Πέμπτη, 14 Ιουλίου 2011

Δε μας χέζετε ρε... Πυξ Λαξ;

Τέλειωσε κι αυτή η υπερ-συναυλία, ξεσάλωσαν ιδιαιτέρως οι κοπελούδες μεταξύ 25-35 ετών που μεγάλωσαν με τα τραγούδια τους και η... ζωή μπορεί ώρα πια να επιστρέψει στους κανονικούς της ρυθμούς.
(Μη με λέτε είρωνα!)

Κάποτε ο Πυξ Λαξ είχαν βγάλει ένα δίσκο που λεγόταν "παίξε παλιάτσο τα τραγούδια σου τελειώνουν" και τελικά ο τίτλος αυτός λειτοουργεί ως αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Μοιάζουν με παλιάτσους που τα τραγούδια τους τελειώνουν ή για να είμαι ακριβής έχουν τελειώσει χρόνια τώρα, αλλά οι "τελευταίες συναυλίες" τους μοιάζουν να μην τελειώνουν ποτέ!
Κι όμως, όσο κι αν φαίνεται περίεργο, κατάφεραν και μάζεψαν 70.000 κόσμο!
Οι Πυξ Λαξ ακολουθώντας τα βήματα των U2, των Rolling Stones, των Depeche Mode και άλλων μεγάλων μπαντών είχαν κανονίσει από πέρυσι την άνοιξη τη χθεσινή συναυλία και τη διαφήμιζαν επι ένα χρόνο με κάθε τρόπο.
Αν μη τι άλλο, ο Πλιάτσικας στο marketing δεν πιάνεται!
Τώρα βέβαια αναρωτιέται κανείς σε τι αποσκοπούσε αυτή η ενέργεια.
Αυτήν την τακτική ακολουθούν μεγάλες μπάντες του εξωτερικού που θα έρθουν μια-δυο φορές στην Ελλάδα και γι αυτό ανακοινώνουν στα πλαίσια παγκόσμιας περιοδείας τη συναυλία πολλούς μήνες πριν.
Γιατί έκαναν το ίδιο οι Πυξ Λαξ;
Μα ακριβώς γι' αυτό!
Για να ταυτιστούν με τις μεγάλες μπάντες και η συναυλία τους να πάρει τις διαστάσεις του γεγονότος της χρονιάς!
Marketing υψηλού επιπέδου!
Το ότι όλο το χρόνο έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε τον Πλιάτσικα και τον Στόκα (ο Ξυδούς δυστυχώς μας παράτησε πέρυσι) σε κάθε είδους μπαράκια, σκηνές, φεστιβάλ, εκπομπές κλπ, όπου παίζουν κατά κύριο λόγο τα τραγούδια της "Πυξ-Λαξ εποχής" λίγη σημασία έχει, όπως φαίνεται...
Τώρα βέβαια οι εναπομείναντες του συγκροτήματος απαντούν πως η συναυλία είχε αποφασιστεί από την εποχή που ο Ξυδούς βρισκόταν στη ζωή, θέλοντας να μας πείσουν ότι δεν επρόκειτο για κάποια αρπαχτή, πατώντας πάνω στο θάνατο του Ξυδούς.
Εγώ θα συμφωνήσω ότι δεν το έκαναν εκμεταλλευόμενοι τη φυγή του Ξυδούς.
Ε και; Ακόμη και να ζούσε, εγώ την ίδια άποψη θα είχα.
Για ποιο λόγο να γίνει όλο αυτό το πανηγύρι;
Έτσι κι αλλιώς, πλην του πολύ έξυπνου και σχετικά ταλαντούχου Πλιάτσικα, οι άλλοι δύο δεν είχαν να επιδείξουν κάτι αξιόλογο στην προσωπική τους καριέρα μετά τους Πυξ Λαξ και όπου κι αν εμφανίζονταν αναλώνονταν κυρίως στην αναπαραγωγή των ίδιων και των ίδιων. Οπότε προς τι όλο αυτό το πανηγύρι αφού κάθε χρόνο όλο το χρόνο όποιος ήθελε να δει Πυξ Λαξ, έστω και σε... δόσεις, τους έβλεπε!
Με αυτά τα κολπάκια βέβαια, οι Πυξ Λαξ διεκδικούν από το Νταλάρα την έκφραση "δε μας χέζεις ρε Νταλάρα", που βγήκε μετά την αγανάκτηση του κοινού από την υπερπροβολή του -μεγάλου πράγματι- τραγουδιστή και από τις συνεχιζόμενες νουθεσίες του προς το κοινό, και ίσως καταφέρουν πια να πάρουν τη δική τυς θέση στην ιστορία των αποφθεγμάτων με το "δε μας χέζετε ρε Πυξ Λαξ";
Ή για αν το πούμε πιο ολοκληρωμένα "δε μας χέζετε ρε Πυξ Λαξ εσείς κι οι τελευταίες συναυλίες σας;"!
Πόσες πια τελευταίες συναυλίες θα παίξουν;
Ήμουνα νιος και γέρασα και ακόμη οι Πυξ Λαξ δίνουν την "τελευταια τους συναυλία"!

ΥΓ.: Για να εξηγηθώ μου αρέσουν μερικά τραγούδια των Πυξ Λαξ και όπως και όλοι οι άνθρωποι της γενιάς μου τα έχω σιγοτραγουδήσει σε παρέες με κιθάρες κλπ.
Δε με ενοχλούν οι Πυξ Λαξ ως συγκρότημα.
Με ενοχλούν οι πρακτικές του marketing που χρησιμοποιούν και μας ζαλίζουν εδώ και χρόνια...
Και οι Led Zeppelin (πλην του θανόντος drummer) αποφάσισαν το 2007 την επανένωσή τους για μια τελευταία συναυλία και πραγματοποίησαν την επιθυμία τους σε μία συναυλία στο Λονδίνο όπου τα έδωσαν όλα, ευχαρίστησαν το κοινό, το αποχαιρέτησαν και τέλος! Απλά και όμορφα!
Και ο τραγουδιστής τους, Robert Plant, sex symbol της εποχής του, δήλωσε ότι δεν επιθυμεί να επανενωθούν ούτε για τελευταίο tour οι Led Zeppelin, παρα την σφοδρή επιθυμία των θαυμαστών με αυτά τα λόγια:
 «Ξέρω ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται, αλλά δείτε το από τη δική μου πλευρά. Σύντομα θα χρειάζομαι βοήθεια ακόμα και για να περάσω τον δρόμο».
Έτσι λειτουργούν οι μεγάλοι.
Γνωρίζουν οτι τα τραγούδια τους είναι τραγούδια εφηβικής έκρηξης και δεν μπορούν να τα αναμασούν φορώντας μασέλες...

37 σχόλια:

  1. το γεγονός ότι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα τουλάχιστον 70.000 άτομα σου λέει κάτι;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι!Η μαλλον μου λεει,οτι η πλειοψηφια αυτης της χωρας ειναι για τον πουτσο!

      Διαγραφή
  2. δεν μας χέζεις ρε φιλαράκι ....... !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εσενα τι σε πηραζει και βγαινεις εδω και κλαιγεσαι???αν δεν σου αρεσει μην πας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το γεγονός ότι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα 70.000 δε μου λέει κάτι.
    Γιατί και στο κάλεσμα του Παπανδρέου ανταποκρίθηκαν κοντά 3.000.000.
    Τι να κάνω; Να συγκινηθώ;
    Να μην ξαναμιλησω; Να μην ξανακριτικάρω;

    Τη γνώμη μας λέμε είτε είναι δημοφιλής είτε όχι...
    Κι εγώ τη δική μου κι εσείς τις δικές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ησουν εκει για να λες οτι ξεσαλωσαν μονο κοπελουδες(απαραδεκτη λεξη) 25-35,γιατι ημουν εκει και τους εβλεπα ολους.Τεσπα,εσυ για καμια Στανίση είσαι,αντε Βασιλη Καρρα.Που να νιωσεις την αναγκη για μια καλη και ωραια συναυλια με τραγουδια που αγαπας(ο ιδιος και αλλα 75000 ατομα-τυχαίο,δεν νομιζω;) Οσο για το μαρκετινγκ,'κλαιν' 11ευρω εισιτηριο, και 2,5 φοβερες ωρες.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ σε αρκετα από αυτά που λες....

    ειμαι κι εγω απο αυτους που εχουν μεγαλωσει μετα τα τραγουδια τους και που θαυμαζω την μεχρι τοτε πορεια τους σαν συνολο...αλλα εως εκει!!!!....περυσι τετοια εποχη και μολις λιγο καιρο μετα τον θανατο του ΞΥΔΟΥΣ (RIP)ξεκινησε μια διαφημιστικη καμπανια στα χναρια μεγαλων συγκροτηματων όπως πολυ σωστα ειπες!

    Στον ραδιοφωνικό σταθμό FREEDOM FM έπαιζε μηνυμα που ανακοινωνε την συναυλια και χρησιμοποιούσε το όνομα του θανόντος και υπενθύμιζε την απώλεια του.

    ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!!!!!!

    επρεπε τουλαχιστον να κρατησουν ετσι απλα για τα προσχηματα...το πένθος... ας περίμεναν 1 χρονο έστω για να ξεκινήσουν το promotion!!!!!

    ΥΓ1 τηλεφωνησα στον FREEDOM FM εκεινη την περιοδο και διαμαρτυρήθηκα...δεν νομίζω να ήμουν ο μόνος....γιατι η διαφημιση μετα από ελάχιστες !μερες! τροποποιήθηκε...και δεν αναφέρθηκε το όνομα του Ξυδους ξανα. ακόμα και αφού εκλεισε ο εν λογω σταθμός και το μηνυμα συνεχιστηκε σε αλλους !!!!

    ΥΓ2 συμφωνω και με τον τιτλο...παρ ολα αυτα για να σε διορθωσω... η ατάκα για τον νταλαρα δεν εγινε σλογκαν από την αγανακτηση του κοσμου, μπορεί να ερμηνευτηκε ετσι εκ των υστερων, αλλα εξ αρχης πρωτο ακουστηκε στο γνωστο για την εποχη "Αχ Μαρια"!

    όταν ο Τονυ Αντωνη εβγαινε στην σκηνη κρατώντας μια γλαστρα με ενα φυτο, που όσο περνουσε η ωρα το !ψήλωνε!...και αφου συνεχεια πεταγοταν στη σκηνη και ρωτουσε αν τραγουδαει ο Νταλάρας στο μαγαζι...η φραση αυτή δε μας χεζεις ρε νταλαρα ηταν η απαντηση που επαιρνε απο τον θιασο...(νομιζω πως ήταν ο Χ.Κλυν συμφωνα με τα λεγόμενα του πατέρα μου...)

    ΥΓ3 ημουν απο αυτους που δεν πηγαν συνειδητά...μπορει και να ειμασταν πανω απο 70.000...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε 9:02, αν ρίξεις μια πρόχειρη ματιά στο blog θα δεις ότι μόνο Στανίση δεν ακούω.
    Κάτω δεξιά έχει μια γραμμή βίντεο με τα αγαπημένα μου. Δες και διαπίστωσε.
    Και φυσικά το δίλημμα Πυξ Λαξ - Σκυλάδικα είναι ψευτοδίλημμα.
    Από πού κι ως πού οι Πυξ Λαξ εκπροσωπούν την "καλή" ελληνική μουσική; ή ποιοτική ή έντεχνη ή όπως αλλιώς σου αρέσει αποκάλεσέ την.
    Τότε ο Σαββόπουλος, ο Παπάζογλου, η Αλεξίου, η Αρβανιτάκη, ο Μάλαμας, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, ο Περίδης, ο Αγγελάκας, οι Χαίνηδες, ο Ψαραντώνης... τι διάολο εκπροσωπούν;
    Όσο για τις "κοπελούδες" το είπα χαριτολογώντας αναφερόμενος στην θηλυκή (25-35) πλειοψηφία του κοινού και όχι θέλοντας να θίξω κάποιον.


    Ανώνυμε φίλε 9:03, το περιστατικό με τον Freedom δε το είχα προσέξει αλλά ακούγεται πραγματικά αηδιαστικό.
    Και λίγα λες!
    Τον Freedom τον έκοψα από τότε που άρχισε να προωθεί συνεχώς συγκεκριμένες μπάντες, τραγουδιστές και μουσικές σκηνές.

    Όσο για τον Νταλάρα, εντάξει -να πω την αλήθεια- δε θυμόμουν πώς είχε βγει και απλά χάριν νοήματος το παραποίησα ελάχιστα.
    ναι έχεις δίκιο. Τώρα που το ανέφερες θυμήθηκα ότι κι εγώ έχω ακούσει πως το είχε πρωτοπεί ο Χάρρυ Κλυνν.
    Ίσως βέβαια και να έμεινε η ατάκα αυτή στην επιφάνεια επειδή ο Νταλάρας μας τα χει ζαλίσει λιγάκι...

    Όσο για το ΥΓ.3, απλά... υποκλίνομαι! Έγραψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαζεστίξ το να μην σου αρέσουν οι ΠΥΞ ΛΑΞ είναι θεμιτό. Άσε τους 70.000+++ του ΟΑΚΑ και τον κόσμο που θα γεμίσει τα υπόλοιπα στάδια να τους απολαύσουν. Δεν τελειώνει τίποτα όταν το αγαπάει τόσο πολύ ο κόσμος. Μην συγκρινόμαστε άλλο με τους ξένους. Οι Πυξ Λαξ, όπως και άλλοι καταξιωμένοι Έλληνες καλλιτέχνες χρησιμοποιούν την ελληνική γλώσσα στα τραγούδια τους και είμαι υπερήφανος γιαυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το πρόβλημα δεν είναι αν μου αρέσουν ή όχι οι Πυξ Λαξ.
    Αντιθέτως, όπως σημείωσα και στο ΥΓ, μου αρέσουν ορισμένα τραγούδια τους και, αν και δεν υπήρξα ποτέ ιδαίτερος θαυμαστής τους, έχω κι εγώ -όπως και πολλοί άλλοι συνδέσει κάποια από αυτά με τα εφηβικά μου χρόνια.

    Το κείμενο αφορά περισσότερο σε μεθόδους marketing που χρησιμοποιούν οι Πυξ Λαξ προκειμένου να κερδίσουν -σώνει και καλά- κάτι.
    Τα εξήγησα και απραπάνω.
    Κανένα πρόβλημα δεν έχω με τον ελληνικό στίχο. Τουναντίον είμαι λάτρης του ελληνικού στίχου, του ελληνικού τραγουδιού και επιπροσθέτως ακούω και ξένη μουσική. Δε σνομπάρω τα ελληνικά, γιατί αυτή είναι η γλώσσα μου και σε αυτήν κφράζομαι καλύτερα και μέσω του λόγου και μέσω των τραγουδιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου Μαζεστίξ οι Πυξ Λαξ μετά τον θάνατο του πραγματικά εξαιρετικού Μάνου Ξυδούς που με την καλλιτεχνική του αξία είχε δώσει κύρος στο συγκρότημα ,εξελίχθηκαν σε ένα καλό
    σχολικό συγκρότημα κατάλληλο για τις 5ήμερες,
    Όσο για το κοινό τους, δεν με ξαφνιάζουν καθόλου οι αντιδράσεις του οι άνθρωποι έζησαν μοναδικές στιγμές προδέρμ και ξεγνιασιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ν αου πω την αλήθεια εμένα δε μου πολυαρεσε ούτε ο μακαρίτης.
    Πέρα από μερικά κομμάτια ου συγκροτήματος.
    Στο "τι ζητάς" και στο "εσύ εκεί" ήταν συγλονιστικές ερμηνείες του Ξυδούς.
    Το γρέζειτ ης φωνής του μεταμόρφωσε δυο μέτριες συνθέσεις σε πολύ ωραία και παθιασμένα τραγούδια.

    Μοναδικές στιγμές προδέρμ και ξεγνοιασιάς;
    Δηλαδή, το κοινό "μύριζε μανούλα";;; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ναι κάπως έτσι...ως παλίμπαιδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αηδια..κρατηστε τις σκεψεις σας για τον εαυτο σας και για τους ομοιους σας...μην προσπαθητε να ¨δειχτητε¨ κραζωντας καποιον..οι πυξ λαξ για μενα και για πολλουσ αλλους(μπορει οχι 75000,γιατι 75000 ηταν στην αθηνα)ειναι,ηταν και πιστευω πως θα ειναι το κορυφαιο rock συγκροτημα..επειδη πανω απ ολα ειναι διαχρονικοι και αληθινοι...και φιλε μαζεστιξ το να θυμασε καποιον δικο σου με οποινδηποτε τροπο εσυ θεωρεις σωστο δεν ειναι ποτε κατακριταιο..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ φίλε/φίλη, όπως προείπα δεν τραβάω κανένα ζόρι με τους Πυξ Λαξ εν γένει, αφου κι εμένα μου ρέσουν κάποια τραγούδια τους.
    Με ενόχλησε κυρίως όλο το πανηγυράκι που στήθηκε επί ενάμιση σχεδόν χρόνο με αφορμή αυτήν τη συναυλία.
    Και για μένα κορυφαίο ελληνικό ροκ συγκόρτημα είναι οι Τρυπες.
    Και είμαι σίγουρος ότι σε περίπτωση που ανακοίνωναν μια συναυλία επανένωσης, όχι το ΟΑΚΑ, ούτε το... Wembley δε θα χωρούσε τον κόσμο!
    Και χωρίς το marketing των Πυξ Λαξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σεβομαι την αποψη σου φιλε μου αλλα... πρωτο σε οποια ιστοσελιδα μπω που αναφερετε στους πυξ λαξ λενε και ξαναλένε π.χ '' για μένα κορυφαίο ελληνικό ροκ συγκόρτημα είναι οι Τρυπες'' οπως και συ...και για μενα ισχυει το ίδιο ...γιατι ομως συγκρίνεται τρυπες με πυξ λαξ???? ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ δεν εχουν...!! οι πυξ λαξ δεν ηταν ροκ συγκροτημα και αυτο το λενε και οι ιδιοι και δεν διεκδικούν αυτο τον τιτλο ( σε παραπεμπω σε συνεντευξεις). Οι πυξ λαξ ηταν ενα συγκροτημα που έκανε το ΚΕΦΙ του ( κατι που φαινεται και απο τους δισκους τους ΑΝ τους ακουσες δηλαδη ). ειναι διαφορετικοι μεταξυ τους. καμια σχεση δεν εχει ο 4ος π.χ με τα χρυσοψαρα , καμια τα χρυσοψαρα με τον '' τα δοκαρια στο γρασιδι περιμενουν τα παιδια '' και καμια παραδειγματος χαρη ο τελευταιος τους με τους υπολοιπους. ο καθενας ειναι διαφορετικος απο τον αλλο. Και σου τα λεω αυτα γιατι πολλοι λενε '' ολο τα ιδια τα ιδια '' ..ποια ιδια?? ακουσατε δισκους τους να κρινετε? 2ο λογω αυτου οι πυξ λαξ ειχαν στις συναυλιες τους απο χεβιμεταλαδες εως σκυλαδες..γιατι?? γιατι ποτε δεν ταπελλωθηκαν ως προς το μουσικο τους στυλ...3ο Ολοι λετε οπως και εσυ για αυτες τις περιβοητες '' τελευταιες συναυλίες'' .μα ποιες τελευταιες συναυλιες? οι πυξ λαξ εκαναν 2 τελυταιες το 2004 και...σταματησαν..! τωρα το 2011 εκαναν μια ''τελευταια'' περιοδεια σε ελλαδα και αμερικη για τον ξυδους οπως ειπαν ( δεν με νοιαζει αν το πιστευεις ή οχι) και για τον ΚΟΣΜΟ. Δηλαδη ποιο το κακο μετα απο δεκα χρονια και στην συγκεκριμενη 7 λογω του θανατου του ξυδους να γινεται μια περιοδεια για τους φαν. Ξερεις ποσο χαρηκα να τους δω απο κοντα για πρωτη και τελευταια φορα? δεν ειχα δικαιωμα δηλαδη εγω και τοσοι άλλοι? και ακομα ξερεις ποσο χαρηκα επισης για την επικειμενη επανενωση των Διαφανων Κρινων...? ειναι απλα υποχρέωση που εχεις για τους φαν για εστω προσωρινη επανένωση. Σιγουρα θα υπαρξει promotion και σ' άυτο συμφωνο μαζι σου γιατι τουλαχιστον για την ελληνικη μουσικη σκηνη ηταν το γεγονός του καλοκαιριού. Τωρα οταν οι μεθόδοι που χρησιμοιποιούν στο promotion ξεπερνουν καποια μετρα το πραμα χαλα. το σχόλιο μου δεν αναφέρεται μονο σε σενα ..μην με παραιξηγεις..

      Διαγραφή
    2. Δεν παρεξηγώ. Κουβέτνα κάνουμε.
      Δεν μου τρως και το ψωμί. Άλοι μου το τρώνε.

      Στο συγκεκριμένο σχόλιο αναφέρθηκα στις Τρύπες, διότι ο από πάνω σχολιαστής αναφέρθηκε στους Πυξ Λαξ ως κορυφαίο ελληνικό ροκ συγκρότημα. Με βάση τη δική του κατηγοριοποίηση μίλησα και όχι με βάση τη δική μου.

      Και τελοσπάντων, δεν αντιλέγω πως οι Πυξ Λαξ έχουν ωραία τραγούδια, τα οποία αν μη τι άλλο έχουμε εν πολλοίς συνδέσει με τα εφηβικά μας χρόνια.

      Επίσης θα σε πληροφορήσω πως έχω ακούσει όλους ανεξαιρέτως τους δίσκους των Πυξ Λαξ.
      Η κριτική μου αφορά στην υπερβολική ΠυξΛαξοδόση που δεν αντέχεται άλλο!
      Με εκνευρίζει επίσης το promotion που έχουν.
      Και ότι με κούρασαν πια τόσα χρόνια. Το πολύ το πυξλαξο-κυρ-ελέησον το βαριέται κι Θεός, σα να λέμε...

      Καλά, ως προς το θέμα με την ταμπέλα, μπορείς εύκολα να παρατηρήσεις πως δεν υπάρχει μουσικός ή συγκρότημα που να παραδέχεται την κατηγοριοποίησή του πλέον.
      Έχει γίνει κάτι σαν καραμέλα. Μια politically correct δήλωση.

      Διαγραφή
  15. Σωστο..προσωπικα πηγα στην συναυλια για να τους δω για μια τελευταια φορα..δεν με ενοιαξε το marketing..αν και για πιο λογο εγινε...αλλα και παλι δεν ειναι marketing με 11 ευρω εισητηριο..οσο για αυτους που λενε πως δεν πηγαν συνειδητα ειναι σαν να δηλωνουν οτι επηρεαζονται και τους κανουν οτι θελουν...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ ΜΑΖΕΣΤΙΞ Η ΜΑΤΖΙΚΑ ΝΤΕ ΣΠΕΛ Η ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΛΙ Η ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ ( ΠΕΣ ΜΕ ΕΙΡΩΝΑ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΞΙΖΕΙ! )
    ΟΙ ΠΥΞ ΛΑΞ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΣΙΓΟΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝΕ ΟΙ ΚΟΠΕΛΟΥΔΕΣ, ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙ ΕΦΗΒΟΙ, ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ. ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΒΙΩΜΑΤΑ , ΟΝΕΙΡΑ, ΣΚΕΨΕΙΣ, ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΣΥΛΛΑΒΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΡΕΜΟ ΚΑΙ ΒΑΝΔΗ.
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1991 ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ , ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΝΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΩΣ ΤΟ 2111 ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΑΠΟ 3 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ 5 ΑΚΟΡΝΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ 3 ΓΕΝΙΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΣΙΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ , ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΤΙ ΜΙΖΕΡΟΥΣ.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!!!! ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτυσε τ'αρχιδια σου ρε μαλακα πετσακια,ανιδεε,που ειναι οι πυξ βλαξ η μεγαλυτερη μπαντα ολων των εποχων....Τι να πουν δηλαδη οι Τρυπες ρε μπετοβλακα?!Αν δεν ηταν ο Ξυδους να τους σπρωξει δεν θα τους ηξερε ουτε η μανουλα στους,γελοιε τυπε,σαρδαναμπαλε!

      Διαγραφή
  17. Φίλε, αντί απάντησης, σε παραπέμπω στο σχόλιό μου παραπάνω στις
    14 Ιουλίου 2011 9:21 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. to diabasa, den anafereis kati sygkekrimeno, ekfrazeis apopsh xwris epixeirhmata kai genika den apantas. den tha asxolhthw allo. pisteye ayto pou thes. egw lypamai pou den mporeis na xareis tous pyx lax opws tous xairomai kai tous apolambanw egw. opws kai na exei , na eisai kala. eyxomai oi epiloges sou na se dikaiwsoun. oi dikes mou me dikaiwsan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοίταξε φίλε, οι Πυξ Λαξ δεν είναι πανάκεια.
    Κι εμένα μου αρέσει περισσ΄τοερο ο Νικόλας Άσιμος, ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου, ο Σωκράτης Μάλαμας, ο Παύλος Σιδηρόπουλος κλπ.
    Αυτό τι σημαίνει; ότι θα κατηγορώ όποιον δεν τους γουστάρει; Ή όποιον δεν τους βάζει στην αρδιά του στη θέση που τους βάζω εγώ;

    Εγώ παραπάνω απαντούσα στο άτοπο ψευτοδίλημμα "Πυξ Λαξ ή σκυλάδικο".
    Όταν μάλιστα το κοινό των Πυξ Λαξ είναι πολύ πιο ανακατεμένο με το σκυλάδικο σε σχέση με το κοινό των καλλιτεχνών που προτιμώ εγώ...

    Δεν πρόκειται να επιχειρη΄σω να σε πείσω αν οι Πυξ Λαξ είναι καλοί ή όχι.
    Θεωρώ ότι ήταν καλούτσικοι, έβγαλαν καμιά 15αριά όμορφα τραγούδια, τα ακούσαμε, τα ξανακούσαμε, μοιάζαν και μεταξύ τους, τα ξαναματακούσαμε, τα βαρεθήκαμε, προχωρήσαμε παρακάτω.
    Αυτό είναι όλο!

    Από κει και πε΄ρα ο καθένας ακούει ό,τι τον γεμίζει. Δε θα πω εγώ σε κανέναν τι θα ακουέι.
    Το κείμενο αφορά το πανηγύρι γύρω απ τους Πυξ Λαξ κυρίως μετά το θάνατο του Ξυδούς και όχι τα τραγούδια τους, αυτά καθαυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. den ntrepaise na tous vrizeis? an katalavaineis einai i kaliteri elliniki mpanta kai den prokeitai
    to megaleio tous na to ftasei kanenas remos i vnadi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλοι/Φιλες των Πυξ Λαξ χαλαρωστε λιγο.
    Συμφωνω ειναι οντως μεγαλο συγκροτημα και εννοειται οτι πηρα εισητηριο για την συναυλια που θ γινει σε λιγες μερες στη θεσσαλονικη. Πρωτον, ο μαζεστιξ εγραψε την αποψη του για την συμπεριφορα των μελων του συγκροτηματος ωστε να μενουν στη δημοσιοτητα. Δευτερον δεν μπορει κανεις να του πει αν θα εκφρασει η οχι την αποψη του. Οι Πυξ Λαξ ειναι, οχι ο θεος!! Δηλαδη και για τον θεο ακομα εχουν γραψει. Τριτον, οτι τπυς ακουνε ολοι οι ελληνες και ελληνιδες του εσωτερικου και του εξωτερικου δεν τους καθιστα ποιοτικο συγκροτημα. Ο αριθμος των fans των Πυξ Λαξ ειναι πανω κατω ιδιος με αυτον του Βασιλη Καρρα. Τελος, και αυτο το γραφω προσωπικα στον 14 Ιουλίου 2011 9:02 μ.μ. φιλε οι Πυξ Λαξ δεν ειναι στην κορυφη και οποιος τολμησει να τους κρινει ακουει στανιση. Υπαρχουν κι αλλα συγκροτηματα, για μενα πιο ποιοτικα, που ασχολουνται με τη μουσικη πιο ηθικα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. http://media.photobucket.com/image/%253Boxi%20allo%20pliatsika/bananiotis/oxi-allo-pliatsika.jpg


    Επίσης υπάρχουν και συγκροτήματα που ασχολούνται με τη μουσική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το να βγαίνει ένα μόμολο σ'ένα site και να κράζει είναι πάρα πολύ εύκολο. Το να φτιάξουν κάποιοι άνθρωποι μια μουσική μπάντα απο το μηδέν και χωρίς φράγκα και να αγγίξουν τόσο κόσμο είναι πάρα πολύ δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το "απ' το μηδέν" ξαναψάξε το...

    Ο Ξυδούς ήταν χωμένος στις δισκογραφικές πολλά χρόνια πριν φτιάξει τους Πυξ Λαξ.
    Ήταν παραγωγός στο "Φλου" των Σπυριδούλα- Σιδηρόπουλου, εν έτει 1978.

    Τόσο χωρίς κονέ και βοήθεια βγήκαν στην μουσική πιάτσα.
    Για να μη λέμε κι ό,τι θέλουμε δηλαδή.

    Και αν είναι να μετράμε τα πάντα με βάση την εμπορική τους απήχηση, τότε ποιοι Πυξ Λαξ, ποιος Σιδηρόπουλος, ποιες Τρύπες...;
    Ο ΛΕ.ΠΑ., η Άντζελα , η Πέγκυ Ζήνα, η Έλλη Κοκκίνου... αγγίζουν περισσότερο κόσμο και άρα με τη λογική σου, αξίζουν και περισσότερο και είναι υπεράνω κριτικής και όσοι τους κριτικάρουν είναι "μόμολα".

    Με εκτίμηση, το "μόμολο"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 'Αν καταλαβαίνω καλά δεν πρέπει να σου αρέσουν ιδιαιτέρως ο λεπα η άντζελα και οι υπόλοιποι που αναφέρεις. Ούτε και μένα μου αρέσουν. Μπορώ να σου πω μάλιστα οτι ανεβάζω και πυρετό αν τύχει και ακούσω. Αλλά δεν έχει να λέει κάτι. Ποιός είμαι εγώ για να βγαίνω και να κάνω κριτική στον οποιονδήποτε; Μου αρέσει περισσότερο να κοιτάω τη δουλειά μου και τι κάνω εγώ. Επίσης δεν με ενοχλεί τόσο η κριτική σου, όσο οτι αυτά που λες, τα λες με εμπάθεια και είναι κάτι το προφανές αυτό οπότε μην μπείς στην διαδικασία να το αρνηθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δε θα σχολιάσω τα περί εμπάθειας, διότι είναι υποκειμενικό το θέμα.
    Όπως το εκλάβει ο καθένας.
    Δικαίωμα του καθενός να το εκλαμβάνει όπως θέλει.

    Όσο για το "Ποιός είμαι εγώ για να βγαίνω και να κάνω κριτική στον οποιονδήποτε;" ,
    επίτρεψέ μου να διαφωνήσω καθέτως κι οριζοντίως.
    Δεν υπάρχει "κάτι" ή "κάποιος" που πρέπει να είσαι ούτως ώστε να δικαιούσαι να κάνεις κριτική σε οτιδήποτε και οποιονδήποτε.
    Η κριτική είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης νόησης και δε διαννοούμαι καν να μην κάνω κριτική σε όσα συμβαίνουν γύρω μου.
    Αν δεν ήταν έτσι άλλωστε, δε θα δημιουργούσα το blog, αλλά ούτε θα έκανα και σχόλια σε αυτά.
    Διότι δε θα ήμουν "κάποιος" για να κάνω κριτική στον οποιονδήποτε...

    Αλλά ξέρεις κάτι;
    Κι εγώ είμαι αυτός ο "κάποιος".
    Κι εσύ είσαι αυτός ο "κάποιος".
    Και όλοι μας είμαστε αυτοί οι "κάποιοι".

    Κάθε πολίτης δικαιούται- και κατά περιπτώσεις οφείλει κιόλας- να κάνει κριτική στον οποιονδήποτε.
    Αυτή είνα και η ουσία της δημοκρατίας.
    Ειδάλλως ποιος είμαι εγώ που θα κάνω κριτική στον υπουργό Οικονομίας;
    Μήπως έχω πτυχίο απ' το Χάρβαρντ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. LOL. o ypourgos oikonomias exei epidrasi sti zwi sou me tis prakseis tou. oi pyx lax oxi. mono me ena tropo mporw na katalavw auti tin epithesi, an tous agapas toso poli kai se exoun pligwsei i se exoun apogoiteusei, alliws ......ektos vevaia kai an to epitheto sou arxizei apo 'agge' kai teleiwnei se 'lakas', plakitsa....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κοίταξε, επειδή δεν ήμουν ποτέ ιδαίτερος fan τους, ούτε με πλήγωσαν ποτέ ούτε με απογοήτευσαν.
    Αλλά επειδή με πολλοί ζαλίσανε πολύ γι αυτή τη συναυλία, κι επειδή δε μου φτάναν αυτοί είχα και τα ραδιόφωνα και τις τηλεοράσεις να με ζαλίζουν, μου την έδωσε και άρχισα να τα χώνω.

    Σιγά μην κλάψω , σιγά μη φοβηθώ! (συνεχίζω την πλακίτσα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Esy pou anarthses ayti tin malakia ti mousiki akous? gemisan gia plaka to oaka se epoxi krisis kai mina Ioulio pou i misi Athina einai ektos, ta tragoudia tous akougonte k meta apo 20 xronia traba akou stavento martaki foureira k Stan kai ase tous pyx lax blaka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -Γεμισαν το οακα σε εποχη κρισης γιατι ο ελληνας ειναι μαλακας ολκης και καλοβολεμενος.
      -Η μουσικη παιδεια των Πυξ Λαξ ειναι για τα μπαζα.Τρια ακορντα,φασολαδες και στιχακια κλαψομουνικα.
      -Δεν διαφερουν και τοσο οι Πυξ Βλαξ με τους Σταβεντο,εμπορικα σκουπιδια πουλανε και οι δυο,βλακακο που δεν ξερεις που σου παν τα τεσσερα απο μουσικη.

      Διαγραφή
    2. -Γεμισαν το οακα σε εποχη κρισης γιατι ο ελληνας ειναι μαλακας ολκης και καλοβολεμενος.
      -Η μουσικη παιδεια των Πυξ Λαξ ειναι για τα μπαζα.Τρια ακορντα,φασολαδες και στιχακια κλαψομουνικα.
      -Δεν διαφερουν και τοσο οι Πυξ Βλαξ με τους Σταβεντο,εμπορικα σκουπιδια πουλανε και οι δυο,βλακακο που δεν ξερεις που σου παν τα τεσσερα απο μουσικη.

      Διαγραφή
  30. Οι ιδιοι οι Πυξ Βλαξ εχουν παραδεχτει οτι αν δεν ηταν ο Ξυδους δεν θα εβγαζαν ποτε δισκο.Και καλως γιατι ειναι αμπαλοι μουσικα.Τρια ακορντα ειναι ολα τα τραγουδια τους.Ναι,εχουν καποια ωραια τραγουδακια αλλα μεχρι εκει.Θησαυρισανε πουλωντας κλαψα στα 15χρονα.ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οι ιδιοι οι Πυξ Βλαξ εχουν παραδεχτει οτι αν δεν ηταν ο Ξυδους δεν θα εβγαζαν ποτε δισκο.Και καλως γιατι ειναι αμπαλοι μουσικα.Τρια ακορντα ειναι ολα τα τραγουδια τους.Ναι,εχουν καποια ωραια τραγουδακια αλλα μεχρι εκει.Θησαυρισανε πουλωντας κλαψα στα 15χρονα.ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή