Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012

...κι εγώ δεν είμαι καλά!



Καθώς ο Πύρρος θα κάθεται κάτω απ' την μπάρα του ομοσπονδιακού κόουτς Μπένι, που δε γουστάρει (ψυχολογικές) ντόπες,
ο γιος του Λαμπράκη θα κάθεται δίπλα στον παλιό συγκάτοικο του Γιώργου που θα κατεβάσει τις κουκούλες των μπουφάν και που δεν είναι ούτε συντηρητικός ούτε προοδευτικός,
και το απέδειξε αυτό μιλώντας στο Χρήστο που είναι με τους Εβραίους καθώς έλεγε το έθνικό μας "ααα",
το Μιχάλη που παίζει σκεπτόμενο ποπ, και τον άλλο Αντώνη που αφιέρωσε ένα ρεφρενάκι στον Πύρρο,
που κατέβηκε για χάρη της κοράκλας του μ' εκείνον που κατέβαινε κι εκείνη που νίκησε γιατί σκόνταψε η άλλη,
και φωνάζοντας "για την κονόμα ρε γαμώτο" ξαναχάθηκε εν μία νυχτί αφήνοντας τον πλανήτη να αναρωτιέται πού χάθηκε κι εκείνος ο γιος του ανέμου,
που έπεσε απ' τη μηχανή αφού τελειώνανε τα έργα εκείνων που υλοποιούσαν εθνικούς στόχους,
κι ενώ διαφωνούσαν οι άλλοι που κατεβάζουν την κόρη αυτού που βάραγε τη γυναίκα του,
σε ένδειξη διαμαρτυρίας που δε συνεργαζόταν μ εκείνη που 'χε κινέζικο i-pad,
το οποίο έδειχνε στον γκατζετάκια παλιό συγκάτοικο του Αντώνη που κατεβάζει κουκούλες
και μιλούσε πριν στον άλλο Αντώνη που τσαντίστηκε γιατί ο Πύρρος πήγε με τους άλλους,
και γιατί άλλαξε προπονητή κι από το Χρήστο πήγε στο Βαγγέλη,
που -μπορέι να ναι χοντρός αλλά- πολεμάει τη μάσα,
και θα κάνει νταλαβέρι μόνο με όποιον φοράει γαλαζοπράσινη γραβάτα,
ενώ τα μαύρα παπιγιόν και οι κόκκινες τιράντες θα απαγορευτούν
και θα αντικατασταθούν από ζώνες- όχι για τη μέση, αλλά για την πλάτη-,
κι εγώ δεν είμαι καλά!

15 σχόλια:

  1. Που να είσαι καλά, και το λίγο που μας έμεινε (μυαλό) στο κεφάλι με αυτά που ακούμε και βλέπουμε θα το χάσουμε τελείως. Αν δεν κάνουμε κάτι άμεσα θα καταντήσουμε ζόμπι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τον συμπαθούσα πολύ τον Πύρρο.
    Ηταν η Ελλάδα στις δόξες της.
    Ηταν ο Πύρρος της Ελλάδας.
    Τώρα είναι ο Πύρρος του ΠΑΣΟΚ.....
    Και πως θα αντέξει μετά τις εκλογές να ψηφίσει υπέρ της μείωσης μισθών και συντάξεων;
    Κρίμα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαζεστίξ χρειάζεσαι επειγόντως διακοπές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία μου, το είπα από μόνος μου: Δεν είμαι καλά!


    Ανορθόγραφε, αν πιστέψουμε ότι τα ζόμπι δεν είναι χορτοφάγα, τότε έχουμε να φάμε πολλή σάρκα από την ώρα που θα καταντήσουμε έτσι..


    Σερενάτα κι εγώ τον συμπαθούσα αρχικά αλλά δυστυχώς εδώ και χρόνια αποδείχτηκε το πώς επετεύχθη αυτό το "θαύμα" της εθνικής άρσης βαρών.
    Όταν πιάστηκε ντοπέ όλη η (12-μελής αν θυμάμαι καλά) εθνική ομάδα άρσης βαρών υπό τον Ιακώβου επιβεβαιώθηκε η σχετική παραφιλολογία και έσβησαν και οι κρυφές ελπίδες "να μην είναι αλήθεια".


    Και οι γενικότερες "δόξες" της Ελλάδας αποδείχτηκαν πως -όπως και οι αθλητικές- ήταν προιόν κάποιας "ντόπας"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα περισσότερα δεν τα 'πιασα!
    Εσύ δεν είσαι καλά ή εγώ;

    ΥΓ: Έχω να σου προτείνω να πηγαίνεις τοίχο-τοίχο, αλλά να μη χτυπάς στο τοίχο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αδυνατώ να καταλάβω γιατί σας ενόχλησε τόσο η συμμετοχή του αρσιβαρίστα σε ένα ψηφοδέλτιο επικρατείας.
    Ο Πύρρος και κάθε Πύρρος είναι προϊόντα του σάπιου συστήματος.
    Όπως πριν κάποιοι πούλησαν "Πύρρο" για να προπαγανδίσουν υπέρ μιας δήθεν ισχυρής Ελλάδας έτσι ο Πύρρος και κάθε Πύρρος παίρνει την αντικαταβολή του. Τα "για την Ελλάδα ρε γαμώ το" ,"για την κοράκλα μου" κτλ είναι εκθαμβωτικό περιτύλιγμα κάλυψης της αλήθειας.
    Εγώ πάντως φίλε Μαζεστίξ σε βλέπω πολύ καλά. Λίγη θάλασσα, κανένα φραπεδάκι με φίλους κι όλα διορθώνονται.
    Τώρα όσον αφορά τις διακοπές όλοι μας έχουμε ανάγκη γιαυτές αλλά .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγνώμη παιδιά ξέχασα, όποιος δεν βαριέται ας διαβάσει το τελευταίο κείμενό μου στον παρακάτω σύνδεσμο. Νάστε καλά.
    http://ideopigi.blogspot.com/2012/04/1-0.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο.
      Και μικρό σκορ έγραψες.
      Ίσως είναι 3-0 και η ρεβάνς της "αναγνώρισης" δεν προβλέπεται και ιδιαίτερα αμφίρροπη προς το παρόν...
      "Κουμπωμένο το ματσάκι" που λεγε κι ο Αχιλλέας, ο πολιτικός κρατούμενος...
      Ή... "Βαγγέλη ψάξου" που έλεγε ο ίδιος!


      Όσο για το φραπεδάκι που λες παραπάνω, περιμένω το επόμενο σαββατοκύριακο (των εκλογών ντε) να ξεκουραστώ και να πιω επιτέλους τη φραπεδάρα μου σε γυάλινο ποτήρι με πολλά παγάκια και να κόψω αυτές τις αγορασμένες φραπεδο-αηδίες σε πλαστικά ποτήρια που πίνω ολημερίς...

      Διαγραφή
  8. Πέτρο μην ανησυχείς!
    Εγώ έχω αρχίσει να... χάνω!

    Συχνά, όταν περνάω πολύ κουραστική μέρα, με πιάνει η σουρρεαλιστική αρλούμπα και λέω και γράφω ό,τι μου κατέβει!



    Κλεισθένη, δεν έχω διαφωνία γενικώς με την υποψηφιότητα του Δήμα.
    Δε μου χει κάνει τίποτα ο άνθρωπος και δικαίωμά του να κάνει ό,τι νομίζει.
    Απλώς του τη παίνω λιγάκι, επειδή κατεβαίνει με το ΠΑΣΟΚ...
    Κατά τ' άλλα non probleme που λεν και στο (Γαλατικό) χωριό μου!

    Κι εξάλλου η ίδια η φύση της υποψηφιότητάς του είναι συμβολική και παράγει συζήτηση και μάλλον αυτός ήταν κι ο στόχος της...
    Ο Δήμας δεν είναι όποιος κι όποιος.
    Συμβολίζει πολλά. Καλά και άσχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρχηγέ μου... να πω στον Πανοραμίξ να φτιάξει μια μαρμίτα μαγικό ζωμό να πάρεις τα πάνω σου..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα δεν με πείραξε ο Πύρρος, με πείραξε ο γιος του Λαμπράκη! Ο Πύρρος χρωστούσε στο ΠΑΣΟΚ. Ο γιος του Λαμπράκη γιατί πήγε με την παράταξη του Κοτζαμάνη;
    Ούτε εγώ είμαι καλά.
    Και σε διάβασα κι εσένα, φίλε μου καλέ, και ζαλίστηκα. Αλλά συμφωνώ με όσα λες. :))
    Καλό βράδυ σε σένα και στην ωραία παρέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ούτε κι εγώ. Είδα καπάκι δυο προεκλογικές εκπομπές με εκπροσώπους ΠΑΣΟΚ ΝΔ να μιλάνε ταυτόχρονα και με τον δημοσιογράφο μαζί, με αποτέλεσμα επί μια ώρα να παράγεται απλώς ένας θόρυβος και έπαθα ένα πολιτισμικό σοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κωνσταντίνε, ο Γκοσινύ κι ο Ουντερζό είπαν ψέματα.
    Εγώ έπεσα στη χύτρα όταν ήμουν μικρός και όχι ο Οβελίξ.
    Και τα αποτελέσματα είναι μόνιμα πάνω μου!

    Άλλο αν πού και πού χρειάζομαι ένα "οοps" στον οργανισμό μου (που λεγε κι ο Εισαγγελάτος στη διαφήμιση των βιταμινών)



    Λωτοφάγε, κι εμένα μου προξένησε πολύ μεγάλη απορία ο γιος του Λαμπράκη.
    Να λοιπόν ένας ακόμη λόγος που η οικογενειοκρατία είναι θάνατος.
    Φαντάζεσαι να χαμε και το γιο Λαμπράκη πρωθυπουργό όπως είχαμε Γιωργάκη και Κωστάκη;
    Είμαι περίεργο να τον δω...


    κ.κ. κι εγώ κάπως έτσι την έπαθα.
    Είδα λίγο παραπάνω ειδήσεις χτες και έπαθα νευρικό κλονισμό...
    Σου συνιστώ την προσοχή! Βλέπεις τι μπορεί να πάθει ο άνθρωπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το παλιό κόλπο της γκλαμουριάς βάζουν μπροστά, όσοι δεν έχουν ιδέες και προτάσεις...ποτέ δεν είχαν βέβαια! περίμενα και γω με αγωνία,ποιός θα μας σώσει φέτος...μην είναι ο Πύρρος,μην είναι η Βάνα Μπάρμπα,μην είναι ο Ρένος και ο Ρέμος...ρε δε πάτε στο διάολο που τα πάντα εξαργυρώνετε σε καρέκλες και τίτλους!!!
    μακάρι να μπορούσαν οι ψηφοφόροι να βάζουν σταυρό στα ψηφοδελτία επικρατείας...τότε θα βλέπαμε πόσα εκατομμύρια σταυρούς θα έπαιρνε ο αιώνιος έφηβος αγωνιστής,ο Μανώλης Γλέζος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τζαβέλα, φοβάμαι μήπως η πλειοψηφία των ψηφοφόρων δεν ήξερε καν ποιος είναι ο Μανώλης Γλέζος...

    Μην ξεχνάς το αιώνιο σαρδάμ των πανελλαδικών με το Μανώλη Γλέζο και τον Απόστολο Σάντα που συμπτυσσόταν στα γραπτά των ανίδεων σε... Απόστολο Γκλέτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή