Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2011

Ο προκλητικός Πέτρος Δούκας



Ξύπνησα σήμερα το πρωί να πάω στη δουλειά και πριν φύγω πετυχαίνω τον Πέτρο Δούκα να μιλάει στο mega για το θέμα που δημιουργήθηκε τις τελευταίες μέρες με τη δημοσιοποίηση των επιστολών που είχε στείλει ο ίδιος στον Καραμανλή, όταν ήταν ακόμη υφυπουργός Οικονομίας.
Άκουσα ένα απόσπασμα από τις δηλώσεις του εκεί.
Και ήταν αρκετό!
Σε αυτό το απόσπασμα τι έλεγε;
Μα φυσικά ότι έπρεπε να παρθούν τα μέτρα (του... Μνημονίου ντε!) πολύ νωρίτερα!
Γιατί; Μα για να μη φτάσουμε στο σημείο να παρθούν τα μέτρα του Μνημονίου!!!

Συγνώμη Πέτρο Δούκα... δουλευόμαστε;
Τι με νοιάζει αν μου υποθηκεύσουν τη ζωή το 2008 ή το 2010;;;
Τι με νοιάζει αν η υπογραφή είναι του Παπακωνσταντίνου ή του Παπαθανασίου;
Έχεις την εντύπωση ότι μου αρέσει ο βιασμός και ότι απλά ο Παπακωνσταντίνου δεν ήταν του... γούστου μου;

Και φυσικά μετά είπε τις μεγάλες αλήθειες.
Ο συγκεκριμένος κύριος λοιπόν δήλωσε ευθαρσώς ότι όταν ήταν γενικός διευθυντής στη Citibank της Ελλάδας, η τράπεζα ήταν πιο κερδοφόρος από τη Citibank της Γερμανίας!
Ω ναι! Στην ελληνική Citibank λέει ο Δούκας "ήμασταν πιο ευρηματικοί, πιο δημιουργικοί και είχαμε μεγαλύτερη κερδοφορία από την αντίστοιχη της Γερμανίας"!
Είναι αλήθεια λοιπόν!
Η τράπεζα στη νούμερο ένα βιομηχανική χώρα της Ευρώπης, στη νούμερο ένα οικονομία της Ευρώπης με τους Γερμανούς πολίτες να αμοίβονται με τριπλάσιους μισθούς από τους Έλληνες συναδέλφους τους,  αυτή η τράπεζα δεν έφτανε σε κερδοφορία την ελληνική αντίστοιχή της!
Πες τα χρυσόστομε!
Μαρτυράς και... χωρίς ξύλο!
Εσύ βέβαια το είπες για να παινευτείς!
Για να δείξεις στα αφεντικά σου πόσο καλός υπάλληλός τους είσαι!

Και αφού Πέτρο Δούκα οι ελληνικές τράπεζες ξεπερνουν σε κερδοφορία τις γερμανικές, γιατί στη συνέχεια έλεγες ότι πρέπει οι περικοπές να γίνουν στο δημόσιο ταμείο; Ε;;;
Γιατί οι περικοπές πρέπει να είναι στις παροχές του ράτους στους πολίτες του; Ε;;;
Αφού οι τράπεζες είναι τόσο κερδοφόρες και αφού οι πολίτες δεν είναι και τόσο... κερδοφόροι σ αυτή τη χώρα, τότε η απλή λογική λέει ότι στη χρηματοπιστωτική κρίση θα πληρώσει αυτός που έχει το μεγάλο πλεόνασμα: ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ!
Απλή σκέψη, μα τόσο δύσκολο να την εκφράσεις, παρότι έχεις σπουδάσει οικονομικά.
Δεν αρνούμαι ότι γνωρίζεις και δύνασαι να κάνεις αυτήν την απλή σκέψη.
Αλλά είσαι υπάλληλος αυτών που έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα με την απλή λογική.

Α και φυσικά ο πολυαγαπημένος μας Πέτρος Δούκας δήλωσε με περηφάνεια πως υπήρξε συμμαθητής του Γιώργου Παπανδρέου! Συγχαρητήρια! Congratulations, αν σου ακούγεται πιο εύηχα αγγλιστί!

Και φυσικά πριν ξεκινήσω να γράψω αυτό το κείμενο, είπα να ρίξω μια ματιά στο wikipedia για να δω το βιογραφικό του αδέκαστου Πέτρου Δούκα που... "τα λέει έξω απ τα δόντια".
Για να δούμε λοιπόν ποιος είναι ο Πέτρος Δούκας.

Ο πατέρας του, Πτέραρχος Γεώργιος Δούκας, διετέλεσε Αρχηγός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Φαίνεται πως ο Πετρος είναι από τζάκι και όταν ήταν μικρός δεν έκανε ακόμη παρέα με "το γιο του ταχυδρόμου" Θοδωρή Τσε Ρουσσόπουλο.

Σπούδασε οικονομικά και διεθνείς σχέσεις στο πανεπιστήμιο George Washington, διοίκηση επιχειρήσεων και χρηματοοικονομικά στο πανεπιστήμιο Columbia και οικονομικά στο New York University, του οποίου αναδείχτηκε διδάκτωρ των οικονομικών.
Φυσικά όπως κάθε πλουσιόπαιδο που σέβεται τον εαυτό του πετάχτηκε μια βόλτα στο Αμέρικα, όχι για να πλύνει πιάτα, αλλά για να εμπλουτίσει τις γνώσεις του!
Τι σύμπτωση όμως! Παπανδρέου, Σαμαράς, Αλογοσκούφης πέρασαν από αμερικανικά πανεπιστήμια επίσης!
Φαίνεται πως βγάζουν μεγάλα μυαλά αυτά τα πανεπιστήμια.
Φήμες ότι τους χρησιμοποιούσαν ως πειραματόζωα κρίνονται ως αναληθείς και συκοφαντικές.

Από το 1979 έως το 1985 εργάστηκε στην τράπεζα Citibank στη Νέα Υόρκη. Το 1986 ανέλαβε Γενικός Διευθυντής της ίδιας τράπεζας για την Ελλάδα. Από τον Αύγουστο του 1992 έως τον Οκτώβριο του 1993 ήταν Υφυπουργός Οικονομικών. Το 1994 επέστρεψε στη Citibank και το 1996 ίδρυσε εταιρία συμβούλων.
Το βιογραφικό του φτάνει στο απώγειό του!
Στα περί Citibank αναφέρθηκα και παραπάνω!
Εντύπωση μας κάνει που ο συγκεκριμένος υπήρξε λαβράκι που συμμετείχε στην αλήστου μνήμης Κυβέρνηση Μητσοτάκη!
Νομίζω πως τα υπόλοιπα ήταν περιττά στο βιογραφικό του!
Και μόνο αυτό να έγραφε, θα καταλαβαίναμε από μόνοι μας όλα τα υπόλοιπα...

Το Μάρτιο του 2004 εξελέγη Βουλευτής της Περιφέρειας Αττικής και ορίστηκε Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών. Ανανέωσε την εκλογή του το 2007 και τοποθετήθηκε σε θέση υφυπουργού στο Υπουργείο Εξωτερικών. Το 2007 αναμείχθηκε στο σκάνδαλο των δομημένων ομολόγων.
Στις εκλογές του 2009 δεν συμπεριελήφθη στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας, καθώς ο Κώστας Καραμανλής τον θεώρησε υπεύθυνο για το σκάνδαλο της Μονής Βατοπαιδίου, παρότι υπήρξαν μόνο ενδεικτικά στοιχεία σε βάρος του.
Μα φυσικά! Αν δεν υπήρχαν μόνο ενδεικτικά στοιχεία θα ήταν το περίεργο!
Στην Ελλάδα του 2011 βρισκόμαστε!
Πάντως και επί Κυβέρνησης Καραμανλή μια χαρά τα πήγε!
Έχουμε και λέμε: Ομόλογα, Βατοπαίδι...
Σε δουλειά να βρισκόμαστε!
Ε κι αν πήγε τίποτα στραβά, θα το εξομολογηθεί φαντάζομαι στον πνευματικό πατέρα Εφραίμ!

Και το βιογραφικό του φυσικά φτάνει στην απόλυτη κορύφωσή του:
Είναι παντρεμένος με την Ιλεάνα Έβερτ, κόρη του Μιλτιάδη Έβερτ και έχει τέσσερα παιδιά.
Χωρίς σχόλια...


Πολλές φορές λοιπόν μιλάμε για τζάκια και εμμένουμε σε όσους κουβαλούν ένα πολιτικά φορτισμένο όνομα: Παπανδρέου, Καραμανλής, Μητσοτακέικο, Γεννηματά κλπ.
Η ολιγαρχία όμως δεν αρκείται στην περιστροφή της χώρας γύρω από 3-4 οικογένειες.
Βλέπουμε ότι οι περισσότεροι συμετέονχτες στο σύστημα είναι προιόντα της ίδιας ολιγαρχίας.
Απλά όσοι δεν είναι γιοι των στρατηγών, είναι γιοι των λοχαγών του ίδιου πολιτικού συστήματος.

Επίσης, επειδή υπάρχουν πολλοί καλοθελητές έτοιμοι να μας σώσουν και να μας ξανασώσουν και να μας ξανασώσουν, ιδίως όταν βρίσκονται εκτός εξουσίας, καλό είναι να ρίχνουμε μια ματιά για να διαπιστώνουμε ποιοι είναι αυτοί, από πού προέρχονται, τι ζητούν από εμάς και τι συφέροντα εξυπηρετούν.

Η σιγανή φωνή δεν σημαίνει νηφαλιότητα, σοβαρότητα και υπευθυνότητα.
Και οι μεγαλύτεροι εγκληματίες σου ψιθυρίζουν στο αυτί καθώς σου μπήγουν το μαχαίρι στην καρδιά.

21 σχόλια:

  1. Διάβασα με πολύ προσοχή το άρθρο σου Μαζεστίξ και συμφωνώ σχεδον σε όλα.Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι η αναφορά σου στα αμερικάνικα πανεπιστήμια,θα ήθελες σε παρακαλώ να γίνεις πιο σαφής;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απλα λες μαλακιες και εισαι προκατειλημμενος στις αξιες. Αν ηξερες απο ιστορια , θα ηξερες επισης ποιος ηταν και ο πατερας του. Ολα οσα λες ειναι αυθαιρετα και δικες σου φαντασιωσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Selana, το σχόλιο περί αμερικανικών πανεπιστημίων δεν αφορά φυσικά στους αποφοίτους τους συνολικά ούτε καν στα ίδια τα πανεπιστήμια.
    Αφορά στους γόνους πολιτικων και μεγαλοεπιχειρηματικών τζακιών που πάνε μια βόλτα από κει, παίρνουν ένα πτυχίο -ένας Θεός ξέρει πώς το παίρνουν- και μετά έρχονται εδώ και είτε στρογγυλοκάθονται σε πρωθυπουργικές και υπουργικές καρέκλες είτε διοικούν την επιχείρηση του μπαμπά, κάνουν ένα σωρό μαλ... και ως δικιολογία σου μοστράρουν ένα πτυχίο.

    Φυσικά και οι ΗΠΑ έχουν κάποια από τα καλύτερα Πανεπιστήμια, γι αυτό και οι πλουσιότεροι πάνε σε αυτά.
    Αλλά όταν μεταξύ των αποφοίτων είναι οι Γιωργάκηδες, Κωστάκηδες κλπ, κάπου αναρωτιέται ο καθένας τι διάολο κάνουν εκεί πέρα!


    Όσο για τον σχολιαστή (6:00) που κινούμενος από το τυφλό νεοδημοκρατικό πάθος του αποκαλεί αυθαιρεσίες και δικές μου φαντασιώσεις τα παραπάνω, τον παραπέμπω στην προσωπική ιστοσελίδα του Πέτρου Δούκα, στο οποίο έχει αναρτήσει το βιογραφικό του και τον καλώ αφού το διαβάσει να μου πει πού αυθαιρέτησα.
    http://www.petrosdoukas.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=74

    Αλλά πρόσεξε φίλε, όταν το διαβάσεις, μην καταπιείς τη γλώσσα σου! Ή το... πληκτρολόγιό σου!
    Θέλω να ξανασχολιάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυθαιρετησες στην συνολικη απαξιωση του ανθρωπου εχοντας συγκεκριμμενες πολιτικες αντιληψεις και βαζεις στο τσουβαλι ολους που δεν γουσταρεις πολιτικα. Ασε που δεν εχεις ιδεα για τα Πανεπιστημια της Αμερικης και τα απαξιωσες και αυτα. Εισαι ενας ασχετος που βγαζεις το μισος σου σε ανθρωπους που δεν ξερεις, επειδη ειναι της μοδας. Και για μενα μιλας απαξιωτικα βγαζοντας αυθαιρετα παλι συμπερασμα οτι ειμαι ΝεοΔημοκρατης μονο και μονο επειδη υποστηριξα εναν ανθρωπο. Παρεπιπτοντως αυτος ο ανθρωπος μιλησε σημερα στη τηλεοραση υπερ του Παπανδρεου σε μερικα θεματα. Αυτο κανει τον Δουκα ΠΑΣΟΚ? Εχεις μπλεξει τα μπουτια σου παιδακι μου και καλο θα ειναι αν θελεις να διατηρησεις ενα υποφερτο blog να αποχρωματισθεις και αν σε ενδιαφερει η Ελλαδα να μη προσβαλλεις και τους λιγους καλους και τιμιους που εχουν μεινει σε αυτη τη χωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κατι αλλο κυριε. Αν επαιρναν μετρα απο το 2005 θα φταναμε παλι εδω μιας και η κριση ειναι παγκοσμια και το χαος που αφησε το ΠΑΣΟΚ ηταν ατελειωτο, αλλα θα πεφταμε πολυ πιο μαλακα και δεν θα μας αδειαζαν οι ξενοι με τους κουβαδες στα ξεροπηδαγα και τωρα να προσπαθουμε να ανεβουμε επανω πατωντας ο ενας πανω στον αλλον.
    Ειναι φανερο οτι εχεις επαναστατησει επειδη δεν εχεις ιχνος απλων οικονομικων γνωσεων αλλα οταν εχεις δημοσιο blog οφειλεις να ξερεις και τι λες. Επομενως πριν τα ριξεις στον Δουκα για τις εισηγησεις του, ενημερωσου πρωτα, μορφωσου και μετα ειμαι σιγουρος οτι θα αναλυεις τα θεματα πιο σοβαρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατάλαβα τι εννοείς Μαζεστίξ και έχεις δίκιο για τους γόνους της οικονομικής και πολιτικής ελίτ.
    Όμως μην ξεχνάς ότι αυτά τα ίδια τα πανεπιστήμια δίνουν υποτροφίες σε φοιτητές από όλο τον κόσμο αρκεί βέβαια να έχουν έναν καλό μέσο όρο στην βαθμολογία τους και δεν χρειάζεσαι καθόλου γλύψιμο για να σε δεχτούν.Θέλω να πω ότι δεν είναι απαραίτητο να είσαι πλούσιος για να φοιτήσεις σε ένα από τα μεγάλα πανεπιστήμια της Αμερικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ξέρεις τι συχαίνομαι πραγματικά περισσότερο και από τον Δούκα και τον κάθε Δούκα Μαζεστίξ; Τους σφογγοκωλάριους του, όπου με εμπάθεια και μένος προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αφεντικά τους ως άλλοι ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Selana, το ξέρω και έχεις δίκιο.
    Και καλά έκανες και το έθιξες για να διευκρινιστεί.

    Ανώνυμε σχολιαστή, αν και νομίζω πως η Selana σου απάντησε επαρκώς στις 10:10, τρώγομαι κι εγώ να απαντήσω.

    Με κατηγόρησες ότι έχω "συγκεκριμμενες πολιτικες αντιληψεις".
    Μα φυσικά και έχω!
    Και είναι πλήρως αντίθετες από τις αντιλήψεις των πολιτικών εκφραστών των τραπεζικών συμφερόντων.
    Τα δικά σου συμφέροντα ίσως να συμπίπτουν με αυτά του Λάτση, του Κωστόπουλου, του Βγενόπουλου... Τα δικά μου πάντως όχι.
    Πάντως αν δεν έχεις πάνω από 10 εκ. ευρώ σε καταθέσεις, δεν είναι και ό,τι πιο έξυπνο να υποστηρίζεις τα συμφέροντα ανθρώπων που δεν ξέρουν τι έχουν.
    Εκτός κι αν νομίζεις ότι "ψηλώνεις" κοινωνικά μιλώντας για "Αγορά, Επιχειρηματικότητα, Ανταγωνιστικότητα" και ότι "κονταίνεις" μιλώντας για ανθρώπινα δικαιώματα, λαό, φτώχεια.

    Ο καθένας κάνει τις επιλογές του...
    Εγώ πάντς εκατομμύρια στην τράπεζα δεν έχω, ούτε τράπεζα δική μου.
    Αν είχα, ίσς το ξανασκεφτόμουν αλλιώς.
    Δεν είναι άλλωστε ανθρωπιστικό το θέμα. Είναι ταξικό.

    Όσο για το αν θα ήμασταν καλύτερα αν (μας) παίρνανε (τα) μέτρα το 2005, δε θα σου απαντήσω εγώ επαρκώς.
    Σου απαντά η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Ισλανδία, η Αγγλία και το "θαύμα του Νεοφιλελευθερισμού", η Ιρλανδία.

    Το ότι μίλησε υπέρ των μνημονιακών μέτρων ο Δούκας δεν τον κάνει μη Νεοδημοκράτη, αφού η αγαπητή μας ΝΔ συμφωνεί με σχεδόν όλα τα μέτα του Μνημονίου, γι αυτό άλλωστε δηλώνει και με καμάρι το καμάρι της Μεσσηνίας, ο Σαμαράς, ότι δείχνει υπευθυνότητα ψηφίζοντας την πλειοψηφία των επί μέρους άρθρων του μνημονίου.
    Αυτός έχει φαγωθεί μόνο με το θέμα της φορολογίας. Όλα τα άλλα του φαίνονται ΟΚ...

    Μου γράφεις: "Εισαι ενας ασχετος που βγαζεις το μισος σου σε ανθρωπους που δεν ξερεις, επειδη ειναι της μοδας"
    Εντυπωσιάζομαι από αυτην τη λογική ότι για να κρίνω έναν υπουργό, θα πρέπει να τον... ξέρω προσωπικά!
    Εδώ η λογική σηκώνει τα χέρια της ψηλά και ο λαός τα πόδια του...
    Όσο για τη "μόδα" που αναφέρεις, κατ αρχάς να σε ενημερωσω ότι εμένα δε μου ρθε η αγανάκτηση εν έτει 2011. Αλλ΄έτσι κι αλλιώς αυτό δεν δύναμαι να στο αποδείξω, οπότε δεν έχει νόημα να επιχειρηαμτολογήσω.
    Αλλά η κλιμάκωση της έντασης, της αγανάτησης, της αγωνιστικότητας ήταν αυτονόητο ότι θα γινόταν τώρα. Όταν υπογράφονται οι χειρότερες ίσως συμβάσεις στην νεοελληνική ιστορία και όταν λαμβάνονται μέτρα που μας γυρνούν βιαίως 100 χρόνια πίσω (προ Συντάγματος 1911), ε τότε οι συνολικές και κλιμακούμενες αντιδράσεις δε λέγονται μόδα, αλλά σημάδι ζωής ενός λαού που κοιμόταν ώσπου να του στερέψει το φαί, όπως έγραφε το '75 ο Νικόλας ο Άσιμος στο "Ρωμηό" του.
    Και μάλιστα θα έλεγα ότι θα περίμενα και θα επιθυμούσα πολύ δυναμικότερες και μαζικότερες αντιδράσεις, αλλά ας όψεται η ραστώνη που έχει προκαλέσει η τηλεόραση σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού.

    ΥΓ.1: Αλήθεια, πώς διαπίστωσες ότι είμαι αμόρφωτος; Φαντάζομαι από το φτωχό μου λεξιλόγιο, και την άστοχη σύνταξη των προτάσεων... Αχ, τι ακούω!

    ΥΓ.: Στις 9:28 με αποκάλεσες "παιδάκι" καισ τις 9:38 με αποκάλεσες "κύριο".
    Τι σου κάνουν δέκα λεπτά, ε;
    Φέρνουν όσα δε φέρνει ο χρόνος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οταν μπεις στο καλουπι και χορεψεις σε μερικα χρονια, ελα να τα ξαναπουμε. Απο θεωριες εχουμε χορτασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι στην αγορά εργασίας εδώ και χρόνια, αλλά δεν μπαίνω στο καλούπι.
    Δεν αφήνω να με καλουπώσουν.
    Κι αν κάποιες φορές κάνω τα στραβά μάτια από ανάγκη επιβίωσης, δε σημαίνει ότι θα κλείνω τα μάτια μου μπροστά στις αλήθειες.
    Μπορεί μερικές φορές να τις καταπίνω, αλλά δεν τις ξεχνάω και δεν τις προσπερνώ.
    Συμβιβασμούς σε συμπεριφορές κάνω, όπως κάνουν και όλοι οι άνθρωποι.
    Αλλά δεν πρόκειται να ισοπεδώσω εν ονόματι της σκληρής πραγματικότητας το όραμα για την κοινωνια στην οποία πιστεύω.

    Κι εξάλλου όλες οι πραγματικότητες, ακόμη και οι πιο σκληρές αλλάζουν. Άλλοτε προς το καλύτερο και άλλοτε προς το χειρότερο.
    Χρέος μας απέναντι στους εαυτούς μας είναι να αλλάξουμε τη σημερινή σκληρή πραγματικότητα προς το καλύτερο.
    Γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς, θα το κάνουν άλλοι για μας, χωρίς εμάς και εναντίον μας.

    Και καμία δράση δεν ξεκίνησε άνευ θεωρίας.
    Ακόμη και τα σημερινά που ζούμε, από θεωρίες ξεκίνησαν. Θεωρίες κάποιων ακραίων νεοφιλελεύθερων, οι οποίες πριν πολλά χρόνια φαίνονταν σχεδόν... ουτοπίες! Και να που έγιναν!
    Δυστυχώς για όλο τον κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή δεν έχω γνώσεις οικονομίας (2 τάξεις του δημοτικού τελείωσα και αυτές μετά από 19 χρόνια και πολύ λάδι) έχω να πω κάτι πολύ πιο σημαντικό από σένα Μαζεστίξ.

    Κρίμα το όνομα.

    Κλαψ...

    Μπορώ να αλλάξω το δικό μου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι ελληνικες τράπεζες ξεπέρασαν σε κερδοφορία της γερμανικές.= "καταφέραμε να κοροϊδεψουμε περισσότερο τους Ελληνες πολίτες απο οτι οι γερμανικές τους γερμανους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατόπιν ενδελεχούς περιηγήσεως εις το διαδίκτυον, ηντοπίσαμεν την προέλευσιν του ονόματος του παρόντος ιστολογίου.
    Μετ’ απεριορίστου υπερηφάνειας το παρουσιάζομεν εις το ευρύ κοινόν, ενώ προτείνομεν και εσώρουχα κατασκευασθέντα εκ σιδήρου :

    http://3.bp.blogspot.com/_XzFzicplGso/TEVzQm52KyI/AAAAAAAAAZk/TqG54kuvMJg/s1600/%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BF4.jpg

    Υ.Γ. : Πος του μλάου του καθαρεβουσιάνικου ου κιερατάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Την είχα ξαναδεί πριν πολλούς μήνες αυτή τη φωτογραφία.
    Μόλις την ξαναείδα και έλιωσα στα γέλια!

    Αυτός ο "μαύρος σεφ" κάνει τη διαφορά!
    Χαχαχα

    Ναι το παραδέχομαι, το παρόν ιστολόγιο έλαβε το προσωνύμιό του εκ του προαναφερθέντος ομοφυλοφιλικοφίλου (gay friendly, εις την βαρβαρικήν) ταβερνακίου...

    Μετά από τν παραπάνω αποκάλυψη, μπορώ να πω πως με εκφράζει και το παρακάτω
    http://goe.pblogs.gr/files/51344-a_574.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Empirenet
    Ακριβώς όπως τα λες είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να 'σαι καλά.

    Χαμόγελο χρειάζεται στη ζωή μας τη μικρή.

    Σε πείσμα όλων αυτών που προσπαθούν να μας το κλέψουν.

    Όπως έλεγε και μια ψυχή "Η ζωή είναι πολύ αστεία για να την πάρεις στα σοβαρά".

    Και μια άλλη "η ζωή είναι πολύ όμορφη ...αλλά τα΄χει μ' άλλον"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ή όπως τραγουδούσαν κι οι Τρύπες πριν καμιά 15αριά χρόνια
    "Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή!
    Η ζωή είναι μεγάλη, μην την κάνεις καρναβάλι"!

    Ας κρύψουμε το χαμόγελο σε καμιά τσέπη, γιατί οι κάθε λογής "Δούκες" (είδες παρέλειψα το μικρό του) πάνε γυρεύοντας να μας το κλέψουν και να τρελαθούμε τελείως.

    Πάλι καλά που υπάρχουν και οι θεωρίες συνωμοσίας για απόπειρες δολοφονίας του Κωστάκη και γελάμε λιγάκι!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Αλογοσκούφης δεν σπούδασε στην Αμερική όπως εσφαλμένα αναφέρεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή