Πέμπτη, 5 Μαΐου 2011

5/5/2010 Η Τραγωδία της Marfin. Εκπομπή- Αφιέρωμα (Βίντεο)

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ.










Ήταν 5 Μαίου του 2010.
Η Κυβέρνηση έφερνε στη Βουλή το προαποφασισμένο Μνημόνιο της εθνικής μειοδοσίας, της αντιλαικής λαίλαπας, της αντεργατικής και αντιυπαλληλικής καταιγίδας, της καθήλωσης της οικονομίας, της χειροπόδαρης παράδοσης της χώρας μας στα γαμψά νύχια των πολυεθνικών που λυμαίνονται τον πλούτο μας και τον εισπράττουν δεκαετίες τώρα με τη μορφή του Δημοσίου Χρέους.
Το λαικό κίνημα για πρώτη φορά στην πρόσφατη ιστορία της Ελλάδας αντέδρασε μαζικά και αποφασισμένα και κατέβηκε σε μια διαδήλωση που όμοιά της δεν ξαναείδαν τα μάτια των Ελλήνων κάτω των 50 ετών σίγουρα.
Το κλίμα ήταν τεταμένο, εξεγερσιακό.
Οι διαδηλωτές ήταν έτοιμοι για όλα.
Για όλα; Έτσι νόμιζαν.

Κάποιοι φρόντισαν να δοκιμάσουν την αντοχή του λαικού κινήματος.
Και έγινε το μοιραίο.
Το γνωστό "μαύρο μπλοκ" των διαδηλώσεων, ή μάλλον ένα από τα μαύρα μπλοκ (συνήθως είναι 3-4 διάσπαρτα που παίρνει το μάτι μου) άρχισε ως είθισται να πετάει μολότωφ ενάντια στα καταστήματα της Οδού Σταδίου, παραπλεύρως των διαδηλωτών.
Έχω κάθετα αρνητική γνώμη για τον αυτοσκοπό της βίας αυτού του είδους από πλευράς τους, αλλά τελοσπάντων ακόμη κι αυτή η μορφή βίας στις διαδηλώσεις δεν είχε ποτέ ως τώρα απώλειες περαν των υλικών ζημιών, οπότε τελοσπάντων έως ένα σημείο δεν θεωρούνταν δολοφονική.

Κι ενώ  αυτή η βία είναι δεδομένη στις διαδηλώσεις, η Μαρφίν αρνήθηκε να κλείσει εκείνες τις ώρες του κινδύνου.
Εξανάγκασε τους υπαλλήλους της, απειλώντας με άμεση απόλυσή τους, να παραμείνουν στο κτίριο και να δουλέψουν, ωσάν η Διοίκηση της Τράπεζας να εκτελούσε ένα συμβόλαιο πείσματος, το οποίο όμως μπορούσε να αποφέρει θάνατο.
Και συναντήθηκαν δύο πλευρών βλακείες, δύο πλευρών εγκλήματα.
Απ τη μία της Διοίκησης της Μαρφίν που άφησε τους εργαζομένους της έρμαια της τυφλής βίας και απ την άλλη ενός κομματιού του αντεξουσιαστικού χώρου, το οποίο εις το όνομα μιας εξέγερσης, χρησιμοποιούν την αλόγιστη βία κατά το δοκούν, χωρίς να αντιλαμβάνονται και ίσως χωρίς να ενδιαφέρονται πρώτα και κύρια για τον κίνδυνο απώλειας ανθρώπινης ζωής και δευτεροευόντως για τον κίνδυνο κατασυκοφάντησης του αντιδρώντος και διαδηλωτή λαού.
Τα "κατάφερε" λοιπόν πάλι το μαύρο μπλοκ.
Και μάλιστα αυτή τη φορά προκάλεσε μαυρίλα πολύ περισσότερη κι από τη μαυρίλα στις κουκούλες τους.
Τη χειρότερη μαυρίλα όλων: τη μαυρίλα του θανάτου.
Και δη του άδικου θανάτου.

Ομολογώ πως στην είδηση αυτής της δολοφονίας σάστισα και άρχισα να κατηγορώ θεούς και δαίμονες. Δηλαδή το κράτος και τους ασφαλίτες-κουκουλοφόρους.
Η αντίδρασή μου ήταν κατά κάποιο τρόπο το ένστικτο αυτοσυντήρησης του διαδηλωτή εαυτού μου.
Τώρα πια, ένα χρόνο μετά, άντιμετωπίζοντας με ψυχραιμία τα πράγματα, ρίχνω τη μεγαλύτερη ευθύνη στον αναρχικό χώρο.
Όχι απαραίτητα ως φυσικό αυτουργό της δολοφονίας των τριών στη Μαρφίν, αφού δεν παύω να υποπτεύομαι τους ασφαλίτες οι οποίοι αποδεδειγμένα φορούν κουκούλες στις διαδηλώσεις, σπάνε και καίνε με το πρόσχημα της "παρακολούθησης εκ των έσω".
Κυρίως όμως ως ηθικό αυτουργό και ως... ιδεολογική ασπίδα που καλύπτει διάφορους περιθωριακούς του ποινικού εγκλήματος, οι οποίοι φορώντας μια κουκούλα και υποδυόμενοι τους αναρχικούς ασκούν την εξουσία της βίας.
Αυτοί είναι τα λεγόμενα "μπάχαλα", που χωρίς καμία ιδεολογική αφετηρία σπάνε και καίνε.
Αυτοί καταστρέφουν όλες τις διαδηλώσεις σε συνεργασία με τους μπάτσους της Ασφάλειας και τελικά περνά το ένα Μνημόνιο μετά το άλλο και ακόμη χειρότερα θρηνούμε πλεον και θύματα. 
Αυτοί ανοίγουν την Κερκόπορτα της Κρατικής Καταστολής.

Η αναρχική ιδεολογία, απ τα λίγα που ξέρω, δεν αποδέχεται την τυφλή βία.
Και όμως ο αναρχικός χώρος αλλά εμμέσως και ο χώρος της ελευθεριακής Αριστεράς (Συ.Ριζ.Α, Αντ.Αρ.Συ.Α κλπ) περιθάλπτει χρόνια τώρα αυτά τα κακοποιά στοιχεία και τελικά όντας ομοτράπεζοί τους, καθίστανται -αδίκως- συνένοχοι εγκλημάτων κατά της ζωής, που στο βάθος χτυπούν προβοκατόρικα την όποια ανάπτυξη λαικού κινήματος και λαικής δραστηριοποίησης και προκαλούν την βαθιά συντηρητικοποίηση της ελληνικης κοινωνίας, που βλέποντας αυτές τις καταστάσεις, ζητά περισσότερη Αστυνομία, περισσότερη καταστολή, περιορισμο της ελευθερίας εις το όνομα της ασφάλειας και τελικά χαρίζονται με αυτόν τον τρόπο πολύτιμες κοινωνικές δυνάμεις στον πολιτικό χώρο της εκμετάλλευσης του φόβου, την Ακροδεξιά.
Οι συνιστώσες του Συ.Ριζ.Α που σχετίζονται με τον αντεξουσιαστικό χώρο (Δίκτυο, Γένοβα), ο Αντ.Αρ.Συ.Α και ο αναρχικός χώρος οφείλουν να αποστασιοποιηθούν εμπράκτως από την εξουσία της βίας ως απάντηση στη βία της εξουσίας, όπως πολύ σωστά αναφέρει στα βίντεο ο αναρχικός "Κάιν".

Οφείλουν να πρωτοστατήσουν στον αγώνα ενάντια στην κατασυκοφάντηση των ίδιων των πολιτικών χώρων τους, αποβάλλοντας τα ρεμάλια "του ποινικού" από τις τάξεις τους, επιτιθέμενοι εναντίον τους όταν αυτοί βαίνουν σε πράξεις, όπως αυτή της Μαρφίν.
Το οφείλουν στους εαυτούς τους, σε μας, στους νεκρούς της Μαρφίν, στους νεκρούς του αναρχικού χώρου, στο λαικό κίνημα... σε όλους.

Το δρόμο τον έδειξε το μπλοκ των Τροτσκιστών, το οποίο επιτέθηκε στο "Μαύρο Μπλοκ" των κουκουλοφόρων, ενώ το τελευταίο επιχειρούσε τον εμπρησμό του βιβλιοπωλείου Ιανός. (Αν είναι δυνατόν, οι υπέρμαχοι της ελευθερίας διάδοσης των ιδεών να καίνε σαν μεσαιωνικοί καρδινάλιοι τα βιβλιοπωλεία).
Και η σύγκρουση Τροτσκιστών- Κουκουλοφόρων έγινε ελάχιστα λεπτά πριν το χτύπημα παραπλεύρως του Ιανού, το μοιραίο χτύπημα στη Μαρφίν.
Οι Τροτσκιστές, σημειωτεόν ότι είναι υπέρ της χρήσης βίας ενάντια στο καθεστώς, αλλά έκριναν σωστά ότι άλλο βία ενάντια στο καθεστώς και άλλο τυφλή Ταλιμπανική βία, που έχει ως αποτέλεσμα το αίμα αθώων.

Και τι κατάφεραν τελικά τα παιδιά με τις μολότωφ;
Να πεθάνουν τρεις αθώοι.
Να βεβηλωθεί η λαική αντίδραση.
Να περάσουν 7 μήνες για να ξαναγίνει μεγάλη διαδήλωση, καθώς η ρετσινιά έμεινε.
Ο φόβος κυριάρχησε.
Και για αυτόν ας μην κατηγορούν μόνο τον... "κοιμισμένο κόσμο".
Ας κοιτάξουν λίγο και τον καθρέφτη τους.

Όλα αυτά και πολλά περισσότερα στα βίντεο της εκπομπής-αφιέρωμα στην 5η Μαίου 2010 και στο τραγικό γεγονός των τριών θανάτων.
Προτείνω ανεπιφύλακτα να δείτε τα βίντεο αυτά από την εκπομπή του Θεοδωράκη για τη Μαρφίν διότι είναι η διεξοδικότερη ανάλυση του θέματος, αξιοποιώντας απόψεις και μαρτυρίες από όλες τις πλευρές.

Επειδή όλοι έχουν άποψη γι αυτό το θέμα και λίγοι τελικά ξέρουν πράγματι τι έγινε εκείνες τις τραγικές στιγμές στη Μαρφίν.

Στην εκπομπή μιλούν:
- Ο Χρήστος Καραπαναγιώτης, σύζυγος  της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου και η Σίσσυ Παπαθανασοπούλου, αδελφή της Αγγελικής. Ο Σταύρος Θεοδωράκης μίλησε με πολλούς ανθρώπους στην Αθήνα και την Πάτρα σε μια προσπάθεια σκιαγράφησης της προσωπικότητας της Αγγελικής που για κάποιους φίλους της είχε το προσωνύμιο «η χαμογελαστή».
- Ο Παναγιώτης Παπαδόπουλος, ο εμβληματικός Κάιν των Εξαρχείων,  που υπογράφει πια ως «μεμονωμένο άτομο από το αναρχικό κίνημα». Ο Κάιν εξηγεί γιατί ο ίδιος όπως και άλλοι αναρχικοί θεωρούν τους τρεις καμένους της Σταδίου αδέλφια τους. Η εκπομπή παράλληλα θα παρουσιάσει συνοπτικά τις θέσεις για «τα γεγονότα της 5ης Μαΐου» των περισσοτέρων αναρχικών και αντιεξουσιαστικών ομάδων της χώρας.
- Ο δημοσιογράφος Γιάννης Κορωναίος, αυτόπτης μάρτυρας του εμπρησμού,  ο οποίος και περιγράφει ποιοι χτύπησαν την τράπεζα και πώς ξεπήδησαν μέσα από την πορεία.
- Ο Βασίλης Χατζηιακώβου, διευθυντής του Ιανού, που εξηγεί ποιοι επιτέθηκαν με μολότοφ στο βιβλιοπωλείο και τι του είπαν.
Στους «Πρωταγωνιστές» επίσης μιλούν:
- Ο Χρήστος Τριανταφυλλίδης που εκείνη την ώρα βρισκόταν στο κατάστημα «Στρογγυλός» που είναι ακριβώς δίπλα από τη Μαρφίν.
- Οι τραυματιοφορείς Βασιλική Κονταξή και Χρήστος Γκιουλέκας που στάλθηκαν πρώτοι από το ΕΚΑΒ στη «φωτιά της Σταδίου».
- Ο Πέτρος Κωνσταντίνου που ηγείτο του μπλογκ της ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τη στιγμή της επίθεσης με τις μολότοφ βρισκόταν στη Σταδίου.
- Ο φωτορεπόρτερ Ιάκωβος Χατζησταύρου που οι εικόνες του από ‘κείνη την ημέρα έκαναν τον γύρο του κόσμου.
- Ο Βασίλης Κουφόπουλος, δημοσιογράφος του ραδιοφώνου του Σκάι που ήταν παρών στον απεγκλωβισμό τον υπολοίπων εργαζομένων της Μαρφίν από την Πυροσβεστική.
- Ο Ανδρέας Παπαδόπουλος, εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Αριστεράς, που βρισκόταν έξω από τον Ιανό, ανάμεσα στους διαδηλωτές.
- Ο δημοσιογράφος Ηλίας Προβόπουλος που επίσης φωτογράφιζε τα όσα συνέβησαν εκείνο το μεσημέρι στη Σταδίου.   

Μίλησαν όλοι.
Συγγενείς και αγαπημένα πρόσωπα των αδικοχαμένων της Μαρφίν.
Αυτόπτες μάρτυρες.
Δημοσιογράφοι και φωτερεπόρτερ που ήταν εκεί.
Τρυαματιοφορείς του ΕΚΑΒ.
Αναρχικοί.

Όλοι με ψυχραιμία και καθαρό μυαλό.

Και όλοι κατέληξαν σε μια φράση:

ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ

6 σχόλια:

  1. Hallo!

    Σε γενικες γραμμες συμφωνω με το αρθρο..Απλα να προσθεσω για αυτους που θα δειξουν με το δαχτυλο τους κατευθειαν τους κουκουλοφορους (αναρχικοι, ασφαλιτες, μπατσοι, ακροδεξιοι, ακυροι, ξερω γω..) να σκεφτουν λιγο για ποιο λογο εχουν αυξηθει οι αυτοκτονιες φετος γυρω απο ελλαδα.

    Εαν το κανουν αυτο με λογικη ενος συγκροτημενου ανθρωπου κ οχι κομματικου πιθηκοειδους, θα καταληξουν οτι φταει προφανως η κατασταση της χωρας που εχει φτασει σε ενα τελμα κ προφανως κ η κυβερνηση. Οποτε, την επομενη φορα που θα αναρωτηθουν για ποιο λογο φτασαμε σε αυτο το σημειο, (να πεθαινει κοσμος σε διαδηλωσεις [ποσο μαλλον ενω δεν ηταν καν μερος της]), να ξερει οτι μπορει κ να κοιτακξει στο καθρευτη..Απο λιγο εως πολυ, οσοι ψηφιζαν απο 2004 περιπου και πριν φταινε.

    (αφηνω τη τελευτεα γενια λιγο απεξω γιατι ελπιζω οτι θα βαλει μυαλο) αν κ για να ειμαι ειληκρινης, βλεποντας κατασταση πανεπιστημειων με παραταξεις κ 19χρονια φιδια κ πιθηκια να μιμουνται τους μεγαλυτερους τουσ, πιστευω οτι το μελλον θαναι αστειο..πολυ αστειο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!
    Έχουν αγριέψει πολύ τα πράγματα.
    Η βία έχει αλλάξει επίπεδο σε κάθε πλευρά της κοινωνίας.
    Στα σπίτια, στα πανεπιστήμια, στα σχολεία, στις διαδηλώσεις, στα γήπεδα, στους δρόμους, στις πλατείες κλπ κλπ.
    Και η αυτοκτονία ίσως να είναι μια μορφή βίας...
    Δίκιο έχεις. Το τέλμα που έχει φτάσει η ελληνική κοινωνία φταίει. Όχι απλά το κράτος ή η Κυβέρνηση, αλλά οι γενικότερη παρουσία του επίσημου κράτους (δικαιοσύνη, μμε, υγεία, εγκληματικότητα, παιδεία)

    Μακάρι να βάλουν μυαλό οι επερχόμενες γενιές.
    Αν και δεν πιστεύω ότι είναι θέμα μυαλού.
    Θέμα ανάγκης είναι.
    Η ανάγκη σε σκληραγωγεί, σου βάζει μυαλό.

    Και ακόμη και την ώρα της ευκτέας αλλαγής, τα πιθήκια θα υπάρχουν, θα είναι εκεί και θα προσπαθούν να ανακόψουν το κύμα της δράσης, διοργανώνοντας βραδιές στον Κιάμο με 20 ευρώ και τριημεράκια στη Μύκονο.
    Αλλά τότε δε θα εχουν αξία όλα αυτά.
    Γιατί επαναλαμβάνω πως πιστεύω ότι όλα είναι ζήτημα ανάγκης.
    Όταν έρθει η ώρα αυτή, τότε κάθε κατεργάρης -φίδι ή πιθήκι- θα βρεθεί στον πάγκο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσες οι δύο τελευταίες αναρτήσεις σου Μαζεστίξ.
    Θα σταθώ όμως λίγο περισσότερο στα γεγονότα της Marfin και στην δολοφονία των τριών ανθρώπων.Δεν πρόκειται να συμμετάσχω στο
    βρώμικο και ελεεινό παιχνιδάκι αποπροσανατολισμού και προπαγάνδας που παίζεται αυτό τον καιρό από πολλούς καλοταϊσμένους "μαχόμενους'' δημοσιογράφους που όταν έπρεπε να πάρουν θέση σε τόσο σοβαρά ζητήματα και μάλιστα την περίοδο που συνέβησαν αυτά, το έβγαζαν στο σκασμό.
    Έντέχνως ανοίγεται συζήτηση τώρα και πλέκεται το γνωστό γαϊτανάκι γύρω από την εξωκοινοβουλευτική αριστερά και φυσικά τούς Αναρχικούς που πολλοί τους λένε αλήτες ή και μπαχαλάκηδες.
    Δεν μιλάει κανείς για προβοκάτσια, λες και είναι πρωτόγνωρη εμπειρία στην Ελλάδα.Θα θυμίσω την πυρκαϊά Στο πολυκατάστημα Κ. Μαρούσης τον θάνατο 5 ανθρώπων εξ αιτίας της, το κυνήγι πολύ κόσμου από τον αντιεξουσιαστικό και Αναρχικό χώρο και τελικά αποδείχτηκε ότι ασφαλίτες προβοκάτορες και κυπατζήδες έκαψαν τούς 5 ανθρώπους και όχι ''αλήτες αντιεξουσιαστές'' όπως συνηθίζεται να λέγεται.Η αστυνομία το τελευταίο καιρό κάνει προμήθειες ''πολεμικού'' υλικού και διάφοροι επιχειρηματικοί κύκλοι και κάποιοι ''πνευματικοί'' άνθρωποι ετοιμάζονται για την επόμενη μέρα.Άντε να δούμε τι θα κάνει ο τρομαγμένος κόσμος της 5ης Μαΐου
    του 2010 γιατί ο στόχος της δολοφονίας των τριών και ενός αγέννητου, ανθρώπων ήταν αυτός ακριβώς. Ο ΦΟΒΟΣ.
    Και βέβαια οι Αναρχικοί δεν είναι προβοκάτορες,ούτε'' μπαχαλάκηδες''
    πολύ περισσότερο δολοφόνοι. Καλύτερα να ψαχτούν Ε.Υ.Π. και Ασφάλεια και μην ξεχνάς Μαζεστίξ ότι πράκτορες και πρακτορίσκοι αλωνίζουν την Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ σε όσα αναφέρεις για τους προβοκάτορες και το αναφέρω και παραπάνω αλλά το έχω αναφέρει με κεφαλαία γράμματα και πολλές άλλες φορές και το έχω φωνάξει σε ολους τους τόνους ότι πολλοί εκ των "μπάχαλων" είναι ασφαλίτες.
    Αλλά η αλήθεια είναι ότι δυστυχώς δεν είναι όλοι. Αν ήταν όλοι άλλωστε δε θα μπορούσαν να κρύβονται.
    Έχω γνωρίσει ανθρώπους που είτε παλαιότερα είτε ακόμη και τώρα σπάνε και καίνε, και δεν είναι μπάτσοι.
    Είναι άνθρωποι παρασυρμένοι που εκτονώνουν την επιθετικότητά τους για την κοινωνία εκεί.
    Εντάσσονται σε αντεξουσιαστικές ομάδες και χωρίς να γνωρίζουν λέξη απ τον Μπακούνιν (όχι πως εγώ ξέρω και πολλά) καταφεύγουν στη βία ως αυτοσκοπό.
    Και έχω κάθε καλή διάθεση να πισ΄τεψω πως ο αντεξουσιαστικός χώρος δεν έχει καμία σχέση με όλα αυτά.
    Γιατί όμως επιβραβεύει τέτοιου είδους πρακτικές; (δε μιλάω για τη Μαρφίν συγκεκριμένα, μιλάω γενικά για τις μολότωφ κλπ)
    Γιατί δεν εναντιώνεται ο αντεξουσιαστικός χώρος σε αυτή τη μορφή "αντίστασης";
    Άρα είτε έτσι είτε αλλιώς ο χώρος προσφέρει τον ιδεολογικό μανδύα στα μπάχαλα του ποινικού να κάνουν την Αθήνα μπουρδέλο και να απομακρύνουν πολύ 'υγιή' κόσμο απ τις διαδηλώσεις.
    Και εκτ΄ςο αυτών προσφέρουν στην αστυνομία το πάτημα που ζητά κάθε φορά για να επιτεθεί με χημικά στους διαδηλωτές.

    Γι αυτό περιμένω τον αντεξουσιαστικό και αναρχικό χώρο να πάρει θε΄ση όπως αυτή του Κάιν.
    Τότε θα τους παραδεχτώ.
    Όσο όμως δεν το κάνουν, τους θεωρώ συνυπεύθυνους για τα μπάχαλα και τις τραγικές συνέπειές τους.
    Ναι το ξέρω είμαι σκληρός μαζί τους, αλλά έχω απαιτήσεις από ένα χώρο που θα μπορούσε να είναι η ελπίδα της ιδεολογικής αντεπίθεσης, όπως του Μάη του 68.
    Αλλά κι ο Μάης του 68 ηττήθηκε απ τα μπάχαλα της εποχής.
    Ηττήθηκε στη συνείδηση των Γάλλων πολιτών, επομένως μετά η άγρια καταστολή ήταν πλέον αποδεκτή από τους Γάλλους πολίτες.

    Ο στόχος (φόβος) λοιπόν επετεύχθη με τη Μαρφίν.
    Ελπίζω στην επόμενη πορεία την άλλη Τετάρτη ο αναρχικός χώρος να διαχωρίσει τη θέση του από τους Ταλιμπάν των μολότωφ.

    Όσο για τους δημοσιογράφους... άστα να πάνε.
    Και στο βίντεο λέει η αδερφή της Αγγελικής που σκοτώθηκε ότι ένα χρόνο τώρα δε της χτύπησε κανείς δημοσιογράφος την πόρτα να ρωτήσει, δεν έγινε οούτε ένα αφιέρωμα.
    Τι φοβούνται;
    Πάλι καλά που υπάρχουν μερικοι σαν το Θεοδωράκη που διατηρούν ακόμη τη συνείδησή τους ακέραιη ακόμη και μέσα στη ναυαρχίδα του συστήματος, το mega...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαφωνώ Μαζεστίξ με την άποψή σου για τον Θεοδωράκη.Από την στιγμή που με την παρουσία του και φυσικά την δουλειά του,η οποία κινείται στα πλαίσια εκείνα της κοσμιότητας του mega, του
    Μπόμπολα,του ΔΟΛ δλδ του Ψυχάρη ,Βαρδινογιάννη και του Αλαφούζου. (Έχει μετοχές και το αλαφουζέϊκο στο megalo κανάλι) δίνοντας τους ''άλλοθι'' με την δουλειά του και υπακούοντας , προσαρμοζόμενος στις
    εντολές τους, δεν μπορώ να του έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη.
    Είναι δημοσιογράφος χαμηλών τόνων έως σκυφτών να μην πω γονατιστών...αλλά υψηλών οικονομικών αποζημιώσεων...
    Όσο για το τι ακριβώς συνέβη στις 5 Μάη του 2010 ίσως κάποτε το μάθουμε ίσως όχι, που είναι και το πιθανότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξερεις, συμφωνώ μαζί σου ότι με κάποιο τρόπο δουλεύοντας σ αυτά τα συγκροτήματα γίνεαι ένα μερος του συστήματος.
    Αλλά όταν κάποιος γίνεται δημοσιογράφος πρέπει να δουλέψει κάπου. Έτσι δεν είναι;
    Και κοίτα ένα-ένα τα κανάλια, τις εφημερίδες και τα ραδιόφωνα. Σε όλα αφεντικά είναι εμετικοί μεγαλοεπιχειρηματίες.
    Άρα και ο τιμιότερος δημοσιογράφος βρίσκεται μπροστά σ ένα δίλημμα:
    ή να αλλάξει δουλειά και να πάει να γίνει οτιδήποτε δεν έχει σπουδάσει
    ή να δουλέψει ως δημοσιογραφος, (αφού αυτό σπούδασε και ήθελε να γίνει) σε ένα ΜΜΕ το οποίο θα το έχει κάποιος μεγαλοκαρχαρίας και να προσπαθήσει να κάνει όσο καλύτερα μπορεί τη δουλειά του.
    Δεν μπορώ να κατηγορήσω κάποιον επειδή επιθυμεί να κάνει τη δουλειά που σπούδασε.
    Άμα βγουν δυο τρία ΜΜΕ χωρίς μεγαλοκαρχαρίες αφεντικά και παρόλα αυτά ο κάθε Θεοδωράκης επιλέξει το κάθε mega, ant1 κλπ. τότε θα τον κατηγορήσω.
    Αλλά μέχρι τότε πρέπει να δουλέψουν κι αυτοί οι άνθρωποι.
    mega=Βαρδινογιάννης, Μπόμπολας, Λαμπράκης, Τεγόπουλος, Αλαφούζος.
    Σκάι= Αλαφούζος
    ΑΝΤ1=Κυριακού
    Αλτερ=Κουρής, Χατζηνικολάου
    Σταρ=Βαρδινογιάννης
    Κανάλι9=Κοντομηνάς
    Κόντρα, Έξτρα= Κουρής
    ΕΡΤ=Κυβέρνηση

    Πού να δουλέψουν κι αυτοί οι δημοσιογράφοι;

    Και οι δμοσιογράφοι της Ελληνοφρένειας στο ΣΚΑΙ είναι, αλλά κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους κατά τη γνώμη μου, και ενώ ο σταθμός τους εκφράζει τις απόψεις του ΣΕΒ, αυτοί εκφράζουν τα αντίθετα.

    Όπως δεν μπορώ να κατηγορήσω ένα γιατρό επειδή έπιασε δουλειά σε ένα ιδιωτικό νοσοκομείο. Τη δουλεία του κάνει.
    Θα μου πεις "εμμέσως στηρίζει την ιδιωτικοποίηση της Υγείας".
    Σύμφωνοι, αλλά τι να κάνει κι αυτός; Να παραμείνει άνεργος ή να γίνει σερβιτόρος για να μην υπηρετήσει το επάγγελμα του από τον ιδιωτικό τομέα;
    Φαύλος κύκλος είναι όλα.
    Γι αυτό δεν μπορώ να κατηγορήσω τον κάθε Θεοδωράκη ή τον κάθε Κούλογλου κλπ γιατί δουλεύουν σε σταθμούς με βρώμικο ρόλο (κι η ΕΡΤ παίζει βρώμικο παιχνίδι εξάλλου), αφού δεν ε΄χουν άλλη επιλογή στο επάγγελμά τους.
    Και προτιμώ να υπάρχουν αυτοί και να βλέπουμε και καμιά εκπομπή της προκοπής, να μαθαίνουμε και πέντε πράγματα, απ το να βομβαρδιζόμαστε όλη μέρα από τη σαπίλα των υπολοίπων.
    Δεν περιμένω από το Θεοδωράκη να αλλάξει τον κόσμο. Νομίζω πως απλά κάνει μια αξιόλογη εκπομπή με πολύ ενδιαφέρουσα θεματολογία και αξιοπρεπή οπτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή