Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2012

100.000 !!!








Αυτή είναι μια αναφορά στην προσωπική μου ματαιοδοξία!
Το blog τούτο 'δω σήμερα έφτασε και ξεπέρασε τις 100.000 προβολές, τις 100.000 ματιές δηλαδή από αναγνώστες!
Αχ! Τέτοια μου κάνετε και την ψωνίζω!

Δε θα πω τα κλισέ του στυλ "ευχαριστώ, δεν το περίμενα" κλπ.
Σαφώς και το... περίμενα και γι' αυτό το λόγο άλλωστε δημιούργησα το blog!
Γιατί πίστευα ότι θα διαβάζομαι.
Αλλιώς θα έγραφα λεύκωμα και θα το φύλαγα στο συρτάρι...

Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα να γράφω έχοντας στο μυαλό μου να γράφω περί ανέμων και υδάτων, για οτιδήποτε "παίζει" στον έξω κόσμο και να το σχολιάζω.
Από πολιτική, κοινωνικά θέματα, αμπελοφιλοσοφίες μέχρι μουσική, ποδόσφαιρο αλλά και πιο ειδική θεματογραφία σχετικά με την Ιστορία, τη γλώσσα κλπ.
Αν και το δημιούργησα τον Δεκέμβρη του 2010, σε περίοδο ήδη ταραγμένη δηλαδή, δεν μπορούσα να διανοηθώ τον καθημερινό καταιγισμό δυστυχίας που ακολούθησε, με αποτέλεσμα δυστυχώς να ακολουθήσει και το blog το πνεύμα των καιρών.
Δεν το θέλω, αλλά κάθε φορά άλλα ξεκινάω να γράφω και τελικά τα σβήνω και γράφω άλλα.
Με επηρεάζει η ακτάσταση, με αποτέλεσμα να έχουν αραιώσει πολύ οι ανάλαφρες αναρτήσεις ή τα άσχετα με την κατάσταση θέματα.
Ζητώ συγνώμη γι' αυτό και πρώτα απ' όλους από τον ίδιο μου τον εαυτό γιατί αυτού του είδους το γράψιμο με επηρεάζει πολλές φορές αρνητικά, αν και λειτουργεί και ως ξέσπασμα ταυτόχρονα, ευεργετικό ίσως για την ψυχική μου ισορροπία.


Και πριν συνεχίσω τα ψωνίστικά μου και με σιχαθείτε μια και καλή...
αντί επιλόγου και ευχαριστιών, αφιερώνω δυο αγαπημένα μου τραγούδια
και στο γαλατικό μου blog
και σε όλους εσάς που το τιμάτε τακτικά με την ανάγνωσή του και με τα σχόλιά σας
αλλά και σε εσάς που τυχαίνει καμιά φορά να πέσει φευγαλέα μια ματιά σας επάνω του.


And if the dam breaks open many years too soon
And if there is no room upon the hill
And if your head explodes with dark forebodings too
I'll see you on the dark side of the moon.


Pink Floyd - Brain Damage
(1973)

The lunatic is on the grass.
The lunatic is on the grass.
Remembering games and daisy chains and laughs.
Got to keep the loonies on the path.

The lunatic is in the hall.
The lunatics are in my hall.
The paper holds their folded faces to the floor
And every day the paper boy brings more.

And if the dam breaks open many years too soon
And if there is no room upon the hill
And if your head explodes with dark forebodings too
I'll see you on the dark side of the moon.

The lunatic is in my head.
The lunatic is in my head
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me 'til I'm sane.
You lock the door
And throw away the key
There's someone in my head but it's not me.

And if the cloud bursts, thunder in your ear
You shout and no one seems to hear.
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon.



Venceremos (Θα νικήσουμε)
(Νικόλας Άσιμος)

Αποκομμένος απ' όλους κι απ' όλα
σε μαγεμένη τροχιά
πήρα το δρόμο να φύγω μα ήρθα
τίποτα δε μ' ακουμπά
στον παράξενο μου χρόνο

Ξέρουμε πως είναι ψέμα
μα ας γίνουμε τα δυο μας ένα
να σ' αγκαλιάσω να μ' αγκαλιάσεις
να ξεγελιέσαι να ξεγελιέμαι
να σ'αγαπήσω να μ'αγαπήσεις
έστω για λίγο για τοσοδούλι
Σα ζευγαρώνουν δυο βεγγαλικά
μοιάζουν με μηνύματα τηλεπαθητικά
στων προσώπων μας τις ζάρες

Με δίχως σημαίες και δίχως ιδέες
δίχως καβάντζα καμιά
ντύθηκε η μέρα τα γούστα της νύχτας
και η ψυχή μου πηδά
στου απέραντου τη ψύχρα

Θες ν' αγγίξεις την αλήθεια
για βγες απ' έξω απ' τη συνήθεια
σύρε κι έλα να με λούσεις
κι ας είμαι της καθαρευούσης
να σ' αγαπήσω να μ' αγαπήσεις
έστω για λίγο για τοσοδούλι
Δρεπανηφόρα άρματα περνάν
στις τσιμεντουπόλεις του θανάτου το συμβάν
ασυγκίνητο σ' αφήνει

Σου ξαναδίνω το είναι μου τώρα
θωρακισμένε καιρέ
με μια σκληρή παγερή τρυφεράδα
σε πλησιάζω ,μωρέ
μ' αυταπάτες πια δεν έχω

Ξέρουμε πως είναι ψέμα
μα ας γίνουμε τα δυο μας ένα
δες θα φτιάχνουμε στιχάκια
να περπατάν σαν καβουράκια
πλάγια κι ακριβά τα χάδια
φως αχνό μες στα σκοτάδια
Μ' ένα μου πήδο θα σε ξαναβρώ
στο μαγκανοπήγαδο της ήττας μου περνώ
Venceremos, Venceremos



VENCEREMOS!!!



Κερνάει το μαγαζί!

15 σχόλια:

  1. εύχομαι συντομα και στο εκατομμύριο! βλέπω και γλυκάκια... μας κακομαθαίνετε κυριε πρέσβη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε αφού είμαι ανοιχτοχέρης!
      Η ιδέα για τα σοκολατάκια οφείλεται στην κ.κ.

      Ε δεν είναι και ferrero roche, αλλά ξηλώθηκα και γι αυτά!
      Αυτό δεν ήταν ζαχαροπλαστείο. Φαρμακείο ήταν!

      Διαγραφή
  2. Συνέχισε έτσι φίλε μου! Καλά κάνεις και χαίρεσαι την κατοστάρα. Αυτό δείχνει ότι κι άλλοι σκέφτονται όπως εσύ και σου δίνει θάρρος να συνεχίζεις. Ομολογώ πως πολλές φορές θέλω να γράψω κάτι και μ' έχεις προλάβει! Και τις περισσότερες τα γράφεις όπως θα τα έλεγα κι εγώ! Οπότε ξεθυμαίνω κι εγώ κοντα σου!
    Σε παρακολουθώ...
    Σου αφιερώνω, για να γιορτάσουμε αυτό : http://www.youtube.com/watch?v=1KsyrTmWfGo

    Να 'σαι πάντα καλά Άνθρωπε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ προσπαθώ να σας θυμώσω και τελικά σας ξεθυμαίνω;
      Πάλι απέτυχα!
      :-)

      Το ότι σε προλαβαίνω μπορεί να εξηγείται μόνο από το ότι ίσως ξυπνώ νωρίτερα κάθε πρωί...

      Άνθρωπε, ευχαριστώ και για το τραγουδάκι.
      Σε λίγο θα ξαναείναι παράνομο, οπότε ας κρύβουμε σιγά-σιγά τους δίσκους του Μάρκου για να μην την απτήσουμε όπως ο Βέγγος στην ταινία:
      http://www.youtube.com/watch?v=PfyanQKBBR4

      Διαγραφή
  3. Να τα χιλιάσεις Μαζεστίξ, κι εσύ και το Τοίχο-Τοίχο.

    Πήρα τρία σοκολατάκια, δε σας πειράζει ε, γιατί είναι από τα αγαπημένα μου!

    Είσαι το blog που μου άρεσε περισσότερο από όσα ήξερα πριν ανοίξω το δικό μου και που τελικά με ώθησε να το αποφασίσω. Μάλιστα τότε θα μου άρεσε να έχει και το δικό μου την ίδια εικόνα, τα χρώματα, την απλότητα, αλλά φυσικά δεν θα γινόταν να αντιγράψω ένα άλλο blog, όσο κι αν μου άρεσε.

    Διαδικτυακά σε γνώρισα από τους Σχσ που σχολιάζαμε και οι δυο για καιρό, και από τότε ήδη συμφωνούσα σε όλα όσα έγραφες και σε είχα ξεχωρίσει σαν ένα αξιόλογο πρόσωπο του διαδικτύου, πριν ακόμα επισκεφθώ το blog σου.

    Η εικόνα που έχω σχηματίσει για σένα, μέσα από την διαδικτυακή μας επικοινωνία και μόνο, είναι πως είσαι ένας άνθρωπος με ευαισθησίες, έξυπνος, καλλιεργημένος, αρκετά εγωιστής, αλλά χωρίς αυτό να επηρεάζει τη δίκαιη κρίση σου, ήρεμος, που ενδιαφέρεσαι για συναντήσεις και ανταλλαγή απόψεων με τους άλλους, τους οποίους ξέρεις να ακούς και να σέβεσαι.

    Για μένα είσαι ένας από τους πρώτους πρώτους διαδικτυακούς φίλους του blog μου, και αυτό το θυμάμαι πάντα, αλλά και πάντα θεωρώ οτι μπορούμε να συζητάμε εποικοδομητικά, στα πλαίσια των αναρτήσεών μας και του σχολιασμού σε αυτές.

    Εύχομαι και προσωπικά να πραγματοποιηθούν όλα τα σχέδια και τα όνειρα σου, και φυσικά να είσαι σε αυτό τον ιστότοπο και να τα λέμε, ότι και να κάνεις στο μέλλον και όπου και να είσαι.

    Χρόνια πολλά στο τοίχο τοίχο!!!

    Και πολλά αληθινά χαμόγελα!

    :-) :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ.κ., τι να πω;
      Με σκλάβωσες!!!
      Προσπαθώ να κρύψω πως κοκκίνισα...

      Όχι τίποτα άλλο, αλλά επειδή είμαι και εγωιστής...
      :-)

      Να σου πω την αλήθεια απ την εποχή που έμπαινα στους Σχσ πιο συχνά, θυμάμαι εσένα και τον Παύλο να συμφωνούμε περισσότερο και χάρηκα όταν είδα πως έφτιαξες blog γι αυτό και σου ρθα πρώτος-πρώτος μουσαφίρης!

      Εδώ θα 'μαστε και θα τα λέμε!
      Ευχαριστώ για όλα και για εκείνο το σκίτσο εννοείται!

      Διαγραφή
    2. Α! Με ρέγουλα τα σοκολατάκια, τα χω πληρώσει για ράβδους χρυσου!
      Άσε που παχαίνουν...

      Διαγραφή
  4. Ιντερνετικό μου φιλαράκι σου εύχομαι καλή πρόοδο και εις ανώτερα στο μπλογκ σου. Εγώ δεν θυμάμαι από που σε γνώρισα, αλλά χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε διαδικτυακώς. Να είμαστε καλά να τα λέμε.
    Ωραίο το σοκολατάκι αλλά τίποτα σε ξύδι παίζει;

    για να ευθυμήσουμε κομματάκι...
    http://www.youtube.com/watch?v=uVqqMUfJWXM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα (λίγο γκέι ακούστηκε αυτό) ούτε εγώ θυμάμαι πώς αλληλοανακαλυφτήκαμε, αλλά εννοείται πως είσαι απ τις εκλεκτικές διαδικτυακές συγγένειες.
      Να σ' άρεσε κι η Χαρούλα... και θα ταν όλα άψογα!
      :-)

      Μη μου πεις ότι θα μου έφερνες στη γιορτή μου ένα... τσόκαρο, όπως στο βίντεο!

      Διαγραφή
    2. πουλοβεράκι από τον Κουτρούμπα;

      Διαγραφή
    3. Μόνο η θεία Βιργινία με σκέφτεται.
      Μόνο η θεία Βιργινία!

      Διαγραφή
  5. Ναι, βρε σπαγκοραμμένε με σοκολατάκι θα μας βγάλεις;
    Βάλε κανα κοψίδι στη θράκα, άνοιξε και το κρασί το καλό και βάλε και το δίσκο στο πικάπ. Δε θέλουμε κονσέρβα στο youtube, να μας κάνεις τη χάρη.
    Η φτώχεια θέλει καλοπέραση δεν λένε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο, άμα θες κοψίδια και καλό κρασί, τότε να το κάνουμε ρεφενέ το πάρτυ!
      Γιατί αν πρέπει να τα πληρώσω όλα αυτά εγώ, σίγουρα θα ναι το τελευταίο μου γλέντι πριν τη φυλακή!

      Βάζω τους δίσκους, βάζεις το πικ-απ;
      Γιατί κολλάει η άτιμη η βελόνα...

      Η φτώχεια θέλει καλοπέραση.... αλλά η καλοπέραση δε θέλει φτώχεια!

      Διαγραφή
  6. Nα τις εκατομμυριοστησεις φιλε! Χαιρομαι πολυ που σε γνωρισα και δε θα αργησει η μερα πιστευω που ολοι οσοι μοιραζομαστε εστω κι ενα ποσοστο θεωρησης των πραγματων, θα τα πουμε κι απο κοντα.
    Πολλες φορες μου εχεις πει "γραφεις αυτο που σκεφτομαι",
    τις ιδιες φορες συμβαινει το αναλογο, γραφεις αυτο που σκεφτομαι εγω, στο λεει και ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ παραπανω,
    ειμαι 100% βεβαιος οτι εκφραζεις πολυ κοσμο.

    Συνεχισε τη δυνατη, αιχμηρη και διεισδυτικη ματια στα πραγματα, πολιτικα, κοινωνικα,οικονομικα, καλλιτεχνικα κλπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Celin!

      Αφού σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο, πρέπει να αρχίσεις να... ανησυχείς!
      χαχα

      Θα τα λέμε!

      Κάποια μέρα θα συναντηθούμε κι από κοτνά εμείς που γράφουμε και σχολιάζουμε... γύρω-γύρω και θα γελάσουμε πολύ!

      Καλησπέρες!

      Διαγραφή