Πέμπτη, 19 Απριλίου 2012

Ο Χ και η Ψ άλλαξαν μυαλά έναντι 600 ευρώ...


Τελικά πιάνει η ρημάδα η προπαγάνδα...
Μιλούσα προ ημερών με ένα φίλο και μια φίλη (ζευγάρι) που είχαμε καιρό να μιλήσουμε για τα κοινωνικοπολιτικά τεκταινόμενα.
Πριν ένα περίπου χρόνο εμφανιζόταν φωτιά και λαύρα με το Μνημόνιο.

Περίπου Απρίλη με Ιούλη πέρυσι.

Είχε μειωθεί το  εισόδημα του φίλου αρκετά και ήταν άνεργη η γυναίκα του ήδη πάνω από ένα χρόνο.
Έτσι, φώναζε για την κατάσταση, είχε κατέβει και μερικές φορές στο Σύνταγμα πέρσι Μάη-Ιούνη και έλεγε κι αυτός και κυρίως η γυναίκα του ότι αυτοί που μας οδήγησαν ως την πόρτα της χρεωκοπίας (ΝΔ) κι αυτοί που μας έβαλαν μέσα (ΠΑΣΟΚ) πρέπει να δικαστούν, ότι ήταν προσχεδιασμένα όλα κλπ κλπ.
Λόγω του ότι ήταν άνεργη τότε η Ψ (ας ονομάσουμε τη γυναίκα Ψ και τον άντρα Χ, όπως τα χρωμοσώματα) καθόταν τις περισσότερες ώρες στο σπίτι.
Έμπαινε στο ίντερνετ για να περάσει η ώρα και πέτυχε τον Καζάκη, ο οποίος ανέλυε τα τεκταινόμενα με το γνωστό του τρόπο.
Η Ψ λοιπόν είχε που είχε το θυμό της, άκουσε επιτέλους και δέκα επιστημονικές αλήθειες από ένα σοβαρό άνθρωπο και ήταν φουλ αντιμνημονιακή.
Η Ψ τον άκουγε φανατικά και υιοθετου΄σε τις απόψεις του για τα όσα έγιναν και για τα όσα πρέπει να γίνουν..
Στο ίδιο κλίμα και ο Χ τότε, αν και λίγο πιο μετριοπαθής.

Συζητούσαμε τοτε για τα συγκλονιστικά στοιχεία όπως -το κυριότερο- ότι το 85-90% του "Δανείου" πάει στην αποπληρωμή των τοκοχρεωλυσίων και άρα η εσωτερική οικονομία αυτοτροφοδοτείται και επομένως η πληρωμή μισθών, συντάξεων, φαρμάκων κλπ δε γίνεται από το Δάνειο αλλά από τον κρατικό προυπολογισμό κλπ.
Συζητούσαμε για το προαποφσισμένο σχέδιο να υπαχθεί η χώρα σε καθεστώς οικονομικής δουλείας και άλλα τέτοια...
Μάλιστα μου είχε κάνει εντύπωση η από μέρους τους υιοθέτηση ριζοσπαστικών ιδεών και το πάθος τους, καθώς οι δυο τους ήταν πάντοτε σχετικά συντηρητικοί.

Περίπου το Νοέμβρη με Δεκέμβρη...

Περνάνε λοιπόν κάποιοι μήνες και τυχαίνει να βρει επιτέλους δουλειά η Ψ κάπου.
Μη φανταστείτε τίποτα το φοβερό, αλλά στις μέρες μας ακόμη και μια δουλειά από το ρπωί ως το βράδυ για 600 ευρώ φαντάζει... δώρο!
Με μέσον εννοείται... Αδιάβλητος ιδιωτικός τομέας γαρ!

Λοιπόν, άρχισε να αυξάνεται το εισόδημά τους και παρόλο που ο Χ είχε απολυθεί, έπαιρνε το επίδομα ανεργίας και τα κουτσοβγάζανε πέρα.
Επομένως άρχισαν και τα στρογγυλέματα...
Όταν ξαναγεμίζει -έστω και πρόσκαιρα- λιγάκι η κοιλίτσα, μετά το φαγητό παραδοσιακά νυστάζεις και τα μάτια αρχίζουν να κλείνουν...
Η φίλη μας λοιπόν, η Ψ, δούλευε όλη μέρα, τρέχοντας πάνω-κάτω, όλος ο μισθός των 600 ευρώ έφευγε για το νοίκι, το πήγαινε-έλα στη δουλειά και τα υπόλοιπα αυτονόητα έξοδα ενός σπιτιού.
Αλλά τουλάχιστον είχε φύγει από πάνω της ο βραχνάς του ενοχικού συνδρόμου που συνοδεύει πάντοτε τον άνεργο.
Οπότε έπαψε να αναζητά λύσεις αφού πια ένιωθε πως "διασφαλίστηκε η ίδια", και δε χρειάστηκε να ξανακούσει τους "Καζάκηδες" που φώναζαν.
Ότανγ ύριζε σπίτι κατάκοπη έβαζε λίγη τηλεόραση να "ενημερωθεί".
Σε μια συζήτησή μας λοιπόν εκείνο τον καιρό άρχισε να μου τα στρίβει.
"Και εντάξει, είναι κακό όλο αυτό που συμβαίνει, αλλά τι να κάνουμε; Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Και αν δε μας δώσει το "Δάνειο" η Τρόικα, τι θα απογίνουμε που δε θα έχουμε να πληρώσουμε μισθούς, συντάξεις, φάρμακα κλπ.; Και η αριστερά μόνο κριτική κάνει, αλλά δεν έχει λύσεις. Και τελικά είχε δίκιο ο Μητσοτάκης το 90."
Και τα υπόλοιπα γνωστά αναπαραγόμενα εκ των ειδήσεων των 8...


Βέβαια τόνιζε ακόμη τότε ότι δεν πρόκειται να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ (χωρίς χαρακτηρισμούς αυτή τη φορά), αλλά ότι προτίθετια να ψηφίσει κάποια "υπεύθυνη φωνή"΄και ότι "φταίνε οι πολιτικοί" και ότι "χρειάζεται κάποια λύση όπως στην Ιταλία με τον Μόντι" και τα λοιπά Αλαφουζικά...

Το αποκορύφωμα ήταν ότι μου έλεγαν ο Χ και η Ψ ότι πρέπει "να βρεθούν πολιτικοί με ανθρωπιά".
Κι όταν τους εξηγούσα πως αυτό που θεωρούσε "ανθρωπιά", στην ουσία είναι ιδεολογία και μάλιστα πολύ συγκεκριμένη, αυτοί εξενίσταντο λέγοντάς μου ότι τα γυρίζω όλα εκεί που θέλω.
Ε βέβαια, όταν τους λες ότι "δουλειά και σπίτι για όλους (ή έστω σχεδόν όλους), ισχυρό κοινωνικό κράτος να καλύπτει όχι μόνο τους αναξιοπαθούντες αλλά όλους τους πολίτες, με δωρεάν παιδεία και υγεία για όλους, φτηνές μεταφορές, δημόσιο ηλεκτρικό ρεύμα κλπ" αυτό πάνω-κάτω είναι ο σοσιαλισμός και τα παρακλάδια του, σου λένε ότι παίζεις παιχνίδια...

Πριν λίγες ημέρες...

Τελοσπάντων, περνάν οι μήνες και δεν έχουμε συζητήσει καθόλου για τέτοια θέματα.
Ώσπου προ ημερών τυχαίνει και ξαναπιάνουμε τέτοια κουβέντα, ενώ καθόμαστε παρέα στο σπίτι και η τηλεόραση δείχνει ειδήσεις.
Δεν ακούγαμε, κυρίως έπαιζε η εικόνα.
Στο μεταξύ ο Χ ξανάπιασε η δουλειά εκεί που δούλευε προηγουμένως με τα... μισά λεφτά!
Δείχνει η τηλεόραση το Βενιζέλο και το Σαμαρά (χωρίς να ακούμε τι λένε) και κουνούν το κεφάλι τους σα να λέγαν "ωχ τι μας περιμένει πάλι".
Μετά δείχνει καπάκι τον Τσίπρα και αρχίζουν και ουρλιάζουν "άντε γαμήσου ρε μπάσταρδε που θέλεις να κυβερνήσεις κιόλας"... κλπ
Μετά δείχνει τον Καμμένο με αφορμή τη συνεργασία του με το Δημαρά και αρχίζουν και ωρύονται "απατεώνες που θέλετε να χρεωκοπήσουμε! τώρα μας θυμηθήκατε ρε;"
Καλά όταν έδειξε το ΚΚΕ δεν μπορώ να γράψω αυτά που ειπώθηκαν. Μας διαβάζουν και παιδιά ίσως...



Και τα ρωτάω εγώ τα παιδιά.
"Καθήστε ρε! Εδώ ο Σαμαράς κι ο Βενιζέλος σας έχουν πάρει κι ό,τι είχε απομείνει, κάθε βδομάδα σας βάζουν και νέο φόρο, σας μειώσουν τους μισθούς, σας παίρνουν χαράτσια... οθωμανικά, έχουν μαζί τους την Τρόικα που σας υπόσχεται ότι σύντομα θα προσεγγίσετε το επίπεδο των μισθών της Βουλγαρίας, έχουν κάνει τη χώρα σας κουρέλι της υφηλίου, την εχουν ξεπουλήσει απροκάλυπτα κι εσείς δε βγάζετε άχνα και μου κάνετε τους αναστενάρηδες και όταν βλέπετε τον Τσίπρα, το ΚΚΕ, τον Καμμένο ή οποιονδήποτε άλλο που φωνάζει εναντίον αυτών που σας εξαθλιώνουν και έχουν ο καθένας τους μια λύση στο κεφάλι του για το τι μπορεί να γίνει από δω και μπρος μου το παίζετε νταήδες εναντίον τους;
Εντάξει, μην τους ψηφίσετε, αλλά τόσο μένος γι αυτούς που δε σας αρέσει η λύση που προτείνουν και τόση... βουβή κατανόηση σ' αυτούς που σας ληστεύουν;;;"




Ε μετά ακολούθησαν τα -γνωστά φαντάζομαι σε όλους σας- πολιτικά καβγαδάκια...
Και όταν κι εγώ ρώτησα την Ψ "καλά εσύ δε μου έλεγες πριν ένα χρόνο ότι δε χρειαζόμαστε το "Δάνειο" για να πληρωθούν οι ανάγκες του κράτους, οι μισθοί, οι συντάξεις κλπ";
Εσύ δεν το έλεγες; Τώρα τι άλλαξε;"
Και φυσικά η απάντηση ήταν "Α, αποκλείεται! Ποτέ δεν τον είπα εγώ αυτό!"

Όπως αντιλαμβάνεστε οι Σαμαράδες δεν είναι μόνο στη Βουλή.
Είναι και εδώ έξω. Πίνουν καφέ μαζί μας, δουλέουν στο διπλανό γραφείο, κάθονται στο διπλανό κάθισμα του Μετρό.

Οι κωλοτούμπες δεν είναι προνόμιο της πολιτικής ελίτ, αλλά και του λαού.
Κι αν τις κωλοτούμπες της πολιτικής ελίτ μπορούμε να τις χρεώσουμε στο προσωπικό συμφέρον του εκάστοτε "κωλοτούμπα", αυτές του λαού μπορούμε να τις χρεώσουμε πουθενά αλλού εκτός από την εθελοδουλεία ή και τη βλακεία;

Φυσικά η συζήτηση έληξε με τη δήλωση του ζευγαριού Χ+Ψ πως προτίθενται μάλλον να ψηφίσουν Κουβέλη.
Κι όταν τους ρώτησα γιατί, μου απάντησαν ότι τους φαίνεται ο πιο σοβαρός.
Όταν πάλι τους ρώτησα αν επιλέγουν τι θα ψηφίσουν βάσει φάτσας, μπήκαν στο προκείμενο.
Ότι δηλαδή πιστεύουν ότι είναι ανεύθυνος και θέλει να μας.... καταστρέψει όποιος λέει να βγούμε απ το Μνημόνιο, ότι αυτό που έχουμε ως λαός να κάνουμε είναι να προχωρήσουμε γρήγορα στις μεταρρυθμίσεις και να επαναδιαπραγματευτούμε απλώς κάποια σημεία του Μνημονίου.
Όπως π.χ. να μην επιβληθούν άλλοι φόροι, να μη μειωθούν άλλο οι μισθοί κλπ.
Και αυτά να γίνουν εντός Μνημονίου.

(Πριν συνεχίσω, να σημειώσω πως ανεξάρτητα της άποψής μου για τον Κουβέλη και τη ΔημΑρ του, η απαξίωσή μου για τις απαντήεις του Χ και της Ψ δεν ε΄χουν να κάνουν με όποιον ψηφίσει Κουβέλη, αλλά με το σκεπτικό των συγκεκριμένων.)

Όταν λοιπόν κι εγώ -πάντα καλόπιστα- τους ρωτάω αν έχουν ακούσει ή διαβάσει έστω και μια φορά κάποιον Ευρωπαίο ιθύνοντα/αξιωματούχο να συζητάει ε΄στω το ενδεχόμενο επαναδιαπραγμάτευσης εντός Μνημονίου, φυσικά ως απάντηση λαμβάνω τη σιωπή.
Όταν τους ρωτάω αν άκουσαν τους υπευθύνους της Τρόικα να δηλώνουν ευθαρσώς ότι στόχος του Μνημονίου είναι να αυξηθεί η "ανταγωνιστικότητα" της εληνικης οικονομίας και οι μισθοί της Ελλάδας να προσεγγίσουν αυτούς των Βαλκανικών χωρών, μου απαντούν πως "Εντάξει, τα είπαν αυτά, αλλά σίγουρα υπάρχει κάποιο περιθώριο".
Όταν λοιπόν κι εγώ τους ρωτάω "ποιο είναι αυτό το περιθώριο; αντί για 250 ευρώ να πάνε στα 280 ευρώ οι μισθοί μας;" με είπαν λαικιστή...
Και λαμβάνουν ως απάντηση φυσικά την περιφρονητική σιωπή μου...

Εγώ όμως επιμένω γιατί έχω πάρει ανάποδες...

Τους ρωτάω, αφού τελικά ήταν αναγκαία κατά την σημερινή άποψή τους η προσφυγή της χώρας στην Τρόικα, γιατί δεν ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ "που ξέρει να κάνει και καλύτερα τη δουλειά;"
Τους λέω κι εγώ πως "αν πάντως εγώ θεωρούσα το Μνημόνιο απαραίτητο, θα ψήφιζα ΠΑΣΟΚ που είναι καλύτερο απ τη ΝΔ να το εφαρμόσει και σίγουρα είναι καλύτερο σ αυτή τη δουλειά από κόμματα μέχρι πρότινος διαμαρτυρίας όπως του Κουβέλη ή της Ντόρας."
Και μου απαντούν "δε ψηφίζουμε ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ για να τους τιμωρήσουμε"
"Να τους τιμωρήσετε γιαά ποιο πράγμα; Για κάτι που κι εσείς οι ΄διιοι το θεωρείτε απαραίτητο;
Είναι τρελό αυτό που μου λέτε" τους απαντώ.
Εισπράττω τη μεγαλοπρεπή σιωπή τους.

Όταν τους ρωτάω αν πιστεύουν πως υπάρχει ζωή εντός Μνημονίου, μου απάντησαν "ναι"! Μ' ένα στόμα κι οι δυο!
Όταν τους υπενθύμισα το θέμα των μισθών που θα κατέβουν μεσα σε λίγα χρόνια κάτω κι απ τα 300 ευρώ, τις συντάξεις που θα καταλήξουν προνοιακά επιδόματα, τους φόρους ιδιοκατοίκησης, τα χαράτσια, το ξεπούλημα κάθε δημοσίου πλούτου, τις εργασιακές συνθήκες δουλείας...
...τότε ο Χ με χαρακτήρισε "ξερόλα" και η Ψ συμφωνησε κουνώντας το κεφάλι συγκαταβατικά.

Κι εγώ φυσικά τους απάντησα "μπορεί να είμαι ξερόλας, αλλά μαλάκας δεν είμαι. Ούτε και έχω βάλει τιμή πώλησης στη συνείδησή μου στα 600 ευρώ".



Φυσικά κάπου εκεί τέλειωσε και η κουβέντα.
Ο Χ και η Ψ εξαγοράστηκαν ακούσια.
Μόλις μπήκε -κατά τύχη και κατά βύσμα- ένα 600άρι την τσέπη της Ψ, ξεχάστηκαν τα πάντα.
Και Μνημόνια και Τρόικες και εθνικές υπερηφάνειες και προδότες και πουλημένοι Πρωθυπουργοί...

Δυστυχώς για πολλούς συμπολίτες μας έτσι πάει.
Όσο δεν έχουν μία φωνάζουν και βρίζουν θεούς και δαίμονες.
Μόλις τύχει και πιάσουν κάτι ψιλά και λιγδώσει το αντεράκι τους, ξεχνούν τα πάντα.
Τότε γίνονται ένα με το Κεφάλαιο, νιώθουν ευγνωμοσύνη γι αυτό που τους έχεισ τη δουλειά του (ειδικά αν είναι και με βύσμα) και υιοθετούν όλη την ψυχοσύνθεση, τη νοοτροπία, την ιδεολογία και τη φρασεολογία του Κεφαλαίου.
Καπιταλιστικές ιδέες σε μισοάδεια στομάχια.


Κι εγώ να σιγοψιθυρίζω τους στίχους...


Κι ο παροιμιώδης μέσος ανθρωπάκος,
κέρδος ποτέ μα από παθήματα χορτάτος,
που συνηθίζει στην κάθε βρωμιά,
αρκεί να έχει γεμάτο τον ντορβά
κι επαναστάσεις στ' όνειρά του αναζητεί,
τον έχω βαρεθεί.

26 σχόλια:

  1. Ελπίζω αγαπητέ το παραπάνω παράδειγμα να το ανέφερες ως εξαίρεση του κανόνα και όχι ως κοινό τρόπο σκέψης όλων των ΄΄κατά φαντασίαν΄΄ εργαζομένων.

    Θεωρώ ότι πρέπει να είσαι τουλάχιστον φρενοβλαβείς ώστε να πιστεύεις ότι όλα αυτά γίνονται για το κοινό καλό και την ευημερία μας. Εγώ πάντως έχω κάποιους φίλους οι οποίοι έχουν πολύ καλές δουλειές και λεφτά αλλά δεν καθησυχάζονται.
    Εγώ πάντως θέλω να είμαι αισιόδοξη για αυτές της εκλογές γιατί δεν ξέρεις καμιά φορά...γίνονται και θαύματα.
    Τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρόβλημα Μαρία είναι ότι δεν ξέρω ως τι το ανέφερα.
    Αυτή είναι η απροσία μου κι εμένα.
    Είναι εξαίρεση ή κανόνας;

    Δεν ξέρω. Θα δούμε.

    Πάντως καμιά φορά η ομηρία του ξεροκόμματου είναι χειρότερος σύμβουλος από τη θαλπωρή του χρήματος...

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. *απροσία= απορία

    (η νύστα είναι ακόμη χειρότερος σύμβουλος, όταν πληκτρολογεί κανείς...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Μαζεστίξ...
      Απο κουβέντες που έκανα κατα την πασχαλινή μου εξόρμηση στο νησί, δυστυχώς διαπίστωσα κι εγώ την ίδια μεταστροφή σε πολλούς ανθρώπους. Κοινό σημείο αναφοράς... όσοι προορίζονται για Ν.Δ μου έλεγαν ότι θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή ως το μονο πατριωτικό κόμμα. Όσοι φλερτάρουν με το ΠΑΣΟΚ, λένε ότι θα ψηφίσουν Κουβέλη ως το μοναδικό σοβαρό σοσιαλιστικό κόμμα. Σκοπίμως υπάρχει και ανάπαυλα στην καταιγίδα των φόρων και των μειώσεων σε μισθούς και συντάξεις... Χάλασε λεει το ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου και οι αναδρομικές μειώσεις στις συντάξεις θα ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα. Δύο χρόνια τώρα το σύστημα πετσόκοβε το οικογενειακό εισόδημα χωρίς έλεος και χάλασε 15 μέρες πριν τις εκλογές... Στην υγειά των κορόιδων λοιπόν!

      Διαγραφή
    2. Είδες κάτι συμπτώσεις!
      Σαν τα έγγραφα των γερμανικών αποζημιώσεων που χάθηκαν μόνο όσα αφορούσαν σε οφειλές των Γερμανών και μείνανε όσα αφορούσαν σε οφειλές των Ελλήνων...

      Κι εσύ τα ίδια είδες στο νησί, ε;
      Ε μάλλον είχε δίκιο η Παπαρήγα όταν -στη μοναδική σωστή κουβέντα της τον τελευταίο καιρό- μιλούσε για ψυχολογική νοθεία στςι εκλογές.
      Η ψυχολογική βία ενόψει της κάλπης είναι νοθεία.
      Αλλά σε τελική ανάλυση, χεστήκαμε κιόλας.
      Αν δεν κατάλαβε και τώρα ο λαός, ας πάμε στον γκρεμό.
      Θα μας αξίζει τότε.
      Ως τις 6 Μαίου βγάζω τον σκασμό ως προς αυτά που δε μου αρέσουν.
      Απ τις 7 Μαίου, αν εχουν 151 έδρες οι δολοφόνοι, τότε θα ανοίξω το στόμα μου κι όποιον πάρει ο Χάρος...
      (Θέλω να) ελπίζω να μη χρειαστεί.

      Κι αν ο κάθε Χ κι η κάθε Ψ τολμήσουν να ξαναδιαμαρτυρηθούν μετά, θα τους δείρω πρώτα εγώ και μετά τα ΜΑΤ του Παπουτσή, του Χρυσοχοίδη ή του Πολύδωρα...

      Διαγραφή
  4. Κανόνας είναι Μαζεστίξ μου, κανόνας. Μου ανάψανε τα λαμπάκια σαν χριστουγεννιάτικο δέντρο διαβάζοντας το κείμενό σου, σα να τους είχα εγώ μπροστά μου. Που τους έχω δηλαδή, από δω κι από κει. Μουσκάρια που αναμασάνε ότι τους σερβίρει η καθεστηκυία "κοινή γνώμη". Αυτά τα μουσκάρια και πάλι θα μας πάρουν στο λαιμό τους Μαζεστίξ. Και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο παρά να προσπαθούμε να μένουμε ήρεμοι στη θέα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο ήρεμος μπορείς να μείνεις στη θέα μοσχαριών Στρατολάτη;
    Εμένα μου 'ρχεται να τους κάνω μπριζόλες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπον φιλε..
    Εγω δεν πηγα στο νησι, εμεινα εδω, για λογους αποκλειστικα οικονομικους...!!
    Και οι παρεες μου, περιοριζονται σε.."ομοιοπαθεις" μια και οι.."αλλοι" μαθαινοντας τα "δεινα" μας. λακισανε, για να γλυτωσουνε τα δανεικα...!!
    Η τα παρακαλια, και τις πιεσεις..Χειροτερες απο το ΔΝΤ..Για κανενα "λαθρομεροκαματο"...
    Εγω λοιπον...
    Στις συζητησεις μου, με τους"καμμενους" του κοινωνικου μας συστηματος...
    Φτωχους, νεοφτωχους, ανεργους και αστεγους...
    ΔΥΟ συμπερασματα εβγαλα...

    Αφ ενος μεν...
    Να "κατσουμε καλα" Μηπως και γλυτωσουμε τουλαχιστον την ιδια την υπαρξη μας...!!..[η μνημονιο η..Χαος...!!!]
    Αφ ετερου δε...
    Ενα τεραστιο ενοχικο συνδρομο...Απο την φρικτη προπαγανδα..ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ...Που τσακιζει κυριολεκτικα..Ψυχες και σωματα...Και
    ριχνει νερο στο μυλο της μαυρης,απληρωτης,και παρανομης εργασιας...!!
    Χτυπιομαστε ολοι..Σαν τους ινδιανους φανατικους Χριστιανους...Με τα μαστιγια...!! Για να ξορκισουμε τις παραλογες "απαιτησεις" μας...Που μας οδηγησαν στην ενδεια...!!
    Ολες τις εργατικες μας κατακτησεις..ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ...!!
    Για να "σωθει" το "αφεντικακι" που μαςε ταιζε...!!
    Και να βρουμε.."αγκαλια" να κουρνιασουμε...!!

    Κι αμα τους λες...Για περιθαλψη, για εκπαιδευση..Για ασφαλεια και
    ελαχιστη μονιμοτητα στην εργασια...!!
    Σε λενε.."αιθεροβαμονα" και "αντιχρηστο"...
    Οπως εκαμανε το 60 και το 65...!!

    "Ο σοζων εαυτον...Σωθητω...!!"
    Σου λεει ο ανεργος και ο παμφτωχος...Που συνηθισε να ζητιανευει, για ενα εικοσαρι...Παρεα με τους μεταναστες...!!

    Ακομα και τις αλυσιδες, και τα λουκεττα τους..Ειναι διατεθειμενοι ΜΟΝΟΙ τους να αγορασουνε...!!..
    Για να σωθουν οι απελπισμενοι...!!
    Ακομα και τον θεμελιακο ρολο της μορφωσης, αμφισβητουν...!!
    Προτιμωντας τη ΘΕΛΗΜΕΝΗ ΑΓΝΟΙΑ...!!

    "Τι τα θες...!!..Καλυτερα να μην ξερει κανεις...!!
    Να μην βλεπει..Να μην ακουει...
    Να χωθει στην αμμο...
    Μεχρι να περασει η μπορα"...
    [συνεχιζεται]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ερχομαι λοιπον...
    Δυστυχως, οσο περναει ο καιρος και περισσοτερο...Να συμφωνησω, με το "δογμα του ΣΟΚ"
    Οπως μας το περιγραψε ωραια ο φιλος ΣΕΛΙΝ...!!
    Με το σκυλι που απο το πολυ το ξυλο...!!
    Τελικα φοβαται, ακομα και να αναπνευσει...!!
    Και πεθαινει απο...Ασφυξια...!!

    Φαινεται..Οτι η θυμος και η αγανακτηση, απο την πεινα και την ενδεια...!!

    Ειναι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ κινητρο...Για κεινους που διαλεγουν το "βολεμα"...
    Και θεωρουν επιτυχια..!!
    Μια θεση κωπηλατη στη γαλερα...!!

    Τωρα καταλαβα..Γιατι οι Λεγεωναριοι δουλοι...
    Κατεσφαξαν τους επαναστατες του Σπαρτακου, με τοση μανια...!!
    Τους ελοιωσαν, τους σταυρωσαν..Τους εγδαραν...!!
    Διοτι οι Λεγεωναριοι-δουλοι...
    Την ελευθερια ολιγων ημερων, των ελευθερων δουλων του Σπαρτακου...!!
    ΠΟΤΕ δεν την φανταστηκαν..Ουτε στα πιο αισιοδοξα τους ονειρα...
    Οτι ειναι δυνατον να υπαρξει...!!

    Και το "τιμημα" εξαγορας ψηφων στο Ζεφυρι...
    Απ το πενηνταρι...
    Εχει "πεσει" στο εικοσαρι...!!

    Μεγαλη "προσφορα" βλεπεις...!!
    "Ριχνει" την τιμη...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαχαίρη, τι να πω;
    Αδυνατώ να σχολιάσω όσα γράφεις γιατί λένε πολύ περισσότερα και σημαντικότερα απ' όσα έγραψα εγώ.

    Δυστυχώς ίσως να είναι η μοίρα των λαών να περιμένουν πρώτα να φτάσουν στην εξαθλίωση για να επαναστατήσουν και μόλις επαναστατήσουν να είναι τόσο εξαθλιωμένοι ώστε να πιστεύουν συνήθως τον μεγαλύτερο καριόλη που κυκλοφορεί και να γίνονται και πάλι δούλοι ενός καινούριου αφέντη.

    Το παράδειγμα του Σπάρτακου που ανέφερες δε σηκώνει τον παραμικρό αντίλογο.
    Τα λέει όλα.

    Αρκεί να δει κανείς το μένος των ανέργων ή χαμηλόμισθων ενάντια π.χ. στους απεργούς ναυτεργάτες προ ημερών, μένος που θα ζήλευαν μέχρι και οι εφοπλιστές!


    Η αλληλεγγύη χρειάζεται παιδεία.
    Γι αυτό και αφήνουν τους λαούς στο πνευματικό σκοτάδι φυτρώνοντας στο κεφάλι τους μόνο ανούσιες παπαγαλίες.
    Για να μην έχουν την παιδεία να αντιληφθούν αλλιώς τον κόσμο γύρω τους.


    Και ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο;
    Γινόμαστε κακοί κι εμείς οι υπόλοιποι.
    Για να μιλήσω για τον εαυτό μου, γίνομαι κακός.
    Με διατρέχουν ώρες-ώρες και αισθήματα χαιρεκακίας για τους μαλάκες που πάντα την πατάνε ενώ τους έχω προειδοποιήσει 500 φορές.

    Δε δεικδικώ το αλάθητο.
    Έχω στηρίξει και υποστηρίξει μαλακίες στη ζωή μου.
    Αλλά αμετανόητος μαλάκας δεν υπήρξα ποτέ.
    Έστω και αυτή τη μαλακία που χω στον εγκέφαλο πάντα την επεξεργαζόμουν και την επεξεργάζομαι για να την αποτινάξω από πάνω μου.
    Γίνομαι κακός όχι μ' αυτούς που κάνουν λάθος επιλογές (όλοι κάνουμε άλλωστε), αλλά μ' αυτούς που δεν επεξεργάζονται τη δική τους μαλακία στο δικό τους το κεφάλι.


    Έχω δηλώσει εδώ και καιρό στο φιλικό μου κύκλο ότι αν ο λαός επιλέξει τεχνοκρατες, εγώ θα πάω μαζί τους.
    Θα γίνω τοπικός κομματάρχης του Παπαδήμου (ή του κάθε τεχνοκράτη) και θα τους δείξω εγώ τι θα πει βερύκοκο...

    Γιατί μπορεί να είμαι αριστερός, αλλά δεν είμαι τελείως μαλάκας. (sic!)
    Το ξέρω κι εγώ το παιχνιδάκι.
    Κι άμα θέλουν να παίξουμε έτσι, ας παίξουμε..
    Και θα δούμε ποιος θα γελάσει τελευταίος...


    ΥΓ.:Το σχόλιό μου αποτελεί ρεσιτάλ κακίας, αλλά και ειλικρινούς αγανάκτησης.
    Συγχωράτε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. την ώρα που έρχεται η αλλαγή των πάντων στην ελληνική κοινωνία,τα δυο κόμματα από το 80% πάνε στο 30-35% που αν δεν υπήρχε το καλπονοθευτικο εκλογικό σύστημα θα γελούσε και ο κάθε πικραμένος, αυτοί που τόσα χρόνια έχουν σ' αυτή τη χώρα και το καρβέλι και το μαχαίρι ετοιμάζουν την επομένη μέρα.
    Αν όπως δείχνει ο λαός στείλει, είτε σ΄ αυτές είτε στις επόμενες εκλογές, που θα έρθουν πολύ γρήγορα, στις καλένδες της ιστορικής λήθης τα τσιράκια τους, αυτοί φτιάχνουν τώρα κανονικό στρατό εκμεταλλευόμενοι την αγανάκτηση το πόνο και τη λοβοτομιμένη βλακεία μέρος του λαού, για να ακολουθήσουν την πεπατημένη του διαίρει και βασίλευε όπως και σε κάθε αποικία και αυτός ο στρατός λέγετε ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!
    Υ.Γ Ως στρατιωτικός δε θα μου έκανε έκπληξη να ακούω τους συναδέλφους μου να λένε για τη Χ.Α, αλλά να το ακούω στο χωριό μου προκάλεσε έκπληξη!
    ΥΓ2 ελπίζω να μη ζήσουμε την ιστορία!
    Νίκος ο Θάλασσάνθρωπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aγαπητε φιλε...
    Δεν "το ξερεις το παιχνιδακι"..
    Γιατι εσενα η συνειδηση σου..Θα σε σκοτωσει, και θα σε λιωσει ψυχικα..Αμα. απο αγανακτηση..Περασεις τη γεφυρα...!!
    Απλα...
    Ηθελα να πω, οτι...
    Οταν "ΨΕΥΤΙΖΕ" ακυρωνε και εχεζε την παιδεια...
    Ο Ανδρεας, την εποχη των.."παχιων δανεικων αγελαδων"
    Που καταργουσε τη Γραμματικη..Την Ιστορια..Την εργασια στο σπιτι...Και εκανε το χαρτι του δημοσιου σχολειου, κωλοχαρτο χρησιμοποιημενο...!!
    Οταν οι.."απελευθεροι" μαθητες-αποφοιτοι..Καιγαν τα δωρεαν βιβλια τους..Στη γιορτη της αποφοιτησης...Πολλα απ αυτα, ακομα ΑΚΟΠΑ...
    Κι αδιαβαστα...Μια και η μορφωση,απαιτει και θεληση, και αγαπη, και παθος...!!
    Εκεινη την εποχη, φτιαχνοταν αυτος ο Αστος...!!
    Ο Δουλος, της ιδιας της αμορφωσας..Και εχθρος της ομορφιας της γνωσης...!![σαν κατακτηση της ανθρωπινης σκεψης]
    Αυτος που φανταστηκε...!!
    Οτι με την..Εφευρεση του φραπε...!!
    Το ΙΝ κινητο...!!
    Το μεσον και την λοβιτουρα...!!

    Προαγεται το Εθνος...!![!!!!!]

    Αυτος που "ενοχλειται" απο την αμφισβητηση...Ακουμπαει στη φανατιλα και τον οπαδισμο...
    Και χαιρεται την συνειδητη του δουλεια...!!

    Τα βλεπαμε, φιλε μου αυτα...!!
    Τα νοιωθαμε...Στις παλιες συζητησεις μας, με ξενοσπουδαγμενους
    και ξενοδουλους, που ερχοταν στο χωριο μας,για διακοπες...!!

    Αλλα ομολογω, οτι δεν φανταστηκαμε ΤΟΤΕ...!!..
    Οτι τα βιβλια..Απο αποσταγμα γνωσης, και απαυγασμα λογικης...
    Θα γινοταν...Στηριγμα, για το ποδαρι που λειπει...!!!
    Απο το τραπεζακι της..Τηλεορασης...!!

    Και οτι θα επρεπε να τυπωσουμε εικονογραφημενα κομιξ...
    Για να διαβασουν..ΚΑΠΟΙΟΙ...!!
    Την Αρχαια Γραμματεια...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε Μαχαίρη, ένα πρώτο βήμα για την καλυτέρευση του ανθρώπου θα ήταν να ξεκουμπιστούν οι δασκάλοι και ν'αναλάβουν την παιδεία άνθρωποι σαν εσένα. Χωρίς καμία υπερβολή ή διάθεση κολακείας στο λέω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νίκο θαλασσάνθρωπε και θαλασσοπόρε, μια και είσαι στρατιωτικός έχεις βιώσει στο πετσί σου συτήν την έκρηξη του φασισμού, η οποία έχει ως όχημα τα σώματα ασφαλεάις πάντοτε.

    Έχω γνωστούς και συγγενείς στην Αστυνομία που είτε φλερτάρουν είτε έχουν ήδη αυτοτοποθετηθεί στο Χρυσαυγίτικο άρμα.

    Κι έχω να σημειώσω εδώ ότι αν και όταν πήγα στο στρατό είχα πολύ αρνητική προδιάθεση (λόγω ιδεολογίας) και αρκετή προκατάληψη για τους στρατιωτικούς.
    Όταν πήγα, γνωρισα πολλούς ανθρώπους που δεν ήταν έτσι.
    Κυρίως οι αξιωματικοί (Από Ευελπίδων), αλλά και αρκετοί (αν και σε μικρότερο ποσοστό) από τους υπαξιωματικούς.
    Προοδευτικά μυαλά, με κατανόηση, επίπεδο, πολιτισμό.
    Απ αυτούς είσαι προφανώς κι εσύ.

    Και μπορώ να πω ότι αυτοί οι άνθρωποι μου "έδωσαν" πέντε πράγματα για τη μετέπειτα ζωή μου.


    Ως προς τα υπόλοιπα, ναι μεν θετικό το ότι ο δικομματισμός φαίνεται πολύ αποδυναμωμένος.
    Αλλά είναι δυνατόν ρε γαμώτο ένας στους δύο Έλληνες (και ίσως λίγο παραπάνω) να ψηφίζει ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛάΟΣ, ΔΗΣΥ;;;
    Τι σόι άνθρωποι είναι αυτοί;
    Είναι δυνατόν η ΝΔ να παίρνει (υπερ;-)διπλάσιο ποσοστό από οποιοδήποτε άλλο κόμμα;

    Είναι δυνατόν να μην τρελαίνομαι μ' αυτά;


    Μαχαίρη, χτύπησες φλέβα με την αναφορά σου στο θέμα της Παιδείας.
    Αυτοί που θεώρησαν και θεωρούν "κατάκτηση" το να χτίσεις μια βίλα μες στο κύμα, αυτοί που θεώρησαν πρόοδο και πολιτισμό το να ρημάξεις ένα δάσος και να το κάνεις εμπορικό κέντρο ή πολυκατοικίες, αυτοί που θεώρησαν εξυπνάδα και μαγκιά τη μίζα και το ρουσφέτι, αυτοί που χαρακτήριζαν γραφικό όποιον φώναζε για όλα αυτά και τώρα που επιβεβαιώθηκε τον χαρακτηρίζουν "ανεύθυνο", αυτοί που πανηγύριζαν κάλπικες νίκες πολιτικές, συνδικαλιστικές, αθλητικές, γιουροβιζιονικές κλπ, αυτοί που θεώρησαν γκλαμουριά το σπάσιμο πιάτων και τα πανέρια γαρύφαλλα στην πίστα...
    ...όλοι αυτοί δεν ήταν εξωγήινοι.
    Παράγονταν και παράγονται από την "Παιδεία" που προσφερόταν σε αυτή τη χώρα.

    Η Παιδεία δεν είναι προιόν μόνο του συστήματος Εκπαίδευσης, αλλά γενικώς η ηθική-πνευματική στόχευση μιας κοινωνίας.
    Μια κοινωνία που είχε χτιστεί από τα πάνω με άξονα τη μαγκιά της ρεμούλας, την αποθέωση του "γαμάω και δέρνω" κομματάρχη, εκδότη κλπ., την εξύψωση των ιδανικών της σόουμπιζ από τα μεσημεριανάδικα πρόσφατα κι από τα περιοδικά παλιότερα...
    ...αυτή η "από τα πάνω" πνευματικά ευνουχισμένη κοινωνία τι άλλο θα μπορούσε να δημιουργήσει πέρα από ένα μάτσο υποτακτικούς ανθρώπους, συνηθισμένους στη βρώμα, ανίκανους να αντιδράσουν, πνευματικά κοιμισμένους με αντανακλαστικά που δεν εξεγείρονται στη σαπίλα, παρά μόνον όταν το αμερικανικό όνειρο της Ελλαδίτσας αποδειχτεί εφιάλτης. Κι ούτε καν όταν αποδειχτεί. Όταν βιωθεί.

    Στο σχολείο αντί να εμβαθύνουμε στο φιλοσοφικό λόγο του Αριστοτέλη, του Σωκράτη, του Ηράκλειτου κλπ μαθαίναμε απ' έξω μεταφρασεις.
    Αντί να διδαχτούμε την ουσία της διά θεάτρου φιλοσοφίας του Ευριπίδη, του Σοφοκλή και του Αριστοφάνη, μαθαίναμε απ' έξω "τα μέρη του θεάτρου" και διάφορα άλλα επουσιώδη.

    Έτσι, φτάσαμε στο σημείο να χρειάζονται τα κόμικς για να μάθουν τα παιδιά τον Αριστοφάνη...
    Πολύ καλή δουλειά αυτά τα κόμικς.
    Αλλά κόμικς...

    Αντί να εντρυφήσουμε στν επιχειρηματολογία του Δημοσθένη, στον τρόπο σκέψης του, μας μάθανε να τον καταδικάζουμε συλλήβδην "γιατί ήταν ενάντια στον Φίλιππο". Παρουσιαζόταν σαν γραφικός κι αυτός στο σχολείο.
    Χωρίς να μας πουν το γιατί.
    Χωρίς να εξεταστεί επαρκώς αυτό που έβλεπε ο Φίλιππος και κατά τη γνώμη μου, επιβεβαιώθηκε.
    Αντικειμενική μάθηση σου λέει...
    Έτσι, ο Ιουλιανός διδάχτηκε ως "Παραβάτης" και ο Θεοδόσιος έγινε "Μέγας".
    Γιατί;
    Γιατί έτσι!
    ΄Χωρίς γιατί. Χωρίς επιχειρηματολογία. Χωρίς σχέση αιτίου-αποτελέσματος. Μόνο δόγμα.

    Ε τι άλλο θα δημιουργούσε αυτό το σύστημα εκτός από υπηκόους με ώτα ευήκοα σε κάθε προπαγάνδα, έτοιμοι να υποστηρίξουν κάθε δόγμα χωρίς να ξερουν το γιατί.
    Δεν έχει σημασία το γιατί.
    Γιατί έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε Μαζεστίξ και φίλοι μου που σχολιάζετε.
    Απορώ με την απορία σας.
    Αυτά συνέβαιναν, συμβαίνουν και θα συμβαίνουν πάντα.
    Η ιδεολογική τοποθέτηση που οδηγεί εκτός συστήματος είναι θέμα παιδείας.
    Για παράδειγμα ένας εργάτης (πρέπει να) είναι φύσει και θέσει αριστερός.
    Το βλέπετε πουθενά αυτό;
    Ο φόβος, η ανασφάλεια, η εξαθλίωση και η προπαγάνδα δεν είναι καλοί σύμβουλοι.
    Πάντοτε οι "φιλοτομαριστές" έλεγαν "ας βολευτώ εγώ τώρα και όσο για την αλλαγή ας την κάνουν οι άλλοι και όταν γίνει τότε και 'γω μαζί τους".
    Έτσι είναι ο άνθρωπος, τι να κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μ αρέσει αυτή η ανάρτηση γιατί αποτυπώνει την πραγματικότητα.

    Δείχνει και τι δουλειά έκανε ο Καζάκης που τον βρίζουν κάποιοι, αλλά και πώς προσλαμβάνουν τις θέσεις των διαφόρων κομμάτων αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι είναι μια πραγματικότητα γύρω μας.

    Εδώ λοιπόν φαίνεται πόσο σοφή είναι η στάση Τσίπρα, που ΔΕΝ ΛΕΕΙ έξω από ευρώ, ΕΕ - σε αυτή τη φάση - πόσο έξπυνη στάση, διότι έτσι θα κερδίσει και φοβισμένο κόσμο, ενώ η θέση "έφοδος στον ουρανό" απλώς διώχνει.

    Για να κάνεις πολιτική, αλλά αυτό είναι αρχή και για τους δασκάλους, πρέπει να πάρεις τον άλλο ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ και να τον πας ένα βήμα παρακάτω. Δεν μπορεί ξανφικά, χωρίς να ξέρει την άφλα βήτα, να του δώσεις να διαβάσει Όμηρο, γιατί το πιθανότερο θα τον μισήσει επειδή δεν τον καταλαβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κλεισθένη, δίκιο έχεις, αλλά δε χωνεύεται εύκολα...
    Όσα χρόνια και να περάσουν δε θα το χωνέψω.
    Και το βλέπω και σε γερόντια με ψηλό φρόνημα (π.χ. Γλέζος, Θεοδωράκης) που παρότι έχουν βιώσει τόσες και τόσες ήττες, δε το βάζουν κάτω και ξαναελπίζουν σε νίκη.
    Και σίγουρα καθε φορά που χάνουν νιώθουν το ίδιο "άδειασμα", το ίδιο αίσθημα απώλειας μέσα τους.
    Πώς να ξεριζωθεί η ελπίδα για αλλαγή σ έναν αριστερό;
    Αυτή είναι που τον κρατάει πολιτικά ζωντανό.
    Όταν αυτή πεθάνει, πάει στο ΠΑΣΟΚ...


    Και νομίζω ότι η κ.κ. συμπληρώνει πολύ καλά μια καλή λύση σε αυτό το πρόβλημα της ανασφάλειας και του φόβου που νιώθει ο ελληνικός λαός σε συνδυασμό με την ανελέητη προπαγάνδα.
    "Έναν λαό που δεν ξέρει την αφλα-βήτα, δεν τον βάζεις να διαβάσει Όμηρο"
    Οπότε αναγκαστικά πάμε σιγά-σιγά, ακολουθώντας την τακτική του ψυχίατρου στις παλιές ελληνικές ταινίες "έεεελα, εμείς σε αγαπάααμε. θα σε πάμε σ ένα ωραίο σπίτι!" και -χλαπ!- τον αρπάζεις τον ασθενή και του βαράς καμιά ένεση να έρθει στα ίσα του!

    Γιατί άμα του πεις αυτού του λαού όλο το προκείμενο, θα βγάλει ΠΑΣΟΚ+ΝΔ με 90% και θα μας πεθάνουν μια για πάντα.

    Αν με αυτό το κλίμα της τηλεοπτικής τρομοκρατίας βγεις και πεις π.χ.:
    "Το ευρώ δεν είναι ταμπού. Αν κριθεί απαραίτητο για το δημόσιο συμφέρον, και δε γίνεται αλλιώς, θα βγούμε απ την Ευρωζώνη"...
    τότε ο σοφός λαός θα δώσει 90% σε ΠΑΣΟΚ+ΝΔ.

    Είναι από τα "κατά συνθήκην ψεύδη" (ή έστω μισές αλήθειες), αφού δεχτούμε ότι με αριστερά στην πολιτική κυριαρχία ένα τέτοιο θέμα θα λυθεί με δημοψήφισμα και χωρίς τρομοκρατία από τα ΜΜΕ που ουσιαστικά νοθεύει την ψήφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πριν από αρκετά χρόνια, είπα σε έναν φίλο μου από το ΚΚΕ ότι δεν πρόκειται να ανέβει η επιρροή του κόμματος αν δεν καταφέρουν να κερδίσουν τα παιδιά που κοπροσκυλιάζουν στις καφετέριες των δυτικών προαστίων και τα λαϊκά κορίτσια που ψωνίζουν από το HONDO. Εκείνη την εποχή, το ΚΚΕ είχε ξεμείνει από νεολαία.
    Εκείνος μου απάντησε ότι οι θέσεις είναι καταγεγραμμένες, οπότε όποιος θελει μπορεί να τις διαβάσει στον Ριζοσπάστη. Όσο για τα ποσοστά, αν δεν θέλουν να ψηφίσουν ΚΚΕ, τόσο το χειρότερο για αυτούς, αφού δεν καταλαβαίνουν το συμφέρον τους!
    Εννοείται πως δεν συνέχισα τη συζήτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η προσέγγιση του λαού είναι δύσκολη υπόθεση και χρειάζεται όχι μόνο καλό στόμα αλλά και καλό αυτί...
      Το ΚΚΕ έχει πολύ καλό στόμα αλλά κάκιστο αυτί.
      Και ο ΣΥΡΙΖΑ το ακριβώς αντίστροφο....

      Διαγραφή
  17. Οχι βρε...!!
    Δεν ξερω για σας..Αλλα εμενα, δε θα με κανουν ψεφτη, οι αντιπαλοι μου..!!
    Για να μου ειπουνε μετα..Οτι κοροιδευα, και το επαιζα ψυχιατρος...
    Οταν χανοτανε ο κηπος, απο τα ποντικια...!!
    Νομιζω καλυτερα, να λες σε καποιον, που εχει καρκινο..Την αληθεια...
    Παρα να τον "παραμυθιαζεις" οτι ταχα εχει γριππη...!!
    Κι οτι σε λιγες μερες, θα ειναι καλαααααα...!!
    Και παλι θα του σηκωθειιιιιιι..!!
    Και την φραπεδια θα την πινει παλι..Απλωτος σε πεντε καρεκλες...!!
    Αυτα που λεει ο Μαζεστιξ..Πρεπει να κανουμε..Με τα βιβλια...!!
    Το βαθος και τα νοηματα να βγαλουμε..Σε ειδικα μαθηματα...
    Να μαθουμε τον φτωχο κοσμο απο την αρχη...
    Αυτα που ΘΕΛΑΝΕ να πουνε οι σοφοι..ΑΝΑΜΕΣΑ στις λεξεις...!!

    Κι οχι.."κατα λεξιν"

    Ολοι οι σοφοι...!!

    Να μαθει το μυαλο..Να εχει αποριες...Να ψαχνεται..Να ξεσκονιζει..Να σχιζει τις σελιδες, απο το πολυ...Περα δωθε...!!

    Να ΣΙΧΑΘΕΙ την εικονα...Που μοναχη της, ειναι προπαγανδα...!!
    Και "μασημενη απο αλλον" τροφη του νου..!!

    Ναι βρε παιδια...!!
    Η καθε επανασταση..Καθε ανατροπη...Δεν εχει χρειαν ΜΟΝΟ πειναλες...Γιατι οι..Αλλοι...Εχουνε παντα λεφτα και φαγια στα χερια...Να μπουκωσουνε στοματα...!!
    Και ντουφεκια "εξυπνα" εχουνε...!!
    Που σε βρισκει η σφαιρα...Πριν ακομα το σκεφτεις ΚΑΝ να πας στο ορυγμα..Να βρεθεις απεναντι τους...!!
    Γι αυτο λεω...!!
    Πριν να περασεις το δρομο..
    Πρεπει να κοιτταξεις καλα..Ολα τα αυτοκινητα..Ολα οσα σου ρχονται στο κεφαλι...Ολα οσα θα σου ειπουνε, να σε φερουνε, κατω απ τις ροδες τους...!!
    Οχι να ψαχνεις διαβαση...Και να περιμενεις το.."πρασινο"
    Γιατι θα μαρσαρουν πανω σου τα "Φερραρια" και τα "μερσεντια" τους...
    Κι εσυ θα εισαι νεκρος...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαχαίρη, αφού συμφωνήσουμε (υποθέτω) πως ο καρκίνος είναι ο ορισμό της ψυχοσωματικής ασθένειας, θα σημειώσω ότι η ίαση ενός καρκινοπαθούς εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την ψυχολογία του.
    Έτσι υπάρχουν δύο ειδών καρκινοπαθείς με ελπίδα να σωθούν.
    1)Αυτοί που είναι πολύ δυνατοί ψυχολογικά, έχουν τα κότσια να σηκώσουν το αναστημά τους στο χάρο και να του πουν "Δε σε φοβάμαι" και να πουν "θα σε νικήσω".
    2)Αυτοί που δεν είναι εξίσου δυνατοί και χρειάζονται ένα ψέμα για να συνεχίσουν να ελπίζουν.
    Αυτοί που αν τους πεις ότι αυτό που έχουν είναι θανατηφόρο, απογοητεύονται και τα παρατάνε.
    Αυτούς πρέπει να τους παίρνεις με το καλό, να τους επισείεις την προσοχή, να τους λες γενικόλογα για το πρόβλημά τους και να τους συντηρείς την ελπίδα ότι "δεν είναι αυτό που νομίζουν", προκειμένου να συντηρηθούν στη ζωή ψυχολογικά και να μην αφεθούν στην αρρώστεια.

    Ο καθένας λοιπόν θέλει ειδική μεταχείριση.
    Δυστυχως η αλήθεια δεν είναι το γιατρικό για όλους.
    Ειδικά όταν πολλοί (ίσως οι περισσότεροι) δεν είναι έτοιμοι να ακούσουν γι αυτό που πραγματικά συμβαίνει...

    Και μη νομίζεις.
    Κι αυτοί (οι πιο φοβισμένοι) βαθιά μεσα τους καταλαβαίνουν και ξέρουν περί τίνος πρόκειται, αλλά δε θέλουν να το ακούνε.
    Ξέρουν τι πρόκειται να γίνει, αλλά θέλουν να τους το λες πιο... "γλυκά"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι. Μην ξεχνάτε ότι ο μικροαστισμός έχει βαθιές ρίζες στο λαό. Ένα ηλικιωμένο ζευγάρι στην πολυκατοικία μου ψηφίζει ΚΚΕ, αλλά:
      συμφωνεί με τη βίαη εκδίωξη των μεταναστών,
      γκρινιάζει διότι το αυθαίρετό του είναι παράνομο και
      προσπαθεί να χώσει την κόρη του στο Δήμο, με αντίτιμο κάποιες εκδουλεύσεις προς τον δήμαρχο!!!
      Και ρωτώ: σε τι διαφέρουν από τους Πασόκους ή τους νεοδημοκράτες;
      Πώς θα πλησιάσεις αυτόν τον κόσμο που ψηφίζει από συνήθεια;
      Η προσέγγιση του Ομήρου χρειάζεται χρόνο, που δεν τον έχουμε, διότι αναλωθήκαμε σε αλληλοκατηγορίες.
      Πάντα κατώτεροι των περιστάσεων...
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
    2. Μια και μίλησες για Όμηρο, να θυμηθούμε ότι στην Ιλιάδα ο ποιητής σκιαγράφησε το προφίλ του ιδανικού ηγέτη:
      "Μύθων τε ρητήρ, έργων τε πρηκτήρ".

      Διαγραφή
  19. Εδω μπαινει και το θεωρημα με το αυγο και την κοτα.Ειναι ο κοσμος χαζος απο κουνια ή το συστημα ειναι τοσο ισχυρο ωστε να μανιπουλαρει τις συνειδησεις με εξαιρετικη επιτυχια;Απαντηση σιγουρη δεν μπορω να δωσω.Το δεδομενο ειναι πως τα παιδια ειναι πανεξυπνα αλλα μεγαλωνοντας χαζευουν, οποτε εχω την αισθηση οτι η απαντηση βρισκεται καπου εκει(οικογενεια-σχολειο και λιγοτερο τα μεσα πεοπαγανδας του κρατους).Ο μικροαστισμος ειναι αλλη μεγαλη μαστιγα.Προσπαθω να συνδεσω τα πτυχια με την κοινωνικη και ατομικη συνειδηση και ανακαλυπτω μονο παθος για καριερες και χρημα και σχεδον μηδενικη αντιληψη για τους γυρω.Ισως τελικα το iphone να ειναι ισχυροτερο ερισμα απο την ελευθερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ, είπες μεγάλη κουβέντα.
      "Ισως τελικα το iphone να ειναι ισχυροτερο ερισμα απο την ελευθερια."
      Έχω ακούσει παρόμοιες φράσεις από κάποιους απ αυτούς στους οποίους αναφέρομαι και αναφέρεσαι...

      Διαγραφή