Κυριακή, 6 Μαΐου 2012

Ειρήνη με τους Ρωμαίους, βάρβαροι Γαλάτες!


Είμαι ο Μαζεστίξ, ο αρχηγός του γαλατικού χωριού.
Εντάξει δε με εξέλεξαν, μόνος μου μπήκα, αλλά το ξέρω ότι μ' αγαπάνε οι χωριανοί μου.
Από το 50 π.Χ. είμαι αρχηγός, έχουμε φτάσει 2012 μ.Χ.  κι είμαι ακόμα εγώ στο τιμόνι του χωριού.
Εντάξει, δεν είμαστε πια και τόσο ανυπόταχτοι.

Ο Αστερίξ ξεκούτιανε και δεν έχει άλλες ιδέες, ο Οβελίξ παραχόντρυνε και απ το φαί δε μπορεί να ξεκουνήσει.
Ο Μαθουσαλίξ είναι φυσικά ακόμα ζωντανός και ακόμα δίνει συμβουλές (βρε ποιον μου θυμίζει!).
Ο Πανοραμίξ έχει βγει στη σύνταξη, και έχει ξεχάσει τη συνταγή του μαγικού ζωμού.
Ο Αλφαβητίξ κι ο Αυτοματίξ είχαν μικρομάγαζα, αλλά στη θέση τους άνοιξαν τα Carrefour από τη Λουτέτια (Παρίσι) και οι ίδιοι γίνανε ταμίες.
Ο Κακοφωνίξ δεν έχει άλλη έμπνευση και βγάζει συνεχώς τα best of του.
Η Μιμίνα μου ζαλίζει τα τέτοια για να παραιτηθώ, αλλά εγώ δε το βάζω κάτω.

Πλέον έχουμε ειρήνη με τους Ρωμαίους.
Αυτοί μας ζητάνε το 70% της παραγωγής μας (γκυ, μαγικό ζωμό κι αγριογούρουνα) για να έχουμε την  ησυχία μας κι εγώ φυσικά μετά από φοβερή διαπραγμάτευση με τους Ρωμαίους εταίρους μας το δέχτηκα.
Παραποίησα βέβαια λιγάκι τα στοιχεία και είπα πως έχουμε περισσότερα αγριογούρουνα για να μας δεχτούν, αυτοί κάνανε τα στραβά μάτια στην αρχή, μα τώρα ζητάνε τα χρωστούμενα αγριογούρουνα που τους έταξα.

Ακούω φωνές που θέλουν να ανατρέψουν την αφεντιά μου από την εξουσία.
Γιατί ρε παιδιά;
Εντάξει, πολεμήσαμε όταν ήμασταν νέοι.
Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε μονίμως;

Ας είμστε λογικοί.
Και οι Ρωμαοίοι εταίροι μας τελικά δεν είναι τόσο κακοί όσο φάνταζαν παλιά.
Είναι συνεννοήσιμοι.
Και σε τελική ανάλυση έχουν και δίκιο.
Είμαστε αγροίκοι εμείς οι Γαλάτες!
Πρέπει να αλλάξουμε και να γίνουμε κι εμείς σαν κι αυτούς.

Γι αυτό μάλιστα στέλνουμε Γαλάτες να πολεμάνε μαζί με τις Ρωμαικές λεγεώνες στο μέτωπο της Καρχηδόνας. Για να μαθαίνουμε.
Γι αυτό στένουμε τα γαλατόπουλα στα Πανεπιστήμια της Ρώμης και των Συρακουσών.
Για να φέρυν τις νέες, εκσυγχρονιστικές ιδέες στο χωριό μας.

Γιατί να μη φτιάξουμε κι εδώ μια σύγκλητο;
Γιατί όχι και μια Αρένα;
Κι έναν Ιππόδρομο;
Γιατί να μην κάνουμε συμπόσια αντί για τα βάρβαρα τσιμπούσια μας;
Ας εκσυγχρονιστούμε αδέρφια!

Και τελοσπάτων στηρίξτε με για αρχηγό για να αποφύγουμε την ακυβερνησία!
Έχουμε συνεχείς διαπραγματεύσεις με τους Ρωμαίους εταίρους μας!
Δεν πρέπει να αφήσουμε τις ακραίες φωνές που μιλάνε για ανυπότακτο χωριό να επικρατήσουν.

Θα φέρουμε επενδύσεις στο χωριό μας.
Θα κάνουμε κάθε νέα Γαλάτισσα να μοιάζει με την όμορφη Φραμπαλά!
Μ' ένα 20άρι σηστέρτια δική σας!
Μπορεί για σας να είναι ακριβή, αλλά για τους Ρωμαίους δεν είναι τίποτα!

Προσέξτε τι θα ψηφίσετε γιατί εγώ μετράω τις ψήφους!
Κι αν δε μ' αρέσουν, μαύρο φίδι που σας έφαγε!
Είδατε τι είπε ο υπουργός της Ρώμης, Βρούτος!
Εδώ δεν αστειευόμαστε!

Ψηφίστε Μαζεστίξ για ένα νέο Γαλατικό χωριό!
Για ελπίδα και προοπτική!
Υπάρχει καλύτερη Γαλατία και τη θέλουμε και την έχουμε!

Ολόδικός σας,
ο αρχηγός σας,
Μαζεστίξ

9 σχόλια:

  1. Μαύρο στον Μαζεστιξ! Η Αρμορική ανήκει στους Γαλάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημιουργούμε μια νέα Γαλατίααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά . Σειρά του Μαθουσαλίξ ήμουν και έχω μπερδέψει αιώνες και χρονιές .
    Καλό! Να είσαι καλά.
    ΥΓ . Άσχετο με τα παραπάνω , αλλά πρέπει να σε ευχαριστήσω γιατί μέσα από δικό σου μπλοκ γνώρισα αυτή την πολύ όμορφη παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανορθόγραφε άμα είσαι σειρά με το Μαθουσαλίξ τότε πρέπει να... αποστρατευτείς!

    Όσο για το (ΥΓ), έχω να πω ότι η παρεούλα εδώ είναι σαν το γαλατικό χωριό: διαφωνούμε απλά για να συνεχίζουμε να κουβεντιάζουμε!

    Καλό απόγευμα!
    Χαιρετισμούς στο Ωραιόκαστρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλε Μαζεστίξ, κι εγώ είμαι ίδια σειρά με τον ανορθόγραφο, όσο κι αν επιμένετε δεν πρόκειται να αποσυρθώ, θα με αποσύρουν.
    Λυπάμαι που δεν έχω γνώσεις από το "Αστεριξ", πάντως στο περίπου καταλαβαίνω τι θες να πεις.
    Ευχάριστο και αλληγορικό κείμενο, νάσαι καλά και να γράφεις έστω κι αν εμείς οι Μαθουσαλίξ γκρινιάζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επιμένεις ε;
    Λόγω ονόματος νομίζεις ότι διεγείρεις τις Μάζες;
    Τρίχες!
    Θα σε ανατρέψουμε οσονούπω.
    Θα στείλω τον Οβελίξ να σε πλακώσει στις μενιριές.
    Ή τον Αλφαβητίξ να σε πλακώσει στις γρήγορες με τα ψάρια του.
    Και το μεγάλο μου όπλο: θα ψιθυρίσω στη Μιμίνα ότι ξενοκοιτάς!
    Κοίτα λοιπόν να βιδωθείς πάνω στην ασπίδα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα καταπνίξω την εξέγερσή σας!
    Και οι Μαθουσαλαίοι (Κλεισθένης) και οι μπαχαλάκηδες της Αρμορικής (Πέτρος) θα πάτε στην εξορία. Στη Νορμανδία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αίσχος!Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους!
    Ακόμα κι ο Μαζεστίξ μας απογοήτευσε. Αποσύρομαι για να κλάψω.
    Μαζεστίξ, σύνελθε, έχουμε αγώνα αύριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλα βρε Λωτοφάγε!
    Λέμε και καμιά μαλακία για να περνάει η ώρα... (όπως λέει και το ανέκδοτο με το λαγό και το λιοντάρι)
    Έχουμε πολύ αγώνα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή