Κυριακή, 18 Μαρτίου 2012

Δύο ντέρμπι σήμερα, μα μόνο τρεις οι αντίπαλοι!


Σήμερα υπάρχουν στην ατζέντα δύο μεγάλα ντέρμπι.

Το πρώτο είναι ανάμεσα στον Βαγγέλη Βενιζέλο τον Χαρατσοφόρο ενάντια στον... εαυτό του.
Το δεύτερο είναι ανάμεσα στον Παναθηναικό και τον Ολυμπιακό.



Το πρώτο προβλέπεται αμφίρροπο, με έντονες διακυμάνσεις, τεράστια διλήμματα, πολύ εποικοδομητικό ξύσιμο κεφαλιού και ταρακούνημά του μήπως κάνει "ντιν-νταν".
Οι οπαδοί του Βενιζέλου θα αντιμετωπίσουν τους οπαδούς του εαυτού του και η αναμέτρηση επιφυλάσσει εκπλήξεις και στις δύο πλευρές.
Εμείς απ΄την πελυρά μας ας αρκεστούμε στη συμπάθειά μας στα συμπαθή (ή αντιπαθή) τετράποδα που θα χαραμίσουν ένα Κυριακάτικο πρωινό για να στηρίξουν τον Πολιτικό Δολοφόνο της καρδιάς τους.
Τόσο καιρό τη δουλειά την κάνει μόνος του ο ΔΟΛ, ο Μπόμπολας, το Mega και οι λοιποί.
Ε σήμερα είναι η μέρα των αντιπαθών τετραπόδων να δείξουν καλή διαγωγή.
Να τους χτυπήσουν επιδοκιμαστικά το κεφάλι για να αναγνωρίζουν πως έκαναν μια καλή πράξη τα ΠΑΣΟΚοπροσκοπάκια.
Α! Και να μην ξεχάσουν να αφήσουν τον υποχρεωτικό οβολό τους (2ευρω) στα ταμεία του Κόμματος, γιατί η Siemens έχει αφήσει μαύρες τρύπες ακάλυπτες στα ταμεία.
Προτείνω επίσης να κόβεται το ρεύμα κάθε ΠΑΣΟΚου που δεν θα πληρώσει το 2ευρω.
Αχ ρε Βαγγέλη! Μέχρι και στις εσωπροβατικές- εεεε... εσωκομματικές- εκλογές χάράτσι έβαλες!



Ας πάμε τώρα και στα σημαντικά.
Ντέρμπι ποδοσφαιρικό σήμερα με τον Παναθηναικό να παίζει τα ρέστα του απέναντι στον Ολυμπιακό που διαφαίνεται πως θα πάρει πάλι το πρωτάθλημα, ιδιαιτέρως αν δε χάσει απόψε.
Αν και Παναθηναικός, δυστυχώς δε βλέπω να παίρνουμε τη νίκη σήμερα και μας βλέπω άλλη μια χρονιά να μένουμε με τις... εντυπώσεις στο χέρι!
Αν και έπαθε μεγάλο κάζο ο ΟΣΦΠ την Πέμπτη στο Europa και τελικά το μόνο Europa που θα κατακτήσει είναι τα γνωστά... κουφώματα "Europa", θεωρώ πως εξακολουθεί να έχει το προβάδισμα.
Είναι καλύτερος ο... χωροχρόνος για αυτόν, βρίσκεται σε καλύτερη φόρμα, ο ΠΑΟ έχει μπουκώσει, του λείπει και ο σταρ της ομάδας, Λέτο, οπότε... δε βλέπω να φεύγουν πανηγυρίζοντας οι οπαδοί απ' το ΟΑΚΑ.

Ελπίζω τουλάχιστον να είναι ανθρώπινη η διαιτησία και να μη γίνει ροντέο το ΟΑΚΑ σε περίπτωση που γίνει καμιά στραβή.
Αδέρφια, άμα θέλετε να ξεσπάσετε κάπου... η Βουλή ξέρετε πού βρίσκεται!
Αφήστε το ματσάκι να παιχτεί και πηγαίνετε να διακόψετε το σημαντικότερο στημένο ματσάκι, αυτό της Δοτής Κυβέρνησης...


Εγώ απ' την πλευρά μου ας αφιερώσω το κατάλληλο τραγούδι κυρίως στο πρώτο ντέρμπι απ' τα δύο...



ΕΛΛΑΣ
Βασίλης Παπακωσταντίνου
Στίχοι-Μουσική: Σταμάτης Μεσημέρης


Το πρωτάθλημα αρχίζει, η εξέδρα πλημμυρίζει
γίνεται χαμός σε κάθε γκολ
Mα το ντέρμπι είναι στημένο, κι από πριν ξεπουλημένο
κι εσύ πνίγεσαι με δίχρωμα κασκόλ

Ελλάς, Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου με μας
Ελλάς, Ελλάς μίλα μας και μη μας αγαπάς

Μπόρα είπες θα περάσει μα ο κόσμος τα 'χει χάσει
τα σκουπίδια δίνουν πάρτι στα στενά
Τα FM και τα κανάλια έχουν σφίξει σαν τανάλια
κι οι αφίσες φτύνουν μέλι με καρφιά

Ελλάς, Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου με μας
Ελλάς, Ελλάς μίλα μας και μη μας αγαπάς

Μέσα σ' όλη αυτή τη δίνη όρθιο πες μου τι θα μείνει
σου φωνάζω μα εσύ δε μου μιλάς
Ψάχνεις για το μεγαλείο που σου μάθαν στο σχολείο
κι εγώ ξένος μετανάστης σου Ελλάς

Ελλάς, Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου με μας
Ελλάς, Ελλάς μίλα μας και μη μας αγαπάς

Δε γουστάρω τα στημένα, έρχομαι ξανά σε σένα
δυο μαζί μπορούμε δωσ' μου δυο φιλιά
όλα μοιάζουνε χαμένα μα καλή μου έχω εσένα
παίρνω φόρα απ' τη δική σου αγκαλιά

Ελλάς, Ελλάς τι θα γίνει φίλε μου με μας
Ελλάς, Ελλάς μίλα μας και μη μας αγαπάς

2 σχόλια:

  1. Ποια ντέρμπυ;
    Για δυο παρωδίες/τραγωδίες πρόκειται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο απ' τα δύο ήταν μεγαλύτερη τραγωδία/παρωδία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή