Σάββατο, 21 Απριλίου 2012

Χρόνια πολλά φασιστάκια!

Χρόνια πολλά στους φασίστες!
Έχουν κι αυτοί μια... "ηρωική μέρα"!
Να μην την τιμήσουν δηλαδής;



Όλα κι όλα!
Κάθε χρόνο τιμώ την επέτειο ευχόμενος στους φασίστες να ζήσουν, να ευτυχήσουν, να ξανάρθει -δε μπορεί παρά μια μέρα να ξανάρθει- η πουλάδα, να ξαναγίνουν δικά μας πάλι με χρόνια με καιρούς, να πιούμε ρακές σε κρανία μεταναστών και άλλα τέτοια ευχάριστα...
Σκεφτείτε ότι όλες οι ηρωικές ημέρες είτε του έθνους συνολικά είτε των αριστερών αγώνων αφορούν σε επαναστάσεις όπου συμμετείχαν και αγωνίστηκαν εκατοντάδες, χιλιάδες ή εκατομμύρια λαού.
Δηλαδή οι επαναστάσεις που γιορτάζει η αριστερά έγιναν από το λαό.
Η... "επανάσταση" που γιορτάζουν τα φασιστάκια (και ονειρεύονται ακόμη πολλοί την παλινόρθωσή της) έγινε από τρεις στρατιωτικούς και μερικούς ακόμη συνωμότες...

Είναι ανίκανοι και επανάσταση να κάνουν!
Ούτε για χούντα δεν είναι ικανοί να αγωνιστούν!
Γι αυτο περιμένουν μια ζωή αποχαυνωμένοι έναν Παπαδόπουλο ή έναν Μεταξά ή έστω έναν... Χίτλερ να τους σώσει!

Είναι τόσο άχρηστοι και φοβισμένοι και γενικώς χέστες που δεν έχουν ούτε τα @ να κάνουν μια επανάσταση!

Χρόνια πολλά κορόιδα!
Αλλά δε χρειάζεται να την πέφτετε στον Ευθυμίου ή σε οποιοδήποτε άλλο στέλεχος της Συγκυβέρνησης του σίσχους για να φανείτε διαφορετικοί απ αυτούς!

Ίδιοι μ αυτούς είστε, μόνο που εσείς άνετε το διαχωρισμό αυτών που δικαιούνται να ζήσουν και αυτών που δεν το δικαιούνται με βάση το χρώμα και τη φυλή, ενώ οι άλλοι με βάση την ανταγωνιστικότητα.

Γι' αυτό λοιπόν...
Χρόνια πολλά φασίστες πάσης προέλευσης!


ΥΓ.: Troll κακής ποιότητας.
Αλλά επειδή είχα ασχοληθεί τα προηγούμενα χρόνια σοβαρά μαζί τους, όταν οι πολλοί περί άλλα ετύρβαζον, φέτος που ξαφνικά ανακάλυψαν τη νεοναζί έκρηξη, είπα να μην ασχοληθώ στα σοβαρά μαζί τους.
Ασχολούνται τόσοι "αντιφασίστες" ετσι κι αλλιώς ώστε αισθάνομαι περιττός...

ΥΓ.2: Ο ΄"Τύπος της Κυριακής" προσφέρει CD στο οποίο διαφημίζει ότι συμπεριλαμβάνεται ο ύμνος της 21ης Απριλίου...
Αδιόρθωτοι αυτοί οι δεξιοί!
Αδιόρθωτοι!
Πάλι καλά που ο Παίσιος δεν είχε πει καμιά καλή κουβέντα για το Γιώργαρο τον Παπαδόπουλο, γιατί το χαρακίρι δεν το γλίτωνα...

14 σχόλια:

  1. Δεν σε πιστεύω.
    Αφιέρωσες ανάρτηση στα μαλακισμένα;
    Κάθησες να γράψεις έστω και λίγες αράδες για τη βλακεία που τα δέρνει;
    Με σύγχυσες!
    Θα σου στείλω τους Ρωμαίους να σε γκρεμοτσακίσουν από την ασπίδα και να σε βάλουν στο γύψο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέτρο δε φταίω εγώ.
    Είχα πει να μη γράψω γενικώς τίποτε.
    Δεν είχα έμπνευση!
    Αλλά όταν είδα 2 λεπτα ειδήσεις (δεν είδα παραπάνω) το ντου στον Ευθυμίου και καπάκι τη διαφήμιση του Τύπου τς Κυριακής, δεν άντεξα!


    Νομίζω πως συνωμοτείς εναντίον μου για να υφαρπάξεις την αρχηγική ασπίδα!
    Στερέψαν οι πολυθρόνες και πέσαμε πάνω στις ασπίδες;
    Η ηγεσία μου στο γαλατικό χωριό είναι αδιαμφισβήτητη!
    Για όποιον διαφωνεί έχω προβλέψει διακοπούλες σε κάτι νησάκια της Μεσογείου μακριά από την Αρμορική...
    Μακρόνησο θαρρώ το λένε το ένα.
    Και Γιάρο το άλλο νομίζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις τα κότσια να τα βάλεις μαζί μου.
      Όταν ήμουν μικρός έπεσα στη χύτρα με το μαγικό φίλτρο και η επίδρασή του είναι μόνιμη.
      Στις επερχόμενες εκλογές στο γαλατικό χωριό θα θέσω υποψηφιότητα. Έχω δώσει και κάτι ψιλά σε γαλάτες και θα χάσεις σίγουρα.
      Σε διαφορετική περίπτωση θα στείλω τον Κακοφωνίξ να σου κάνει καντά κάθε βράδυ.
      Παραδίνεσαι;;;

      Διαγραφή
    2. Όχιιι!
      Κάνε μου το μαρτύριο της σταγόνας, βάζε μου βραστά αυγά στις μασχάλες, ξήλωνέ μου τα νύχια, βάζε μου ομιλίες του Βενιζέλου να ακούω, δείχνε μου βίντεο με φιέστες του Ολυμπιακού, υποχρέωσέ με να ακούω μέρα-νύχτα Χατζηγιάννη, κέρασέ με φρεντοτσίνο...
      αλλά μη μου στείλεις τον Κακοφωνίξ για καντάδες!

      Αυτό είναι απάνθρωπο!


      Θα καταπνίξω την συνωμοσία σας με συνοπτικές διαδικασίες: μόλις πάτε να με ρίξετε θα ρίξω βούτυρο πάνω στην ασπίδα κι όποιος πάει να ανέβει πάνω θα γλιστράει και θα σακατεύεται!
      Σατανικό;

      Διαγραφή
  3. Έπεσες στην παγίδα MEGA-ANT1 και άλλαξες θέμα προς το μεγάλο εχθρό της δημοκρατίας και του διαλόγου. Μόνο τις δηλώσεις Φώφης-Μιχελάκη-Κουβέλη δεν έπαιξες. Ξεκόλλα! (χωρίς παρεξήγηση) γιατί αλλιώς θα βγάλουμε το ISO χουντόμετρο να μετράμε Λευτεράκη-Μεταξά-Πατακό-ΓΑΠ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διογένη, όπως είπα και στον Πέτρο, δεν είδα καν ειδήσεις.
    Απλά άκουσα για το σκηνικό, το είδα δυο λεπτά και άλλαξα κανάλι...

    Εξαλλου το εχω σαν παράδοση κάθε χρόνο να στέλνω τα χρόνια πολλά!
    Η επανάσταση επανάσταση και η ευγένεια ευγένεια!
    :-)

    ΥΓ.:Πού και πού γράφω και καμιά μαλακία να περναέι η ώρα...
    Δε γράφω πάντα εχοντας κάτι στο μυαλό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδή γράφεις για επανασταση, θα σας πω μια αστεία ιστορία.

    Οταν ήμουνα παιδί, πήγαμε σε μια σχολική γιορτή με τους γονείς μου. Εκεί γνωρίστηκαν με τους γονείς κάποιου συμμαθητή μου. Και λέει ο πατέρας του στον δικό μου: "εγώ ήρθα στην Ελλάδα με την επανάσταση". Το ακούω αυτό.

    Μετά γυρίσαμε σπίτι. Εγώ η καημένη, που ειχα μεγαλώσει με άλλες ιδέες, η μόνη επανάσταση που ήξερα ήταν του 1821. Ρωτάω λοιπόν τον πατέρα μου: μα ποια επανάσταση λέει αυτός, είναι δυνατό να είναι τόσο μεγάλης ηλικίας, από το 1821 έχουν περάσει εκατόν τόσα χρόνια;

    Μου εξήγησαν βέβαια οτι οι φασίστες αποκαλούσαν επανάσταση τη χούντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νοσταλγώ την εποχή που τραγουδούσαμε στον Πέτρο Γαρουφαλιά "Πέτρο, κουνήσου, σου τρώνε το πουλί σου", εννοώντας τον Φοίνικα που αναγεννάται από τις στάχτες του στις αφίσες της Χούντας.
    Ήταν εκλογές, φθινόπωρο του 1974, και ξεκινούσα πανευτυχής τις σπουδές μου στο Καποδιστριακό, όπου άρχιζε η περίφημη "αποχουντοποίηση", δηλαδή το ξήλωμα των χουντικών καθηγητών.
    Τότε πιστεύαμε ακράδαντα ότι ο φασισμός είχε πεθάνει οριστικά και τον κηδεύαμε γελαστοί. Είχαμε, όμως, ξεχάσει να τον μαχαιρώσουμε στην καρδιά!
    Και αναστήθηκε, πιο επικίνδυνος από ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε θα περάσει ο φασισμός Λωτοφάγε, μην ανησυχείς.

      Αυτός ο λαός έχει βαθιά ριζωμένη αντιφασιστική παράδοση. Πιστεύω οτι είμαστε από τους πιο ανυπότακτους λαούς, γι αυτό έχουμε και τόσους αγώνες και τόσο αίμα στην ιστορία μας. Είμστε βέβαια και σε οικόπεδο - γωνία και δε μας αφήνουν ήσυχους. Αλλά δε μασάμε. Θα τους τσακίσουμε που λέει και το σηματάκι δίπλα!

      Διαγραφή
  7. Ρε.."λωτοφαγε"..Αυτο το πουλι εννοουσαμε τοτε;;;;
    Κοιτα να δεις παρεξηγηση..!!
    Λες τοτε, που κλεινανε τα θεατρα..Και πηγαιναν οι ηθοποιοι, για κραξιμο...!!
    Ωραια βραδια...!!
    Και οι "βοιδοσβερκοι" στην εισοδο, μας κοιταγαν μεσα απο τα τζαμια...!!
    Χεσμενοι..Οτι ηρτε το τελος τους...!!
    Αλλα εμεις..Καναμε πλακα τρελλη..Και γελαγαμε...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κ.κ. φαντάζομαι πως το παιδάκι του "επαναστάτη" θα ήταν και το τραμπουκάκι της τάξης, ε;

    (ως προς το αν θα περάσει τελικά ή όχι, έχει αρχίσει να εξελίσσεται σε ντέρμπι η υπόθεση...)

    Ως προς τα υπόλοιπα που αναφέρουν Μαχαίρης και Λωτοφάγος, να σημειώσω ότι αρκετά δεν τα γνωρίζω (όπως το τραγουδάκι για την πουλάδα και αυτόν τον Γαρουφαλιά), διότι τυγχάνω νεώτερος...

    Πάντως ξέρω ότι το 74 οι φοιτητές μπαίνανε στα γραφεία των καθηγητών και τους εξευτέλιζαν.
    Ανοίγανε τα συρτάρια και πετάγανε έξω τα έγγραφα, διαπόμπευαν τους καθηγητές κλπ.
    Έτσι έχω μάθει...

    Ας μας πληροφορήσει ο Λωτοφάγος για περισσότερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο συγκεκριμένος όχι, ήταν καλό παιδάκι το καημένο, αλλά είχαμε άλλον τέτοιο που λες, κι αυτός από πατέρα φασίστα.

      Διαγραφή
  9. Ναι, έτσι γινόταν. Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους εργαζόμουν (μαύρη εργασία, φυσικά, διότι δεν είχα, λέει, κλείσει τα 21), αλλά προσπαθούσα να παρακολουθώ τα απογευματινά μαθήματα, τα οποία συνήθως δεν γίνονταν, αφού οι αψιμαχίες με τους καθηγητές ήταν καθημερινό φαινόμενο. Οι φοιτητικές οργανώσεις αποκαλούσαν η μία την άλλη χουντική και πλακώνονταν!
    Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, όμως.
    Εκείνο που δεν γνωρίζαμε, κυρίως στη Φιλοσοφική και στη Νομική, ήταν πως οι αληθινοί φασίστες λούφαζαν στις γωνιές και περίμεναν την ανακωχή, για να ξεμυτίσουν και να μας @@@@@.
    Ένας από αυτούς είναι σήμερα υπουργός.
    Το βιβλίο της Σοφίας Νικολαΐδου "Απόψε δεν έχουμε φίλους" αποτυπώνει θαυμάσια αυτή τη νοοτροπία στον ακαδημαϊκό κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λωτοφάγε, ειλικρινά περιμένω όταν θα χεις χρόνο να κάνεις μια ανάρτηση για το θέμα εξονυχιστικά!
    (Γιατί πού φράγκα για βιβλία;; Αν και ο τίτλος με προδιαθέτει θετικά...)

    Κι εγώ όσα εχω ακούσει για την περίοδο, από τη Φιλοσοφική προέρχονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή