Πέμπτη, 5 Απριλίου 2012

Όχι μωρή, δε σου δίνω το τηλέφωνό μου!

Εδώ και καιρό, κάθε φορά που επιχειρώ να μπω στο λογφαριασμό μου στο blogger η Google μου εμφανίζει μήνυμα με την υπόδειξη να δώσω το τηλέφωνό μου για να διασταυρωθεί η ταυτότητά μου, υπό την απειλή ότι μπορεί σύντομα να μην έχω πρόσβαση στο λογαριασμό μου.
Δηλαδή η κωλοεταιρεία παραβιάζει το δικαίωμά μου στην ανωνυμία.



Ε λοιπόν εγώ δε σου το δίνω το τηλέφωνό μου μωρή Google!
Δε σου κάνω τη χάρη!
Δε θα υπονομεύσω από μόνος μου την ελευθερία της γνώμης μου.
Σιγά τη γκόμενα τη Google που θα της δώσω το τηλέφωνό μου!

Αν συμβεί καμιά στραβή και μου απαγορευτεί η πρόσβαση στο λογαριασμό μου, τότε πιθανότατα δε θα τα ξαναπούμε από εδώ.

Εσείς που έχετε blog, πείτε μου: σας συμβαίνει κάτι αντίστοιχο ή μόνο σ' εμένα συμβαίνει;
Έχει δώσει κανείς σας το τηλέφωνό του;

20 σχόλια:

  1. έχω αποθηκεύσει την σελίδα μου στα "αγαπημένα" και είμαι μόνιμα συνδεδεμένος... μια φορά όμως που είχα αποσυνδεθεί μου το είχε εμφανίσει... δεν ξέρω γιατί το ζητάνε! Δε θελω να υποψιάζομαι ότι ειναι το επομενο βήμα μετα την ταυτοποίηση όλων των κινητών τηλεφώνων ακόμη και των καρτοκινητών! αν μας κόψουν τα blogs εγώ θα ξαναγυρίσω στον πατροπαράδοτο τρόπο των χειρόγραφων, άντε εκτυπωμένων λογω τεχνολογίας, προκηρύξεξων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μένα μου συνέβη!
    Το έδωσα γιατί όταν αλλάζω password μου στέλνουν κάποιο κωδικό προσωπικό!
    Δες το διαφορετικά.
    Αν κάποιος θέλει να σου χακέψει το λογαριασμό το καταλαβαίνεις αμέσως!
    Ο χάκερ θα κάνει τις κινήσεις που κάνεις και θα έρθει σε σένα ο κωδικός.
    Οπότε θα καταλάβεις.
    Αλλά μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα καρτοκινητό αποκλειστικά γι αυτό.
    Υπάρχουν κι άλλες αναγνώσεις.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασικά και γω μπαίνω χωρίς κωδικό όπως ο Κωνσταντίνος αλλά αν μπω από άλλο υπολογιστή ναι το ζητάει...δεν το δίνω φυσικά.
    Δεν είναι για αυτούς που έχουν μπλογκ, είναι για όλους που έχουν λογαριασμό google.
    Και όλα αυτά που λένε κατά καιρούς για χάκερ και τέτοια...δηλαδή αν μπει ένας χάκερ στο λογαριασμό μου τι θα γίνει;το πολύ πολύ να δει τα μέιλ της θειάς μου και της ξαδέρφης μου. Δεν έχω τίποτα εξωφρενικό να κρύψω. Εκτός αν παίζει κάτι άλλο που δεν ξέρω.
    Και λέει ότι μπορεί να μην έχουμε πρόσβαση;Δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο.
    Σε εσάς τελικά ενεργοποιήθηκε η καινούρια μορφοποίηση ή μόνο σε μένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα.
    Το ίδιο συμβαίνει σε όσους έχουν λογαριασμό στον γκούγκλη.
    Συνεχής αποθήκευση αντιγράφου ασφαλείας και άνοιγμα λογαριασμού σε άλλο πάροχο. Εγώ έχω επιλέξει wordpress.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα. Όπως λένε και οι από πάνω αυτό ισχύει αν έχεις λογαριασμό google. Μου το λέει και μένα στα gmail μου. Φυσικά και δεν το δίνω και φυσικά και αυτό γίνεται για κατάργηση της ανωνυμίας. Νομίζω πως είναι κάτι παραπάνω από προφανές. Φυσικά, πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει και ένας λόγος "ασφάλειας" ώστε να πεισθείς να το δεις από την καλή του όψη.

    Δεν νομίζω πως κινδυνεύουμε τόσο από χάκερς. Και όπως είπε και η Μαρία Νι, δε θα γίνει και κάτι αν μας χακάρουν. Υπάρχουν άλλοι τρόποι επικοινωνίας με τους κοντινούς μας ανθρώπους αν θέλουμε κρύψουμε κάτι και δε χρειάζεται αυτό να το κάνουμε μέσω των λογιαρισμών του google.

    Το να πάρεις έναν άλλο αριθμό και δηλώσεις αυτόν δε νομίζω πως είναι λύση γιατί σε κάθε περίπτωση πρέπει αυτός ο αριθμός να έχει κάποια στοιχεία δηλωμένα. Είτε αυτά είναι δικά σου, είτε είναι κάποιου φίλου σου, το σίγουρο είναι ότι θα είναι κοντά στα ίχνη σου.

    Γι'αυτό και η λύση είναι τα ανοιχτού κώδικα blogs όπως το wordpress. Αν φτάσει στο σημείο να μας κλείσει το λογαριασμό η google, επειδή δε δίνουμε το τηλέφωνο, τότε η απάντηση θα πρέπει να είναι αυτή και όχι η υποταγή και η αποδοχή του εκβιασμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ούτε εγώ το δίνω και δεν έχω κανένα σκοπό να το δώσω.
    Το ερώτημα είναι: κανα μπακάπ πως μπορώ να πάρω για να μην πάνε ξαφνικά χαμένα πέντε χρόνια αμπελοφιλοσοφιών μου; Καμια ιδέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά απλώς αποθήκευσα ως html την κάθε μου ανάρτηση και τα έχω στο δίσκο μου.

      Διαγραφή
  8. Διάβασα τα σχόλιά σας που περιιλαμβάνουν διαφορετικές οπτικές και δεν ε΄χω βρει ακόμη τη λύση.
    Έχω wordpress διεύθυνση (φαίνεται πάνω δεξιά στο blog), αλλά κι αυτή είναι με το gmail μου, οπότε... δώρον άδωρον αν μου μπλοκάρουν το mail!

    Θεωρώ πως σκοπός του όλου εγχειρήματος είναι η άρση της ανωνυμίας, διότι έρχονται χρόνια δύσκολα και δεν θέλουν να γράφει ο καθένας ό,τι θέλει χωρίς υπογραφή.
    Καθόλου τυχαία η χρονική σύμπτωση με την ACTA.

    Τελοσπάντων, θα δούμε τι θα κάνουμε αν μας τη φέρουν οι Γκουγκλίτες.

    Καλό απόγευμα σε όλους!



    ΥΓ.: Πού έχεις χαθεί εσύ Paulinho?
    Έχεις πολύ καιρό να γράψεις και στο blog σου και είπα "πάει, βαρέθηκε κι ο Paulinho!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ είμαι φίλε Μαζεστίξ και παρακολουθώ σιωπηλά. Ο λόγος που έχω χαθεί και δε γράφω στο blog μου δεν είναι καθόλου άσχετος με το θέμα που άνοιξες. Έχει να κάνει με την ανωνυμία.

      Είμαι στη φάση που το ψάχνω και ετοιμάζομαι να δημιουργήσω ένα άλλο blog το οποίο θα είναι εξαρχής απόλυτα ανώνυμο και με καλυμμένο το κάθε ίχνος. Και αυτό δυστυχώς δε μπορεί να γίνει μέσα από κλειστά πρότυπα όπως είναι το blogspot. Δεν είναι απλό, θέλει πολύ ψάξιμο και προσοχή για να μη σου ξεφύγει κάτι.

      Το σίγουρο πάντως είναι ότι δε βαρέθηκα. Αντιθέτως, και μέσα αλλά και έξω από το ίντερνετ ψάχνομαι συνεχώς και παλεύω για να πετύχω αυτά στα οποία πιστεύω.

      Είμαι σίγουρος πως θα ξανασυναντηθούμε, έστω και αν έχω άλλο ψευδώνυμο πλέον και δε γνωρίζεις πως θα είμαι ο "Paulinho".

      ΥΓ: Για το wordpress που είπες, απλώς αντιστοίχισε το με άλλον λογαριασμό και όχι με το gmail. Δεν έχω ασχοληθεί ακόμα πολύ, αλλά φαντάζομαι πως θα γίνεται αυτό. Αλλιώς άνοιξε καινούριο wordpress και αποσύνδεσε το εντελώς με κάθε τι της google ή οποιασδήποτε άλλης εταιρίας βλέπεις ότι το πάει προς τα κει...

      Διαγραφή
    2. Θα βρεθούμε σύντομα όλοι μαζί στη Μακρόνησο...

      Διαγραφή
    3. Χρήστο θα γνωριστούμε εκεί.
      Θα είμαι ένας τύπος πάνω σε μια ασπίδα!
      Αν δε με αναγνωρίσεις κι έτσι, θα κρατάω κι ένα Esquire...
      :-)

      Διαγραφή
  9. Φίλε Μαζεστίξ, όχι πως συμφωνώ με την απαίτηση της google να δώσεις το τηλέφωνό σου αλλά, το να πιστεύεις ότι δεν ξέρουν ποιος είσαι είναι ουτοπία. Η περιβόητη ανωνυμία των bloggers είναι για τους αδαείς. Ξέρουν και παραξέρουν.
    Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η ανωνυμία, δεν βγαίνω επώνυμα για άλλους λόγους.
    Το άλυτο πρόβλημα του σάπιου συστήματος δεν είναι να βρει ποιος είσαι αλλά είναι τόσοι πολλοί όσοι γράφουν στο διαδίκτυο που δεν μπορούν να κάνουν τίποτε. Η μαζικότητα είναι λόγχη κατά του συστήματος.
    Φυσικά αν απομονώσουν κάποιον πολύ "επικίνδυνο" τον "χτυπάνε" σαν χταπόδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά, Κλεισθένη, δεν είμαι δα και επικίνδυνος!
    Μια γνώμη γράφω κάθε μέρα και δε φοβούνται εμένα προσωπικά μην τους... ανατρέψω!
    Ούτε τρομοκράτης είμαι, ούτε μεγάλος επαναστάτης για να με κυνηγάει η Ιντερπόλ.

    "Η μαζικότητα είναι η λόγχη κατά του συστήματος"
    Συμφωνώ απόλυτα.

    Δε θέλω να είναι επώνυμο το Blog μου για να μπορώ πέρα από κοινωνικές υμβάσεις, να γράφω ό,τι ακριβώς πιστεύω.
    Ίσως με κάποιους από εσάς να γνωριζόμαστε και να δυσκολευόμουν ορισμένες φορές να πω κάποια πράγματα.

    Νομίζω πως θα κάνω αυτό που είπε ο paulinho.
    Θα αντιστοιχίσω το wordpress λογαριασμό μου με mail άλλης εταιρείας και θα συνεχίσω κανονικά...

    Καλό νέο ξεκίνημα επομένως Paulinho!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όντως ξέρουν ΗΔΗ ποιοι είμαστε. Ωστόσο, ΓΙΝΕΤΑΙ να φροντίσουμε να μη ξέρουν. Κι εγώ όταν άνοιξα το blog μου σκέφτηκα πως δεν είμαι κανένας τρομοκράτης ώστε να με νοιάζει η ανωνυμία. Όμως τώρα δεν νιώθω καθόλου άνετα με το να ξέρω πως υπάρχει ένας κατάλογος όπου καταγράφεται όλο το ιστορικό της ζωής μου (facebook, blog, mails κλπ). Παρόλο που εξακολουθώ να μην είμαι τρομοκράτης:P

    Σ'ευχαριστώ Μαζεστίξ καλά συνέχεια και σε σένα και σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ το έδωσα.Ξέρω κι εγώ τώρα. Άμα είναι να μας παρακολουθουνε, από εκεί θα το περιμένουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κ.κ. δε νομίζω ότι τίθεται θέμα παρακολύθησης, αφού δεν κάνουμε και τίποτα το φοβερό.
    Το πρόβλημα για μένα είναι στο (κοντινό) μέλλον όπου οι εξελίξεις πιθανόν να είναι περίεργες και να υπάρξουν προβλήματα με όσους έχουν επώνυμα blogs και γράφουν δυσάρεστα πράγματα για το καθεστώς.
    Προς το παρόν δεν τίθεται ακόμη τέτοιο θέμα, αλλά τόσο γρήγορα που τρέχουν οι εξελίξεις, θεωρώ πως εντός το πολύ 2-3 ετών θα ύπάρξει τέτοιο ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σ εμένα Μαζεστίξ έχει γίνει το εξής …
    Μπορεί να είναι φυσιολογικό η να μην έχω κάνει κάτι σωστό , μιας και δεν την ξέρω καλά την τεχνολογία …
    Μου ζητά τηλ στο τζιμαιλ.. κάθε φορά που το ανοίγω,- δεν το έχω δώσει …
    Και πιθανές επιπτώσεις ….
    Δεν έχω δικαίωμα να βάζω συν+1 στα ποστ -λέει δεν έχουν διασταυρωθεί τα στοιχεία μου
    Έχω κάνει αίτηση στην AdSense η οποία δεν την εγκρίνει λόγο του ότι δεν είναι σωστά τα στοιχεία μου
    Μια Φώτο που βάζω στο προφιλ δεν μου την δείχνει γιατί ελέγχει τα στοιχεία μου
    Άσε που μόλις ανοίγω το τζιμαιλ μου προτείνει ε και καλά να βάλω άτομα σε κύκλους και παπαριες
    η Google ζητά στοιχεία για καθαρά κερδοσκοπικούς λόγους …
    Αυτός που θα πληρώσει όμως να τα πάρει … για ποιο λόγο θα τα χρησιμοποιήσει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραίος προβληματισμός Γιώργο.
    Δεν μπορώ να σου δώσω απάντηση.
    Απλά μου προσέθεσες κι άλλες ερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή