευρωπαική "Ένωση" και τους χαρτογιακάδες της και τους δικούς σας γιάπηδες που την υπηρετούν κι εσάς που μας το παίζετε κοτζαμπάσηδες.
    Και τις Αγορές σας και τους Κερδοσκόπους σας και τους Τραπεζίτες σας και τους Βιομηχάνους σας και τους Τηλε-Παπαγάλους σας και τους Χειροκροτητές σας."
    συνυπογράφω με χέρια και με πόδια φίλε μου!!!
    έξω από την ΕΕ των τραπεζιτών,επιστροφή σε εθνικό νόμισμα και νομισματική πολιτική που θα έχει ως στόχο την ευημερία του λαού και όχι καμιάς κουφάλας Μέρκελ και των κολλητών της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε μα ρε Τζαβέλα δε θα πεθάνουμε κιόλας για την κωλοΕΕ τους!

    Άμα υπάρχει η δυνατότητα να διορθωθεί η ακτάσταση εντός ευρώ, δεν εχω πρόβλημα.
    Ίσα-ίσα θα ναι σωτηρία με λιγότερο κόπο και βάσανα.

    Αλλά αν είναι να επιλέξουμε ανάμεσα σε επιβίωση και Ευρώπη, νομίζω ότι είναι προφανής η επιλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΠΡΑΒΟ-αυτό περί ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΑΣΚΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ακριβέστατο.Ο φόβος θα μας κυβερνάει.Το λέει και ο ποιητής"από να φοβάμαι και να καρτερώ,κάλλιο περισκόπιο και τορπίλη"

    ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕ ΛΕΓΕΤΑΙ(ΛΑΪΚΆ οχι με επιστημονικα άρθρα που τα διαβάζουν λίγοι) είναι ότι το ευρώ είναι εφέυρεση και το πολύτιμο όπλο της Γερμανίας,για να βάλει τη θηλειά στην ευρώπη,εξουδετερώνοντας το όπλο της Νομισματικής πολιτικής των άλλων χωρών.
    Δεν θυμόμαστε τις τεράστιες αυξήσεις στις τιμές όταν μπήκαμε στο ευρώ?.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ευρώ απεδείχθη ένα τεράστιο κόλπο για να κερδοσκοπήσουν οι ισχυροί έναντι των ανίσχυρων.
      Οπότε προς τι τόση λατρεία στο "κοινό νόμισμα";
      Θα έλεγα ότι είναι μάλλον κενό νόμισμα.

      Διαγραφή
  9. "Απ' τα δέκα χρόνια που είμαστε στο ευρώ τα πέντε έχουμε ύφεση"
    Τάδε έφη Λιάνα Κανέλη.

    Η θέση μου υπέρ της δραχμής και της εξόδου της χώρας απ' την ΕΕ είναι, τουλάχιστον απ' τα σχόλιά μου, γνωστές. Το κυριότερο όμως δεν είναι να κάνουμε έξοδο απ' την ΕΕ και το ευρώ, το κυριότερο είναι με ποιους θα κάνουμε αυτή την έξοδο.
    Το ευρώ είναι ήδη παρελθόν και για την ΕΕ. Η Ισπανία μπαίνει οσονούπω σε μηχανισμό στήριξης, η Κύπρος επίσης, το ευρώ κατρακυλάει στις διεθνείς χρηματαγορές.
    Σήμερα η φιγκαρό γράφει ο σώζων εαυτόν σωθήτω.
    Αν η έξοδός μας γίνει από δεξιά κυβέρνηση καήκαμε. Τότε να γίνει από αριστερή. Ναί! αλλά αριστερή κυβέρνηση με πατριωτικό περιεχόμενο. Τα πολυπολιτισμικά και τα διεθνιστικά, τουλάχιστον σήμερα, πρέπει να τ' αφήσουν στην άκρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ κι εγώ Κλεισθένη πως η έξοδος απ την Ευρωζωνη (και ίσως η διάλυσή της) είναι προδιαγεγραμμένη.
    Επομένως το μείζον είναι η διαχείριση της χρεωκοπίας.
    Κι έχω έναν προβληματισμό επ αυτού που έχω υπ' όψιν μου να τον θέσω προσεχώς πλήρως σε ανάρτηση.

    Ευτυχώς οι υπερδιεθνιστικές φωνές έχουν μπει στην άκρη και πρωταγωνιστεί ο πατριωτικός αριστερός λόγος.
    Να δούμε και την πράξη βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσύ λοιπόν κερδοσκοπείς!
    Εσύ παίζεις παιχνίδια με το ευρώ!
    Εσύ απειλείς να τινάξεις τη διεθνή οικονομική σταθερότητα!
    Εσένα συνάντησε η Μέρκελ και μας απειλεί με το διεθνές δικαστήριο!
    Απο σένα φτάσαμε στο αδιέξοδο να ψηφίζουμε όλοι ΣΥΡΙΖΑ!
    Εσύ λοιπόν φταις για το μονοψήφιο του Πασόκ.
    Εσύ φταις που ο Σαμαράς κλαίει γιατί δεν τον παίζουνε οι φιλενάδες του!

    Εγώ λοιπόν θέλω να επιστρέψουμε στη δραχμή για ένα και μοναδικό λόγο.
    Όχι γιατί έτσι θα επανεκκινήσουμε.
    Όχι γιατί έτσι θα αρνηθούμε το επαχθές και δυσβάσταχτο χρέος.
    Όχι γιατί έτσι θα στηριχτούμε στις δικές μας δυνάμεις και θα υποχρεωθούμε να ενωθούμε όλοι μαζί και να παλέψουμε όλοι μαζί.

    Αλλά επειδή έχω φυλάξει δυό πεντοχίλιαρα και κάτι πεντακοσάρικα!
    Όπως καταλαβαίνεις την πρώτη μέρα της δραχμής θα ξεκινάω από άλλη βάση...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τώρα τελευταία, μετά τους άξιους ηγέτες ΓΑΠ, Παπαδήμο, Σαμαρά, Βενιζέλο, μίλησε και ο Παναγιώτης ο Ψωμιάδης για τη συμμορία της Δραχμής. Αυτό δεν μπορούσε να το αφήσει αναπάντητο και ο αγαπητός Γιώργης Καραμπελιάς που με άρθρο του στο Άρδην συμφώνησε για τα λαμόγια της Δραχμής.
    Τρελαθήκαμε ή έχουμε ακόμη δρόμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε Πέτρο, επειδή κι εγώ ανήκω στην συμμορία της δραχμής και έχω σε Ελβετική τράπεζα, παρακαλώ, το δυσθεώρητο ποσό των 65 ευρώ προτείνω.
    Να κάνουμε μία εταιρία που θα αγοράσει όλη (άντε την μισή) Ελλάδα. Τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέτρο Κ., ανι το παραδέχομαι, εγώ είμαι αυτός!
    Εγώ είμαι υπέυθυνος για όλα.
    Αλλά έχω κι ένα παραπονάκι: ξέχασες και το Χρηματιστήριο!
    Δε φταίω εγώ για το ότι σήμερα έπεσε εκεί που ήταν το 1990;


    Πέτρο Δ., όταν μιλάει ο Πανίκας για συμμορίες να τον ακούς.
    Αυτός ξέρει απ' αυτά.
    ;-)

    Όσο για τον Καραμπελιά, ποτέ μου δεν ασχολήθηκα σοβαρά μαζί του.


    Κλεισθένη, ας μαζευτούμε όλοι όσοι ξεχάσαμε μερικά εικοσαρικάκια, πενητάρικα και πεντακοσάρικα στα συρτάρια μας τότε για να έρθουμε να αγοράσουμε τη μισή Ελλάδα.
    Για να αξνακουστούν φράσεις ξεχασμένες όπως "χήνες, καφετιά, κολοκοτρώνηδες" κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι και εγώ ένας κερδοσκόπος που θέλει να επιστρέψουμε στη δραχμή. Όχι γιατί έχω περισσότερες δραχμές από ευρώ. Αλλά επειδή πιστεύω ότι το ευρώ δεν είναι απλά ένα νόμισμα συναλλαγής, αλλά εργαλείο στα χέρια κάποιων (τραπεζών) υποδουλώσεις χωρών.
    Όταν το σπίτι σου το κουμαντάρουν άλλοι θα είσαι πάντα υπό εσύ και τούρνα αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανορθόγραφε, ο Αντώνης ο Σαμαράς έχει ακούσει αυτά που λες;
    Το ευρώ είναι "αδιαπραγμάτευτος εθνικός στόχος και κεκτημένο".
    Και τον Αντώνη αν τον τσαντίσεις, γίνεται Τούρκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να ταυτίσω αυτόν τον Αντωνάκης (μπλιάξ) με τον Αντωνάκη της παλιάς καλής ταινίας αλλά υποβαθμίσω την ταινία για αυτό δεν το κάνω.
      Όσο για τους “Τούρκους” για μένα η μια μέρα το 1982 που έκανα κρατούμενος μέχρι να περάσω αυτοφώρω μετά από τροχαίο στρατιωτικό φυλάκιο στην ΟΥΡΦΑ ήταν Η εμπειρία.

      Διαγραφή
  17. Εδω μαζευεστε ρε λαμογια...!!
    Δραχμολαγνοι, του κερατα...!!

    Εσας δεν σας "επιασαν" Ουτε οι ψεκασμοι...
    Ουτε τα χαζοκουτια...
    Ουτε οι διαφημισεις με τα μπουτια...!!!
    Ουτε οι διαβεβαιωσεις της Κυριας,που τρεμει...Για την πυρηνικη Καταστροφη...!!..Την εξαθλιωση..Και οι απειλες του Κεφαλογιαννη;;;;

    Ωραια ρε Γαλατη....!!
    Γραφτε με και μενα..Στη λιστα,που θα..Κουβαλαμε την Ασπιδα...!!
    Εχω και..Προταση, για την ονομασια του νεου Εθνικου νομισματος...

    Να το πουμε..ΜΕΣΕΓΡΑ....!!
    Απο τα αρχικα των λεξεων..ΜΕρκελ ΣΕχω ΓΡΑμμενη...!!

    Για να μεινει στην Ιστορια..Τουλαχιστον απο δω και περα...
    ΠΟΙΟΙ τολμανε να τους γραφουνε αυτους Διαχρονικα, πρωτοι...!!

    Αντε..Να πα να...Φιληθουνε, σε καμμια παραλια...
    Μπας και δουνε τον κοσμο αλλοιως...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άμα... "φιλιόντουσαν" θα είχαν και άλλες απόψεις!

    Χαιρομαι που προσχωρείς κι εσύ στο λόμπυ μας.
    Θα συζητήσουμε όλοι μαζί για την ονομασία του νομίσματος.

    Το ΜΕΣΕΓΡΑ κατοχυρώνεται και θα τεθει σε ψηφοφορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. eisaste oloi gia ta panagyria...

    ΑπάντησηΔιαγραφή