Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Ανάσα κι εικοσάευρω...



Κάθε μέρα που ξυπνάω, ξεκινάω να κάνω δουλειές.
Πάω απ' τον ΟΑΕΕ και δίνω τον οβολό μου.
Πάω στην Εφορία δίνω κι εκεί το κατιτίς μου.
Ε να μην περάσω κι απ' το ΙΚΑ;
Να μάθει πως άνοιξε η στρόφιγγα και δεν πέρασα κι από κει και να με παρεξηγήσουν; Πάρε κι εσύ ΙΚΑ!

Κονόμησα κι ένα προβληματάκι και πρέπει να κάνω και μια εξετασούλα σε κάνα γιατρό. Ένας Θεός ξέρει αν και τι θα μου ζητήσουν να πληρώσω κι εκεί. Φάρμακα θα μου καλύψουν ή...;
Η απάντηση μάλλον θα είναι: Ή...!

Να πάρω τα απαραίτητα εφόδια για τη δουλειά μου; Πληρώνω τα κέρατά μου!
Και καθώς γυρίζω το μεσημέρι, περνώ απ το φούρνο να πάρω πληρώνοντας ψωμί κι απ το ψιλικατζίδικο να πάρω μια κοκα-κόλα να χωνέψω (τα παραπάνω).
Γυρίζω σπίτι και νά'σου ο λογαριασμός της ΔΕΗ.
Περιμένω αύριο-μεθαύριο και το λογαριασμό του κινητού.
Ο λογαριασμός τηλεφώνου-ίντερνετ θα μου 'ρθει σε καμιά βδομάδα. Μαζί με το εγκεφαλικό...
Μου χάλασε και η τηλεόραση του σαλονιού και δεν ξέρω: να πληρώσω να τη φτιάξω ή να πάει να γαμηθεί κι αυτή;
Το λαμπάκι της βενζίνης άναβε αναιδέστατα μέχρι εχθές και το πότισα μια 50αρού βενζίνη για να το ξεχνάω...
Έπαθε και μια μικροζημιά το ρημάδι και θα του ρίξω και μια 200αρού από βδομάδα γιατί ο μηχανικός μου τα είπε μπερδεμένα κι εγώ δεν καταλαβαίνω απ' αυτά. Οπότε "πλήρωνε μαλάκα"!

Προς το παρόν είμαι μέλος του κινήματος "Πληρώνω σα μαλάκας", σε αντιδιαστολή με το κίνημα "Δεν πληρώνω"...



Αφήστε με να ζήσω χωρίς να πληρώνω και για να αναπνέω ρε πούστη μου!
Πληρώνω για να αναπνέω και αναπνέω για να πληρώνω!
Ανάσα κι εικοσάευρω!
Δεν την παλεύω άλλο!
Όχι τίποτα άλλο, αλλά πολύ σύντομα τελειώνει και το "λίπος" που λέει κι ο Ράιχενμπαχ και μετά θα τρώνε τις σάρκες μου... Και με τα νεύρα που 'χω θα νιώσουν μια ξινίλα άλλο πράγμα!


Πες τα ρε Ριτάκι!!!

11 σχόλια:

  1. Το ζήτημα είναι πότε θα πέσει το άσμα: "Απαλλάχτηκα από σένα, απαλλάχτηκα /
    και με πιο όμορφη αγάπη, τώρα πιάστηκα".
    Όπου πιο όμορφη, προφανώς, η Ρίτσα.
    Ποια Ρίτσα;
    Η Δικτατορίτσα του προλεταριάτου βέβαια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα προκαλείς!
    Περιμένω λοιπόν να τραγουδήσει η Ελλαδίτσα το άσμα της Δεσποινούλας στο "μηχανισμό στήριξης":

    "Περνώ και μόνη μου καλά
    Τα καταφέρνω μια χαρά
    Δε σ' έχω ανάγκη ευτυχώς
    Μου είσαι πλέον περιττός"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη μη μη λες για για ΔΕΗ!!!!!!
    Μου ήρθε το 3ο χαράτσι για το εξοχικό, 634 ευρά!
    Και έγραφε με bold κάτι πως θα το κόψουν...
    Αντε να τρέχω στη ΔΕΗ που όμως δεν είναι αρμόδιοι εκείνοι@##?@#$@&...πάω στην τράπεζα απ' όπου πληρώνεται το ηλεκτρικό και μου λένε τους φάνηκε μεγάλο το ποσόν θεώρησαν πως είναι λάθος και δεν το πλήρωσαν!!
    Τι να τους κάνω κύριε πρόεδρε;
    Θα φταίω εγώ να πάρω φόρα και να τους μπιπ μπιπ μπιπ;;
    Ασχετο, γιατί όταν λένε για τον πρωθυπουργό μας μπερδεύομαι;
    Δε θυμάμαι το όνομα, κάθε φορά μου έρχεται ο ΓΑΠ που κακό χρόνο να χει και όταν θυμάμαι το Μπαρμπαλουκά νευριάζω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφού φάνηκε μεγάλο ποσό και για την τράπεζα... φαντάσου πόσο κοροιδίστικο είναι το χαράτσι!

    Θα σου έλεγα να μην κάνεις τίποτα εσύ.
    Θα πρότεινα να πάρουν αυτοί φόρα με την όπισθεν απ' την Πάρνηθα και να ρθουν να μας μπιπ τα μπιπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ότι κάπως έτσι λειτουργεί καλύτερα το οικονομικό κύκλωμα... χωρίς πολυπλοκότητες! Όπως τα παίρνουμε, κρατάμε ενα κατοστάρικο για να βγάλουμε το μήνα και τα ξαναδίνουμε πίσω... Έτσι οικοδομείται μια νέα σοσιαλιστική κοινωνία κατα ΓΑΠ... θα είμαστε όλοι παμφτωχοι, δε θα υπάρχει ατομική ιδιοκτησία, δεν θα υπάρχει καταναλωτισμός... Άλλωστε το χρήμα ειναι του διαβόλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηρέμησε ρε άρχοντα γιατί θα πέσεις απ' την ασπίδα. Οι βαστάζοι τραβάνε τα ζόρια :-)

    Προχθές πληρώθηκα 15ήμερο και πρέπει να τσοντάρω άλλα 70 ευρά μόνο για φροντιστήρια.
    Είπες τίποτα;
    Εντωμεταξύ θα βόσκω στα λιβάδια ή θα τρώω τα γνωστά παξιμάδια εσωτερικής προέλευσης.

    Ο μαλάκας ο τροϊκανός μας είπε για μισθούς Βουλγαρίας. Το ότι με 20 ευρά στη Βουλγαρία γεμίζεις το ψυγείο, ενώ εδώ αγοράζεις μια οδοντόκρεμα, ξέχασε να μας το πει!

    Α, μη το ξεχάσω. "Χρωστάω" στον ΓΑΠ, το Βενιζέλο, το Σαμαρά, τον Παπαδήμο και κάθε πρόθυμο π@@@στη: την έκτακτη συφορά του 2011, τα 2 πρώτα χαράτσια της ΔΕΗ, ενώ περιμένω να'ρθει και το 3ο το μακρύτερο.
    Μέχρι στιγμής πάνω από χιλιάρικο.
    Χέστηκα !!!!!!!
    Πάω να κάνω κι άλλα παξιμάδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παιδιά, σαν το ΤΕΒΕ δεν έχε...
    Δουλεύεις, είσαι στο ΙΚΑ, αναλόγως τα πόσα πέρνεις είναι και οι εισφορές σου. Είσαι στο ΤΕΒΕ, δεν πάει να μην σταυρώσεις πελάτη όλο το μήνα...το 700αρί σού έρχεται να το πληρώσεις...μαζί με το εγκεφαλικό, που λες και συ. Έχω πρόβλημα στα πόδια από τη ορθοστασία και πας στο ΤΕΒΕ και σου λεν ΄΄ααα δεν έχει ορθοπεδικό το ΤΕΒΕ κυρία μου, δεν μπήκε κανένας φέτος΄΄. Τα 700€ όμως συνεχίζουν να έρχονται κανονικότατα. Για κάντε τον υπολογισμό, 700€Χ6δίμηνα=4200€ το χρόνο για ασφάλεια που στην ουσία δεν έχεις.
    Το 1/4 να έδινες σε ιδιωτική ασφάλεια, κόκκινο χαλί θα σου στρώναν στα νοσοκομεία.
    Ο καθένας με τον πόνο του. Αι στο διάλο πια, θα πάρω τα βουνά μου φαίνεται.

    Σήμερα εντωμεταξύ ήταν μια πολύ ωραία μέρα, περάσαμε όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν την τηλεόραση να μην τη φτιάξεις. Κλειστή είναι πιο χρήσιμη.

    Το χαράτσι δεν το πλήρωσα, μόνο το ρεύμα. Οπότε αν δεν βγει άλλη κυβέρνηση μετά τις εκλογές... να μου φέρνετε τσιγάρα στη φυλακή - δεν καπνίζω βέβαια αλλά που λέει ο λόγος!

    Εφορία επίσης δεν πλήρωσα τα extra - ομοίως...

    Σήμερα μου ήρθε και η ασφάλεια του αυτοκινήτου, προχτές ο ΟΤΕ ....

    Ο Πανούσης λέει ένα ωραίο. Το χόμπυ αυτού του λαού είναι να πληρώνει λογαριασμούς - ή κάπως έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία Νι:((Για κάντε τον υπολογισμό, 700€Χ6δίμηνα=4200€ το χρόνο για ασφάλεια που στην ουσία δεν έχεις.))


    Ναι ρε Μαρία, θα πάρεις σύνταξη όμως!!!

    Λέμε και κανένα χωρατό έτσι να γελάμε που και που , η να κλαίμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συνταξη...ναι...καλόοοοοοοοο!!!!χαχαχαχα!μπας σε καλό μας γελάσαμε και σήμερα.

      Διαγραφή
  10. Κωνσταντίντε, ο ΓΑΠ δεν έκανε πλάκα όταν δήλωνε αντεξουσιαστής στην εξουσία...

    Πέτρο, η συλλογιστική πορεία που θα χρησιμοποιήσουν για να σου απαντήσουν είναι:
    "και γιατί να πάνε φροντιστήριο;
    και γιατί να πάνε σχολείο;
    και γιατί να τα γεννήσεις στην τελική;
    κι εσύ γιατί επιμένεις να υπάρχεις;"

    Μαρία, εχεις μαγαζί, και επομένως ξέρεις τι σημαίνει ΤΕΒΕ κλπ
    Ό,τι και να σου εγώ, ο καινούριος, θα είναι λίγο!


    κ.κ., χαρά στα κουράγια σου.
    Εγώ δεν το έκανα, καθώς θεωρώ πως δε θα με κάλυπτε κανείς σε περίπτωση "στραβής"...

    Γιώργο, παίζεις με τον πόνο της Μαρίας;
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή