Σάββατο, 14 Μαΐου 2011

Και τα όνειρά μου Ελλάδα μη σκορπάς...


Ποιός στ`αλήθεια κυβερνάει αυτό τον τόπο;
Ποιούς υπηρετούν αυτά τα όργανα;
Που οδηγούν τη χώρα μας;;;
Πως μας καταντησαν ετσι ρε Ελληνες;;;






















Αναδημοσίευση φωτογραφιών απο http://lyhnoskeomenos.blogspot.com/
και  http://galaxiako.blogspot.com

Σημείωση δική μου:
Οι φωτογραφίες αυτές δείχνουν ένα ελληνικό Κράτος που έχει χρεωκοπήσει οριστικά.
Έχει χρεωκοπήσει σε ήθος, σε αξίες, σε θεσμούς, στα πάντα.

Είναι μια Ελλάδα που φέρεται στα παιδιά της με τον πλέον φασιστικό τρόπο και όχι μόνο δεν τους αφήνει μια χαραμάδα ελπίδας, αλλά ακόμη χιερότερα τα ξυλοφορτώνει ενίοτε μέχρι θανάτου.
Γιατί; Για να κρατάνε τα στόματά τους κλειστά.
Και αν τα ανολγουν , να είναι μόνο γιατί χάσκουν από την αποχαύνωση.
Το Ελληνικό Κράτος είναι μια ατέλειωτη σαπίλα.
Είναι ένας ιστός βρώμας.
Μιας βρώμας που ξεκινάει από την Κυβέρνηση και καταλήγει στα "όργανα της Τάξης" που για μια χούφτα ευρώ δε διστάζουν να ξυλοκοπούν μέχρι θανάτου συμπολίτες τους που φωνάζουν και διαμαρτύρονται και για τους ίδιους. Δε διστάζουν να χρησιμοποιούν τα καρκινογόνα δηλητήρια από τους σωλήνες θανάτου που κουβαλούν και να ραντίζουν με αυτά τα παιδιά τους.
Εξάλλου αν είσαι από μόνος σου ζώο, η στολή σε κάνει δέκα φορές ζώο, με την εξουσία που σου δίνει.
Ελληνικό Κράτος αντίο.

Ελλάδα συγγνώμη αν θες ν' αλλάξω γνώμη
πρέπει και συ να μάθεις ν' αγαπάς
Πάψε να με παιδεύεις και να με κοροϊδεύεις
Και τα όνειρά μου Ελλάδα μη σκορπάς


Σιχαίνομαι το Βουρλιώτη και το σινάφι του, αλλά ομολογώ ποως πρόκειται για σπουδαίο τραγούδι.
Γραμμένο εν έτει 2007.
Κάθε μήνας που περνά το τραγούδι αυτό σημαίνει όλο και περισσότερα.


Καλημέρα Ελλάδα
Να μου ζήσεις για πάντα
Να τιμάς με παρελάσεις το έπος του 40
Να κρατάς το κεφάλι ψηλά στον αγώνα
Και να βγάζεις για κυβέρνηση το ίδιο κόμμα

Να μου ζήσεις Ελλάδα και όλοι οι βουλευτές σου
Με τ' αυθαίρετά τους όλοι στις ακρογιαλιές σου
Με τους Χριστιανούς σου που κάνουν νηστεία
και ό,τι περισσεύει στέλνουν στην Ελβετία

Ελλάδα συγγνώμη αν θες ν' αλλάξω γνώμη

 πρέπει και συ να μάθεις ν' αγαπάς
Πάψε να με παιδεύεις και να με κοροϊδεύεις
Και τα όνειρά μου Ελλάδα μη σκορπάς

Καλημέρα Ελλάδα,
Νίβο στο μικρόφωνο
Στα λέω μέσα στους δίσκους
Στα λέω και στο ραδιόφωνο
Στα 'πα απ' την καλή
Στα λέω και απ' την ανάποδη
Σου 'χω μαζέψει άπλυτα από δω μέχρι τη Νάπολη

Κύριοι υπουργοί, κύριοι βουλευταί
Πριν πάτε στο γραφείο, σας κάνω εγώ σεφτέ
Διαλέγω ένα τραγούδι αντί να στέλνω γράμματα
Δε ψάχνω για μαλάκες, δεν περιμένω θαύματα
Παράτα και γραφείο και χαρτοφυλάκιο
Ελάτε μια βόλτα μέχρι τη Βαρβάκειο
Κατέβα στο λιμάνι, μίλα στους εργάτες σου
Πάρε την ευθύνη μια φορά πάνω στις πλάτες σου

Ποια δημοκρατία, μου μιλάτε, ποια προγράμματα;
Ποια πανεπιστήμια, ποια Ευρώπη, και ποια γράμματα;
Πού είναι η παιδεία, πού είναι η υγεία σας;
Κύριε υπουργέ... γαμώ τα υπουργεία σας

Ελλάδα συγγνώμη αν θες ν' αλλάξω γνώμη
πρέπει και συ να μάθεις ν' αγαπάς
Πάψε να με παιδεύεις και να με κοροϊδεύεις
Και τα όνειρά μου Ελλάδα μη σκορπάς

Κύριε Πρόεδρε,
Παίρνω το θάρρος σήμερα
Αφού όλα τα προβλήματα είναι θέματα εφήμερα
Προκαταβολικά συγγνώμη μα έχω όνειρα
Σαν αυτά που κάποιοι ονομάζανε ανώνυμα
Εγώ τους δίνω όνομα και δεν κάθομαι φρόνημα
Γιατί εγώ κι εσύ διαφέρουμε στο φρόνημα
Ζητάω τα προβλεπόμενα, δεν τα ζητιανεύω
Σ' αντίθεση με σας έχω μάθει να δουλεύω

Ελλάδα σε βιάζουν και συ φτιάχνεις τα νύχια σου
Όχι να αμυνθείς
ή για να βρεις τα δίκια σου
Αυτοί σε ξεπουλάνε όση ώρα καλλωπίζεσαι
Είστε μια παρέα και μονάχη ξεφτιλίζεσαι

Καληνύχτα Ελλάδα,
Σ' αφήνω πάω για ύπνο
Όσο εσύ μ' αυτούς ετοιμάζεσαι για δείπνο
Εγώ θα κάνω στίχους, κάθε σκέψη στο τετράδιο
Και θα στ' αφιερώσω απ' το ράδιο μάλλον αύριο

3 σχόλια:

  1. ειναι ναπροχωράς τοίχο-τοίχο η κατάσταση!
    diaskronos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλό άρθρο Μαζεστίξ.
    Αυτή είναι η αλήθεια δυστυχώς.Για άλλη μια φορά η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της και όσα δεν μπορεί να τα χωνέψει τα ξερνάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Diaskronos, τοίχο-τοίχο πάνε πριν το βιασμό.
    Μετά δε φοβάσαι τίποτα πια...

    Selana, η Ελλάδα έχει σίγουρα Μηδειακή και.... Μιντιακή υπόσταση. (ωπ, μου άρεσε αυτό, θα το κάνω ανάρτηση! :-Ρ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή