Τετάρτη, 18 Μαΐου 2011

Αριστερά ακούς; Η Σβάστικα ξανασκαρφαλώνει στον Ιστό της Ακρόπολης!



Η σβάστικα ξανασκαρφαλωνει στον ιστό της Ακρόπολης.
Και ο Λάκης Σάντας δεν είναι πια μαζί μας...
Ποιος θα την κατεβάσει τώρα;
Και μάλιστα αυτή τη φορά δε θα την ανεβάσουν οι Γερμανοί κατακτητές.
Θα την ανεβάσουν μόνοι τους οι Έλληνες.
Ο νεοφασισμός είναι πραγματικότητα.
Δε θα πω γραφικότητες για τα αυγά του φιδιού κλπ.
Θα πω όμως για τους ιθύνοντες της Αριστεράς που με την άκριτη υποστήριξη και την πολιτική κάλυψη οποιουδήποτε διαθέτει μελαψό δέρμα, ασχέτως αν αυτός είναι εργάτης, μικροπωλητής, παιδί των φαναριών ή εγκληματίας.
Όταν το κέντρο της Αθήνας αλλά και πολλές άλλες γειτονιές είναι υπό κατάληψη των γκέτο, τα οποία αποτελούνται κυρίως από συμμορίες αλλοδαπών, τότε η Αριστερά, ο πολιτικός χώρος της εργατικης τάξης, των ακτημόνων, των εργατουπαλλήλων, των ανέργων και γενικότερα των πολιτών που επιθυμούν και αγωνίζονται για την ισχυροποίηση της τάξης τους στην κοινωνία... στρέφεται ενάντια στην ίδια την τάξη που εκπροσωπεί.
Το πρόβλημα δεν είναι στην Εκάλη, την Πολιτεία, την Κηφισιά, το Πανόραμα Βούλας, τη Λυκόβρυση, την Άνοιξη, τη Δροσιά.
Αλλά είναι στην Κυψέλη, τα Πατήσια, το Μεταξουργείο, το Γκύζη, τη Βικτώρια, το Παγκράτι, το Νέο Κόσμο, στις γειτονιές της εργατικής τάξης δηλαδή.
Και δεν είναι συστημική υπαναχώρηση το να συνεισφέρεις πολιτικά στη λύση ενός προβλήματος που ταλανίζει τους περισσότερους Έλληνες πολίτες, βάζοντάς τα και με αναξιοπαθούντες οι οποίοι όμως κάνουν ζημιά στους υπόλοιπους Έλληνες και μετανάστες που επιβιώνουν χωρίς να εγκληματούν.
Η υποστήριξη των μεταναστών των γκέτο τελικά αφενός κάνει ζημιά στους υπόλοιπους μετανάστες και αφετέρου αποξενώνει τον αριστερό λόγο με τους Έλληνες πολίτες, καθώς αυτός καθίσταται αντιπαθής.
Μήπως όμως η στάση της Αριστεράς εχει ιδεολογική βάση;
Σαφώς, όχι!
Είναι ξεκάθαροι και ο Μαρξ και ο Λένιν.

Όπως διαβάζουμε και στο http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/01/blog-post_5369.html
Λένιν: "«Είναι αλήθεια ότι η αύξηση του αριθμού του κουρελιάρηδων, των ζητιάνων, των πελατών των νυχτερινών ασύλων, των τροφίμων των φυλακών και των νοσοκομείου δεν τραβάνε και τόσο την προσοχή γιατί "όλος ο κόσμος" έχει συνηθίσει στο γεγονός ότι οι μεγάλες πόλεις πρέπει να είναι παραγεμισμένες με την πιο μαύρη εξαθλίωση, τα νυχτερινά άσυλα και τα κάθε λογής καταγώγια»12.

Σε μεταγενέστερα έργα του ο Λένιν δε διστάζει να χρησιμοποιήσει σκληρή γλώσσα εναντίον του λούμπεν προλεταριάτου, φέρνοντας το σε αντιπαράθεση με τη στρατηγική της εργατικής τάξης. Τονίζει συγκεκριμένα13: «τα αλήτικα στοιχεία, που τους σύντριψε ολότελα ο καπιταλισμός, δεν μπορούν να εξυψωθούν ως την ιδέα της προλεταριακής πάλης», μιας και δεν έχουν ταξική συνείδηση. Εξάλλου «διακρίνονται πότε για οξείες συγκρούσεις και πότε για καταπληκτική αστάθεια και ανικανότητα για πάλη»14.

Σ' αυτό το σημείο Λένιν φαίνεται να υιοθετεί τη μαρξική αντίληψη ότι, περιθωριοποιημένο από τον καπιταλιστικό τρόπο παραγωγής, το λούμπεν προλεταριάτο δεν είναι δυνατό να οργανωθεί μαζί με το καθαυτό προλεταριάτο, επειδή οι συνθήκες εργασίας του και διαμονής του είναι εντελώς απροσδιόριστες, εξαρτώμενες αποκλειστικά από την τύχη15."

Μαρξ: Η λέξη «λούμπεν προλεταριάτο» (γνωστό και ως υποπρολεταριάτο ή κουρελοπρολεταριάτο) προέρχεται ετυμολογικά από τη γερμανική λέξη Lumpen (κουρέλια) και δηλώνει τα άτομα που βρίσκονται σε κατάσταση απόλυτης ένδειας ή έσχατης κοινωνικής εξαθλίωσης1
Ας δούμε τώρα πόσο ωραία ο Μαρξ εξηγούσε ότι οι 'λουμπέν προλετάριοι" ξεπέφτουν λόγω της άγριας επίθεσης του καπιταλισμού εναντίον σε αυτό το σημείο έσχατης εξαθλίωσης, και ας σκεφτούμε το πως πολλοί από τους μετανάστες που βλέπουμε σήμερα είναι όντως εργάτες, που πρέπει να τους στηρίξουμε, αλλά πολλοί άλλοι ΔΕΝ είναι, καθώς ως ζητιάνοι/μικροκακοποιοί, κτλ είναι "λουμπέν", και ΟΧΙ εργάτες.
"Οι άνεργες προλεταριακές μάζες επιδίδονται σε κάθε είδους δραστηριότητες (ακόμα και στη ζητιανιά ή τις κλοπές) προκειμένου να εξασφαλίσουν τα προς το ζην.

Η ζητιανιά παίρνει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα. Οι άνθρωποι περιφέρονται στους δρόμους μεμψιμοιρώντας ή ζητούν ελεημοσύνη βγάζοντας ένα μικρό λόγο. Οι ζητιάνοι των εργατικών συνοικιών ζουν με ό,τι τους προσφέρουν οι άλλοι εργάτες. Σε ορισμένες περιπτώσεις μια ολόκληρη οικογένεια «εγκαθίσταται σιωπηλά στην άκρη ενός πολυσύχναστου δρόμου», προκειμένου να συγκινήσουν τους περαστικούς9.


Κι όλα αυτά στα πλαίσια μιας κοινωνίας που χαρακτηρίζεται από τον κοινωνικό πόλεμο, τον πόλεμο όλων εναντίον όλων. Οι «οχληροί αυτοί άνθρωποι» στον αγώνα που κάνουν για την επιβίωση βρίσκουν αναπόδραστα διέξοδο στην κλεψιά, τη λεηλασία, το έγκλημα. Η περιφρόνηση προς την κοινωνική τάξη και τους αστικούς θεσμούς, που εγκαθίδρυσαν οι καπιταλιστικές σχέσεις παραγωγής, γεννά με τη σειρά της τον αλκοολισμό, την πορνεία και τελικά την περιθωριοποίηση. Μ' αυτό τον τρόπο ένα σημαντικό μέρος του βιομηχανικού προλεταριάτου εγγίζει τις παρυφές του λούμπεν προλεταριάτου, του κοινωνικού περιθωρίου. "


Και όπως σωστά έγραψε ο Celin στο celinathens.blogspot.com -σε απάντηση της ρητορικής ερώτησής μου "Και τελικά ποιος σπρώχνει με τη στάση του τον κόσμο στα φασισταριά και κάτω από την χρυσαυγίτικη ομπρέλα 'προστασίας'; "-
 "Αλλα μη παραβλεπουμε και τις προσωπικες ευθυνες του καθενος.
Ενταξει, καποιος που εχει δεχτει επιθεση απο αλλοδαπους κακοποιους, εγω τον καταλαβαινω να πει ο,τι του κατεβει, ανθρωπος που απειληθηκε η ζωη του εχει τον σεβασμο μου ο,τι κ αν λεει.
Πολλοι ομως γερνουν προς τα ακροδεξια, ετσι, λογω οχλαγωγιας κ λογω φανατισμου.
Αυτους οχι μονο δε τους δικαιολογω, αλλα τους θεωρω και εχθρους του λαου,
αλλωστε οι φασιστες δεν ειναι παρα το δεξι χερι της αστικης καπιταλοδημοκρατιας."

Κύριοι της Αριστεράς, είστε ανακόλουθοι με την ιδεολογία σας.
Δεν είστε εκπρόσωποι του χριστιανικού ανθρωπισμού.
Ούτε της ελεημοσύνης.
Είστε εκπρόσωποι και ιδεολογικοί ταγοί των συμφερόντων της εργατικής τάξης.
Και η εργατική τάξη χτυπιέται βάναυσα από την λαίλαπα της ανασφάλειας και της εγκληματικότητας.
Και όχι, δεν είναι ελεύθερος όποιος φοβάται να γυρίσει σπίτι του.
Δεν είναι ελεύθερος όποιος δεν τολμά να βγει για τσιγάρα στο περίπτερο μόλις σουρουπώσει. Κι όταν στερείται η ελευθερία της τάξης που εκπροσωπείτε, εσείς πρώτοι πρέπει να αγωνιστείτε για να ξαναβρεί ο -Έλληνας ή ξένος- πολίτης αυτής της χώρας την ασφάλειά του.
Βάζετε σε κίνδυνο με τη στάση σας τις ζωές και των Ελλήνων και των μεταναστών.
Χάρη σ εσάς και στον πολιτικό σας αστιγματισμό, το Λα.Ο.Σ είναι πλέον δεδομένη και ισχυρή πολιτική δύναμη στην Ελλάδα με φωνή υπολογίσιμη στην ελληνική κοινωνία, και ο Μιχαλολιάκος και η Χρυσή Αυγή ήδη βρίσκονται στο Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας και όλο και πλησιάζουν στη Βουλή.
Ετοιμάζονται να ξανασηκώσουν τον αγκυλωτό σταυρό στον περήφανο ουρανό της Αθήνας και η αριστερά διοργανώνει διαγωνισμό μαλακίας, στον οποίο συμμετέχει μόνη της και βγαίνει φυσικά κερδισμένη.
Ο Γλέζος, ο Σάντας και οι χιλιάδες αγωνιστές προέταξαν τα στήθη τους για την υπεράσπιση της ελευθερίας του έθνους, για την υπεράσπιση της δημοκρατίας, για την καταπολέμηση του φασισμού.

Κι όσο η Αριστερά κρατάει αυτή τη στάση, τόσο θα βγάζει στην απέναντι όχθη μεγάλο αριθμό πολιτών, οι οποίοι θα βλέπουν με όλο και λιγότερη απέχθεια τα ρατσιστικά πογκρόμ των φασιστών. Και αυτή είναι μία τεράστια ιδεολογική ζημιά στη χώρα και ακόμη μεγλύτερος κίνδυνος για τους μετανάστες οι οποίοι έτσι στοχοποιούνται αδίκως για όλα τα δεινά των Ελλήνων, οι οποίοι επειδή δεν ξέρουν ή δεν τολμούν να ξεσπάσουν αλλού, ξεσπούν πάνω τους.

Ποιοι είστε εσείς ρε αλήτες που με τη στάση σας παίζετε "άμυνα με τα μάτια" στα νεο-φασιστάκια και τους επιτρέπετε να κάνουν ιδεολογικό και επικοινωνιακό πάρτυ στην ελληνική κοινωνία;
Και πόσο μάλλον όταν έχουν καταφέρει ΄πλέον να απενοχοποιήσουν την ύπαρξή τους καί να αντιμετωπίζονται από μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας ως ένας υγιής πολιτικός χώρος.
Ποιοι είστε εσείς ρε άχρηστοι που με κάνετε να νιώθω ηλίθιος όταν σας στηρίζω ή σας ψηφίζω;
Γιατί να νιώθω ότι στηρίζω κάποιον που υποστηρίζει τη στέρηση της ελευθερίας μου όταν περπατώ στο δρόμο; Κάποιον που υποστηρίζει την ανασφάλεια;
Κάποιον που στην τελική είναι προβοκάτορας της ίδιας της ιδεολογίας του και κάνει ασίστ-πάσες στο χώρο της μισαλλοδοξίας, της τρομοκρατίας, του ρατσισμού και του ναζισμού;
ΣυΡιζΑ, ΑντΑρΣυΑ και λοιπές αριστερές δυνάμεις πάρτε το αλλιώς επειγόντως!
Το ΚΚΕ ήδη αντιλήφθηκε το κακό και εναντιώνεται στο καθεστώς τρόμου που επικρατεί στην Αθήνα, χωρίς βέβαια να προφέρει κάποιες λέξεις που κάνουν "τζιζ", όπως απέλαση των κακοποιών στοιχείων και των εν γένει ζώντων από παράνομες πράξεις, για να μη χαλάσει το διεθνιστικό του προφίλ.
http://kke4ever.blogspot.com/2011/05/blog-post_2699.html

«Στο έλεος κυκλωμάτων, συμμοριών και μπράβων το κέντρο της Αθήνας» ΚΚΕ: Να προωθηθούν και σ’ άλλες χώρες της Ε.Ε. οι μετανάστες που το επιθυμούν

Είναι μια καλή αρχή αλλά χρειάζονται περισσότερα.
Και χρειάζεται τα αριστερά κόμματα να βγουν μπροστά και με δυνατη φωνή, όπως κάνουν σε όλα τα άλλα θέματα, και να υποστηρίξουν τα συμφέροντα της εργατικής και της μικροαστικής τάξης.
Για να μην είναι το μεταναστευτικό θέμα ένα γήπεδο στο οποίο παίζει μπάλα μόνη της η μισάνθρωπη Ακροδεξιά.

Εξάλλου συνομιλώντας με πολλούς μετανάστες που ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα διαπίστωσα ότι οι περισσότεροι (για να μην πω όλοι) από αυτούς συμφωνούν ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και ότι πρέπει να βρεθούν τρόποι ούτως ώστε να επανέλθει η ασφάλεια στους δρόμους και στις πλατείες. Και οι ίδιοι κινδυνεύουν και γίνονται θύματα επιθέσεων από τα γκέτο.
Γιατί λοιπόν να στηρίξουμε τους μετανάστες που γκετοποιούνται και τρομοκρατούν και να μη στηρίξουμε τους μετανάστες που ζουν όπως εμείς, δουλεύουν, πληρώνουν, πληρώνονται, σέβονται τη χώρα και δεν τρομοκρατούν τους κατοίκους της;


Γιατί 70 χρόνια μετά η Σβάστικα ξανασκαρφαλώνει στον ιστό της Ακρόπολης.
Και τώρα πια η Αριστερά δεν αποτελείται από Γλέζους, Σάντες, Μπελογιάννηδες και Άρηδες αλλά από φλώρους των Βορείων Προαστίων, των ΜΚΟ και του ακτιβισμού της πλάκας.


ΥΓ.: Ευχαριστώ το celinathens.blogspot.com για τα πολύ ενδιαφέροντα link τα οποία βρήκα εκεί.

12 σχόλια:

  1. Καλημέρα φιλε..

    Για άλλη μια φορα θα συμφωνήσω με όσα γραφεις. Δυστυχώς η εμπειρία μου με το πολιτικο χορό, τραβάει όσα χρονια έζησα ελλάδα, και κατά κύριο λόγο από τις εμπειρίες μου στο ΑΕΙ.

    Τα παλικαρια τις ΠΚΣ, ΚΝΕ είναι τελείως χαϊβάνια...Για πέταμα τελείως, αναμασώντας ότι τους έχουν πει από τα κεντρικά. Έχοντας μια δύναμη λόγου στα 18 (που any μεν είναι θετικό, αλλα) προφανώς έχει εξελιχθεί λόγο τις διαδικασίας τις αντιγραφής από μεγαλύτερους τους. Επιπλέον κρατούν πάντα μια πορεία, άποψη, γραμμή προς διαφορα θέματα και δε ψήνονται να την αλλάξουν με τι καμια.

    Υποθέτω, ότι κάτι τέτοια χαϊβάνια αποτελούν κατά πλειοψηφία την αριστερά σήμερα στην ελλάδα. Και η μεγιστη ηλιθιότητα έγκειται στο γεγονός ότι, αντί να προσπαθήσουν να φέρουν το κόσμο με το μέρος τους, Iνα τους αποτρέψουν από τόνα κλείνουν στη δεξιά (ΊΔΙΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΕΊΤΑΙ ΑΎΞΗΣΗ ΤΟΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΏΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΌΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΏΠΗ) συνεχίζουν να "παπαριαζουν" περί δικαιώματα ανθρώπων, (που nai μεν έχουν απόλυτο δίκαιο ΑΛΛΑ! tο δίκαιο τους χάνεται σε ένα κράτος που δε μπορεί να στηρίξει ΚΑΝ τα ίδια τα παιδιά τις).

    Δε ξέρω τι ακριβώς χρειάζεται η Ελλάδα για να σηκωθεί από αυτό το βούρκο που κάθεται εδώ k πολύ καιρό. Πραγματικά δε ξέρω.

    Από τι μια, με εκνευρίζει αφάνταστα να ακούω γνώμες τύπου, '"ναχαμε" χούντα. Τρελή πίπα. Από την άλλη όμως???? Διαβάζοντας το προηγούμενο άρθρο σου, το βρήκα τελείως ρεαλιστικό ενδεχόμενο. Εάν αυτό όμως αρχίσει k σπρώχνει ακόμα παραπάνω έλληνες να φεύγουν στο εξωτερικό γιατί δε μπορούν να ανεχθούν άλλο τι κατάσταση...τότε τι θα μείνει στην Ελλάδα?

    Τέλος να τονίσω ότι δεν είμαι δεξιός η εναντια στους μετανάστες..Απλά, ’AΛΛΟ η Αγγλία και η Γερμανία που έχουν σοβαρό κράτος για να τους διαχειριστεί και αφομοιώσει k ’AΛΛΟ η Ελλάδα. Εδώ sorry, αλλα είμαστε ακόμα χωριο.

    Παρεπιπτόντως, η ορθογραφία μπορεί na είναι σάπια gt χρησιμοποιώ greeklish converter...:/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Little Dude!
    Καλύτερα να γράφει κάποιος τα ορθά, παρά να γράφει ορθά... (ορθογραφία)

    Κατ αρχάς δε χρειάζεται να απολογείσαι για την ιδεολογική σου ταυτότητα.
    Και εξάλλου ο τρόπος γραφής σου δείχνει ότι δεν είσαι δεξιός.
    Από πότε η αλήθεια έγινε δεξιά ή αριστερή;
    Αν κάποιοι γουστ΄ρουν ή βολεύονται να εθελοτυφλούν, μαγκιά τους.
    Αλλά θα υποστούν και τις συνέπειες της στάσης τους.

    Συμφωνώ μαζί σου.
    Ο δογματισμός είναι τεράστιο πρόβλημα.
    Οι 18χρονοι αριστεροί αντί να ψάχνονται, να αμφισβητούν καθιερωμένες και κατεστημένες αντιλήψεις, απομαγνητοφωνούν με θρησκευτικη ευλάβεια τις παραδοσιακές αντιλήψεις του κόμματος, χωρίς να αντιλαμβάνονται ότι ο κόσμος αλλάζει.
    Αλλά ακόμη και με δογματικά κριτήρια να το κοιτάξουμε, βλέπουμε ότι ο Μαρξ και ο Λένιν θεωρούσαν το λούμπεν προλεταριάτο εχθρούς της εργατικής τάξης!

    Ξεχνούν ότι η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού.
    Και άρα πρέπει να έχεις εφικτές λύσεις και απόψεις για όλα.
    Είναι ωραίο να μιλάς για έναν κόσμο χωρίς πολέμους, αδικία, διαχωρισμούς κλπ, αλλά πρακτικά ζούμε σε εθνικά κράτη με συγκεκριμένες δυνατότητες και προσανατολισμό.
    Και επίσης δεν μπορεί η ιδεολογία να παραβλέπει το καθημερινό μαρτύριο χιλιάδων κατοίκων της Αθήνας.
    Δεν μπορεί να κόπτεσαι μόνο για τα δικαιώματα μειοψηφιών και να αγνοείς τα δικαιώματα και των πλειοψηφιών.
    Άλλο να υπερασπίζεσαι τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών και άλλο να υποστηρίζεις την παραμονή στη χώρα ενός τεράστιου αριθμού μεταναστών, πραγματικότητα η οποία έχει ανυπολογιστες συνέπειες.
    Δεν είναι δυνατό να αφομοιωθούν ή να ενταχθούν όλοι αυτοί. Και αυτό δυστυχώς οδηγεί στην εγκληματικοτητα και την γκετοποίηση.
    Όπως σωστά είπες θα καταλήξουμε να φύγουμε από τη χώρα μας και τελικά η Ελλάδα θα απομείνει μια χώρα-χωνευτήρι αναξιοπαθούντων, οι οποίοι θα αδυνατούν έτσι να έχουν κοινή ταξική ή εθνική συνείδηση με αποτέλεσμα την κινεζοποίηση του εργατικού δυναμικού της χώρας.

    Η Γερμανία και η Αγγλία είναι αρκετά οργανωμένες χώρες ούτως ώστε να μπορούν να διαχειρίζονται την κατάσταση με σχετική επιτυχία, σε αντίθεση με το μπουρδέλο που ονομάζεται Ελλάδα. (εύγε Γιώργο Δώνη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από παλαιότερο άρθρο κάποιου άλλου blog. (δεν ξέρω link)
    Διαβάστε το για να καταλάβετε ότι η ανοχή στην λαθρομετανάστευση δεν είναι αριστερή ιδεολογία:

    "Σε μία εποχή που η λαθρομετανάστευση αποτελεί και θέμα αλλά και πρόβλημα στην ταλαιπωρούμενη από πολλά προβλήματα Ελλάδα, πιστεύω ότι είναι χρήσιμο να μάθουμε τη θέση του Μαρξ περί τουσυγκεκριμένου θέματος :
    • Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών είναι η διατήρηση της δουλείας και η ακύρωση όλων των διεκδικήσεων των ντόπιων εργατών για μισθούς και συνθήκες εργασίας.
    • Ο μετανάστης ανταγωνίζεται τον ντόπιο εργάτη και σιγά σιγά αναγάγει το μεροκάματο στο δικό του επίπεδο. Είναι το πιο αποτελεσματικό όπλο του... κεφαλαίου.
    • Η μετανάστευση διαιρεί την εργατική τάξη της χώρας υποδοχής σε τόσα εχθρικά στρατόπεδα όσες και οι εθνοφυλετικές ομάδες διότι η κάθε μία καταλαβαίνει μόνο τον εαυτό της. Έτσι αναστέλλεται η εργατική επανάσταση και διαιωνίζεται η καπιταλιστική κυριαρχία
    • Η λαθρομετανάστευση χρησιμοποιείται αφ’ ενός ως απεργοσπαστικός μηχανισμός αφ’ ετέρου με τον εργατικό υπερπληθυσμό – πλεόνασμα που δημιουργεί ρίχνει το επίπεδο ζωής σε κατάσταση δουλοπάροικου.
    • Η Α’ Διεθνής Ένωση Εργατών έβαλε πρακτικά τέλος στις μεθοδεύσεις των βιομηχάνων και υποχρέωνε τα συνδικάτα να διώχνουν τους ξένους εργάτες πίσω στις χώρες τους με το πρώτο καράβι.
    • Οι μεταναστευτικοί νόμοι είναι τα μανιφέστα των εργοστασιαρχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διαφωνώ με την αναρτησή σου Μαζεστίξ.
    Λυπάμαι αλλά αυτό το άρθρο είναι δοκίμιο Κοινωνικού Δαρβινισμού.
    Θα απαντήσω με το σύνθημα ''Oi Παππούδες σου πρόσφυγες.
    Οι γονείς σου μετανάστες.Εσύ ρατσιστής;;;;;;;;;;;;;;;;''
    και μη μου πεις το αμίμητο:Οι Έλληνες είμαστε ήσυχοι και καλοί άνθρωποι,είμαστε σαν όλους τους ανθρώπους στις σύγχρονες κοινωνίες.Με πολιτισμικές διαφορές αλλά αυτό δεν πρέπει να είναι αιτία απόρριψης του διαφορετικού, αντιθέτως πρέπει να είναι εργαλείο κατανόησης και βοήθειας.
    Το πρόβλημα είναι καθαρά πολιτικό.
    Και κάτι ακόμα, κάποτε πρέπει να καταλάβουμε ότι οι άνθρωποι
    που έχουν σαν καταγωγή την Ασία,την Αφρική και την Ανατολική Ευρώπη είναι το ίδιο Άνθρωποι, σαν εμάς τους''πολιτισμένους''.
    Έχω ζήσει πολλά χρόνια έξω και γνωρίζω ότι δεν είμαστε αγγελούδια.Όποιος πιστεύει κάτι τέτοιο είναι βαθειά νυχτωμένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προφανώς και δεν είμαι ρατσιστής.
    Αλλά ακριβώς εδώ έγκειται το πρόβλημα.
    Δεν μιλώ κατά των μεταναστών.
    Και δεν τους αντιμετωπίζω με ρατσιστικα΄κριτήρια.
    Κάθε άλλο.
    Αλλά νομίζω πως θα συμφωνήσεις κι εσύ ότι η γκετοποίηση του κέντρου της Αθήνας οφείλεται στην υπερσυσσώρευση μεταναστών.
    Και τονίζω ότι ότι οφείλεται η υπερσυσσώρευση και όχι οι ίδιοι οι μετανάστες.
    Ρατσιστική αντιμετώπιση του θέματος είναι να πεις ότι φταίνε οι μετανάστες.
    Για μένα το πρόβλημα δεν είναι οι ίδιοι οι άνθρωποι.
    Και από τη Λάρισα να κατέβουν ξαφνικά 100.000 άνθρωποι και να κατακλύσουν τις πλατείες και τους δρόμους, αφού δεν έχουν σπίτια, ΄με τον ίδιο τρόπο θα το αντιμετωπίσω.
    Δεν είναι θέμα ράτσας.
    Είναι θέμα πλήθους.
    Επομένως αυτό που λέω δεν έχει ίχνος ρατσισμού.
    Απλά αντιμετωπίζω μια πραγματικότητα αφόρητη.
    Ευτυχώς δε μένω στις περιοχές-γκέτο.
    Αλλά περνώ δυο-τρεις φορές την εβδομάδα από αυτές και φοβάμαι για τη ζωή μου.
    Και αυτό ονομάζεται τρομοκρατία, αφού επικρατεί ο τρόμος.
    Και αυτό είναι στέρηση ελευθερίας των -Ελλήνων ή ξένων- πολιτών που διαμένουν σ αυτές τις περιοχές ή δουλεύουν εκεί ή χρειάζεται να περνούν από εκεί για οποιονδήποτε λόγο.
    Ας μην ξεχνάμε τα δικαιώματα των μεν, υπερασπιζόμενοι μόνο τα δικαιώματα των δε.
    Ας μην κλεινουμε τα μάτια σε μια σκληρή πραγματικότητα.
    Και όσο κλείνει τα μάτια και τα αυτιά η εν γένει "προοδευτική παράταξη" στην καθημερινή βάναυση καταπάτηση της ελευθερίας των κατοίκων του κέντρου, τόσο οι απηυδησμένοι πολίτες που ψάχνουν κάποιο καταφύγιο θα κινδυνεύουν να βρεθούν στην πάντα ανοιχτή αγκάλη της Χρυσής Αυγής και του ΛαΟΣ. Και τότε θα έγκειται στις ιδεολογικές, ψυχολογικές και πνευματικές αντιστάσεις του καθενός για το αν θα ενδώσει ή όχι στο κάλεσμά τους. Και ήδη βλέουμε τα αποτελέσματα αυτής της κατάστασης.
    Δεν υπάρχει μόνο άσπρο μαύρο:
    Δηλαδή ή είμαι φασίστας-ρατσιστής και θέλω να πετάξω στη θάλασσα οποιονδήποτε μου τη δίνει η φάτσα του ή ειμαι αντιρατσιστής και ανέχομαι όποια κατάσταση και αν δημιουργείται εξαιτίας της υπερβολικής μετανάστευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επανέρχομαι γατί ξέχασα να αναφέρω ότι έζησα σε πολυπολιτισμική κοινωνία και πολλές φορές, στην ανάγκη μου και στην μοναξιά μου βρέθηκαν Άνθρωποι που με βοήθησαν και με έκαναν να νοιώθω λιγότερο μόνη,μακριά από την χώρα μου χωρίς την οικογενειά μου.
    Παρόλα αυτά έζησα και τον ρατσισμό πρώτο χέρι.
    ¨Ενα περιστατικό από αρκετά που μου έτυχαν θα αναφέρω.Νύχτα εισβάλλουν φασίστες στην εστία ἐδειραν και μαχάιρωσαν πολύ κόσμο εγώ την γλύτωσα γιατί πήδησα από το παράθυρο, το διαμέρισμά μου ήταν ισόγειο και με βοήθησε ένας φύλακας να ξεφύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θεωρώ ότι το πρόβλημα δεν είναι μεταξύ των ανθρώπων όποιοι
    κι αν είναι αυτοί.
    Λες ότι είμαστε μικρή χώρα για τόσους μετανάστες, που πολλοί μάλιστα από αυτούς θέλουν να φύγουν και δεν τους δίνει το κράτος χαρτιά για να το κάνουν,γιατί δεν μαζευόμαστε όλοι μαζί Έλληνες και μετανάστες και να απαιτήσουμε να τους δώσουν το δικαίωμα να πάνε όπου θέλουν;;;;;; Άρα Μαζεστίξ το θέμα είναι καθαρά πολιτικό.
    Βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι όσο αφήνουμε αυτό το καρκίνωμα να προχωρεί ανενόχλητο.Εννοώ την κυβέρνηση τσίρκο που έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα για να βρίσκονται Άνθρωποι που θα σε βοηθήσουν και να σε κάνουν να αισθανθείς σαν στο σπίτι σου, θα πρέπει και η παρουσία σου (όχι εσένα συγκεκριμένα, αλλά του πλήθους των μεταναστών) να μην τους καταστρατηγεί την ελευθερία.
    Αύτό ακριβώς λέω κι εγώ.
    Για να μπορούμε να ζούμε ωραία και ήσυχα κι εμείς και οι μετανάστες και να μπορούμε να αλληλοβοηθούμαστε, να αλληλεπιδρούμε και να συγκροτήσουμε όλοι μαζί μια κοινωνική τάξη, θα πρέπει να μειωθούν σημαντικά, ούτως ώστε οι Άνθρωποι, όπως αυτοί που προανέφερες να είναι η πλειοψηφία των πολιτών.
    Όταν ο άλλος όμως κατεβαίνει να πάει στο περίπτερο με κίνδυνο της ζωής του, τότε αρχίζει και βάλλει κατά δικαίων και αδίκων.
    Γι αυτό λέω να μειωθούν.
    Για να προφυλαχθούν οι δίκαιοι εξ αυτών.
    Και οι περισσότεροι μετανάστες που έχουν ενταχθεί πια στην κοινωνία μας την ίδια άποψη έχουν.
    Και δεν μπορούμε φυσικά να τους κατατάξουμε στους ρατσιστές.

    Πρέπει να φύγω τώρα. Καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή τώρα είδα το τελευταίο σου σχόλιο, να τονίσω εν τάχει ότι συμφωνώ ότι πρέπει να δοθούν χαρτιά σε όλους τους μετανάστες και να αναζητηθεί κάθε πιθανός τρόπος με τον οποίο θα φύγει οικειοθελώς μεγάλος αριθμός από αυτούς.
    Διότι δεν ξεκίνησαν ένα πρωί και είπαν "α πάω να κάνω κακό σην Ελλάδα"
    Για δουλειά ήρθαν, για μια καλύτερη ζωή.
    Αλλά αφού δεν μπορούμε να τους την προσφέρουμε (στο μεγαλύτερο ποσοστό) καλό είναι να πα΄ρουν τα ταξιδιωτικά έγγραφα και να συνεχίσουν τη διαδρομή τους, όπως αυτοί νομίζουν ότι είναι καλύτερο γι αυτούς.
    Και φυσικά φταίνε οι κυβερνήσεις γι αυτό και η Ευρωπαική Ένωση με τα "Δουβλίνα" της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επειδή από τις κυβερνήσεις (οι ελληνικές έχουν δείξει ότι γραμμένους μας έχουν- οι ξένες, δεν έχουν λόγο να νοιάζονται, οποτε πάλι γραμμένους μας έχουν) δε περιμένω τίποτα, θα μιλήσω με βάση τι κοινωνία.

    Η Ελλάδα και οι Έλληνες, δεν είναι έτοιμοι για τέτοια κύματα προσφυγων. Ποσο μάλλον όταν προέρχονται από πολιτισμούς διαφορετικούς από τον Δυτικό. Αυτό γιατί...Καταρχάς όταν ανάφερα την Αγγλία πριν, υπάρχει ένα σφάλμα, η καλύτερα μια αλήθεια που πρέπει να σημειωθεί. Τα μεταναστευτικά ρεύματα είχαν ξεκινήσει από το 1950 περίπου (μετά τον δεύτερο παγκόσμιο), k οι φίλες που πήγαιναν προς UK, ήταν κατά κύριο λόγο από πρώην British Empire states (India, Jamaica, Pakistan, Ireland). Μάλιστα κατά τα 90's είχαν ένα αλλου είδους ρεύμα που ήταν κύριος ανατολική ευρώπη. Οποτε από το 1950 έως το 2000+ η Αγγλία έδειξε να μπορεί να τους απορροφήσει (βεβαια μιλάμε για αλλου είδους οργάνωση k κράτος). Εντούτοις ακόμα k τώρα υπάρχουν 'λευκά γκέτο, k περιοχές όπου οποιος είναι "αλλοχρομος" είναι στο στόχαστρο απειλών, βρισιών ktlp.

    Η Ελλάδα τώρα..Όσο με βοηθάει η μνήμη, δεν είχε ιδιαίτερο μεταναστευτικό ρεύμα. Αυτό ξεκίνησε νομίζω τότε με την είσοδο πολλών από Αλβανία. Ειδήσεις και εφημερίδες από 90's de γνωρίζω καθότι ήμουν πιτσιρικάς. Θυμάμαι όμως ότι υπήρχε μια A έχθρα προς τον ξένο. Πιο μεγάλος άρχισα να ακούω για πιο σοβαρές καταστάσεις, με συμμορίες k εμπλοκές. Τελοσπάντων, νέα παιδιά οποτε επιτρεπόντουσαν οι μαλακίες. Από την άλλη, έβλεπα οικογενειάρχες Αλβανούς οι οποιοι ήταν τύπος k υπογραμμός, k δουλευταράδες, k σωστοί k ηθικοί k εν τελει άρχισαν να αφομοιώνονται. Πολύ ωραία ως εδώ. Σίγουρα η γκρίνια παραμένει αλλα όχι το ίδιο.

    Ερχόμαστε στα τελευταία 5-6 χρονια όμως, όπου αρχίζει k πληθαίνουν στο μάτι, φιγούρες από χώρες τις Αφρικής, κεντρικής Ασίας ktlp. Εδώ ποιο είναι το μεγάλο πρόβλημα. Αυτοί οι άνθρωποι, εκτος του ότι είναι ξένοι (να μην αναφερθώ σε άλλους πιο άθλιους υπανιγμούς περί χρώματος) έχουν k αρκετά διαφορετική κολτούρα από δυτικό κόσμο (όχι ότι εμείς είμαστε τρελό υπόδειγμα δυτικού πολιτισμού, αλλα γάμα το..ντεμέκ ευρωπαίοι).

    Μια χωρα που ήδη κόσμος πεινάει, μια χωρα όπου η ασυδοσία αγγίζει ώρες ώρες τελείως τρικοσμικές χώρες, μια χωρα όπου αρκετοί από τους κατοικους τις, νομίζουν ότι κουβαλάνε πεπόνια για καλαμπαλίκια, επειδή γεννήθηκαν στην ίδια περιοχή που γεννήθηκαν πριν χιλιάδες χρονια οι αρχαίοι Έλληνες. Σε αυτή τι χωρα λοιπόν, έχουμε ανθρώπους από διαφορετική κουλτούρα, στους οποιους όχι μονο δε γίνεται προσπάθεια αφομοίωσης, αλλα περιθωριοποιούνται κιόλας.

    Προσωπικά πιστεύω ότι ο Έλληνας έκρινε πάντα μια ρατσιστική διάθεση προς τους ξένους. Η μονη διαφορα με τους Δυτικούς, είναι το γεγονός ότι αυτοί ερχόντουσαν με τα φράγκα k τα dollars, στα Greek Islands, οποτε 'μάλιστα κύριε.

    Η Ελλάδα όμως, παραμένει χωριο, δε μπορεί να καταλάβει το διαφορετικό. Εδώ ακούω που ενοχλούνται για την επικείμενη παρέλαση τον gay, θα δεχτούν να φτιαχτεί τζαμι???

    (Παρεπιπτόντως, πιστεύω ακράδαντα ότι ο μέσος έλληνας έχει ένα κρυφό φόβο μέσα του ότι θα ξανανιώσει τουρκοκρατία k μουσουλμανισμό).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστω κ εγω για την γενναιοδωρη αναφορα, Μαζεστιξ, να σαι καλα!
    Επι του θεματος, δεν εχω να πω κατι, πρωτον γιατι τις γνωριζεις τις αποψεις μου και δευτερον γιατι πριν λιγο ανεβασα νεα αναρτηση κ εχει κουρκουτιασει το μυαλο μου, δε μπορω να σκεφτω τιποτα!
    Εισαι κανα δυο κλικ πιο οξυς κ αιχμηρος απο μενα στη κριτικη, παντως θεωρω οτι οσα λες βοηθανε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τη κατασταση.
    Δειχνουν στον κοσμο να καταλαβει οτι Αριστερα δε σημαινει ΑΝΟΙΧΤΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΟΛΗ Η ΑΦΡΙΚΗ Κ Η ΑΣΙΑ ΕΔΩ.
    Αριστερα ειναι πανω απο ολα ο προλεταριος. Ο εργατης, ο επιστημονας, ο αγροτης.
    Και ολα αυτα με τη προυποθεση οτι απο τη στιγμη που δεν εχουν πεσει τα συνορα του κοσμου για την "επιγεια κομμουνιστικη βασιλεια",
    ο ντοπιος εργατης, επιστημονας, αγροτης
    ειναι αυτος που θα αποτελεσει τη δικτατορια του προλεταριατου. Μαζι με οσους αντεχει η χωρα.
    Που φυσικα θα νομιμοποιηθουν κ θα αποκτησουν τα ιδια ακριβως δικαιωματα με μας. Διχως να τους πιανει τον κωλο το καθε ντοπιο μικροαφεντικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Little Dude
    Συμφωνώ με όλα όσα γράφεις και ιδιαίτερα με την αναφορά σου για το ρατσισμό απέναντι στους δυτικους, τον οποίο ξεχνάμε με μερικά δολλαριάκια.
    Τέτοιος λαός που είμαστε... πύτε "σωστοί" ρατσιστές δεν μπορούμε να είμαστε.
    Οι... απόγονοι των Ελ απ' το Σείριο μόλις μυρίσουν πενηντάευρω βγάζουν τη γλώσσα έξω ωσάν τον Ρανταπλάν...

    @Celin
    Είμαι υπέρ το δέον αιχμηρός διότι μου έχουν σπάσει τα νεύρα με την κατάσταση.
    Και επειδή για καιρό είχα πέσει και εγώ στην παγίδα του αντιρατσισμού, κάποια στιγμή κατάλαβα ότι είχα φτάσει να δικαιολογώ τα αδικιολόγητα, να εθελοτυφλώ και τελικά να γελοιοποιούμαι διοτι έλεγα άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.
    Όπως τα λες είναι: Μέχρι την "επίγεια κομμουνιστική βασιλεία", κάπως πρέπει να τη βγάλουν οι προλετάριοι. (Δεν θεωρώ εαυτόν κομμουνιστή, αλλά μου άρεσε η φράση...)
    Αν πράγματι θέλουμε το καλό των μεταναστών, πρέπει να μείνουν εδώ όσοι μπορούν να αφομοιωθούν, ώστε να ζήσουν έστω όπως εμείς.
    Το να τους κρατάμε εδώ για να τους έχουμε στα φανάρια και στις πλατείες δε νομίζω ότι τους ωφελεί... Ούτε εμάς φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή